open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Chevrolet Corvette 97 5,7 V8
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 30, 2010 5:40 pm    Teema: Vasta viitega

Sa ei eksi... 3 pisiasja ununes ehk katuse kinnitused, linnas ei saanud midagi aru ja nii kui kiirendasin mingi 70-80 pealt lendas minema ja eest nurgaga ikka kruusale, oleks võinud ju 2m eemale murule lennata... õnneks on kasutatav ja kui ligidalt ei vaata siis väga ei näe,et pihta saanud kõvasti. Klaasriidest tükk see muidu. Ilusti lendas muidu, taga tuli veel mitu autot aga lendas vastasuuna teest veel üle ja maha ja mitme meetri kõrguselt ikka.

see eestis käik läheb päris kalliks. Täna siis täielik õlivahetus kah autole tehtud. Liquy moly 5w40 läks sisse..84800 km pealt.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 27, 2010 4:17 pm    Teema: Vasta viitega

Niiih, auto käes ja tuju hea ,bensunäidikut vaatama ei pea...

Mõlemad uksed värvitud, tagaluuk, katuseluuk korda tehtud, mõlemad peeglid,ninas natuke värvitud - kõik ainult täkete ja pisivigade pärast mida enamus inimesi tähelegi väga ei pane.. Terve auto poleeritud tagatuledeni ja pigipesu ka loomulikult enne seda . Üsna viks ja viisakas näeb välja kuni käimapanemiseni
.

Tänu läheb siis Kösti teenindusse.
Kuna kulusid on palju olnud siis vist loobun tutikatest Hankook 275/40/18" rehvide ostust mida preagu 3k komplekt jagtakse...mõtlen seda asja veel . Hullult soodne ,kui muidu on üle 3k TK hind tavaliselt sellisel rehvil.

Preagused rehvid nii pastlad,et kohe kohe lähevad alla miskid 600 eekuga soetatud 285/40/18" millega sõidab vabalt suve lõpuni ära.

Mis veel.. vahetan ajaviiteks välja sinised toruklambrid nende poldiga keeratavate klambrite vastu - ilu mõttes ja tulid tasuta kätte.

Samuti peab summuti ühendust kuidagi tihendama, natuke lööb sealt õhku välja ühendusest ja lambdad peale neid ilmselt natuke segab ka nende tööd. Peab mõtlema,kuidas tihedaks saada..mingi möksiga oleks vast kõige parem.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 27, 2010 6:37 pm    Teema: Vasta viitega

autokaupadest leiab vast seda Bosali sumpsihermetsi. Maksis mingi 140.-
See peaks esialgu kärama, vähemalt minu kogemus on positiivne olnud.

Auto on kenake jah, käin lõunapauside ajal ikka Köstis trollimas, siis oli umbekahtlane selle auto kõrval seista.. umbes vööni

ilus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Juun. 05, 2010 9:35 am    Teema: Vasta viitega

Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega

Autol 0-ist uuesti tune ehitamine kuna faking jõnksutamine 1000rpm areas ajas suht närvi,eriti külmalt ja samuti oli mingi loll koht aeglaselt kiirendamisel enne 2000 rpm mis ajas mootori tuterdama. Kas pedal to metal või madalam käik aitas üle.

Hetkel maf maas ja ajame põhi fuelingut ja süüdet paika linnasõitudega. Täna üritame õhtuks auto nii ajada,et saab juba kiirendada ka üle 3500 rpm ja maf peale tagasi.

Nüüd auto külm ja parklas, tuleb kohe idle airflow tuning,et saaks tühikäigu enamvähem normaalseks. Seda vaja mõõta siis kuni 90c-ni.

Teed siia olid suht päris head tegelt,sõita suht mugav. Aga siin kohapeal linnas on ikka päris rämedaid auke, kuhugi sisse pole õnnestunud sõita aga tunne on selline,et 1 auk = 1 velg . Nina mööda maad käimisest ei hakka rääkimagi, suht vaone see tee.

Õhtul teeb vb veel corvetti kruise siin ja siis 5+ h tagasisõitmist. Oujee..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 07, 2010 11:22 am    Teema: Vasta viitega

Teine päev... lähen hommikul autole järele tasulisse parklasse ja kuna parkisin peale seda sinna lähedale parklasse tulid suht kiiresti 2 tuletõrjujat juttu puhuma. Minu puhta vene keele oskuse pärast olid loomulikud vestlused huvitavad.... inglise-vene segu :D Natukese aja pärast tuli tuttav leedukas ka sinna oma vettega ja arvas,et kui nad juba nii huvitatud sellest minu autost olid,et võiks siis juba fotoshooti ka küsida. Nii ka läks :p





See siis samuti supercharged corvett ja sõidab tema nüüd e85-ga puhtalt.


Leedu tuletõrje meeskond . Väga jutukad olid nad seal ja üks mees rääkis,et küll Kamaz mis neil on ,et ikka jube kehv auto . Rääkis,et mingi 20a vist autojuht olnud ja 1 a veel ja pensionile. Isegi inglise keelt oskas natuke.










Tehti ka miskit filmi/fotosid 3 jala pealt. Need saab ka kunagi enda käsutusse.


Leeduka auto sisemus. Sellist 2" din ekraaniga pioneeri tahaks isegi..


... Sealt sai siis edasi liigutud tema tuttava juurde kes tegeleb autode üleslöömisega jne. Seal oli mitmeid huvitavaid autosid, 1 oli väga suurte ilusate velgedega Nissan 350z kompressoriga. Kahjuks ei teinud sellest pilti.

Corvette C5 Z06 kift kollane-nats rohekas värv. Väga erk päriselus.
Hooker väljalase,kollektorid, veel suurem nukk kui mul, ilmselt kaanetööd tehtud... maanteel 100+pealt kiirendades natuke jäi maha aga see eeldabki,et kuskil 500hp kanti võiks tal olla. Auto hind oli 16000 e , mõlemad airbagid olid samas väljas ees.

335 rehv, stock koobas (usas tihti lõigatakse ka koopa sisemust suuremaks. Preagu läks veel paberileht vahele sissepoole...)






Tegelt see auto hakkas mulle täitsa meeldima sellises olekus. Oleks veel taga mustad tuleklaasid oleks väga püss olnud.



Sealt edasi käisime linnavahel küljetamas ajaviiteks ja maanteel mõõtu võtmas 3-nda käigu pealt kiirendades. Kõik üldiselt suht võrdsed,samas see hõbadane pani ikka ära mulle. (samas oli see päev mul WOT seade suht mööda ja süütenurk väga safe)






3 omanikku





Kuid peale 3 päevast tune 0-ist tegemist ei saanud asja ikka piisavalt heaks ja üldiselt on autol ikka sama probleem mis ennegi. Nüüd on küll fuel map oluliselt parem ja palju muudki, samuti on linnas sõita parem. Aga maanteel vaikselt kiirendamine on paras kepp - auto lihtsalt ei kiirenda mingil pöördel ja tõrgub, peab käigu alla vahetama 4-nda peale. Loodan mingi hetk ikka selle korda saada. Kahju,et nii läks aga üle 3 päeva seal ka väga olla ei viitsinud. Palju segavaid tegureid oli ka, näiteks fcking naine tuneril jne

Mõned videod ka

http://www.youtube.com/watch?v=ouXzADUvt7c&fmt=18 c5 06Z
http://www.youtube.com/watch?v=CBhAfIHO8h0&fmt=18 3 vettet

Ja kõik pildid on siin.
http://www.amiflex.ee/pilt/v/kaunastrip/


Oli ka seiklus politseiga..ühelt ristmikult olin reastunud valesti otseritta ja kuna vaja oli ju hädasti ikka vasakule saada siis hoidsin niikaua suunda sees kuni lasti ära keerata ikka. See miskipärast ei meeldinud teiseltpool valgufoori olevale politseile . Peeti siis kenasti kinni ja kutsuti autosse. Trahv 100 litti aka 500 eek ca. Ok väga hull pole õnneks mõtlesin.. kuna ma eriti venet ei jaga ja nemad englishit mitte siis oli suht raske neil mulle midagi selgeks teha. Nagu pärast välja jagasin käis vahepeal jutt ka sellet,et äkki sõidama pangaautomaadi juurde ja võtan neile 75 litti välja. Et teeme trahvi või ei tee.. mina muidugi,et ei tee.. kuna mul polnud ka ühtegi väikest rahatähte sel hetkel, väiksem oligi 100 litti ei hakanud nagu midagi pakkuma ka neile. Peale pikka pinnimist igatepidi ja "millegi" seletamist lasti mind ikka tulema puhtalt :lol:

Selle autoga seal päris lõbus, poisikesed küsisid pilti teha, miski kooliekskursiooniga nooremapoolne õpetaja küsis sõitu jne. Ja naised ohhoo.... ma mõtlesin,et eestis on iga teine naine kena..seal on iga 1-mene enamvähem
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 07, 2010 7:27 pm    Teema: Vasta viitega

ma unistan tasapisi F-body'st. Loodan, et saab ka reaalsuseks.
Nagu näha, siis punane ameeriklane on tõsine p*ssymagnet.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 07, 2010 11:52 pm    Teema: Vasta viitega

Vale Mario... Meestemagnet on
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 8:12 am    Teema: Vasta viitega

bufu kirjutas:
Vale Mario... Meestemagnet on

no seda nagunii
lihtsalt õnnelikum juhus, kui mõni seelik ka ära eksib.

Kindlasti loll küsimus, kuid ma pole kunagi näinud, kuidas tune'imist tehakse? Nt. sinu auto puhul.. Kas võetakse arvuti appi ja lükatakse sappa ja siis teoreetikud panevad eeldatava seade, või on reaalselt keegi ka kruvisid mudimas, nagu ma siin oma Ladat sättisin, jagaja ja karpakruvid said kõik kordamööda ja siis kõrv vastu mootorit, et kas läks ka paremaks...?
Ilmselt pritsungi sättimiseks peab nutti ka olema, muidu keerad puhta pekki.. Muidu oleks ju kasvõi mõnel vabal nädalavahetusel hea õllekõrvane tegevus, mille käigus naabrid aegajalt ehmatada saavad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1344
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 8:43 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:

Kindlasti loll küsimus, kuid ma pole kunagi näinud, kuidas tune'imist tehakse?


minuteada on Maikil megasquirt progeaju, mida saab läpakaga tjuunida näiteks MegaTune programmi abil.
Näiteks fuelmappimine:



Videomaterial:

Viljar VKM Motorsist Buick Grand Nationali tunemas:
http://www.youtube.com/watch?v=9AvbvNGNFxI
http://www.youtube.com/user/vlzman#p/a/u/2/hakxQyyW-1Y
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 9:23 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
ma vist siin foorumis ei seleta niipalju kui mujal,aga jah , autol praegu vast 400hp , rikkast segust ilmselt. Seda ma igalpool muidu maininud ,et ega seal rohkem küll pole.

Tegelen http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php sellise seadme hankimisega, siis saaks aju flashida eestis uuesti vastavalt autole juba, preagu on lihtsalt megarikas täisgaasil ja noh.. sellest ka see tulemus.
Ühesõnaga kui kõik hästi läheb siis on lootust siiski korda asi saada lähema aja jooksul.... ja mitte väga juurde makstes (TEH most important thing!!)

viljandi-tartu-viljandi kokku 250km sõitu ja 50l kütet läks tänu raadil käimisega.

Teisest küljest, ega 400hp nüüd nii vähe ka pole,et lõbus sõita poleks


ma lugesin küll midagi sellist välja... mb vahepeal vahetunud aju....
aga maf ja MS ka nagu kokku ei sobi....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1344
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 10:29 am    Teema: Vasta viitega

Krt... kusagilt oli jäänud teadmine, et tal MS... :D Enivei, teoorias on enamvähem sama:D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 11:08 am    Teema: Vasta viitega

Mul on stock aju sama mis MS ehk progeaju. Üle 2000a corvettidel on ka realtime tunemine võimalik. Kahjuks pole ma suutnud seda tunerit soodsa hinnaga endale hankida - oleks palju lihtsam. Aga neid müüakse kasutatuna vähe ja kallilt väga osta ei taha. Keegi krt kahepeale vms ka osta ei soovi..

Sisuliselt on jah - terve ecu on tabeleid täis mis kõik on omavahel mingis suhtes ja kõik muudavad midagi.'

Ma saan ilma MAF-ita ka seadistada see lihtsalt minema visates, lihtsalt võtab natuke aega ja mafi-ga on safem-kiirem kuna tunneb ära õhurõhud-kõrguse muudatused jne.







Logimise graafik


Tuner

_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 6:42 pm    Teema: Vasta viitega

sis ma enamvähem ikkagi kujutasin õigesti ette. Meil tööjuures on ka siuke riistapuu olemas, lükkad autole külge ja reaalajas kõik jookseb, paraku küll Toyota oma ja midagi eriti modida ei saa (saab autole vaid uuesti asju õpetada, kui ta on need ära unustanud)
Aga väga sheff GUI.

Ega tavaautodel peaks ka see tabelsüsteem kehtima, mul V6 maazu oli ka selline, et air flow meter läks pekki ja siis kolis automaatselt tabelsüsteemile, kütet läks küll rohkem suts, kuid minek säilis..

See on küll hämmastav, et mikimaa mehed on jätnud originaalaju lahtiseks, et näpi ise, kui tahad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 7:25 pm    Teema: Vasta viitega

Kõigil autodel on sellised tabelid sisuliselt ajus. Aga enamuste jaoks ei ole sellist modimise programmi välja töödatud. See sama riistvara sobib muide paljude autode modimiseks/scannimiseks. Suva hummerid jne.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 08, 2010 7:56 pm    Teema: Vasta viitega

üks tore eelis, eksju? :D
krt, miks japsid ei võind sama teed minna ja unifitseerida asju..
nüüd on töömahud ja võimsused ka peaaegu sarnased...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 09, 2010 1:36 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
üks tore eelis, eksju? :D
krt, miks japsid ei võind sama teed minna ja unifitseerida asju..
nüüd on töömahud ja võimsused ka peaaegu sarnased...


Reaalselt kes seda aju modimist vajab on ju mingi 0,01% ma pakun kogu auto ostnutest =) teiseks vajab see ka teadmisi jne jne.. Seega üsnapointless tehasel see sinna toppida imo
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 09, 2010 1:58 pm    Teema: Vasta viitega

Jah . Aga autole standalone aju ost on odav ja originaal ecu väljavahetamine ei ole probleem tegelt enamustel autodel. Eestis on vajalik know-how olemas levinumatele süsteemidele.

Hind ca 3500.- näiteks. Võrreldes mõne autode originaal aju hindadega (nt 40k ) tuleb naer peale...

Tegelt on ikka lihtne autot turbotada vms, teed paar asja,ostad paar asja ja lased seadistada ja tadaa.. ongi. põmst valma.

Mul oleks kindlasti lihtsam,kui oleks megasquirty peal...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 25, 2010 6:16 pm    Teema: Vasta viitega

Assa nuga kus on ikka mõnus adrekas selle autoga sõites.... täis karauul no.. :D Täna õnnestus aukulükatud õllekastist 2 alumist PURGI õllet somehow suure pidurdamisega purustada... nüüd vist mitmeks päevaks kerge promill sees.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 04, 2010 9:06 pm    Teema: Vasta viitega

Pole mitu kuud midagi teinud autoga , tegin siis ajaviiteks lõpuks radikale uue katte peale mis õhuvoolu läbi radika suunab, selle asemel,et seda kapoti alt minema lasta õle radikate... mitte,et keema oleks läinud aga kohati olid tempid nii 95c juures.

uus



vs vana


varsti peaks kenasti samamoodi must olema nagu ülejäänud kapotialune. Tegu miski pehme plastikuga mis sai plastiku krundiga üle lastud.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:32 am    Teema: Vasta viitega

palju see 5.7L mootor kütet ka tarbib?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1344
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:53 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:56 am    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Maik kirjutas:
Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega


aga kui teha 100% linna? 20-30l?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1367
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 11:15 am    Teema: Vasta viitega

Nokia kirjutas:
Alan kirjutas:
Maik kirjutas:
Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega


aga kui teha 100% linna? 20-30l?
Lihtne köik mis paned selle vötab auto
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1344
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 11:19 am    Teema: Vasta viitega

pahtlikunn kirjutas:
Nokia kirjutas:
Alan kirjutas:
Maik kirjutas:
Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega


aga kui teha 100% linna? 20-30l?
Lihtne köik mis paned selle vötab auto


Aga sellist autot, mis kõike ära ei võtaks, ei olegi :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 12:00 pm    Teema: Vasta viitega

Suur töömaht ei tähenda suurt kütusekulu. Kütust läheb nii palju kui FÜÜSILISELT on vaja mingi massi liikuma panemiseks. Seega ei võta ta ka 100% linnas suurt sittagi rohkem kui sama massiga mingi muu auto.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 12:22 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
Suur töömaht ei tähenda suurt kütusekulu. Kütust läheb nii palju kui FÜÜSILISELT on vaja mingi massi liikuma panemiseks. Seega ei võta ta ka 100% linnas suurt sittagi rohkem kui sama massiga mingi muu auto.


ahsoo, ma polegi nii mõelnud :D, aga samas S6 4.2 tarbib küll linnas 22-25l :D ja pole ta midagi väga hullu raskusega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 3:03 pm    Teema: Vasta viitega

S6 peab lisaks esiratastele ka tagasilda töös hoidma. Kokkuvõttes on S6 tühimass juba puhtalt 1.8 tonni. Corvette on 1400kg kõigest.
Samuti on Corvette bhp/ton suhe 235.49, Audil 190.34, seega Audi peabki janusem olema, et selle väikese jõuga nii rasket massi liigutada. Kui Corvette'ga mõistlikult sõita, ei võta ta rohkem, kui külamehe Volga või Mosse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 4:57 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ei tea palju normaalselt sõites kulu oleks - mul on linnas praegu 19 kanti aga ma lasen palju ketsi ja kiirendusi... ega ilmselt alla 15 ikka ei sõidaks väga - aga see on juba suva audi a6 2,8l mootoriga kulu. Ja selliseid liigub ikka palju ringi.

Mul 333hp tonni kohta tegelt? kui 500hp jagada 1,5t ?

TAVA corvetiga on ametlik linnakulu antud 13 muide ja maantee nats üle 8l sajale.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 5:41 pm    Teema: Vasta viitega

tavakorvett ei erine palju m20 mootoriga 525iA'st vaat et ökom ja stiilsem kõvasti.
Nojah, kui võtta arvesse, et sul tagarattast miski 580 hevost kappab, siis sul peaks lausa 414,29 bhp/ton olema :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 7:28 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Ma ei tea palju normaalselt sõites kulu oleks - mul on linnas praegu 19 kanti aga ma lasen palju ketsi ja kiirendusi... ega ilmselt alla 15 ikka ei sõidaks väga - aga see on juba suva audi a6 2,8l mootoriga kulu. Ja selliseid liigub ikka palju ringi.

Mul 333hp tonni kohta tegelt? kui 500hp jagada 1,5t ?

TAVA corvetiga on ametlik linnakulu antud 13 muide ja maantee nats üle 8l sajale.


ökopill siis, audi s6 4.2 võtab igas olukorras rohkem :D, isegi maanteel näitab 10-12, usa tüübid siis oskavad ikka häid mootoreid teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:40 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
tavakorvett ei erine palju m20 mootoriga 525iA'st vaat et ökom ja stiilsem kõvasti.
Nojah, kui võtta arvesse, et sul tagarattast miski 580 hevost kappab, siis sul peaks lausa 414,29 bhp/ton olema :P


370+kw teeb nõks üle 500hp ainult,mis kalkulaatorit sa kasutad ?

a üldiselt ,võiks võimsam olla. Seega kui tahate endale võimast autot, alla 400kw ei soovita osta ,harjub suhteliselt kiiresti ära .Millegipärast samas selliseid eriti müüa pole,tegelt eriti keeruline raske neid ehitada pole - pane aint õiged jupid,keera kokku ja ongi. Seadista soomes või kogenud kohas eestis ja valma.

Selline 4 veoline auto võiks kah olla mis hard-launce kannatab kogu täiega,siis oleks asjal mõtet kah võibolla.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:50 pm    Teema: Vasta viitega

aap, kuskilt jäi meelde, et sul oli 580hp...
valem on lihtne - hobused jagad kilogrammidega ja korrutad tuhandega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 27, 2010 11:50 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=771538&rhash=ba28
suvatsesin genereerida kuulutuse
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 12, 2010 11:21 pm    Teema: Vasta viitega

Audrust ringrajal mõned värskemad shotid... mitte,et midagi muutunud oleks :)






2-se sõidu lõpuks tuli sisselaske torustik lahti IC küljest. Päris hea emotsioon oli autos enne äraminemist kogeda,et moto nagu ei käiks õigesti enam ja jätab nagu silindreid vahele..... whaat... huh. fix oli õnneks 5 min.





Üldiselt oli libe ja 2 spinni tegin ka ära suitsu saatel . Aga lõbus nagu ikka. Kahjuks häid pilte rohkem ei saanud,kuigi rajal sai ikka kõvasti külg ees sõidetud ajaviiteks :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Jan. 01, 2011 9:03 pm    Teema: Vasta viitega

50 eurot, varu Dunlop rehvid


veel miski 270+ euri hptuneri peale millega suvel ecut modida.
Leidsin täna ebayst juhuslikult hea hinnaga tunemiseks vajaliku asja.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140495958570&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_1182
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 13, 2011 5:12 pm    Teema: Vasta viitega

jäle eht no,
sain palju parema asja kogemata usast,kui omaarust ostsin ehk Pro versioon millel on küljepeal sisendid ja puha . Kuivem puhtam ja muretum kasutada kõigile. Müüa ei maininud midagi sellest :D

Lisaks veel standalone scanner sisseehitatud sellele. Skoor !



_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Kolm. Juun. 15, 2011 6:31 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 24, 2011 10:30 am    Teema: Vasta viitega

Usas nägin tervelt 2-te c5 vettet ja nats rohkem c6 - järeldus,usa sucks :p
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Püh. Apr. 24, 2011 3:15 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 24, 2011 1:38 pm    Teema: Vasta viitega

Karin tahab sind, järelikult, kodust ä saada
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 25, 2011 7:01 pm    Teema: Vasta viitega

Kätte jõudis päev mil mu auto digimuutus veixi gto-ks lambist... ehk siis täna ei saanud enam tagumist käiku sisse seega muutus võimatuks hoovist ärasõitmine :P Esimesed veel lülitusid.

Ca nädal juba siduripedaal jupsinud, põrandast üles ei tulnud alguses ja tahtsis pumpamist saada kui vähegi pikemalt sõitnud ei olnud...

Seega tuleb läbi viia õhutamise protsess (ja lisaks saab vist kontrollida palju ketast alles on...)

http://97vette.com/howto/clutchbleed/index.html

Ei ole lihtne - summutid maha,lambdad maha, torque tunneli kate 36 poldiga maha, siis veel neegrit vaja kes pedaali tallaks... see on see,kui autot ignoreerida.


edit: poltide keeramisest kopp ees aga jupid eest ära... mõtleme kunagi edasi, võibolla hoopis master cylinder lekib...natuke õli nagu oli siduri koja juures..



Mitu lambdat on sinu 97a autol...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 26, 2011 11:19 pm    Teema: Vasta viitega

hawt!
kui juhtub ime ja kõik korraga saba annaksid, siis ei oleks see vist meeldiv väljaminek.

ega jah, autodele kipuvad naiste kombed külge, kui tükk aega välja ei tee, siis solvuvad, aga kui ükskord silitama hakkad, siis ei jõua seda nurrumist ära kuulata..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 27, 2011 9:09 am    Teema: Vasta viitega

Symptomid nagu siduri peasilindri leke...
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Mai 27, 2011 11:16 am    Teema: Vasta viitega

Juba kaalutud seda "head" varianti. Seal on veel slave silinder ka sees.
Kõige hullem on,et surksi tehtud torujupid on nüüd ees sidurikojal.... :-/ ei saa isegi lahti võtta ilma neid maha võtmata.

Elu nagu Ameerikas, Pärnu, 2011


https://photos-2.dropbox.com/i/xl/NZaXoDqAromzW4nu5jm7Z8AJJsXhR5q4EMCfEjIo11g,MLCUwh_Z-WLor_nAuX36lmtF8Xt9JPFWVP-QmBZqUbw/27366117/1306522800/2920fbe


Arvan,et katsun alguses õhutada siiski...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 27, 2011 1:45 pm    Teema: Vasta viitega

Ma räägin peasilindrist mitte töösilindrist v sul on kolle peasilindril ees siis kyll edu
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Mai 27, 2011 8:35 pm    Teema: Vasta viitega

Hm... sellel ei ole ees tõesti..peab vaatama seda. Leidsin isegi pildi kus see asub, ise poleks vist leidnud :D esiratta ja logari peab maha võtma, lol.. ja osadel tõesti on kolle ka sellel ees,kui headerid on...

Igastahes, õli ikkagi ei olnud potsikus nagu ma avastasin, oli hoopis see kummilutt mille sees oli tilk õli ... aga kuna õhutamine vajab 2-te meest siis siiani pole tegelenud sellega rohkem. Ja ega see mis seal põhjas oli oli pigem mustus õlis kui õli..

Summutita teeb auto päris head häält, lihtsalt väga vali möire vms :D aga pesin pärast püksid ära ja nüüd ok kõik.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Mai 31, 2011 7:56 pm    Teema: Vasta viitega

Täielik ülereageerimine ja arutu mõttetu lahtivõtmine oli,

kallasin täna törtsu õli juurde ja peale natukeste mullidetulekut toimib sidur nagu muistegi.... isegi õhutama ei pidanud. Mitte,et oleks saanud kah, 13 võti oli liiga suur ja 12 ei hakanud peale ja millegi muuga sinna ligi ei pääsenud, lol :P

väga palju tühja tööd sai tehtud igastahes, kokku ilma akudrellita panna ei viitsi 36-te polti . Oijah.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Teis. Mai 31, 2011 8:47 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 31, 2011 8:37 pm    Teema: Vasta viitega

Aga õli ei kao ju niisama lihtsalt õlianumast ära.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Mai 31, 2011 8:49 pm    Teema: Vasta viitega

Pedaali vajutuste tulemusel ei tuvastanud kuskil õli lekkimist, ei peasilindrist,voolikutest,ega ka sidurikojast. Isegi kui kuskilt immitseb seda,peab seda olema väga vähe - 3 aastat ma seda õli potsikut vist kunagi avanud pole...

Ega õli vist ära ei aura jah muidu iseenesest.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 02, 2011 12:58 am    Teema: Vasta viitega



Hea,et toopäev kokku ei pannud.

Täna võtsin akudrelli kaasa,et need kuradi 36 polti järjest kokku lasta ja selgus,et siiski on sidurikorv alt alt õline :( Mis tähendab siduri survesilindri lekkimist ilmselt.... kuna kokkupanemine võttis alla tunni , panin ta kokku ära ja dot3 õli pagassi... ideaalis võiks kesta sügiseni, reaalsuses tellin lähiajal uue silindri ära kui võimalik.´Hetkel sidur toimib,kuigi taas vajus pedaal alguses põhja.....


http://www.youtube.com/watch?v=669RSnoxtaI

26 sec . suht lahja.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Juun. 12, 2011 2:12 pm    Teema: Vasta viitega

dunno, enam õline polnud siduri juurest,kui eile vaatasin nii,et mingi kahtlane teema. Õli ka nagu kadunud ei ole.

loogiline ja ainuõige järeldus on,et usa autod remondivad ennast ise.
aga muidu - katus pealt ja linna chillima !



http://www.youtube.com/watch?v=T0NvcQ3Yiqk&feature=related
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 6:15 pm    Teema: Vasta viitega

tegelen siin vahelduva eduga väga pikalt vette tunemise _üritamisega_ (kuna enamasti ei tule välja ja liiga loll ilmselt :D)

Aga vist ühele asjale saame jälile.. miks mootor vahepeal väga ei tööta 90C resiimis mingi koormuse ajal ja seda iga käiguga...

ühe sommi arvamus kes mind abistab:


...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.



First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.



Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.



In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.






Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates on põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Homseks tõstame lambdad mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja vaatame kas midagi muutub... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Lehekülg 8, lehekülgi kokku 11

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024