open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

BA3 21063 "Välk", 1986, Mario

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 01, 2009 9:45 am    Teema: BA3 21063 "Välk", 1986, Mario Vasta viitega

Tervitus, Viljandi rahvas.
Olen ka pikka aega lugenud, mõtlesin, et kaua võib... Paari inimest siit tean nägupidi, osasid foorumitest. :) Ja kuna ma ise ka nüüd tihedamalt liiklen Viljandis, siis why not.. Loodan, et võtate mu vastu. :P

Vene rauda on siin vähe esindatud, eks siis toon ka ühe vanakese siia juurde. :)

Autoks siis 86nda aasta suvekuudel tehasest välja veerenud ning enne sügist Tallinnast "Volga" kauplusest ostetud VAZ 21063, mis läks siis Järvamaale (sellest ka siis eestiaegse numbri tähed :) ).
Auto on 23 aastat olnud ühe omaniku käes, ning mina sain auto omale tänu sõbrale, kelle pruudi vanaema auto see oli olnud.
Mootoriks on kapoti all ketiga 1298cc, millel 51kW. Sama palju jõudu on ka rihmaga 1.3, kuid ketiga mootor on lollikindlam, kuigi sutsu lärmakam (mida mina pole küll täheldanud). Karburaator ja jagaja on mõlemad vaakumiga, tuttaval pidavat olema sama masin sama kompotiga, ning temal käib mootor 8200 pöördeni, ise olen siiani julgend 6500 ära proovida, mis on suhteliselt punane juba, kuid jõudu minekuks veel on. :)

Värv hakkab küll kergel kaduma juba. Seda küll mitte rebasepoisi mõttes, vaid 23 aastat kuuma suvepäikest teeb oma töö. Lapiga hõõrudes läks värv läikima küll, kuid kardan, et see veneaegne värv on juba küllalt õhukeseks pleekinud ja poleerimismasinaga kallale minna oleks juba suhteliselt mõrv. Mõttes mõlgub ikka uus värv. :) (Candyapple Red) :D

Auto on iseenesest suhteliselt viisakas. Tagastange on mustaks võõbatud, kuna kroom kadus pealt ära ja jäi kole, kuid see mind hetkel ei sega. Sõiduomadusi see ka ei muuda. :D Küllaltki uued rehvid on all, kaasa sain uue õli ning hunnikus 80ndate hõngu, mida ma nüüd usinalt lõhnakuusega välja ajan. :D Enne soojade ilmade kadumist tahaks siiski toa tühjaks tõsta ja vaiba ka survepesuriga puhtaks teha, kuigi nõukaaegse vaiba puhul on see suht mõttetu, ilmselt lepin variandiga, et kunagi laon müramatti täis ja laotan põrandale uue punase vaiba. :)

Läbivat roostet kerel ei ole, välja arvatud üks koht, mis on juhi poolel esiklaasi ääres. Seda on vist pahtliga veidi lapitud, kuid kui talve üle elab, on hästi, sest keretööd on plaanitud kevadesse. Kerget roostet ikka siinseal leidub.

Ostes olid peal ka vanad istmekatted, mis ma ka suht kiiresi maha korjasin, alt tulid välja ilusad pruunid sametistmed. Ka tagaiste on väga korralik. Ainus, mis häirib, et esiistmed hakkavad väsima, loksuvad oma siinidel. Peaks vaatama mingid mugavamad toolid endale kah.

Heli puudus autos absoluutselt. See makk, mis seal olnud oli, see oli mänginud vaid selle ühe monokõlariga. Ma natuke parandasin asja - Pioneerid esiustesse ning hetkel bassikas pagasiruumis. Praegu piisab, ehk nüüd lähiajal lähen kammin poode, et taha aknalauale ka midagi meisterdada. :P Lada on uskumatult akustilise kerega. Isegi kui kõlarid panna puhtalt esiistmete alla, siis on ruumheli täiesti olemas. :)
Niiet arenguruumi veel on. :)

Niisiis, teen veel kokkuvõtte vigadest ja tulevikuplaanidest, ning siis pildid. :D

Vead.
* algusest peale on kummitanud jõnksutamine ühtlast kiirust hoides, eriti tuleb see linnas välja. Vahetasin ära jagajakaane, asi läks sutsu paremaks just kütusekulu poole pealt. See on nüüd hetkel keskmine 8.2, kuid jõnksutamine on alles. Oskab keegi midagi kosta? Praegu on uued ka küünlad, kuid juhtmed on vanad, arvan, et nendes ongi asi..
* veermik vaja üle vaadata kriitilise pilguga. Ei kolise küll kuskilt, kuid esipidurid on kulumas ning vasaku tagaamordi juurest on läbilöögimuhv jooksu pannud. :D
* juhi ukselukk on hädine, võti läheb vaid otsaga sisse, samas keerata saab. :)
* pagasiruumis pääses üks vedru lahti, mis peaks luuki üleval hoidma, ning seda enam tagasi ei painuta, kui kellelgi on parem mõte luugiamortide suhtes, olen avatud pakkumistele. :)
* Summuti lagunes ära maanteekühmu tõttu, tahaks selle ka mingi aeg ära keevitada. Jällegi pakkumistele oodatud. Kui viljandis põristav 06 ringleb, olen see tõenäoliselt mina. :D
*Veljed on kandiliseks sõidetud. Õhku küll peavad, kuid 80 peal lööb korra vibra ikka sisse. Plaanis suveks üldse valusad veljed hankida. :)
* Suurim viga on ikkagi kere, seda saan tegema hakata kevadel alles ning tulemuseks tahan erkpunast värvi ja musta katust. :) Hetkel on passis värv helebee¾.
*Ainuke küljepeegel mädaneb ka kohe kohe ära. :D kroom on kunagi hallil ajal ilmselt kivi saanud ja praegu püsib see klaas seal vist küll jumala armust. :D

Tulevik:
Ütlen ausalt, mingit tuuningut tegema ei hakka. Meeldib see masin täpselt nii, nagu ta on. :) Olen ise ka hakanud vaikselt 80ndates elama - riided, muusika... :D
*Täiendan helisüsteemi.
*Elektriaknad, kesklukk - moodulid, mootorid, ajamid olemas. Vaja juhtmed tekitada. ;)
* Keretööd - loodan kevadel ühele poole saada.
*Toonklaas kuulub kindlalt nimistusse.
*Salongi uuendus - kas siis materjalide uuenduse või lausa teise automargi näol.
*Uus rool.
*Madaldus vedrudest keerdude eemaldamise näol - 2 keerdu on juba piisavalt madal, et mitte rikkuda sõidurõõmu.
*Millalgi võiks teha ta õigeks 06-ks - 1600cc mootor, viiene käigukast ning 3.9 ülekanne. Hetkel on 4ne kast ja 4.3 ülekanne.

Ja ongi vist kõik. Muus osas jääb auto välimuselt täiesti originaal. Läti spoilereid ei salli, kuigi nende kvaliteet on paranenud väheke..

Pildid ka siia otsa.





öökull



Kõik kommentaarid on oodatud. :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 01, 2009 3:48 pm    Teema: Vasta viitega

Sind linnavahel nähtud juba...sõitsid selveri juures vastu.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 01, 2009 5:38 pm    Teema: Vasta viitega

kle võib küll olla.. ühte Seatimeest ma ka nägin. :D Käisin selveris Sõprade tuuri pileteid hankimas. :)

Käisin autole juppe otsimas mööda linna.. tundub, et kõige pädevan on ikkagi Auto-Moto :D vähemalt teenindus on küll igati hea. "Foori" pood oli ka sõbralik, aga valik rohkem mosse ja volga meestele. Tean, et Sander siit oli ka kunagi Volgamees, ehk oskab ta veel mõnda poodi soovitada..

Maanteel sõitsin muidugi sumpa küll laiali lõpuks.. Peab nüüd otsima hakkama, kas siin võhmas või viljandi lähedal keegi viitsib aparaati pihku võtta.. :)

Sai siis ostetud üks edevam küljepeegel, et kui jääb hea, siis ostan teise veel ka teisele poole.. Lisaks sain mingid USAs toodetud grafiidikihiga kojamehed ning võtsin uued mahlad kah. Nagunii varsti pidurite näppimiseks läheb, et vedelik ka ära vaja vahetada, on suht tumedaks juba ära pidurdatud ja kahtlus on, et ka üks esipidur hoiab peal (sümptom - velg on soojem kui teised.. )..

Üks positiivne seltskond jäi Anttila juures kõrvale seisma ja kõik näitasid pöialt. :D Autonumber vähemalt oli Leedu oma, et ilmselt neil siis on ka Ladad suht haruldased linnapildis..

Ouverändaut.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Tiiger
Vana tuttav


Liitunud: 21 Juun. 2008
Postitusi: 413
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 01, 2009 9:51 pm    Teema: Vasta viitega

jaa, lahe et ikka püütakse elu sees hoida ka vene raual....kellel aga õnnestub see paremini - kellel halvemini...
_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 02, 2009 10:29 am    Teema: Vasta viitega

Tänud heade soovide eest... Kui rahaline seis veel parem oleks, siis ilmselt hoiaks veel paremat hoolt, aga kuna hetkel on TäPu, siis olen juba teist päeva töötu... Vaatab, mis eluga pihta hakata.. :)

Kohtumisteni. :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 04, 2009 12:30 pm    Teema: Vasta viitega

Veel kuu tagasi oleksin saanud sulle pakkuda erinevaid siksi juppe. Vanamees oli kunagi tahtnud teist sigulli tükkhaaval kokku osta ja valmis ehitada.
Nüüdseks aga kõik jubinad kauge kaarega elamisest kuskurat lennanud.

Lisaks võin vajadusel pakkuda kanaliga garaazi võimalust kui vajadust peaks siinkandis olema.
Samas seoses vaimse tuuma kokkusulamisega ei ole enam perekonnas ühtegi head remondimeest pakkuda. Varemalt oli keegi, kes kinnisilmi selliseid aparaate suutis lahti võtta ja kokku panna.

Igatahes kus saan, seal aitan... kui just tööl ei ole
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 04, 2009 9:27 pm    Teema: Vasta viitega

no jätan meelde.
sa vaata,et sa hiljem kahetsema ei pea.

ajutrusti saab vast vajadusel kaasa vedada :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
alopex
Satub siia tihti


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 122
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 04, 2009 11:40 pm    Teema: Re: BA3 21063 "Välk", 1986, Mario Vasta viitega

Mario kirjutas:

Vead.
* algusest peale on kummitanud jõnksutamine ühtlast kiirust hoides, eriti tuleb see linnas välja. Vahetasin ära jagajakaane, asi läks sutsu paremaks just kütusekulu poole pealt. See on nüüd hetkel keskmine 8.2, kuid jõnksutamine on alles. Oskab keegi midagi kosta? Praegu on uued ka küünlad, kuid juhtmed on vanad, arvan, et nendes ongi asi..


Oled õigel teel:
1.Küünlad
2.Juhtmed
3.Õhufilter
4.Karpa filter
noh, siis peaks minema ilma jõnksumiseta, aga 1300 ccm vene massinal erilist kiirendusvõimet küll pole, selline "vanainimese" minek, aga edu pusimisel :)
NB!! Mul üks tutikas tagumise piduri silinder ära anda
_________________
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewforum.php?f=24
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 05, 2009 8:55 am    Teema: Vasta viitega

Tänud alopex, seda silindrit võib isegi tarvis minna varsti.

Mineku koha pealt nii palju, et vaakumiga karburaator üks parimaid lahendusi, kui see häälde saada, on minek julm. Ja ma ei kurda, maanteel igatahes keegi minust mööda minna ei taha. :D
Käisin ka targema inimese juures, kes tunnistas karburaatori toimivaks ja tahtis mul ujukit allapoole keerata, et siis on masin võimeline hakkama saama ka keskmiselt 6L sajale, kuid minekut pole külmast peast üldse. Jätsin praegu nii, nagu ta on. :)
Täna saan uue komplekti juhtmeid ka ehk.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 05, 2009 9:38 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
vaakumiga karburaator üks parimaid lahendusi, .
Vaakumkarburaatori üheks suureks veaks pean mainima "hingest kinni võtmise" momendi.
Kui lappi anda, auto liigub, kuid siis tekib teatav hingest kinni moment, millele järgneb alles korralik tõmme.
Seega erinevalt mazdast, pead selle masinaga "nõelumiseks" gaasipedaaliga rohkem mängima

Lisaks mis puutub masina madaldamisse, siis kas oled kindel, et see on hea mõte?
Mul oma kunagine 05 oli hoopis nii eest kui ka tagant 4 cm kõrgemale tõstetud.
Tulemus - Iialgi ei jäänud kuskile kinni va. 1 kord, risti üle kartulivagude sõites. Siis oli abiks pagasiruumi lisaks tõstetud suur kivi, mis ei lasknud ratastel niisama kerida.
Sõiduomadusi kehvemaks ei teinud, kuid kruusateel ja talvel oli isegi parem.
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 05, 2009 9:36 pm    Teema: Vasta viitega

niih, mõned pildid lisaks.
sai siis summuti vähemalt kaelast. :)

















Made in USA kojamehed :D


Lõpupilt


Olukord pole hull.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ROJEV
Satub siia tihti


Liitunud: 27 Nov. 2007
Postitusi: 140
Asukoht: Vahtra tn.

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 06, 2009 10:58 pm    Teema: Vasta viitega

Kui oled Viljandis ja lejad aega võime kokku saada ja probleemidele lahendust leida!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 07, 2009 1:39 am    Teema: Vasta viitega

hea et keegi ka selliseid pille veel elus hoiab ... talvel on imo nendega üks suur jama .. sõbral oli kunagi .. -10 ja käima enam ei lähe :D
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 07, 2009 8:15 am    Teema: Vasta viitega

Rojev, tänud abi pakkumast ;)

Leits, eks ma annan oma parima. Tegelikult, kui on korralik õli ja hea aku, pole probleem ka -30 juures käima saada. (ööseks tuleb tooreklapp lahti tõmmata lihtsalt).

Eile siis käisin Karksi-Nuias Siksaatori juures. Karpa puhastamine tõi loodetud tulemuse, kuigi vahest on autol halb harjumus veel turtsatada rahulikul kulgemisel.
Aga nüüd, kus sai raamatu järgi nagu asi paika, on uus probleem - kui enne jooksis 160ni lõdvalt, siis nüüd on 120 juures probleem, tõmbab hinge kinni, justkui ei saaks kütust peale.

Aga tundub. et lahendus võiks tulla segu juurdekeeramise näol.

Igaljuhul minu poolt Siksaatorile küll sügav kummardus. :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ROJEV
Satub siia tihti


Liitunud: 27 Nov. 2007
Postitusi: 140
Asukoht: Vahtra tn.

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 07, 2009 5:52 pm    Teema: Vasta viitega

Minu auto turtsus varase süüde pärast, rongkäigus ei saand üldse liikuda. Samuti kaua aega võttis et vea üles leida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 08, 2009 10:56 am    Teema: Vasta viitega

mul tundub nõksa hiline olevat, sest 130ni jõudes hakkab tõmblema, samas kuni selleni on OK, kuid ka linnas ikka aegajalt turtsatab.
Peab targa raamatu ligi võtma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
alopex
Satub siia tihti


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 122
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 15, 2009 7:58 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
enne jooksis 160ni lõdvalt, siis nüüd on 120 juures probleem,


No mul oli ka kunagi 21013 ja 1,3 liitrine mootor ja ega ta ikka üle 120 km/h minna tahtnud, kui just alllamäge ja tagantuult polnud
Isiklikult tahaks näha tavainimese 1,3 siksi , mis LÕDVALT 160 km/h välja jookseb,
kisub ulme valdkonda

kui peal oleks 1,6 mootor, siis ma seda lõdvalt laskmise juttu usuksin
_________________
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewforum.php?f=24
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 15, 2009 8:29 pm    Teema: Vasta viitega

alopex, kui süüte paika saan, võin demosõidu teha - 53kW liigutavad seda masinat küll, ja näed, et ma ei aja pläma. 8500 pööret pole mingi probleem sellele masinale. 013 mootor on minu teada ka 48kW ja mehaanilise karpaga, millel oktaankorrektor. Mul on vaakumjagaja ja 2107 "OZON" karburaator suuremate düüsidega. Laulab nagu linnuke.
1.6 panekul ei näegi enam mõtet, pigem siis juba mõelda baieri paja peale, või võtta Fiati DOHC.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 2:46 pm    Teema: Vasta viitega

Kui juba vaidlemiseks läks siin teemas, siis oma vana 1982 aasta 05, mida käitas samamoodi 1,3 mootor, vedas lennuväljal sisse max 145 km/h.
Samas pean siinkohal mainima, et reduktor oli ennem saba andnud ning kuna varuosasid oli vähe saada ilma rahata, oli asendatud originaal reduktor aeglasema vastu. Liiatigi kuna vaene kopikas pidi vedama igapäevaselt käruga kruusa. Samas koguses mis nii mõnigi teine mees veoautogagi vedada ei tahtnud.
Kindlasti ei saa väita, et vene masinad erinevad ei oleks. Endast on 1,2 kopikas tln-trtu mnt peal mööda põletanud ajal, mil minu 1988 aasta 1,6 nissan kummikärsahaisu autosse sisse ajas ja mitte enam kiiremini edasi liikuda ei tahtnud.

Samas ei saa väita ka, et Mario auto on nn tehaseseades, sest vanad head nõukatraktoristid kompunnisid omal ajal külge just seda tükki, mida saada oli.
Siiani ei mõista ma vaid seda soovi panna 5-ne kast.
Siksil piisab vaid 3-dast käigust. Sellega lähed kohalt minema ja saavutad ka tippkiiruse.
4-s ja 5-s ei hoia kütet olulisel määral kokku.
5-se kastiga lipsid käike nagu lollakas, et saavutada enam-vähem kiirendus ja liikumismoment, kuid kütusekulus võidad äärmisel juhul 100 g mitmekümnetuhande km kohta.
Siduri kulumine pidevast käiguvahetusest läheb kallimaks, kuigi see ketas ei maksa rohkem, kui pakk kvaliteetseid kondoome
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 4:09 pm    Teema: Vasta viitega

160km/h tundub tõesti natukene ulme, mingi alla mäge ja jalaga hoogu lükates :D?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 5:58 pm    Teema: Vasta viitega

ma ei saa aru, miks on raske uskuda, et Lada nii hästi edasi käib?
jah, mehaanilise karpaga ei ole tõesti palju mänguruumi, kuid vaakumkarpa ja ilma oktaankorrektoriga jagajata on võimalik imesid teha.
Sõbral on 06, karvapealt samasugune, samamoodi 4.1 ülekanne ning 1.3 mootor ja OZON karpa. Tema muidugi lihvis koldeid, poleeris karburaatori kambreid, keeras süüte ossiga paika, vahetas siduri, kardaaniristid... ühesõnaga veermikuosa on autol uus, samuti on mootor täiesti originaaltükkidega. Ja täiesti lääneautodega konkurentsis. Ütles,et hangib endale vist 1.6 ja hakkab seda ehitama, kuigi mõte liigub 1.7 ja pritsungi peale, et saaks turbotada ja nikerdada.

Täna käisin jälle auto kallal, kuna eileõhtune süütenäppimine keeras asja pekki.. veetsin pool tundi kapoti all aega, et leida see hetk, kus auto käivituks. Praegu vähemalt tõmme on madalal pöördel olemas. maanteele väga ei jõudnud, kuna ei saa seal vajalikku kiirust kätte, sest viljandi maantee on vist igalpool pindajate terrori all.
selle asemel läksin vana vorstivabriku parklasse ja tegin mõned sõõrikud ning joonestasin Calibraga, kes pähe sai. ja siis panin auto ära oma kohale. paari tunni pärast lähen kaema, kas masin läheb käima või pean jälle võtmega taga otsima sädet.

Cabernet - 5ne kast ei ole tegelikult saatanast - madalam kütusekulu on tõesti (nähtud teiste pealt) ning müra hoiab väiksemana. Mul hetkel maantekiirusel neljase kastiga on pöördeid 3800 (110 kella peal), 5se kastiga kukuvad need minu mootori puhul umbes 3000 peale.
Aga kuna 5ne kast on haruldus või siis ostetakse kohe nina alt ära, siis odavam lahendus oleks hetkel istutada BMW 1.6 või 1.8. Neid leiab igalt poolt :D

hetkeks siis kõik.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 8:19 pm    Teema: Vasta viitega

Miangi oma silmaga näinud 06 spidokal aastatid tagasi kiirust 160 km/h + natuke. Iseasi kui tõesed need spidoka andmed on. Seda kahjuks ei tea mis mootor oli aga kardan, et 1.6

Edu vanakesega!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 8:43 pm    Teema: Vasta viitega

ometi üks uskuja. :D
edu läheb vaja. :) otsin endiselt inimest,kes väikse raha eest viitsiks keevitada, paraku on kõik pakkujad parajad joodikud... üks tuttav pakkus kah, kuid viimane kord, kui ta kunagi mul Mondeol sillajuppe vahetas, olid pärast istmed määritud, läbisõit sadu km suurem ning auto mingit p*ska täis... ei usalda seda venda.. :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 8:58 pm    Teema: Vasta viitega

Mina usun ka,kuna ise ka kunagi ammu sõbra 05-est 160 välja jooksutanud ja vene ajal vanamehe 412 jooksis ka 165 välja,seda oli muidugi vähe järgi aidatud.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 9:49 pm    Teema: Vasta viitega

Mina usun ka, esimene auto oli mul 2106, millel kaas porditud ja surveastet tõstetud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
jax
Vana tuttav


Liitunud: 7 Märts 2006
Postitusi: 482
Asukoht: Viljandi; Uueka kant

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 19, 2009 11:46 pm    Teema: Vasta viitega

Olen ise omanud 05, millest pigistasime 180 välja, võibolla oli vähe allamäge, aga ikka 180 tuli ära
_________________
56623268
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 20, 2009 4:45 am    Teema: Vasta viitega

nojah .. ma ei taha teada, mis h22lt see pill teeb siis .. õhku hakkab tõusma :D?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
jax
Vana tuttav


Liitunud: 7 Märts 2006
Postitusi: 482
Asukoht: Viljandi; Uueka kant

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 20, 2009 10:07 am    Teema: Vasta viitega

Õhku hakkab siks juba 120 pealt tõusma, 150 laua lendab juba
_________________
56623268
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 20, 2009 10:41 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
otsin endiselt inimest,kes väikse raha eest viitsiks keevitada, paraku on kõik pakkujad parajad joodikud...


Sellel teemal võibolla saan isegi aidata.
Oma keevituse ärisin endisele töökaaslasele maha ning tema vaikselt nokitseb ja oma sõnade järgi p*sandab - head tulemust vb ei oska, kuid kinni saab...
Muidugi peab enne küsima, millal tal aega ja viitsimist on

Samas minust vaid 5 maja edasi elab vanaonu vend, kes omal ajal terve mahuühiku masinaid üles on ehitanud, kuid selle keevitaja suhtes on kahjuks palju kisa, vähe villa.
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 12, 2009 10:35 am    Teema: Vasta viitega

teema lukku. auto vurab teise mehe käes.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024