open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Mazda 626 2.0 100kW H.P GW, 1999
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Mai 16, 2010 11:01 am    Teema: Vasta viitega

nohjah, siin üks päälinlane agiteerib, et ikka ilma Coil'ita ei saa.. kuigi mind ka see teema eriti ei huvita, sildades annab külgkallet piisavalt tagasi keerata, et ratas lääpa ei jääks.
Nüüd on see hetk, et peab vaatama, kelle amordid on sama pikkusega, Cabernet just mainis, et omal ajal mersule maksis amort 1300.- ja Volgale täpselt sama asi 280.-
Siiani kül täpset vastet pole leidnud, platvormi-kaaslane on Ford Mondeo, eks peab seda veidi uurima..
Muidu Probe'le juppe küsides on mootoripudinad nt. odavamad, kui küsida MAzdale.. ebaõiglus..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Mai 16, 2010 11:42 am    Teema: Vasta viitega

leits kirjutas:
ei tea kuda kyb amort mazdale on, aga tuttava e39 kes soitis kyb 25000km ja hakkasid kolisema again. vahetas kogu ringi .. Lihtsalt teadmiseks sulle vms..


Kas need nö läbi läinud KYBd olid made in japan v usa?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Püh. Mai 16, 2010 7:46 pm    Teema: Vasta viitega

krt seda küll ei oska öelda..
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 20, 2010 8:26 pm    Teema: Vasta viitega

ettevalmistused käivad..
täna sai tagumine klaas liimist puhtaks nühitud ja nädalavahetusel kasutan tööjuures võimalust rahus ja vaikuses autot timmida.
Tagumine klaas vajab toonimist ja mõningad asjad sättimist.
Saab lõpuks tilganäppimine ära lõpetatud ja palgapäeval saab Taketist jälle nänni tuua.

Täna sai veel ära värvitud kojamehevarred ning tagumise kojamehemootori viskasin ka kaugele. hetkel ehib seda kohta õllepudelikork, mis sobib nagu valatult nendesse aukudesse.

Tagumised pidurid said veidi timmi juurde, lähiajal vaja kõik mahlad välja vahetada - käimar, pidur/sidur, mootor, jahutus.
Kantkud olemas kõik, vaja leida aeg ja viitsimine auto tõstuki otsa ajada

Ahjah, amorditeema on ka lõppenud, Sachs'iga otse suheldud. Amordid on olemas, 2500.- paar. Peab hakkama kõrvale panema. Mõõtmetelt klapib originaaliga ning endiselt 2.a garantii läbisõidupiiranguta.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Mai 22, 2010 6:35 pm    Teema: Vasta viitega

tjahh, ega kui ikka ei oska, siis ära näpi
samas, peaaegu hakkas looma, kuigi ka kolmas kord läks nahka...
tegin mõned paremad klõpsud ka..




parem pilt liistuta küljest.. :P




ja nüüd see õnnetu nahka läinud toonimine


Ãœldiselt on masin kenake.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Mai 22, 2010 6:38 pm    Teema: Vasta viitega

eks ta p2ris selline pole jah, et võtan k2tte ja hakkad paugust tegema :D
mingid omad nipid ja nõksud for sure
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Mai 22, 2010 7:01 pm    Teema: Vasta viitega

Isegi sirget klaasi on raske toonida, olen korra elus teinud bussi küljeklaasi - nood jäid ka nahka aga vähemalt ei pidanud maha võtma, tööbuss.

Üldiselt mõttetu ise teha,nii kui kumerused sees on hakkab venitamine ja muud asjad peale seal ja enamustel see välja ei tule...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Laup. Mai 22, 2010 7:49 pm    Teema: Vasta viitega

2.4k läks mul 9-5 toonimine koos esi küljeklaasidega.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Mai 22, 2010 9:16 pm    Teema: Vasta viitega

eh jah.. tegelt nipp on, et väljaspool lõikad kile mõõtu, seejärel fööniga ajad vormi.. mina paraku kasutasin tööstuslikku fööni, profid mu teada panevad naise tualettlaualt näpatud föönidega, mis ei kipu kilet sulatama..
Aga noh, odav hiina kile käras küll harjutamiseks. Oleks kahju olnud kohe SunGardi kile nahka keerata
Samas oleks see vb ka ilusti kuivanud, sest kui ma lõpetasin, polnud ühtegi mulli kohta, kuid mingi aeg hiljem läksin auto juurde ja plaksti... a noh, mul on toas pime hetkel, vahet pole.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kert1500
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Veeb. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: Tarvastu

PostitusPostitatud: Püh. Juun. 13, 2010 10:52 pm    Teema: Vasta viitega

Eile sõitsid minust mööda,autoks oli Passat B5.panid suurehooga mööda ja pärast läksid metsajuurde
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1367
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Püh. Juun. 13, 2010 11:06 pm    Teema: Vasta viitega

Tuli vist juhil hirm peale ......peale mööda söitu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 14, 2010 8:11 am    Teema: Vasta viitega

kert1500 kirjutas:
Eile sõitsid minust mööda,autoks oli Passat B5.panid suurehooga mööda ja pärast läksid metsajuurde

värskenda mu mälu
Ei mäleta neid möödasõite enam, kuskil Põltsamaa kandis jah? Sealtkaudu ma läksin laupäeva varahommikul Tartusse ja siis mõned koperdasid ees 80ga, ülejäänud tee oli puhas..
Viljandis on muide veel kaks lillat kuuti, üks on toonklaasiga, teine ilma, ühel on valus velg, teisel mitte.

Ehh, ega midagi uut ka pole siia hetkel kirjutada.. Katkine stangeliist on lõpuks asendatud. Sai jaapanist korralik varuosa tellitud. Lisaks on võimalus saada JDM stange ja tagaluuk, mis avaneb kahes osas. Nahksisu oli ka täitsa olemas, kuid hetkel rahaline seis on nagu ta on, peale arvete ja võlgade sirgulöömist. Lähiajal ilmselt läheb mootor laiali ja klapisääretihendid, kolvirõngad, uued tihendid ja siis byebye suits.
Hakkasin tankima 98't - mootor käib ühtlaselt, käiguvahetusel ei jokuta, pepu järgi oleks nagu ökonoomsem ka, sai tartus käidud ja seier liikus vähem, kui 95 puhul.. selgus tuleb majja, kui paak jälle tühjaks saab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Juun. 20, 2010 10:04 pm    Teema: Vasta viitega

kuna tööjuures ka viimasel ajal vaikne aeg, siis pesin ja vahatasin auto ära.
lisaks leidsin kapist mingid vanad tulepistikud.. Mõeldud tehtud - Lexus-style. :D
Ehk siis, japsi versioonis on ka luugil olevates udutuledes parktuli sees. Pesadki on olemas, puudu vaid juhtmejupid. Vedasin juhtme, pistsin pirni pessa.. Presto!
Ilmselt 5W pirn jääb veidi lahjaks, proovin millalgi ka eredat punast LEDi.
Üldiselt sai äge. Pilti teen hämaras, päeval ei jää efekt nii hea, kui tahaks loota..

Ainuke pilt reedest - sai veljed happega puhtaks nühitud, lamellid viskasin pealt maha, panin suvekad. Veidi vaiksem on sõita ka. Järgmiseks tuunin katuseluuki natu. Tuuletammist ei ole seal tuhkagi kasu, avad seal tammi sees panevad kohisema ja juhivad tuule just sisse, kui vajutan käega alla, ei ole ka 110km/h mitte mingit muutust, kellegi juuksed ei lehvi..

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 30, 2010 8:56 pm    Teema: Vasta viitega

Eile siis sai suure surmaga Tartusse jõutud, viisin paberid kooli sisse ja Contra tekitas sellist elevust, et tagurdasi seal äärekivi vastu ja kohe oligi rallikas olemas Käega logistasin viimast pütti - selge, õnneks ainult see katki..
Täna siis sai sellega töö juurde hiilitud, oligi viimase püti kinnituskoht lagunenud. Pütt ise on suht uus, kuid kinnitus on juba nii mäda, et relakas aitas.. koksasin vanade poltide kontsud välja, panin uued poldid-seibid-mutrid ja korralikult summutimääret ja vaikne ta saigi.
Viimasel ajal olen tankinud vaid 98't, koguseliselt saab sama raha eest vähem, kuid rohkem saab sõita, kui selle "veega". Keskmine kulu on ka kukkunud kõvasti, hetkel puhtalt maanteed nühkides on kuskil 5.6, linnas üle 8 ei küsi, mistap on mul kõvasti odavam käia autoga tööle, kui bussiga (kui tehnika üldine amortisatsioon välja jätta)..
Aga noh, vigu on veel likvideerida, et saada ideaalne auto. Täna jõudsin ka järeldusele, et madalaks ma oma autot ei lase, Mudiste lähedal maanteel oli keegi tohlam osa koormat maha poetanud ja täpselt kõige kitsama koha peal.. Jäi valida, kas sõidan hooga mööda perve või sihin otse üle.. Madala autoga oleks mõlemad variandid kehvad olnud.. Oleksin ka uuest karteripõhjast jagu saanud

Aga nüüd siis veel kehvad pildid kätetööst -


Miks üks on heledam? Sest juhipoolses tules on reflektor sees ja pirn on justkui krae sees, parempoolsel tulel reflektor puudub ja valgus levib vabalt.. Plaan ka sinna reflektor teha ja dubleerida udutuli ka sinna, sest pistik on olemas ja japsi versioonis ongi luugi peal 2x park-, 2x udu- ja 2x pidurituli. Proovisin ka lainurk LEDiga, kuid valgus jäi punktiks ja panin hõõgpirnid tagasi. Mulle meeldib.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 3:00 am    Teema: Vasta viitega

mine siis ka korraga pea nõu ülevaatus punktis,mis arvavad su ümber ehitusest. viisakam on kuid arvan et härra juhan aasnal oleks nii mõnigi sõna sel teemal rääkida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 6:24 am    Teema: Vasta viitega

õu õu,nats imelik jutt ex, äkki sul endal liiga suured veljed hoopis all vms :P?

Iseenesest on 2 udutuld taga tõesti paljudel autodel juba originaalis.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 8:50 am    Teema: Vasta viitega

Juhtus mul ka ÜV punktis nii, et ülevaataja tegi märkuse selle kohta, et taga topelt udutuled. Et mingi eurodirektiiv pidi olema mis lubab ainult ühte. Ei oskand ei nutta ega naerda. Ütlesin, et originaal ja ümber tegema ei hakka. Vigasid kuskile ei märkinud, ja jutt nii jäigi.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 10:38 am    Teema: Vasta viitega

Mäh, mis eurodirektiiv? Mul küll 2 :D

ja see 5,6l/100 tundub jube müstiline küttekulu.

ja linnas üle 8 ei kysi. WTF? Mis sa veered seal 5nda k2iguga ringi ainult :D?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 11:16 am    Teema: Vasta viitega

Tehase andmete järgi sama küttekulu mis minu mootoril:

5-Speed Manual Overdrive: 26 / 33 mpg

26mpg = ~9 l/100km
33mpg = ~7.1 l/100km


Sõidan ka 98-ga koguaeg kuid 5.6 tundub küll ulme.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 5:58 pm    Teema: Vasta viitega

5,6l ei tundu reaalne. Sellised autod sellisest aastast selliste mootoritega ei võta nii vähe ma arvan. Seega omanik arvutab midagi valesti ma pakuks. Täispaakide ja läbisõiduga arvutad või kuidas ? Pardakompuuterit ei maksta uskuda. Pikk sõit ja uuesti paak täis on suht reaalne kulu.

Tehaseandmetest nii suuri erinevusi allapoole üldjuhul ei saavuta mootorid vähegi normaalse sõidustiiliga. Mul endal samuti linnas keskmiselt nii 1200rpm norm . sõites.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 7:40 pm    Teema: Vasta viitega

Mull annab tehas sellised andmed:

9.8/5.7/7.2 l/100km urban/extra-urban/combined. Kõigele mingi 0,7l otsa panna saab reaalsed tulemused
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 7:59 pm    Teema: Vasta viitega

sõidan tõesti viienda käiguga, neljas on täielik mõrv rahakotile..
Kuna sõidan ainult mööda maanteed, siis tõesti, viimase paagitäiega ökotades sain sõita 54 liitriga 889km enne kui tuluke põlema läks.. eks see ole suhteline, kompu mul puudub, arvutan vanakooli moodi.

Alan, mootor on sama, aga ei ole ka.. Mul puudub jagaja, iriidiumküünlad, aju programm on teine, väänet on rohkem. Minu aju sinu Probele sobib, kuid sinu mootor mulle mitte..

Ühesõnaga, kuna ÜV punkt on kõrvalboks, siis seal onu ei kostnud midagi. Mul on hetkel ainult parktuli topeldatud, udutuld on siiski 1, kuigi neid on ikka 2 sinna mõeldud, muidu poleks teisel pool ka pirnipesale kohta ja pistikut...
Kusjuures, Norras on keelatud tehasemõõdust suurem velg. Sõber oma vaguniga sai trahvi, kuna on 7% suurem ratta läbimõõt.
See, et tehas annb numbrid, ei tähenda, et auto veel rohkem peaks võtma. Ma suutsin Toyota Priusega sõita 3.3L sajale, ometi lubatakse 3.9, Auris reklaamib 5.9L sajale, ometi Tartusse minnes näitas kompu Viljandist Ringtee Amservi ette keskmiseks 4.9.. Sõitma peab aeglaselt kiiresti, mitte kiiresti venitades 2st käiku redline'ni. Oma Lada 06 sain ka keskmiselt 5L sajale sõitma, aga see ei ole enam sõit.. See, et tehas ei anna, ei tähenda,et ei saa.. Mul pihlad, mina olen rahul, et auto nestet ei küsi ja probleeme ei tekita. Kogu see aeg ainult kallanud ja tallanud.. Juulikuu ongi autol sünnipäev, Jaapani Hofu tehasest Soome lattu alustas ta rändamist 20 juuli 1998, kuniks 99.a jaanuaris eestlane endale selle harulduse tellis.
Oh, oleks vaid raha teda nunnutada.. PLaan on mnna full-JDM - kaheosaline esistange, kaheosaline tagaluuk (klaas avaneb eraldi), 2.5 V6 (oli saada ka koos neliveoga, kuid ise seda ei taha..) ning nahksisu ja kolme kodaraga rool. Siis oleks süda rahul. Üks variant on veel leida vana Turbo-Probe ja sealt mootor võtta, või usast tellida FS-DET (133kW)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 8:45 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
kolme kodaraga rool. Siis oleks süda rahul. Üks variant on veel leida vana Turbo-Probe ja sealt mootor võtta, või usast tellida FS-DET (133kW)


http://www.protegegarage.com/684-product-684.html
http://www.corksport.com/

Need saidid ostaks tühjaks kui raha oleks eks:D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 01, 2010 10:50 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Mario kirjutas:
kolme kodaraga rool. Siis oleks süda rahul. Üks variant on veel leida vana Turbo-Probe ja sealt mootor võtta, või usast tellida FS-DET (133kW)


http://www.protegegarage.com/684-product-684.html
http://www.corksport.com/

Need saidid ostaks tühjaks kui raha oleks eks:D

ohh.. oli sul vaja näidata ..

jah.. Japsi siseturu FS-ZE oli ka 131kW, ligilähedane turbokale, kuid see nõudis lisaks ajule ka veel ühtteist elektri sättimist..
aga jah, eks näis, kui kooliharidus ükskord käes ja oskus olemas, siis mootor läheb osandamisele ja uuendamisele küll, sest klapisääretihendid ja kolvirõngad hakkavad otsa saama.. Et kui lähebki puhumiseks, siis tuleb sisu nagunii välja vahetada, sest kepsud on esimesed, mis murduvad.. esimeseks tuuninguks võiks kasutda 1.8 vänta ja kolbe.. 1.8 kolvid kaheliitrisele tähendab kõrgemat surveastet. 9.7:1 pealt 10.2 peale...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 19, 2010 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

Sõbral siin juba oli kuumade ilmadega probleeme piduritega.. Mul algas ka saaga kolmandama juuli õhtupoolikul päikese sisse kihutades, kui järsku tundisn roolis vibra ja selline hääl, justkui keegi taoks taiko trumme pagasiruumis. Kiirelt teeäärde - suitsevad esipidurid..
Vasakpoolne oli nii tuline, et isegi velge katsudes keevitaja kindaga suutsin käe ära põletada. Ketas hõõgus nagu vanapagana sügavpunased silmad. KLotsid olid suht moosjad.
Parema poolega läks hästi, seal oli kivi vahel, kuid vasakpoolsega istusin nüüd igal hommikul tee ääres.. Ja koju sõites on alati OK.
Täna siis sai süda täis, kakkusin kõik lahti, kõik pulkadeks. KÕigepealt siis keerasin lahti õhutusnipli, veendumaks, et toimib. Seejärel tõstsin sadula üles, pumpasin kolvi poole peale (edasi tuli juba ise), seejärel isekinnituvate näpitsatega pigistasin toru kinni, eemaldasin kolvi, silindris olnud õli jooksis ise välja, kuivatasin, pühkisin, ning nentisin fakti, et rooste teeb jõudsalt oma tööd. Nimelt siis, kolb on nagu tutikas, kuid rooste on sisemise tihendi punni ajanud ääre alt ja kolb liikus sees valesti ning jäi nurga alla, mistap paljalt ketta jõnksust on vähe, et klotsi eemale lükata. Alguses surusime kahe mehega tangide peale, et vaadata, kuidas kolb liigub. Seejärel siis ikkagi kolb välja ja uurima. Võtsin tihendid välja, panin uuesti tagasi, seejärel enam ääri ei jäänud ning kokku tagasi. KOlb läks tagasi oma pessa suht lihtsalt, proovisin ka ise nüüd tangidega - liikus väga kergelt
Seejärel siis panin veel pidurimääret söögi alla ja söögi peale ning ladusin kokku. Liugurid sai viltketta peal uuesti ära poleeritud ja needki vaseliini sisse uputatud. Seejärel kokku ning läksin proovitiirule. Esimese ehmatusega pedaal vajus põhja, teine ehmatus samuti vajus põhja.. Keerasin otsa ringi ja töö juurde tagasi, võtsin 10 padruni, keerasin õhutusnipli lahti, läksin autosse, pumpasin täie jõuga paar korda, siis tagasi nipli juurde, paar liigutust ja uuesti pedaali proovima - surve olemas. :) Pumpasin pedaali "kõvaks", keerasin veel korraks nipli lahti, kokku ning pedaal jäi surve alla kenasti.
Niiet, kui vaakum töötab, siis saab ka ise väga edukalt õhutada. :)
Praegu koju sõites oli velg jääkülm või noh, peale paari kõvemat pidurdamist on õrnalt soe vaid. Eks näis, homne hommik ütleb kõik, kas tuuning oli edukas või pean jälle Olustvere tee otsas pidureid sättima
Üldiselt, kuna parempoolne sadul on juba vahetatud, siis vasakpoolsega peaks sama tegema vist .. Probleemi edasilükkamine vaid..
KÄssarit pole õnneks enam pidanud puutuma, see püsib endiselt ja erinevus on kahe ratta vahel vaid 1%. Mulle sellest piisab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 22, 2010 8:19 pm    Teema: Vasta viitega

Natuke juttu isetegijaile..

Kuidas asendada vedelik ilma abilisteta:
Tsiteerin::
Aknapesu voolik(läbipaistev), u 50cm , sellel otsas tagasilöögi klapp. Selle vooliku ühendad piduri õhutus nipliga, teise otsa läbipaistvasse pudelisse. Imed vedeliku mahutist vana vedeliku välja (näiteks klistiiri pumbaga) ja asendad uuega(nõu täiteavani täis), siis suvaline pidurisilindri õhutus lahti ja voolik otsa. istud autosse ja hakkad pumpama jälgides, et mahuti kuivale ei jääks ja teisest otsast kuni hakkab puhas vedelik välja tulema.Ja nii iga silindriga.


mõtlesin, et täiendaks veel teemat sadula inspekteerimisega, et kui juba vedeliku vahetuseks läks, siis ainiti võiks ju kolvid välja pumbata, puhastada-määrida, vajadusel asendada ka tihend ja mansett, kuna nüüd ka oma silmaga näinud, et DOT3'le peale valades DOT5.1 hakkavad tihendid lekkima u. paari nädalaga. Mina tegin siiski ilma vedeliku vahetuseta ja vahetasin ära tihendid ja mansetid.

Antud kirjeldus siis esisilla kohta!
Töötegemist alga:
*kui juba asi nii kaugel, et ratas alt, siis otsi endale 8mm lehtvõti, 8mm kuuskant, terava otsaga kruvikad (võimalikult väiksed) otsi ka mõni jalgratta kodar, tee selles heegeldusnõel ja lihvi ääred ümaraks. Samuti hangi piduripesu, -määret, torutangid (võimalikult suured) ning fiksaatortangid või on ehk lausa sadula tööriistad olemas mõnel.. :)
*keera kuuskandiga alumine liugur lahti nii, et saad sadula üles keerata.
*eemalda klotsid, vaata üle, vajadusel vaheta.
*pumpa pedaaliga kolb pooleldi välja
*fiksaatortangidega pigista kinni pidurivoolik
*tõmba kolb välja
*pisikeste kruvikatega urgitse välja mansett ja sisemine O-tihend. Vaata üle nende sooned. Mina kratsisin kruvikatega sooned puhtaks, uhasin ka roostelahustajat (Rost-Off), kratsisin, pühkisin lapiga, kuniks hea sai. Siis määrisin õrna kihi pidurimääret seintele.
*vaatasin kolbi, puhastasin selle, kuna roostekahjustused puudusid. :) Määrisin õrnalt määrdega ja panin kõrvale.
*Võtsin uued tihendid, määrisin määrdega väga õrnalt kokku, toppisin need oma pesadesse. Mansett, va kurivaim, kipub iga liigutuse peale välja tulema, seetõttu ära väga kokku mökerda. :D
*Mansett paigas, siis võtad kolvi, paned nurga all manseti serva alla, võtad kodarast meisterdatud konksu ja käid sellega ülejäänud ringi ka üle ja siis peaks mansett kenasti ümber kolvi olema.
*Nüüd pane kolb otse augu peale, võta "kullinokad" ja hakka kolbi sisse suruma. Nüüd on õige aeg lahti keerata õhutusnippel, muidu sa vaeseke jäädki suruma. :mrgreen:
Minul läks suht ladusalt sisse.
NB! Kolb peab olema käega liigutatav, siis võib lugeda asja õnnestunuks. Kui käega liigutada ei saa, siis peab selle O-tihendi uuesti üle vaatama.
*Kui õnnestus, siis tõmba kolb uuesti välja pooleldi, ära välja tõmba! Ning pane pidurimääret manseti alla ja ümber kolvi. :)
*Suru kolb sisse ja vaata, kas mansett jäi ka ilusti oma kohale.
*Nüüd siis hakka kokku laduma, vaata üle ka liugurid. Alumine keeratav liugur on tihtipeale see kurivaim, kust määre jalga laseb ja sadul hakkab kiiva kiskuma. Kuna minu omal kroomkate oli terve, siis viltketta peal lasin uuesti läikima, määre peale ja uurdesse, ning alles siis kokku. :)
*Kui on sadul ka kinni, siis pumpa pedaali. Nüüd on õige hetk õli vahetamiseks või siis õhutamiseks.
*Ennist sai nippel lahti keeratud, väga hea. Nüüd pumpa jalaga, kuni hakkab vurtsuma. Jälgi, et paagist õli otsa ei saaks. Mina üle 3-4 liigutuse ei teinud.
See järel keera kinni nippel, ära üle pinguta, väga kergesti on see purukeeratav..
*Keera nippel kinni, pese piduripesuga plats puhtaks ja jälgi, kas kuskilt jäi lekkima.. Pidurivedelik ennist jooksis osa ka ketta sisse, et kui kõik on puhas ja kokku laotud ja paari tunni pärast loiku velje sees näed, siis ära paanitse, tee üks pikem sõit, korralik pidurdus ja oota hommikuni.
ketas tuleks kindlasti mõlemalt poolt üle pesta ja kuivatada, muidu ei hakka korralikult pidurdama.

Ja korda sama teise poolega. :häppy:

Ei tea, kuidas teistega, kuid minu 99.a auto vajaks juba uusi vasktorusid ette

Üritan isetegijatele kirjutada ka tagumise piduri kohta lähiajal, kuna nüüd, kui said eesmised väga head, hakkasid tagapidurid jamama.. Üritan selgeks saada ka korrektse piduri pingutus hiljem.

Remontkomplekt, mida mina kasutasin, sisaldas vaid O-rõngast ja mansetti ja nipli mütsi. Tootjaks hispaania, sobivus alates GE kuni Mazda 6 GG ning maksis Taketis väga vähe
Frens-kit on miski 200.- seal on ka liugurite "lõõtsad". Esisadula kolvi mõõt on 57mm, kui keegi tahab teada.

Tänasega jäin mina rahule, esipidurid said väga head.
Jätkub..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 11, 2011 8:58 pm    Teema: Vasta viitega

heippa,
on käes uus euro-aasta ja mul on tähelepanuvajadus.

vana aasta sees ei juhtunud midagi märkimisväärset, kui see, et kui lumi maha tuli, sai kooli juures polügoonil käidud ja kohe õunaaeda sisse sadatud :D :D selle tulemusena üks pisike kriips tagastangel, konks päästis hullemast.
Nüüd uuel aastal, õnnetus ei hüüa tulles ja Tabiverest läbi sõites esimese jaanuari õhtul, jooksis ette noor kits ja pauh ja piraki ja pilpad taga. plekid on enamvähem, stange muutus tolmuks ja tuled vaatasid kokku. Korjasin plastikut nii palju kokku, kui silm seletas ja eelmise nädala alguses töö juures hakkasin siis lappima. Katki läks ka välistemperatuuri anduri juhe, laks tuli ka täpselt anduri kohale.. see ripnes mootori all tala küljes, alul vaatasin, et ongi kadunud...
Täna sai siis kõik töö juures laiale laotatud, hakkasin siis Terosoni epoksliimiga vaikselt kokku sättima ja sõber tõmbeneet ka aitas. Panin metalllinti päris ohtralt, et asi inimlik välja näeks.. Noh, tükk on huulest ikka puudu ja ilmselgelt ei pääse ma uuest stanksist.. praegu tänan jumalat, et ma suvel ära ei ostnud, oleks praegu nutnud vist..
Lisaks siis lahendasin ära mure, miks rattad koguaeg tühjaks vajuvad... panin uued ventiilid. Aga kuna veljed on juba 12.a vanad, ehk siis autoga ühevanused ja sigapalju soola näinud meie teedel, siis ongi nendel velgedel ka ilmselt viimane talv.. kui just ei leia head inimest, kes odavalt liivapritsist läbi laseks ja ära värviks..
Samuti paigaldasin tagasi ka ammu kaotsi läinud udutule, mis lihtsalt ära kukkus ja nüüd tekitasin uued kinnitused ja tõmbasin nipukatega õigesse asendisse kinni. Keerasin sisse 3300K pirnid ja udus ning paksus sajus sõitmine on palju parem. Saan jälle "bemmimees" olla.
Armatuurivalgus läheb originaali tagasi, st. roheliseks. Panen valged LEDid. Aitab jamast. Ilmselt olen juba küllalt vana, et säravad asjad ei paku enam pinget..
Nüüd siis tekib peavalu, et kust leida raha amortide jaoks, kust leida raha mootori jaoks. Praktika sakib, sest raha ma selle eest ei saa.. ja ilmselt mingi juhuotsa leidmise tõenäosus, veel enne kooli naasmist, on suht nullilähedane...

aga auto läbivus on super. oma 195/55 on täitsa okei profiil, et jõulude ajal alanud kaoses ronisin hangest välja enne teisi ja kässariga kannatab linna vahel driftida.
Hetke läbisõit hakkab vaikselt tiksuma 250 000 peale ja viimane aeg on mootoririhma hakata vahetama. 160 000km pole seda keegi ilmselt teinud...Nii kui stipp üle tuleb, jooksen bufu juurde..

Sai siis kontrollitud ka vedelikke.. nende 3.a jooksul pole ma vahetanud ei piduri siirupit ega ka jahutavat vett... Pidurivedeliku niiskustase oli kõigest 1% (4% puhul peab ära vahetama juba) ning jahutuse külmakindlus oli veel täitsa -30* seega selle talve elab vabalt üle ja alles sügisel vahetan värskema vastu.. kuigi ilmselt on rihmavahetusel seesama töö mõttekas, sest veepump käib nagunii küljest ära ja kes seda heeringapesuvett ikka enam tagasi kallab. Isegi BMW's vahetatakse vedelik, kui on korra auto keema läinud või EGR-termostaadi vahetus...

Rebasepoiss on vähe usinamalt pead tõstmas, tarvilik on ikka suvel teda natuke värskendada. Vaja nüüd hakata ÜV peale mõtlema...

Seisupidur on endiselt töötav, suvel tehtud profülaktika on end ikka kuhjasti tasa teinud, külg lennus iga nuka peal.

Hankisin ka omale uue plokikaane, mida on natukene täiustatud ja pole võimatu ka, et kunagi saab FS2C mootorist FS-DET (101 -> 134kW) vaja vaid leida vahendid kaalika ja aju hankimiseks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Jan. 12, 2011 7:40 pm    Teema: Vasta viitega

250k on teisel või kolmanda tiiru peal ?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 23, 2011 11:25 am    Teema: Vasta viitega

esimese tiiru peal ikka. tuletan veelkord meelde, et auto oli algselt Justiitsministeeriumi oma, mina sain selle nende käest.... See selleks..

Kuna vaese tudengi rahakott on nõnna õhuke, siis sai hakatud paljusid asju ikka ise tegema...

Alguse sai siis kõik märtsi lõpus, kui läksin ülevaatusele. Templi sain passi ja jälle aasta muretu.
Küll aga hakkas juba silma riivama rooste.. Küljekarp muutus juba olematuks, tagumised tiivakaared, ukse ääred, tagaluugi äär oli ka juba olematu. Väljast hea, seest null.
Parajasti algasid meil õppetöökojas keretöö tunnid. Võtsin elus ESIMEST korda keevituse kätte ja alustasin.
Kuna küljekarbi hind on 60€, siis minu jaoks oli odavam 1mm plekist ise väänata detaile. Peaks mainima, et sai paremgu kui tehases. Lisaks kaotasin ära tüüpilised kohad, kust tavaliselt esimesena mädanema hakkab ja sättisin logarit veidi. Nüüd ei loobi ratas pori ja liiva sinna õnarusse.









Eelarvesse muidugi palju asju ei mahu ning seetõttu kaunistab mu autot must kivikaitse, sest spreivärvina mu autole parandusvärvi ei pakuta ja plaan on suve lõpus ikka alumine ring korralikult üle teha. Hetkel on tehtud kõik esmane, et rooste ei läheks.

Siis algas ka minul suvehooaeg. Krudisin autole suvised papud alla ja jälle teedele sahistama.
Hetkeks tekkis ka väike jõnksutamise probleem - oli kiirendamisel tunda, et kuni 2000rpmi on uimane, siis on järsku ämbriga jõudu.. Selgus, et viimase silindri küünal oli end veidi lahti krudinud...
Ja ofkoors, hakkasin tankima 98't, sest siin maarjamaal korralikku 95 ei pakutagi vist. Eriti, mis on tangitud, Türil, Viljandis, Jõgeval... Nende kütustega võib vist pintsleid pesta.
Avastasin ka, et 98ga on auto ikkagi erksam, ökom - hetkel keskmine kulu 5.7L sajale, kuna uhan ainult pikki otsi. Rahakotile on 98 kasulikum, saan sama raha eest rohkem sõita (kliendikaartid on kasulikud asjad).




Hetkel jäänud siis keevitada veel lanseka pealt mootori kinnituse juures... Sinna tekkinud üks kole rebend, mis hinge piinab.

Vaja veel hankida tagaamordid, uued rehvid ja siis sillastendi.. Muus osas on auto mind häste teeninud. JDM nänn on ka tellitud ja Jaapanist pannakse kohe teele, kui paar asja on veel leitud. :)
hetkeks siis jälle ouverändaut.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 19, 2011 3:29 pm    Teema: Vasta viitega

Jälle pikem pause..
Nüüd siis sai kooli viimastel nädalatel ära keevitatud rebend mootoripadja juures, vahetasin ära kõik õlid, mis veel vahetamata olid..

See müüt, et GL-4 asemel GL-5 panna ei tohi, on jura. See temperatuuripunkt, kus GL-5 lisandid võiks hakata pronksdetaile sööma (sünkronisaatorid), on ligi 250-270 kraadi ja selleni ei jõua käigukast kohe kindlasti, kui kõik on korras ja töötab nii nagu peab. Lisaks ei suuda keegi kinnituseks näidata sünkrosid, mis on GL-5 poolt ära söödud.. Samuti on GL-4 juba raske leida ning esindusest tasub alati järgi uurida, kui selle koha pealt tühjus peas valitseb.. Minul oli aga tähelepanupuudus ja kirjutasin otse Jaapanisse ja sealt tuli samasugune vastus, et Mazda on teinud katsetusi ja leidnud GL-5 sobivat ka vanadesse kastidesse ja 99% on võimalus, et midagi ei juhtu. Me likes those odds, seega läks vähe moodsam õli käigukasti. Roolivõimendi õli oli ka põlemislõhnadega ja peale läbipesu ja vahetust läks randmedüno järgi isegi rool veidi kergemaks.

Lähiajal vaja väike rahasüst teha ja siis on jälle tükk aega muretu. Loo moraal on, et lammari asjad ei kesta ka eriti, isegi kui need ongi mõeldud ainult ajutiseks lahenduseks.

Eelmine nv tegi auto väikest nööki, küll ei tahtnud paariskäigud sisse minna ja siis jonnis starter.. Starter tahtis lihtsalt veidi puhata ja puhastasin ära ja läks peale tagasi.. Käiguhoovastik lihtsalt töllerdas, liigendis oleva poldi viga see ka ei olnud, sest polti polnudki.. Kui veel märtsikuus koolis käega logistasin, siis tundus veel kestvat, olgugi, et plastist puksid juba kaudunud olid.. Panin uue poldi, natuke määret, kummi vahele ja jälle kihvt.
Kalla ja talla pill olnud suht viimasel ajal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 14, 2011 6:31 pm    Teema: Vasta viitega

leits kirjutas:
Tundub, et mazda'd on need igiliikurid ainult vä?

ei ütleks, et igiliikurid, kuid kordades vastupidavamad ja odavamad remontida. Samas jah, Mazda diisel on ajaloo vältel tõesti veidi viletsake tundunud, seda tõesti ei taha keegi omale kukile.. Kuid ilma turbota diisel on parajalt ökonoomne tööloom.

Mina ei tunne end üldse puudutatuna, vähemalt ei pane ma iga kuu ulmesummasid auto alla ise veel uhke olles.. Eile helistas jälle üks bemmiklubiline ja nentis fakti, et kuu aega tagasi TDSile tehtid mootoriremont on jälle aia taga. Mootor läks lihtsalt jälle keema ja veeti nööri otsas koju tagasi. Lubas selle neetud sara maha müüa ja vaadates poolt EBK'd, siis ilusad masinad on vaid nendel, kellel on raha teda pidada... Ma imestan, et peale BMW mahahõigatud uudist, et nende auto peabki rämps olema, veel leidub inimesi, kes on nõus 2 milkut auto eest välja käima ja siis veetma terve elu garantiiremondis, leits ma võin sulle nii mõndagi rääkida, mis juhtub sinu autoga teatud läbisõitude juures.
Ma arvan, et iga BMW omanik peaks UMis töötama natuke aega, enne kui oma sõiduvahendit ülistama kukuvad... Nagu ma juba olen siin öelnud, siis kõige töökindlam BMW, mis saavutas ADACi ja DEKRA testides ainsana sellise kõrge, 46.koha, oli 330xi Touring E46 kerega.. Kuigi ka see auto on saatanast vaevatud, ei käi nad ka kasutatud peast eriti töökoja uksi kulutamas.. ülejäänud BMW'd TOP100 sisse ei mahtunud... Aga tänu sellele on diisliremontijatel käed-jalad tööd täis, sest BMW diisel on kallis pidada, keeruline remontida, ergo - sissetulek garanteeritud. Mazdas töötades võis tõesti nälga jääda, sest vähemalt pool päevast oli tühjus..
aga aitab materdamisest, igaüks teab, mis oma rahaga teeb, paneb auto alla või ehitab maja või pakub lastele turvalisemat elu..
No offence, BMW näeb ilus välja igal aastakümnel, kuid kuni sa ei ole Viktor Kaasik, pole mõtet siukest saasta oma garaa¾i tarida. Isegi vana ameeriklane on taskusõbralikum.
Mu bemm, tee mis tahad, lagunes.. Saad ühe väikse vea kaelast ära, tuli uus ja suurem asemele, või vastupidi.. ja summad aina kasvasid.. Tagantjärgi, see raha, mis läks bemmi peale, oleks ma Mazda saanud tutikaks. Isegi närune rattalaager maksab bemmil mõne mehe kuupalga.. Ja see ajabki mind vihale, et bemm on üks suur butafooria.

***

Mu masin on ka nüüd selles eas, kus on vaja ära vahetada mõni üksik vidin.. Käisingi ühel heal päeval bufu'l külas ja sain osa nodi kätte.
Vahetusse läheb mootoririhm koos rullidega (kokku kogunes siis 168 000km sellele), esiklaas, 4x amordid ja kooli ajaks ilmselt kogun kokku see 1000€, et jaapanist üks doonorauto tuua, kus on nahksisu, JDM stanged, siseturu mootor ja kolmas istmerida. Euroopasse müüdi 7-kohalisena seda masinat vaid üksikutesse riikidesse ja seda koos neliveoga.. Kui meie kliima jätkab sedasi, siis ilmselt edasine tendents ongi selline, et suveks on vaja jahedat autot ja talveks nelimüttajat.. Seega variandid aina kuivavad kokku.. Kooli lõpetamisel ilmselt ostan endale miski 4x4 bussi, sest rahvast on vaja ikka vedada vahest hulgim..

Üks väike vahejuhtum kah..
Kuna elan ajalooliselt sellises kohas, kus toimusid suure sõja ajal arvukad hukkamised ja kasutati mõisa keldrit piinakambrina (jah, ahelad ripuvad seal siiamaani), siis ükspäev asutasin poe poole sõitma.. Mõisapark on kohe kõrval ja üks anomaalia, mis annab märku eksinud hingedest, on külm õhk otsepäikese all, tulin poest tagasi ja nägin jumala selgelt, kuidas kaks tumedat kogu jooksevad üle viljapõllu otse sõidutee poole.. Noh, tulin siis mõisapargi juures kurvist ja kaks kuju otse teepeal ees.. Välkkiire roolirabamine ja olin otsaga naabrimehe kaerapõllul ja kujud haihtusid.. Olen neid ennemgi seal näinud, kuid seekord päise päeva ajal neid näha oli veidi ootamatu.. Aga noh, äsja kokku lapitud stange jälle puruks ja hunnik vilja kõhu all.. Vedasime auto põllult välja ja hakkasin igavusest siis kunsti tegema, et kui juba katki on, las ta siis olla, peaasi, et laiali ei lagune... Ja niiviisi terve stange,kust vähegi pooleks oli jälle.. udutule kaotasin ka ära selle põllul tehtud ekskursiooni käigus, kuid leidsin üles ja kinnitasin tollegi uuesti..



Ja siis hakkas naisel igav ning tahtis hirmsasti autot pesta ja vahatada.. Lasin tal tegutseda..


Tegemata asjade nimekiri on jäänud üsna lühikeseks.. Väike ringreis heebliga auto all näitas, et õõtsapuksid on endiselt heas korras, ¹arniiri kolmukate katki, üks pooltelje otsa kattekumm on mõras.. vahetust vajavad ainult tagumise stabika puksid, mis õnneks on asendatavad teise margi omaga ja maksavad kokku 2€
Nüüd siis veel õlivahetus ja küünalde vahetus. Leidsin, et mootorile kõige kasumlikum (ja ka kütusekulule) on mõistlik vahetada küünlad koos õliga.

Nüüd hakkavad kindlasti bemmimehed oma seisukohta kaitsma, kuid enne tasuks oma silmad avada ja vaadata kulutatud remondisummasid.. Aga UM võtab sellegipoolest rõõmsasti vastu, kui nad parasjagu liiga busy'd ei ole, et üldse klienti märgata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 14, 2011 8:07 pm    Teema: Vasta viitega

Sellest saad aru .. rohkem mugavust -> rohkem juppe -> rohkem vahetamist ?

Täpselt nii need asjad ongi imo ..

Ja su rattalaagri jutu kohta .. kui pole raha autot remontida, ei ole mõtet seda osta ka, väga lihtne jällegi. (minu autol 1.4k oli tykk .. pole imo kallis, saba ilmselt mingit sitta ka 400 krooni eest jällegi ...)

Ma pole vahetanud yhtegi juppi mootoriga seoses .. Ainuke piider asi mis läks viimati oligi kliimavent .. ülej22nud kõik mingid kuluosad . .amordid + silladetaildi .. Nüüd tulebki vahe sisse ka ssa ostad 300 kroonise amordi või 4000 kroonise amordi, see on iga inimese enda teha, ei tasu lihtsalt hädaldada hiljem et see 300 kroonine amort koliseb kuu aja pärast
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee


Viimati muutis seda leits (Nelj. Juul. 14, 2011 8:12 pm). Kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 14, 2011 8:09 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:

Nüüd hakkavad kindlasti bemmimehed oma seisukohta kaitsma, kuid enne tasuks oma silmad avada ja vaadata kulutatud remondisummasid..


Vanemate bemmide peale ei kulu eriti palju nutsu, näiteks nagu e30 ja e36. Ainult keretöödele.
Aga et tuunida ja lisasid külge pookida, siis olen ma vait
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Juul. 17, 2011 2:14 pm    Teema: Vasta viitega

No sellest ma saan tõesti aru, et pole mõtet osta masinat, mida ei jaksa pidada.. Paraku kõik pole sellised nagu sina, leits.
No juppide hinnad varieeruvad, aga ei aduta seda, et kallim auto ei kannata odavate tükkidega lappimist.. Ja tihti, kui vaja miskit välja vahetada, siis selleks ajaks, kui raha olemas, on juba järgmine asi tuksis ja siis on auto kiirmüügis.
Esimene palgapäev kipsipanijana ja kohe tormatakse V8 e38'id ostma.. Praksi viimastel päevadel tuli mul üle vaadata mitu V8't ja üks V12, mis olid ühe kinnisvara firma omandis. Personali koomaletõmbamisega müüdi ka autod maha, paraku ei oldud tehtud erilisi hoolduseid, juhtmed rippusid armatuuri all, lõpuks inimene, kes nende masinate eest vastutas, palus et me teeks kõik et vähemalt sillad oleks vait. Et saaks ära müüa. :D
Mugavuse koha pealt jään võlgu, juhikoht on vb enamvähem, aga miks tagaistujatel nii pagana vähe ruumi on, sellest mina aru ei saa. Nii sedaanil, kui universaalil. Maasturitel on õnneks asi parem.. Ja iroonia veel selles, et vähemalt Tartu UMis on ainsad bemmiga sõitjad juhataja ja mõlemad tööde vastuvõtjad. Mehaanikud ja müügimees sõitsid KÕIK Voyageridega. Ok, minu juhendaja on Saabi fanatt, teda peaks DoriMaster ka teadma, Mart on nimeks.. ja ühel mehaanikul oli lisaks Voyale ka Mazda, ütles, et tema ei tea, et miski vanast Mazdast töökindlam oleks.. Kui õieti mäletan, oli see veel 87.a masin... Et jamh. Sama lugu nagu Amservis sõitsid Toyotaga vaid reklaamnäod. mehaanikud fännasid itaalia kraami, kuna hea odav pidada ja see Abarth Punto hakkas mullegi meeldima.

Peace brothers
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Püh. Juul. 17, 2011 3:13 pm    Teema: Vasta viitega

Eks ta ole .. kellele ema kellele tütar. Taga on tõesit v2he ruumi .. touringute puhul eriti .. samas ma pole kordagi taga sõitnud .. seega suht savi :D
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 12, 2011 5:28 pm    Teema: Vasta viitega

hakkas igav.. rookisin koledad udukad eest ära ja panin natuke vähem koledad seasilmad ette.. just nimelt päeval sõitmise eesmärgiga.. nüüd, kus seadus lubab udutulesid pooltulede asemel kasutada päeval, on päris palju säänseid liiklusesse tekkinud.. plaan siiski LED tuled sinna hankida, kuid kärab küll esialgu. Originaalkinnituste kohad sai ära kasutada, seega lisaauke ei tekitanud oma tegevusega..



Hiljuti sai ka buful külas käidud ja paar nädalat tagasi sai ka hammasrihm koos pudinatega ära vahetatud.. Roostes poltide ja vandesõnadega läks kokku 6h ,kuniks jälle häält tegi.

Siis üks vahejuhtum, kus tagumise sadula kinnituspoldid ära jalutasid ja ma linnas esimese pidurdusega sadula minema saatsin.. Õnnelik ei olnud just selle teo üle, sest nüüd on klotsid nahkas ja lihvis velje sisekülje ära, kaasa arvatud tasakaalud, kuid tundub, et too ratas enam ei vibragi
Nüüd jääb veel 12€ küünalde peale kulutada ja siis on kuni koolini rahu majas. Siis vaja ikkagist alustada veermiku uuendamist. Ei midagi hullu õnneks, tühitähi. Praegu on müügis uued komplektsed õõtsad 40€ tk, siis peaks need endale tagavaraks hankima.. So far, so good.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 12, 2011 10:07 pm    Teema: Vasta viitega

Lausa lust võib remontida olla, vaadates kui odavad rsk autoe jupid ikka kohati on :D
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 13, 2011 12:21 am    Teema: Vasta viitega

suht.
ma olen tegelt kade oma kursavenna peale..
Opel Astra 2003. Jupid antakse lausa tasuta kätte. lisaks sellele, et kütust tahab too 1.7 diisel ainult 4.4 keskmiselt..
Ah, elab üle.
Vähemalt ei ole mingi haruldane elukas, mille juppe peab kuskilt ekstra tellima..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 13, 2011 5:30 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
suht.
ma olen tegelt kade oma kursavenna peale..
Opel Astra 2003.

1.7 diisel


Ma küll kade poleks!!


Viimati muutis seda Alan (Laup. Aug. 13, 2011 7:26 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 13, 2011 6:45 pm    Teema: Vasta viitega

Miks mitte,ega ainult bemm pole auto.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 13, 2011 7:25 pm    Teema: Vasta viitega

Pole seda väitnudki ja ei väidagi :)

Lihtsalt ei ole midagi kadestada... odav võib ju ülalpidamine olla, aga see on ka kõik - rohkemat 1.7d Astra sulle kahjuks paku.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 13, 2011 10:14 pm    Teema: Vasta viitega

Punktist A punkti B ka =)
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 14, 2011 1:55 am    Teema: Vasta viitega

nii uskumatu kui see ka pole, see pisike 1.7 on küllalt võimekas, et näiteks kaheliitrine bemm hommikusöögiks süüa.. :P aga jamh, eks jauramist ole.. kursavend otsib praegu käigukasti, kuna eelmine kast oli üleüldse bensuka oma, siis küttekulu oli üle poole liitri kõrgem, kui peaks.. Nüüd peaks disla õige kastiga ilusti 4 liitri peal küttekulu olema.. ja seda siis keskmiselt! sama autoga käidi Tartust Vilniuses ja tagasi tartusse jõudes oli nõksu alla veerand paagi, ehk siis kulus veidi üle 30L kütust.
Aga jah, eks igal asjal on omad plussid, miinused.. Madalad kulud ja hea kestvus on olulisem, kui sõita luksuslikuma autoga, kuhu kütet osta ei jõua ja mille esimene hooldusarve närvid krussi ajab.. Aga reeglina ostetakse auto ikka vastavalt võimetele ja maitsele. :P
Mina näiteks sain koti pähe kälimehe 59kW Fabia käest.. Oleks mul või 10 000rpmi olnud, poleks seda pisikest kuuti ikka kätte saanud.. ja nemad sõitsid veel neljakesi autos.. Lõppkiiruses ilmselt oleks ta kunagi kätte saanud, aga tee hakkas otsa saama ja vesiliug ei teinud meelt sugugi kergemaks.. Säh sulle R3 diislit. :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 14, 2011 11:50 am    Teema: Vasta viitega

Eks autode käest mis ei kaalu midagi ongi lihtne kotti pähe saada...aga kui hakkame rääkima rehvimürast ja maanteemürast on neil suht suu kinni ja emmi täis....

Olen sõitnud uute odavama klassi autodega ja tegelt on ikka jube ,eriti kui võrrelda üle 10a taguse kvaliteet autodega.

Siin viljandis millegi hommikusöögis söömine on jama jutt, siin pole ju kaherealist teedki linnas mille peal juhuslikuti kiirendama sattuda....

btw 4l küttekulu usun ma autodest millel on tehasekulu ette nähtud 3,5l ja sellist usun ma omakorda autodest millel on tõesti diisel r3, minukäes oleks nagunii 7l linnas vms....ega need ökoautod tegelt eriti ei liigu.. naisel on mul 1,5l r4 , ainuke mis seal liigub on tahhomeeter
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 14, 2011 4:18 pm    Teema: Vasta viitega

Huvitav mis kiirendusühik see "bemmi luttimine" on?
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 14, 2011 5:59 pm    Teema: Vasta viitega

No Leola tn on suht OK koht, kus jalg maha panna.. tankla juurest paremale ja hops..
Eks jah, nee duued ökoautod on ka paras butafooria - Prius on neist kõige feilim.. välja hõigatud 4.L sajale tuleb tõesti siis, kui üle 80 ei vajuta ja möödasõite ei tee ja foori all süüte välja keerad. Muidu tuleb ikka nii 7-8 keskmine ja seda saab ka 4.4V8 BMW täitsa ise nägin, kuidas 4.4liitrine elukas linnas 8L sajale tuksus, aga no see ei ole sõitmine..

Bemmi luttimine on muidugi kahe otsaga asi.. kui ikka 25.a vana rondi foori taga maha jätad, siis oled muidugi ilge tegija ning uutega jääd ise LED tulesid vaatama.. Aga noh, teades, palju miski masin kütet rüüpab mingil momendil, siis on igal juhul odavam käia diisliga õrritamas, kui korraks bemmil pedaal maha lükata. Samas see 6.0 V12 on ju niiiiiiiiii nunnu..
Aga noh, niikaua kuni UMis ei tööta litsentseeritud mehaanikud, niikaua ilmselt ei ole mõtet loota ka esinduse kvaliteettööle..
Leits, sinu autot muideks remondib UMis baleriin, et sa teaks. :D
Siis üks mees on lendur, teine on juba mainitud baleriin, kolmas on autoinseneri haridusega, neljas on samuti Särka kooli kasvandik ja viimased mehed on pottsepad. Ja mehaaniku paber ongi vaid Särka mehel.
Vat siuke seltskond meil siis koos.. :D
Amservis polnud lugu eriti targem, kuid nüüd avati ju Tartus õppeklass ja Tartu khk kasvandikud ainult Toyotasid näevadki.. seega palju õnne neile.. Aga näha on, et diisliga tegelejaid on vähe, seega peaks rea sealt üle võtma ja hakkama spetsialiseeruma kuskilt otsast.. bensukad on igavad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 14, 2011 7:28 pm    Teema: Vasta viitega

Kisub OT-ks kuid ühest küljest tekib küsimus miks üldse püüda kedagi lutitada? Näiteks Jakobsoni tnavalt valgusfoori alt on pidev vajadus osadel paremast reast minna rehvivilina saatel mu kõrvalt ära vaid selleks, et 30 m pärast reastuda vasakusse ritta ja keerata comarketi juurde.
Samas ka näide lutitamisest. Ülikooli kursavennal oli miskine kahe turboga nelikveoline golf 3 ning hobiks streetrace. Minul oli 1,3 Lada 05 aastast 82. Rebastepeo käigus sattusime jutlema ning koostöös alkoholiga arvasin ta masina olevat kehvema kui minu vana lada. Isegi läksin nii ülbeks, et soovisin vedada kihla. Ütlesin, et joonel näitaksin talle stock masinaga tagatulesid ja enne fini¹it ta mind enam ei näeks...
Hommikul peale kainenemist tuli mul aga oma sõnade eest seista. Mõlemal kast õlut pagasiruumis sättisime masinad joonele ning valmistusime pingsaks võistluseks. Enne starti käisime veel tiiru ümber autode, et veenduda sõidukite korrasolekus ning teise poole pahatahtlikuse puudumises... Tegin juttu oma heas korras tagatuledest ning isegi osutasin neile näpuga. Ta vaatas neid pingsalt ja teavitas mind, et vasakul pool ei tööta parktuli. Heaküll tal oli hea nägemine.
Istunud sõidukitesse anti start. Vana lada erksus üllatas meid mõlemaid, kuid siiski ootuspäraselt rebis golf ennast pisut ette... see oli vaid sekundite küsimus mil vana lada oma tõelist palet näitas ning golf vahet aina pikendas kuni mu vaateväljast lahkus...
Jõudnud fini¹isse, nägin ma muhelevat kursavenda juba oma koni kustutavat. Nii suur oli tema edumaa. Nägu venis aga pikaks kui ta pidi nentima oma kaotust. Kihlvedu oli, et näitan talle oma tagatulesid (osutasin ju sõrmega) ning enne fini¹it ta mind ei näe... ilmselgelt.
Õnneks tülli me ei pööranud ja ta kaotatud õlle jõime koos tema ja ülejäänud talgulistega ära. Et pikka viha ei oleks, tõstsin lauale ka oma pagasiruumis olnud kasti talle lohutusauhinnaks
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 14, 2011 9:05 pm    Teema: Vasta viitega

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 7:19 pm    Teema: Vasta viitega

ah, natsa pilti kah..
summutiots, mis siis sai asendatud enne kooli keevituse abiga midagi ära ei võtnud, samas peale välimuse eriti juurde ka ei andnud.. :D Vähemalt ei tülita sm. Toll mind enam.
ja täna lükkasin keldrist leitud viimane jooks 16" lamelle alla.. saab veel lume tulekuga vabamalt hingata, talvekad panin ka juba valmis, õhud sisse ja ilusti ootele, et ei peaks istuma kuskil järjekorras, sest Türilt Tartu lihtsalt rehvide pärast sõita on ka mõttetu.. Ja saab esimese lumega veidi lustida..

Siis muidugi diagnostika õppejõuga sai räägitud, et külastan tema moodsat arvutiparki, kuna koolis Boschi aparaat ei loe mu autot, siis selgus, et eestist ei leiagi aparaati, mis minu auto OBD'd võiks lugeda, ainuke edasiminek oli see, et ülikallis diagnoosiaparaat tundis ära, et Mazda 626 ühendati külge, aga kuna elektroonika on mul Austraalia turu P-EOBD-II, siis mul ei ole mõtet enam südant valutada veakoodide pärast. Kui mingi asi nöögib, tuleb asjale hakata loominguliselt lähenema ja mehaaniliselt defekteerima...
Ülidselt võib rahule jääda.
Oktoobris saab esimese stipi eest osta veermikunänni ja uue esiklaasi.




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 8:22 pm    Teema: Vasta viitega

nüüd peaks video ka tulema kuidas selle estakaadi abiga auto 2 ratta peal seal ringi tiirutab?

Youtubes olen näinud,et tavaliselt nii seal tehakse..ootame siis, äkki uploadib alles.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024