open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Vaz 2103 1976
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Reede. Dets. 18, 2009 5:48 pm    Teema: Vasta viitega

Tead, tükk tükk aega jälginud ccv-d. Ausalt öelda üle viskab see nõmeduste kirjutamine. Aga no andke minna, saavad kõik targemaks, tuleb neid "tarku" veelgi juurde . Ma ei saa aru miks ei võta siin sõna inimesed, kes tõesti asja jagavad. Neid siin mõni ikka peaks olema. Ilusaid pühi.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Reede. Dets. 18, 2009 7:06 pm    Teema: Vasta viitega

Tõesti tõesti, andke andeks aga mis te mõtlete ise neid asju välja või loete kuskilt? Minul on lada olnud ja ma olin vist täiesti loll, et ma jäigemad vedrud (pakseamast materjalist!!!!) ostsin ja ka jäigemad amordid alla panin! Kaldumise vastu eest aitab topeltstabikas mitte vedrude lõikumine. Raskuskese läheb loomulikult madalamale kui auto ise on madalam, aga see teda jäigemaks ei tee, kaldub sama moodi, lihtsalt kurvis läheb vb amort põhja lõpuks, siis tundub et jube jäik. Ühesõnaga... kui tahad autot jäigemaks teha, siis osta jäigemad vedrud (ladal nt 02 tagavedrud on jäigemad, väga odav lahendus,) ette võib panna nt volga või niva omad... Võimalus on ka lihtsalt tutikad vedrud osta, mis on kindlasti jäigemad kui 20a vanad... Ja samuti saab soodsalt ette panna jäigemad amordid kui originaalid. Ühesõnaga vedrude lõikamine ei tee autot jäigemaks.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Reede. Dets. 18, 2009 7:28 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
Tõesti tõesti, andke andeks aga mis te mõtlete ise neid asju välja või loete kuskilt? Minul on lada olnud ja ma olin vist täiesti loll, et ma jäigemad vedrud (pakseamast materjalist!!!!) ostsin ja ka jäigemad amordid alla panin! Kaldumise vastu eest aitab topeltstabikas mitte vedrude lõikumine. Raskuskese läheb loomulikult madalamale kui auto ise on madalam, aga see teda jäigemaks ei tee, kaldub sama moodi, lihtsalt kurvis läheb vb amort põhja lõpuks, siis tundub et jube jäik. Ühesõnaga... kui tahad autot jäigemaks teha, siis osta jäigemad vedrud (ladal nt 02 tagavedrud on jäigemad, väga odav lahendus,) ette võib panna nt volga või niva omad... Võimalus on ka lihtsalt tutikad vedrud osta, mis on kindlasti jäigemad kui 20a vanad... Ja samuti saab soodsalt ette panna jäigemad amordid kui originaalid. Ühesõnaga vedrude lõikamine ei tee autot jäigemaks.


Paremini enam ei saakski öelda.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 21, 2009 10:53 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
Tead, tükk tükk aega jälginud ccv-d. Ausalt öelda üle viskab see nõmeduste kirjutamine. Aga no andke minna, saavad kõik targemaks, tuleb neid "tarku" veelgi juurde . Ma ei saa aru miks ei võta siin sõna inimesed, kes tõesti asja jagavad. Neid siin mõni ikka peaks olema. Ilusaid pühi.

enne kui FAILima hakkad, uuri natuke füüsikat.

Igal autotootjal on välja arvutatud iga vedru jaoks kindel surve ja kindel arv pöördeid selleks. Ehk siis reeglina on neid täisringina, kui jälgida otsi.
Volvol on näiteks 6 vedrupööret.
Teada on, et raud muudab kuumutades omadusi, vedrult pöördeid maha lõigates läheb vedru kuumaks ja sidemed metalli sees muutuvad. Kui nüüd 6-st keermest maha võtta näiteks kaks, siis kui vähegi loogilist mõtlemist alles on, saab igaüks ise ka aru, et järgijäänud neljale keermele on jäänud suurem koormus ja tänu sellele jääb vedru rohkem pinge alla, kuns auto kaal ei muutu ning selle tõttu ka on vedru jäigem ja auto madalam.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 21, 2009 11:25 pm    Teema: Vasta viitega

ja mina raiskasin rasket raha et saada madaldust
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 12:39 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
DoriMaster kirjutas:
Tead, tükk tükk aega jälginud ccv-d. Ausalt öelda üle viskab see nõmeduste kirjutamine. Aga no andke minna, saavad kõik targemaks, tuleb neid "tarku" veelgi juurde . Ma ei saa aru miks ei võta siin sõna inimesed, kes tõesti asja jagavad. Neid siin mõni ikka peaks olema. Ilusaid pühi.

enne kui FAILima hakkad, uuri natuke füüsikat.

Igal autotootjal on välja arvutatud iga vedru jaoks kindel surve ja kindel arv pöördeid selleks. Ehk siis reeglina on neid täisringina, kui jälgida otsi.
Volvol on näiteks 6 vedrupööret.
Teada on, et raud muudab kuumutades omadusi, vedrult pöördeid maha lõigates läheb vedru kuumaks ja sidemed metalli sees muutuvad. Kui nüüd 6-st keermest maha võtta näiteks kaks, siis kui vähegi loogilist mõtlemist alles on, saab igaüks ise ka aru, et järgijäänud neljale keermele on jäänud suurem koormus ja tänu sellele jääb vedru rohkem pinge alla, kuns auto kaal ei muutu ning selle tõttu ka on vedru jäigem ja auto madalam.


Kle mine kooli tagasi. Igal keerul on kokkusurutuna kindel vahe. Kui sa lõikad vedru lühemaks ja rakendad vedrul sama raskust nagu ennem, siis vajub vedru JÄLLEGI samasse asendisse nagu eelnevalt, vedru keerdude vahed säiluvad samasugustena. Lihtsalt nüüd on asi selles, et vedru on LÜHEM. LÜHEM AGA EI TÄHENDA JÄIGEM. Jah, kui sa vedruterast kuumutad, võid selle puht peesse keerata, läheb rabedaks kätte ja on sul see vedruke varsti pooleks. SIIS ON JÄIK JA MADAL
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 11:50 am    Teema: Vasta viitega

sa ikka ja jälle unustad ära, et auto kaal EI MUUTU.
Kui 6 meest tassivad kirstu, mis kaalub kokku ehk ligi 120kg ja 6 vahel ära jagades on iga mehe jaoks kindel osa tassida, ehk siis kerge, kui nüüd võtta ära kaks meest, kas siis kirst muutub ka kergemaks tänu sellele, et 4 meest peavad 120kilost kirstu tassima. Nende 4 mehe jaoks ju koormus suurenes ligi 50% tänu sellele.

Tsiteerin::
3. Number of Active Coils (length / height of the coil spring): Determination of the active coil number varies according to spring design. Total coil number -2 for springs with both ends closed. Count the total coils -1 for springs with one end closed and one end open.

As the number of active coil decrease, the spring rate increases and the spring feels stiffer and the benefit of this is that the spring can be soft enough at the start of the travel to offer a soft ride yet be stiff enough at the end of the travel to performance well during hard braking and turning.


Cartman, see sarkastiline märkus oleks võind olemata olla, kuna vaidlus ei käi selle üle, kas on mõtet säästa see 5-6000 ja osta õiged asjad või lõikuda vanu vedrusid. Juttu oli sellest, et kas lõigatud vedru o jäigem või mitte
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 2:51 pm    Teema: Vasta viitega

Kuus meest, njaaa. Vaata, siin teed vea. Võttes näitena vedru täispöörded. Iga täispööre surub järgmist täispööret, sedasi on igal keerul oma kindel vahe. Kui nüüd näiteks kaks täispööret ära lõigata, siis on kere see mis hakkab suruma täispöördeid ja kuna auto mass ei muutu, siis on keerdudel ikkagi kokku surutuna sama vahe. Järgmiseks, kirstu tassivad kuus meest, ERI KOHTADES. See võrdub samaga kui auto kere "TASSIVAD" kuus vedru. Kaks eemaldades, rakendub ülejäänutele suurem raskus. Nii läheb tõesti jäigemaks, aga meil ei ole kuute vedru vaid on neli ja neid ühtegi ei saa eemaldada ega juurde liita. Lisaks toon sellise näite: Kuus meest on üks teise otsas (nagu vedrul keerud), kui kaks meest eemaldada, kas siis teistel koormus suureneb????

Pigem koormus väheneb. Üks mees teisele: "Ülemised tüübid olidki ilgelt rasked. Hea, et neist lahti saime."
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 5:48 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMasteril on õigus, mõelge natuke loogiliselt mehed lõpuks ometi.
See 6 meest vs 4 meest on natuke mööda näide ka mu arust aga see selleks.
Kes veel aru DoriMasteri seletustest aru ei saanud, võtke püks pastaka vedru. Suruge teda kokku. Nüüd lõigake see pooleks (PS! vaadake, et nüüd terava otsaga sõrme ei torka) ja suruge nüüd kokku.
Kas läks jäigemaks? Ei usu. Lihtsalt vedru on nüüd lühem ja vedrut peab vähem kokku suruma, et ta põhja läheb.
Peace mehed! Las autoomanik ehitab oma autot nagu heaks arvab!
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 6:33 pm    Teema: Vasta viitega

Nõus.

Kõige lihtsam jäigemaks saada,keevitage latt vedru külge st kõik keerud omavahel kokku vapse jäik jääb
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 8:35 pm    Teema: Vasta viitega

Kui keegi veel sel teemal vestelda soovib, siis palun splittige teema. Kui ei, siis palun üleliigne rämps kustutada. Ilusaid jõule.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 8:58 pm    Teema: Vasta viitega

kuradi huvitav oli ikka lugeda Eraldi teema võiks kohe olla PorrTuuning ja Mõistus.

Aga laseme olla. Olgem ausad, et kui ise 17-18 olin sai ka ikka igast nilbusi auto juures tehtud. Punased, sinised, rohelised led'd, pioneeri kleeps, räme supakas ja sportpütt olid IN...
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
venom
Aktiivne külaline


Liitunud: 13 Nov. 2009
Postitusi: 61

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 22, 2009 9:16 pm    Teema: Vasta viitega

Tihtipeale pöördutakse küsimusega auto madaldamine. Esimene mõte on paljudel, et lõikaks vedrusid lühemaks. Paar põhjust miks ma seda EI TEEKS..

1. Vedru on töödeldud kõrgel temperatuuril, karastatud ja ettenähtud taluma just sellist koormust ja sellisel kujul nagu ta on. Temaga mängimine võib kaasa tuua vedru purunemise pingeall ja tagajärjed võivad olla üsna kurvad.

2. Kui panna autole madaldatud vedrud(sportvedrud) siis muutub amordikäik. Vedru on jäigem(vähemalt korraliku sportvedru korral) ja amordikäik väheneb. See on ka põhjus miks enamasti originaalamordid surevad väga ruttu ära kui paigaldada madaldusvedrud. Amort on ennast sisse töötanud teises vahemikus ja lisaks sellele pole tavaline amort selliseks jamaks ette nähtud
Kui panna näiteks sportamort ja mingisugune ise lõigatud vedrud võib juhtuda, et kuna vedru on küll lühem ja jäigem, kuida ta pole enam nii tugev(vedru osad keerud on ju eemaldatud) siis ta ei toeta autot enam nii hästi kui peaks ja suurem koormus langeb amordile sõites. See võib jälle kaasa tuua vedru läbi löömise(vedru "käik" saab otsa ja lööb teravalt kokku) ja teha haiget nii amordile kui ka autole endale(puksid, kere jne)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Teis. Märts 13, 2012 1:57 pm    Teema: Vasta viitega

Oh jummel, vett on vahepeal merre voolanud ikka omajagu . Siinne autoklubi oli päris unustatud juba .
Aga jah eks ma pajatan siis veidike vahepeal juhtunust.
Kuna vb juba osad teavad, siis okt 2009 juhtus selline asi:

See intsident pani mul siis oma pooleks aastaks elu seisma aga see selleks.
2009 suvel sai veel osavõetud Ladaklubi Summercambist:



Pagasnik nägi vahepeal välja selline siis:

Ja seest:

Nii kui peale matsu jalad uuesti kandma hakkasid, siis sai interneti avarustest huvitav kuulutus leitud ja kommiraha eest uued plekid ära toodud:

Täpsemalt siis uued esitiivad, üks tagumine poritiib, esipõll, tagumine paneel, bensupaagi alune plekk ning varuratta alune plekk.
2010 aasta suve poole sai ka peale aretatud miskise Fordi pealt pärit 90A generaator- uue rihmaratta lasin treialil teha .
2010 aasta suvel sai hakatud ka autot laiali võtma- mädanud plekid lõikasin küljest ära ning väljatulnud roostesed kohad sai ära töödeldud ning krunditud:








Samuti sai leitud üks minu jaoks ilus rool- peaks ta olema mingi Seati oma aga eelmine omanik oli ilusti Seati nuudi osa välja treinud ning sigulli oma asemele pannud:

Vedrude lõikamise teema kohta lausuks veel nii palju, et eks ta mingis mõttes jah üks ''nooruse'' lollus oli. Aga siiski mainiks ära, et algul olid taga all lõigatud kujul uued 2102 vedrud ning lõpus sai pandud alla lõigatud kujul uued 2105 vedrud. Teema lõpetuseks lausuks veel seda, et tegelikult eks ta üks nii ja naa pidi võetav asi ole- juhitavus muutus küll paremaks aga ühe korra oleks asi ka halvasti lõppenud. Tagumine sild langes nii palju alla, et ühe poole vedru läks pinge alt vabaks ning jäi peale seda oma pessa viltu.
Suuremalt jaolt aga midagi rohkem teinud pole, kuna koolis ning tööl vaja käia Tallinnas ning igapäevaautoks sai ka uus liikur soetatud. Täpsemalt siis sai hangitud 1993 aasta Vw Passat b3 1.9TD. Niiet kui keegi sellist riistapuud liikumas näeb, siis võib julgelt käppa visata .



Sellise isendiga liigun ka veel ringi:

Kuna sai siin vahepeal mõne tegelase käest küsitud, et mis hinnaga auto kallal keevitustööd ära tehtaks, siis need hinnad olid üsna ulmelised . Ehk siis teisisõnu auto seisab hetkel ilusti kuivas garaazis ning ootab oma aega- plaanis on tulevikus endale ise keevitus osta ning keevitustööd ise ära teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Teis. Märts 13, 2012 8:42 pm    Teema: Vasta viitega

kui golfile külje karpe vaja siis võidu ühendust võtta.seisavad täiesti uued karbid niisama ja endal vaja ei lähe.annan mingi raha eest ära
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 280

PostitusPostitatud: Teis. Märts 13, 2012 10:14 pm    Teema: Vasta viitega

Kas selle lada tükeldamine enne keevitama hakkamist nii vara on mingi kindla eesmärgiga?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 14, 2012 2:09 am    Teema: Vasta viitega

ex kirjutas:
kui golfile külje karpe vaja siis võidu ühendust võtta.seisavad täiesti uued karbid niisama ja endal vaja ei lähe.annan mingi raha eest ära

See auto vast pere käes vaevalt mingit külgkarbi vahetust näeb- kere on tipptopp ning aastane ls tavaliselt alla 10000km .
Ja ivo86:
tegelikult oli jah selle tükeldamise tagamõte see, et näha ära kere üldine seisukord, et kas üldse on mõtet teda veel ehitada. Kuna kandevkere on tipptopp ning põhjas mingeid auke ei esine, siis sai plaani võetud ikkagi taastamine . Hetkel käibki Passatile kärukonksu paigaldamine ning kui aega leian, siis üritan pukseerimis kolmnurga ka valmis teha- see kõik selleks, et saaks mingi aeg mootori aiste vahelt välja tõsta ning oleks võimalus kere eraldi liigutada vajalikesse kohtadesse .
Mootori sisemuse värskendamiseks on juba ajapikku päris palju originaaljuppe kogunenud .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024