Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Apr. 26, 2006 10:56 pm Teema: Turbo |
|
|
Teeme siis turbo teema ka. Meil on siin mõni auto turboga ja mõned meist sooviks võibolla ka midagi aretada. Näiteks mul oleks päris palju küsimusi sellega seoses. Ei hakka ennast turboclub-is regama. Cartman seal vist liige ja temast esialgu piisab. Täna ei küsi midagi, öösel mõtlen ja homme küsin. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Apr. 26, 2006 11:27 pm Teema: |
|
|
siin foorumis pole vast ühtegi kes sulle nii vabalt kõike seleda oskaks...
arvan,et rega samuti sinna .. on mõtekam. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 11:55 am Teema: |
|
|
Ei rega. Ma niigi paljudes kohtades juba. Põhiteadmised saab siit ka kätte. |
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 5:06 pm Teema: |
|
|
sry a turbomootoriga auto ehitaisex on väja ikka vääga palju teadmisi. ma loen kuidas vanad tegijad maadlevad et turbosi käima saada |
|
Tagasi üles |
|
|
Hõljuk Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 672
|
Postitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 5:07 pm Teema: |
|
|
Ahti väänas kunagi mingile põlluralli-ladale turbo vahele, oskad öelda, kas see oli efektiivne ka siis? tal paistis see küll suht lihtsalt käivat. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 10:00 pm Teema: |
|
|
See ei ole mingi "rocket science", et sellega hakkama ei saaks. Need seal turboclub-is vaevavad oma pead, et see ülikorralikult tööle saada. Mida mul väga vaja ei ole. |
|
Tagasi üles |
|
|
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 12:39 am Teema: |
|
|
no.. sellist ettevõtmist on vast suht mõttetu teha kui asja korralikult töölegi ei kavatse panna |
|
Tagasi üles |
|
|
pahtlikunn CCV Guru
Liitunud: 22 Märts 2006 Postitusi: 1367 Asukoht: salo
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 9:19 am Teema: |
|
|
kle topfuel mine areta oma vauxali edasi ja ära targuta siin igal poole ega vanavõidu kool sulle nüüd nii palju teadmisi küll ei andnud _________________ https://www.facebook.com/Pahtlikunn |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 9:43 am Teema: |
|
|
pahtlikunn Kle Larm, meile andis küll oss võrrile 2,1bar-ise turbo peale väänata.
|
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 12:01 pm Teema: |
|
|
turbo autot ei saa panna käima nii et peaaegu, see kas käib v ei käi. |
|
Tagasi üles |
|
|
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 1:18 pm Teema: |
|
|
|
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 1:46 pm Teema: |
|
|
Erki, käima jah aga sitasti saab käima küll panna ntx...ses mõttes, et ei võta turbost seda mis võtta annaks tglt |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 4:03 pm Teema: |
|
|
pahtlikunn kirjutas: | kle topfuel mine areta oma vauxali edasi ja ära targuta siin igal poole ega vanavõidu kool sulle nüüd nii palju teadmisi küll ei andnud |
Mida sa seletad . Krdi vanavõidu. Keda see huvitab. Sealt ma pole ühtegi teadmist saanud. Hoia suu kinni, kui sa mind lähemalt ei tunne ja ei tea milleks võimeline olen. Kui mu endised klassivennad on sulle minust midagi halba rääkinud siis hoia meeles, et kõike ei tasu ka puhta kullana võtta. Sinu autosi oleme me kõik näinud. Lõpetuseks, miks sulle tundub, et ma mingi räige algaja olen? Küsi näiteks mu teiste sõprade käest, kellega aastast aastasse olen koos tehnikaga tegelenud. Vaatame mis nemad sulle minu kohta ütlevad. Tõesti krt. "grow up"
Teemasse ka. Asi selles ongi, et esialgu ei pea seda kõike sealt välja pigistama. Alustuseks piisab ju ka 0,4 bar. See paika ajamine ise toimuks juba mingi spetsialisti käe läbi. Võin nüüd mööda panna aga, kütuse rõhku vist iseenesest tõsta pole vaja, lihtsalt pihustid peavad kauem lahti olema (sellise väikse rõhu juures). Õlituse saab tuua õlirõhu anduri august kuhu kolmik vahele pandud. Tagasi voolu jaoks saab karterisse ise koha teha. Vastavalt töömahule tuleb siis turbo valida ja mingil määral peaks ta isegi tööle hakkama. |
|
Tagasi üles |
|
|
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 4:12 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | pahtlikunn kirjutas: | kle topfuel mine areta oma vauxali edasi ja ära targuta siin igal poole ega vanavõidu kool sulle nüüd nii palju teadmisi küll ei andnud |
Mida sa seletad . Krdi vanavõidu. Keda see huvitab. Sealt ma pole ühtegi teadmist saanud. Hoia suu kinni, kui sa mind lähemalt ei tunne ja ei tea milleks võimeline olen. Kui mu endised klassivennad on sulle minust midagi halba rääkinud siis hoia meeles, et kõike ei tasu ka puhta kullana võtta. Sinu autosi oleme me kõik näinud. Lõpetuseks, miks sulle tundub, et ma mingi räige algaja olen? Küsi näiteks mu teiste sõprade käest, kellega aastast aastasse olen koos tehnikaga tegelenud. Vaatame mis nemad sulle minu kohta ütlevad. Tõesti krt. "grow up"
|
|
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 4:48 pm Teema: |
|
|
Erki, käima jah aga sitasti saab käima küll panna ntx...ses mõttes, et ei võta turbost seda mis võtta annaks tglt
ma ei mõelnud nii seda avahet ple ex näha ole mis välja tuleb |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Apr. 28, 2006 7:07 pm Teema: |
|
|
uh! Sorry läksin natuke liiale. Vabandan. Aga ikkagi kui inimest ei tunne siis ei ole mõtet temast ka halba rääkida. (mitte, et keegi oleks otseselt midagi öelnud).
Küll ma selle turbo värgi käima saan. Peab endasse usku olema. |
|
Tagasi üles |
|
|
Kessu Satub siia tihti
Liitunud: 16 Apr. 2006 Postitusi: 135 Asukoht: paalalinn
|
Postitatud: Püh. Apr. 30, 2006 8:26 am Teema: |
|
|
aga kuule...kui sa seda niikuinii väga korralikult ei taha peale panna, nii et kas töötab või ei tööta, siis võid ju ta lihtsalt peale panna, kinnitada ja lasta sul olla siis seal....vähemalt on turbo peal ja turboga autoks ju võiks põhimõtteliselt nimetada ka...ah? OK ok nali....eks sa peaks ikka enne mingite especialistidega konsulteerima, et asjal ikka mõte ka oleks.... _________________ Mehed on nagu parkimiskohad- paremad on juba võetud ja ülejäänud on invaliididele! |
|
Tagasi üles |
|
|
DCD Satub siia tihti
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 232 Asukoht: Männimäe
|
Postitatud: Kolm. Mai 10, 2006 12:11 pm Teema: |
|
|
topfuel... võin öelda et alg teadmisi sul turbode alal on.
ega mingit keemiat seal polegi lihtsalt stardiks lähe sipa raha vaja ja kui juba edasi tahad liikuda suuremad rõhud võimsused jne siis läheb juba palju raha vaja. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Mai 10, 2006 12:36 pm Teema: |
|
|
No seda ma räägingi, et see ei ole "rocket science". Seda suurt raha ma sinna panema ei hakka, sest kõigepealt vaja proovida kas saan selle süsteemi odavalt käima (korralikult).
Hakkasin seda mõtlema, et kuidas kütust rikastada. Kas vaja paigaldada teine rõhuregulaator või pihustid ja pump? Sellisele küsimusele peaks ikka keegi siit oskama vastata. |
|
Tagasi üles |
|
|
Alex Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Mai 10, 2006 12:47 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | No seda ma räägingi, et see ei ole "rocket science". Seda suurt raha ma sinna panema ei hakka, sest kõigepealt vaja proovida kas saan selle süsteemi odavalt käima (korralikult).
Hakkasin seda mõtlema, et kuidas kütust rikastada. Kas vaja paigaldada teine rõhuregulaator või pihustid ja pump? Sellisele küsimusele peaks ikka keegi siit oskama vastata. | kõige lihtsam vast panna võimsam pump ja suuremad pihustid IMO... _________________ BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
|
DCD Satub siia tihti
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 232 Asukoht: Männimäe
|
Postitatud: Nelj. Mai 11, 2006 12:08 pm Teema: |
|
|
alx kirjutas: | TopFuelFunnyCar kirjutas: | No seda ma räägingi, et see ei ole "rocket science". Seda suurt raha ma sinna panema ei hakka, sest kõigepealt vaja proovida kas saan selle süsteemi odavalt käima (korralikult).
Hakkasin seda mõtlema, et kuidas kütust rikastada. Kas vaja paigaldada teine rõhuregulaator või pihustid ja pump? Sellisele küsimusele peaks ikka keegi siit oskama vastata. | kõige lihtsam vast panna võimsam pump ja suuremad pihustid IMO... |
esijalgu kui seal mingi see 0.3 0.4 bari tahad tõsta siis polegi vict midagi vaja panna vahele.kui jääb puudu siis tuleb teha chip tuning ja teised pumbad pihustud elektrilise surve leguratorid.ja kindlasti paigalda alguses kohe rõhu ja kütte segu kellad, muidu jääd kolbidest ilma. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Mai 11, 2006 2:24 pm Teema: |
|
|
Kellad tuleks kohe alguses panna. Minu autol õhulugejat pole vaid on MAP sensor ja lambda. Seda peab veel uurima jah, et kas ta stockis hakkab piisavalt kütet peale andma. Krt see detonatsioon on ikka üks halb asi. |
|
Tagasi üles |
|
|
DCD Satub siia tihti
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 232 Asukoht: Männimäe
|
Postitatud: Nelj. Mai 11, 2006 11:22 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Kellad tuleks kohe alguses panna. Minu autol õhulugejat pole vaid on MAP sensor ja lambda. Seda peab veel uurima jah, et kas ta stockis hakkab piisavalt kütet peale andma. Krt see detonatsioon on ikka üks halb asi. |
mis seal ikka kellad peale ja hakkad vaikselt timmima.ega ennem teada ei saa juhul kui ei ole kuskil teist siukest tehtud et saad ise inffi küsida. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Mai 12, 2006 4:23 pm Teema: |
|
|
jep. Pole veel sellisest projektist kuulnud. Pean veits turboclubist otsingut kasutama, siis saab jälle veits inffi juurde. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Mai 14, 2006 11:43 pm Teema: |
|
|
Sain raamatu "maximum boost". Krt seal asi nii lihtsaks tehtud. Peab lihtsalt korralikult läbi lugema. Praegu sirvisin kähku läbi. Põhimõtteliselt seisneb asi mõõtmistes. Kui temperatuurid ja muu kraam sobivad siis asi korras. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Mai 17, 2006 6:53 pm Teema: |
|
|
rotid olete (heas mõttes) tegin ennast ikka turboclub kasutajaks. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Mai 17, 2006 9:26 pm Teema: |
|
|
skyline gtr turbot soovitati. Norm ju . Hoian teid kogu kulgeva protsessiga kursis. Ärge imestage kui mõni kuu siia midagi ei ilmu, ju ma kogun siis raha
wish me luck!!! |
|
Tagasi üles |
|
|
vamps CCV Guru
Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1165 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Nelj. Mai 18, 2006 1:20 am Teema: |
|
|
eks me vaata
tulen vahepeal kaema kaugel asjad on _________________
|
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Mai 18, 2006 5:24 pm Teema: |
|
|
Tule siia. Räägin sulle sellist muinasjuttu, et halb hakkab kohe. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Mai 18, 2006 9:17 pm Teema: |
|
|
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1195
Kas need vanakesed seal lihtsalt ei viitsi uute (algajate) liikmetega suhelda või nad tegelt ei tea asjast midagi? Tekivad sellised kahtlased tunded. Jumala lampi pannakse, et oh A/R peaks ka paremini sobima. Kuigi nad 2.9 kohta erilist inffi pole kogunud, lihtsalt ütlevad seda mis parasjagu pähe kargab. Krt "map" peaks nad küll oskama lahti seletada, kuigi sain juba ka ise asjale pihta, lihtsalt oleks vajalik teada kas sain õieti aru. Elame näeme. |
|
Tagasi üles |
|
|
Cozmonaut Aktiivne külaline
Liitunud: 20 Apr. 2006 Postitusi: 47 Asukoht: Viljandi-põlva
|
Postitatud: Reede. Mai 19, 2006 12:56 am Teema: |
|
|
hõm huvitaks isegi , kuid turbodest ei jaga midagi
scorpa 2.8 110kw tahaks turbot :P _________________ Hetkel põlvas kodus - vahel viljandis ka ikka :P |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Mai 19, 2006 2:48 pm Teema: |
|
|
Sul karpaga variant v? Kui õieti mäletan siis mingid 2.8 olid karpaga. |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Mai 19, 2006 4:10 pm Teema: |
|
|
Krt see vastamine venib neil ikka päris pikalt. Minu viimane post on nimelt küsimus ja usun, et nood ei saa sellest aru. Kui esilehel oled siis sealt on huvitav lugeda järgmist teksti:
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi.
Aga kus on asjakohane informatsioon mida olen oodanud juba päris pikalt. Ega siin muud võimalust pole kui asi endale raamatu järgi selgeks teha. Disappointed |
|
Tagasi üles |
|
|
kristjan CCV Guru
Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 758 Asukoht: Tartu/Viljandi
|
Postitatud: Reede. Mai 19, 2006 4:32 pm Teema: |
|
|
kindlasti on seal ka asjatundjaid, iseasi kui palju nad seda saiti külastavad ja teistega tegeleda viitsivad.
enamus on kindlasti tavalised autoomanikud, kellel juhtub lihtsalt turboga auto olema ning nemad sind tõesti aidata ei saa. _________________ Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu
|
|
Tagasi üles |
|
|
Alex Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Reede. Mai 19, 2006 5:31 pm Teema: |
|
|
pooled on kindlasti turbodiislite omanikud! _________________ BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 12:26 pm Teema: |
|
|
kristjan su väide täiesti vale enamus vanasi kes yldse vastavad on suht asjaundjad, |
|
Tagasi üles |
|
|
kristjan CCV Guru
Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 758 Asukoht: Tartu/Viljandi
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 3:17 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | kristjan su väide täiesti vale enamus vanasi kes yldse vastavad on suht asjaundjad, |
no aga miks siis TopFuel enda küsimustele vastuseid ei saa? _________________ Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu
|
|
Tagasi üles |
|
|
Sake Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 3:29 pm Teema: |
|
|
konkreetsest firmast saaks mb kiiremini vastuse, kas ise kohale minna w telefonitsi kysida..... ja ma arvan ka et turbo club-ist saab ka vastuse lihtsalt on see internet selline, et sa ei suhtle otse inimesega.... |
|
Tagasi üles |
|
|
kaspar Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 3:47 pm Teema: |
|
|
fakt on ka see, et inimesed ei passi koguaeg arvuti juures, et kohe vastata saaks! _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
|
kristjan CCV Guru
Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 758 Asukoht: Tartu/Viljandi
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 4:10 pm Teema: |
|
|
ja teine fakt on siis vist see, et neil on ~800 liitunud kasutajat ning see teema pole äsja tehtud. kui kõik seal on asjatundjad siis selle ajaga oleks keegi võind ka midagi asjalikku sinna vastata.
või pole TopFuel midagi asjalikku siis äkki küsinud? _________________ Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu
|
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 4:26 pm Teema: |
|
|
Ma sellest turboclub-ist juba loobunud tegelt. |
|
Tagasi üles |
|
|
vamps CCV Guru
Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1165 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Laup. Mai 20, 2006 8:50 pm Teema: |
|
|
Raamat juba pähe õpitud?:D _________________
|
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Mai 21, 2006 1:03 am Teema: |
|
|
Katsun omale seda sobivus värki selgemaks teha. Kui see selge siis tuleb turbod muretseda ja siis tuleb edasi lugeda. |
|
Tagasi üles |
|
|
Cozmonaut Aktiivne külaline
Liitunud: 20 Apr. 2006 Postitusi: 47 Asukoht: Viljandi-põlva
|
Postitatud: Esm. Mai 29, 2006 10:25 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Sul karpaga variant v? Kui õieti mäletan siis mingid 2.8 olid karpaga. | Jah _________________ Hetkel põlvas kodus - vahel viljandis ka ikka :P |
|
Tagasi üles |
|
|
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Mai 30, 2006 5:05 pm Teema: |
|
|
Karpaga on asi lihtsam. Kaks varianti: 1. kas turbo enne karpat ja 2. või turbo peale karpat. Esimene variant on parem. Viimasel variandil on käivitus raskused ja lag time on suur. Esimene variant eeldab sellist karpat aga, mis on õhutihe. Kui ma ei eksi siis Weberid ja Dellortod on õhukindlad, Mikuni omad ka. Solexi kohta ei oska midagi öelda. Kütuse puudulikkuse saab likvideerida suuremate düüsidega. Ma pean veel veits lugema, ega ma eriti seda karpa värki ei lugenud. |
|
Tagasi üles |
|
|
vamps CCV Guru
Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1165 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Kolm. Mai 31, 2006 1:00 am Teema: |
|
|
suhteliselt pühendunud ma vaatan _________________
|
|
Tagasi üles |
|
|
svenson Aktiivne külaline
Liitunud: 31 Mai 2006 Postitusi: 19
|
Postitatud: Esm. Juun. 05, 2006 1:57 pm Teema: |
|
|
Ma ise olen mõelnud ehitada turbo koos Boschi EFI pritsega. Pritse juhtimiseks ehitaks progemmeeritava MegaSquirti kontrolleri. Esialgu on plaan ühe vabalthingava mootori pritse juhtimine teha, kui see õnnestub siis proovin asja keerulisemaks teha.
Millal aga aega leiab ehitamiseks... peab leidma
aga iseenesest lihtne ju:
|
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 12:23 am Teema: |
|
|
Kui see lihtne ja odav oleks, teeksid seda paljud. Seda see ei ole kahjuks :) Loomulikult saab ka nii teha nagu tffc teeb,et madal rõhk jne, aga kas on mõtet ? Teha siis teha enamvähem korralikult juba imo. Seda ma arvan,et alla 30-50k eriti ei tee samas .... oleneb autost kah muidugi :)
näiteks http://www.turbov6camaro.com/ _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
svenson Aktiivne külaline
Liitunud: 31 Mai 2006 Postitusi: 19
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 8:03 am Teema: |
|
|
Ma mõtlen siin DIY ehk Do It Yourself lahendusi. Loomulikult ei saa mingi paari tuhande krooniga hakkama nagu enamus streetreiseid loodab iga asja puhul. Aga ma väidan seda, et kes vähegi auto mootori hingeeluga kursis on ja natukenegi ise midagi teha oskab saab ka turbo paigutamisega hakkama.
Nothing beats cubic inches nagu mõnedel kombeks öelda on, kehtib ka siin ka. Lihtsam on panna suurema mahuga mootor ja kui see võimalik pole siis alles mahukompressor või ülelaadimine. Kompressoritega mul kokkupuuteid pole kuid tihti võiks just eelistada kompressorit turbole.
Eelkõige asja lihtsuse pärast:
Pane kas või generaatori asemele, niikuinii võtab genekas mõne hobujõu ära kompressor ka muidugi kuid viimane annab rohkem tagasi kui ringiajamiseks ära võtab
EDIT: Kuna mulle meeldivad suured mootorid siis, mis on selle V6 +turbo eelis? Ma ei usu, et see nüüd kaalu luges, et V6 koos turbo installiga on raksem kui vabalthingav LT4 mis ka tagarattast 456hp välja annab. Tundub, et põhjused on emotsionaalsed ainult |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 11:39 am Teema: |
|
|
samal põhjusel ma isegi ei mõtle seda motot ehitama hakata... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
|