open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Soovitage diiselmootori diagnoosijat siin lähedal

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
m6nu
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Jan. 2009
Postitusi: 290
Asukoht: Kesklinn

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 05, 2012 8:09 pm    Teema: Soovitage diiselmootori diagnoosijat siin lähedal Vasta viitega

Niisiis mureks on VW 1.9TDI 66kw ja mure pikalt olnd üks ja sama, et 4-nda käiguga kusagil 2800 pöörde juruest ja 5-nda käiguga juba mingi nõks pealt 2000 pööret kaob turbo järelt ära.. konkreetselt nigu jõud läind.. aitab vaid välja suretamine ja uuesti käivitamine.. kasvõi korra vabakäigu peale ja hoopealt välja suretamine.. siis töötab jälle, aga töötab taas vaid nende samade pööreteni.. linnasõidul on auto nagu kärbes, aga maanteel jama majas.. katt puhastatud, õhulugeja vahetatud.. kardan, et tegu on kas wg klapi kinnijäämisega või mingi vaakumi lekkega kusagilt.. et tekib vist niiöelda overboost probleem ja aju läheb limp mode, aga oleks vaja, et keegi oskaks neid arvamusi kinnitada ja aidata seda muret lahendada.. ons keegi viljandis või selle lähedalt, kellele need turbo teemad tuttavad on?
_________________
Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 05, 2012 8:14 pm    Teema: Vasta viitega

Kui elektrooniline rike, siis arvuti näitab seda, kui mehaaniline, siis mitte.
Just vaatasin mõned kuud tagasi sõbra a4 arvutiga samalajal sõites, kuid ühtegi elektroonilist viga polnud, kuid tal ei tulnud turbot üldse järgigi.
Pmts. arvuti võin korra järgi visata, veakoode vaadata/kustutada ning eks siis näis mis tagasi tuleb ja mis mitte.
Peres oleval 1.8 92kW Passatil kustutan veakoodid ära kui lolliks läheb ning käib jälle terve kuu muretult. Meile see sobib, sest kütusekulu ja kõik muu normis ning pole otsest vajadust remondi järgi.
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 06, 2012 7:50 am    Teema: Vasta viitega

sama probleem oli ühe touraniga mul mingi aeg
Tsiteerin::
wg klapi kinnijäämisega
ja no sellel oli ka muutuva geomeetriaga turbo mis samuti oli kinni.Mul kadus jõud kuskil 100 pealt ära ja turbo kohe järel ära.Süüde välja ja sisse toimis taas kõik.Võib teema ka olla et see membraan mis wg klapi sees see katki vms et ei hoia õhku .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
m6nu
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Jan. 2009
Postitusi: 290
Asukoht: Kesklinn

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 7:27 pm    Teema: Vasta viitega

jah, olen ka kuulnud sellest membraani problest, aga loodan, et see ei ole, sest ei pidavat olema eraldi saada. geomeetria kohapealt kahtlen, sest 66kw tdi-l ei tohiks ollagi muutuva geomeetriaga turbot, see peaks alates 81kw-st tulema..või eksin?
_________________
Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 9:19 pm    Teema: Vasta viitega

m6nu kirjutas:
jah, olen ka kuulnud sellest membraani problest, aga loodan, et see ei ole, sest ei pidavat olema eraldi saada. geomeetria kohapealt kahtlen, sest 66kw tdi-l ei tohiks ollagi muutuva geomeetriaga turbot, see peaks alates 81kw-st tulema..või eksin?


jah membraani eraldi ei ole saada. 66kw mootoril pole muutuvat geomeetriat.
mine käi kärmase juures ja räägi probleem ära.äkki mõtleb miskit välja.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
m6nu
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Jan. 2009
Postitusi: 290
Asukoht: Kesklinn

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 9:27 pm    Teema: Vasta viitega

mnjah..nime olen kuulnud, aga ma ei tea, kus ta asub.. siin korra juba Roger tegi teda ja pidi tulema üle vaatam, et miks ikka tuksis, aga eks näis, kas ta tuleb.. selle kärmase asukohta ja kontakti jagatakse avalikult?
_________________
Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 9:50 pm    Teema: Vasta viitega

ex kirjutas:
m6nu kirjutas:
jah, olen ka kuulnud sellest membraani problest, aga loodan, et see ei ole, sest ei pidavat olema eraldi saada. geomeetria kohapealt kahtlen, sest 66kw tdi-l ei tohiks ollagi muutuva geomeetriaga turbot, see peaks alates 81kw-st tulema..või eksin?


jah membraani eraldi ei ole saada. 66kw mootoril pole muutuvat geomeetriat.
mine käi kärmase juures ja räägi probleem ära.äkki mõtleb miskit välja.



+1
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 12, 2012 6:27 pm    Teema: Vasta viitega

Ingliskeelset lugemismaterjali natuke:

http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/limp-mode-TDI-fix.htm
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
m6nu
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Jan. 2009
Postitusi: 290
Asukoht: Kesklinn

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 21, 2012 10:00 pm    Teema: Vasta viitega

teema ununend.. eelmine nv võtsin igavusest ise kätte ja uurisin seda WG hooba.. oli kinni nagu kuramus, uputasin spray õliga ja kangutasin edasi-tagasi kuni liikuma hakkas ja nüüd tundub asi hea :)
_________________
Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 22, 2012 11:34 pm    Teema: Vasta viitega

Kui tihti oma diislit pöördesse ajad? Korra päevas võiks raudselt torud puhtaks köhida, et kõik vigurid, mis seal mootoriruumis on, ikka tööd saaksid teha, muidu punub ämblik oma võrgud igalepoole ümber ja liikuvad osad roostetavad kinni :P
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
m6nu
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Jan. 2009
Postitusi: 290
Asukoht: Kesklinn

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 25, 2012 12:05 pm    Teema: Vasta viitega

just.. selles asi ongi minu puhul.. nädal aega jutti sõidan linnavahel, kus ainult töristan ja nädalavahetusel käin maal, siis alles puhastan torusi maantee peal.. vale sõiduvõte ilmselt jah, aga eks üritan korrigeerida ja vahel rullnokka mängida veidi linnavahel
_________________
Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 26, 2012 4:46 pm    Teema: Vasta viitega

Kui aus olla, siis Viljandis on see torude puhastamine natuke raske linnas sees, sest raudselt on keegi alati kuskil ees ning kiirendab 10 minutit 50km-ni/h.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 26, 2012 6:25 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Kui aus olla, siis Viljandis on see torude puhastamine natuke raske linnas sees, sest raudselt on keegi alati kuskil ees ning kiirendab 10 minutit 50km-ni/h.


Ei tea ei ütleks, kui just tipp tunnil ei istu keset teed, aga muul ajal peenesta nagu tahad, muidugi mitte üle 50 linnas soovitatavalt .D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 05, 2012 2:00 pm    Teema: Vasta viitega

Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema ning küsin selle teema valguses .
Keegi äkki oskab soovitada mõnda Viljandis või lähiümbruses tegutsevat tegelast, kes suudaks ja oskaks ülevaadata vana Volkswagen Passati kõrgsurvepumba ajastuse? Auto on 1993 a Vw Passat ja mootoriks 1.9TD 55kw ehk siis ilma juhtajuta versioon.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024