Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Esm. Aug. 15, 2011 10:07 pm Teema: |
|
|
Ok,ok
3.2 mootor
Reg. roolisammas
Tulepesurid
Must lagi
M3 pidurid
M-i sumps
Veel on tagumised parkimisandurid ka riiulis. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Esm. Aug. 15, 2011 10:33 pm Teema: |
|
|
Räägi nüüd ausalt ära kas on odavam ehitada m3 tava bmw-st või osta kohe m3 ? või olid need jupid kõik eestist leitavad?
mis on pilt nr2 ja mis jume on reg. roolisambal, originaal peaks ka ju reguleeritav olema.. ? _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
ccve Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 452
|
Postitatud: Teis. Aug. 16, 2011 1:06 pm Teema: |
|
|
pilt nr2 peaks olema ukselink? |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Kolm. Aug. 17, 2011 9:33 pm Teema: |
|
|
Number kaks on jah ukselink.
Reg. roolisammas kuulub lisavarustuse alla, mida minu omal pole.
M3 jupid on eestist leitavad, aga inglismaalt sain tunduvalt odavamalt (mootori).
Lihtsam ja võibolla odavam on muidugi osta kohe m3, aga sellisel juhul pole enam ehitamisrõõmu. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 18, 2011 7:08 am Teema: |
|
|
taunod kirjutas: | Number kaks on jah ukselink.
Reg. roolisammas kuulub lisavarustuse alla, mida minu omal pole.
M3 jupid on eestist leitavad, aga inglismaalt sain tunduvalt odavamalt (mootori).
Lihtsam ja võibolla odavam on muidugi osta kohe m3, aga sellisel juhul pole enam ehitamisrõõmu. |
See teema tuletab mulle ennast meelde mingid aastad tagasi.Kui kompotti kokku saad ,siis sidur pane sinna sisse Sachs Race Engineeringu oma koos ketta ja korviga.Maksab rahhi kuid on seda väärt. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Aug. 18, 2011 9:09 am Teema: |
|
|
Kas siis m3 omanikud siis ei ehitagi :) Ikka ehitavad ju ja veel kõvemaks. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Nelj. Aug. 18, 2011 9:54 pm Teema: |
|
|
Robinson kirjutas: |
See teema tuletab mulle ennast meelde mingid aastad tagasi.Kui kompotti kokku saad ,siis sidur pane sinna sisse Sachs Race Engineeringu oma koos ketta ja korviga.Maksab rahhi kuid on seda väärt. |
Väga hea, sidur läheb nii kui nii vahetusse.
Tänud!
No eks näis, mõniaeg saab harjutada ja kes teab, ehk tuleb ka fööni aeg kunagi  |
|
Tagasi üles |
|
 |
ex Vana tuttav

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 1148
|
Postitatud: Püh. Apr. 15, 2012 9:39 pm Teema: |
|
|
vahepeal midagi muutunud ka on?  |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 12:35 am Teema: |
|
|
Ikka on:
Hetkel seest selline:
Uus nahk:
M-i luuk tiivaga:
Lingid ka uute tihenditega küljes:
Test drive kulunud lamellidega :
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 2:01 am Teema: |
|
|
Päris kuradi äge projekt. Ohtralt raha vist alla läinud juba, ilmselt ka kõvasti rohkem kui päris M3 hind? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Cusmu CCV Guru

Liitunud: 23 Jan. 2011 Postitusi: 1101 Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 7:46 am Teema: |
|
|
Selle raha eest peaks edasi ka käima _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436 |
|
Tagasi üles |
|
 |
ex Vana tuttav

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 1148
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 9:24 am Teema: |
|
|
kas need tagumised tuled jäävad või miks need kyljes? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 10:31 am Teema: |
|
|
Cusmu kirjutas: | Selle raha eest peaks edasi ka käima |
Paremini kui originaal M3? |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 8:37 pm Teema: |
|
|
Tagumised tuled tulevad ikka teised (need tumedad). Hetkel kindlasti aeglasem kui päris m3, sest ülekanne 2.93.
Raha on tõesti väga palju läinud, 2-3 korda rohkem kui m maksaks  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Anti Aktiivne külaline
Liitunud: 4 Sept. 2007 Postitusi: 17 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 9:24 pm Teema: |
|
|
Isetegemise rõõm maksabki palju :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Apr. 18, 2012 11:51 pm Teema: |
|
|
Anti kirjutas: | Isetegemise rõõm maksabki palju :) |
+1. Maksku palju maksab, tõenäoliselt saadud kogemused ja fun korvab kulutused :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Anti Aktiivne külaline
Liitunud: 4 Sept. 2007 Postitusi: 17 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 19, 2012 12:29 am Teema: |
|
|
just...seepärast teen ka ise oma autode juures paljusid asju ilma teiste abita  |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Püh. Apr. 22, 2012 2:14 pm Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | Anti kirjutas: | Isetegemise rõõm maksabki palju :) |
+1. Maksku palju maksab, tõenäoliselt saadud kogemused ja fun korvab kulutused :) |
Nii ta on. Eelmine aasta sain sõita ainult umbes 1000 km-t. Kuid iga km on oma raha väärt  |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 10:45 am Teema: |
|
|
Suve lõpus panin ühed plekkveljed taha, et saaks rehvi põletada. Originaal tungiga igaljuhul enam tõsta ei kannatanud
Rohkem hetkel ei pane
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 12:00 pm Teema: |
|
|
Sa oled heas mõttes hull. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 12:16 pm Teema: |
|
|
95a auto kohta ikka üsna halvas seisus :-/ _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
KiwA Satub siia tihti

Liitunud: 1 Apr. 2008 Postitusi: 147 Asukoht: Viljandi, Valga
|
Postitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 7:31 pm Teema: |
|
|
eks enamus selle aja autod mis mingi aeg eestis sõitnud soolade sees ja ilma vastava korrosioonitõrja näevad sarnased välja.. lihtsalt tuleb natuke lõikuda ja avaneb sarnane vaatepilt.. kunagi nägin 4 aastat vana mazda 6-t mis oli suht muld juba igalt poolt, silladetailid olid paksu rooste kihi all, karpide allääred täiesti roostes jne.. [/quote] _________________ Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev! |
|
Tagasi üles |
|
 |
KiwA Satub siia tihti

Liitunud: 1 Apr. 2008 Postitusi: 147 Asukoht: Viljandi, Valga
|
Postitatud: Kolm. Dets. 19, 2012 7:32 pm Teema: |
|
|
eks enamus selle aja autod mis mingi aeg eestis sõitnud soolade sees ja ilma vastava korrosioonitõrja näevad sarnased välja.. lihtsalt tuleb natuke lõikuda ja avaneb sarnane vaatepilt.. kunagi nägin 4 aastat vana mazda 6-t mis oli suht muld juba igalt poolt, silladetailid olid paksu rooste kihi all, karpide allääred täiesti roostes jne.. antud BMW-l ronib soolavesi sealt karpide all olevatest aukudest sisse, kuhu käivad tõstmiskatted plastikust.. _________________ Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev! |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Nelj. Dets. 20, 2012 10:39 am Teema: |
|
|
Räägime nüüd minevikus: oli halvas seisus
Arvan, et i-le punkti pani see, kui üks talv jäi soolasena seisma. Polnud lihtsalt võimalik maal -20 kraadiga pesta.
Oleks ostes korrosioonitõrje ja värviparandused teinud, oleks kere vägas heas seisus olnud.
Eile õhtuks sai auto täielikult üle värvitud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 1:43 pm Teema: |
|
|
Väike kokkuvõte Tõnise sulest:
Tsiteerin:: |
Panen siia teemasse Aivari soovil väikese ülevaate mis autoga tehti, miks ja mis ulatuses.
Alustuseks siis toodi minu õue peale üks kirju ning pealtnäha keskmises seisukorras kerega e36. Planeeritud töödeks oli pehmete kohtade asendamine kõbusama plekiga, rooste eemaldamine, uus värv, uus kütusetorustik ning piduritorustiku kontroll.
Peale auto osandamist hakkas selgeks saama et roostet leidub rohkem kui esialgu arvasime. Piduritorustik oli suht ohtlikus seisukorras ning kütusetorud nagu teada otsas. Tundub et aastad meie soolastel teedel on kõvasti tappa andnud sellele autole.
Kuna roosteseid kohti otsides ja puhastades tuli aina uusi koldeid välja, ei jäänud enam muud üle kui otsustasime põhja täielikult puhtaks võtta. Täiesti korralikuna tunduva mastiksi alt ilma liitekohata kohtadest tuli aina uut pindmist roostet. Ei tea kas see on mingi tehase praak katmisel või tõesti on e36 kere kvaliteet niivõrd kehva. Igatahes mastiks maha, karbid-koopaääred lahti lõigata ning liivaga tutvust tegema. Seejärel roostemuunduriga üle ning mis veel kuskilt välja tuli selle eemaldasime relaka ning keevituse abil.
Põrandaservad, sisekarbid, tõstmiskohad ja muu sisemine konstruktsioon sai taastatud, värvitud ning kokku keevitatud läbikeevitatava krundi abil. Koopaääred said originaalist laiemad ning keeratud servaga.
Tagumise silla kinnitused said tugevdatud 2mm lisaplaatidega.
Peale rooste ja pehmete kohtadega valmis saamist tegime veelkord põhjale üldpuhastuse ja pesu. Seejärel läks epoksiidkrunt, liitekohtadesse kereliim, pritsehermeetik müraisolatsiooniks ning U-Pol kate kõige peale. U-Pol on siis korralik tugev plastikkiht mis peaks taluma nii kriipimist kui kivide rahet.
Kui nn. skelett valmis asusime plekkide kallale. Esimesed tiivad tundusid uued olevat, samas roostetasid. Põhjuseks siis sisepindadele jäetud transpordi krunt kuhu natuke mingit vahamoodi ollust peale pihustatud oli. Selle tulemusel alumised otsad ning koopäär ühtlase pindmise roostega kaetud.
Uksed ja pagasniku luuk olid kõik vähemal või rohkemal määral roostes. Kõige enam muret valmistas valtsivahedest välja punnitav rooste. Keerasime pmst. pooled ääred lahti lõpuks.
Kui plekkidega ka lõpuks ühelpool, algas tavapärane pahtliralli ning krundialla. Kruntimise viisime kaks korda läbi, esimese korraga lasime pea kuu aega kuivada et igasugused läbikuivamised saaksid välja tulla. Teine kord õnnestus lõplikult ning kambri ootele.
Niikaua kuni krunt vahekuivamist tegi puhastasime kuni plastini ka stanged ning küljeplastikud. Stangedel tundus olevat kirju minevik, seda siis sõna otseses mõttes. Tagumine stange kandis siis 7 eri kihti värvi. Tundub et on paljude erinevate autode küljes kiiret sõitu saanud. Küljelaiendid olid mingi kahtlase punase põrandavärvi moodi ollusega kaetud. Peale lihvimist oli kõik kohad punast tolmu täis ja see ei tulnud muud moodi maha kui survepesuri ja veega.
Enne kambrisse minekut sai koostatud ka uus tagumine sild mis pärit täisverelise m3 alt. Sinna rändasid sisse ilusad värvilides puksid ning suuremad pidurid kui enne. Koos sillaga sai põhjalla krutitud nii uus kütuse- kui ka piduritorustik ning muud nipetnäpet uut ja ilusat. Silladetailid läksid ka U-Pol i alla nagu põhi.
Kui auto jälle üle pika aja ratastel, läks kauaoodatud kambriralli lahti, lõpuks ometi saab näha mis värvi see auto lõpuks olema hakkab.
Peale kambris käiku läks auto viimast korda pukkidele. Algas suurem komplekteerimine ning mis kõige tähtsam, kere õõnsustesse ning põhjalla igasugu uuretesse sai vaha lastud. See peaks garanteerima et niiskus enam kuskile vahele pugeda ei saa ja kõik see suur töö ja vaev asjata ei oleks. Tahaks loota pikka iga sellele kerele nüüd.
Komplekteerimise käigus sai asendatud võimalikult palju igasugu kruve, tüübleid ja muud nipetnäpet kraami uue kaubaga. Kuna b osa tüüblitesse usku ei ole enam siis said enamus asju tellitud H2 st ning mis puudu jäi, võetud UM st lisaks. Kinnitusvahenditele kulunud varanduse eest oleks saanud vist mõni mees oma autole säästu kereremondi teha.
Lõpp kokkuvõttes kulus selle auto keretöödele väga suur kogus töötunde ning materjali-varuosade raha eest oleks saanud juba veel paar turu keskmise hinnaga e36 osta.
Loodan et see auto pakub nüüd peremehele pikemat aega silmailu ning sõidurõõmu :)
 |
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 2:26 pm Teema: |
|
|
Täiesti haige inimene oled! Heas mõttes.
Tore lugeda ikka teemat kus asja kallal hingega ja paksu rahakotiga ollakse, mitte ei keerata suva lammarist leitud juppe külge ja ei tuunita auto-moto kroomitud kaupadega :P
Siia auto alla on pandud ilmselgelt korraliku uue auto raha, aga praeguseks hetkeks on vist see E36 parem kui ta uuena oli :D Ja kindlasti erilisem. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ElavLegend CCV Guru

Liitunud: 15 Jan. 2011 Postitusi: 860 Asukoht: Viljandi-Espoo
|
Postitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 3:02 pm Teema: |
|
|
Tõsiselt kena...Väga hea töö tehtud(Y) _________________ Soome.
Saab saab,miks ei saa.
Nii madalale, kui langen mina, ei suuda sina tõustagi
Tel. +372 58115815 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 7:56 pm Teema: |
|
|
Peab ikka see auto armas olema nüüd pikka aega. Kuigi minu projektiautod on pärast suht kiiresti ikka müüki läinud,aastaga või nii :) _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
KiwA Satub siia tihti

Liitunud: 1 Apr. 2008 Postitusi: 147 Asukoht: Viljandi, Valga
|
Postitatud: Nelj. Jan. 24, 2013 10:29 pm Teema: |
|
|
piltide põhjal tundub hea töö olevat ja töövõtted ka õiged olnud.. pikka iga autole!
kas tavaline must värv, või on miskit terakest ka sees? _________________ Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev! |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Reede. Jan. 25, 2013 5:22 pm Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | Peab ikka see auto armas olema nüüd pikka aega. Kuigi minu projektiautod on pärast suht kiiresti ikka müüki läinud,aastaga või nii :) |
Järgnevad 20 aastat pole müügiga kiiret jah:D
Kui ennem oli cosmosschwarz, siis nüüd on schwarz II.
Idee sellelt pildilt:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
KiwA Satub siia tihti

Liitunud: 1 Apr. 2008 Postitusi: 147 Asukoht: Viljandi, Valga
|
Postitatud: Reede. Jan. 25, 2013 7:03 pm Teema: |
|
|
scwartz II peaks olema tavaline põhimust siis ja ilma igasuguse terata.. omab värvis ainult ühte põhikomponenti... üldine värvikood oleks sellel värvil ka RAL 9005.. olen ühte autot omanud selle värviga ja pean ütlema, et väga piinarikas on seda värvi ilusana hoida.iga väike kriim ja mustusetäpp on kohe näha..plaanis enda auto ka seda värvi värvida, aga sellele lisaks sinna vähe kameeleontera ka peale pussutada.. _________________ Tänast tööd ära viska homse varna, ülehomme on ka päev! |
|
Tagasi üles |
|
 |
www.4car.ee Külaline

Liitunud: 28 Nov. 2012 Postitusi: 5 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm. Jan. 28, 2013 1:02 pm Teema: |
|
|
kena masin, edu sulle sellega _________________ varuosade online pood ----www.4car.ee---- |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Kolm. Juul. 03, 2013 7:37 am Teema: |
|
|
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
|