Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 7:15 pm Teema: |
|
|
ei juhtu mitte midagi, kui need kaks kokku saavad.
Küll aga jäi mind häirima see, ja üks päev United Motorsiga suheldes poetasin sõna sekka, et kas bemm kannatab punast, siis ütles mulle ta nii, et kuna BMW mootorid on enamjaolt alumiinsulamist (Nikasil ja muud -sil'id), siis punane on osutunud nende jaoks korrodeerivaks ja võib tulla probleeme edaspidi. Eriti nutune on see 2.8 Nikasil mootiga, mis sul Alan kapoti all nurrub. Pigem karda selle pärast, et see sul kuskile jahutussärki auku sisse ei söö.
Ei teki seal mingit klompi, lihtsalt see jäänuk, mis rohelisest jäi, on ka tõenäoliselt juba veeldunud ja su punase külmapunkt lihtsalt langeb.
Minu eelmisel aastal tehtud referents/uurimustöö jahutusvedelike teemal selgitas, et reaalsel kasutamisel kestab punane jahutusvedelik kõige vähem, ehk siis tema veeldumine toimub kiiremini, kuna need kaitsvad lisandid, mis peaks veepumpa määrima, määrivad end kiiremini ära ja võib juhtuda, et "longlife" on 1.5a kaotanud poole oma omadustest ja siis on mootori keemine kiire tulema. Kui süda väga valutab, siis pane roheline sisse tagasi. Kogemused nii enda, kui teiste käest näitavad, et kui korra vedeliku keema lased, siis ei ole mõtet enam seda vedelikku kaua sees hoida, kuigi minu autos on roheline korra keema läinud ja sõitsin keeva mootoriga 28km ning 3.a jooksul on külmakindlus langenud lubatud -40 pealt -32 peale. Aga ilmselt auto on omanikule kallis ja rihmavahetusega sai uus vedelik ikka sisse. On kindlam.
Samuti ei soovita neid kontsentraate, kuna täpset suhet ei oska nagunii keegi segada ning kontsentraat kannatab ise vaid -15 kraadi külma.
Aga üldiselt, midagi väga ei muutu, kui kasutad seda, mis raamatus otseselt kirjas ei ole. Küll aga BMW arvutud andurid võivad ükskord nöökima hakata, kui nad ei saa õigeid tingimusi ja kuna see punane on agressiivne, siis temp. andurid võivad peatselt otsad anda. |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 9:55 pm Teema: |
|
|
Kus seda külmakindlust kontrollida saab? _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 10:06 pm Teema: |
|
|
Enamustes autoteenindustes ma usun, lisaks on see jublakas mitmetes kohtades müüa.
Jahutusvedelike kogemused mul näitavad ,et tegeleda pole mõtet, nagunii juhtib midagi mis sunnib seda vedelikku vahetama. Tõele au andes ei tea ma kedagi kes "vahetaks" jahutusvedelikku niisama. Endal on küll korduvalt uus lastud sisse,aga seda mitte kunagi hoolduse eesmärgil :D
Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.
Mulle on jätkuvalt kummaline ,et on lahendusi mis kestavad ja töötavad ja siis iga aasta autotootjad astavad järjest ja järjest ämbrisse millegiga mis peaks "parem" olema.
Ilmselt on aastal 2080 samamoodi,et kõige ägedam on ikka see aasta 2000 auto vms :D Mulle meeldivad lihtsad autod (lihtne parandada/hooldada,iga loll võiks aru saada mis viga on - minujaoks vette, osade jaoks ilmselt Lada vms) ja samas ka mugavad autod... aga need 2 ühes vist ühte keresse panna pole võimalik... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 10:14 am Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | Eriti nutune on see 2.8 Nikasil mootiga, mis sul Alan kapoti all nurrub. Pigem karda selle pärast, et see sul kuskile jahutussärki auku sisse ei söö.
|
M52 mootoritel roosat vedelikku foorumite jutu järgi kasutatud küll ja küll, samuti M54.
Edit: Pink coolant is for aluminum block engines and green is iron
Viimati muutis seda Alan (Kolm. Okt. 26, 2011 12:57 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 2:31 pm Teema: |
|
|
Maikil on hea point, aga see kehtib rohkem siis, kui viitsid ise teha, aga kui ennast üldse ei huvita mis seal toimub, siis tuleb võtta see, mis meeldib .D (Uuematel vist ulme elektroonika? A6, 7 seeria jne..) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 2:39 pm Teema: |
|
|
Sain täna hinnapakkumise siis.
Käsipiduri jupid + stabikakont + töö = 225€
Stabika kont ise on 15.34€, niiet käsipidur läheb päris kulukaks :D |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 2:46 pm Teema: |
|
|
Maik kirjutas: |
Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.
|
Kui DOHC mootori mehed ka nii mõtleks... et vahetan hammasrihma ainult siis, kui vaja (loe: katki läheb)  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 8:04 pm Teema: |
|
|
Huvitab mitu db reaalselt see hammasrihm vs ketiga mootor erinevad? Muud põhjust nagu pole aru saanud,et vaiksuse pärast on pandud.
Kett kestab ikka pikalt ja annab enne märku,et võiks vahetama hakata... nii 250 000 või rohkemgi. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
DoriMaster Vana tuttav

Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 8:11 pm Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | Maik kirjutas: |
Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.
|
Kui DOHC mootori mehed ka nii mõtleks... et vahetan hammasrihma ainult siis, kui vaja (loe: katki läheb)  |
Kõik DOHC-id ei ole rihmaga. _________________ Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 8:37 pm Teema: |
|
|
ma olen kuulnud, et keti vahetusele tuleb mõtlema hakata 400k+ .. no idea kui reaalne see muidugi on |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 9:36 pm Teema: |
|
|
DoriMaster kirjutas: | Alan kirjutas: | Maik kirjutas: |
Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.
|
Kui DOHC mootori mehed ka nii mõtleks... et vahetan hammasrihma ainult siis, kui vaja (loe: katki läheb)  |
Kõik DOHC-id ei ole rihmaga. |
Mul ka ketiga DOHC mootor (M52TUB28)...
Parandan siis lause esimest osa: "Kui hammasrihmaga DOHC mootori mehed..." :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 10:31 pm Teema: |
|
|
BMW servis on ette näinud ketivahetuse 240 000 pealt, juhul kui on extended service (20 000km), kui on 15 000km intervall, siis on ketivahetus 300 000km, kuid reaalses elus ei hakka keegi elukallist ajamit nagunii ära vahetama ja sõidetakse 400+k km ära ja siis on klapid juba ära põlenud ja nende raibete pealt ei näe ka, kuna ta reaalselt venima hakkab. Enne kui pinguti kõrisema ei hakka, ei näpi teda keegi.
Niiet selle vahetuse peale pole mõtet mõelda ;) Ainuke häda, et ketiga mootoritele ei teha kolvisüvendeid, et kui keti pinguti peaks feilima, siis on hüvasti mootor.
seisupidur on bemmil tõesti kulukas - pidurisilinder ise on juba ligi 60€, täpselt samasugune läheb moskvitsile - 3€ (ma oma bemmile paningi mosse omad, täpselt samad Girlingi omad), aga ei usu, et E46 mosse juppe tahaks.. :D
Lisaks veel see debiilne reguleerimine läbi velje poldi augu... ma vihkan seda süsteemi.
Kle nii saab see auto ikka väga ilusaks. :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
xpr Satub siia tihti

Liitunud: 30 Aug. 2006 Postitusi: 267 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Sept. 23, 2011 8:48 am Teema: |
|
|
Mario kirjutas: |
Lisaks veel see debiilne reguleerimine läbi velje poldi augu... |
Mersul oli ka sama süsteem.
G4 1.8 mootril on mul hammasrihm ja kett mõlemad. Kett veab teist nukkvõlli ringi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede. Sept. 23, 2011 3:04 pm Teema: |
|
|
nojah, need on need moodsad mootorid :)
VAG jah alates 96-97 võttis selle hübriidi kasutusse.. siis kui passatile ilmus 92kW mootor.. siis mingiaeg lõpetati jama ära ja läks kett kõigele.. diislid veel jäid rihmaga...
kett on lollikindlam, aga seda tihemini peab hooldama.. :P |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Nov. 17, 2011 4:43 pm Teema: |
|
|
Kuhu see lumi jääb nüüd, mul hakkab naeltest kahju vaikselt, kuigi alles 2 päeva all olnud on äärmiselt vastik seda klõbinat kuulata. |
|
Tagasi üles |
|
 |
vahur73 Vana tuttav

Liitunud: 11 Sept. 2011 Postitusi: 352
|
Postitatud: Nelj. Nov. 17, 2011 4:50 pm Teema: |
|
|
Naastumeeste mõnud! Vähemalt tead et rattad on all! _________________ Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Jan. 17, 2012 3:41 pm Teema: |
|
|
Nädalavahetusel lakkas roolivõim töötamast.
Eile läks unistari ja täna juba sain kätte. Vahetati ära roolivõimupump, kuna võll oli puruks. Nüüd käib rool veel kergemalt kui enne... isegi kohapeal keerates on nagu õhk :D |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Jan. 17, 2012 5:18 pm Teema: |
|
|
palju kokku läks? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Jan. 17, 2012 5:45 pm Teema: |
|
|
Mul seal vähe soodsam kui teistel...
Jupp ise oli 189.90€ (tehase taastatud pump) ehk siis roolivõimupumba eest täitsa OK hind.
Vahetada sellel autol ka lihtne, niiet tööraha läks väga sümboolne summa. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 1:24 pm Teema: |
|
|
* Uued neerud (vanadel värv koorub)
* Smoked tiivasuunatuled
* Clearglass suunatuled
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 5:43 pm Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | * Uued neerud (vanadel värv koorub)
* Smoked tiivasuunatuled
* Clearglass suunatuled
|
Hiljem kena vaadata.Kuid see selleks võta õhtupoole ühendust ,näitan sulle ühte masinat mis just Saksast tuli. Kui huvi on tulevikku silmas pidades masinat vahetada.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 7:06 pm Teema: |
|
|
Olgu see viimane kord kui mega-vuhvleid asju külge topin :D
Ainsad asjad, mis valatult sobisid, olid tiibade küljes olevad suunad.
Kõrvalistuja poolne suunatuli läks ka ilusti paika aga juhipoolne jäi tiiva poolt väikse praoga ja ega ta lõplikult kinni ei jäänudki... oeh, milline kvaliteet ikka. Õnneks ei maksnud nad suurt midagi.
Niisiis, viimasena sobitasin ette neerud. Läksid superilusti ette kui kapott avatud oli, meel oli hea seni kuni kapoti kinni lõin - neerud lendasid eest :D
Nimelt see tagumine tuuletunnel mis neil on, ei istu ühest nurgast... homme vahetan eest lihtsalt need kroomist osad ära.
Õues oli hämar ja sigakülm, niiet ei viitsunud erilisi before-after piltegi teha, küljesuunasi ei jäädvustanud üldse:
Õnneks on tulemus niivõrd palju parem, et jätan ette. See helkur-stiilis suund oli ikka väga võõrkeha seal põhitulede kõrval |
|
Tagasi üles |
|
 |
pahtlikunn CCV Guru

Liitunud: 22 Märts 2006 Postitusi: 1367 Asukoht: salo
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Cusmu CCV Guru

Liitunud: 23 Jan. 2011 Postitusi: 1101 Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa
|
Postitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 9:59 pm Teema: |
|
|
Täitsa hästi sobib _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 10:21 pm Teema: |
|
|
eks seda millimeetrist pragu vaatad kõige rohkem ise paigaldamise ajal..
teised ei näe sedagi. Endal samamoodi,et vaatad,et kõik puhta perses, teised ei saa midagi aru :D _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 10:35 pm Teema: |
|
|
Heh, arvasin et olen kaval ja vahetan "tagumise" osa neerudel ära. Kakkusin lahti ja tuli välja, et originaalidel on labad hoopis tagumise osa küljes ja vuhvlitel on labad koos esimese osaga... niisiis ei jäänud muud üle kui:
Ja ette nad sobitusidki. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Jan. 27, 2012 1:42 am Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | eks seda millimeetrist pragu vaatad kõige rohkem ise paigaldamise ajal..
|
Mkm, juhipoolse suuna vahele jäi ikka liiga märgatavalt suurem vahe kui paar millimeetrit. See tuleb ikka varsti eest ära võtta ja midagi ümber tuunida, et korralikult istuma hakkaks. Kuuldavasti paljudel lendavad vuhvelsuunad maanteedel minema, ilmselt teeks mul juhipoolne sama, kuna ta ei ole lõpuni kinnitunud.
Robinson kirjutas: |
võta õhtupoole ühendust ,näitan sulle ühte masinat mis just Saksast tuli. Kui huvi on tulevikku silmas pidades masinat vahetada.  |
Pean üle kaema tulema siis, kui veel näha saab. Täna läks kiireks. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Jan. 27, 2012 12:46 pm Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | Maik kirjutas: | eks seda millimeetrist pragu vaatad kõige rohkem ise paigaldamise ajal..
|
Mkm, juhipoolse suuna vahele jäi ikka liiga märgatavalt suurem vahe kui paar millimeetrit. See tuleb ikka varsti eest ära võtta ja midagi ümber tuunida, et korralikult istuma hakkaks. Kuuldavasti paljudel lendavad vuhvelsuunad maanteedel minema, ilmselt teeks mul juhipoolne sama, kuna ta ei ole lõpuni kinnitunud.
Robinson kirjutas: |
võta õhtupoole ühendust ,näitan sulle ühte masinat mis just Saksast tuli. Kui huvi on tulevikku silmas pidades masinat vahetada.  |
Pean üle kaema tulema siis, kui veel näha saab. Täna läks kiireks. |
Seniks vaata reklaami!
http://www.youtube.com/watch?v=IGmCKxTgSrI |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Jan. 27, 2012 12:49 pm Teema: |
|
|
päris hea reklaam .D, nagu film oleks. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Jan. 27, 2012 6:34 pm Teema: |
|
|
Täna võtsin päevavalges korra suunatule eest ja sättisin pistikut paremini - hurra, läks ette nagu originaal! :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Evil 9 Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2008 Postitusi: 465 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Jan. 27, 2012 11:03 pm Teema: |
|
|
Päris ilus nägi välja jah tumedamana  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 12:10 pm Teema: |
|
|
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Märts 23, 2012 8:43 pm Teema: |
|
|
Täna saabus esisilla remontkomplekt:
Järgmine nädal läheb unistaris vahetuseks.
Veljed otsustasin ka alla panna täna:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Märts 29, 2012 5:48 pm Teema: |
|
|
Esisild siis remonditud... põhjust remondiks eriti ei olnudki - juhi poolt oli õõtsapuks ja stabika puks vaja vahetada, aga otsustasin siis juba asja kapitaalselt teha. Pildil olevad jupid koos vahetusega ca 400€, mis on minuarvates ülimalt soodne hind. (Muidugi oleneb kust osta, mõnest kohast sai sama hinnaga ainult kaks õõtsa).
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Nelj. Märts 29, 2012 10:42 pm Teema: |
|
|
mis firma oma see remontkomplekt on? vaevalt et lemförder ? eks sa muljeta kuidas nad kestavad kui pikemalt oled ära sõitnud ...
Mul paar tuttavat on E39 peal proovinud ka b-osasid .. krt v2ga kestnud nad ei ole... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2012 10:24 am Teema: |
|
|
Mind pigem huvitab mis see väga kestnud ei ole tähendab kilomeetrites ja mis hästi kestvad tähendavad kilomeetrites. Siis saab teada, kas hinna vs kestvuse suhe on paigas või ei, mis on oluline :)
Muidu lemföder ei olnud jah, mingid SRL ja Fortune Line tooted olid.
Aga jah, will see... |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2012 10:47 am Teema: |
|
|
Väga? Ca 7-9k vahel on neil kõigil kolisema hakanud taas .. Aga samas kui hinnavahe on ka migni 2x+, siis ilmselt väga vahet ei olegi .. Ega see lemförder kestab ka ca 20-25k km. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2012 4:59 pm Teema: |
|
|
meil peres uuena ostetut merc vito aastast 99 ,
esisilla remont tuli ca 200 000 km pealt. Läksid vahetusse mõlemad alumised õõtsad koos sarniiriga. Konte on ka vist paar korda vahetatud (max). Amordid - vedrud on siiani originaalid ees. Hetkel on ls 300 000 . Taga pole kunagi midagi remonditud. Minuarust ees siiani midagi ei kolise. Taga amordid said vahetatud,sest "midagi" kolises. Vahetus ei aidanud seega olid amordid ikka korralikud. Ja see oli kah nii hea paarkend tuh km tagasi alles.
nagu lol ? 7-8k kestvad autojupid tuleb põletusahju ajada.
teine näide, naise mitsu lancer 2008, hetkel ls on 78 000 , remonditud ei ole mitte ühtegi juppi ei sildades ega mujal...
selles valguses on ju bmw-l igaaastane sillaremont garanteeritud ja mitte odav. 400 e ole odav btw... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2012 5:42 pm Teema: |
|
|
Olen sinuga põhimõtteliselt nõus. Tuleb vaadata ja ära kogeda, kaua nad vastu peavad. Olen nõus originaalid ostma ja 3x rohkem nende eest maksma kohe kui ma B osades pettun.
Muidugi kui ei kesta siis olukorda leevendab 1 aastane garantii nendele varuosadele :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Apr. 16, 2012 12:48 am Teema: |
|
|
Noh disla-luvers-über-öko-21sajand-käigukast-madafakaz, say whaaaat?
2011 kalibreeritud kompuuter. Püsikas @ 100km/h nagu näha.
1.5h maanteed + 2h tallinna linnas jutti vuramist ning keskmine oli 8.3, tagasi viljandisse ka veel tulin siis kogu tallinna tripi keskmiseks jäi 8.1. See sisaldas päris mitut kickdowniga möödasõitu ja tallinnas keskmisest agressiivsemat sõitu isegi. Autos oli 2 inimest.
Viljandis ma muidugi alla 11 väga keskmiseks ei saa, aga kui maanteele minna siis saab asja tasa :)
Ärgem unustage, et tegemist on autoga millel 192hj/280Nm, 5 käiguline automaatkäigukast ning tegemist on 12a vana liikuriga. Seda mootorit hakati üldse tootma juba 1998 (double vanos), mis on tegelikult üldse 1995a alustatud mootori (single vanos) edasiarendus. Ehk siis kui üks vanos ära võtta on sisuliselt ~17a vana mootor ning lisaks mul on sumbuti ka katki  |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Esm. Apr. 16, 2012 7:34 am Teema: |
|
|
Viljandist Tallinna suunal tulebki tavaliselt väiksem keskmine. Olen enda masinaga 4,3 l/100km isegi saanud. Kindlasti loeb ka ilm, kas on kuiv või märg. Aga 6,6 trassil sellise mootoriga on täitsa Ok vast tõesti. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Apr. 16, 2012 7:39 am Teema: |
|
|
endal 1.9tdi automaat, maanteel mingi 5.7-6.2 vms, linn on mingi 10, ei viitsi pensionääri ka mängida ja pedaaliga meelitada, saab muidugi alla 10 ka, aga no pole mõtet endale valetada .D, tegemist siis 96kw/310nm |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Mai 15, 2012 10:15 am Teema: |
|
|
Täna avati Google Streetview. Mõtlesin, et otsin oma auto ka üles:
Uuel tänaval polnud, tööjuures parklas ei olnud... vanemate juures ei olnud...
Lõpuks leidsin Aasa tänavalt värvimisest :DDD
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Teis. Mai 15, 2012 11:50 am Teema: |
|
|
Viimastel päevadel su bemm silma jäänud.....Teist sarnaste velgedega vilj pole? _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Mai 15, 2012 1:59 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | Viimastel päevadel su bemm silma jäänud.....Teist sarnaste velgedega vilj pole? |
Sinu Skodat näen ka palju, niiet ilmselt ikka näed minu autot.
Statoilis näinud aegajalt, linnavahel, keegi viskas sul kõrvalt käppa ükspäev (ei pannud tähele, kes).
Eile sõitsid vist mööda Jakobsoni mul järel -> Allika tn -> Uus tn. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Teis. Mai 15, 2012 2:06 pm Teema: |
|
|
No siis on sinu auto jh. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Juun. 18, 2012 5:40 pm Teema: |
|
|
Telefonis leidus veel paar ilusat pilti
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 19, 2012 8:46 pm Teema: |
|
|
Lennujaama kõrval offroad:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Juul. 09, 2012 11:36 pm Teema: |
|
|
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juul. 10, 2012 5:07 pm Teema: |
|
|
Homme hommikul läheb auto carmasters.ee tüüpidele täiskontrolli + tarkvarauuendus.
Kontroll 75€ + softi uuendus 50€.
Eesmärk teada saada kogu ülevaade autost - tüüpvigadest ja ka kõigest BMW spetsiifilisest.[/quote]
Viimati muutis seda Alan (Esm. Juul. 16, 2012 2:45 am). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
|