open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

BMW 328i 95
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Aug. 15, 2011 10:07 pm    Teema: Vasta viitega

Ok,ok


3.2 mootor


Reg. roolisammas

Tulepesurid

Must lagi

M3 pidurid


M-i sumps


Veel on tagumised parkimisandurid ka riiulis.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Aug. 15, 2011 10:33 pm    Teema: Vasta viitega

Räägi nüüd ausalt ära kas on odavam ehitada m3 tava bmw-st või osta kohe m3 ? või olid need jupid kõik eestist leitavad?

mis on pilt nr2 ja mis jume on reg. roolisambal, originaal peaks ka ju reguleeritav olema.. ?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ccve
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 452

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 16, 2011 1:06 pm    Teema: Vasta viitega

pilt nr2 peaks olema ukselink?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 17, 2011 9:33 pm    Teema: Vasta viitega

Number kaks on jah ukselink.
Reg. roolisammas kuulub lisavarustuse alla, mida minu omal pole.

M3 jupid on eestist leitavad, aga inglismaalt sain tunduvalt odavamalt (mootori).
Lihtsam ja võibolla odavam on muidugi osta kohe m3, aga sellisel juhul pole enam ehitamisrõõmu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 18, 2011 7:08 am    Teema: Vasta viitega

taunod kirjutas:
Number kaks on jah ukselink.
Reg. roolisammas kuulub lisavarustuse alla, mida minu omal pole.

M3 jupid on eestist leitavad, aga inglismaalt sain tunduvalt odavamalt (mootori).
Lihtsam ja võibolla odavam on muidugi osta kohe m3, aga sellisel juhul pole enam ehitamisrõõmu.


See teema tuletab mulle ennast meelde mingid aastad tagasi.Kui kompotti kokku saad ,siis sidur pane sinna sisse Sachs Race Engineeringu oma koos ketta ja korviga.Maksab rahhi kuid on seda väärt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 18, 2011 9:09 am    Teema: Vasta viitega

Kas siis m3 omanikud siis ei ehitagi :) Ikka ehitavad ju ja veel kõvemaks.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 18, 2011 9:54 pm    Teema: Vasta viitega

Robinson kirjutas:

See teema tuletab mulle ennast meelde mingid aastad tagasi.Kui kompotti kokku saad ,siis sidur pane sinna sisse Sachs Race Engineeringu oma koos ketta ja korviga.Maksab rahhi kuid on seda väärt.


Väga hea, sidur läheb nii kui nii vahetusse.
Tänud!

No eks näis, mõniaeg saab harjutada ja kes teab, ehk tuleb ka fööni aeg kunagi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 15, 2012 9:39 pm    Teema: Vasta viitega

vahepeal midagi muutunud ka on?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 12:35 am    Teema: Vasta viitega

Ikka on:







Hetkel seest selline:


Uus nahk:





M-i luuk tiivaga:



Lingid ka uute tihenditega küljes:


Test drive kulunud lamellidega :


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 2:01 am    Teema: Vasta viitega

Päris kuradi äge projekt. Ohtralt raha vist alla läinud juba, ilmselt ka kõvasti rohkem kui päris M3 hind?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Cusmu
CCV Guru


Liitunud: 23 Jan. 2011
Postitusi: 1101
Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 7:46 am    Teema: Vasta viitega

Selle raha eest peaks edasi ka käima
_________________
Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!

Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 9:24 am    Teema: Vasta viitega

kas need tagumised tuled jäävad või miks need kyljes?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 10:31 am    Teema: Vasta viitega

Cusmu kirjutas:
Selle raha eest peaks edasi ka käima


Paremini kui originaal M3?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 8:37 pm    Teema: Vasta viitega

Tagumised tuled tulevad ikka teised (need tumedad). Hetkel kindlasti aeglasem kui päris m3, sest ülekanne 2.93.
Raha on tõesti väga palju läinud, 2-3 korda rohkem kui m maksaks
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Anti
Aktiivne külaline


Liitunud: 4 Sept. 2007
Postitusi: 17
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 9:24 pm    Teema: Vasta viitega

Isetegemise rõõm maksabki palju :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 11:51 pm    Teema: Vasta viitega

Anti kirjutas:
Isetegemise rõõm maksabki palju :)


+1. Maksku palju maksab, tõenäoliselt saadud kogemused ja fun korvab kulutused :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Anti
Aktiivne külaline


Liitunud: 4 Sept. 2007
Postitusi: 17
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 19, 2012 12:29 am    Teema: Vasta viitega

just...seepärast teen ka ise oma autode juures paljusid asju ilma teiste abita
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 22, 2012 2:14 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Anti kirjutas:
Isetegemise rõõm maksabki palju :)


+1. Maksku palju maksab, tõenäoliselt saadud kogemused ja fun korvab kulutused :)

Nii ta on. Eelmine aasta sain sõita ainult umbes 1000 km-t. Kuid iga km on oma raha väärt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 10:45 am    Teema: Vasta viitega

Suve lõpus panin ühed plekkveljed taha, et saaks rehvi põletada. Originaal tungiga igaljuhul enam tõsta ei kannatanud
Rohkem hetkel ei pane



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 12:00 pm    Teema: Vasta viitega

Sa oled heas mõttes hull.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 12:16 pm    Teema: Vasta viitega

95a auto kohta ikka üsna halvas seisus :-/
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
KiwA
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Apr. 2008
Postitusi: 147
Asukoht: Viljandi, Valga

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 7:31 pm    Teema: Vasta viitega

eks enamus selle aja autod mis mingi aeg eestis sõitnud soolade sees ja ilma vastava korrosioonitõrja näevad sarnased välja.. lihtsalt tuleb natuke lõikuda ja avaneb sarnane vaatepilt.. kunagi nägin 4 aastat vana mazda 6-t mis oli suht muld juba igalt poolt, silladetailid olid paksu rooste kihi all, karpide allääred täiesti roostes jne.. [/quote]
_________________
Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KiwA
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Apr. 2008
Postitusi: 147
Asukoht: Viljandi, Valga

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 7:32 pm    Teema: Vasta viitega

eks enamus selle aja autod mis mingi aeg eestis sõitnud soolade sees ja ilma vastava korrosioonitõrja näevad sarnased välja.. lihtsalt tuleb natuke lõikuda ja avaneb sarnane vaatepilt.. kunagi nägin 4 aastat vana mazda 6-t mis oli suht muld juba igalt poolt, silladetailid olid paksu rooste kihi all, karpide allääred täiesti roostes jne.. antud BMW-l ronib soolavesi sealt karpide all olevatest aukudest sisse, kuhu käivad tõstmiskatted plastikust..
_________________
Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 20, 2012 10:39 am    Teema: Vasta viitega

Räägime nüüd minevikus: oli halvas seisus
Arvan, et i-le punkti pani see, kui üks talv jäi soolasena seisma. Polnud lihtsalt võimalik maal -20 kraadiga pesta.
Oleks ostes korrosioonitõrje ja värviparandused teinud, oleks kere vägas heas seisus olnud.
Eile õhtuks sai auto täielikult üle värvitud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 1:43 pm    Teema: Vasta viitega

Väike kokkuvõte Tõnise sulest:
Tsiteerin::

Panen siia teemasse Aivari soovil väikese ülevaate mis autoga tehti, miks ja mis ulatuses.

Alustuseks siis toodi minu õue peale üks kirju ning pealtnäha keskmises seisukorras kerega e36. Planeeritud töödeks oli pehmete kohtade asendamine kõbusama plekiga, rooste eemaldamine, uus värv, uus kütusetorustik ning piduritorustiku kontroll.

Peale auto osandamist hakkas selgeks saama et roostet leidub rohkem kui esialgu arvasime. Piduritorustik oli suht ohtlikus seisukorras ning kütusetorud nagu teada otsas. Tundub et aastad meie soolastel teedel on kõvasti tappa andnud sellele autole.









Kuna roosteseid kohti otsides ja puhastades tuli aina uusi koldeid välja, ei jäänud enam muud üle kui otsustasime põhja täielikult puhtaks võtta. Täiesti korralikuna tunduva mastiksi alt ilma liitekohata kohtadest tuli aina uut pindmist roostet. Ei tea kas see on mingi tehase praak katmisel või tõesti on e36 kere kvaliteet niivõrd kehva. Igatahes mastiks maha, karbid-koopaääred lahti lõigata ning liivaga tutvust tegema. Seejärel roostemuunduriga üle ning mis veel kuskilt välja tuli selle eemaldasime relaka ning keevituse abil.







Põrandaservad, sisekarbid, tõstmiskohad ja muu sisemine konstruktsioon sai taastatud, värvitud ning kokku keevitatud läbikeevitatava krundi abil. Koopaääred said originaalist laiemad ning keeratud servaga.













Tagumise silla kinnitused said tugevdatud 2mm lisaplaatidega.




Peale rooste ja pehmete kohtadega valmis saamist tegime veelkord põhjale üldpuhastuse ja pesu. Seejärel läks epoksiidkrunt, liitekohtadesse kereliim, pritsehermeetik müraisolatsiooniks ning U-Pol kate kõige peale. U-Pol on siis korralik tugev plastikkiht mis peaks taluma nii kriipimist kui kivide rahet.









Kui nn. skelett valmis asusime plekkide kallale. Esimesed tiivad tundusid uued olevat, samas roostetasid. Põhjuseks siis sisepindadele jäetud transpordi krunt kuhu natuke mingit vahamoodi ollust peale pihustatud oli. Selle tulemusel alumised otsad ning koopäär ühtlase pindmise roostega kaetud.




Uksed ja pagasniku luuk olid kõik vähemal või rohkemal määral roostes. Kõige enam muret valmistas valtsivahedest välja punnitav rooste. Keerasime pmst. pooled ääred lahti lõpuks.






Kui plekkidega ka lõpuks ühelpool, algas tavapärane pahtliralli ning krundialla. Kruntimise viisime kaks korda läbi, esimese korraga lasime pea kuu aega kuivada et igasugused läbikuivamised saaksid välja tulla. Teine kord õnnestus lõplikult ning kambri ootele.







Niikaua kuni krunt vahekuivamist tegi puhastasime kuni plastini ka stanged ning küljeplastikud. Stangedel tundus olevat kirju minevik, seda siis sõna otseses mõttes. Tagumine stange kandis siis 7 eri kihti värvi. Tundub et on paljude erinevate autode küljes kiiret sõitu saanud. Küljelaiendid olid mingi kahtlase punase põrandavärvi moodi ollusega kaetud. Peale lihvimist oli kõik kohad punast tolmu täis ja see ei tulnud muud moodi maha kui survepesuri ja veega.



Enne kambrisse minekut sai koostatud ka uus tagumine sild mis pärit täisverelise m3 alt. Sinna rändasid sisse ilusad värvilides puksid ning suuremad pidurid kui enne. Koos sillaga sai põhjalla krutitud nii uus kütuse- kui ka piduritorustik ning muud nipetnäpet uut ja ilusat. Silladetailid läksid ka U-Pol i alla nagu põhi.








Kui auto jälle üle pika aja ratastel, läks kauaoodatud kambriralli lahti, lõpuks ometi saab näha mis värvi see auto lõpuks olema hakkab.








Peale kambris käiku läks auto viimast korda pukkidele. Algas suurem komplekteerimine ning mis kõige tähtsam, kere õõnsustesse ning põhjalla igasugu uuretesse sai vaha lastud. See peaks garanteerima et niiskus enam kuskile vahele pugeda ei saa ja kõik see suur töö ja vaev asjata ei oleks. Tahaks loota pikka iga sellele kerele nüüd.





Komplekteerimise käigus sai asendatud võimalikult palju igasugu kruve, tüübleid ja muud nipetnäpet kraami uue kaubaga. Kuna b osa tüüblitesse usku ei ole enam siis said enamus asju tellitud H2 st ning mis puudu jäi, võetud UM st lisaks. Kinnitusvahenditele kulunud varanduse eest oleks saanud vist mõni mees oma autole säästu kereremondi teha.

Lõpp kokkuvõttes kulus selle auto keretöödele väga suur kogus töötunde ning materjali-varuosade raha eest oleks saanud juba veel paar turu keskmise hinnaga e36 osta.
Loodan et see auto pakub nüüd peremehele pikemat aega silmailu ning sõidurõõmu :)

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 2:26 pm    Teema: Vasta viitega

Täiesti haige inimene oled! Heas mõttes.

Tore lugeda ikka teemat kus asja kallal hingega ja paksu rahakotiga ollakse, mitte ei keerata suva lammarist leitud juppe külge ja ei tuunita auto-moto kroomitud kaupadega :P
Siia auto alla on pandud ilmselgelt korraliku uue auto raha, aga praeguseks hetkeks on vist see E36 parem kui ta uuena oli :D Ja kindlasti erilisem.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ElavLegend
CCV Guru


Liitunud: 15 Jan. 2011
Postitusi: 860
Asukoht: Viljandi-Espoo

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 3:02 pm    Teema: Vasta viitega

Tõsiselt kena...Väga hea töö tehtud(Y)
_________________
Soome.
Saab saab,miks ei saa.
Nii madalale, kui langen mina, ei suuda sina tõustagi
Tel. +372 58115815
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 7:56 pm    Teema: Vasta viitega

Peab ikka see auto armas olema nüüd pikka aega. Kuigi minu projektiautod on pärast suht kiiresti ikka müüki läinud,aastaga või nii :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
KiwA
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Apr. 2008
Postitusi: 147
Asukoht: Viljandi, Valga

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 10:29 pm    Teema: Vasta viitega

piltide põhjal tundub hea töö olevat ja töövõtted ka õiged olnud.. pikka iga autole!

kas tavaline must värv, või on miskit terakest ka sees?
_________________
Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 25, 2013 5:22 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Peab ikka see auto armas olema nüüd pikka aega. Kuigi minu projektiautod on pärast suht kiiresti ikka müüki läinud,aastaga või nii :)

Järgnevad 20 aastat pole müügiga kiiret jah:D

Kui ennem oli cosmosschwarz, siis nüüd on schwarz II.
Idee sellelt pildilt:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KiwA
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Apr. 2008
Postitusi: 147
Asukoht: Viljandi, Valga

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 25, 2013 7:03 pm    Teema: Vasta viitega

scwartz II peaks olema tavaline põhimust siis ja ilma igasuguse terata.. omab värvis ainult ühte põhikomponenti... üldine värvikood oleks sellel värvil ka RAL 9005.. olen ühte autot omanud selle värviga ja pean ütlema, et väga piinarikas on seda värvi ilusana hoida.iga väike kriim ja mustusetäpp on kohe näha..plaanis enda auto ka seda värvi värvida, aga sellele lisaks sinna vähe kameeleontera ka peale pussutada..
_________________
Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
www.4car.ee
Külaline


Liitunud: 28 Nov. 2012
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 28, 2013 1:02 pm    Teema: Vasta viitega

kena masin, edu sulle sellega
_________________
varuosade online pood ----www.4car.ee----
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 03, 2013 7:37 am    Teema: Vasta viitega

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024