open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Jama jahutussüsteemiga

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Märts 08, 2009 7:21 pm    Teema: Jama jahutussüsteemiga Vasta viitega

Mure siis selles, et sai jahutussüsteemis üks muhv vahetatud, ja sellega seoses nii umbes 2 liitrit jahutusvedelikku välja lastud. Asi vahetatud ja uuesti kokku pandud ja paisupaak kah ilusti täis valatud, aga nüüd selline jama, et esmalt salongi sooja õhku ei tulnud, sai siis mootor 90 kraadi peale soojendatud, ja peale seda läks salong soojaks. Aga nüüd on nii, et radika ülemine lõdvik on kuum, aga alumine täiesti külm.

Kas nüüd jäi kuskile veel õhku sisse, või on asi milleski muus?
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vip001
Vana tuttav


Liitunud: 12 Märts 2006
Postitusi: 620

PostitusPostitatud: Püh. Märts 08, 2009 9:29 pm    Teema: Vasta viitega

õhk sees..vaja ära õhutada..seal spets nippel selle jaoks
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Märts 08, 2009 9:48 pm    Teema: Vasta viitega

vip001 kirjutas:
õhk sees..vaja ära õhutada..seal spets nippel selle jaoks


Sa mõtled seda kraani moodi asja mis radiaatori küljes on ja kuhu alumine lõdvik kinnitub?

Tänud..katsetan järgi.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
rain290
Vana tuttav


Liitunud: 10 Sept. 2006
Postitusi: 328
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Märts 08, 2009 11:10 pm    Teema: Vasta viitega

tegelikult peaks õhutusnippel olema võimalikult kõrgel,
loogiliselt võttes ei tule ju õhk altpoolt välja vms :D


hmm.. kas termostaat kinni ei või olla ?
et ülemine lõdvik kuum ja suurele ringile ei lase sellest ka alumine lõdvik külm?
_________________
Vene riistad, USA riistad, ikka Taivaanis tehtud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 1:02 am    Teema: Vasta viitega

Mulle tundub ka termostaadi probleem olevat. Vähemalt mu vanal autol tuli selline sümptom kui termostaat oli kinni.
Praegu õnneks ilmad jahedad ja salongi sooja lastes jahutab vee maha aga ilmade soojenedes võib vesi liialt kuumaks minna.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 9:49 am    Teema: Vasta viitega

Arvasin ise kah termostaadi viga, aga kas see juhtub siis nii äkki või, et enne lahti võtmist töötas kenasti, ja peale kokkuladumist enam mitte.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 10:20 am    Teema: Vasta viitega

Ma küll ei arva,et termostaadi viga on .
Kuidas sa esiteks mootori 90c peale said ;) ? Kui tuuridega, kas siis tühikäigul langeb maha 40-70c vahemikku? Termostaadi mittetöötamisega juthub ju just vastupidin teie jutule - auto ja mootor ei lähe enam töötemperatuurile vaid jääb madalamaks koguaeg . Mingist vee ülekuumenemisest pole juttugi, suur ring on koguaeg lahti.

Arvan,et ikka õhk on vahel.

Su auto õhutuse kohta on kuskil materjali kindlasti
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 11:12 am    Teema: Vasta viitega

Maik, suur ring võib ka kinni olla, termostaat kinni. Termostaat ei pea jääma alati lahtisesse asendisse kui nn katki on. Ma pakuks , et kui väga suur töö ple siis võta termostaat vahelt ä ja proovi siis. Sel juhul jääb suur ring avatux ja auto ei tohix eriti soojax minna.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 2:21 pm    Teema: Vasta viitega

Põhimõtteliselt alguses nii oligi, et niisama kohapeal tiksudes temp vaikselt tõusis ja siis kui pöördeid tõsta siis langes jälle sinna 65 peale ja salongis ainult leiget õhku tuli, ja siis tegin väikese ringi ja siis läks temp 90 peale ja salong ilusti kuumaks. Radiaatori ülemine lõdvik kah kuum, aga alumine jumala külm. Temp kordagi 90 ülespoole ei tõusnud.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 2:36 pm    Teema: Vasta viitega

Proovi õhutada. Ja üldiselt kui sa panid sisse vähem tosooli kui välja tuli, siis üsna loogiline on, et õhk on sees.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 3:25 pm    Teema: Vasta viitega

Tegelt oleks hea teada ka mis masinaga tegu. Kas diisel või bensiin?
Ja termostaat võib kinni jääda tõesti väga äkki.
Mul juhtus see näiteks nii, et päev otsa oli kõik ok ja kui õhtul hakkasin Tallinna sõitma, siis männimäelt kesklinna jõudes hakkas temperatuur ohtlikult kõrgeks kiskuma ja selguski, et termostaat kinni ja ei lase vett suurele ringile.
Ja üle 90 vb ei läinud ka sellepärast, et väljas suht jahe ilm praegu ning jahutab vett salongi radikaga piisavalt.
Sest kui kõik torud on kuumad aga alumine on külm, siis ei saa ju kuidagi soe vesi sinna jõude ehk teisisõnu on termostaat kinni.
Ja lõpetuseks, et mul on ka töötava termostaadiga nii, et jaheda ilmaga kohapeal tuuritades ajab temperatuuri üles, kuid tühikäigul töötades temp. langeb.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 6:38 pm    Teema: Vasta viitega

Unustasin jah autoks seat toledo mootor vag grupi 1,6 liitrine 74kw bensukas.
Jahutusvedelikku valasin peale, nii palju kui maha voolas nii palju valasin peale, et seega vähe teda ei ole. Mismoodi see õhutamine toimub, võtan radika ülemise lõdviku tasakesi lahti või?
Alumisest otsast vist ei tule tõesti õhk välja jagu keegi juba mainis.
Seda ka veel, et kui lõdvikut nö pigistada või muljuda, siis on kuulda sellist lirtsumise häält, et selle järgi nagu oleks õhk sees vist.

Kui ma siin suvel jahutusvedelikku vahetasin, siis sai süsteem tühjaks lastud, uus vedelik sisse ja lahtise paisupaagiga auto käima, temp jõudis 90 ja läksid kõik lõdvikud soojaks, aga seekord nii lihtsalt ei pääsenud.

Väike pilt jahutussüsteemist


Vahetatud sai jubin number 23
termostaadi asukoht nr 46
ehk siis loogiline vist oleks, et termostaat kinni ja ei lase suurt ringi lahti, või on nüüd radikas kuskil õhk sees, et vedelik liikuma ei hakka.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 7:43 pm    Teema: Vasta viitega

Kuigi mul millegipärast meeles kuskilt, et niivõrd uuel autol peaks õhtuamine ka iseenesest käima. St et mingi aja sõidad ja siis vaatad kas oleks peale juurde vaja lisada vedelikku natuke. Aga see ei pruugi õige olla, sest vb mälu petab.
Siiski võiksid ju termostaadi ära vahetada. See ei peaks suht odav olema õnneks. Ainult et jah, vesi vaja jälle välja lasta siis.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Renka
Vana tuttav


Liitunud: 2 Aug. 2006
Postitusi: 333

PostitusPostitatud: Esm. Märts 09, 2009 8:50 pm    Teema: Vasta viitega

Võtad paisupaagi korgi maha, paned auto tööle ja vaikselt surud lõdvikuid, et õhk välja läheks. Kui on õhutusnippel, siis lase selle kaudu. Õhk läheb uutel autodel küll välja, aga see võtab kauem aega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Märts 10, 2009 12:58 am    Teema: Vasta viitega

Renka kirjutas:
Võtad paisupaagi korgi maha, paned auto tööle ja vaikselt surud lõdvikuid, et õhk välja läheks. Kui on õhutusnippel, siis lase selle kaudu. Õhk läheb uutel autodel küll välja, aga see võtab kauem aega.


Nii ma tegingi, ajasin isegi esiotsa kõrgemale, nagu osad soovitanud on. Õhutusnipli moodi asja leidsin ainult radika alumise lõdviku küljest, aga sinna ei pääse ülevalt poolt hästi ligi, ja kanalit kah pole. Eks ma proovin veel lõdvikuid suruda ja muud sada imet, kui ei aita siis peab ikka silleris ära käima. Nädala lõpus pikem sõit ees, äkki läheb keema kah veel.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Märts 10, 2009 7:45 pm    Teema: Vasta viitega

Sain asja korda, oligi õhk vahel. Keerasin paisupaagil korgi maha ja tegin pika tiiru et mootor soojeneks, mudisin natuke lõdvikuid ja nagu naksti läks alumine lõdvik soojaks.

Tänud kaasamõtlejatele

minu poolt võib teema kinni panna.

Toitz
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024