open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

cruisimine ainus lahendus
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Vaba teema
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
segusilm
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Apr. 2006
Postitusi: 32
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 05, 2007 12:57 pm    Teema: Vasta viitega

varsti läheb paremaks jälle, ma arvan et järgmine nädal või ülejärgmine hakatakse ehk natuke lappima kah, ei tea muidugi täpselt.
_________________
Skoda Octavia diisel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Kessu
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Apr. 2006
Postitusi: 135
Asukoht: paalalinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 06, 2007 10:02 pm    Teema: Vasta viitega

kas keegi Kodu tänavat pidi ka sõidab? Vot see on nuhtlus...
_________________
Mehed on nagu parkimiskohad- paremad on juba võetud ja ülejäänud on invaliididele!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 06, 2007 10:04 pm    Teema: Vasta viitega

annab ikka see aasta aukudest ja nn kraavidest mööda sõita. Tagumised autod vaatavad nagu debiilik sõidab ringi
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Apr. 07, 2007 12:09 am    Teema: Vasta viitega

Mulle hirmsasti meeldib paala tee. Kui sealt tanklate poolt kesk linna poole lähened. Tohutult on kaevu kaasi, ja mis kõige parem, nad pole isegi ühel joonel. Fantasst.
Tagasi üles
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 07, 2007 2:50 pm    Teema: Vasta viitega

Ma sõidan tavaliselt vastassuunas seal teel tihti.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
mnjah
Satub siia tihti


Liitunud: 9 Märts 2006
Postitusi: 213
Asukoht: Männa

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 08, 2007 1:52 pm    Teema: Vasta viitega

minu arust pole nagu eraldi tänavaid vaja nimetama hakatagi - sest ikka suurem osa neist on suht pe***s !!
Oleks tore kui pihta akkaks juba parandustöödega !!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 08, 2007 7:31 pm    Teema: Vasta viitega

parandustööd tehud juba kevadised ju suuremas osas ....ega rohkem suurt ei tehtagi :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
segusilm
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Apr. 2006
Postitusi: 32
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 08, 2007 7:43 pm    Teema: Vasta viitega

küll nad hakkavad, mis te pabistate, eelmine aasta sai kõik teed üle käidud ikka kas kehvasti või natuke paremini kuidas juhtus, see aasa peaks tulema tallinna vennad siia lappima ja ma ei kujuta ette kas neil on "pohh" viljandi aukudest või ei ole. Saab näha.
_________________
Skoda Octavia diisel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 09, 2007 7:34 am    Teema: Vasta viitega

segusilm kirjutas:
küll nad hakkavad, mis te pabistate, eelmine aasta sai kõik teed üle käidud ikka kas kehvasti või natuke paremini kuidas juhtus, see aasa peaks tulema tallinna vennad siia lappima ja ma ei kujuta ette kas neil on "pohh" viljandi aukudest või ei ole. Saab näha.

point ongi selles et nad parandavad aint yhex aastax, enamus auke on järgmine aasta tagasi
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 09, 2007 9:12 pm    Teema: Vasta viitega

Ja uued korval ka ja seda mis teevad ei saa parandamiseks nimetada pigem tekitavad kuumaastiku
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
segusilm
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Apr. 2006
Postitusi: 32
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 12, 2007 10:03 pm    Teema: Vasta viitega

no aga kuidas teie teeksite, igaüks võib anda vaba voli

ütleme, et linnal on raha miljon ja ühe ruutmeetri augu parandus maksab mingine 200 krooni

seega mingine 5000 ruutmeetrit (umbkaudu 555 meetrit 9 meetrit laia sõiduteed - näiteks pool Paala teed, aga mis saab Kullamäe tänava vendadest? )

Ehk mida teeksid "sina" ja kuidas?
Pakkuge.
_________________
Skoda Octavia diisel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 12, 2007 10:43 pm    Teema: Vasta viitega

Minu arvamus on, et põhitänavad võiksid heas korras olla, sitta see oma tänav, seal ma väga palju ei liigu ning kiirus ka piiratud 30 kmh.

Üks väga närvi ajav koht on see kui tasuja platsi poolt hakkad männimäe poole sõitma. Eritasandiline tee, eesti moodi.
Tagasi üles
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 12, 2007 11:20 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Minu arvamus on, et põhitänavad võiksid heas korras olla, sitta see oma tänav, seal ma väga palju ei liigu ning kiirus ka piiratud 30 kmh.

Üks väga närvi ajav koht on see kui tasuja platsi poolt hakkad männimäe poole sõitma. Eritasandiline tee, eesti moodi.


see on ikka väga kehv seal jah :S
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 12:28 am    Teema: Vasta viitega

segusilm kirjutas:
no aga kuidas teie teeksite, igaüks võib anda vaba voli

ütleme, et linnal on raha miljon ja ühe ruutmeetri augu parandus maksab mingine 200 krooni

seega mingine 5000 ruutmeetrit (umbkaudu 555 meetrit 9 meetrit laia sõiduteed - näiteks pool Paala teed, aga mis saab Kullamäe tänava vendadest? )

Ehk mida teeksid "sina" ja kuidas?
Pakkuge.

no a mix teha s..ta? võix ju need mida raha lubab korralikult teha et järg aasta neid enam plex, saax ju asjad korda. ja mix läevad uued tehtud lõigud aiataha? näitex ugalaringilt mahasõit männa poole . seal on oma 5-7cm rööpad. Neid asju saax ju teh ayhe korra ja olex pikemax ajax mure murtud a ei, tehaxe kuidagi ä ja korras. N lina tn on yyratud augud ja iga aasta samas kohas. Koguaeg on neid lapitud a igaasta uuesti augud, visaku siis see 200- myntides sinna ja olex sama hea tulemus
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 12:35 am    Teema: Vasta viitega

Kas tuleb see aerosool välja otsida ja teema uuesti üles võtta.
Tagasi üles
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 8:21 am    Teema: Vasta viitega

Üks lahendus oleks naastrehvid ära kaotada.
Rääksin ühe teedeprojekteerijaga sellel teemal ja ta ütles, kõige suurem teede lagunemise põhjus on just naastrehvid ning neid poleks vajagi.
Vanasti kui sigullid ja mossed veeresid tehastest välja, polnud neil algul talviti naelu all ja saadi väga edukalt hakkama.

Kui toodi näiteks see ugala ringlit mahasõit, siis kui tähele panna, on need vaod just vahetult peale mahasõitu kuid siis edasi kaovad ära. Need on seal just sellepärast, et ringilt mahasõites lükkab jõud autot vastassuuna poole, kuid autojuhid hoiavad oma autot ikka pärisuunas ning selletõttu naelte poolt asfaldile mõjuv jõud suurem ja kulutab asfaldi rohkem.

Niiet kui soovite, et teed säiliks vähe kauem siinsetes Eesti ilmastikutingimustes, oleks otstarbekas naelad saata puhkusele ning kasutusele võtta lamellid.

Päikeselist päeva kõigile
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 9:14 am    Teema: Vasta viitega

ma pooldan nii või naa lamelle. Kui just päris kiilakas maas pole siis lamell teeb igati tublit tööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
el nino
Satub siia tihti


Liitunud: 7 Märts 2006
Postitusi: 130
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 11:50 am    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
Üks lahendus oleks naastrehvid ära kaotada.
Rääksin ühe teedeprojekteerijaga sellel teemal ja ta ütles, kõige suurem teede lagunemise põhjus on just naastrehvid ning neid poleks vajagi.
Vanasti kui sigullid ja mossed veeresid tehastest välja, polnud neil algul talviti naelu all ja saadi väga edukalt hakkama.

Kui toodi näiteks see ugala ringlit mahasõit, siis kui tähele panna, on need vaod just vahetult peale mahasõitu kuid siis edasi kaovad ära. Need on seal just sellepärast, et ringilt mahasõites lükkab jõud autot vastassuuna poole, kuid autojuhid hoiavad oma autot ikka pärisuunas ning selletõttu naelte poolt asfaldile mõjuv jõud suurem ja kulutab asfaldi rohkem.

Niiet kui soovite, et teed säiliks vähe kauem siinsetes Eesti ilmastikutingimustes, oleks otstarbekas naelad saata puhkusele ning kasutusele võtta lamellid.

Päikeselist päeva kõigile


Tehke mis tahate ,aga sellist juttu pole kunagi uskunud ja ei hakka ka uskuma.Ega kurat Eesti ainuke riik maailmas pole ,kus naelu kasutatakse.Võtke kasvõi Soome või Norra.Norras vist vabsee ketid lubatud kui ma ei eksi.Mis need veel teha võivad.Aga miskipärast ei anna sealseid teeolusid kuidagi Eesti omadega võrrelda.
Eestis lihtsalt selline poliitika ,et nii odavalt kui võimalik ja nii palju kui võimalik ja sellest rahast mis kasutada pool läheb kellegi uue maja või hummeri ostmiseks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 12:51 pm    Teema: Vasta viitega

egas jh see naela jutt on suht jama, soomes on teed igalpool ok ja seal kylmemad ja pikemad talved kui siin. Lihtsalt soomes tehaxe nii et asi kestax, eestis visataxe lihtsalt maha
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
krusty
Aktiivne külaline


Liitunud: 9 Mai 2006
Postitusi: 37
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 1:18 pm    Teema: Vasta viitega

Kuidas naela jutt jama on? Igati loogiline ja praktikas kõikjal nähtav. naastrehvid on üks põhilisi teekatte hävitajaid, seetõttu on need paljudes riikides keelatud ja juttu on olnud ka sellest, et meilgi keelatakse ära. Ise kasutan ka lamelle ja pole kordagi veel naelu taga igatsenud. Oma sõnade kinnituseks link:
http://www.mnt.ee/atp/index.php?id=2572
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 3:42 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
egas jh see naela jutt on suht jama, soomes on teed igalpool ok ja seal kylmemad ja pikemad talved kui siin. Lihtsalt soomes tehaxe nii et asi kestax, eestis visataxe lihtsalt maha


Üks suurim põhjus miks seal teed paremad:

Soomes on naastrehvide kasutusaeg kahe kuu võrra lühem ning isegi Norra põhjaosas tohib naelkummidega sõita 15 päeva lühema aja kui Eestis.


Allikas:
http://www.postimees.ee/140605/esileht/168805.php
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 3:42 pm    Teema: Vasta viitega

a mix soomes siis teed korras on, seal kasutataxe ka ju naastrehve? pm on see naastujutt tõene a väga vähe ikkagimõjutab teekatet. Rohkem plämataxe seda sellex et endalt vastutust ä ajada.Ja nende rööbaste kohta teel.Ehitajad ju peavad sellega arvestama et seal on kylgsurved ja muud tegurid suuremad kui tava tingimustes, seega ikkagi teeehitaja möödapanek. Ega tööstushoione põrandaid ei tehta sama tugevaid kui elamu omasi, ikka tehaxe tugevamad kuna sinna mõjuvad suuremad jõud.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 3:48 pm    Teema: Vasta viitega

Kuna Sa oled Soomes tööl käinud oled ilmselt näinud ka sealseid suuri kivimürakaid. Ja kui pole sellele varem mõelnud, siis see tähendab ka teist pinnast, mis on tugev ja ei vaju niimoodi ära nagu Eestis niiet seal asi ikka tükkmaad lihtsam selles osas.

Ja muuseas naastud lõhuvad teed ikka tohutult. Mõtled vb tõesti, et ah mis need väiksed naelad ikka teevad. Aga nad teevad. Usu seda.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
el nino
Satub siia tihti


Liitunud: 7 Märts 2006
Postitusi: 130
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 4:59 pm    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
Kuna Sa oled Soomes tööl käinud oled ilmselt näinud ka sealseid suuri kivimürakaid. Ja kui pole sellele varem mõelnud, siis see tähendab ka teist pinnast, mis on tugev ja ei vaju niimoodi ära nagu Eestis niiet seal asi ikka tükkmaad lihtsam selles osas.

Ja muuseas naastud lõhuvad teed ikka tohutult. Mõtled vb tõesti, et ah mis need väiksed naelad ikka teevad. Aga nad teevad. Usu seda.


Jah on soomes tõesti pinnas tugevam.Toon aga sellise näite.Kunagi aastaid tagasi oli üks väga probleemne koht Sangla soo vaheline lõik.Iga jumala aasta lapiti ja tehti ja kuidagi ei saadud tehtud.Väideti ,et pinnas nii pehme ja vajub ära.Siis aga mingil ajal tulid ja tegid selle lõigu soomlased ja üllatus ,üllatus Ca 10 aastat vist on see tee täiesti hea olnud.Nüüd lõpuks on hakkanud käest ära minema ,aga selle aja peale ka normaalne juba.

EESTIS LIHTSALT EI TAHETA VÕI EI OSATA TEHA NORMAALSET TEED JA JUTUL LÕPP.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 5:22 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Kuna Sa oled Soomes tööl käinud oled ilmselt näinud ka sealseid suuri kivimürakaid. Ja kui pole sellele varem mõelnud, siis see tähendab ka teist pinnast, mis on tugev ja ei vaju niimoodi ära nagu Eestis niiet seal asi ikka tükkmaad lihtsam selles osas.

Ja muuseas naastud lõhuvad teed ikka tohutult. Mõtled vb tõesti, et ah mis need väiksed naelad ikka teevad. Aga nad teevad. Usu seda.

Sellessuhtes oigus,aga siin vastad juba ise oma jutule vastupidiselt,mitte naastrehvid ei lohu kovasti teed vaid koik algab sellest kuidas tee ehitus firma aluspinna ette valmistab.See kuda seda eestis tehakse see on taielik jama,olen nainud kuidas saksas teed tehakse ja karp jaab lahti,seal ei vaju tee roopasse isegi 10 aasta jooksul.Eestis kaib ju tee ehituse korral vahempakkumine ning neid firmasid kes omale rulli ja asfaldi paneku masina saand on palju ja kust sa mujalt hinna odavaks lased kui ikka materjali arvelt.
Ja veel vaadake kasvoi kap-remonditud uue kattega loike nad raisad ei saa isegi nii asfalti maha ,et keskel pigiriba ei jookseks ja aru poleks saada kus parajsti masinal asfalt otsa saand on.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 13, 2007 5:24 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Üks lahendus oleks naastrehvid ära kaotada.
Rääksin ühe teedeprojekteerijaga sellel teemal ja ta ütles, kõige suurem teede lagunemise põhjus on just naastrehvid ning neid poleks vajagi.
Vanasti kui sigullid ja mossed veeresid tehastest välja, polnud neil algul talviti naelu all ja saadi väga edukalt hakkama.

Kui toodi näiteks see ugala ringlit mahasõit, siis kui tähele panna, on need vaod just vahetult peale mahasõitu kuid siis edasi kaovad ära. Need on seal just sellepärast, et ringilt mahasõites lükkab jõud autot vastassuuna poole, kuid autojuhid hoiavad oma autot ikka pärisuunas ning selletõttu naelte poolt asfaldile mõjuv jõud suurem ja kulutab asfaldi rohkem.

Niiet kui soovite, et teed säiliks vähe kauem siinsetes Eesti ilmastikutingimustes, oleks otstarbekas naelad saata puhkusele ning kasutusele võtta lamellid.

Päikeselist päeva kõigile

Aga siis kui meil mossed ja siksid veeresid siis soomes soideti juba ammu naastuga ja teed siiani korras.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 12:29 pm    Teema: Vasta viitega

Ei viitsi Teiega siin rohkem vaielda
Eks arvaku sellest siis igaüks nii nagu heaks arvab ja kõik on rahul
Peace
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 5:38 pm    Teema: Vasta viitega

äkki mõni tark, kes siin seletab, et soomes kasut. lamelle on ise olnud kusagil soomes auto remondi töökojas ja visanud pilgi peale kummidele? mina see talv ei näinud ühtegi masinat töökojas, mis oleks kasut. lamell rehve ja kui tuli meile suur konteiner kus olid talvekummid velgedel ja kus tuli kummid velgedelt maha kakkuda, siis ei näinud ma ka seal ühtegi lamell rehvi. Soomes 90% inimesi laseb ikka naelaga ringi ja pole ma siiani näinud siin, et kusagil oleks mingi teede lappimist.(Ühesõnaga tahtsin öelda, et nael ei lõhu seda pinda nii palju midagi)
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 8:32 pm    Teema: Vasta viitega

Kui sa ei näe soomes teede lappimist oled sa lihtsalt pime.
Olen ka soomes elanud/töötanud ja nägin väga hästi kui perse mingi suvaline külavahetee läks ühe talvega , mõtlen,et mis sellest üldse saab .. ja kevadeks lapiti kõik augud ära ja osaliselt pandi uus tee lihtsalt.


Soomes lihtsalt parem pinnas ja muud midagi, noh loogiliselt seal ei kasutata ka bullshit materjali tee ehituseks nagu eestis,et iga aasta ikka ehitada saaks.
Tuleb ju mõelda miks mõned teed peavad vastu 10-15aastat ja teised...2 aastat HEAL juhul ?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 9:26 pm    Teema: Vasta viitega

Ja nii ongi,meil pohi magistraalid ka nagu kyla teed,ega kui aluspinnaga paska pannakse siis midagi head valja ei tule
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 10:00 pm    Teema: Vasta viitega

ja kas augu täide oli ka siis pigi ja õhuke kiht kildu peale?
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 10:10 pm    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
Kui sa ei näe soomes teede lappimist oled sa lihtsalt pime.
Olen ka soomes elanud/töötanud ja nägin väga hästi kui perse mingi suvaline külavahetee läks ühe talvega , mõtlen,et mis sellest üldse saab .. ja kevadeks lapiti kõik augud ära ja osaliselt pandi uus tee lihtsalt.


Soomes lihtsalt parem pinnas ja muud midagi, noh loogiliselt seal ei kasutata ka bullshit materjali tee ehituseks nagu eestis,et iga aasta ikka ehitada saaks.
Tuleb ju mõelda miks mõned teed peavad vastu 10-15aastat ja teised...2 aastat HEAL juhul ?

soomes annab teeehitaja kordades pikema garantii teele kui eestis, seega eestlased teevad ka rohkem yle käe et garantiiaja ä kestax. Ja eelmine suvi sai põhjasoomes käidud kuuaega tööl, seal pold kyll teedel midagi viga. Kruusateed olid ka väga heas korras
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 14, 2007 11:19 pm    Teema: Vasta viitega

seal ei ole kruusateed vaid graniit.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 15, 2007 2:19 pm    Teema: Vasta viitega

tundub, et inferno on terve soome läbi sõitnud ja teab, et soomes ei ole ühtegi kruusa teed

Sai 2 aastat tagasi põhjas käidud ja ja sai seal isegi umbes 200 km kruusa teed sõidetud polnud varem usunud, et kruusa tee võib olla nii heas korras Ja see oli kruus mis kruus
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 15, 2007 2:37 pm    Teema: Vasta viitega

tglt jh graniit a vahet ple mõte sama
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 15, 2007 5:34 pm    Teema: Vasta viitega

Seal tõesti sellist kruusateed nagu Eestis, ei leidu.
Aga graniiti on seal palju
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
segusilm
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Apr. 2006
Postitusi: 32
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 15, 2007 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

see pärast peavad ka muud asjad vastu seal et graniiti on palju (graniit on maakeeli "sada korda" parem kui meie kohalik paekivipask.

Teid tuleks ikka võrrelda kas läti või leeduga.

Ning Viljandis võrreldes näiteks Tartuga on ikka üldiselt teed palju paremas seisus( ma ei mõtle peatänavaid ainult, kõike kokku ).

Kui eestis oleks kah kohapeal graniiti niipalju kui soomes siis ma arvan et teed peaks kah üldiselt peaaegu sama hästi vastu ( nii heaks muidugi ei saaks kunagi )
_________________
Skoda Octavia diisel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 16, 2007 1:59 pm    Teema: Vasta viitega

Saksas nahtud et tee aluspohi kooritakse ca 50-70 cm maha siis tuleb paekivitaidis kihtide kaupa mis trambitakse nii kovasti kinni et peaaegu ongi asfalt siis tuleb betoonplaadid ja seejarel 10-20 cm asfalti mille mahapaneku jarel ei ole yhtegi jatku ega pigiriba tee keskel.
See et meil yks rull 2 korda edasi-tagasi pae kinni poristab sellest pole sittagi tolku ja asfalt maha pannes ka juba pooleldi oma elastsuse kaotanud.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
segusilm
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Apr. 2006
Postitusi: 32
Asukoht: Paalalinn

PostitusPostitatud: Püh. Mai 06, 2007 6:39 pm    Teema: Vasta viitega

Järgmine nädal pidada hakatama auke lappima- 15 kendaks peab valmis olema.
_________________
Skoda Octavia diisel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Mai 06, 2007 6:49 pm    Teema: Vasta viitega

Nonii, siis saab muhklikul teel sõita.
Tagasi üles
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Vaba teema Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024