Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Laup. Juul. 21, 2012 3:50 pm Teema: Audi A4 B8 Ambition Avant '08 (Model 2009)
Tahtsin järgmiseks autoks suurt ja mugavat maasturit. Tuli välja väike, madal ja üsna jäik sportlik sõiduauto.
Mõtlesin, et kui valin Audi, siis kindlasti quattro. Tuli välja esivedu.
Siis otsustasin, et kui üldse sportlikum auto, siis no kindlasti bensiinimootor võiks ikka olla. Tuli välja diisel.
Ja kohe täiesti kindel olin, et kui diisliga lepin, siis kohe kindlasti peaks olema 160+kW. Tuli välja 105kW.
Auto värv, nahksisu värvus ning auto üldine välimus olid need mis mind mingitele jõududele alluma panid.
Ühesõnaga, kokku tuli:
2008 Audi A4 Avant B8 Ambition Sport 2.0TDI 105kW
Ambition on siis LED päevasõidutuledega erinevalt tavamudelist/attractionist.
Sport = tehase sportvedrustusega.
8-käiguline kast
Esivedu
Vihmasensor, kliima, püsikiiruse hoidja, tehase webasto (kütab salongi ka soojaks) nii puldi kui menüüst seadistatavate taimeritega...
Nahksisu, istmesoojendused, mf. rool, Audi Symphony koos AUX in-ga, parking assistant, coming home/leaving home tuled, isetumenev tahavaatepeegel, rehvirõhukontroll, ISOFIX, reinforced bumpers, puldist avatav luuk, dünaamiliselt valgustuskaugust muutvad esituled, bluetooth + handsfree, voice control, automaatne käsipidur + elektrooniline käsipidur.
6xAirbag
18" S-Line veljed - Audi/BBS Hollow Spoke
Bi-Xenon PLUS
+ Kõik muud elementaarsed asjad (immo, signa, igasugused veo-stabiilsus-pidurdus-külglibisemise kontrollid)
Värvi nimi on Ibis White, naha värv on Mustang Brown.
Tunnistan, et varustus vs hind ei olnud küll eriti proportsioonis: sama raha eest oleks saanud väga korraliku varustusega 3.0TDI quattro. Ühesõnaga ohverdasin välimuse ja eriti sisu arvelt päris palju. Olin nõus leppima MMI-ta, 3 tsoonilise kliimata ja palju muuta.
100% audi esinduses hooldatud auto, mõned tuhanded kilomeetrid tagasi vahetatud hammasrihm ja ühesõnaga peaks suhteliselt muretu päris pikka aega olema.
Eestis sõitnud lühikest aega - pärit saksamaalt. Eestis vahetatud veel esinduses hammasrihm ja nipet-näpet kuluosi.
Päris Q7 ei ole, kuigi hind jäi suht samma auku. Aga 200% odavam kasko on kah mingi sääst :)
Kütusekulust ei ole mõtet üldse rääkidagi, seda lihtsalt ei ole. Tallinn-Viljandi võtab ilmselt paar tilka.
Tallinna teedel OLULISELT mugavam sõita võrreldes E46-ga, vaatamata sellele, et ta E46-st palju madalam on + rehviprofiil samuti madalam.
Tegelikult arvasingi alguses, et sõidumõnu ilmselt puudub, kuna tegemist madala autoga. Peale proovisõitu arvasin täiesti teisiti - väga hea on sõita. Ilmselt mulle meeldibki konkreetsema vedrustusega auto rohkem kui lösu vedrustusega maastur oleks meeldinud.
B8 on saanud Euro NCAP-il 5 tärni turvalisuse eest, niiet peaks täiesti tubli liikur olema.
Ühesõnaga olemas kõik mida vaja: turvaline, öko, odav üleval pidada.
Täpsemalt toodetud 11.2008.
Saksamaalt eesti toodud 28.12.2011.
Olen auto teine omanik.
Ning see pult hakkab talvel tõenäoliselt iga hommik vajutusi saama:
Viimati muutis seda Alan (Kolm. Okt. 09, 2013 12:43 pm). Kokku muudetud 20 korda
Liitunud: 13 Juul. 2007 Postitusi: 401 Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est
Postitatud: Laup. Juul. 21, 2012 3:59 pm Teema:
esimene :D
täitsa kena näeb välja see orbit. kas mingit "tuunimist" plaanis ka on? tumedamad tagumised tuled, smoke klaasid jne? _________________ fb: Harri.Vaher.Photography .Teen vastavalt kokkuleppele pilte Viljandis, või mujal eestis. 53857073
See valge on a4-jal ikka väga levinud värv ma vaatan.
Ilus auto muidugi,kuigi ma ei saa ikkagi aru miks sa nelivedu ei ostnud :) _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
a8 kasko on aastas ca 1700-1850 eur, seega usun,et q7 oma suht samas suurusjärgus.
Teeb ikkagi kuidagi kalli kasko makse...
huvitav valik ikkagi,arvestades eelnevaid autosid mis valikus olid...
maasturite vedrustus ei ole lösu,aga viskab ikkagi nõmedalt. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Püh. Juul. 22, 2012 7:50 pm Teema:
Nokia kirjutas:
kuda möödasõitu teha oli 2.0tdi-ga?
Kuule see 2.0tdi lippab ikka ülihästi tegelikult!
BMW vajas kickdowni päris tihti möödasõitudeks, sellega puudutan ainult natuke rohkem pedaali ja juba 140 sees, ei märkagi. Täitsa uskumatu, kui hästi edasi käib.
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Esm. Juul. 23, 2012 11:48 am Teema:
Kaamera ootab nüüd paremaid ilmu, et oleks ka mõtet pesulasse minna.
Lähen proovin MobileSPA-s ära selle Snow Foam pesu, kui ilm päikesepaisteliseks lõpuks läheb.
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Esm. Juul. 23, 2012 2:09 pm Teema:
Nokia kirjutas:
kuida käigukast toimetab? on aru ka saada, et aastatega arendus paremuse poole läinud? Sujuvam, targem?
See oli E46-l ka päris hea. Samas manuaalre¾iimis on tõesti kiirem käiguvahetus, kuigi seda nüüd kohe üldse ei ole vaja kasutada.
Bemmiga sai ikka külge lasta jne, siis oli hea manuaalre¾iim :D
Muusosas suht sama - väga sujuv.
Liitunud: 13 Juul. 2007 Postitusi: 401 Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est
Postitatud: Teis. Juul. 24, 2012 12:52 pm Teema:
oda see punange porge ikka viljandis mida kunagi pildistasin? _________________ fb: Harri.Vaher.Photography .Teen vastavalt kokkuleppele pilte Viljandis, või mujal eestis. 53857073
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2012 10:36 am Teema:
Nokia kirjutas:
oled sa seda 2.0TDI-d rohkem ka uurinud? Esineb seal mingeid suuremat sorti vigasid ka?
Olen uurinud küll, peaks päris pommikindel olema. Mingeid selliseid tüüpvigasi nagu bmw-l, ei ole küll - et iga aasta pead õlitasemeandureid vahetama ja iga 50 000km tagant mingi vanos lekib jne:D
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2012 10:42 am Teema:
Alan kirjutas:
Nokia kirjutas:
oled sa seda 2.0TDI-d rohkem ka uurinud? Esineb seal mingeid suuremat sorti vigasid ka?
Olen uurinud küll, peaks päris pommikindel olema. Mingeid selliseid tüüpvigasi nagu bmw-l, ei ole küll - et iga aasta pead õlitasemeandureid vahetama ja iga 50 000km tagant mingi vanos lekib jne:D
Pihustite probleeme ei teki? vw 2.0tdi-del olevat olnud, mingi pihusti kamm, ma ei tea, kui seotud need mootorid on
Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2012 5:12 pm Teema:
Nokia kirjutas:
Alan kirjutas:
Nokia kirjutas:
oled sa seda 2.0TDI-d rohkem ka uurinud? Esineb seal mingeid suuremat sorti vigasid ka?
Olen uurinud küll, peaks päris pommikindel olema. Mingeid selliseid tüüpvigasi nagu bmw-l, ei ole küll - et iga aasta pead õlitasemeandureid vahetama ja iga 50 000km tagant mingi vanos lekib jne:D
Pihustite probleeme ei teki? vw 2.0tdi-del olevat olnud, mingi pihusti kamm, ma ei tea, kui seotud need mootorid on
2008 aasta mootor on niivõrd uus, et sellel on see pihusti viga ja õlituse viga ammu fixitud. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega
Liitunud: 12 Okt. 2011 Postitusi: 641 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Püh. Juul. 29, 2012 5:35 pm Teema:
Järgmisel Audiklubi kokkutulekul sooviks lähemalt näha antud isendit Kui hästi läheb, siis veeren ise ka mingi huvitavama Audiga kohale. _________________ Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Liitunud: 12 Okt. 2011 Postitusi: 641 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Püh. Juul. 29, 2012 10:00 pm Teema:
Evil 9 kirjutas:
Wolf123 kirjutas:
Järgmisel Audiklubi kokkutulekul sooviks lähemalt näha antud isendit Kui hästi läheb, siis veeren ise ka mingi huvitavama Audiga kohale.
Kui mul hästi läheks oleks juba ammu uus õuel ja veereks sellega :)
Aga Alanilt ootan proovisõitu
Sul jah natuke õnnetu isend selle kasti kohapealt Kuid iga oina jaoks on Mihklipäev. Oma 88a. Galanti müüsin ca 6 kuud ja siis üks vend surus tingimatta mulle soovitud summa pihku. _________________ Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Esm. Aug. 06, 2012 11:20 am Teema:
3 nädalat ja 3000km hiljem: tankimine on nii harv tegevus, et vahepeal läheb üldse meelest, et peaks seda tegema.
BMW ei võtnud küll muidu eriti palju aga viimased näidud tallinnas olid sellega rämedad 22L/100km (ummikud and stuff). Nüüd vaatan ja imestan, kui 6.0-gi ette tuleb. Seejuures ma olen täiesti rahul 0-50km/h kiirendusega ja 90-140km/h kiirendusega.
Sellist kurja ja tigedat häält, nagu BMW tegi 3k+ rpm ja RWD jään küll praegu igatsema aga tavalises sõiduosas on uus auto ikka väga palju üle.
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Esm. Aug. 06, 2012 3:24 pm Teema:
Õige VAG-COM kaabel käes ja tegin kohe paar muudatust.
Mulle ei meeldinud, et päevasõidutuledega suunda näidates võtab LEDi brightnessi maha kui suunda näidata (parem suund = parem led 50%, vasak suund = vasak led 50%), nüüd siis koguaeg full brightnessi peal LEDid kui suunda näidata.
Ja sama asja nagu videos aktiveerisin ka, kuna näeb lihtsalt cool välja (needle sweep). Lap Timerit ei pidanud vajalikuks :D
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Reede. Aug. 10, 2012 12:19 am Teema:
Kes ütles, et tasuta lõunaid ei ole olemas? Käisin Tartus audi esinduses ja sain täiesti üllatavalt tasuta 3h jagu hooldust. Tehti nipet näpet, diagnoositi ja uuendati käigukasti tarkvara, kuna enne aegajalt läks kohapealt liiga järsult minema. Nüüd asi korras. Olin kindel et tuleb mingi korralik arve ka ja siis öeldi et arvet ei esitata. Ei hakanud uurima ka, miks, äkki mõtlevad ümber. Ütlesin SUPER ja tulin tulema. Voh, saab siin riigis midagi täiesti ilma rahata ka :)
Liitunud: 25 Apr. 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Viljandimaa
Postitatud: Laup. Aug. 11, 2012 8:45 pm Teema:
Alan kui eesti tulen kas mingi küpüüri eest minu autolegi kaabli järgi viskad? Tahaks ka sellest automaatsest tagaklaasi kojamehe funktsioonist lahti saada, käsipiduri automaatse mahavõtmise aktiveerida ning tagumised suunatuled usa stiilis vilkuma saada.
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Laup. Aug. 11, 2012 9:00 pm Teema:
Nisu007 kirjutas:
Alan kui eesti tulen kas mingi küpüüri eest minu autolegi kaabli järgi viskad? Tahaks ka sellest automaatsest tagaklaasi kojamehe funktsioonist lahti saada, käsipiduri automaatse mahavõtmise aktiveerida ning tagumised suunatuled usa stiilis vilkuma saada.
Näita mulle, mis tähendab usa stiilis vilkuvad suunatuled. Youtube?
Põhimõtteliselt kui tallinnas oled või järgmine nädalavahetus viljandis siis võid helistada 58012274. Kui tallinn, siis E-R sobib õhtune aeg.
Mingi viieka küsiks aga küll pusimise, googeldamise ja aja eest :)
Liitunud: 25 Apr. 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Viljandimaa
Postitatud: Laup. Aug. 11, 2012 9:11 pm Teema:
Ma järgmine laupäev jõuan eesti kuid siis suht kiire, eks vaatab vb saab aega.
praegu põleb suunatuli nagu hõõgniidi pirniga kuid usa stiilis on suunatuli led ning pikk riba vilgub, allolevas videos näed ise.
Ning kui tegmiseks läheb äkki siis aktiveerida hädapidurduse tuled ka, talv tulemas ning see suht kasulik asi.
Kõik ajad on GMT + 3 Tundi Mine lehele 1, 2, 3Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes