open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Sportfilter ja tavaline filter- müüdimurdmine

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 5:09 pm    Teema: Sportfilter ja tavaline filter- müüdimurdmine Vasta viitega

Kuna juba ammust ajast idanes arutelu selle üle kas sportfiltrist on võimalik kätte saada lisa hobujõude. Pikk arutelu viis täna reaalse tulemuseni, et mitte kui midagi vahet pole (ok 0,5hp kuid seda sa reaalselt ei tunneta).
Autoks 85kw (täna, stendis andis välja 88kw) Opel Calibra aastasst 94 lõpp, mootoriruumis kõik originaal.

Täna sai Liguri juures stendis käidud ning proovitud uut originaalfiltrit, ning K&N sportpaneelfiltrit(siga kirves oli). Kokku tehti neli jooksu.

Graafiku peal on tumedam joon sport-paneel filtri ja heledam originaalfiltri oma

PS! neli jooksu moodustavad X tähe, mitte ei ole sport ja tavalise oma.

Teemaarendus
http://calibraklubi.ee/viewtopic.php?t=107

Graafik originaalsuuruses
http://ilvar.pri.ee/calibra/foorumisse/dyno_suur.jpg



Viimati muutis seda illukas (Kolm. Märts 14, 2007 11:48 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reemet
Satub siia tihti


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 261
Asukoht: Tallinn/Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 5:36 pm    Teema: Vasta viitega

Ei tea kas mõnel mehel siin foorumis pärast selle postituse nägemist annab ikka ainuüksi sportfiltri vahetus persega tunda...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 5:45 pm    Teema: Vasta viitega

Ega Eestlastel siin Eestimail on teinekord ikka väga tundlikud per..ed
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
nisu
Satub siia tihti


Liitunud: 27 Aug. 2006
Postitusi: 158
Asukoht: Suure-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 6:03 pm    Teema: Vasta viitega

mnjah..müüt tõesti murtud..nüüd ise ka targem..isegi arvanud, et annab juurde, sest kõik nagu rääkinud paremast minekust
_________________
Patsu Kah!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 6:39 pm    Teema: Vasta viitega

stock mootoriga ple tast tõesti kasu,ja paigaldus mängib ka suurt rolli...
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 6:41 pm    Teema: Vasta viitega

Alex kirjutas:
stock mootoriga ple tast tõesti kasu,ja paigaldus mängib ka suurt rolli...

Kas muditud mootor suudab kuidagi rohkem õhku sealt läbi puhuda???
Sa tee õhufiltri töötamise põhimõte selgeks...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 6:45 pm    Teema: Vasta viitega

illukas kirjutas:
Alex kirjutas:
stock mootoriga ple tast tõesti kasu,ja paigaldus mängib ka suurt rolli...

Kas muditud mootor suudab kuidagi rohkem õhku sealt läbi puhuda???
Sa tee õhufiltri töötamise põhimõte selgeks...

mitte et moditud rohkem läbi puhub vaid moditud tarbi ehk rohkem ja seega vaja rohkem õhku jne
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 6:56 pm    Teema: Vasta viitega

sportfiltri install mängib tõesti palju rolli aga eks kõigil oma arvamus asja kohta
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 7:04 pm    Teema: Vasta viitega

illukas kirjutas:

Sa tee õhufiltri töötamise põhimõte selgeks...
aga tee siis mulle selgeks,mis põrkad seal?
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 7:12 pm    Teema: Vasta viitega

mida filter seal teeb- takistab õhu liikumist
kui selle mootoriga ei olnud takistustel erilist vahet, kuidas siis muditud mootoril see tekib.
Ehk kui õhukogus on sama siis peaks ju tavaline filter ka väikese õhukoguse juures takistama samapalju kui suure õhukoguse juures.
Ehk kui on sama õhukogus (ei ole absoluutselt vahet kas on muditud või mudimata mootor) siis ei ole filtritel erinevust. Kui on suur õhukogus siis takistavad mõlemad filtrid samapalju, seega ei ole neil vahet, peale hinnalipiku

Teistpoolt veel öeldud, kui panna tõesti suurema pinnaga filter siis loomulikult annab ta effekti, kuid selle katse teema oli see, et tõestame, et sama suure pinnaga filtritel ei ole vahet...

Me ei räägi siin ka filtri paigaldusest- antud katse puhul olid need identsed. Seda sa ei saa võrrelda, kui originaalfilter on seal kus ta on ning sii paned koonuse ja juhid õhu sinna juurde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:05 pm    Teema: Vasta viitega

illukas kirjutas:
mida filter seal teeb- takistab õhu liikumist
kui selle mootoriga ei olnud takistustel erilist vahet, kuidas siis muditud mootoril see tekib.
Ehk kui õhukogus on sama siis peaks ju tavaline filter ka väikese õhukoguse juures takistama samapalju kui suure õhukoguse juures.
Ehk kui on sama õhukogus (ei ole absoluutselt vahet kas on muditud või mudimata mootor) siis ei ole filtritel erinevust. Kui on suur õhukogus siis takistavad mõlemad filtrid samapalju, seega ei ole neil vahet, peale hinnalipiku

Teistpoolt veel öeldud, kui panna tõesti suurema pinnaga filter siis loomulikult annab ta effekti, kuid selle katse teema oli see, et tõestame, et sama suure pinnaga filtritel ei ole vahet...

Me ei räägi siin ka filtri paigaldusest- antud katse puhul olid need identsed. Seda sa ei saa võrrelda, kui originaalfilter on seal kus ta on ning sii paned koonuse ja juhid õhu sinna juurde.


nüüd olen täitsa nõus sinuga tore, et viitsisid sellise katse läbi viia.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siim
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Juun. 2006
Postitusi: 219

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:07 pm    Teema: Vasta viitega

ärge öelge, et ennem arvasite nendest mega hp-sid saavat?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:11 pm    Teema: Vasta viitega

No sportfiltril peaks olema see õhu läbilaskvus ju just suurem, ehk takistus väiksem (mis mõte tal muidu on), ja kui mingi maani mootorit forsseerida siis lõpuks on originaalfiltri takistus liig suur, et seda küttehulka ära põletada ning siis on kasu sportfiltrist, miks neid muidu pannakse Samas noh, odavamad filtrid (nagu mul) ole rohkem niisama show värk, äge ikka ju, samas kallimaid filtreid enamik inimesi ei raatsi osta. Samas sportfiltril on see eelis, et osasid saab puhastada, ehk siis ta kestab sul kauem, kui tavaline õhufilter.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
RealGSM
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 939
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:14 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
Samas sportfiltril on see eelis, et osasid saab puhastada, ehk siis ta kestab sul kauem, kui tavaline õhufilter.


Maksab 4 korda rohkem ja kestab 3 korda kauem. Kus point on. Võta filter üldse vahelt ära. siis pole mingit takistust. Mina talvläbi lasksin ilma ringi, kui teed tolma hakkavad tuleb tagasi panna.
_________________
Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reemet
Satub siia tihti


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 261
Asukoht: Tallinn/Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:23 pm    Teema: Vasta viitega

Vot nii, mida oligi tarvis tõestada. Müüt murtud-sama suure pinna puhul ei mängi see nn sportfilter mitte mingit rolli. Ostke aga endale sportfiltreid, ja ostke sportpedaalikatted kah- veel parem minek, ja istmekatted kah..vot siis on juba nii perse kui seljaga kah tunda. Või tahab veel mõni Vana-Võidu tulevane plekksepp oma füüsikateadmisi illukaga võrrelda?
Olin kah katse juures ja üllatas ennastki, et mitte mingit muutust ei toimunud filtrite vahetamisel. Hea nipp raha tegemiseks välja mõeldud...aga toimib...peaks kah hakkama sportfiltreid tootma...värviks aerosooliga roheliseks ja müüks 7 korda kallimalt maha...oi kurat, selle idee peab ära patendeerima...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:26 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
No sportfiltril peaks olema see õhu läbilaskvus ju just suurem, ehk takistus väiksem (mis mõte tal muidu on), ja kui mingi maani mootorit forsseerida siis lõpuks on originaalfiltri takistus liig suur

Mõte selles, et kergitab kasutajate kukruid
Aga sinnamaani et temast tõesti kasu hakkaks olema on ikka väga väga pikk maa, vaata graafikut, isegi pea kahekordse pööretevahemikus (2500 ja 4900) ei olnud suuri erinevusi, samas kui õhukogus mis läbi voolab on ikka väga väga palju erinev.... Seega kui sa"tjuunid" masinat ega tema õhutarbimine ei suurene kolm-neli korda- vähemalt eesti tuunimise mõistes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siim
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Juun. 2006
Postitusi: 219

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:27 pm    Teema: Vasta viitega

koonust paneks ma ainult seljuhul, kui on ruum ja võimalus teda viia kuhugi, kust ta külma õhku saaks, koopajuurde vms. Paneeli aretamine kuhugi on suht komplitseeritud.

OT: VV-s saab plekksepaks ka õppida?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 8:30 pm    Teema: Vasta viitega

siim kirjutas:
koonust paneks ma ainult seljuhul, kui on ruum ja võimalus teda viia kuhugi, kust ta külma õhku saaks, koopajuurde vms. Paneeli aretamine kuhugi on suht komplitseeritud.
OT: VV-s saab plekksepaks ka õppida?

just ja suurema pinnaga kui originaalfilter on, ning kindlasti mootoriruumist eraldatuna ja külma õhu pealesuunamisega.

Kui enda projektikas sinnamaani saab siis saab katset teha kas jaheda õhu pealesuunamine ka mingit märgatavat effekti annab- kuid ma juba tean vastust

tean, ise ka vv kunagi ammustel aegadel seal õppinud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 9:40 pm    Teema: Vasta viitega

Selliseid teemasid on eesti autofoorumites "sinnamaani" ja tulemus ja jutt on alati sinna jäänud,et kasetegur selle paigaldamist stock autol on üliväike või olematu.

Auto tuunimise huviline võiks ennem filtri ostmist sellised teemad ise üles leida üldjuhul..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
vip001
Vana tuttav


Liitunud: 12 Märts 2006
Postitusi: 620

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 9:47 pm    Teema: Vasta viitega

tavalise stock mootoriga pole loomulikult mingit vahet. Kui aga mootorit on kaasa aidatud(suuremad pihustid,teine soft jne) siis peab ju õhuvõtu kallale ka minema kuna suurema koguse kütuse põletamisel läeb vaja rohkem õhku.
Konkreeteslt minu autol on selleks et sissevõtt vabam oleks tiib "katki lõigatud", tavline papifilter sama suure pinnaga kuid sport paneel filtri vastu vahetatud.


Ega sis niisama pulli hääle pärast tõsisematel projektidel ei panda. Ja vahe on kindlasti tunda. Papifiltri imeks ta lihtsalt kortsu. Ja muidugi on ta pestav mis on eeliseks tavafiltri ees.
Kui mingi projektikas on sis ei tasuks küll õhuvõtu kohapelt koonerdada või orig. filter vahetamata jätta. Aga ex proovige ja näete.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
markku
Vana tuttav


Liitunud: 26 Märts 2006
Postitusi: 815
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 9:55 pm    Teema: Vasta viitega

mina lugesin siit teemast esimese korraga välja sedasi, et ohoo tõestati, et "sportfilter" on kasutu.
lõin lahti siis http://www.knfilters.com ja hakkasin lappama


Tsiteerin::
2. What increase in horsepower should I see from a K&N replacement filter?

We perform internal dyno (power curve) testing on all our product designs. Our replacement filters are designed to provide up to 4 horsepower. Your results will vary depending on your vehicle, driving habits, load on the engine (towing for example), existing air system restriction, and other factors.

http://www.knfilters.com/faq.htm#2

Vaevalt see vale on. Pigem tõesti oleneb autost.
aga ok mida mina ikka tean :)

ps. Väikest kuulamist kah.
How K&N Air Filters Can Increase Horsepower
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siim
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Juun. 2006
Postitusi: 219

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 10:09 pm    Teema: Vasta viitega

ka suurema pindalaga filtrist pole tilligi kasu, kui "toru" mis kollektorisse läheb, on nagu kokteilikõrs. tõsisemal masinal läheb midagi suurema diameetriga ja parema voolavusega asemele.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2007 10:12 pm    Teema: Vasta viitega

nii aga targad seletavad mulle ära siis sellise nähtuse:

Sai proovitud filtriga ja ilma, ning erinevuses tuli 1,7kw
Seega kust saab võtta sportfilter kw-te rohkem kui 1,7 juurde?? et siis üldse ilma filtrita asi takistab rohkem kui filtriga..

Keegi äkki viitsiks uurida palju tarbib siis muditud mootor tavalisest mootorist rohkem õhku- uurige saate üllatava tulemuse. vihjeks AFM
uurige progetavate ajude erinevaid map'e

Tsiteerin::
Vaevalt see vale on. Pigem tõesti oleneb autost.

Vaata maili peale tuleb teinekord ka kõikvõimalikke imerohtusid, mis lubavad peenise küll kaks korda, küll 3 korda suuremaks paisutada, egas see tähenda alati et ta sulatõsi on.

Tsiteerin::
tavline papifilter sama suure pinnaga kuid sport paneel filtri vastu vahetatud.
Ega sis niisama pulli hääle pärast tõsisematel projektidel ei panda.

Seda me selle katsega ju tõestasimegi, et ei ole samadel suurustel vahet.
Vaata ega tõsisematel projektidel ei ole nad ju sama suured ka või mis, see pind mis filtril on on projektikatel kordades suurem.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vip001
Vana tuttav


Liitunud: 12 Märts 2006
Postitusi: 620

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 15, 2007 12:28 am    Teema: Vasta viitega

ega sa ei saagi mingeid räigeid kw juurde...paneel/koonus filter parandab lihtsalt sisseimetva õhu voolavust tänu millele ei hakka pooma ja on sujuvam...või ütleme parem kiirndus vms.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 15, 2007 11:48 pm    Teema: Vasta viitega

Muide illukas, ma tahtsin öelda, et sisuliselt tõesti stock autol on ta show värk, samas wrc-s vist kasutatakse ka siiski sportfiltreid, mitte stocke eks, kah puhas show värk ja vägevam hääl? Seega kui sealt juba ka 1 kw sulle juurde tuleb, siis see on suur võit ju.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 16, 2007 9:57 am    Teema: Vasta viitega

sry a minu meelest ple kyll projektikate õhufiltrid kordades suuremad.....
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=15&start=180 vaata seda näitex
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 16, 2007 10:11 am    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
Muide illukas, ma tahtsin öelda, et sisuliselt tõesti stock autol on ta show värk, samas wrc-s vist kasutatakse ka siiski sportfiltreid, mitte stocke eks, kah puhas show värk ja vägevam hääl? Seega kui sealt juba ka 1 kw sulle juurde tuleb, siis see on suur võit ju.


Loen ja loen ja lõpuks ikka mitte midagi aru ei saa.Vist minu viga??!!??

Mõelda võiks selle peale,et kui vajaminevat õhu kogust järsku suurendada (mida stock konf juures ei tekki), mis tekib papp elemendiga ma pakun,et see element imetakse lihtsalt sisselaskesse.Kui on juurde vaja KW-autole,siis tuleks läheneda sellele vähe teisel viisil,kui õhufilter.Kuid see on kõigest minu arvamus,mis argumenteerimisele ei kuulu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
el nino
Satub siia tihti


Liitunud: 7 Märts 2006
Postitusi: 130
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Reede. Märts 16, 2007 11:20 am    Teema: Vasta viitega

Kusjuures kunagi oli netis ja vist isegi mingis autoajakirjas juttu kuidas vist lätlased olid sama katse läbi teinud stock A3 1.8T pilliga.Väga hästi on meelde jäänud ,et erinevus oli vägagi suur.Kui mälu ei peta ,siis oli 11hp ,nii et...
Eks ta ikka oleneb autost ja paigaldamisest ka natuke.
Lisaks on ilmselt suht suur vahe kas auto on stendis paigal või sõidab 90-100km/h.Sõites ju surutakse põhimõtteliselt sellise kiirusega õhku ju filtrsse peale peale mootori oma imemisele.
Väike lihtne katse: võta ja puhu õhku läbi paberfiltri ja läbi KNi.Mina kunagi proovisin ja minu arust oli päris tuntav erinevus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Reede. Märts 16, 2007 8:07 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
Muide illukas, ma tahtsin öelda, et sisuliselt tõesti stock autol on ta show värk

jep ja seda ka testasimegi!

kaspar kirjutas:
samas wrc-s vist kasutatakse ka siiski sportfiltreid, mitte stocke eks, kah puhas show värk ja vägevam hääl? Seega kui sealt juba ka 1 kw sulle juurde tuleb, siis see on suur võit ju.

Vaata nüüd hoolega mis pinnaga see seal on, kas tõesti sama suure pinnaga nagu originaalfilter sellel masinal??

Ehk tsiteerin veel ennast:
illukas kirjutas:
Teistpoolt veel öeldud, kui panna tõesti suurema pinnaga filter siis loomulikult annab ta effekti, kuid selle katse teema oli see, et tõestame, et sama suure pinnaga filtritel ei ole vahet...


el nino kirjutas:
Katse läbi teinud stock A3 1.8T

Ehk tegemist on turbo masinaga, minu masin oli vabalthingav, seega saab seda võrrelda alles siis kui teise masinaga stendi lähen, kuid 11kw on ikka väga optimistlik

Robinson kirjutas:
Mõelda võiks selle peale,et kui vajaminevat õhu kogust järsku suurendada (mida stock konf juures ei tekki), mis tekib papp elemendiga ma pakun,et see element imetakse lihtsalt sisselaskesse

just, kuid vaevalt ta nii drastiline on, kuid analoogne küll.

Robinson kirjutas:
sry a minu meelest ple kyll projektikate õhufiltrid kordades suuremad..... http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=15&start=180 vaata seda näitex

Ka ma näen viltu või mõtlesid sa midagi muud, ainuüksi üks koonus annab stock filtri pindala seal välja, ning temal seal kaks...
http://img381.imageshack.us/img381/1290/a4tk9.jpg

Ma kordan veel kes lugeda ei oska, see katsemasin on täiesti stock ning katse eesmärk oli näidata kas annab stock masinal kasu või ei, ning tulemuseks on et ei anna.
Projektimasinaga saan rääkida siis kui lähen sellega stendi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
zokz
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 39
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Märts 17, 2007 11:24 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ka kuulnud, et oleneb auto mootorist...järelikult kaliibrile ta ei anna midagi :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024