Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 7:43 pm Teema: Vaz 2106 1979 |
|
|
Talvel sai minu omaks üks väga hästi hoitud 79 aasta 06. Algul ostsime ta jäärajasõiduks. Mootoriks 1600 mootor, mis teoorias arendab 59kw. Kuna mootor oli aastast 79 ja mitte enam nii värske kui võiks, siis läks peale remonditud mootor. Silleri ülevaatusrajal vajutasin ma ise talvel tagand piduritoru puruks (jumal tänatud, et seal see juhtus), need vahetati ära, nüüd äsja läks ka eest puruks toru, nüüd on siis kõik piduritorud vahetatud. Voolikud on kaboti all uued, nipet näpet veel (küünlad, küünlajuhtmed nt.), elektrooniline süütesüsteem on peal. Salongi sai pandud sportrool, uus tahhomeeter käiguvahetustulega, mehhaaniline õlirõhukell. Et igav poleks, siis panin ka kaks ovaali tahaaknale ning maki sisse.
Rehve on mul vastavalt rajale: talveks good yeari naelad, kruusale vene kruusarehvid, asfaltile on 215 laiad rinka rehvid (taha) pehme seguga, tänavasõiduks 165 laiad lamellid. Vedrustus on uuendatud, uued amordid ja vedrud. Ette läksid transporteri amordid, taha niva omad, ees on tavalised sigulli vedrud uued, taga 02-e omad (jäigemad, pikemad).
Auto on eelmise omaniku poolt ülihästi hoitud, kõik on kenasti õlitatud, ise kakkusin kah seest korra kõik üles ja õlitasin põhja seest krafiitõliga ära, sama tegin karpide ja pagassipõhjaga.
 _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Viimati muutis seda kaspar (Teis. Sept. 11, 2007 7:54 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sander Vana tuttav
Liitunud: 15 Apr. 2007 Postitusi: 365 Asukoht: Viljandimaa
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 7:53 pm Teema: |
|
|
Ette pane volga amordid Igastahes kena on see masin sul küll  |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet001 Vana tuttav

Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 8:46 pm Teema: |
|
|
.... _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Viimati muutis seda teet001 (Püh. Sept. 30, 2007 9:45 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 10:19 pm Teema: |
|
|
Lõpuks ometi . Hannesel olid ka ees volga vedrud ja topelt stabikas. Taga olid topelt amordid, stabikas ja mingid jäigad vedrud. Issand see auto ei kaldunud üldse. Käisime isegi heimtali taga krossirajal sellega hüppamas. Nelja ringiga läks kolm rehvi puruks. Sigullist saab asja küll kui tiba ümber ehitada. Paksu rahakotti sulle. |
|
Tagasi üles |
|
 |
tutt Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 475
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 10:41 pm Teema: |
|
|
nüüd vaja mootor üles uppida et tagumisd rehvid suitema panna  |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 10:48 pm Teema: |
|
|
Sel juhul on vaja tõsist tööd teha, sest rehv on väga pehme seguga. Mis siis veel saab kui soojaks läheb . Mootor koolab lihtsalt ära  |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 11:12 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | ees volga vedrud ja topelt stabikas. Taga olid topelt amordid, stabikas ja mingid jäigad vedrud. |
Topelt stabika peale peab mõtlema, topelt amorte mul taha vaja küll pole, aga taha stabikat oleks küll vaja, sellist asja on kahjuks üsna raske leida. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Sept. 11, 2007 11:16 pm Teema: |
|
|
Mida pole, tuleb ise teha aka aretada. See on nagu tõu aretus, aina paremaks läheb. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ccve Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 452
|
Postitatud: Kolm. Sept. 12, 2007 3:25 pm Teema: |
|
|
kaspar kirjutas: | TopFuelFunnyCar kirjutas: | ees volga vedrud ja topelt stabikas. Taga olid topelt amordid, stabikas ja mingid jäigad vedrud. |
Topelt stabika peale peab mõtlema, topelt amorte mul taha vaja küll pole, aga taha stabikat oleks küll vaja, sellist asja on kahjuks üsna raske leida. | Raske küll leida pole. Tellimis vaev ainult |
|
Tagasi üles |
|
 |
masinist Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 401 Asukoht: mujal
|
Postitatud: Nelj. Sept. 13, 2007 10:46 am Teema: |
|
|
Tagaveolistel fiatidel peaks stabikas olema ja seda saab ka edukalt klassikutele aretada. _________________ C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo |
|
Tagasi üles |
|
 |
pahadeplaneet Satub siia tihti

Liitunud: 30 Mai 2006 Postitusi: 145
|
Postitatud: Reede. Sept. 14, 2007 6:25 am Teema: |
|
|
Mina tahaks näha seda ainult tagaratastel sõitmas  _________________ TartuLäbuStreet |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Laup. Okt. 20, 2007 3:17 pm Teema: |
|
|
Talv tuleb, teed soolatakse ära ning ega see lumi ja vesi autole head tee, seega paigaldasin täna ja eile porilapatsid.
 _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Laup. Okt. 20, 2007 3:41 pm Teema: |
|
|
nagu klasuurplaadid  _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Laup. Okt. 27, 2007 8:55 pm Teema: |
|
|
ladaklubi rinkavõistlusel rapla kardirajal kolmas koht. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Laup. Okt. 27, 2007 10:03 pm Teema: |
|
|
nägin hommikul premiumis sind  |
|
Tagasi üles |
|
 |
erik1 Aktiivne külaline

Liitunud: 14 Mai 2006 Postitusi: 13 Asukoht: viimsi ja tihemetsa
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 12:56 am Teema: |
|
|
väike huvi tekkis kus kohast saa nii evil knievel tagaveljed said ?mõtlen neid laiasi mis sul pildil . muidu stiilne auto  _________________ dream to drive vfts
lada fän
2107 1.3 export sl ja bmw 325 i |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:21 am Teema: |
|
|
Minu käest sai need. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 1:46 pm Teema: |
|
|
 _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
siim Satub siia tihti
Liitunud: 16 Juun. 2006 Postitusi: 219
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 1:51 pm Teema: |
|
|
Paigaltstart? Mis parim ringiaeg oli? |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:00 pm Teema: |
|
|
siim kirjutas: | Paigaltstart? Mis parim ringiaeg oli? |
Paigaltstart jah, kaks ringi järjest ja parim aeg oli (kaks katset oligi kokku) 2.21.97 ja seda märjal rajal (alguses olid veeloigud maas). Hiljem sõideti ka funi pärast 5 ringi järest paigaltstardist ja siis sõitsin mina välja parima aja (tagavedustest), milleks oli 5.49.29 _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
siim Satub siia tihti
Liitunud: 16 Juun. 2006 Postitusi: 219
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:05 pm Teema: |
|
|
Ajad midagi erilist pole, kuid Ladaga seal vast eriti rohkem ei annaks teha ka. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:10 pm Teema: |
|
|
siim kirjutas: | Ajad midagi erilist pole, kuid Ladaga seal vast eriti rohkem ei annaks teha ka. |
Arvata võib, et võimsama auto vastu ei saa ikka ladaga, minul lõi välja ka see viga, et 100% avatud differ ning kõrged vedrdud ja originaal amordid taga, kurvis tõusis üks tagaratas üles ja käis tühjalt ringi, nii mul kurvis mingit vedu taga polnudki, autol mis mind võitis oli kokkukeevitatud differ e. 100% plokk, samas nii tänaval enam normaalselt sõita ei saa. Ja ladaga saaks kindlasti kiiremini seal, kuna ma olin esimest korda sellist tüüpi rajal (asfalt kate), tegin migni 5 ringi tutvumiseks ja siis juba ajasõidud.
Lisaks veel on sõiduasend väga vale, istmed ebamugavad, nüüd olekski vaja mingid paremad istmed ette panna ja natuke ka rooliasendit muuta, aga eks näis mis saab. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
siim Satub siia tihti
Liitunud: 16 Juun. 2006 Postitusi: 219
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:55 pm Teema: |
|
|
kujutan ette, et orig. istmetega kulub põhirõhk sinna, et ennast kurvis kuidagi istmepeal hoida  |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 5:45 pm Teema: |
|
|
just see ongi probleem, pead keskenduma enese kinni hoidmisele. Aga plokk differ oleks sellistel võistlustel teretulnud. Ladas istud nagu puki otsas, aga kõike saab parandada.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
erik1 Aktiivne külaline

Liitunud: 14 Mai 2006 Postitusi: 13 Asukoht: viimsi ja tihemetsa
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 10:35 pm Teema: |
|
|
kaks korv ja korralikud rihmad tuleks kindlasti kasuks .kahju ise magasin rapla ürituse maha . aga ikka huvitavad kuidas need veljed nii laiad on kas tegu spets nõuka aja toodanguga , formeli omad või siis hommed made garaaz tuning . _________________ dream to drive vfts
lada fän
2107 1.3 export sl ja bmw 325 i |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Okt. 28, 2007 10:38 pm Teema: |
|
|
treipingi tuuning + vinkel raud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Esm. Okt. 29, 2007 9:04 pm Teema: |
|
|
Uste pealt klepsud eemaldasin ära. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Kolm. Okt. 31, 2007 11:17 pm Teema: |
|
|
Mis te arvate, kui sellele masinale selline pütt panna lõppu:
Roostevabast terasest. Sissemineku ∅ 58mm. Väljamineku osa pikkus 102mm. Väljamineku ∅ 76-89mm. Kogupikkus 394mm. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 31, 2007 11:47 pm Teema: |
|
|
See oleks nagu võõrkeha auto küljes. (ei olnud halvustavalt mõeldud). |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet001 Vana tuttav

Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 12:38 am Teema: |
|
|
cool down  _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle! |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 11:47 am Teema: |
|
|
ennem ikka kopikal vedrustus jäigemaks ,mootor kangemaks ja siis alles väljalase vabamaks.  _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 12:45 pm Teema: |
|
|
Väljalase vabamaks, hmmm? Tegelikult ei piira tagumine pütt selle mootori juures mitte midagi. Väljalase vabamaks eeldab juba terves pikkuses välja vahetust suurema toru vastu. Sigullil on näiteks kahte tüüpi nö "pükse". Ühed, mis sitasti tehtud on kahe toru otsad kokku pressitud üheks toruks, teised mis head on, on kolm eraldi toru viidud kokku pleki sees, et siis torud pole pressitud ja gaasid jooksevad vabamalt.
Võimsamaks tegemine eeldab kindlasti nukkvõlli nuka muutmist, sest kõige parem oleks power saada kätte suurtel pööretel (saab ülekannetega mängida), aga suurtel pööretel ei ole stock konditsioonis enam kütus kätte saadav, seega tuleks pisut nukka keerata. Kindlasti tuleks karburaator asendada kas mingi muu või ajutiselt suuremate düüsidega. Mehaaniline pump tuleks jalaga küljest ära lüüa ja paigaldada elektriline. 8000+ rpm ei pumpa see mehaaniline enam midagi.
Palun parandada kui ütlesin midagi valesti või olen ise asjast valesti aru saanud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 6:25 pm Teema: |
|
|
Minu arust tuleks hakata ka ikke enne motost pihta nukk,weberid jne siis alles visuaalne tuning. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 6:37 pm Teema: |
|
|
Minu silmis tähendaks sigulli puhul visuaalne tuning VFTS laiendeid ja custom värvi lahendust. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 9:12 pm Teema: |
|
|
Räägime ikka asjast eks, ja webberitest võib rääkida suure klapiga kaane puhul, olen uurinud ja tean ka ühtteist ikka lada mootorite ehitamisest, lihtsalt ma ei näe mõtet webberitel (uuena 15k 2tk + kolle) ja ülekandest ja karpast teil pole aimugi, mis seal all/peal on . Pütt on pigem niisama visuaalne ja vähe rallihäält ka, sest originaalis on ladal juba otseläbi pütt taga, seega hingamine on üsna vaba. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
Fabulous Vana tuttav

Liitunud: 13 Juul. 2007 Postitusi: 401 Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 9:17 pm Teema: |
|
|
tee ikka tehniline pool..visuaalset poolt saab hiljem teha kyll ja kyll...
see on siis "sleeper"-kas sõnastasin õigesti???
see on puhas minu arvamus. muidu tore vaadata, et ka vanast vene tehnikast saab asja ja ikka veel liigub... _________________ fb: Harri.Vaher.Photography .Teen vastavalt kokkuleppele pilte Viljandis, või mujal eestis. 53857073 |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 9:21 pm Teema: |
|
|
No sleeper on minu arust ikka väga kiire auto, see auto on jääraja jaoks põhiliselt, vahel saab ka käidud rinkal ja kruusarajal, ühesõnaga kihutamiseks, samas selleks pole palju vaja. Vahepeal mõtlesin 40-ste solexite või siis dellortote peale (koos kollega), kasutatult saab nad 4 - 6k eest kätte (üsna hea hind veel), aga uurisin, et kas on mõtet jne, siis mina sain aru nii, et see jõud mis sealt tuleb originaalklapiga kaanega, pole asja väärt, lisaks tekib RÄME küttekulu. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 10:57 pm Teema: |
|
|
Oota nüüd jõuame punkti kus mina ja kindlasti ka mõned veel, ei saa aru kas sa soovid ehitada kiiret / võimast autot või ökonoomset. Kahte asja korraga ei saa. Tee see kohe omale selgeks.
Tsiteerin:: | Tsiteerin pisut üht head tuttavat
Vastusurve on ülioluline vabalthingaval mootoril. Turbomootoril on vajadus ülitäpselt väljalaset arvutada vähem kriitiline, kuid siiski vajaliku vastusurve tekitamiseks peaksid olema resonaatorid.
Turbo puhul,mida jämedam- ja vabam väljalase(ka sisselase),seda suurem võimsus.Aga... väändemaksimum tõuseb oluliselt kõrgematele pööretele.Alumine ots jääb sellevõrra võimetumaks.Esimese resoni(katini) peaks emissioonide liikumine ja -voolavus olema üpris hoolikalt välja arvestatud(turbo puhul).Edasi võib solgitoru otse taha välja viia.
Vabalthingaval mängitakse max.väände seos pööretega väljalaske viimases toruotsas.Et max.väänet madalamale tuua "puuakse" tihti "kõri" kinni sumpsi sabas ja "vabaka" väljalase on tõeline teadus. |
|
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:04 pm Teema: |
|
|
2 weberit nüüd küll 15 tonni ei maksa _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
|
Tagasi üles |
|
 |
erik1 Aktiivne külaline

Liitunud: 14 Mai 2006 Postitusi: 13 Asukoht: viimsi ja tihemetsa
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 9:34 pm Teema: |
|
|
wber hind kasutatuna on 2,5-7 k oleneb kui vana kui heas korras _________________ dream to drive vfts
lada fän
2107 1.3 export sl ja bmw 325 i |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 10:20 pm Teema: |
|
|
erik1 kirjutas: | wber hind kasutatuna on 2,5-7 k oleneb kui vana kui heas korras |
no webberit (mitte solexeid, ega dellortosid) on raske leida (minul vähemalt), noh 5k kahe karpa eest, aga ilma kolleta ei tee nendega ju midagi, kolle eest küsitakse ka omajagu, lisaks kas on mõtet? Kui keegi on huvitatud minu sponsoreerimisest, siis andku aga julgelt teada, vb keegi tahab webberid osta mulle, 40-sed oleks täitsa okei. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 10:52 pm Teema: |
|
|
Kolle teed ise, mitte midagi rasket seal ei ole, 6 flantsi ja 4 toru. Sa oled hakkaja vana. Saad need jupid ise ka valmis tehtud :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 10:58 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Kolle teed ise, mitte midagi rasket seal ei ole, 6 flantsi ja 4 toru. Sa oled hakkaja vana. Saad need jupid ise ka valmis tehtud :) |
või siis mitte, pole vahendeid et ise teha, teiseks pole oskusi, et ise teha ning samas tahaks ka tulemust, ega põlveotsas tehtud kollet tehases valatuga võrrelda ei anna ma arvan. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
Neegripoiss Aktiivne külaline
Liitunud: 11 Juun. 2007 Postitusi: 26
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 11:17 pm Teema: |
|
|
Kui jutt juba webberite peale läks, siis üks Alfa Romeo pealt webber vaatas mulle maal vastu. Ma ei mäleta ka mis seisus ta oli ning kas see töö üldse tasub ära? |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 11:39 pm Teema: |
|
|
Neegripoiss kirjutas: | Kui jutt juba webberite peale läks, siis üks Alfa Romeo pealt webber vaatas mulle maal vastu. Ma ei mäleta ka mis seisus ta oli ning kas see töö üldse tasub ära? |
Webber on lihtsalt firma, nii nagu on porschel ja porschel vahe, on ka webberil ja webberil vahe, kui panna, siis ikka horisontaalne ja kaks tükki. Tegelikult on mul kodus ka üks webberi toodetud vertikaalne karpa, mille jalg täitsa istub lada sisselaske kollele, üks võll on sealt seest vaid kõver, selle saaks ehk korda, lõõrid on suuremad, kiirenduspump on suurem, kiirenduspumba düüsid mõlemas lõõris jne.
Selline on mul siis:
 _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 1:59 am Teema: |
|
|
Karbuss on karbuss, olgu ta horisontaalne või vertikaalne. Lihtsalt see horisontaalne on toodetud spetsiaalselt võimsate autode jaoks. Muideks tegijad teevad põlve otsas ja neid juppe ei anna tehase toodetega enam võrrelda:)
Minu mäletamis mööda oli Kärmasel kunagi fordi karbuss peal (võin väga vabalt eksida). 2.0 Sierra oma. See on ka Webberi oma aga lõõrid hoopis suuremad ja kvaliteet ka parem. Pista see parem külge, alumine ots enamvähem sama. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ccve Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 452
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 4:22 am Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Karbuss on karbuss, olgu ta horisontaalne või vertikaalne. Lihtsalt see horisontaalne on toodetud spetsiaalselt võimsate autode jaoks. Muideks tegijad teevad põlve otsas ja neid juppe ei anna tehase toodetega enam võrrelda:)
Minu mäletamis mööda oli Kärmasel kunagi fordi karbuss peal (võin väga vabalt eksida). 2.0 Sierra oma. See on ka Webberi oma aga lõõrid hoopis suuremad ja kvaliteet ka parem. Pista see parem külge, alumine ots enamvähem sama. | Kärmase vanal autol oli jah sierra 2.0 karbuss peal. Siiamaani seal peal ning mootor käib kui ludin. |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet001 Vana tuttav

Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 12:31 pm Teema: |
|
|
minu mossel ja siksil on ka sirraril 2,0 peal ja liigub küll
koppar paneb mõnusalt edasi
1.8 agooniale olin porisees konkurentsi võimeline
tean mida räägin  _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle! |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 2:45 pm Teema: |
|
|
Aga kui kellelgi on pakkuda midagi põnevat (karpat), siis pakkuge julgelt, võib ju peale proovida, et mida miski teeb. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
|