open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Audi A8 Quattro 2.5TD 99
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 24, 2011 10:23 am    Teema: Vasta viitega

Rattalaagritega oli minulgi alguses probleem. "Teooria" ja testide kohaselt arvati mu masinal läbi olevat vasaks esimene, vahetasin ära, probleem jäi alles. Mõtlesime siis, et no äkki siis parempoolne. Vahetasin ära, ikka jama.
Lõpuks siis mõtlesime, et äkki on siis ikka vasak tagumine, et lihtsalt undamine kostub kuidagi ette. Nii oligi, see lahendas probleemi.
Jama oli mudugi see, et ühe laagri hind polnud just odavamate killast, kuna abs anduriga koos, kuid mis teha. Nüüd siis vähemalt 3 laagrit vahetatud, ainult üks veel jäänd (kui peaks kuskilt jälle undamist kostma )
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 24, 2011 10:49 am    Teema: Vasta viitega

Jah,seda kaalusin ise ka,et äkki on ikkagi parempoolne laager ka nö. läbi... samas oli vasak selge yle 1mm loksuga,seega nagu ta vait ka olla ei oleks saanud.

Tagumist eriti ei usu,liiga eest see undamine..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 24, 2011 3:08 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:

Tagumist eriti ei usu,liiga eest see undamine..


Arvasin samamoodi. Seetõttu saigi 3 laagrit vahetatud.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
xpr
Satub siia tihti


Liitunud: 30 Aug. 2006
Postitusi: 267
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 24, 2011 3:24 pm    Teema: Vasta viitega

Mul ka undas päris palju, plaanisin ka laagrivahetust ja lükkasin järjest edasi. Siis mingi aeg vahetasin rehvid teiste vastu ja polnud enam midagi viga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 25, 2011 12:20 pm    Teema: Vasta viitega

A8-sal ei tule rehvimyra sisse eriti, ei suvel ega talvel.

Kahjuks ise nyyd soomes ja autoga eriti ilmselt aega tegeleda pole, tuleb lihtsalt söita ja eestis uuesti pead murda.

Pealegi rehvimyra kaoks ara lumisel teel soites, seega see pole see kindlasti :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 25, 2011 11:24 pm    Teema: Vasta viitega

xpr kirjutas:
Mul ka undas päris palju, plaanisin ka laagrivahetust ja lükkasin järjest edasi. Siis mingi aeg vahetasin rehvid teiste vastu ja polnud enam midagi viga.

täna panin ka autole talvekad alla. sama teema oli.mõtlesin et laagrid läbi.asi vaikne nüüd-
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 19, 2011 12:10 am    Teema: Vasta viitega

Talvel sai vasak. esimene laager ära vahetatud aga undamine ikkagi ei kadunud,kuigi laager suht läbi oli.... nüüd siis saab homme ehk vahetatud ka parem esimene mis jätkas undamist.

Samuti mõlemad esimesed amortisaatorid,vasakust pidi õli täitsa väljas olema mis tekitas kolinat suuremates aukudes , mõlemad rooliotsad (rooliotsasid üsna mitu vahetanud enne ka ,aga nüüd uuesti sillaregull tulemas seega parem ,kui teha korralikult... vahetan firmat samuti otstel.

Lisaks veel p. esimene pidurivoolik mis pragunenud on.


Loodetavasti siis auto suht vaikne ja korras jälle pikaks ajaks, ei meeldi koliseva autoga sõita.

Ja on ka müügis üsna hea hinnaga kellel huvi. Lihtsalt uuema auto soov.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 26, 2011 7:12 pm    Teema: Vasta viitega

pff, pisiremont läks mingi 450+e vist.

vahetusse läksid veel mingid pudinad ja osad sellised mis suhteliselt värskelt talvel vahetatud olid , suht nõme.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 26, 2011 11:16 pm    Teema: Vasta viitega

ega ei kestagi, eriti nelivedulistel..
kursavend jõudis selle kooliaasta jooksul oma Quattrol vahetada mitu korda samu kalleid jubinaid.. Lemförder lihtsalt ei kesta. Soovitasin tal ühte odavamat brändi. Ja Maik, kui sa ise teeks, sa hoiaks sigapalju raha kokku :D :D
Audid on ehituselt suht lihtsad, kuid kohati ebaloogilised.. :D
Vähemalt sa ajad asja jonksu, enamik, mis müügis on, on ikka igasuguste kolinate ja hädadega. Et lihtsam on kolisev auto kommirahaga ära müüa, kui see paarsada juudirubla investeerida ja jälle korras autoga kulgeda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 26, 2011 11:40 pm    Teema: Vasta viitega

Silladetailidest jutt? Bemmil kestab lemförder väga väga hästi
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 26, 2011 11:46 pm    Teema: Vasta viitega

Ma olengi enamasti ise teinud alati oma autosid, lihtsalt majaehituse kõrvalt ei jõua enam (loe: ei viitsi peale pikka päeva) lisaks on veel rase naine kodus kes ka tegelemist natuke tahab(hea mees nagu ma olen eksole) :D . Töötunde sain ma kirja ametlikke 3h + sillaregull arvestades,et auto oli ca 6 päeva tegelt must eemal siis suht ok teeninduse hinne. Seega töö osa suht väike summast. Sest esiteks ma tean kui krdi kepp neid asju vahetada on tegelikult oma garages vahest,missest,et mul enamus tööriistasid olemas.

Silladetail peaks kestma ikka mingi 3a imho vähemalt !
Arvestades minu vähest läbisõitu antud autoga - peres lihtsalt palju autosid ja saab igasugustega pidevalt sõidetud olenevalt olukorrast.

Lemförder peaks kestma küll.
Auto on hea vaikne nüüd aga ntx laager oli 96e, suur õõpts LM oma oli taas 80e, mingi eest ülemine tagumine õõts taas 30e , amordid mingi , ma ei teagi , 100e kanti vist tk ? Ja mõlemad rooliotsad samuti! . Nii see summa tuleb. Hm, kokku lugedes läks vist remont rohkem,kui ma siin mainisin või kuskil on arvutusviga... rooliotste hinda kah nagu ei tea.


Kurvaks teeb mind rohkem see,et hiljuti põles maha korralik võim ja nüüd uue võimuga põles maha ka korralik kallis woofer millepärast ilmselt esimenegi võim maha põles :-(

Ja loomulikult ei saa enam autot müüa kuna nüüd jälle kallis remont tehtud mis ju nö. auto hinda ei tõsta, lol :P

Aga noh, tegelt mulle see auto veel meeldib.. vaikne,nahkne,aga ...krdi diisel.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 27, 2011 8:28 am    Teema: Vasta viitega

Diisliga hea öko kulgeda ju. Kus teha lasid?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Mai 27, 2011 11:14 am    Teema: Vasta viitega

Ainuke koht kuhu mina oma autot viin on carfix,sest tegu enamasti silladetailide remondiga ja siis vaja tihti teha nagunii regull järgi.
Õlivahetused jne, lasen teha enbergis sest see on tasuta.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
tfu
Aktiivne külaline


Liitunud: 16 Apr. 2006
Postitusi: 20

PostitusPostitatud: Laup. Mai 28, 2011 6:38 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
ega ei kestagi, eriti nelivedulistel..
kursavend jõudis selle kooliaasta jooksul oma Quattrol vahetada mitu korda samu kalleid jubinaid.. Lemförder lihtsalt ei kesta. Soovitasin tal ühte odavamat brändi. Ja Maik, kui sa ise teeks, sa hoiaks sigapalju raha kokku :D :D
Audid on ehituselt suht lihtsad, kuid kohati ebaloogilised.. :D
Vähemalt sa ajad asja jonksu, enamik, mis müügis on, on ikka igasuguste kolinate ja hädadega. Et lihtsam on kolisev auto kommirahaga ära müüa, kui see paarsada juudirubla investeerida ja jälle korras autoga kulgeda.


Kas siis Lemförder kõige parem ple just?
Kui kõik silla jubinad korraga vahetada, kas siis kauem ei kestaks?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1369
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Laup. Mai 28, 2011 8:35 pm    Teema: Vasta viitega

tfu kirjutas:
Mario kirjutas:
ega ei kestagi, eriti nelivedulistel..
kursavend jõudis selle kooliaasta jooksul oma Quattrol vahetada mitu korda samu kalleid jubinaid.. Lemförder lihtsalt ei kesta. Soovitasin tal ühte odavamat brändi. Ja Maik, kui sa ise teeks, sa hoiaks sigapalju raha kokku :D :D
Audid on ehituselt suht lihtsad, kuid kohati ebaloogilised.. :D
Vähemalt sa ajad asja jonksu, enamik, mis müügis on, on ikka igasuguste kolinate ja hädadega. Et lihtsam on kolisev auto kommirahaga ära müüa, kui see paarsada juudirubla investeerida ja jälle korras autoga kulgeda.


Kas siis Lemförder kõige parem ple just?
Kui kõik silla jubinad korraga vahetada, kas siis kauem ei kestaks?

Mario, sellega sa küll eksid kindlalt ,et Lemförder ei kesta jne .
Nimelt 2 firma asju kannatab ainult ültse kasutada Nendeks ongi Lemförder ja mingi Lm i vms .Köik muu vöib laos edasi seista
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Juul. 10, 2011 6:31 pm    Teema: Vasta viitega

Tegin uusi pilte, siit on neid hea mugav vaadata :) Kõik klepsuring läinud nüüd.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=796742&rhash=9778
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 11, 2011 12:43 am    Teema: Vasta viitega

viimasel ajal Lemförder toodab saasta.. Kusjuures ühekorra avastasin ühele Passatile sillajuppe külge pannes, et pakend on Lemförderi oma, kuid vidin ise pakendis Optimali oma
Tõsine dis-respekt..
miks ma selle nutuhala üldse üles võtsin - UMis pannakse ju ainult uusi juppe.. pole normaalne, et bemm, millele uued puksid ja hoovad saavad, tuleb kuu aja pärast tagasi, nimelt loks sillas.. Ja jälle SAMAD hoovad ja puksid otsas.. Kursavenna Audile läks nüüd 8 kuu jooksul juba teine jooks rooliotsasid koos alumiste õõtsadega..
Tuleb välja, et see aCarist saadav 200€ sillakomplekt on kõige asjalikum ost üldse
Mina juba ei eksi.. ja olgu jumal mulle tunnistajaks, viimane kord, kui ma BMW või VAG grupiga tegemist teen.. Selle raha eest võiks ikka kasvõi MINGIGI kvaliteet olla.. eks näis.. ühele samale A8'le sai ka üks uus Poola taastatud sillakomplekt ette, hetkel on kodanikul 20 000km selja taga juba, siiani muretult... Oleks see X5 olnud, peaks kodanik juba esiamorte ja ülemisi õõtsasid vahetama..
Vanemate põlvkondade Audid ruulivad.
Üleeile käisin Viljandi vahel kimamas, jäi Maiki audi ka vist silma kuskil tänavas, mille nime ma kahjuks ei tea..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 11, 2011 9:31 pm    Teema: Vasta viitega

Nagu ma koguaeg mõttes kahtlustasin,et "miskit juhtub seeaasta" siis nagu tellitult -vist- täna lendas pumba aju :D

So, life is funny and then shit happens
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 12, 2011 12:57 pm    Teema: Vasta viitega

auts...
selle aju paikapanek on tegelt maru lihtne, vajad vaid arvutit, kaabli, softi ja reference numbers'eid. Aga enam peast ei mäleta, mis uue kaane eest küsiti.. meenub number 600€, aga see vist sisaldas ka paari pumba võlli ja uut kellplaati..
Tasub pump kriitiliselt üle vaadata, suuremad läbisõidud juba mõjuvad peavõllile ja plun¹er kulub ühte asendisse ära, et kui kasvõi niisama kangutada teda, võib paigast ära minna..
Aga VAGile kohaselt, kui soft on olemas, saad arvutis reaalajas keerata ise pumba süütehetke ja doseeritavat kogust.

Ma arvan, et küsima peaks esialgu vist Audi esindusest, seal peaks peal olema sulle vajalikud Item no's, millega saad tellida netist ise vajaliku, kui leiad soodsama koha. Nende diislitega on jah paras keberniit.. Õhutamiseks pane kõrvale ka teine aku.. Sest sellele masinale kohaselt tuleb õhk välja vaid käiates ja kui suretusklapile jõuab vool alla 8V, paneb klapi kinni ja siis sa võid poolkõva akuga käiama jäädagi, takkatippu võid sellega ära lõhkuda ka immoploki..
Oi mulle need diislid meeldivad, peaks järgmise praktika tegema Diislikeskuses, sest paistab, et diislimehed upuvad töösse...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 12, 2011 5:19 pm    Teema: Vasta viitega

Pole neil diislitel häda midgai :1 Auto nagu auto ikka :1
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 13, 2011 10:33 am    Teema: Vasta viitega

Auto juba eilsest korras 200e võrra vaesem. Kiirelt ja lihtsalt läks seekord. Mingi ostja tuleb kah vist reede-laup vaatama nii,et eks näis kuis läheb. Mulle meeldis see osa kus ta ütles,et tal neid minu kerega pille olnud 4tk , nüüd on uus kere ja ega midagi asemele osta pole/võrreldavat.


Nende mootorite pumba ajude tüüpviga,et mingi hetk need lendavad - tegu on mingi transistori läbipõlemisega. Kärmas on neid teinud üle 40....
arvutiga või vag-com kaabliga ei ole siin midagi teha.

Pumba aju maksab suurusjärgus 30k ma usun,kuna taastatud maksid mingi 20k kanti
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 13, 2011 11:01 pm    Teema: Vasta viitega

siis tuleb kiirelt ära müüa, kui huvilisi on.. sinul muidugi muret ei tohiks eriti olla ka, kõik autod on mukitud ja kasitud ja hoitud hoolega.

Selle pumba viga on see, et tihendid ei pea ja kui plun¹er hakkab kuluma, hakkab kütet peale kütma, mis omakorda hävitab tihendeid ja kuna see emaplaat on seal ikka suht robustselt sees, siis kütus pääseb sisse ja ongi hõissa. Diislil on piisavalt elektrijuhtivust et asi lühisesse lüüa ja põleb maha midagi... BMW pump on samuti Bosch ja samasugune oma olemuselt ja välimuselt ja vigadelt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 13, 2011 11:34 pm    Teema: Vasta viitega

Tundub, et mazda'd on need igiliikurid ainult vä?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1369
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 13, 2011 11:51 pm    Teema: Vasta viitega

Tundub ,et möni tundus puudutuna ennast
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1369
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 14, 2011 12:00 am    Teema: Vasta viitega

Shalallalaa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 14, 2011 5:43 pm    Teema: Vasta viitega

panen vastuse oma autoteemasse, sest pole ilus Maiki autoteemat solkida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 19, 2011 7:43 am    Teema: Vasta viitega

Peale pumba aju vahetust:


1. Auto sureb välja peale käimapanemist ja D peale vajutamist, eile juhtus seda kärmase hoovist välja minnes mitmeid kordi
2. 1000rpm peal pole vahest üldse jõudu, liikuma alles hakkab pikemalt gaasi all hoidmisega
3. Kui käima jääb siis sõidab normaalselt enamvähem
4. käiguvahetused on paigast ära, enne oli OK, nüüd laseb rohkem pöördeid ja üldse vahetab imelikult kohati (õhulugeja peaks asja parandama,sest see on ka läbi)
5. vahest jääb auto käima 500 või 1000rpm peal ja gaasile ei reageeri (kärmas ütles,et kui laks eetrit anda hakkab auto tööle peale seda)


kärmase jutt on selline,et pumba aju on korras, et äkki on minu autol mingi viga ala starter tõmbab voolu maha , ühtegi veateadet ei ole.
Mina seda isiklikult reaalseks ei pea -enne oli ju kõik ok.


Edasisi ideid? tema hoovist viisin auto eile ära (reede viisin tagasi peale 1 päevast ringisõitmist).
Ühtegi veateadet ei teki.


Lehola?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 19, 2011 10:13 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Peale pumba aju vahetust:


1. Auto sureb välja peale käimapanemist ja D peale vajutamist, eile juhtus seda kärmase hoovist välja minnes mitmeid kordi
2. 1000rpm peal pole vahest üldse jõudu, liikuma alles hakkab pikemalt gaasi all hoidmisega
3. Kui käima jääb siis sõidab normaalselt enamvähem
4. käiguvahetused on paigast ära, enne oli OK, nüüd laseb rohkem pöördeid ja üldse vahetab imelikult kohati (õhulugeja peaks asja parandama,sest see on ka läbi)
5. vahest jääb auto käima 500 või 1000rpm peal ja gaasile ei reageeri (kärmas ütles,et kui laks eetrit anda hakkab auto tööle peale seda)


kärmase jutt on selline,et pumba aju on korras, et äkki on minu autol mingi viga ala starter tõmbab voolu maha , ühtegi veateadet ei ole.
Mina seda isiklikult reaalseks ei pea -enne oli ju kõik ok.


Edasisi ideid? tema hoovist viisin auto eile ära (reede viisin tagasi peale 1 päevast ringisõitmist).
Ühtegi veateadet ei teki.


Lehola?


Mine sinna:http://www.emateab.ee/ettevote/36621/OISU+DIISEL+O%C3%9C/
ja sa peaks saama nendest jamadest lahti.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 19, 2011 9:30 pm    Teema: Vasta viitega

johaidii kui kaugel, sinna enam väga 2 autoga minna ja tagasi tulla ei viitsi...

krdi krt... vägisi kaob tuju ära selliste keissidega

peab auto hinda tõstma pärast üle 1000e vist.
ma ei kujuta ettegi mis viga. Samas foorumist loen,et pumbas on immo, süütenurk asjad vaja pärast ecuga sünkida vms... see vist kehtib muidugi täiesti mahavõtmisel,kahjuks ainult vist.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 20, 2011 7:30 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
johaidii kui kaugel, sinna enam väga 2 autoga minna ja tagasi tulla ei viitsi...

Kas just nii väga kaugel,kuid sellest anomaaliast saavad nad jagu.Sinna tuuakse masinaid üle Eesti kokku.Helista vanale ja lepi kokku.Siin sa jäädki ühelt jalalt teisele tammuma.Viljandi värk....

krdi krt... vägisi kaob tuju ära selliste keissidega

peab auto hinda tõstma pärast üle 1000e vist.
ma ei kujuta ettegi mis viga. Samas foorumist loen,et pumbas on immo, süütenurk asjad vaja pärast ecuga sünkida vms... see vist kehtib muidugi täiesti mahavõtmisel,kahjuks ainult vist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 20, 2011 8:15 am    Teema: Vasta viitega

Olen sellest kohast kuulnud küll jah...

arvad,et leholasse ei ole korraks mõtet viia ?
Viimati linnaautos käisin siis saadeti Kärmase juurde :P
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 20, 2011 9:35 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Olen sellest kohast kuulnud küll jah...

arvad,et leholasse ei ole korraks mõtet viia ?-Viimati linnaautos käisin siis saadeti Kärmase juurde :P
-Neil seal miski oma diil.Ja tulemust sa just nägid.Ma selle tee ka ise läbi käinud.Järgnevatel kordadel olen ise targem.Sinna Leholasse mina ei läheks.Pigem viia raha kuhugi üks kord ja saada tagasi meelerahu.Unustada see jama jne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Juul. 22, 2011 5:02 pm    Teema: Vasta viitega

Sõitsin täna esimest korda ja , igal ristmikul uimasin täiega, 600-1100rpm mingusugunegi liikumisvõime täiesti puudus ja 1000rpm ületamiseks läks mingi 10-20sec aega... vahepeal panin ohukatega :D Peale seda oli täiesti tavaline.

ülilaugest garage sissesõidust auto ntx käru üles ei jõudnud ajada, lol


Sõitsingi sellepärast,et saaks pärast öelda mis ja kuidas Oisus aga ÕNNEKS lendas pill paar tundi hiljem kotti ära ja pumba aju ilmselt nagunii :D

Nii,et läheb tagasi kärmase juuurde
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 25, 2011 10:20 pm    Teema: Vasta viitega

oisu diisli omaniku poeg on minu diisli õpetaja. tegutseb Türil, Anna Haava tn. Kui sinnapoole asja, käi läbi. Soovitan soojalt.
Praegu tundub kõik seotud olevat pumba endaga. Ikkagi jäetud miskit seadistamata. V6 diisel on arvutiga reaalajas jälgitav ja peale pumba näppimist on vaja talle tehase andmed uuesti sisse sööta ja kui masina käima saab, siis tuleb jälgida ja korrigeerida vastavalt. Kui omal soft ja kabla olemas, on kökimöki.
Hetkel tundub, et saab liiga palju kütet peale. Milline toss summutist väljus enne, kui veel sõitis? Valge või must? Kuidas pöördesse läheb? Kuidas etteande pump on? sealt peaks väljuma kusagil 0.6bari. Siis on lihtsalt variant, et sul on kellplaat ehk paigast nüüd ja laksab kütet valel ajal. Pump vaja lahti võtta ka õigesti koostada. see VAGi pump on keberniit. Ja kui õhk sisse peaks sattuma, siis on jama teda sealt välja saada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 25, 2011 10:30 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
oisu diisli omaniku poeg on minu diisli õpetaja. tegutseb Türil, Anna Haava tn. Kui sinnapoole asja, käi läbi. Soovitan soojalt.
Praegu tundub kõik seotud olevat pumba endaga. Ikkagi jäetud miskit seadistamata. V6 diisel on arvutiga reaalajas jälgitav ja peale pumba näppimist on vaja talle tehase andmed uuesti sisse sööta ja kui masina käima saab, siis tuleb jälgida ja korrigeerida vastavalt. Kui omal soft ja kabla olemas, on kökimöki.
Hetkel tundub, et saab liiga palju kütet peale. Milline toss summutist väljus enne, kui veel sõitis? Valge või must? Kuidas pöördesse läheb? Kuidas etteande pump on? sealt peaks väljuma kusagil 0.6bari. Siis on lihtsalt variant, et sul on kellplaat ehk paigast nüüd ja laksab kütet valel ajal. Pump vaja lahti võtta ka õigesti koostada. see VAGi pump on keberniit. Ja kui õhk sisse peaks sattuma, siis on jama teda sealt välja saada.


Kärmas on poisike sinu kõrval
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 25, 2011 10:33 pm    Teema: Vasta viitega

Pumpa pole maha võetudki,sest pumba aju on pumba peal. Eks ootame mis vastus tuleb, auto on ära viidud. Ega midagi head väga ei oota.

Preagu sõidan vettega vahelduseks, suvi ikkagi, mis sest,et töösõidud ja räpaste riietega ja kruusa mööda preagu :D See aasta vist mere äärde isegi ei jõua :(
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 25, 2011 11:34 pm    Teema: Vasta viitega

täna käisin kärmase juures sinu pillil kapott üleval :D mitte mingit liikumist auto ümber ei toimunud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 26, 2011 12:04 am    Teema: Vasta viitega

Kell 10 viisin ka alles.

Tulemus on tähtis. Üldiselt ikka jah.. juba ammu mõtlesin,et midagi nõmedat peab ju juhtuma arvestades,et tegelt ma ikka olen selle autoga ainult sõitnud 3a ja ainult silda teinud põhimõtteliselt. Nõme sellegipoolest.

Aga sellel autol on üks hea omadus... mida pole just eriti paljudel autodel :)
Keretöid ei pea tegema. end.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 26, 2011 9:07 am    Teema: Vasta viitega

Tore mootor on see indeed, tean omast käest
Mul pumbaga "ei jõudnud" veel midagi juhtuda .. ennem sai see käkk ära müüdud ..
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 26, 2011 5:45 pm    Teema: Vasta viitega

Tegelt õige oleks jah,et sellisel asjal oleks eluaegne recall peal tehase poolt, lähed ja vahetad lihtsalt jupi ringi teeninduses ja asi korras. Sest igast "ajud" peaks ikka vägagi töökindlad asjad olema olemuselt... mitte,et oh, lambist läheb.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 715
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 26, 2011 6:10 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Tegelt õige oleks jah,et sellisel asjal oleks eluaegne recall peal tehase poolt, lähed ja vahetad lihtsalt jupi ringi teeninduses ja asi korras. Sest igast "ajud" peaks ikka vägagi töökindlad asjad olema olemuselt... mitte,et oh, lambist läheb.


Täpselt niikaua ongi, kuniks nende mure enam ei ole .D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 26, 2011 9:32 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Tegelt õige oleks jah,et sellisel asjal oleks eluaegne recall peal tehase poolt, lähed ja vahetad lihtsalt jupi ringi teeninduses ja asi korras. Sest igast "ajud" peaks ikka vägagi töökindlad asjad olema olemuselt... mitte,et oh, lambist läheb.


Antud mootori puhul siis .. et migni ~240k pealt võiksid nad tehases uue mootori ka panna peale :D
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 26, 2011 10:06 pm    Teema: Vasta viitega

leits kirjutas:
Maik kirjutas:
Tegelt õige oleks jah,et sellisel asjal oleks eluaegne recall peal tehase poolt, lähed ja vahetad lihtsalt jupi ringi teeninduses ja asi korras. Sest igast "ajud" peaks ikka vägagi töökindlad asjad olema olemuselt... mitte,et oh, lambist läheb.


Antud mootori puhul siis .. et migni ~240k pealt võiksid nad tehases uue mootori ka panna peale :D


Traktoritel ongi tähtsamad töötunnid
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Juul. 29, 2011 7:06 pm    Teema: Vasta viitega

Auto korras ja pumba pea vahetatud kuigi ma nüüd eriti kindel ei ole,et 2x asja korraga katki said minna samal hetkel... aga vähemalt sõidab nüüd jälle.. peab vist ikka see talv ka sellega rallima..




Seega ostan 12-15" wooferi!
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 03, 2011 1:41 pm    Teema: Vasta viitega

Võib endiste alla tõsta, vahetasin vr6 püssi vastu

edit: hakkan sellega kõiki lutitama valgusfoori all,ülekäigu radadel, bemme audisid, opeleid, invakärusid jpm.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Laup. Sept. 03, 2011 2:17 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 715
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 03, 2011 1:43 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Võib endiste alla tõsta, vahetasin vr6 püssi vastu


Eks lisa uus masin ka ülesse .)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020