Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Apr. 30, 2010 5:40 pm Teema: |
|
|
Sa ei eksi... 3 pisiasja ununes ehk katuse kinnitused, linnas ei saanud midagi aru ja nii kui kiirendasin mingi 70-80 pealt lendas minema ja eest nurgaga ikka kruusale, oleks võinud ju 2m eemale murule lennata... õnneks on kasutatav ja kui ligidalt ei vaata siis väga ei näe,et pihta saanud kõvasti. Klaasriidest tükk see muidu. Ilusti lendas muidu, taga tuli veel mitu autot aga lendas vastasuuna teest veel üle ja maha ja mitme meetri kõrguselt ikka.
see eestis käik läheb päris kalliks. Täna siis täielik õlivahetus kah autole tehtud. Liquy moly 5w40 läks sisse..84800 km pealt. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Mai 27, 2010 4:17 pm Teema: |
|
|
Niiih, auto käes ja tuju hea ,bensunäidikut vaatama ei pea...
Mõlemad uksed värvitud, tagaluuk, katuseluuk korda tehtud, mõlemad peeglid,ninas natuke värvitud - kõik ainult täkete ja pisivigade pärast mida enamus inimesi tähelegi väga ei pane.. Terve auto poleeritud tagatuledeni ja pigipesu ka loomulikult enne seda . Üsna viks ja viisakas näeb välja kuni käimapanemiseni
.
Tänu läheb siis Kösti teenindusse.
Kuna kulusid on palju olnud siis vist loobun tutikatest Hankook 275/40/18" rehvide ostust mida preagu 3k komplekt jagtakse...mõtlen seda asja veel . Hullult soodne ,kui muidu on üle 3k TK hind tavaliselt sellisel rehvil.
Preagused rehvid nii pastlad,et kohe kohe lähevad alla miskid 600 eekuga soetatud 285/40/18" millega sõidab vabalt suve lõpuni ära.
Mis veel.. vahetan ajaviiteks välja sinised toruklambrid nende poldiga keeratavate klambrite vastu - ilu mõttes ja tulid tasuta kätte.
Samuti peab summuti ühendust kuidagi tihendama, natuke lööb sealt õhku välja ühendusest ja lambdad peale neid ilmselt natuke segab ka nende tööd. Peab mõtlema,kuidas tihedaks saada..mingi möksiga oleks vast kõige parem. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Mai 27, 2010 6:37 pm Teema: |
|
|
autokaupadest leiab vast seda Bosali sumpsihermetsi. Maksis mingi 140.-
See peaks esialgu kärama, vähemalt minu kogemus on positiivne olnud.
Auto on kenake jah, käin lõunapauside ajal ikka Köstis trollimas, siis oli umbekahtlane selle auto kõrval seista.. umbes vööni
ilus. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Juun. 05, 2010 9:35 am Teema: |
|
|
Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega
Autol 0-ist uuesti tune ehitamine kuna faking jõnksutamine 1000rpm areas ajas suht närvi,eriti külmalt ja samuti oli mingi loll koht aeglaselt kiirendamisel enne 2000 rpm mis ajas mootori tuterdama. Kas pedal to metal või madalam käik aitas üle.
Hetkel maf maas ja ajame põhi fuelingut ja süüdet paika linnasõitudega. Täna üritame õhtuks auto nii ajada,et saab juba kiirendada ka üle 3500 rpm ja maf peale tagasi.
Nüüd auto külm ja parklas, tuleb kohe idle airflow tuning,et saaks tühikäigu enamvähem normaalseks. Seda vaja mõõta siis kuni 90c-ni.
Teed siia olid suht päris head tegelt,sõita suht mugav. Aga siin kohapeal linnas on ikka päris rämedaid auke, kuhugi sisse pole õnnestunud sõita aga tunne on selline,et 1 auk = 1 velg . Nina mööda maad käimisest ei hakka rääkimagi, suht vaone see tee.
Õhtul teeb vb veel corvetti kruise siin ja siis 5+ h tagasisõitmist. Oujee.. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Esm. Juun. 07, 2010 11:22 am Teema: |
|
|
Teine päev... lähen hommikul autole järele tasulisse parklasse ja kuna parkisin peale seda sinna lähedale parklasse tulid suht kiiresti 2 tuletõrjujat juttu puhuma. Minu puhta vene keele oskuse pärast olid loomulikud vestlused huvitavad.... inglise-vene segu :D Natukese aja pärast tuli tuttav leedukas ka sinna oma vettega ja arvas,et kui nad juba nii huvitatud sellest minu autost olid,et võiks siis juba fotoshooti ka küsida. Nii ka läks :p
See siis samuti supercharged corvett ja sõidab tema nüüd e85-ga puhtalt.
Leedu tuletõrje meeskond . Väga jutukad olid nad seal ja üks mees rääkis,et küll Kamaz mis neil on ,et ikka jube kehv auto . Rääkis,et mingi 20a vist autojuht olnud ja 1 a veel ja pensionile. Isegi inglise keelt oskas natuke.
Tehti ka miskit filmi/fotosid 3 jala pealt. Need saab ka kunagi enda käsutusse.
Leeduka auto sisemus. Sellist 2" din ekraaniga pioneeri tahaks isegi..
... Sealt sai siis edasi liigutud tema tuttava juurde kes tegeleb autode üleslöömisega jne. Seal oli mitmeid huvitavaid autosid, 1 oli väga suurte ilusate velgedega Nissan 350z kompressoriga. Kahjuks ei teinud sellest pilti.
Corvette C5 Z06 kift kollane-nats rohekas värv. Väga erk päriselus.
Hooker väljalase,kollektorid, veel suurem nukk kui mul, ilmselt kaanetööd tehtud... maanteel 100+pealt kiirendades natuke jäi maha aga see eeldabki,et kuskil 500hp kanti võiks tal olla. Auto hind oli 16000 e , mõlemad airbagid olid samas väljas ees.
335 rehv, stock koobas (usas tihti lõigatakse ka koopa sisemust suuremaks. Preagu läks veel paberileht vahele sissepoole...)
Tegelt see auto hakkas mulle täitsa meeldima sellises olekus. Oleks veel taga mustad tuleklaasid oleks väga püss olnud.
Sealt edasi käisime linnavahel küljetamas ajaviiteks ja maanteel mõõtu võtmas 3-nda käigu pealt kiirendades. Kõik üldiselt suht võrdsed,samas see hõbadane pani ikka ära mulle. (samas oli see päev mul WOT seade suht mööda ja süütenurk väga safe)
3 omanikku
Kuid peale 3 päevast tune 0-ist tegemist ei saanud asja ikka piisavalt heaks ja üldiselt on autol ikka sama probleem mis ennegi. Nüüd on küll fuel map oluliselt parem ja palju muudki, samuti on linnas sõita parem. Aga maanteel vaikselt kiirendamine on paras kepp - auto lihtsalt ei kiirenda mingil pöördel ja tõrgub, peab käigu alla vahetama 4-nda peale. Loodan mingi hetk ikka selle korda saada. Kahju,et nii läks aga üle 3 päeva seal ka väga olla ei viitsinud. Palju segavaid tegureid oli ka, näiteks fcking naine tuneril jne
Mõned videod ka
http://www.youtube.com/watch?v=ouXzADUvt7c&fmt=18 c5 06Z
http://www.youtube.com/watch?v=CBhAfIHO8h0&fmt=18 3 vettet
Ja kõik pildid on siin.
http://www.amiflex.ee/pilt/v/kaunastrip/
Oli ka seiklus politseiga..ühelt ristmikult olin reastunud valesti otseritta ja kuna vaja oli ju hädasti ikka vasakule saada siis hoidsin niikaua suunda sees kuni lasti ära keerata ikka. See miskipärast ei meeldinud teiseltpool valgufoori olevale politseile . Peeti siis kenasti kinni ja kutsuti autosse. Trahv 100 litti aka 500 eek ca. Ok väga hull pole õnneks mõtlesin.. kuna ma eriti venet ei jaga ja nemad englishit mitte siis oli suht raske neil mulle midagi selgeks teha. Nagu pärast välja jagasin käis vahepeal jutt ka sellet,et äkki sõidama pangaautomaadi juurde ja võtan neile 75 litti välja. Et teeme trahvi või ei tee.. mina muidugi,et ei tee.. kuna mul polnud ka ühtegi väikest rahatähte sel hetkel, väiksem oligi 100 litti ei hakanud nagu midagi pakkuma ka neile. Peale pikka pinnimist igatepidi ja "millegi" seletamist lasti mind ikka tulema puhtalt :lol:
Selle autoga seal päris lõbus, poisikesed küsisid pilti teha, miski kooliekskursiooniga nooremapoolne õpetaja küsis sõitu jne. Ja naised ohhoo.... ma mõtlesin,et eestis on iga teine naine kena..seal on iga 1-mene enamvähem _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Juun. 07, 2010 7:27 pm Teema: |
|
|
ma unistan tasapisi F-body'st. Loodan, et saab ka reaalsuseks.
Nagu näha, siis punane ameeriklane on tõsine p*ssymagnet. |
|
Tagasi üles |
|
|
bufu CCV Guru
Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 557 Asukoht: Uueveski
|
Postitatud: Esm. Juun. 07, 2010 11:52 pm Teema: |
|
|
Vale Mario... Meestemagnet on |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 8:12 am Teema: |
|
|
bufu kirjutas: | Vale Mario... Meestemagnet on |
no seda nagunii
lihtsalt õnnelikum juhus, kui mõni seelik ka ära eksib.
Kindlasti loll küsimus, kuid ma pole kunagi näinud, kuidas tune'imist tehakse? Nt. sinu auto puhul.. Kas võetakse arvuti appi ja lükatakse sappa ja siis teoreetikud panevad eeldatava seade, või on reaalselt keegi ka kruvisid mudimas, nagu ma siin oma Ladat sättisin, jagaja ja karpakruvid said kõik kordamööda ja siis kõrv vastu mootorit, et kas läks ka paremaks...?
Ilmselt pritsungi sättimiseks peab nutti ka olema, muidu keerad puhta pekki.. Muidu oleks ju kasvõi mõnel vabal nädalavahetusel hea õllekõrvane tegevus, mille käigus naabrid aegajalt ehmatada saavad |
|
Tagasi üles |
|
|
Alan CCV Guru
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1344 Asukoht: Viljandi
|
|
Tagasi üles |
|
|
Sake Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 9:23 am Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | ma vist siin foorumis ei seleta niipalju kui mujal,aga jah , autol praegu vast 400hp , rikkast segust ilmselt. Seda ma igalpool muidu maininud ,et ega seal rohkem küll pole.
Tegelen http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php sellise seadme hankimisega, siis saaks aju flashida eestis uuesti vastavalt autole juba, preagu on lihtsalt megarikas täisgaasil ja noh.. sellest ka see tulemus.
Ühesõnaga kui kõik hästi läheb siis on lootust siiski korda asi saada lähema aja jooksul.... ja mitte väga juurde makstes (TEH most important thing!!)
viljandi-tartu-viljandi kokku 250km sõitu ja 50l kütet läks tänu raadil käimisega.
Teisest küljest, ega 400hp nüüd nii vähe ka pole,et lõbus sõita poleks |
ma lugesin küll midagi sellist välja... mb vahepeal vahetunud aju....
aga maf ja MS ka nagu kokku ei sobi.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Alan CCV Guru
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1344 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 10:29 am Teema: |
|
|
Krt... kusagilt oli jäänud teadmine, et tal MS... :D Enivei, teoorias on enamvähem sama:D |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 11:08 am Teema: |
|
|
Mul on stock aju sama mis MS ehk progeaju. Üle 2000a corvettidel on ka realtime tunemine võimalik. Kahjuks pole ma suutnud seda tunerit soodsa hinnaga endale hankida - oleks palju lihtsam. Aga neid müüakse kasutatuna vähe ja kallilt väga osta ei taha. Keegi krt kahepeale vms ka osta ei soovi..
Sisuliselt on jah - terve ecu on tabeleid täis mis kõik on omavahel mingis suhtes ja kõik muudavad midagi.'
Ma saan ilma MAF-ita ka seadistada see lihtsalt minema visates, lihtsalt võtab natuke aega ja mafi-ga on safem-kiirem kuna tunneb ära õhurõhud-kõrguse muudatused jne.
Logimise graafik
Tuner
_________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 6:42 pm Teema: |
|
|
sis ma enamvähem ikkagi kujutasin õigesti ette. Meil tööjuures on ka siuke riistapuu olemas, lükkad autole külge ja reaalajas kõik jookseb, paraku küll Toyota oma ja midagi eriti modida ei saa (saab autole vaid uuesti asju õpetada, kui ta on need ära unustanud)
Aga väga sheff GUI.
Ega tavaautodel peaks ka see tabelsüsteem kehtima, mul V6 maazu oli ka selline, et air flow meter läks pekki ja siis kolis automaatselt tabelsüsteemile, kütet läks küll rohkem suts, kuid minek säilis..
See on küll hämmastav, et mikimaa mehed on jätnud originaalaju lahtiseks, et näpi ise, kui tahad. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 7:25 pm Teema: |
|
|
Kõigil autodel on sellised tabelid sisuliselt ajus. Aga enamuste jaoks ei ole sellist modimise programmi välja töödatud. See sama riistvara sobib muide paljude autode modimiseks/scannimiseks. Suva hummerid jne. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Teis. Juun. 08, 2010 7:56 pm Teema: |
|
|
üks tore eelis, eksju? :D
krt, miks japsid ei võind sama teed minna ja unifitseerida asju..
nüüd on töömahud ja võimsused ka peaaegu sarnased... |
|
Tagasi üles |
|
|
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Kolm. Juun. 09, 2010 1:36 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | üks tore eelis, eksju? :D
krt, miks japsid ei võind sama teed minna ja unifitseerida asju..
nüüd on töömahud ja võimsused ka peaaegu sarnased... |
Reaalselt kes seda aju modimist vajab on ju mingi 0,01% ma pakun kogu auto ostnutest =) teiseks vajab see ka teadmisi jne jne.. Seega üsnapointless tehasel see sinna toppida imo _________________ Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Juun. 09, 2010 1:58 pm Teema: |
|
|
Jah . Aga autole standalone aju ost on odav ja originaal ecu väljavahetamine ei ole probleem tegelt enamustel autodel. Eestis on vajalik know-how olemas levinumatele süsteemidele.
Hind ca 3500.- näiteks. Võrreldes mõne autode originaal aju hindadega (nt 40k ) tuleb naer peale...
Tegelt on ikka lihtne autot turbotada vms, teed paar asja,ostad paar asja ja lased seadistada ja tadaa.. ongi. põmst valma.
Mul oleks kindlasti lihtsam,kui oleks megasquirty peal... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Juun. 25, 2010 6:16 pm Teema: |
|
|
Assa nuga kus on ikka mõnus adrekas selle autoga sõites.... täis karauul no.. :D Täna õnnestus aukulükatud õllekastist 2 alumist PURGI õllet somehow suure pidurdamisega purustada... nüüd vist mitmeks päevaks kerge promill sees. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Aug. 04, 2010 9:06 pm Teema: |
|
|
Pole mitu kuud midagi teinud autoga , tegin siis ajaviiteks lõpuks radikale uue katte peale mis õhuvoolu läbi radika suunab, selle asemel,et seda kapoti alt minema lasta õle radikate... mitte,et keema oleks läinud aga kohati olid tempid nii 95c juures.
uus
vs vana
varsti peaks kenasti samamoodi must olema nagu ülejäänud kapotialune. Tegu miski pehme plastikuga mis sai plastiku krundiga üle lastud. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:32 am Teema: |
|
|
palju see 5.7L mootor kütet ka tarbib? |
|
Tagasi üles |
|
|
Alan CCV Guru
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1344 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:53 am Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega
|
|
|
Tagasi üles |
|
|
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:56 am Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | Maik kirjutas: | Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega
|
|
aga kui teha 100% linna? 20-30l? |
|
Tagasi üles |
|
|
pahtlikunn CCV Guru
Liitunud: 22 Märts 2006 Postitusi: 1367 Asukoht: salo
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 11:15 am Teema: |
|
|
Nokia kirjutas: | Alan kirjutas: | Maik kirjutas: | Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega
|
|
aga kui teha 100% linna? 20-30l? | Lihtne köik mis paned selle vötab auto |
|
Tagasi üles |
|
|
Alan CCV Guru
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1344 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 11:19 am Teema: |
|
|
pahtlikunn kirjutas: | Nokia kirjutas: | Alan kirjutas: | Maik kirjutas: | Raporteerin Kaunasest hotellist.
Eile siis 500km sõitu, kütusekulu 8,2l sajale tuli keskmine koos kõvade möödasõitudega
|
|
aga kui teha 100% linna? 20-30l? | Lihtne köik mis paned selle vötab auto |
Aga sellist autot, mis kõike ära ei võtaks, ei olegi :D |
|
Tagasi üles |
|
|
DoriMaster Vana tuttav
Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 12:00 pm Teema: |
|
|
Suur töömaht ei tähenda suurt kütusekulu. Kütust läheb nii palju kui FÜÜSILISELT on vaja mingi massi liikuma panemiseks. Seega ei võta ta ka 100% linnas suurt sittagi rohkem kui sama massiga mingi muu auto. _________________ Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME |
|
Tagasi üles |
|
|
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 12:22 pm Teema: |
|
|
DoriMaster kirjutas: | Suur töömaht ei tähenda suurt kütusekulu. Kütust läheb nii palju kui FÜÜSILISELT on vaja mingi massi liikuma panemiseks. Seega ei võta ta ka 100% linnas suurt sittagi rohkem kui sama massiga mingi muu auto. |
ahsoo, ma polegi nii mõelnud :D, aga samas S6 4.2 tarbib küll linnas 22-25l :D ja pole ta midagi väga hullu raskusega. |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 3:03 pm Teema: |
|
|
S6 peab lisaks esiratastele ka tagasilda töös hoidma. Kokkuvõttes on S6 tühimass juba puhtalt 1.8 tonni. Corvette on 1400kg kõigest.
Samuti on Corvette bhp/ton suhe 235.49, Audil 190.34, seega Audi peabki janusem olema, et selle väikese jõuga nii rasket massi liigutada. Kui Corvette'ga mõistlikult sõita, ei võta ta rohkem, kui külamehe Volga või Mosse. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 4:57 pm Teema: |
|
|
Ma ei tea palju normaalselt sõites kulu oleks - mul on linnas praegu 19 kanti aga ma lasen palju ketsi ja kiirendusi... ega ilmselt alla 15 ikka ei sõidaks väga - aga see on juba suva audi a6 2,8l mootoriga kulu. Ja selliseid liigub ikka palju ringi.
Mul 333hp tonni kohta tegelt? kui 500hp jagada 1,5t ?
TAVA corvetiga on ametlik linnakulu antud 13 muide ja maantee nats üle 8l sajale. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 5:41 pm Teema: |
|
|
tavakorvett ei erine palju m20 mootoriga 525iA'st vaat et ökom ja stiilsem kõvasti.
Nojah, kui võtta arvesse, et sul tagarattast miski 580 hevost kappab, siis sul peaks lausa 414,29 bhp/ton olema :P |
|
Tagasi üles |
|
|
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 7:28 pm Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | Ma ei tea palju normaalselt sõites kulu oleks - mul on linnas praegu 19 kanti aga ma lasen palju ketsi ja kiirendusi... ega ilmselt alla 15 ikka ei sõidaks väga - aga see on juba suva audi a6 2,8l mootoriga kulu. Ja selliseid liigub ikka palju ringi.
Mul 333hp tonni kohta tegelt? kui 500hp jagada 1,5t ?
TAVA corvetiga on ametlik linnakulu antud 13 muide ja maantee nats üle 8l sajale. |
ökopill siis, audi s6 4.2 võtab igas olukorras rohkem :D, isegi maanteel näitab 10-12, usa tüübid siis oskavad ikka häid mootoreid teha. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:40 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | tavakorvett ei erine palju m20 mootoriga 525iA'st vaat et ökom ja stiilsem kõvasti.
Nojah, kui võtta arvesse, et sul tagarattast miski 580 hevost kappab, siis sul peaks lausa 414,29 bhp/ton olema :P |
370+kw teeb nõks üle 500hp ainult,mis kalkulaatorit sa kasutad ?
a üldiselt ,võiks võimsam olla. Seega kui tahate endale võimast autot, alla 400kw ei soovita osta ,harjub suhteliselt kiiresti ära .Millegipärast samas selliseid eriti müüa pole,tegelt eriti keeruline raske neid ehitada pole - pane aint õiged jupid,keera kokku ja ongi. Seadista soomes või kogenud kohas eestis ja valma.
Selline 4 veoline auto võiks kah olla mis hard-launce kannatab kogu täiega,siis oleks asjal mõtet kah võibolla. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Aug. 12, 2010 10:50 pm Teema: |
|
|
aap, kuskilt jäi meelde, et sul oli 580hp...
valem on lihtne - hobused jagad kilogrammidega ja korrutad tuhandega. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Okt. 12, 2010 11:21 pm Teema: |
|
|
Audrust ringrajal mõned värskemad shotid... mitte,et midagi muutunud oleks :)
2-se sõidu lõpuks tuli sisselaske torustik lahti IC küljest. Päris hea emotsioon oli autos enne äraminemist kogeda,et moto nagu ei käiks õigesti enam ja jätab nagu silindreid vahele..... whaat... huh. fix oli õnneks 5 min.
Üldiselt oli libe ja 2 spinni tegin ka ära suitsu saatel . Aga lõbus nagu ikka. Kahjuks häid pilte rohkem ei saanud,kuigi rajal sai ikka kõvasti külg ees sõidetud ajaviiteks :) _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Jan. 13, 2011 5:12 pm Teema: |
|
|
jäle eht no,
sain palju parema asja kogemata usast,kui omaarust ostsin ehk Pro versioon millel on küljepeal sisendid ja puha . Kuivem puhtam ja muretum kasutada kõigile. Müüa ei maininud midagi sellest :D
Lisaks veel standalone scanner sisseehitatud sellele. Skoor !
_________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Viimati muutis seda Maik (Kolm. Juun. 15, 2011 6:31 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Apr. 24, 2011 10:30 am Teema: |
|
|
Usas nägin tervelt 2-te c5 vettet ja nats rohkem c6 - järeldus,usa sucks :p _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Viimati muutis seda Maik (Püh. Apr. 24, 2011 3:15 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Apr. 24, 2011 1:38 pm Teema: |
|
|
Karin tahab sind, järelikult, kodust ä saada _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Mai 25, 2011 7:01 pm Teema: |
|
|
Kätte jõudis päev mil mu auto digimuutus veixi gto-ks lambist... ehk siis täna ei saanud enam tagumist käiku sisse seega muutus võimatuks hoovist ärasõitmine :P Esimesed veel lülitusid.
Ca nädal juba siduripedaal jupsinud, põrandast üles ei tulnud alguses ja tahtsis pumpamist saada kui vähegi pikemalt sõitnud ei olnud...
Seega tuleb läbi viia õhutamise protsess (ja lisaks saab vist kontrollida palju ketast alles on...)
http://97vette.com/howto/clutchbleed/index.html
Ei ole lihtne - summutid maha,lambdad maha, torque tunneli kate 36 poldiga maha, siis veel neegrit vaja kes pedaali tallaks... see on see,kui autot ignoreerida.
edit: poltide keeramisest kopp ees aga jupid eest ära... mõtleme kunagi edasi, võibolla hoopis master cylinder lekib...natuke õli nagu oli siduri koja juures..
Mitu lambdat on sinu 97a autol... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Mario Vana tuttav
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Mai 26, 2011 11:19 pm Teema: |
|
|
hawt!
kui juhtub ime ja kõik korraga saba annaksid, siis ei oleks see vist meeldiv väljaminek.
ega jah, autodele kipuvad naiste kombed külge, kui tükk aega välja ei tee, siis solvuvad, aga kui ükskord silitama hakkad, siis ei jõua seda nurrumist ära kuulata.. |
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Mai 27, 2011 9:09 am Teema: |
|
|
Symptomid nagu siduri peasilindri leke... _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Mai 27, 2011 1:45 pm Teema: |
|
|
Ma räägin peasilindrist mitte töösilindrist v sul on kolle peasilindril ees siis kyll edu _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Mai 27, 2011 8:35 pm Teema: |
|
|
Hm... sellel ei ole ees tõesti..peab vaatama seda. Leidsin isegi pildi kus see asub, ise poleks vist leidnud :D esiratta ja logari peab maha võtma, lol.. ja osadel tõesti on kolle ka sellel ees,kui headerid on...
Igastahes, õli ikkagi ei olnud potsikus nagu ma avastasin, oli hoopis see kummilutt mille sees oli tilk õli ... aga kuna õhutamine vajab 2-te meest siis siiani pole tegelenud sellega rohkem. Ja ega see mis seal põhjas oli oli pigem mustus õlis kui õli..
Summutita teeb auto päris head häält, lihtsalt väga vali möire vms :D aga pesin pärast püksid ära ja nüüd ok kõik. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Mai 31, 2011 7:56 pm Teema: |
|
|
Täielik ülereageerimine ja arutu mõttetu lahtivõtmine oli,
kallasin täna törtsu õli juurde ja peale natukeste mullidetulekut toimib sidur nagu muistegi.... isegi õhutama ei pidanud. Mitte,et oleks saanud kah, 13 võti oli liiga suur ja 12 ei hakanud peale ja millegi muuga sinna ligi ei pääsenud, lol :P
väga palju tühja tööd sai tehtud igastahes, kokku ilma akudrellita panna ei viitsi 36-te polti . Oijah. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Viimati muutis seda Maik (Teis. Mai 31, 2011 8:47 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
|
Toitz Vana tuttav
Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Mai 31, 2011 8:37 pm Teema: |
|
|
Aga õli ei kao ju niisama lihtsalt õlianumast ära. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Mai 31, 2011 8:49 pm Teema: |
|
|
Pedaali vajutuste tulemusel ei tuvastanud kuskil õli lekkimist, ei peasilindrist,voolikutest,ega ka sidurikojast. Isegi kui kuskilt immitseb seda,peab seda olema väga vähe - 3 aastat ma seda õli potsikut vist kunagi avanud pole...
Ega õli vist ära ei aura jah muidu iseenesest. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Juun. 02, 2011 12:58 am Teema: |
|
|
Hea,et toopäev kokku ei pannud.
Täna võtsin akudrelli kaasa,et need kuradi 36 polti järjest kokku lasta ja selgus,et siiski on sidurikorv alt alt õline :( Mis tähendab siduri survesilindri lekkimist ilmselt.... kuna kokkupanemine võttis alla tunni , panin ta kokku ära ja dot3 õli pagassi... ideaalis võiks kesta sügiseni, reaalsuses tellin lähiajal uue silindri ära kui võimalik.´Hetkel sidur toimib,kuigi taas vajus pedaal alguses põhja.....
http://www.youtube.com/watch?v=669RSnoxtaI
26 sec . suht lahja. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Juun. 12, 2011 2:12 pm Teema: |
|
|
dunno, enam õline polnud siduri juurest,kui eile vaatasin nii,et mingi kahtlane teema. Õli ka nagu kadunud ei ole.
loogiline ja ainuõige järeldus on,et usa autod remondivad ennast ise.
aga muidu - katus pealt ja linna chillima !
http://www.youtube.com/watch?v=T0NvcQ3Yiqk&feature=related _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 6:15 pm Teema: |
|
|
tegelen siin vahelduva eduga väga pikalt vette tunemise _üritamisega_ (kuna enamasti ei tule välja ja liiga loll ilmselt :D)
Aga vist ühele asjale saame jälile.. miks mootor vahepeal väga ei tööta 90C resiimis mingi koormuse ajal ja seda iga käiguga...
ühe sommi arvamus kes mind abistab:
...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.
First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.
Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.
In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.
Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates on põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Homseks tõstame lambdad mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja vaatame kas midagi muutub... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
|