|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Sept. 13, 2009 7:36 pm Teema: Opel Senator A 2.2E, 1985, Mario |
|
|
Niisiis.. Toon siia natuke vanemat rauda ka näidata. :)
Neljapäeval sai siis Lada ära müüdud ja lootsin koguaeg, et seda Sena ära ei osteta.. Ja nii juhtuski, et täna varahommikul kell 7.12 astusin rongile ja peale lõunat juba vurasin autoga Tallinnast tagasi Viljandi poole... :P
Kõigepealt ütlen ära, et uusipilte pole teinud veel, kasutan vanu. :)
Autoks siis 84.a lõpus toodetud Senator, mis on üks esimesi selle mootoriga masinaid. Mootoriks 2.2, täispritse ning 85 kilo vatti on mootoris. Praegu tundub, et kõik hobused on alles kah. :)
Käigukast on BMW-lt pärinev Getrag 240, 5-käiguline. Meeldivalt madalad pöörded maanteel - 2400rpm umbes 100km/h peal. Lisaks sai ära proovitud kiiruse täpsus - kaamera järgi 90 oli ka minu kella peal 90, seega küllaltki täpne. Tagasild on tehase poolt 50% lukus. kui külg üles tõsta, siis kalde pealt maha ei veere. Samuti muru peal pöörates käis sisemine ratas vähem ringi ning asfaldile jäävad ühepikkused jutid. :D
Hetke emotsioon on laes. Üks rattalaager vist pisut teeb häält, samas Tallinna hulludel tänavatel ei kolisenud ka lahtise aknaga miskit, seega võib oletada, et veermik on korras. Positiivne! :D
Salong on ka päris korralik, julgen pakkuda läbisõitu umbes 300 000 kanti, hetkel on seal 68xxx, kuid mitmes ring.. :lol: Samas rool on vaid õrnalt sile ja kanginupp on isegi täitsa terve ja viisakas.
Hetkel siis vead sellised, et käivitades viskab 3000rpm ja siis kohe laseb alla 1000ni. :) Ja siis on timm. Oskab keegi selle anomaalia kohta öelda?
Katuseluuk on kinni mätsitud ning ees tuled vajavad kas vahetamist või kõva sättimist, sest suunatuled on katkiste klaasidega ja kinnitused katki.
Autol on ka õhkamordid, kui auto käib, on kapoti all nupuke manomeetriga, millega on võimalik autot tõsta ja langetada. HEtkel tunudub olevat kõige ülemises asendis, sest auto on küllaltki kõrge.
Muud nagu ei oskagi hetkel öelda - mootor nurrub, käigud käivad ilusti. Vaid see laager ehk vajab üle vaatamist.
Hetkel siis vanad pildid:
Kui kellelgi selliseid tulesid pakkuda, võib teada anda. :)
ning millalgi kirjutan ja joonistan juurde. ;) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Tiiger Vana tuttav

Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Püh. Sept. 13, 2009 8:03 pm Teema: |
|
|
Tohohh, kas siis mingid plaanid ka autoga, eks ta ikka üks vana ole..... ise ei julgeks osta. Just hiljuti sõber kukkus 89 aasta mazda 626 cupe ostuga pekki. Järgmine päev jooksis käimar laiali ja klapikambri kaanevahelt peksab õli välja. Lisaks avastas hiljem, et täistulesid pole ja esirattalaager kutu. Ahjaa, signa ka ei töötand...no see pasun kapoti all...
EDIT: Ropud sõnad suhu tagasi  _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Hõljuk Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 672
|
Postitatud: Püh. Sept. 13, 2009 8:41 pm Teema: |
|
|
Krdi kõva asi on see, kui vähegi korralik on... mootorit võiks muidugi rohkem olla,aga oma aja lipulaev siiski Opelil
Tule siis läbi millalgi, vaataks-prooviks ka meeleldi ;) |
|
Tagasi üles |
|
 |
fm25 Vana tuttav

Liitunud: 14 Dets. 2006 Postitusi: 322 Asukoht: viljandimaa
|
Postitatud: Esm. Sept. 14, 2009 11:41 am Teema: |
|
|
kas ascona tuled sobivad paistavad sama kujuga olevat _________________ AUTO on eluks vägagi vajalik |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Sept. 14, 2009 12:14 pm Teema: |
|
|
eks ma pean hakkama võrdlema, mul maja ees ongi praegu Ascona ja Sena kõrvuti. Pigem on need suunatuled ikka rohkem Rekordi/Omega teema. Omega omad võibolla isegi modimisega võiksid sobida.
Hõljuk, ega ma kade poiss ei ole, kui ma nüüd viljandisse satun, eks annan märku (number mälus)
Mootori kohapealt, senatori foorumis ka küsiti, et võiks ju ikka 3.0 olla..
Aga kuna ma panin hetkel eesmärgiks, et võimalikult palju ruumi väikse raha eest, siis auto on end igati õigustanud. Keskmine kulu hetkel alla 8L ja 2.2 mootor õigustab end praegu kenasti.
Ainsad vead, mida veel vaja nokkida - salongipuhur on tumm, udutuled ei tööta, vasak tagumine rattalaager undab väheke.
Muidu tipptopp masin. Salong vägaväga korralik. Samuti töötavad õhkamordid, hetkel kõige ülemises asendis.
Kui näete mind kulgemas, siis tulge manu. Numbri järgi on lihtne autot tuvastada.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Teis. Sept. 15, 2009 4:39 pm Teema: |
|
|
Niisiis.. puhastasin asja seal veidi ja...
ventilaatorit ikka käima ei saanud. samas kui süüde sees, siis lülitit pöörates on näha, et tuled tuhmuvad astmeliselt, et siis ikkagi lüliti on korras, aga mootor on vakka.
Peab homme vist ikka armatuuri siis välja tõstma ja uurima elu veidi, sest küürakil olles ei saa sealt midagi sotti.
Asendasin kapoti all kaitsmeid ja salongis, sain salongituled tööle, ohutuled sain tööle, kell hakkas käima (sealt olid ka juhtmed tagant ära). Maki sain sisse, vedasin kõlaritele uued juhtmed. Esialgu mingi piiks on, kärab küll. :)
Eesmised udutuled on endiselt tummad ning tagaklaasisoojenduse lüliti ei tee midagi. Ei ole udu ka, et saaks kontrollida.. :(
Samuti ei toimi ka armatuurivalgus, need kaks LEDi, mis sinna ise pandud on, ka need jäid tummaks. :P
Väljast sai siis väheke põhjalikumalt uuritud - parempoolne karp hakkan siiski otsa saama ja tagaosa nõuab keevitajat. Ülejäänud kere on kõva, kui veel koopaääred ka ära teha. Samuti oleks vaja ka logarid panna talveks, oskab keegi öelda, kas Omega omad võiksid suuruse poolest minna?
Üldiselt tuju on hea, korraks see põhja alla kiikamine tõi nukra pilgu, aga kui ta ka talvegi üle elab niiviisi, siis vast saab hakkama ja kevadel ribadeks võtta tagant.
Kapotialt on lansekad ära tehtud ja isegi isetehtud strutbar on pandud. :P
Mõned pildid kaa nüüd. :)
Vaatasin ka tosoolitaset, siis külmalt on KALT joone juures. Eks ma valan pisut ikka juurde, keegi siin ütles, et siis ta masin ei röökinud alguses enam nii kõvasti. :)
Niiet, homme siis uuele katsele lammutada. :P |
|
Tagasi üles |
|
 |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Nelj. Sept. 17, 2009 6:30 pm Teema: |
|
|
Tore kui keegi viitsib vanal hingel elu sisse panna. Jõudu ainult |
|
Tagasi üles |
|
 |
RealGSM Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 939 Asukoht: Männimäe
|
Postitatud: Püh. Sept. 20, 2009 10:42 pm Teema: |
|
|
juppe pole tarvis? mul vanast ajast natuke asju üle, tuled, klapisääre tihendid ja muud jama. Tasuta annan ära btw. Asjad mu vana senast pärit. Aga katsu kuskil 3.0 l mootor ikka leida. _________________ Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik |
|
Tagasi üles |
|
 |
cabernet1 Satub siia tihti

Liitunud: 15 Aug. 2008 Postitusi: 199 Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.
|
Postitatud: Esm. Sept. 21, 2009 10:11 am Teema: |
|
|
RealGSM kirjutas: | juppe pole tarvis? mul vanast ajast natuke asju üle, tuled, klapisääre tihendid ja muud jama. Tasuta annan ära btw. Asjad mu vana senast pärit. Aga katsu kuskil 3.0 l mootor ikka leida. |
Asju võib kätte saada nii reali enda käest või ka vajadusel minu kaudu Tartusse transportida.
Garaazi pakkumine jääb jõusse ning usun, et vana senaatorikalana võib real sind isegi pisut juhendada, kui oskab ja sina ei oska
BTW real, kui sul vaja nänn oma garaazist ära saada, võid siia vedada. Ruumi leiame, paneme hoiule.... "õnnetu pruut" mainis midagi, et liiga kola täis  _________________ http://www.mazdaklubi.com |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Sept. 21, 2009 11:31 am Teema: |
|
|
:D
tartusse pole vaja midagi saata.. ma ikka viljandi maakonna inimene. :D
hetkel ühtteist on sebitud, aga nagu ikka, jääb asi raha taha,,
3.0 mootor on samuti oelams, kui vaid tahta..hetkel tähtsamad asjad vaja ajada :P |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede. Sept. 25, 2009 12:29 pm Teema: |
|
|
niih, sellest õnnetust pruudist niipalju, et keegi sai omale mootori, keegi sai natuke kereplekke, keegi saab uued klaasid.
Teema lukku, olen nüüd mõnda aega jalamees. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:01 pm Teema: |
|
|
Mis juhtus siis nüüd?? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:26 pm Teema: |
|
|
ütleme nii, et inimesed on kas tõesti naiivsed (nagu ka nt mina) või siis ülimalt osavad petjad.
A noh, väga palju kahju ei kandnud. Auto läks ribadeks. mälestuseks jäi aku.
järgmine kord tuleb kohe kanaliga koht otsida ja kõik kenasti läbi peksta, et veenduda oma elu ohutuses. |
|
Tagasi üles |
|
 |
fm25 Vana tuttav

Liitunud: 14 Dets. 2006 Postitusi: 322 Asukoht: viljandimaa
|
Postitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:32 pm Teema: |
|
|
räägi ikka mis juhtus _________________ AUTO on eluks vägagi vajalik |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:42 pm Teema: |
|
|
Kakkusid põhjamati üles ja põhja polnudki? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Tiiger Vana tuttav

Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Sept. 25, 2009 2:48 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | ütleme nii, et inimesed on kas tõesti naiivsed (nagu ka nt mina) või siis ülimalt osavad petjad.
A noh, väga palju kahju ei kandnud. Auto läks ribadeks. mälestuseks jäi aku.
järgmine kord tuleb kohe kanaliga koht otsida ja kõik kenasti läbi peksta, et veenduda oma elu ohutuses. |
Tundub nagu oleks keskelt pooleks läinud sisuliselt....  _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Laup. Sept. 26, 2009 10:00 am Teema: |
|
|
tiiger pole kaugel vastusest.
Ei kere on üldiselt hea, karbid kõvad, vaiba eemaldamisel oli kere korras.
Kui aga armatuuri maha võtsin, et arvukaid elektrikalasid eemaldama hakata, siis tuli nutumaik suhu.
Samuti kui ükskord põhja alla sain, siis selgus, et sillakinnitused on olematud, poolraame pole ja tulemüürist on alles vaid tükike.. :(
Ühesõnaga - põhjus, miks teda ka kaua müüdi.. Teadjad mehed teadsid ja teistele ei rääkinud. :(
Ühesõnaga, enam ei tasu uskuda müüja juttu, et kere on HEA (väliselt oli tõesti hea, poleks arvanudki, et alt pehme on) ja vigu peaaegu pole.
Vähemalt hea teada, et süda ja käimar tõstetakse M401 peale. :) ja vähemalt nii ta elab edasi.
Oli küll jama temaga, kuid kuidagi hingelähedaseks jäi see pill. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes
|
|