open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Mazda 626 2.0 100kW H.P GW, 1999
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Märts 08, 2010 10:30 pm    Teema: Mazda 626 2.0 100kW H.P GW, 1999 Vasta viitega

Teen siis järgmise päevikuteema ka siia...
Tekitan teema oma ustavast sõbrast.

Kuna eluaegne Mazda-fanaatik siiani, siis see oli lihtsalt asjade loomulik käik ilmselt, algas see kõik isa 82.a 626ga, jätkus järgmiste põlvkondadega, korra sai omatud ka 91. 323Fi ja siis tuli hetkeks Mondeo ja siis jälle tagasi Mazda peale.. Siiani on kõik masinad olnud kas 2.0 või 2.5 (kui 323 välja jätta).. Paari sakslast ja venelast olen ka pidanud...

2008 alguses vahetasin töökohta ja siis tekkis vajadus ruumikama masina järgi (katsu sa suuri kaste MX-6 olematusse pagasiruumi panna). Ja nii saigi vaadatud universaale, mahtuniversaale.. Lõpuks sõelale jäi see masin, kuna hind, aastaarv ja varustus olid väga head. Lisaks siis see, et auto uuena Tallinna Vilojetist ostetud ja Justiitsministeeriumi omand. Hooldatud on masinat kenasti ja siiani töötanud tõrgeteta ka külmakraadide juures.
1999. aprilli kuus arvele võetus masin on tegelikult paberite järgi toodetud juba 98.a lõpus, kuid üks limiteeritud universaalide seeriast, millel kas 85 või 100kW mootor (mul on 100ne), lilla värv ja "Scandic" pakett - istmesoojendused, armatuuris kleebitud puitimitatsioon, automaatreguleeringuga tagasild, tulepesurid, püsikiirushoidja, katuseluuk. Konditsioneeri või kliimat Scandic'uga ei pakutud. Autoga sain kaasa ka talverehvid, mis on nüüdseks juba väga väsinud, kuigi suverehviks mõnele kõlbavad kindlasti, kes tahab 15" vallai'sid müügiautole, siis andku samuti märku..
Pilt kuulutusest:





Autol oli ostes sees ka Pioneeri CD-makk, millel samuti puitimitatsioonpaneel, kuid kuna valgustus oli nahkas, siis müüsin maki ära ja sai sisse pandud korralik JVC, mis aegade jooksul on Panasonic'uga ja nüüd on vanakooli Pioneeri cd-keerutaja sees, mis võrreldes 4.a uuema Pana'ga, teeb ikka võrratut häält ja mulle see meeldib.

Samuti oli sees Nokia HF, mõeldud just 5110 ja sellistele, mingi aeg mul ta isegi oli kasutuses, kuid telefoni ei tahtnud enam laadida. Peitsin ta ajutiselt armatuuri alla, mingi aeg vaatan üle selle uuesti ja sebin teise SIMi ka. :) Muidu kuuldavus oli supper ka maanteel sõites.
Autol on peal ka veojõukontroll, kuid üks ABSi andur on kalane ja seetõttu ei tööta kumbi, kuid 2.a olen ilma saanud ja saan ka edaspidi.
Tehase toonklaas oli ka, kuid tagaklaasi on keegi pahalane ikka puhtaks ratsinud, tahaks selle uuesti lasta panna, kui esiklaasi vahetamiseks läheb.
Selline oli ta siis 4 päeva pärast -


Siis juhtus ühes parklas väike kõks ja vahetusse läks esitiib ning ühtlasi panin ka valged küljesuunad ja kroomitud pirnid igale poole.






Vahepeal on esinenud igast anomaaliaid, mis iseenesest on korda läinud jälle. Ära olen lõhkunud ka stange iluliistu, õnneks küll mitte oma süü läbi..
Aprillis 2009 sai siis talvehooaeg läbi, kruvisin bemmi pealt muusika ümber ning hankisin edevamad 16" suvepapud, kuna hind oli lihtsalt nii hea.


Sai siis salong ära korrastatud:



Ja siis pilt suvest, kui Raadil kiirendus käis, aga rahakott jäi koju ja ei viitsind enam järgi minna (õnneks ei jäänud millestki ilma ka eriti) ja läksin hoopis raja kõrvale pilte tegema..




Kui nüüd keegi küsib, et kelle alukad mul peegli küljes on, siis tegelikult sai käi Pärnus, kus jagati neid kaelaehteid, koos kosutava lonksu Jägermeistriga, kuna ise ei joo, aga nänni võtsin endale küll.. :D

Ja nüüd siis viimased pildid aastalõpust -

Sai käidud sünnipäeva paiku ka Viljandis pilte tegemas:

..

Ja nüüd kriban mälu järgi nimekirja, mis on FAIL:
*ABS - üks anduritest on nahkas - vahetuse jätan hilisemaks
*TCS - ei tööta ABSi anduri tõttu
*Turvapadjad ei tööta - kõrvalistuja istmeandur on läbi, veakoodideks annab 46 ja 48, üks neis on ka lühise kood, kuid kus see lühis olla võib..
*Esisild tegi õrna kolksu juba mais 2008, sama kolks on ka jaanuar 2010 - puksid võtan hiljem käsile. Tartus peaks saama polüpukse 250.- tükist.
* Rooliotsad - olemas, ootavad oma järge
*Pidurid - vaadates klotse ja kettaid, siis ilmselt vahetatigi neid viimati veel garantiikorras, kuna tehase kleeps ja sisse vermitud tähis annavad sedasi mõista. Vahetasin need ära nüüd peale jõule - üks ketas läks näpu vahel katki.
Kõigepealt siis saabunud nänn:





Paraku, kuna olen pikalt juba töötuna kodus olnud, siis paratamatult peab õppima asju ise tegema, olen juba saanud kriitikanooli, et hanges kükitades teen, kuid midagi pole teha, siis kui vaja, pole sõpradel aega ja/või garaa¾is ruumi.
Vähemalt nüüd saab normaalselt pidurdada, enne läks pedaal ikka väga kaugele juba, nüüd veidike vajutad ja on loha.
*tagasild - sai parandatud lekkivat nivooamorti - ajutiselt kõlbab. Uus maksab 5500.- ja mõte on hoopis asendada jäigema gaasiamordiga. Muud kondid ja asjad olid korras.
*Rool oli viltu peal, ajutiselt sai seegi otseks pandud, kuid rooliotsad on veel vahetamata -
Kel huvi sellist asja ette võtta, siis Airbagi puhul tuleb alati aku lahti ühendada, sest alati on oht, et pistiku näppimisel lööb padja lahti -


*Samuti ei tööta äkitselt ka kaugtuled. Süüdi ilmselt automaatika plokk, vaja hakata seda välja rookima.
Samuti sain eelmisel kevadel hakkama tuuninguga - autot pestes jäi pihku tagumine kojamees, see metall oli juba rabedaks muutunud ja jäi lihtsalt pihku :D Aga kuna mootor on juba ilmselt nii kinni jäänud, siis roogin selle eluka sealt üldse maha. Näeb ilusam välja ka kusjuures. :)

Hetkel on siis vaja välja vahetada ka udutuled, kuna üks on originaal, kuid kinnitused puru (piltidel juhipoolne ja istub oma pesas viltu) ning teine, DEPO, on katkine reflektor. B-varuosad sakivad. Siiski on tüki hind üle 500.- mistõttu kaalun tõsiselt päevatulede panekut sinna ning kaugtulede asemele panna xenonid. Lähituli jääb lähituleks, seal on hetkel sinised Dunlopi pirnid ja väga hea valgus, kõik miskipärast vilgutavad, ometi on kõik paika reguleeritud.

Ja siis selle aasta alguses sain hakkama ühe tuuninguga, mis hetkel küll on veel pooleli - olen ära teinud kellaploki ja osa armatuurist. Ventika juhtploki ja nuppude valgustus on veel roheline.


Ja rohelisest sai punane:

Tegalikult on asi veel jama, sest see pvc on seal rohelise tindiga kaetud ja see on vaja maha hõõruda, siis muutub punane erksamaks, sest mul on kõik Bright LED'id.
Armatuuri kella valgus sai ka ära tehtud - 2 minuti töö -



See jäi juba nii, nagu ma soovisin. :)
Peotäis pirne ja takisteid on veel, kui hästi läheb ja peenema kolvi otsa saan, siis ma kavatsen kella seierid muuta valgeks, aga see nõuab täppistööd. Hetkel siiski panin vana valguse tagasi, kuna see fricken' roheline toon on ikkagi kellade esiküljel kõige alumine toon.. Seega proovin veel sinist lahendust ja kui see ka ei mängi välja, siis kogun raha Indiglo jaoks (www.moman.pl).

*Vahetamist nõuab siis esiklaas ning mootoririhmade aeg on samuti kätte jõudmas. Hetkel peaaegu 215 000 odomeetril ja praegune rihm on saanud kõvasti üle aja..
Veepump on ka kulumas, sellest annab märku enam mitte nii kiiresti soojenev salong. Uued iriidiumküünlad on ka valmis ning filtritest vaja vahetada veel salongi oma.
Korrapärased õlivahetused on alati tehtud ning kütusekulu keskmine on ikka kuskil 9 liitri kandis nende külmadega. Suvisel ajal on nõks üle 7liitri sajale.
***

Lisandub siis see, et 1.märtsil sai läbitud ÜV mõningate mööndustega ja nüüd üks tore inimene Japanpartsis avitas mind pisut juppidega, et sai täna ära ostetud ka uued rooliotsad ja sarniirid.

Muidu on auto end hästi ülal pidanud, kuid parempoolne küljekarp on ka täiesti otsas omadega, vaja lähiajal keevitaja kätt näidata talle..

Ootan kevadet, et saaks 16" alla kruvida ja kuiva asfalti nautida. Muidu, kui keegi oleks huvitatud vahetusest, siis tahaks saada sarnase stiiliga 15" vastu, rehvid võiksid ka korralikud peal olla... :)
Tekkis väike mõte madalduse peale, kui sõber soomest näitas oma GW'st madalduse pilte -
Tema lasi oma autole ette -40 ja taha -35mm. Tekkis endal ka väike huvi.
Panen pildi ka:



Tuli veel meelde, et tagumised amordid on ka omadega õhtal, tegu nivooamortidega, seega äraviskamise kraam, kuna uuest peast on tüki hind ligi 7000 ja selle raha eest ma saan autole väga palju muud olulist osta. :D Rahaseisu paranedes peab jälle bufu't tüütama. :)
Siinkohal tänusõnad tallegi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Märts 08, 2010 11:18 pm    Teema: Vasta viitega

Ilus ja korralik pereauto :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 1:59 am    Teema: Vasta viitega

Viisakas masin on tõesti. Mootor ja varustus pole ka just pahad. Aga ära madaldust küll nüüd mugavale pereautole pane, endal ebamugavam (enda kogemused).
Lugesin otsast lõpuni teema läbi ja jäi kummitama mõte, et miks mazda fänn oled? Neid vigu on Sul siin ikka tohutult. Paljusid selliseid vigu ma usun sama aasta saksa autodel ei esine, lisaks on ka salongi müratase jaapanlastel tiba kõrge võitu (vähemalt niipalju kui mina neis sõitnud olen)
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 11:21 am    Teema: Vasta viitega

noh, madaldusele mõtlesin alguses selletõttu, et kui ma 16" alla krutin, siis on auto sama kõrge kui Subaru Forester.. Kuigi mulle meeldib nii, sest läbivus on hea, sellel talvel ei jäänud kordagi kinni ka kulunud talverehvidega.. Aga kuna nüüd on vajadus tagumine vedrustus väljavahetada, siis korraks tekkis idee... Ma siiski kardan ka, et mugavust ma kaotada ei taha..

Hetkel tegelt enam palju vigu polegi. Kui auto 2008 kevadel sai ostetud, siis oli ainult vana genekarihm, puruks keeratud geneka pingutuspolt, kinnijäänud tagumine kojamees ja mittetöötava displeiga makk. :D
Tolsamal kevadel sai metsas käidud ja sõitsin kogemata juure otsa hooga ja nüüd on parempoolne karp pehme..
Ei tee saladust, et ministeeriumi käes on auto 7 avariid teinud, 2 korda jäänud põhjustajaks ja üks neist oli kasko-juhtum ja teise summa oli nõks üle 2000.-
Auto on kunagi keregarantiikorras üle värvitud ja nüüd on katkiste logarite tõttu taga koopaääres natuke rebasepoissi, kuna 16" veljed kratsisid koopasse.. Hea meelega laseks tagumisi koopaid natuke rullida...

Aga hetkel siis vead - kaugtuled ei tööta, stange vajab kellegi lolluse tõttu lappimist, parempoolne küljekarp on pehme, tagumised amordid on õhtal, luugi kojamehe murdsin pesu käigus ära (siiski ma seda taga ei igatse ja auto näeb kenam välja ilma selleta), vaja vahetada mõningad sillaosad (suht odavad), udutulede kinnitused on katki (üks intsident sisaldas rebast, kes 100km/h viis mult ühe udutule eest ära (juhtus paar km enne viljandi piiri..aga sain tule kätte ikka :D ), üks ABS andur on nahkas, aga pole sellest kunagi puudust tundnud.. Esiklaas on kulunud..
Muidu auto töötab väga hästi. Kui nüüd mootoririhm ka vahetada ja genekale lõpuks õige polt leida, siis on juba timm. Ülevaatuse läbis ta täitsa iseseisvalt ja saaste oli olematu.

Välismüra kohta ütleks, et väga palju mängib ka rehv. Talvekad on mul Vallai'd, täiesti kohutav. Maanteel sõidad, siis on tunne nagu 5liitrine müttab kaane all.. Samas kui tuleb suvekate aeg, siis mul on Bridgestone suvekad ja kui Tallinn-Tartu maanteel sõita, siis on nõela kukkumine ka kuulda, ehk siis universaalkere kohta pole mitte üldse paha.
Jah, siiski on plaan, kui rahaline seis paraneb, võtta tuba tühjaks ja rattakoopadki esialgu seestpoolt matiga katta.

Mazda fänn olen poisipõlvest peale, kui isal oli 82.a 626, millega esimesed tiirud sai tehtud... Sakslasi on mul piisavalt palju olnud, et nendega piisavalt pead valutada - mondeo nöökis igal võimalikul hetkel, Golf 3 nöökis toitesüsteemiga, Golf 5 oli lihtsalt õnnetu auto, põletas süütepoole sama palju, kui kütust, samuti läks iganädalaselt 3 esistule pirni ja Saksa Auto laiutas käsi.. Siis olen omanud ka kahte BMW E34, väga head autod, esimesel võimalusel ostan jälle, nendest pidin loobuma majanduslanguse tõttu... Renoo Megane'i elektroonikavead tekitasid juba kroonilise migreeni :D Lada oli mul siin vahepeal lihtsalt tore vahepala, selle kohta ei ütle mitte midagi halba.
Nagu öeldakse, et igaühel oma.. Ma ei ütle, et ta väga hea on, kuid praegusel raskel ajal on ta mind väga palju aidanud, sööb vähe kütet, pakub palju ruumi ja Japanpartsi minnes ei pea pangast laenu võtma.. :P
Saaks pisikesed asjad kõrvaldatud, siis on tegu väärt masinaga.

Kui mingi CCV kogunemine peaks kuskil toimuma, üritan ka ikka kohale veereda. :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
rain290
Vana tuttav


Liitunud: 10 Sept. 2006
Postitusi: 328
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 8:01 pm    Teema: Vasta viitega

kui sul on õiges mõõdus rehvid peal 16" velgedel
siis jääb ta sama kõrge kui väiksemate velgedega

ntx kui sul ennem olid all 195/65 15" siis nüüd peaksid panema
205/55 16"
diameeter jääb enamvähem sama
_________________
Vene riistad, USA riistad, ikka Taivaanis tehtud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 8:17 pm    Teema: Vasta viitega

jees,
tegelt hea meelega paneks lausa 205/50 profiiliga.. nii igaks juhuks..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 9:06 pm    Teema: Vasta viitega

See salongi soenduse ja veepumba kulumise jutt on jama.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 9:10 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
See salongi soenduse ja veepumba kulumise jutt on jama.

tahad vaielda?
autot kunagi omamata on alati hea nokkida..
mazdadel on kõigil koos rihmavahetusega ette nähtud veepumba vahetus.. kuna ma olen juba ligi 40 000 üle pannud, siis rooli lõppu keerates on rihma susin juba üsna tugev.. olles ise selliseid asju mitu korda teinud, siis tõepoolest on ilusatest labadest 90 000km hiljem alles jäänud paari mm suurused nagad..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 9:18 pm    Teema: Vasta viitega

Su viimane lause paneb kysima, et mix siis 40 juba yle rihmavahetsusest kui selle asjaga kokku puutund mitmeid kordi ja tead tagajärgi?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 9:40 pm    Teema: Vasta viitega

Enamasti autodel põhjustab salongi mittesoojenemist tavaliselt umbe läinud salongi radiaator,termostaat jne. Vaielda tõesti ei saa,kui veepump lihtsalt ära kulub ja ise seda näinud oled - Paljudel autodel muidu ette nähtud veepumba vahetus teatud km- tagant.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 11:32 pm    Teema: Vasta viitega

Minu golfil peab ka koos hammasrihmaga veepuma ära vahetama aga kui pumba labad ära, siis enne peaks teoreetiliselt masin keema minema, mitte, et salong ei lähe soojaks, sest suurt ringi ju palju raskem ringi ajada kui väikest (või olen ma asjast valesti aru saanud). Kui kulunud labadega väiksest ringist saab veel jagu, siis suurest ikka ei saa ju.
Ja mismõttes rooli rooli lõppu keerates hakkab rihm susisema? Ega hammasrihm roolivõimu pumpa ringi ei aja. Või mazdadel ajab? Ja 40 tuhat km üle rihma vahetuse sõita, julge oled peaks mainima.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 11:40 pm    Teema: Vasta viitega

See labade kulumise jutt on ka veidike kahtlane, pole veel ühtegi veepumpa näinud mil labad oleks nii kulunud, et enam vett ei jõua ringi ajada, misasi seda laba üldse kulutab?...Vahetus käib jah koos hammasrihmaga, mingitel automarkidel kestis veepump kaks rihma vahetust.
Aga auto näeb küll ilus välja...hoia hoolega seda ja vaheta rihm kiiremas korras ära:)

Kas sellel mootoril jooksevad klapid pähe kui rihm purunema peaks?
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 11:48 pm    Teema: Vasta viitega

On vähe neid mootoreid millel EI jookse klapid pähe. Laiemalt teada olevaltt on mõned opeli mootorid. Ülejäänutega enamuses jokk...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Märts 09, 2010 11:52 pm    Teema: Vasta viitega

bemmi veepumpadel l2hevad labad puruks :D "kuluvad ka ära"
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 10, 2010 11:06 am    Teema: Vasta viitega

mazdadel on KÕIK mootorid alates 1988 non-interference.
No 4000rpmi ei anna keegi garantii ja endal pole juhtunud, kuid ameeriklastel ongi välp 100 000miili. Nende kliimatsoon veidi teine ka.
olen ka välismaistes mazdaklubides, ka seal keegi eriti ei muretse, kui rihm katkeb pannakse uus ja sõidetakse edasi..

Selle mootori ainuke häda on kiiresti kuluvad kolvirõngad, mistõttu kuskil 300 000km juures on õlikadu juba märgatav... Mazda ise ka tunnistab, et tegid omal ajal vea. Kui veel kasutati SOHC mootorina F2 ja F2T (viimased tulid 1991), siis need sõidavad ka 500 000 vabalt igast asendist.. uuempõlvkond sai edevad ja ökonoomsed DOHC'id, kuid miksipärast tehti kolvirõngad nüüd paar mm õhemad.. Aga noh, mul on õlikadu hetkel umbes liiter vahetusvälba peale.. Niiet, kes tahab 92- või uuemat Mazdat/Ford Probet osta, siis külmkäivitus on oluline argument. Kui sinist ei viska, on rõngad veel elus.

Veepumbast niipalju, et kuna selle labad on melamiinist ja plastikkattega, siis sellest ei jää tõesti midagi järele. Originaalis olid need tehasest metallist labadega.. Ja kui jahutusvedelik on ka paar aastat vahetamata, siis hakkab see lõpuks labasid ründama. Eriti kahjulik on veega sõitmine, kuna veepumba tihend on kummine plast, siis see sureb esimesena.
Eelmisel suvel, kui genekarihm katkes, siis käega oli tunda juba veepumbas kerge loks...

Jah, rihma vahetan järgmisel kuul ära ikka. Hetkel käivitub ka soojalt poolest pöördest.. Kunagi mondeo mul oli selle veaga, et soojast peast ei tahtnud üldse enam käima minna.. OManik oli öelnud, et mootor on korras , kõik rihmad uued.. 3 kuud jantisin, et miks ta käima ei taha minna, kuniks sõitsin Tartust Jõgevale ja maja ees käis plaks ja otsakaant maha võttes, tulid välja ainult riismed.. Ja mootori remondi kalkull 11 000.-
Loo moraal, et ühtegi ZETEC-mootorit (veel vähem Fordi märki kandvat autot ma oma elus enam näha ei taha.. Erandiks on Probe)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 10, 2010 11:12 am    Teema: Vasta viitega

Veepumbal saavad kuluda laagrid ja tihend enamjaolt. OK teatud juhtudel on labad tehtud mingist kuradi komposiidist ja pudenevad ära ajaga nagu leits mainis. See et salong soojaks ei lähe on rohkem salongiradika viga tavaliselt aga mine tea...
Surinat/ininat teeb roolivõimupump kui rattad välja keerata... veepumba laager teeks pidevalt häält!
Rihmavahetusega ei soovitaks väga venitada, kui 40k üle juba.
Mul töökojas leiduvad mõned kõverad klapid ja katkised juhtpuksid
_________________
Autoremont, keretööd, värvimine, metallitööd, aretustööd ja varuosad! Köst Coast Customs
Jakobsoni 75; Tel 5579095
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 10, 2010 3:21 pm    Teema: Vasta viitega

õnneks ei näe see auto igapäevaselt rohkem, kui 2600rpmi, seega ei muretse. 160 000km on täiesti normaalne välp.
Vaja siis varuda lisaks karteri põhi, kuna tihendid on nii head, et õli ei leki ja selle tulemusena on karter läbi roostetamas.. Õnneks on vigane koht mootori tugitala taga peidus, kuid sõrmega enam puudutada ei julge.. õnneks väike väljaminek..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Märts 13, 2010 3:11 pm    Teema: Vasta viitega

täiendan ka natuke päevikut..




Väheoluline pilt, kuid siiski.. 2 uut sarniiri ja 2 uut rooliotsa..


Ning üks pilt, peaaegu aastatagune, kui suvepapud võis alla keerata..


Paar kevadekuulutajat 2009st..
teine auto on aasta vanem ja "lahjem", samuti vähem vidinaid, kuid autole sobib sinine sügav värv paremini..




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 25, 2010 2:20 pm    Teema: Vasta viitega

Kui ei saa punaseks, no proovime siis sinist.. :D :D
Aga ka see projekt natuke ebaõnnestus, kuna pirnide pikkused ei kattu täpselt, siis pean välja mõtlema, kust saada lühemaid LED'e või siis, kuidas painutada prismasid, et valgus jookseks õigesti...
hetkel tekivad jälle sellised eredamad kohad... aga loetavam, kui punasega oli..
paar hädist pilti ka.



Paar ideed tuli suveks veel - panna parktuli suunatule sisse, ja tekitada tagaluugile lisa-parktuled, kunagi Salupa (kes teab) tegi samuti oma Maazule.. teatavasti on Mazdal miskipärast ainult üks udutuli taga ja teine tulekorpus on üldse tühi.. No Salupa viis asja selleni, et udutulekorpuses oli parktuli-pidurituli ja udutuli samuti.. ehk siis nagu Lexus'el. :D
Ma ilmselt piirdun parkide tegemisega, kuid kes teab, kui õnnestub juhe vedada inimlikust kohast, siis miks mitte ka kõik 3 funktsiooni kokku koondada..(udutuli ja parktuli on lihtne.. ..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Märts 26, 2010 1:00 am    Teema: Vasta viitega

Enda objektiivset arvamus avaldades pean tõdema, et punane meeldis rohkem. Aga eks see ole vaataja silmades:) Kas seiereid ei ole mõelnud teist värvi saada kuidagi? Valged numbrid ja punased seierid oleks päris kena:) Lisaks saaks tollel pisikesel LCD-l (või mis iganes seal spidomeetri keskel on) tolle pindmise kihi teist pidi tõsta. Tulemus jääks vastupidine, numbrid oleks värvilised, taust must.
Nagu antud pildidl olevad kell ja odomeeter:)

_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Märts 26, 2010 11:49 am    Teema: Vasta viitega

NJaa.. POle paha. :)

PÕhjus, miks ma ei saa punast panna, on väike valearvestus alguses. Ma ei pannud tähele,et see roheline toon on siiski sihverplaadi esiküljel kõige alumine kiht, seega, kui just juveliiri riistu pole, siis võin selle lihvimise ära unustada. Punane meeldis mullegi, kuid ka pimedas oli raskusi sealt millegi nägemisega. Sinisega on OK, kuid vaja valgust liigutada.
Seierite ja plaatide valgustus on samade pirnide pealt ja nende eraldi muutmine ei tule kõne allagi. Pigem praegu piilun hoopis eBay'sse ja tellin omale indiglo kunagi. Seljuhul ma saan mängida nõelte valgusega küll.

Vat seda LCD pinna ümberpööramist ma pole mõelnudki.. :P Paistab huvitav igal juhul. :P
Hetkel vaatan, kui selle sinise parendamine ka ei õnnestu, siis lähevad valged LEDid sisse tagasi ja jääbki ajutiselt nii.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 2:17 pm    Teema: Vasta viitega

"kui kapoti alt on kosta nuttu,
vii Köst Coast Customs'isse auto ruttu.."

käidud, nähtud, tehtud, rahule jäädud.
Autol nüüd uued ¹arniirid all ja natuke magic touch'i lisatud.
Sõita on nüüd hoopis teine tera, puksid, mida ma alguses kahtlustasin, olid hoopis vakka ning kisakõriks osutus hoopis ¹arniir. Rool läks suurel kiirusel konkreetsemaks. Võiks arvata, et ideaalilähedane sai.
Siiski, viimastel päevadel on süvenenud heli, justkui keegi isukalt nosiks tagapingil värsket hapukurki, paraku on ka teine amort väsimas ja nüüd vaja Sachsi kataloogis näpuga jutti ajada ja ehk varsti, kui rahaseis paraneb uuesti KCCG'sse minna.
Mina olen rahul
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 9:22 pm    Teema: Vasta viitega

sai ka täna talvine kõnts maha pestud, auto tühjaks tõstetud seest, tuulutatud, parföngitatud.. Ühesõnaga, sai hellitatud nagu naist
Lõhnab paremini ja silmale ilusam vaadata. Mingil hetkel on keegi kas:
a) pissinud mu auto külje peale, või
b)rasvase laigu järgi pigem oletaks, et keegi on diislikantku lasknud maha kukkuda ja mu auto pihta.. Enivei, sai see maha nühitud. Aga no kuna tuult oli väljas omajagu, siis suht kiirelt tolmas täis.. Ei näinud enam mõtet seda tolmuahvi vahatama hakata. Sellega jõuab tegeleda nagunii, siis kui keretööd on lõpetatud.
Uus karter tellitud - 500.- Saame näha, kuda poolakad plekki oskavad painutada uus õli on ka ootel - valisin King Oil 5W-30 täissünt. Korraks sai ka kõige pealmine kaas maha keeratud, seest täiesti kena ja kuldne.
Nii hea on ikka korras esisillaga sõita. Lähiajal uuesti KCCG'sse veereda, siis saab veel üht-teist põnevat auto kallal tehtud.
Järgmine nädal peaks suvepapud alla kruvima, hoolimata väsinud amortidest.




Ja nüüd keset ööd kuskile burksi nosima!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 2:34 pm    Teema: Vasta viitega

Aga eilsest siis - sain kätte karteripõhja. No täitsa ilus asi on, kui nüüd alla ka mahub, siis on
acar.ee saab seekord hindeks kõva 5+.


Sai siis suvepapusid alla hakatud kruvima - tagumised nii kinni roostetanud, et ei aitand ka teise rattaga kolkimine.. Lõpuks loobusin ja läksin kummiposti. Ainuke post Tartus, kus küsiti 225.- asemel 30.- ning tehti ootetööna ära. Kahe raudtee vahel Aardla tänavas.

Ja siis sai sõbraga mööda linna veel natuke tuisatud ja raha luristatud ja siis jäi tagumine pidur nii peale, et põles.. Tükk aega läks, enne kui suits järgi jäi..
Võtsime ratta siis maha - see roostevaba liugurplekk ei olegi enam nii roostevaba - mädanend liistakas, mis ei lasknud klotsil tagasi minna, selles oli muidugi osaliselt süüdi ka kinni jäänud suport. Sai kangutatud ja togitud nüüd natuke, enam peale ei jää. Pidurdab eeskujulikult.
Pilte eile teha ei jõudnud.. Vähemalt on hea jälle tagasi kodus olla, kuigi käsi sai tulise kettaga kõvasti kõrvetada.. Leotan seda praegugi veekausis..
Sügavalt kahju ei ole, sest uued kettad ja klotsid on ammu ootel ..

Nüüd on raha otsas ja tulevik must.. Oh, kuis tahaks KCCG'sse minna..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kert1500
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Veeb. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: Tarvastu

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 20, 2010 9:40 pm    Teema: Vasta viitega

Uut värvkatet vaja,kuna auto päris tuhmaks läinud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 20, 2010 9:55 pm    Teema: Vasta viitega

kert1500 kirjutas:
Uut värvkatet vaja,kuna auto päris tuhmaks läinud


Alati pole vaja värvida. Esmalt võiks ikkagi poleerimisega proovida kui värv tuhmunud juba.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 20, 2010 9:57 pm    Teema: Vasta viitega

Nüüd on raha otsas ja tulevik must.. Oh, kuis tahaks KCCG'sse minna..

Kas mitte nv pold su auto seal?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 20, 2010 10:47 pm    Teema: Vasta viitega

Värvkattel pole häda midagist, väga värske teine. Poleerida pole tarvis, auto on alles garantiivärvimises käinud.

Cartman, eile olin KCCG ees, sina vist sõitsid mööda isegi õhtupoolikul, ma just tõusin maast püsti.

Eile siis jah, sai kasutatud tarkade meeste nõu, Dori kaes ka oma silmaga üle ja tunnistas täitsa ausaks pilliks, Taaviga sai väheke nõu peetud kere teemadel..

Ühesõnaga, loost endast, siin ühel õhtul kippusid tagumised pidurid peale jääma.. Kohe nii,et ühel hetkel nägin peeglist leeki...
läksin eila hommikul rõõmuga Köst Coasti, auto tungi najale ning nosserdama..
sai siis mootor võetud alt lahti - vääääga ilus kuldne sisu vaatas vastu. Isegi prof. mehaanik ütles, et üldine kulumine on väga olematu, kui see õli kadumine välja arvata.. Eks see summutisse va raibe ikka kaob.. Aga kõrvadele oli see hea muusika. Hakkasin aga alt lammutama - vahetasin ära karteri ja puhastasin õlivõtturi - 99,98% puhas sõel oli. Mingi imepisike tahmatükike oli ühes augus. Järjekordne näide, et jaapanlase mootor on nii heasti koos, et karter roostetab ära. kõik sakslased, mis mul olnud on, on omaette põieprobleemidega, kellel lekivad otsasimmerid, kellel lahmab käimakastist..
Karter alla, hermetsiga kokku, paar tundi lasin seista ja siis tõmbasin käega kinni...
Uus õli läheb ka lähiajal sisse, King Oil Full Synth 5W-50. Posidi teadsid öelda, et hea kraam on. Ja on ka!

Samal ajal sai ka tagumik õhku tõstetud ja hakkasin tagumisi pidureid kangutama. Poldid olid suht kinni kasvanud jälle, keerme oli keegi küll vaskmäärdega kokku teinud, kuid pea oli mäda..
Said nüüd uued kettad ja klotsid ka taha ning sai sätitud väheke käsipidurit. Peale neljandat nõksu auto seisab, täitsa võttis muigama, et selle 2.a jooksul on esimest korda korralik käsipidur.varasema 1 ratta asemel on nüüd 4 pidurdavat ratast... Vasak tagumine oli kinni, klotsid kulumata, kuid pooleks. Viskasin minema. Parem tagumine jäi peale viimasel ajal, lausa leegiga.. NEed klotsid olid viltud kulunud, lisaks, need roostevabast plekist liistakad olid ära tahmanud, lisaks see, et roostepoiss närib suporti rakist ja lükkab neid liistusid ülespoole, mis omakorda kiilub klotsi kinni, et kui keegi edasipidi sama asja teeb, siis kindlasti kõik, mis vähegi lahti käib, ära puhastada ja ära määrida..
Kolvid sai liikuma pandud ja hetkel peale 100km läbimist on kõik rattad ühesugused soojad, ei ole üks tuline ja teine külm.
Täiega kiidan jällegi Taavit, Jaan sen. ja Dori Master'it. RESTECPAH!

olen endaga rahul, käed pepust välja ei kasva ja tegelikult pole üldse raske midagi teha, kui vajalikud riistad on olemas või vähemalt võtta kuskilt.
Sadula kolvid sai määritud miskise korraliku Austraalia möksiga, nimi vist oli "PBR" - roheline määre, mustas tuubis.. Tundub, et toimib. Auto vabajooks on ka parem, kütusekulu on paranenud, seda juba Dori mulle mainis, et ma kihutavat

Ühesõnaga, täna täitus veel üks soov, sain üle pika aja tööle. Olen nüüd Amservis kulisside taga.

Pilte millalgi, kui need telefonist kätte saan.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 20, 2010 11:44 pm    Teema: Vasta viitega

king oil, wtf is that? never heard.. ja nende sakslaste koht atõid ka valusa n2ite :D lausa naerma ajas .. et pohhui .. neil lekivad simmerid jms asjad aga japsil roostetab lihtsalt ära et see on hea :D?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 12:37 am    Teema: Vasta viitega

Aga nii need asjad paraku on et kui ei leki siis roostetab. Õli kohta seda et King ei ole ise mingi tootja. Kaubamärk "KING" peaks paljudele tuttav olema ja ei tooda see bränd ise midagi, ainult pakendab.
_________________
Autoremont, keretööd, värvimine, metallitööd, aretustööd ja varuosad! Köst Coast Customs
Jakobsoni 75; Tel 5579095
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 8:15 am    Teema: Vasta viitega

pole näind ühtegi japsi, mis on hooldatud, mis lekiks. Selletõttu mõned asjad metallivarga ohvriks langevadki. Mina loen seda positiivsemaks, kui seda, et koguaeg on mootor õline ja koguaeg midagi lekib. Ühel hetkel veel annad natuke kuuma ja pahh! ongi õnnetus käes.
Kui eluaeg ühe margiga sõidad, siis ei saagi teada, mis maailmas toimub.
Ma ei tee midagi maha, sakslane on maanteel hea vaikne sõita, kuid kui laguneb, siis täie raha eest.. Ainult M20B25 motaga 525 e34 oli ainuke auto, mis ei nöökinud kordagi, tomatikast töötas laitmatult. Selle auto ma endale kunagi uuesti hangin...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 8:53 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
...üldine kulumine on väga olematu, kui see õli kadumine välja arvata...
...King Oil Full Synth 5W-50...

5W-50 viitab sellele, et läheb kõvemaks andmiseks? Olen kuskilt kuulnud, et see selline suurematel koormustel (reissing värk) kasutamiseks.
Ning kuna täissünteetiline suhteliselt vedel, siis rohkem õli kadumist ei karda? Millest too õlikadumine üldse tingitud on?
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 10:59 am    Teema: Vasta viitega

Köst Coast kirjutas:
Aga nii need asjad paraku on et kui ei leki siis roostetab. Õli kohta seda et King ei ole ise mingi tootja. Kaubamärk "KING" peaks paljudele tuttav olema ja ei tooda see bränd ise midagi, ainult pakendab.


Mis toodet pakendab siis? Kas jutt King Racing vms õlist, hall kanister?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 12:22 pm    Teema: Vasta viitega

King pakendab: Texaco, BP tootjate õlisid. Mootorist kaob õli ikkagi õlirõngaste kaudu sellel Mazdal. Neil mootoritel tüüpviga õlirõngaste kinnijäämine. Pole ainus mootor millel nii juhtub. Opel ecotec mootoril sama probleem ja Toyota sama lugu ning ilmselt neid veel.

5W50 ei ole mingi racing õli Lihtsalt hoiab viskoossust paremini kui 5W40.
NN racing õlid hakkavad alates 20W50 jne.
_________________
Autoremont, keretööd, värvimine, metallitööd, aretustööd ja varuosad! Köst Coast Customs
Jakobsoni 75; Tel 5579095
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 12:38 pm    Teema: Vasta viitega

Ma pole väga põhjalikult süvenenud, aga Mazda 2.0 85kW FS mootor on põhimõtteliselt sama mis see 100kW FS?
Mis erinevus seal siis tehti? See õlirõnga probleem nagu näha jäeti alles aga kusagilt võluti 15kW lisaks?

FS-DE, FS-DET, JDM FS-ZE kohta tean ja neil kõigil veel suuremad võimsused, kuid mis tähistuse see 100kW variant siis sai?

Iseenesest teatavasti "FS" Applications:
1993–2002 Mazda 626
1993–1997 Mazda MX-6
1999–2001 Mazda MPV (Japan)
1999–2003 Mazda Capella
2001–2003 Mazda Protégé
1993–1997 Ford Probe

Kas 100kW on samaväikeste kinnituserinevustega mis Protege turbokas?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 7:00 pm    Teema: Vasta viitega

Hei Alan,

2.0liitrised on kõik samad, erinevused on süütes.
FS loodi 91.a lõpus, GE mudeli peale.
1991-1997 - 2.0 FS - 85kW - jagajaga
97-... 2.0 - 85 kw - coil packid
... 100kW - Coil packid.

Erinevus ongi siis põhimõtteliselt süüte jagamises ja ajus. Minu auto aju tõsta jagajaga 85kW peale, saab laksust 97kW. Tõestatud värk.

100kW mootor on tähistusega FS2C.
Sama mootor on ka 323F sporti kaane all - 96kW
ning USA's Protege 74kW ja 81kW (niiöelda nuditud versioon)

Jaapani mootorid on magusamad.
Kui FS-DE on max. 100kW, siis FS-ZE on 130kW.

1.8 on FP ja hoopis teine mootor sisuliselt, kuigi pealtvaates on sama.

Kui tõsta 1.8 kolvid FSi sisse, saab surveastme 9.7:1 peale. Originaalis on FSil 9.1:1 Odavaim tuuning ever.
Jah, kahjuks on õlirõngaprobleem juba aastast 91, kuni 626 mudeliseeria lõpuni 2002. Samas, vaatan, et odavaim komplekt on 450.-, et pole väga palju ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 9:46 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060,142348,0,1/23266 See õli

see koivunen grupp, kelle "kaubamärk" king on, müüb ise ka BP õlisid
miks ta peaks siis ise kankud ostma, sildid tegema, BP sinna sisse valama ja siis odavamalt kui BP müüma seda?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 11:13 pm    Teema: Vasta viitega


_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 22, 2010 6:41 am    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060,142348,0,1/23266 See õli

see koivunen grupp, kelle "kaubamärk" king on, müüb ise ka BP õlisid
miks ta peaks siis ise kankud ostma, sildid tegema, BP sinna sisse valama ja siis odavamalt kui BP müüma seda?

selle asja nimi optimiseerimine ja toodangu maksimaalne ära kasutamine.
Kui mina oleksin nt. õlletootja ja müün valmistoodet poes leti peal 15.- /L pudel, siis selle hinna sees on tootmine, pakendamine, ladustamine, transport kliendile/edasimüüjale.
Samal ajal õlletehas müüb edasi ka sedasama toorõlut, mis on veel pakendamata kujul ja nt. mingist eelmisest tootmisest üle jäänud. Sellele määratakse hind ja tekitatakse odavam bränd. Müüb selle tooraine nt. 5.-/L. Kui ostja suudab ise pakendid leida ja müügiga tegeleb ise, siis see on tema asi, palju sealt raha välja pumbata..

SAma võiks küsida, et miks siis Seat Exeo on odavam, kui Audi A4, kuigi tegemist on 99% sama autoga, vaid iluvõre teine? Kuradi VAG ikka, küsib nii kallist raha..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 22, 2010 5:09 pm    Teema: Vasta viitega

Auto võrdlus läks ikka kergelt mööda imho .. tootja on üks, mootor ka üks, kuid imho mugavusaste sõites siiski hoopis midagi muud
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 22, 2010 7:10 pm    Teema: Vasta viitega

See oli siis pigem psühho efekt, erinevus on neil vaid esiotsas. See on ka Exeo raamatus kirjas:
"The Exeo is a D-segment model which is built on the Volkswagen Group B7 (PL46) platform, and is almost entirely based on the "B7" generation Audi A4,[1][2] with styling changes to the front and rear by way of unique bonnet, front wings, boot lid, doors and exterior door mirrors.[4][5][6][7] It incorporates interior trim from the A4 Cabriolet, and extensively uses B6/B7 A4 interior equipment and electrical components.[4] To this purpose, the entire Audi B7 A4 production and assembly lines from Ingolstadt were dismantled and installed in Volkswagen Group's related SEAT factory in Martorell, Spain."
ehk siis lolli maaka keeles, Ingolstadtist viidi stantsid Hispaaniasse ja uus A4 tuleb sama liini pealt. Sõidu(eba)mugavuses pole mingit vahet. Mootor nöögib ühtemoodi, ning selg jääb mõlemas ühtemoodi kangeks. Saatsime mõlemad autod tagasi, kuna ei sobi kliendile asendusautoks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 22, 2010 9:44 pm    Teema: Vasta viitega

Ehk hr Robinson lõpetad selle teema oma kokkuvõttega õlidest
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 25, 2010 11:57 am    Teema: Vasta viitega

see õliteema on üks lõputu donkihhotlus. Reegel on see, et iga mootori jaoks on omad nõuded, on ta siis muldvalu, alumiiniumplokk, malmplokk...
Originaalis lähevad Mazdadesse tehasest sisse Dexelia õlid, 5W-30 ja 5w-40 täissündid. Seda juba aastast 1991.


Aga nüüd siis mõned klõpsud tagantjärgi..
Töö algus


Karter sai alt ära, ilus kuldne sisu vaatas vastu nendest aukudest.



karterile hermeetik külge ning tõmbasin väliskülje ka õlise kaltsuga üle, et ta enam ei roostetaks.


õlivõttur sai läbi uhutud ning külge ja seejärel läks karter õrnalt poltidega kinni, natuke kuivamist ning siis lõpuni kinni. Käega keerasin, siiani ei leki kusagilt. Taavi ja Jaani nõu oli ka väga abiks. Ise oleks vb kohe rõõmsalt tõmmanud värske hermetsiga kohe kinni..

Reedel sai auto tööjuures puhtaks küüritud, pestud, kuivatatud, nanovahaga üle käidud. Siiani puhtaim auto maja ees, kuid eile lõuna ajal avastasin auto viltu olevat, esirehvi külje peal ilus sirge lõhe, seda ei tekita isegi 200ga 90-kraadist kurvi võttes, järelikult kellelegi meeldib rehve torkida. Kuna auto seisab ka roosipõõsa vahel, siis peab ekstra keegi vaeva nägema.. Õnneks on rehvid olemas, mis nagunii vahetamist oleks vajanud, eha et uut rehvi ära ei äestatud..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 29, 2010 8:29 pm    Teema: Vasta viitega

Aga nüüd lubatud liistuta pildid:
Enne:

Pärast:


Viimane pilt on Olustveres ja auto peale kruusatee läbimist oluliselt mustaks ei läinud..

lisaks sai ära testitud ka nanovaha -
Maanteel sõitsin vihmaga ja kojameest vaja kasutada polnud. 8)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 30, 2010 12:06 am    Teema: Vasta viitega

Kerele panid siis nanovaha ja klaasidele eraldi püsivat klaasivaha?
Ise kasutan juba 2 aastat nanovaha (mingis ajakirjas oli tutvustus ja katse selle kohta, mõtlesin ka proovida). Maksis paraja summa, kuid sellest jätkub ikka kauaks. Pealegi on seda ääretult lihtne ja kiire ise peale kanda. See vaha annab ka ilusama läike ning kestab kauem. Ise vahatasin eelmine sügis, nüüd kevadel ainult pesu ja läigib jälle. Kuigi jah, peaks nüüd uuesti väikse episoodi ette võtma. Ja klaasidele panen Turtle klaasivaha, mis samuti võimaldab ilma kojameesteta vihmaga sõita. Mida kõvem vihm seda parem. Kestab ka mõned kuud vabalt. Pimedas eriti hea, siis ei saa üldse aru, et sajaks.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 30, 2010 8:06 am    Teema: Vasta viitega

kere nanovahaga ja klaasid niiske vahase lapiga. Nanovaha üks eeldusi on märg aplikaator. Tagaklaasid sai loptusvahaga veel üle käidud.
Täna peaksin veel mingit huvitavat keemiat saama, kavatsen ära katsetada...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Mai 15, 2010 4:44 pm    Teema: Vasta viitega




Kehv tõestusmaterjal, et see auto oskab ka läikida, kuid siiski. See auto on minu jaoks muutunud väga kauniks. Uuel nädalal saan tööjuures harjutada ka klaaside kiletamist enda auto peal, et siis varsti on ülemusel plaanis, et toome ka klaaside toonimise oma töökotta tagasi, hetkel ostab esindus seda teenust sisse..

Eile sai auto üle kobistatud, vahetasin ära mootoriõli. Minu suureks üllatuseks on Toyota õlivaatidel kirje Addinol Gmbh. Sisse läks täissünt 5W-40. Maksma läks see vaid enda ajakulu.
tagumist parempoolset pidurit sai ka natuke timmitud, nüüd sai parem. ABS ärkas ka korraks ellu peale andurite kontrolli. Kui koju jõudes hakkas pedaal uuesti ragisema ja kaitse rändas tagasi kindalaekasse.

Nüüd on siis selge ka amortide saatus. Originaali asendus on KYBi amort ja maksab see 1600.- tk. :cry: Sachsi oma on 1100.- kuid auto läheb madalamaks.
Hetkel las nad veel kolisevad, paar tähtsamat investeeringut tuleb enne teha.

Üldiselt olen rahul. Õlivälp kipubki olema FS-mootoril kuskil 9000km, siis hakkab suitsema ja õlikadu on märgatav. Ilmselt on see seotud õliomaduste muutumise/kadumisega. Aga noh, eks näis.
Ainult ühest asjast ei saa ma aru - miks on katuseluugil see "tuuletamm" :D
Kui maanteel sõidan luuk lahti, on see omas asendis, kohutav tuulekohin ning tagaistujale puhutakse õhku näkku.. Kui vajutan käega alla, kohin kaob, tagaistujal juuksed on paigal ja mõnus õhu liikumine. Olen mõelnud selle jäädavalt eemaldamise peale. Mõttetu vidin ühesõnaga. :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Mai 15, 2010 7:59 pm    Teema: Vasta viitega

ei tea kuda kyb amort mazdale on, aga tuttava e39 kes soitis kyb 25000km ja hakkasid kolisema again. vahetas kogu ringi .. Lihtsalt teadmiseks sulle vms..
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee


Viimati muutis seda leits (Laup. Mai 15, 2010 9:33 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Mai 15, 2010 8:41 pm    Teema: Vasta viitega

seda need kurjad keeled räägivad jah et KYB pidi ruttu väsima
kaldun vist ikka sinna odavama variandi poole, olen 2-le autole Sachsid pannud ja kuuldavasti sõidavad mõlemad siiani samade vidinatega..
keegi pakkus ülisoodsat Monroe amorti, kuid pisut skeptiline selle suhtes.. sõber ütles, et mis sa ikka jamad, kogu 7k kokku ja tellime mulle eBay'st coil-overid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Mai 15, 2010 9:34 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ei näe coilidel väga mõtet, sellisel tava autol, pigem sachs ja auto natukene madalamaks vms sa mainisid.
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024