|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Esm. Okt. 08, 2012 11:43 am Teema: |
|
|
Kütust peaks ikka olema. Kui ma paagi pealt lahti kakkusin et bensupumpa uurida, siis kütet sees oli päris hulka. Pump tundus et lõi kütuserõhu üles ka.
Lohistan lähipäevil auto garaazi ära ja hakkan uurima siis eri variante. Sädet olen ak nagu kontrollind, on olemas + kui auto ikkagi paar sekundit käib, siis päris ilma sädemeta ei ole asi.
Tüüpviga on veel relee 30, millel mingid küljooted ei anna ühendust vms. Selle vaatasin ka üle, tundus 5+ seisukorras. Võtan igaks juhuks õhtul tuppa ta ja puudutan jootekohad üle, aga kahtlen selles pisut, et see aitab.
Enda mõistus süüdistab ikkagi kütusetorustikku vms. Kakuks lahti, puhuks läbi, vms. Mis sa ikka oskad teha. Kui aju ära on, siis on jama.
Veakoodid võtsin kohe esimesel õhtul maha. Proovin täna seda ka uuesti vaadata, aga ilsemlt õhulugeja annab veateate, kuna ta mul vahepeal järel ju üldse polnud käivitamise ajal. Kui nii lühikese aja jooksul see teade üldse tekib. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Esm. Okt. 08, 2012 11:53 am Teema: |
|
|
Pidasin silmas,et vanadel autodel neid tihti ei vahetata lihtsalt,kui sõidab siis töötab.
Ma vist küll ei ole ühtegi vahetanud. Eks uutel plastpaakidega seda soga ei teki ka niiväga. Vette paagisisene filter oli küll täiesti puhas. Tuli meelde,et seal siiski vahetasin ka välimise ära igaksjuhuks.
See -selleks... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Okt. 08, 2012 7:59 pm Teema: |
|
|
mis firma õhulugejad sul on?
Boschi oma passib sinna oma olemuselt kõige paremini. Toprani omaga võid liiva sõeluda, see ei pane 70% autodest töölegi.. hard reset peaks aitama siiski ikkagi... massiklemm akult maha, vajuta pidurit u. 10 sekundit, seejärel pane massijuhe tagasi. keera süüdet, kuid ära käivita, hoia niimoodi natuke aega ja siis käivita. Kui käima läheb, lase tal käia paar minutit, siis ta õpib ise andurid uuesti selgeks ja samal ajal võib ka tühikäik kõikuda, siis ta niiöelda "jahib" seda õiget.
Aga miks ta sul nagu ilma ka ei käivitu.. ega sa kogemata ikka kuskil mõnda pistikut pole lahti jätnud? :P |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Teis. Okt. 09, 2012 2:28 am Teema: |
|
|
Mõlemad on boschi originaalid.
Auto sai täna garaazi ja nagu nõidus, kui on vaja, siis vaba aega pole.
Neljapäeval saan aega tegelda, siis uurin kõik 2x üle veel. Eks paistab, kas mõtlen välja midagi.
Ja selle lahti jäänud pistiku kohapealt.. no ei jäänud, ma olen ikka üsna kindel. Neljapäeval vaatan värske pilguga üle juhtmestiku. Sinnamaani töö + kool.
PS selle aku maha võtmise peale ei tulnud, proovin kindlasti ära. Kui peaks tööle hakkama, tule oma 4päkile järgi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Kolm. Okt. 10, 2012 11:34 am Teema: |
|
|
Hüppasin hommikul auto juurest läbi korraks ja proovisin seda reset varianti. Ei olnud abi.
Viskasin läpaka ka järgi korra autole peale reseti, vigu ei näidanud. Proovisin käivitada nii mõõtjaga kui ilma, ei õnnestu. 1 sekundiks läheb käima, pöördeid ei kogu ja sureb välja.
Võtsin küünla maha ja kontrollisin sädet. No on säde, mootoraluse lööb valgeks lausa käiates. Iseasi mis ta rõhu all teeb, aga minu järeldus sellest on, et sädemes ega sädeme ajastuses asi pole, muidu käiates pauguks vms.
Seega.. peab asi olema ju kütuses. Minu loogika ütleb et kas ei tule mehaaniliselt kütust peale või aju ei anna peale. nüüd peaks seda kuidagi kontrollima. ideid on, kuidas seda lihtsate vahenditega teha?
Isemõtlen, et karpaga autol valati kerge tilk bena karpasse ja oligi näha, kas asi selles. Kuidas sama asja pritsega kontrollida?
Kui kütusetorustik mootori juurest lahti ühendada, peaks süüde sees bensupump sealt lööma hakkama?
Ja kui sealt bensiini normaalselt läbi tuleb, siis kahtlustama ikkagi edasist protsessi? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Okt. 10, 2012 1:13 pm Teema: |
|
|
Eetrit lased sisselaskesse,peaks auto käima minema.. ka kütuseta
süütega ei ,õigemini süütega lööb osadel autodel tõesti, 2 -3 sekundit äkki pumba taha korraks,aga käima kindlasti ei jää. Võid ka laenata bensusurve mõõdikut, kütuselati otsas võiks olemas olla kontrollimise auk. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Nelj. Okt. 11, 2012 4:55 pm Teema: |
|
|
Nii. Olen jõudnud kontrollida ära pumba ja torud, kõik on ok, filtrid puhtad jne.
Kui mootori juurest kütusetorud lahti ühendada, annab pump bensiini vaid siis, kui starter käiab.
Kui panna süüde sisse või starteri käiamine järgi jätta, ei pumpa ka pump midagi.
Seega on pumbal mingi regulaator, mis ütleb talle, et pole vaja pumbata?
Juba süüdet sisse pannes peaks ta ju rõhu üles lööma?
Kütuserõhuregulaatori leidsin ka kapoti alt üles, aga ühtegi pistikut sinna ei lähe, seega ei saa see asi pumba lülitada? või saab? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Tundmatu99 Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 438
|
Postitatud: Nelj. Okt. 11, 2012 8:51 pm Teema: |
|
|
ivo86 kirjutas: | Nii. Olen jõudnud kontrollida ära pumba ja torud, kõik on ok, filtrid puhtad jne.
Kui mootori juurest kütusetorud lahti ühendada, annab pump bensiini vaid siis, kui starter käiab.
Kui panna süüde sisse või starteri käiamine järgi jätta, ei pumpa ka pump midagi.
Seega on pumbal mingi regulaator, mis ütleb talle, et pole vaja pumbata?
Juba süüdet sisse pannes peaks ta ju rõhu üles lööma?
Kütuserõhuregulaatori leidsin ka kapoti alt üles, aga ühtegi pistikut sinna ei lähe, seega ei saa see asi pumba lülitada? või saab? |
võta pumbale vool mujalt (nt tuledelt) ja proovi siis... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Okt. 11, 2012 10:32 pm Teema: |
|
|
Ma arvan,et see ajastatud signaal,et paar sekundit igaksjuhuks süütega üles lüüa,tuleb kuskilt ajust,mitte regulaatorist. Selline default samm lihtsalt. Ja seda ei pruugi igal auto ollagi.
Aga ülevaltoodud soovitus on lihtne jah, vähemalt ,tead,et küttes asi ei ole... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Okt. 11, 2012 10:42 pm Teema: |
|
|
minu autol lööb pump surve ülesse siis kui juhiuks avada. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Laup. Okt. 13, 2012 9:43 pm Teema: |
|
|
Seis selline, et pumba relee töötab. Kui süüde sisse panna lükkab hetkeks relee peale ja kohe maha tagasi.
Käivituse ajal hoiab pumpa järel ning kui starter seisma jääb, seiskub ka pump.
Kui süüde sisse panna ja releed koos hoida manuaalselt, siis pump töötab.
Kui käiata ja releed manuaalselt peale hoida s.t. pump lööb pidevalt, auto ei käivitu.
Mõistus hakkab otsa saama.
Ainuke asi mida ma oskan kahtlustada veel, on see, et halliandur andis saba ja äkki aju lülitab seetõttu äkki pumba ja pihustid välja?
Et äkki pihustid ka ei tööta? ma seda vaadata kontrollida ei jõudnud, kuna sain auto juurde ainult piiratud ajaks ja pime oli ka juba jne.
Aga koos halli anduri jamaga peaks eda ka ju ajus näha olema ja sädet ei tohiks ka olla. Säde on aga olemas ja ilus. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Okt. 13, 2012 11:35 pm Teema: |
|
|
Päris kindel ei ole,aga minuarust vända andurit ei näitagi diagnost..
Ehk aitab ja viid kuskile tegemisse :P ? _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Okt. 14, 2012 12:11 am Teema: |
|
|
näitab ikka, ta lihtsalt näitab sulle mootori pöörlemissageduseks 0rpmi. Starter annab kuskil 150-250 pööret, olenevalt autost.
Kui säde on ja kütus ka, siis on ilmselt ikkagi süüdi õhk, mille kogusest ta ei suuda aru saada... Või on mingi vääramatu jõud ECU tuksi pannud. Pole ka välistatud. Mul diisel-A4 suutis üleöö airbagi aju maha põletada.
Kehvem lugu diagnostikaga on see, et sellel autol pole ka eriti elektroonikat, mida jälgida saab, seega peab toetuma sellele infole, mida kätte saab.
Hammasrihm on ikka terve ja märgid paigas? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Okt. 14, 2012 12:39 am Teema: |
|
|
Jah näitab,kui otse seda logida ilmselt, aga niisama veateatena vist ei teki seda... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Reede. Okt. 19, 2012 6:04 pm Teema: |
|
|
Nii, proovisin siis brake cleaneriga auto tööle ajada. Sisselaskesse pihustades auto töötas.
Selge, asi on ikkagi 100% kütuses.
Kontrollisin pumba surve ära, korras.
Võtsin siis kütuselati otsast rõhuregulaatori ära ja mis ma näen, lati all olev pritse pistik tundub kuidagi lääbakalt. Võtsin lahti, puhastasin kontaktid ära ja auto nurrub jälle.
Ei osanud seda pistikut kahtlustada, kuna pole ise selle lähedalgi olnud.
Igatahes paadivedur on korras nüüd.
Õli vahetasin ka ära kui juba garaazis olin. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede. Okt. 19, 2012 7:12 pm Teema: |
|
|
kusjuures ma salaja ikka unistasin, et pistikus on viga  |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Esm. Märts 04, 2013 5:37 pm Teema: |
|
|
Remondipäevik.
Külmaga käivitub 5+, mitte mingit probleemi.
Ühel hetkel hakkasin tajuma, et mootor käib aegajalt ebaühtlaselt.
Päev edasi läks tühikäik kõrgeks.
Siis käivitus juba vaevaliselt ja lonkas käies. Tegin lõpuks kapoti lahti ja mõtlesin küünlaid kontrollida kõigepealt.
Üks küünlajuhe pooldus mulle kätte, oli reaalselt ära oksüdeerunud piibu juurest.
Kuna mul parajasti vedeb neid, panin korraliku asemele ja kõik mured kadunud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Esm. Mai 27, 2013 7:11 am Teema: |
|
|
Remondipäevik.
Mingi aeg tagasi sai uus õli + filter.
Uued rooliotsad, uued käsipiduritrossid.
Summuti lekkis, sai ka see ära keevitatud.
Kerge roostetõrje ja akendest allapoole tuleb ka uus värvikiht peale. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ivo86 CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 280
|
Postitatud: Esm. Veeb. 03, 2014 7:53 pm Teema: |
|
|
Ehh, viimasest postist palju aega möödas.
vahepeal õlivahetused jms pisihooldus.
Kevadel pritsisin autole värske sinise kihi ka peale, kuradi matistamine on ikka liiga tüütu.
Värskematest uudistest:
Auto seisis alates külmade ilmade algusest, kuna pole lihtsalt auto järgi vajadust olnud, kõik nii käe-jala juures, et ei viitsi aknaid kraapida. Üleeile siis mõtlesin, et proovin käima panna, nagunii on aku tühi jne.. võtsin tangidki auto juurde kaasa, et ilmselt pean aku maha kakkuma vms.
Tutkit, esimesest mootori pöördest kargas käima.
Pisivead kummitavad, rohkem, kui ma viitsin tegeleda. Sildadesse on loks tekkinud, summuti jaurab pisut, kkasti või mootoripadi on läbi, aknapesuvesi ei pritsi enam, mootoriventikad käivad lülitist, sest uus termostaat ei aidanud. Ilmselt neid vigu veel.
Seega plaanis on siinne remondipäevik lõpetada, ilmselt audi tulevik enam väga helge ei ole, kuna ma enam tegeleda eriti ei viitsi.
Ennetades juba paluksin tõsta teema endiste autode alla. Pole veel täspelt otsustanud, mis tast saab, aga juba on huvilisi ka olnud, et varuosadeks osta või põllule. Ilmselt ta millagi sinna jõuab ka.
Over and out. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes
|
|