open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Infot audi 1,8 t kohta!

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 25, 2008 9:00 pm    Teema: Infot audi 1,8 t kohta! Vasta viitega

Oleks vaja natukese antud isendi mootori töö kohta infot. Kuda isendi turbod vastu peavad?
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 7:19 am    Teema: Vasta viitega

kui autot hooldada regulaarset juhtu midagi.vajab korralikku õli ja õigel ajal vahetamist.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 8:23 am    Teema: Vasta viitega

küsi kasutaja robinson käest.Tema vist ainus kes adekvaatset vastust anda oskab.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
priitprg
Satub siia tihti


Liitunud: 12 Märts 2006
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi lähedal

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 10:05 am    Teema: Vasta viitega

1,8 t mootor iseenesest väga hea, piisav kiirendus arvestades kütusekulu. Turbo kohapealt nii palju, et kui sa ei lase turbol peale kuuma sõitu jahtuda, siis ta ikka ei pea vastu. Mina ostsin omale uue turbo(müügikohast räägiti, et tavaaline kulukaup) ja masinaga väga rahul(väike chip ka tehtud, tasub kindlasti ära).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 10:24 am    Teema: Vasta viitega

endal nüüd audi a6 1,8T 99.a ja liigub väga hästi,küttekulu ka ei tohiks väga suur olla kui ei peenesta.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 4:28 pm    Teema: Vasta viitega

hooldust teen ikka jah, aga iseasi, kui palju eelmine omanik hooldanud on.'

kütusekulu on minu puhul asi, mis ei mängi erilist rolli. Lihtsalt natukese eelnevat infot vaja. Neljap. plaan ühte vaatama minna.

Huvitav, kumb neist mineku poolet parem on, kas 1,8t või siis 2.6 v6 mõlemal vatte 110? Äkki teab keegi selle kohta midagi ja on kogemusi.
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
eroz
Külaline


Liitunud: 8 Nov. 2007
Postitusi: 5

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 7:58 pm    Teema: Vasta viitega

Siit peaksid vastused saama

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52433&page=1&highlight=1.8t%202.6#pid304383
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

pigem 2,8 kui 2,6.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 9:42 pm    Teema: Vasta viitega

2,8 jääb mängust välja minu puhul! Arvan, et jään ikkagi selle 1,8t peale.
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
masinist
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 401
Asukoht: mujal

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 10:07 pm    Teema: Vasta viitega

No kui sinu puhul küttekulu olulist rolli ei mängi, siis igaljuhul ikkagi 2.8, sellel mootoril teatavasti kõige rohkem resurssi.
Aga kui võrrelda 2.6 ja 1.8 T, siis pigem see puhuriga variant.
_________________
C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
priitprg
Satub siia tihti


Liitunud: 12 Märts 2006
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi lähedal

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2008 11:09 pm    Teema: Vasta viitega

võrdlesin külavahel kiirendades a6 2.8-ga(142 kw) ja võrdne seis oli aga peale chipi ei kannate enam võrrelda. 2.6-le teeb 1,8T kiirendades kindlasti ära.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 27, 2008 5:11 pm    Teema: Vasta viitega

niipalju kui mina tean on audi v6 mootorid mõttetud nii diislid kui bensud. Altes 2004 on kõrvaldatud titevead. Nt 2,7 biturbol tuleb (s4 ja peal ) enamvähem iga pisividina vahetamiseks mootor maha kakkuda,ja väljalaske kolded pidid tükke loopima lahti. jne
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 27, 2008 7:07 pm    Teema: Vasta viitega

v6 mootori kohta olen kuulnud nii üht kui teist, üks ütleb, et peab vastu teine aga, et pea ta midagi vastu. Keda või mida siis uskuda
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 27, 2008 9:40 pm    Teema: Vasta viitega

rohkem kipub sinna miinus poolele minema ja jama ka see et kw poolest jube lahjad oma liitrite kohta 20VT üle prahi minu arust.Peaasi et rida mootor ja vilega
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 7:37 am    Teema: Vasta viitega

Pooldaks ka seda juttu.
Pole liha ega kala,aga remontida on nõme. Liitreid on ka vähe muidugi.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
altsik
Külaline


Liitunud: 20 Aug. 2007
Postitusi: 7
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 8:28 am    Teema: Re: Infot audi 1,8 t kohta! Vasta viitega

Udukas kirjutas:
Oleks vaja natukese antud isendi mootori töö kohta infot. Kuda isendi turbod vastu peavad?


www.audiclub.ee saad kindlasti teada mida 1,8 T arvatakse.külasta lehekülge....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 9:47 am    Teema: Re: Infot audi 1,8 t kohta! Vasta viitega

altsik kirjutas:
Udukas kirjutas:
Oleks vaja natukese antud isendi mootori töö kohta infot. Kuda isendi turbod vastu peavad?


www.audiclub.ee saad kindlasti teada mida 1,8 T arvatakse.külasta lehekülge....


sealt sain niipalju teada, et enamuse jutu järgi hea asi Aga vastava margi foorumist vaevalt, et midagi väga miinust leiab. Minu arust kõige parem ütlus margi foorumist sama margi kohta infot küsida: Iga li.s kiidab oma vi.tu.
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
jyrto
Aktiivne külaline


Liitunud: 18 Veeb. 2007
Postitusi: 16
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 1:54 pm    Teema: Vasta viitega

Kuna tean oma kogemuste järgi mõlemaid mootoreid, siis ütleksin, et mõlemad head. 2,6 on raskem ja seega muudab juhitavuse natuke halvemaks, samas automaatkäigukastiga sobib rohkem kokku. 1,8T puhul kindlasti manuaalkastiga isend.
Turbo peab sellel kenasti vastu, sest juba rõhk on üsna madal. Ökonoomselt saab ka sõita, aga kui pidevalt pööretes elada, siis ka kütusekulu on vastav. 1,8T kohta öeldaksegi, et Audi üks parimaid mootoreid
Ja kui quattro ka veel oleks lisana, siis oleks eriti luks :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 5:39 pm    Teema: Vasta viitega

A vat millele mina komistasin...


http://auto.delfi.ee/autondus/world/article.php?id=18777213
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
eroz
Külaline


Liitunud: 8 Nov. 2007
Postitusi: 5

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 7:28 pm    Teema: Re: Infot audi 1,8 t kohta! Vasta viitega

Udukas kirjutas:

Aga vastava margi foorumist vaevalt, et midagi väga miinust leiab. Minu arust kõige parem ütlus margi foorumist sama margi kohta infot küsida: Iga li.s kiidab oma vi.tu.


Mine küsi siis bemmi foorumist Audi kohta kui arvad et sealt paremaid vastuseid saad. Niipalju kui mina www.Audiclub.ee ' s tuhlanud olen olen sealt saanud piisavalt asjalikke vastuseid. Ja iga mootori kohta on seal väga palju ära nämmutatud teemasid kus toodud välja nii plussid kui miinused. Peace
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2008 7:53 pm    Teema: Vasta viitega

V6 diisli kohta on mõnus kogemus;) Seda vist ei soovitaks vaenlasele ka. (98a 2.5tdi jutt siis). seda plaanid siisarvestda miinimum 40k väljaminekuga .. a noh nukad ja värgid ära vahetad .vb plokikaan ka siis saad 200tkm sõuda :D
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024