Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Reede. Okt. 08, 2010 3:27 pm Teema: BMW 520i 1999 - Auto müüdud, teema lukku. |
|
|
Eelmise masina, Opeli, probleemide sagenemise tõttu otsustasin teha vahetuse. Kuna kuulutuse peale ei kiputud eriti kontakteeruma, otsustasin teha tehingu hoopiski autoaias. Muidugi antakse auto turuväärtusest healjuhul kolmveerand, kuid saab vähemalt kiiremas korras lahti. Niisiis, ajasin ühel laupäeva hommikul Opelil rattad Tartu suunas veerema. Läksin autoaeda, kus oli eelnevalt internetis üks BMW silma hakanud. Oma silmaga nähes ning peale esimest proovisõitu tegin kindla otsuse ja olemas ta oligi. Opel jäi sinna oma uut peremeest ootama.
Autoks siis BMW e39 520i, aastast 1999. Taanist toodud. Olen esimene omanik siinses vabariigis. Läbisõit alguses hirmutas natuke (300 tuhat kopikatega), kuid tundub, et mootor on korralikku ja regulaarset hooldust saanud ja tiksub nii nagu peab. Ka ülevaatuse läbis suurepäraste näitajatega ning puhta lehega. Masin on täiesti plank, ilma eriliste lisadeta (multirool, xenonid, püsikiiruse hoidja, kliima jne. peaks olema sellel aastakäigu BMW'l baasvarustus, vist ) Plaanis ei ole ka midagi ise lisada või välimust muuta, stereo jätan ka ilmselt originaali.

Viimati muutis seda Kolk (Teis. Aug. 13, 2013 8:08 pm). Kokku muudetud 2 korda |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Laup. Okt. 09, 2010 7:41 pm Teema: |
|
|
Paksu rahakotti ka sulle siis :)
Ja läbisõidu kohta, no be real 300k ongi neam v2hem ehk õige .. Mingitest 1xx xxx km läbisõitudest ja 10a+ vanadel autodel võid ainult unistada |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Okt. 09, 2010 8:09 pm Teema: |
|
|
palju ikka, mul on 87 000km ees üle 10a vanal autol :)
A bmw-st siis seda,et sellise auto teevad ilusaks uued esi-ja tagatuled. Tagatuled sellel küll juba facelifti omad isegi.
mõningaid juppe.. http://fxr-corp.be/KIT/BMW/BMW%20E39/Kits%20%20carrosseries%20et%20accessoires%20BMW%20E39%20Tuning.htm
küll on lihtne ja odav ikka bemmi tuunida :( _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Laup. Okt. 09, 2010 9:03 pm Teema: |
|
|
tagatuled ei ole facelifti omad |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Okt. 10, 2010 11:17 am Teema: |
|
|
peaks ikka olema küll,sest alguses olid kollased suunad. Kindel värk. Facelifte on sel autol mitmeid vist olnud tulede osas. Mul emal oli 97a samasugune bmw. Üldiselt solid-sisu ja kvaliteet. Vähe väikene auto on aga noh, saab hakkama. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Okt. 10, 2010 11:58 am Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | Vähe väikene auto on aga noh, saab hakkama. | Ise küll ruumikuse üle ei kurda, veel.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Okt. 10, 2010 12:06 pm Teema: |
|
|
Kuna külm aeg hakkab lähenema, peaksin hakkama talverehve vaatama. Ei tea, kumb variant oleks mõistlikum.. kas soetada rehvid harilike plekkvelgedega, või ainult rehvid. Miskipärast paljud vaatavad altkulmu talvel valuvelgedega sõitmisele.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Okt. 10, 2010 12:10 pm Teema: |
|
|
eks põhjus ole ikka rahas (inimestel pole raha,et omada topeltvelgi etc) , vahetpole imo millega talvel sõita. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Püh. Okt. 10, 2010 7:38 pm Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | peaks ikka olema küll,sest alguses olid kollased suunad. Kindel värk. Facelifte on sel autol mitmeid vist olnud tulede osas. Mul emal oli 97a samasugune bmw. Üldiselt solid-sisu ja kvaliteet. Vähe väikene auto on aga noh, saab hakkama. |
ei ole. Inimene sia tehasest ise valida, kas ta tellib valge suuna või kollase suunaga.
PFL tuli
LINK
FL tuli:
LINK
FL tekkisid nö "triibud" tagatuledesse. CELIS vms neid nimetati
aitab vast OTst nyyd :)
Talvel imo on pohh millega panna, plekk ka täitsa fine. See sool keerabki neid velgi perse .. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Esm. Okt. 11, 2010 7:01 pm Teema: |
|
|
Tsiteerin:: |
Talvel imo on pohh millega panna, plekk ka täitsa fine. See sool keerabki neid velgi perse .. |
Uurisin plekkvelgede hindu ka, lõppkokkuvõttes tulekski kasulikum osta plekid.. jäävad sügisesed ja kevadised rehvivahetused ära.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mihkel22 Aktiivne külaline
Liitunud: 4 Märts 2009 Postitusi: 58
|
Postitatud: Esm. Okt. 11, 2010 9:14 pm Teema: |
|
|
Kolk kirjutas: | Tsiteerin:: |
Talvel imo on pohh millega panna, plekk ka täitsa fine. See sool keerabki neid velgi perse .. |
Uurisin plekkvelgede hindu ka, lõppkokkuvõttes tulekski kasulikum osta plekid.. jäävad sügisesed ja kevadised rehvivahetused ära.  | Mul kodus seisavad E34 viie kodaraga valukad talvekatega,mustrijääk rehvidel 9mm. Rehvi mõõdud 225/55/16. Peaks sinu autole sobima küll. _________________ Ehitus,remondi tõõd,5527712 |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Esm. Okt. 11, 2010 9:41 pm Teema: |
|
|
E34-l on erinev keskava läbimõõt võrreldes e39-ga.
Kobe pill! |
|
Tagasi üles |
|
 |
kup¹ Vana tuttav

Liitunud: 18 Jan. 2007 Postitusi: 316 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Okt. 13, 2010 5:18 pm Teema: |
|
|
Absoluutselt ei imesta, et sellise valiku tegid :D
Soovitan teised veljed osta, sool keerab valud perse ja lõpuks hoiad piisavalt raha kokku rehvivahetuste pealt.
muidu masin nice :) _________________ Uued ja kasutatud sõiduautode, rasketehnika, ATV, moto rehvid/veljed www.aalux.ee
Küsi hinda! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Laup. Nov. 13, 2010 6:33 pm Teema: |
|
|
Leidsin siis lõpuks endale teised valuveljed 16", millele panin Opelist järele jäänud naastrehvid peale. Eelmisel nädala miinuskraadidega hommikud suverehvidega polnud enam kõige mugavamad.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Dets. 05, 2010 4:41 am Teema: |
|
|
Mõni tund tagasi tegin esimese avarii selle masinaga. Olustverest Viljandi suunas liikudes, umbes kilomeeter enne Mudistet, ületas metskits teed. Ilm oli parajalt tuisune, mistõttu vaatevälja raadiust ei saa arvukate mõõtühikutega iseloomustada. Ilmselt sekundi suurune ajaühik oleks palju öeldud tolle kahe hetke vahele, mil nägin kitse keset teed figureerimas kuni tema kokkupuutumiseni auto esistangega. Kiirus oli umbes 80-90 km/h ja piduripedaali ei jõudnud kahjuks enne juhtumit vajutada. Võib-olla just läks õnneks- mõni hek enne ohtlikku situatsiooni oleks äkki rooli või piduriga äkilise liigutuse teinud ja oleks midagi hullemat (enda ja auto seisukohalt) juhtunud, aga oleks on oleks. Oleks pe*sel küüned, istuks laes. Praguse kiirvaatluse tulemused: stange parempoolne külg on umbes 2-3 cm tahapoole nihkunud; lisatuli on oma pesast eemaldunud ja pirni hõõgniit löögi tagajärjel purunenud; stangel mõrad ja parempoolses esiratta koopas olev porilapakas ei näe just kõige soliidsem välja. Päeval üritan masina kanalile ajada ja eemaldada suuremad probleemid (stange asukoht parempoolse esiratta koopaga kooskõlla viia ning võimalikud lipendavad osad kuidagi fikseerida.) Loodan, et põhjalikum kontroll liiga palju ebameeldivaid üllatusi ei too.
Turvalist liiklemist klubiliikmetele sel libedal ja kohati piiratud nähtavusega ajal.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Dets. 05, 2010 11:03 pm Teema: |
|
|
Sellega saaks ilmselt ka kanjonis kruiisida.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Laup. Dets. 11, 2010 6:47 pm Teema: |
|
|
Niisiis, masin on Unistaris remondis ja esiots on jälle nagu uus. Mõistlikum oli paigaldada uus stange. Ühtlasi tehakse veel pagasiluugi avamise süsteem korda, mis mul ei toiminud. Avasin siiani võtmega. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ex Vana tuttav

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 1148
|
Postitatud: Püh. Dets. 12, 2010 1:26 pm Teema: |
|
|
aga no suht hästi ikkagi läks,et ainult stanges vahetusega asi piirnes.tuled ja muud asjad jäid terveks  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Apr. 24, 2011 12:45 pm Teema: |
|
|
Eile oli ilus ilm ja ohverdasin pool päeva autole. Pigieemaldus, vahatamine ja salongi põhjalik puhastamine. Masin näeb välja nagu äsja tehasest väljunud.
Paar nädalat tagasi vahetasin ka õhufiltri välja, mis ei näinud enam kõige soliidsem välja. Peagi vaja veel korralisel ülevaatusel ära käia. Praegu ei näe põhjust, et peaks põdema masina korrasoleku üle, eks näis.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Apr. 26, 2011 1:22 pm Teema: |
|
|
Kolk kirjutas: | Peagi vaja veel korralisel ülevaatusel ära käia. Praegu ei näe põhjust, et peaks põdema masina korrasoleku üle, eks näis.  |
Ei põdenud, aga siiski ei saanud läbi. Käsipidur jäi veidi nõrgaks. Ülejäänud oli tip-top. Nii et, veidi putitamist ja uuele katsele varsti. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Kolm. Mai 04, 2011 1:16 pm Teema: |
|
|
Täna hommikul sai vahetatud tagumised käsipiduriklotsid ja peale seda ülevaatusele sõidetud. Seekord siis läks puhtalt läbi. Heitgaasidega võib vägagi rahule jääda.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Juun. 21, 2011 8:28 pm Teema: |
|
|
Kuna mul algasid jaanipühad töölt vabade päevade näol juba tänasest, siis otsustasin autoga maale sõita ja garaa¾i kanalile ajada õlivahetuse eesmärgil. Kõik laabus suurepäraselt, välja arvatud see, et keerasin karteri õlipoldi puruks. Õnneks suutsin muretseda kiiresti uue poldi ja sisse murdunud osa sain kolmnurkviili ja kullinokkade abil kätte. Hea, et see polt seest õõnes on. Sisse läks Castrol 10w40 poolsünteetiline õli. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 11:20 am Teema: |
|
|
Peale õli vahetamist hakkasin uurima, kuidas saaks armatuuris õlivahetuse tule nullida. Õnneks oli BMW klubis sellel teemal arutatud lehekülgede viisi ja polnudki midagi muud kui juhtmejupp diagnostiku pistiku 7. klemmi torgata ja teine ots massi asetada ning (süüde samal ajal sees) umbes 3-5 sekundit oodata.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 11:29 am Teema: |
|
|
Midagi suvist ka.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
mk2_GT Aktiivne külaline

Liitunud: 1 Juul. 2011 Postitusi: 22
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 12:55 pm Teema: |
|
|
nice  _________________ ...life is too short to drive slow... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 1:40 pm Teema: |
|
|
UMis olin, sis toodi üks bemm, omanik oli igavusest lühistanud 7 ja 19, et õlituld nullida.. lasi aju õhtale..
mind hämmastab, kuivõrd õrn on selle asja elektroonika. Kogemus näitab, et kõige töökindlamad bumerid on E28 karpaga 2.0 ja X3 2.0diisel.. E36 oma 1.7liitrise diisliga ei sattunud samuti kordagi töökotta..
Igati puhas ja viisakas.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 5:15 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | UMis olin, sis toodi üks bemm, omanik oli igavusest lühistanud 7 ja 19, et õlituld nullida.. |
19 on mass siis? Ma ise kasutasin massi jaoks auto kere.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 7:00 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | UMis olin, sis toodi üks bemm, omanik oli igavusest lühistanud 7 ja 19, et õlituld nullida.. lasi aju õhtale..
mind hämmastab, kuivõrd õrn on selle asja elektroonika. Kogemus näitab, et kõige töökindlamad bumerid on E28 karpaga 2.0 ja X3 2.0diisel.. E36 oma 1.7liitrise diisliga ei sattunud samuti kordagi töökotta..
Igati puhas ja viisakas.  |
V2ga lihtne .. tehas poelgi ette n2inud, et mingi tohman hakkab midgai lyhistama .. vaid pannakse arvuti järgi ja nullitakse :1 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Juul. 03, 2011 7:52 pm Teema: |
|
|
phh, krt, kuidas viga sisse lipsas.. ma tahtsin ikka 16 kirjutada :D
16 peaks olema ka 12v toite jaoks, seega lühis on kerge tulema...
elektroonika on nõrguke..
sõbral on TDS, sõitis linnas läbi löökaugu ja immoblokk andis otsad. Nüüd saab sõita nii, et öö otsa on moodul radika peal, hommiku paneb külge ja kohe käivitub. Kui radika peal ei hoia, annab arvuti veakoodiks EWS ploki info puudumise. müstika.
Kolk, hoia oma masinat hästi :D
Leits, jah, kuigi juhe ei maksa tuhkagi ja INSPA on netis täitsa saadaval. Diislimehed saavad sellega ehk nii mõndagi teha.
Kuigi originaal DIS'i see ei asenda.. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 10:15 am Teema: |
|
|
Olen vahepeal pead murdnud ühe jubina pärast. Üks xenoni plokk lõpetas töötamise. Ükstapuha, kustkohast otsimisega alustan, jõuan ikka ringiga samasse kohta tagasi - tuleb osta terve uus komplekt (2 pirni + 2 plokki), kuna seda ühte ja õiget plokki pole kuskilt saada.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 8:53 pm Teema: |
|
|
Aga milles probleem, plokk ja pirnid kokku maksavad nii 800 eeku
... mõnel mehel vedeleb siin preagu keldris näiteks kasutatud h7 komplekt kogu täiega,uute pirnidega... nimesid ei nimeta aga maik
AGA ALATI VÕIB osta originaal ploki ma kujutan ette ,et mingi 3-5 tuhande eest miinimum ,hea kui tuleta saab , tulega koos mingi 20 000 eek
edit: kui sa räägid B plokkidest siis milline see "õige" sinuarust on? Siiani nähtutel on kõik otsad samasugused olnud plokil! _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 9:10 pm Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | edit: kui sa räägid B plokkidest siis milline see "õige" sinuarust on? Siiani nähtutel on kõik otsad samasugused olnud plokil! |
Vahepeal oleksin poolmuidu saanud ühe ploki, kasutatud BMW originaal, aga paraku otsad ei sobinud. BMW lammutussegi saatsin foto enda omast ja öeldi, et ei ole neil pakkuda sellist ega ka ühtegi teist, mis sobiks seda asendama..
Selle ainuõige saaks Abovo kaudu tellida umbes 300 eurooplase eest, aga sealgi soovitati terve komplekt välja vahetada, tuleb soodsam. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 9:35 pm Teema: |
|
|
Sellist vaja:
Selliseid leiaks soodsalt, aga ei sobi:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 9:55 pm Teema: |
|
|
Ma ei näe nagu eriti probleemi pistikute ümbertegemises või sa näed ?
Seal ju lausa 2 otsa, punane ja must üldiselt. Eks muidugi on originaal parem... tea kas ta just 300 euri parem on. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 10:14 pm Teema: |
|
|
Vaatan veel veidi ringi ja pean asjatundjatega aru. 300 eurist investeeringut üheainsa jublaka pärast (originaal) ei ole tahtmist tõesti teha, kui on võimalus saada terve komplekt (mitteoriginaal) tunduvalt soodsamalt. See on lihtsalt müstika, et seda originaali ei leia kuskilt ka kasutatuna. Nagu oleks e39 eriline haruldus, mille jupid on defitsiit.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 10:54 pm Teema: |
|
|
ebay t2is neid .. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 11:07 pm Teema: |
|
|
leits kirjutas: | ebay t2is neid .. |
Neid teistsuguste pistikutega plokke küll. Õiged on USAs olemas, aga kuulutuses seisab: We only ship to the United States at this time We also do not ship international |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 11:18 pm Teema: |
|
|
Turboclubis kasutaja Heikki kaudu tellli. Ma just tellisin ja väga hea diil. Tema teeb kõik sinu eest, sina pead aint raha kandma. Ei ole oluline , ka sfirma eesti saadab v ei. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Teis. Aug. 02, 2011 11:22 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | Turboclubis kasutaja Heikki kaudu tellli. Ma just tellisin ja väga hea diil. Tema teeb kõik sinu eest, sina pead aint raha kandma. Ei ole oluline , ka sfirma eesti saadab v ei. |
Panen kõrva taha, tänud! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Aug. 07, 2011 9:37 pm Teema: |
|
|
Tundub, et xenon-ploki mure on lahenenud. Panin BMW foorumisse ostukuulutuse koos pildiga ja tuli üksainus pakkumine kelleltki Ida-Virumaa kodanikult. Täna õhtupoolikul Selveri Smartposti kapist paki kätte saades kiskusin kärstitult kaubalt kiiremas korras pakendi, et veenduda, kas on ikka õige. Oligi, lihtsalt kinnitus oli vale poole oma, aga selle asendasin enda tuksis ploki küljes olevaga. Igaks juhuks tegin veel ploki lahti ja avastastasin sealt mõne tilga vett ning sisu oli korralikult niiske. Kuivatasin ära ja puhastasin piiritusega, panin uuesti kokku ja monteerisin ploki omale kohale. Toimib.. ning maksma läks 35 eur.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Sept. 04, 2011 3:20 pm Teema: |
|
|
Pidurdamisel vibreeriv rool viis mind lõpuks sinnamaani, et ostsin eesmised Lemförderi pidurikettad ja asusin neid vahetama. Õnneks sujus asi ladusalt, ühtegi polti puruks ei keeranud. Ainuke tõrge oli see, et peale ratta eemaldamist selgus, et mul pole 18 võtit. Vaatasin huvi pärast ka teisi polte, mis rattakoopast paistsid ja seal oli neid ka 16 mõõdus. Justkui sihilikult kiusatakse "pühapäevamehaanikuid" absurdsete poldi mõõtudega.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
vahur73 Vana tuttav

Liitunud: 11 Sept. 2011 Postitusi: 352
|
Postitatud: Püh. Sept. 11, 2011 1:14 pm Teema: |
|
|
Olen sellist isendit omanud, oli küll 3 aastat vanem aga sisuliselt sama. Kõik oli selle masina juures ok, kuni selleni mil sain teada palju maksab sildade remont ja jupid, ja manades endale hetkeks ette eesti teede ja tänavate seisukorra siis loobusin. Muidugi on sel autol sama häda mis 3sel BMWl, nimelt ruumipuudus, eriti tagaistmetel. Muidu hea ja mugav auto aga baas 2 liitrine on suht mõttetu mootor selle kere peal! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Laup. Sept. 17, 2011 3:55 pm Teema: |
|
|
vahur73 kirjutas: | baas 2 liitrine on suht mõttetu mootor selle kere peal! |
Mulle piisab. Ei käi kellegagi kiirendusduelle pidamas ja tavaliikluses ka teistele jalgu ei jää.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Sept. 18, 2011 12:12 pm Teema: |
|
|
2.0 on nii ja naa.. väga lahja ei ole, samas ei midagi ökonoomset, kuigi nägin oma tagumikuga, kuda 2.0 seda liigutab Tallinna linnas.. aga no see auto oli ikka väga hästi jooksma saadud...
kõige mõttetum mootor selle kere peal on ilmselt 2.0 diisel, mis teda vedada eriti ei jaksa, kuid vähemalt stabiilse sõiduga palju kütet ei nõua.. ja R6 diisel hakkab juba rahakoti pihta.
Öeldakse, et kui töötab, ära näpi!!
auto on kena sellegipoolest. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Esm. Sept. 26, 2011 9:49 pm Teema: |
|
|
Tegin nädalavahetusel tuledega nö allakäigu. Kuna üks plokk ütles jälle üles, siis otsustasin, et jätan üldse xenonitega jumalaga. Algselt proovisin HB4 pirne xenonite pesas, aga selle reflektoriga nad ei valgustanud peaagu üldse. Siis otsisin taskukohase hinnaga tuled, millel lähituledeks H7 ja vahetatud nad olidki. Hetkel näitavad paremini kui eelmised 4300k xenon pirnid, aga asi vb selles, et vanade tulede klaasid olid tuhmimad. Igaljuhul on süda rahul, kuna järgnevate võimalike probleemide korral on küsimus paaris euros paarisaja asemel.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 10:43 pm Teema: |
|
|
Kuna veermik on juba mõnda aega probleemne olnud, otsustasin esmaspäeval komandeeringusse minnes auto remonditöökotta jätta. Tänasest saan jälle täisväärtuslikku sõidurõõmu nautida. Vahetati esiamordid (juhipoolne oli täiesti läbi) ja üks eesmine õõtshoob ning reguleeriti sildasid. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Apr. 22, 2012 1:26 pm Teema: |
|
|
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Püh. Mai 20, 2012 8:51 pm Teema: |
|
|
Vahepeal vahetatud üks stabika kont, mõned puksid taga ning tehnoülevaatus puhtalt läbitud.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kolk Aktiivne külaline

Liitunud: 29 Juul. 2006 Postitusi: 91 Asukoht: Viljandi, Männimäe
|
Postitatud: Reede. Okt. 26, 2012 9:29 pm Teema: |
|
|
Masin sai vahepeal Carstopis veidi iluravi, kuna roosteuss oli asunud uksenurkade ja pagasiluugi kallale. Visuaalselt hinnates tundub töö viisakas, aga eks kvaliteeti näitab ilmselt aeg. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|