open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Opel Senator A 2.2E, 1985, Mario

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 13, 2009 7:36 pm    Teema: Opel Senator A 2.2E, 1985, Mario Vasta viitega

Niisiis.. Toon siia natuke vanemat rauda ka näidata. :)

Neljapäeval sai siis Lada ära müüdud ja lootsin koguaeg, et seda Sena ära ei osteta.. Ja nii juhtuski, et täna varahommikul kell 7.12 astusin rongile ja peale lõunat juba vurasin autoga Tallinnast tagasi Viljandi poole... :P

Kõigepealt ütlen ära, et uusipilte pole teinud veel, kasutan vanu. :)

Autoks siis 84.a lõpus toodetud Senator, mis on üks esimesi selle mootoriga masinaid. Mootoriks 2.2, täispritse ning 85 kilo vatti on mootoris. Praegu tundub, et kõik hobused on alles kah. :)
Käigukast on BMW-lt pärinev Getrag 240, 5-käiguline. Meeldivalt madalad pöörded maanteel - 2400rpm umbes 100km/h peal. Lisaks sai ära proovitud kiiruse täpsus - kaamera järgi 90 oli ka minu kella peal 90, seega küllaltki täpne. Tagasild on tehase poolt 50% lukus. kui külg üles tõsta, siis kalde pealt maha ei veere. Samuti muru peal pöörates käis sisemine ratas vähem ringi ning asfaldile jäävad ühepikkused jutid. :D
Hetke emotsioon on laes. Üks rattalaager vist pisut teeb häält, samas Tallinna hulludel tänavatel ei kolisenud ka lahtise aknaga miskit, seega võib oletada, et veermik on korras. Positiivne! :D
Salong on ka päris korralik, julgen pakkuda läbisõitu umbes 300 000 kanti, hetkel on seal 68xxx, kuid mitmes ring.. :lol: Samas rool on vaid õrnalt sile ja kanginupp on isegi täitsa terve ja viisakas.

Hetkel siis vead sellised, et käivitades viskab 3000rpm ja siis kohe laseb alla 1000ni. :) Ja siis on timm. Oskab keegi selle anomaalia kohta öelda?
Katuseluuk on kinni mätsitud ning ees tuled vajavad kas vahetamist või kõva sättimist, sest suunatuled on katkiste klaasidega ja kinnitused katki.
Autol on ka õhkamordid, kui auto käib, on kapoti all nupuke manomeetriga, millega on võimalik autot tõsta ja langetada. HEtkel tunudub olevat kõige ülemises asendis, sest auto on küllaltki kõrge.

Muud nagu ei oskagi hetkel öelda - mootor nurrub, käigud käivad ilusti. Vaid see laager ehk vajab üle vaatamist.

Hetkel siis vanad pildid:





Kui kellelgi selliseid tulesid pakkuda, võib teada anda. :)
ning millalgi kirjutan ja joonistan juurde. ;)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Tiiger
Vana tuttav


Liitunud: 21 Juun. 2008
Postitusi: 413
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 13, 2009 8:03 pm    Teema: Vasta viitega

Tohohh, kas siis mingid plaanid ka autoga, eks ta ikka üks vana ole..... ise ei julgeks osta. Just hiljuti sõber kukkus 89 aasta mazda 626 cupe ostuga pekki. Järgmine päev jooksis käimar laiali ja klapikambri kaanevahelt peksab õli välja. Lisaks avastas hiljem, et täistulesid pole ja esirattalaager kutu. Ahjaa, signa ka ei töötand...no see pasun kapoti all...

EDIT: Ropud sõnad suhu tagasi
_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Hõljuk
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 672

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 13, 2009 8:41 pm    Teema: Vasta viitega

Krdi kõva asi on see, kui vähegi korralik on... mootorit võiks muidugi rohkem olla,aga oma aja lipulaev siiski Opelil
Tule siis läbi millalgi, vaataks-prooviks ka meeleldi ;)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
fm25
Vana tuttav


Liitunud: 14 Dets. 2006
Postitusi: 322
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitatud: Esm. Sept. 14, 2009 11:41 am    Teema: Vasta viitega

kas ascona tuled sobivad paistavad sama kujuga olevat
_________________
AUTO on eluks vägagi vajalik
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Sept. 14, 2009 12:14 pm    Teema: Vasta viitega

eks ma pean hakkama võrdlema, mul maja ees ongi praegu Ascona ja Sena kõrvuti. Pigem on need suunatuled ikka rohkem Rekordi/Omega teema. Omega omad võibolla isegi modimisega võiksid sobida.

Hõljuk, ega ma kade poiss ei ole, kui ma nüüd viljandisse satun, eks annan märku (number mälus)
Mootori kohapealt, senatori foorumis ka küsiti, et võiks ju ikka 3.0 olla..
Aga kuna ma panin hetkel eesmärgiks, et võimalikult palju ruumi väikse raha eest, siis auto on end igati õigustanud. Keskmine kulu hetkel alla 8L ja 2.2 mootor õigustab end praegu kenasti.

Ainsad vead, mida veel vaja nokkida - salongipuhur on tumm, udutuled ei tööta, vasak tagumine rattalaager undab väheke.
Muidu tipptopp masin. Salong vägaväga korralik. Samuti töötavad õhkamordid, hetkel kõige ülemises asendis.
Kui näete mind kulgemas, siis tulge manu. Numbri järgi on lihtne autot tuvastada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 15, 2009 4:39 pm    Teema: Vasta viitega

Niisiis.. puhastasin asja seal veidi ja...
ventilaatorit ikka käima ei saanud. samas kui süüde sees, siis lülitit pöörates on näha, et tuled tuhmuvad astmeliselt, et siis ikkagi lüliti on korras, aga mootor on vakka.
Peab homme vist ikka armatuuri siis välja tõstma ja uurima elu veidi, sest küürakil olles ei saa sealt midagi sotti.
Asendasin kapoti all kaitsmeid ja salongis, sain salongituled tööle, ohutuled sain tööle, kell hakkas käima (sealt olid ka juhtmed tagant ära). Maki sain sisse, vedasin kõlaritele uued juhtmed. Esialgu mingi piiks on, kärab küll. :)
Eesmised udutuled on endiselt tummad ning tagaklaasisoojenduse lüliti ei tee midagi. Ei ole udu ka, et saaks kontrollida.. :(
Samuti ei toimi ka armatuurivalgus, need kaks LEDi, mis sinna ise pandud on, ka need jäid tummaks. :P

Väljast sai siis väheke põhjalikumalt uuritud - parempoolne karp hakkan siiski otsa saama ja tagaosa nõuab keevitajat. Ülejäänud kere on kõva, kui veel koopaääred ka ära teha. Samuti oleks vaja ka logarid panna talveks, oskab keegi öelda, kas Omega omad võiksid suuruse poolest minna?

Üldiselt tuju on hea, korraks see põhja alla kiikamine tõi nukra pilgu, aga kui ta ka talvegi üle elab niiviisi, siis vast saab hakkama ja kevadel ribadeks võtta tagant.
Kapotialt on lansekad ära tehtud ja isegi isetehtud strutbar on pandud. :P

Mõned pildid kaa nüüd. :)













Vaatasin ka tosoolitaset, siis külmalt on KALT joone juures. Eks ma valan pisut ikka juurde, keegi siin ütles, et siis ta masin ei röökinud alguses enam nii kõvasti. :)

Niiet, homme siis uuele katsele lammutada. :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
paala
Aktiivne külaline


Liitunud: 10 Mai 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Hanko

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 17, 2009 6:30 pm    Teema: Vasta viitega

Tore kui keegi viitsib vanal hingel elu sisse panna. Jõudu ainult
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
RealGSM
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 939
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 20, 2009 10:42 pm    Teema: Vasta viitega

juppe pole tarvis? mul vanast ajast natuke asju üle, tuled, klapisääre tihendid ja muud jama. Tasuta annan ära btw. Asjad mu vana senast pärit. Aga katsu kuskil 3.0 l mootor ikka leida.
_________________
Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Esm. Sept. 21, 2009 10:11 am    Teema: Vasta viitega

RealGSM kirjutas:
juppe pole tarvis? mul vanast ajast natuke asju üle, tuled, klapisääre tihendid ja muud jama. Tasuta annan ära btw. Asjad mu vana senast pärit. Aga katsu kuskil 3.0 l mootor ikka leida.


Asju võib kätte saada nii reali enda käest või ka vajadusel minu kaudu Tartusse transportida.
Garaazi pakkumine jääb jõusse ning usun, et vana senaatorikalana võib real sind isegi pisut juhendada, kui oskab ja sina ei oska



BTW real, kui sul vaja nänn oma garaazist ära saada, võid siia vedada. Ruumi leiame, paneme hoiule.... "õnnetu pruut" mainis midagi, et liiga kola täis
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Sept. 21, 2009 11:31 am    Teema: Vasta viitega

:D
tartusse pole vaja midagi saata.. ma ikka viljandi maakonna inimene. :D
hetkel ühtteist on sebitud, aga nagu ikka, jääb asi raha taha,,
3.0 mootor on samuti oelams, kui vaid tahta..hetkel tähtsamad asjad vaja ajada :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 25, 2009 12:29 pm    Teema: Vasta viitega

niih, sellest õnnetust pruudist niipalju, et keegi sai omale mootori, keegi sai natuke kereplekke, keegi saab uued klaasid.
Teema lukku, olen nüüd mõnda aega jalamees.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:01 pm    Teema: Vasta viitega

Mis juhtus siis nüüd??
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:26 pm    Teema: Vasta viitega

ütleme nii, et inimesed on kas tõesti naiivsed (nagu ka nt mina) või siis ülimalt osavad petjad.
A noh, väga palju kahju ei kandnud. Auto läks ribadeks. mälestuseks jäi aku.
järgmine kord tuleb kohe kanaliga koht otsida ja kõik kenasti läbi peksta, et veenduda oma elu ohutuses.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
fm25
Vana tuttav


Liitunud: 14 Dets. 2006
Postitusi: 322
Asukoht: viljandimaa

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:32 pm    Teema: Vasta viitega

räägi ikka mis juhtus
_________________
AUTO on eluks vägagi vajalik
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 25, 2009 1:42 pm    Teema: Vasta viitega

Kakkusid põhjamati üles ja põhja polnudki?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Tiiger
Vana tuttav


Liitunud: 21 Juun. 2008
Postitusi: 413
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 25, 2009 2:48 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
ütleme nii, et inimesed on kas tõesti naiivsed (nagu ka nt mina) või siis ülimalt osavad petjad.
A noh, väga palju kahju ei kandnud. Auto läks ribadeks. mälestuseks jäi aku.
järgmine kord tuleb kohe kanaliga koht otsida ja kõik kenasti läbi peksta, et veenduda oma elu ohutuses.


Tundub nagu oleks keskelt pooleks läinud sisuliselt....
_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 26, 2009 10:00 am    Teema: Vasta viitega

tiiger pole kaugel vastusest.

Ei kere on üldiselt hea, karbid kõvad, vaiba eemaldamisel oli kere korras.
Kui aga armatuuri maha võtsin, et arvukaid elektrikalasid eemaldama hakata, siis tuli nutumaik suhu.
Samuti kui ükskord põhja alla sain, siis selgus, et sillakinnitused on olematud, poolraame pole ja tulemüürist on alles vaid tükike.. :(
Ühesõnaga - põhjus, miks teda ka kaua müüdi.. Teadjad mehed teadsid ja teistele ei rääkinud. :(
Ühesõnaga, enam ei tasu uskuda müüja juttu, et kere on HEA (väliselt oli tõesti hea, poleks arvanudki, et alt pehme on) ja vigu peaaegu pole.
Vähemalt hea teada, et süda ja käimar tõstetakse M401 peale. :) ja vähemalt nii ta elab edasi.
Oli küll jama temaga, kuid kuidagi hingelähedaseks jäi see pill.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024