open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Turbo
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 26, 2006 10:56 pm    Teema: Turbo Vasta viitega

Teeme siis turbo teema ka. Meil on siin mõni auto turboga ja mõned meist sooviks võibolla ka midagi aretada. Näiteks mul oleks päris palju küsimusi sellega seoses. Ei hakka ennast turboclub-is regama. Cartman seal vist liige ja temast esialgu piisab. Täna ei küsi midagi, öösel mõtlen ja homme küsin.
Tagasi üles
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 26, 2006 11:27 pm    Teema: Vasta viitega

siin foorumis pole vast ühtegi kes sulle nii vabalt kõike seleda oskaks...
arvan,et rega samuti sinna .. on mõtekam.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 11:55 am    Teema: Vasta viitega

Ei rega. Ma niigi paljudes kohtades juba. Põhiteadmised saab siit ka kätte.
Tagasi üles
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 5:06 pm    Teema: Vasta viitega

sry a turbomootoriga auto ehitaisex on väja ikka vääga palju teadmisi. ma loen kuidas vanad tegijad maadlevad et turbosi käima saada
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Hõljuk
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 672

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 5:07 pm    Teema: Vasta viitega

Ahti väänas kunagi mingile põlluralli-ladale turbo vahele, oskad öelda, kas see oli efektiivne ka siis? tal paistis see küll suht lihtsalt käivat.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 27, 2006 10:00 pm    Teema: Vasta viitega

See ei ole mingi "rocket science", et sellega hakkama ei saaks. Need seal turboclub-is vaevavad oma pead, et see ülikorralikult tööle saada. Mida mul väga vaja ei ole.
Tagasi üles
markku
Vana tuttav


Liitunud: 26 Märts 2006
Postitusi: 815
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 12:39 am    Teema: Vasta viitega

no.. sellist ettevõtmist on vast suht mõttetu teha kui asja korralikult töölegi ei kavatse panna
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1367
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 9:19 am    Teema: Vasta viitega

kle topfuel mine areta oma vauxali edasi ja ära targuta siin igal poole ega vanavõidu kool sulle nüüd nii palju teadmisi küll ei andnud
_________________
https://www.facebook.com/Pahtlikunn
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Skorus
Satub siia tihti


Liitunud: 24 Apr. 2006
Postitusi: 135

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 9:43 am    Teema: Vasta viitega

pahtlikunn Kle Larm, meile andis küll oss võrrile 2,1bar-ise turbo peale väänata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 12:01 pm    Teema: Vasta viitega

turbo autot ei saa panna käima nii et peaaegu, see kas käib v ei käi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
markku
Vana tuttav


Liitunud: 26 Märts 2006
Postitusi: 815
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 1:18 pm    Teema: Vasta viitega

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Skorus
Satub siia tihti


Liitunud: 24 Apr. 2006
Postitusi: 135

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 1:46 pm    Teema: Vasta viitega

Erki, käima jah aga sitasti saab käima küll panna ntx...ses mõttes, et ei võta turbost seda mis võtta annaks tglt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 4:03 pm    Teema: Vasta viitega

pahtlikunn kirjutas:
kle topfuel mine areta oma vauxali edasi ja ära targuta siin igal poole ega vanavõidu kool sulle nüüd nii palju teadmisi küll ei andnud


Mida sa seletad . Krdi vanavõidu. Keda see huvitab. Sealt ma pole ühtegi teadmist saanud. Hoia suu kinni, kui sa mind lähemalt ei tunne ja ei tea milleks võimeline olen. Kui mu endised klassivennad on sulle minust midagi halba rääkinud siis hoia meeles, et kõike ei tasu ka puhta kullana võtta. Sinu autosi oleme me kõik näinud. Lõpetuseks, miks sulle tundub, et ma mingi räige algaja olen? Küsi näiteks mu teiste sõprade käest, kellega aastast aastasse olen koos tehnikaga tegelenud. Vaatame mis nemad sulle minu kohta ütlevad. Tõesti krt. "grow up"

Teemasse ka. Asi selles ongi, et esialgu ei pea seda kõike sealt välja pigistama. Alustuseks piisab ju ka 0,4 bar. See paika ajamine ise toimuks juba mingi spetsialisti käe läbi. Võin nüüd mööda panna aga, kütuse rõhku vist iseenesest tõsta pole vaja, lihtsalt pihustid peavad kauem lahti olema (sellise väikse rõhu juures). Õlituse saab tuua õlirõhu anduri august kuhu kolmik vahele pandud. Tagasi voolu jaoks saab karterisse ise koha teha. Vastavalt töömahule tuleb siis turbo valida ja mingil määral peaks ta isegi tööle hakkama.
Tagasi üles
markku
Vana tuttav


Liitunud: 26 Märts 2006
Postitusi: 815
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 4:12 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
pahtlikunn kirjutas:
kle topfuel mine areta oma vauxali edasi ja ära targuta siin igal poole ega vanavõidu kool sulle nüüd nii palju teadmisi küll ei andnud


Mida sa seletad . Krdi vanavõidu. Keda see huvitab. Sealt ma pole ühtegi teadmist saanud. Hoia suu kinni, kui sa mind lähemalt ei tunne ja ei tea milleks võimeline olen. Kui mu endised klassivennad on sulle minust midagi halba rääkinud siis hoia meeles, et kõike ei tasu ka puhta kullana võtta. Sinu autosi oleme me kõik näinud. Lõpetuseks, miks sulle tundub, et ma mingi räige algaja olen? Küsi näiteks mu teiste sõprade käest, kellega aastast aastasse olen koos tehnikaga tegelenud. Vaatame mis nemad sulle minu kohta ütlevad. Tõesti krt. "grow up"


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 4:48 pm    Teema: Vasta viitega

Erki, käima jah aga sitasti saab käima küll panna ntx...ses mõttes, et ei võta turbost seda mis võtta annaks tglt
ma ei mõelnud nii seda avahet ple ex näha ole mis välja tuleb
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Apr. 28, 2006 7:07 pm    Teema: Vasta viitega

uh! Sorry läksin natuke liiale. Vabandan. Aga ikkagi kui inimest ei tunne siis ei ole mõtet temast ka halba rääkida. (mitte, et keegi oleks otseselt midagi öelnud).

Küll ma selle turbo värgi käima saan. Peab endasse usku olema.
Tagasi üles
Kessu
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Apr. 2006
Postitusi: 135
Asukoht: paalalinn

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 30, 2006 8:26 am    Teema: Vasta viitega

aga kuule...kui sa seda niikuinii väga korralikult ei taha peale panna, nii et kas töötab või ei tööta, siis võid ju ta lihtsalt peale panna, kinnitada ja lasta sul olla siis seal....vähemalt on turbo peal ja turboga autoks ju võiks põhimõtteliselt nimetada ka...ah? OK ok nali....eks sa peaks ikka enne mingite especialistidega konsulteerima, et asjal ikka mõte ka oleks....
_________________
Mehed on nagu parkimiskohad- paremad on juba võetud ja ülejäänud on invaliididele!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
DCD
Satub siia tihti


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 232
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 10, 2006 12:11 pm    Teema: Vasta viitega

topfuel... võin öelda et alg teadmisi sul turbode alal on.

ega mingit keemiat seal polegi lihtsalt stardiks lähe sipa raha vaja ja kui juba edasi tahad liikuda suuremad rõhud võimsused jne siis läheb juba palju raha vaja.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Mai 10, 2006 12:36 pm    Teema: Vasta viitega

No seda ma räägingi, et see ei ole "rocket science". Seda suurt raha ma sinna panema ei hakka, sest kõigepealt vaja proovida kas saan selle süsteemi odavalt käima (korralikult).

Hakkasin seda mõtlema, et kuidas kütust rikastada. Kas vaja paigaldada teine rõhuregulaator või pihustid ja pump? Sellisele küsimusele peaks ikka keegi siit oskama vastata.
Tagasi üles
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 10, 2006 12:47 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
No seda ma räägingi, et see ei ole "rocket science". Seda suurt raha ma sinna panema ei hakka, sest kõigepealt vaja proovida kas saan selle süsteemi odavalt käima (korralikult).

Hakkasin seda mõtlema, et kuidas kütust rikastada. Kas vaja paigaldada teine rõhuregulaator või pihustid ja pump? Sellisele küsimusele peaks ikka keegi siit oskama vastata.
kõige lihtsam vast panna võimsam pump ja suuremad pihustid IMO...
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
DCD
Satub siia tihti


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 232
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 11, 2006 12:08 pm    Teema: Vasta viitega

alx kirjutas:
TopFuelFunnyCar kirjutas:
No seda ma räägingi, et see ei ole "rocket science". Seda suurt raha ma sinna panema ei hakka, sest kõigepealt vaja proovida kas saan selle süsteemi odavalt käima (korralikult).

Hakkasin seda mõtlema, et kuidas kütust rikastada. Kas vaja paigaldada teine rõhuregulaator või pihustid ja pump? Sellisele küsimusele peaks ikka keegi siit oskama vastata.
kõige lihtsam vast panna võimsam pump ja suuremad pihustid IMO...



esijalgu kui seal mingi see 0.3 0.4 bari tahad tõsta siis polegi vict midagi vaja panna vahele.kui jääb puudu siis tuleb teha chip tuning ja teised pumbad pihustud elektrilise surve leguratorid.ja kindlasti paigalda alguses kohe rõhu ja kütte segu kellad, muidu jääd kolbidest ilma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Mai 11, 2006 2:24 pm    Teema: Vasta viitega

Kellad tuleks kohe alguses panna. Minu autol õhulugejat pole vaid on MAP sensor ja lambda. Seda peab veel uurima jah, et kas ta stockis hakkab piisavalt kütet peale andma. Krt see detonatsioon on ikka üks halb asi.
Tagasi üles
DCD
Satub siia tihti


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 232
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 11, 2006 11:22 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Kellad tuleks kohe alguses panna. Minu autol õhulugejat pole vaid on MAP sensor ja lambda. Seda peab veel uurima jah, et kas ta stockis hakkab piisavalt kütet peale andma. Krt see detonatsioon on ikka üks halb asi.



mis seal ikka kellad peale ja hakkad vaikselt timmima.ega ennem teada ei saa juhul kui ei ole kuskil teist siukest tehtud et saad ise inffi küsida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Mai 12, 2006 4:23 pm    Teema: Vasta viitega

jep. Pole veel sellisest projektist kuulnud. Pean veits turboclubist otsingut kasutama, siis saab jälle veits inffi juurde.
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Mai 14, 2006 11:43 pm    Teema: Vasta viitega

Sain raamatu "maximum boost". Krt seal asi nii lihtsaks tehtud. Peab lihtsalt korralikult läbi lugema. Praegu sirvisin kähku läbi. Põhimõtteliselt seisneb asi mõõtmistes. Kui temperatuurid ja muu kraam sobivad siis asi korras.
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Mai 17, 2006 6:53 pm    Teema: Vasta viitega

rotid olete (heas mõttes) tegin ennast ikka turboclub kasutajaks.
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Mai 17, 2006 9:26 pm    Teema: Vasta viitega

skyline gtr turbot soovitati. Norm ju . Hoian teid kogu kulgeva protsessiga kursis. Ärge imestage kui mõni kuu siia midagi ei ilmu, ju ma kogun siis raha

wish me luck!!!
Tagasi üles
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 18, 2006 1:20 am    Teema: Vasta viitega

eks me vaata
tulen vahepeal kaema kaugel asjad on
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Mai 18, 2006 5:24 pm    Teema: Vasta viitega

Tule siia. Räägin sulle sellist muinasjuttu, et halb hakkab kohe.
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Mai 18, 2006 9:17 pm    Teema: Vasta viitega

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1195

Kas need vanakesed seal lihtsalt ei viitsi uute (algajate) liikmetega suhelda või nad tegelt ei tea asjast midagi? Tekivad sellised kahtlased tunded. Jumala lampi pannakse, et oh A/R peaks ka paremini sobima. Kuigi nad 2.9 kohta erilist inffi pole kogunud, lihtsalt ütlevad seda mis parasjagu pähe kargab. Krt "map" peaks nad küll oskama lahti seletada, kuigi sain juba ka ise asjale pihta, lihtsalt oleks vajalik teada kas sain õieti aru. Elame näeme.
Tagasi üles
Cozmonaut
Aktiivne külaline


Liitunud: 20 Apr. 2006
Postitusi: 47
Asukoht: Viljandi-põlva

PostitusPostitatud: Reede. Mai 19, 2006 12:56 am    Teema: Vasta viitega

hõm huvitaks isegi , kuid turbodest ei jaga midagi
scorpa 2.8 110kw tahaks turbot :P
_________________
Hetkel põlvas kodus - vahel viljandis ka ikka :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Mai 19, 2006 2:48 pm    Teema: Vasta viitega

Sul karpaga variant v? Kui õieti mäletan siis mingid 2.8 olid karpaga.
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Mai 19, 2006 4:10 pm    Teema: Vasta viitega

Krt see vastamine venib neil ikka päris pikalt. Minu viimane post on nimelt küsimus ja usun, et nood ei saa sellest aru. Kui esilehel oled siis sealt on huvitav lugeda järgmist teksti:

Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi.

Aga kus on asjakohane informatsioon mida olen oodanud juba päris pikalt. Ega siin muud võimalust pole kui asi endale raamatu järgi selgeks teha. Disappointed
Tagasi üles
kristjan
CCV Guru


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 758
Asukoht: Tartu/Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 19, 2006 4:32 pm    Teema: Vasta viitega

kindlasti on seal ka asjatundjaid, iseasi kui palju nad seda saiti külastavad ja teistega tegeleda viitsivad.

enamus on kindlasti tavalised autoomanikud, kellel juhtub lihtsalt turboga auto olema ning nemad sind tõesti aidata ei saa.
_________________
Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 19, 2006 5:31 pm    Teema: Vasta viitega

pooled on kindlasti turbodiislite omanikud!
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 12:26 pm    Teema: Vasta viitega

kristjan su väide täiesti vale enamus vanasi kes yldse vastavad on suht asjaundjad,
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
kristjan
CCV Guru


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 758
Asukoht: Tartu/Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 3:17 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
kristjan su väide täiesti vale enamus vanasi kes yldse vastavad on suht asjaundjad,


no aga miks siis TopFuel enda küsimustele vastuseid ei saa?
_________________
Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 3:29 pm    Teema: Vasta viitega

konkreetsest firmast saaks mb kiiremini vastuse, kas ise kohale minna w telefonitsi kysida..... ja ma arvan ka et turbo club-ist saab ka vastuse lihtsalt on see internet selline, et sa ei suhtle otse inimesega....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 3:47 pm    Teema: Vasta viitega

fakt on ka see, et inimesed ei passi koguaeg arvuti juures, et kohe vastata saaks!
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
kristjan
CCV Guru


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 758
Asukoht: Tartu/Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 4:10 pm    Teema: Vasta viitega

ja teine fakt on siis vist see, et neil on ~800 liitunud kasutajat ning see teema pole äsja tehtud. kui kõik seal on asjatundjad siis selle ajaga oleks keegi võind ka midagi asjalikku sinna vastata.

või pole TopFuel midagi asjalikku siis äkki küsinud?
_________________
Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 4:26 pm    Teema: Vasta viitega

Ma sellest turboclub-ist juba loobunud tegelt.
Tagasi üles
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Laup. Mai 20, 2006 8:50 pm    Teema: Vasta viitega

Raamat juba pähe õpitud?:D
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Mai 21, 2006 1:03 am    Teema: Vasta viitega

Katsun omale seda sobivus värki selgemaks teha. Kui see selge siis tuleb turbod muretseda ja siis tuleb edasi lugeda.
Tagasi üles
Cozmonaut
Aktiivne külaline


Liitunud: 20 Apr. 2006
Postitusi: 47
Asukoht: Viljandi-põlva

PostitusPostitatud: Esm. Mai 29, 2006 10:25 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Sul karpaga variant v? Kui õieti mäletan siis mingid 2.8 olid karpaga.
Jah
_________________
Hetkel põlvas kodus - vahel viljandis ka ikka :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Mai 30, 2006 5:05 pm    Teema: Vasta viitega

Karpaga on asi lihtsam. Kaks varianti: 1. kas turbo enne karpat ja 2. või turbo peale karpat. Esimene variant on parem. Viimasel variandil on käivitus raskused ja lag time on suur. Esimene variant eeldab sellist karpat aga, mis on õhutihe. Kui ma ei eksi siis Weberid ja Dellortod on õhukindlad, Mikuni omad ka. Solexi kohta ei oska midagi öelda. Kütuse puudulikkuse saab likvideerida suuremate düüsidega. Ma pean veel veits lugema, ega ma eriti seda karpa värki ei lugenud.
Tagasi üles
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 31, 2006 1:00 am    Teema: Vasta viitega

suhteliselt pühendunud ma vaatan
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
svenson
Aktiivne külaline


Liitunud: 31 Mai 2006
Postitusi: 19

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 05, 2006 1:57 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ise olen mõelnud ehitada turbo koos Boschi EFI pritsega. Pritse juhtimiseks ehitaks progemmeeritava MegaSquirti kontrolleri. Esialgu on plaan ühe vabalthingava mootori pritse juhtimine teha, kui see õnnestub siis proovin asja keerulisemaks teha.
Millal aga aega leiab ehitamiseks... peab leidma


aga iseenesest lihtne ju:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 12:23 am    Teema: Vasta viitega

Kui see lihtne ja odav oleks, teeksid seda paljud. Seda see ei ole kahjuks :) Loomulikult saab ka nii teha nagu tffc teeb,et madal rõhk jne, aga kas on mõtet ? Teha siis teha enamvähem korralikult juba imo. Seda ma arvan,et alla 30-50k eriti ei tee samas .... oleneb autost kah muidugi :)

näiteks http://www.turbov6camaro.com/
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
svenson
Aktiivne külaline


Liitunud: 31 Mai 2006
Postitusi: 19

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 8:03 am    Teema: Vasta viitega

Ma mõtlen siin DIY ehk Do It Yourself lahendusi. Loomulikult ei saa mingi paari tuhande krooniga hakkama nagu enamus streetreiseid loodab iga asja puhul. Aga ma väidan seda, et kes vähegi auto mootori hingeeluga kursis on ja natukenegi ise midagi teha oskab saab ka turbo paigutamisega hakkama.

Nothing beats cubic inches nagu mõnedel kombeks öelda on, kehtib ka siin ka. Lihtsam on panna suurema mahuga mootor ja kui see võimalik pole siis alles mahukompressor või ülelaadimine. Kompressoritega mul kokkupuuteid pole kuid tihti võiks just eelistada kompressorit turbole.

Eelkõige asja lihtsuse pärast:



Pane kas või generaatori asemele, niikuinii võtab genekas mõne hobujõu ära kompressor ka muidugi kuid viimane annab rohkem tagasi kui ringiajamiseks ära võtab

EDIT: Kuna mulle meeldivad suured mootorid siis, mis on selle V6 +turbo eelis? Ma ei usu, et see nüüd kaalu luges, et V6 koos turbo installiga on raksem kui vabalthingav LT4 mis ka tagarattast 456hp välja annab. Tundub, et põhjused on emotsionaalsed ainult
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 11:39 am    Teema: Vasta viitega

samal põhjusel ma isegi ei mõtle seda motot ehitama hakata...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024