|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Cusmu CCV Guru

Liitunud: 23 Jan. 2011 Postitusi: 1101 Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa
|
Postitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 8:15 pm Teema: bmw 2,5TDS 105kw tüüpvead |
|
|
Plaan on minna laup ühte diisel bemmi vaatama ja kuna pole kunagi mingi eriline bemmi fanatt olnd siis ei tea neist eriti midagi ühesõnaga kõik kes te teate 2,5TDS`i tüüpvigu mida vaadata siis laduge välja _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436 |
|
Tagasi üles |
|
 |
subwoof1 Satub siia tihti

Liitunud: 13 Dets. 2008 Postitusi: 257 Asukoht: mustla, k-nuia, abja, kamara
|
Postitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 8:38 pm Teema: |
|
|
mis aasta masin???
aga lühidalt:
Kõrgsurvepumpa saad kontrollida järgmiselt- tühikäigul töötavale mootorile rakenda korraga kõik elektritarbijad (täis-, udutuled, puhurid, raadio, soojendused) taha, kui mootori pöörded hakkavad selle tulemusena korraks kõikuma siis on kõrgsurvepump juba kulunud. Sooja ja külma mootoriga mitte käivitumist põhjustab hõre paagisisene etteande pump. Hõreda etteande pumba tunneb ära sellest kui täis paagiga käivitus on parem kui tühja paagiga ja küttevoolikus on õhumullid. BMW kõrgsurvepump on väga töökindel, probleeme põhjustab ainult vilets kütus. Need, kes kritiseerivad BMW kõrgsurvepumba töökindlust on ise lolli peaga ostnud auto mille pump on viimase piiri peal või on siis ise solki paaki valanud. Sama lugu on plokikaanega- iseenesest ei lähe see kunagi kõveraks. Kõveraks läheb see ainult selle pärast, et mootor on keema lastud- põhjuseks on vahetamatta jäetud veepump. Plokikaane kontrolliks vaata kõigepealt paisupaaki- jahutusvedelikul ei tohi peal olla õlikirme ja samuti ei tohi töötava sooja mootoriga paisupaaki mulle tulla. Jahutusvedeliku lõdvikud ei tohi sooja mootoriga kivikõvaks muutuda ja temp.näidik ei tohi grammigi keskmisest asendist üle minna. Vigase plokikaane ja tihendi reedab ka sooja ilmaga valge aur summutist. Turbo kontrollimiseks katsu kõigepealt turbo lõdvikuid, lõdvikud peaks alates 2000 pöördest muutuma kivikõvaks(kui jõuad lõdviku kokku suruda siis on kas turbo hõre või on leke vaakumvoolikutes, lõdvikutes). Kui on võimalus võta turbo lõdvikud küljest lahti ja vaata kui õlised on lõdvikud (mida õlisemad lõdvikud seest on ,seda hõredam turbo on,natuke õli on normaalne). Kui lõdvikud on maas võid kontrollida turbiini lõtku -pikkupidi ei tohi olla mitte mingit lõtku,ristipidi võib väike olla. Need olid põhilised (kõige kallimad) mida jälgida. BMW diislid on väga töökindlad mootorid. Need kes kurdavad ja kiruvad on ise lolli peaga vigase auto ostnud ,õigeaegse hoolduse pealt kokku hoidnud või siis niisama ajavad jutte, mida saunas naistelt kuulsid. Kõige lihtsam on muidugi minna ja UM-is 24 p test teha, saad erapooletu hinnangu autole.
 _________________ kupeed on parimad pereautod, ei ole hirmu et lapsed tagaustest ära kaovad |
|
Tagasi üles |
|
 |
Cusmu CCV Guru

Liitunud: 23 Jan. 2011 Postitusi: 1101 Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa
|
Postitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 8:51 pm Teema: |
|
|
subwoof1 kirjutas: | mis aasta masin???
|
Aastaks on 92 _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 10:18 pm Teema: |
|
|
see tarbijate järeleühendamine pumba kontrollimiseks pole küll väga õige, mingi pöörete kõikumine peab ju toimuma kui järsku tarbimist suurendada. tühikäigu mootor ei jõua nii kiiresti reageerida, et mingit pööretelangust ei tekiks. Iseasi on see, kui pidevalt pöörded kõiguvad. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes
|
|