Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Evil 9 Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2008 Postitusi: 465 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Laup. Okt. 23, 2010 9:27 pm Teema: NISSAN TERRANO 2.4 - 76kW 1990 |
|
|
Sai siis oma pisikut veel süvendatud ja maale selline aparaat muretsetud.
NISSAN Terrano:
Südameks nagu pealkirjaski 2.4 - 76 kW mootor:
Sisu vajab väheke hoolt:
Kuid see eest muusikat teeb Sony CD-ga makk:
Raha kulus oma jagu (mille automaat väljastas siis selliselt):
Nüüd siis kaks sõpra (kokku 5.2 l ja 204kW) + siis 2x 4x4 vedu :)

Viimati muutis seda Evil 9 (Esm. Okt. 25, 2010 9:46 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
noID Satub siia tihti

Liitunud: 11 Märts 2006 Postitusi: 218 Asukoht: Uus tn.38
|
Postitatud: Püh. Okt. 24, 2010 7:21 pm Teema: |
|
|
no mis me rikastest räägime, aga eks talunikel ikka peab jeep olema  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Evil 9 Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2008 Postitusi: 465 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Püh. Okt. 24, 2010 8:32 pm Teema: |
|
|
noID kirjutas: | no mis me rikastest räägime, aga eks talunikel ikka peab jeep olema  |
Olude sunnil küll jah. Tarbeese/tööloom, mis muud :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Okt. 24, 2010 9:21 pm Teema: |
|
|
Aga veoskeem on vist oluliselt asisem kui sellel olympia(loe: audi) autol? _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Okt. 24, 2010 9:48 pm Teema: |
|
|
pigem on ikka audil asisem _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Okt. 24, 2010 10:10 pm Teema: |
|
|
Nissanil peaksid lukud ja muud jutud olema(+ lylitatav vedu), audi puht tavaline _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Okt. 25, 2010 11:03 am Teema: |
|
|
see peaks siiski Pathfinder olema, aga jah, kui sellel Datsunil on lukud peal, siis juba sellega jääb Audi hätta - C3-C4 põlvkond sai Quattro II, millel on lukk võimalik vaid tagasillas - lisaks "How does the system perform: When rear differential is manually locked, the car will not be able to move if one front wheel and both rear wheels lose traction altogether."
Aga offroadi meeste seas on see pill väga hinnatud. Sellest saab veel vintsi ja raudade abil ägeda metsakulguri. Kuskilt saab kindlasti ka sillatõste vidinaid, mille abil auto väheke kõrgemaks tõsta.
Edu!  |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Esm. Okt. 25, 2010 4:45 pm Teema: |
|
|
Teinud tsirkust sellise pilliga,bena varjant vähe mannetu ja probleemne,kütte kulu trassil 90-nega 9-10L/100 linn tubli 12+
Diisel vähe parem aga noh,lustida saab sellega talvel küll. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Evil 9 Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2008 Postitusi: 465 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Okt. 25, 2010 8:04 pm Teema: |
|
|
S4 kirjutas: | Teinud tsirkust sellise pilliga,bena varjant vähe mannetu ja probleemne,kütte kulu trassil 90-nega 9-10L/100 linn tubli 12+
Diisel vähe parem aga noh,lustida saab sellega talvel küll. |
Jah, eks selline masin on diislina ökonoomsem aga niipalju kui mul vaja ja hinnavahe diislitega siis...
Passis kirjas Terrano ja siiski peaks olema ka nii. Pathfinder on vist 4 ukseline variant äkki? Vähemalt googeldades tundus nii. Ja Audil tõesti II generatsiooni quattro.
Lähemalt siis:
quattro generation II
Starting from 1988 on older generation Audi 100 C3 platform and Audi Quattro turbo coupé until the end of their production, and on new generation B3 platform (1989–1992) Audi 80/90 quattro, B4 platform (1992–1995) Audi 80, Audi Coupé quattro, Audi S2, Audi RS2 Avant, C4 platform (1991–1994) Audi 100 quattro, Audi S4, earlier C4 platform (1995) Audi A6/S6.
System type: Permanent four-wheel drive.
Torsen centre differential, 50:50 'default' split, automatically apportioning up to 75% of torque transfer to either axle.
Open rear differential, manually lockable via switch on centre console located next to handbrake. ¹
Open front differential, no lock.
¹ - ABS disabled when locked, automatically unlocks if speed exceeds 25 km/h (16 mph).
How does the system perform: When rear differential is manually locked, the car will not be able to move if one front wheel and both rear wheels lose traction altogether.
Edit: Et siis jah Terrano on euroopa päraselt, Pathfinder on jaapanis :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Celicagirl Satub siia tihti

Liitunud: 2 Jan. 2009 Postitusi: 109 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Okt. 26, 2010 8:55 pm Teema: |
|
|
Pole mõtet võrrelda maasturit audiga.
Kui nalja tahad saada ja mõnusat drifti ja küljetamist lumel, siis on selleks audi.
Kui tahad paksus lumes/poris/mudas ronida, siis on selleks terrano.
Ja sellest audi difrilikust ei ole mingit kasu. Neli aastat iga talv olen üritanud rakendust leida sellele. Tegelikutl sain ka, aga ikkagi kasu ei ole. Kui ikka kinni jääd põhja peale, siis üldiselt ei aita see midagi, kui diffri lukku lükkad.
Ja lukk on peal aind kuni 30km/h, aga teatud oludes oleks vaja lukus ratastega oluliselt kiiremini läbi sõita. Ja kui ronima jääd oma lukuga, siis vaud ikka sisse, või jääd lumme kinni. Ikka kasu ei ole. Ja kui kiiremini lähed, siis ilma lukuta lähed läbi ikka, seni kuni põhja peale ei jää.
Ja kui maasturiga põhja peale jääd, ei aita ju ka miskit muud kui vints, või teine masin.
Ja mario jutu peale võin lisada, et süsteem toimib nõksuga, kui pidurdada veo ajal kõiki rattaid. See tähendab kindlat siduri surma, aga mind on mõne korra siiski konkreetselt lume seest välja toonud. Siis ei olnud nii põhja peal veel asi. No ja siduri sain ka vahetada ära.
Vot, minu (mitte ainult kahekordne) kogemus ja arvamus. |
|
Tagasi üles |
|
 |
t1mmu Satub siia tihti
Liitunud: 23 Jan. 2010 Postitusi: 210 Asukoht: Tallinn aka. viljandi
|
Postitatud: Teis. Okt. 26, 2010 10:15 pm Teema: |
|
|
Oleks mul evo või wrx siis ma naeraks teid quattro vendasid/õdesid aga hetkel saate mind naerda! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Okt. 26, 2010 10:44 pm Teema: |
|
|
miks sa arvad,et audi nelivedu oluliselt kehvem on subaru,evo vedudest? Ei tohiks nagu eriti kehvem olla minuteada. Pole muidugi süvenenud.
Eks nelivedu ikka selleks,et talvel jäärajal käia ja linnas muretult sõita kui paks lumi on. Lumesahad ajavad ainult närvi.... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
DoriMaster Vana tuttav

Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Teis. Okt. 26, 2010 11:09 pm Teema: |
|
|
Öeldakse, et audi mehed naeravad ühe veduste üle, subaru mehed naeravad audi meeste üle. Point selles, et subarutel peaks olema kõik sillad torsenitega, audidel on ehk taga torsen või siis mõnel keskel ka. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Celicagirl Satub siia tihti

Liitunud: 2 Jan. 2009 Postitusi: 109 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Okt. 27, 2010 8:24 pm Teema: |
|
|
No ega ei ole jah vägapalju kehvem. Aga jah, eks see on paras tüliõun koguaeg olnud. Teeks teema, vaidlused veoskeemide üle või vaidleks vaba teema all edasi.
Jätame teema tubli töölooma tarbeks. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Evil 9 Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2008 Postitusi: 465 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Okt. 27, 2010 9:15 pm Teema: |
|
|
Eks need veoskeemide üle vaidlused lõppude lõpuks kuskile välja ei vii. Lihtsalt saab ennast välja elada. Istub iga asi kinni kui kõhu peal oled. Pole vahet kas veab 2;4;6 või 8 ratast, võimalik, et isegi mõni roomik/lint. Kui ikka põhi kaob, siis lendu ei tõuse ükski asi. Masin sai soetatud maale ja plaan töövahendina kasutada. 2 aastat puudub ka ülevaatus. Võimalik, et kunagi kui aega/raha rohkem tuleb tee legaalsena tagasi aga seniks metsavahel hea kulgeda. Ja just nagu Celicagirl kuldsed sõnad ütles
Tsiteerin:: | Celicagirl
Postitatud: Teis. Okt. 26, 2010 7:55 pm
Pole mõtet võrrelda maasturit audiga.
Kui nalja tahad saada ja mõnusat drifti ja küljetamist lumel, siis on selleks audi.
Kui tahad paksus lumes/poris/mudas ronida, siis on selleks terrano. |
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Okt. 27, 2010 10:17 pm Teema: |
|
|
Mõnus pill, sobib hästi maale metsa vahevahel möllamiseks :D |
|
Tagasi üles |
|
 |
Evil 9 Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2008 Postitusi: 465 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Sept. 18, 2012 8:04 pm Teema: |
|
|
Võib selle auto endiste alla tõsta. Omanik vahetunud! |
|
Tagasi üles |
|
 |
|