open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Kes loeks 2002 2.0TDCi Mondeo veakoode Viljandis?

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
red
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 27

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 14, 2013 11:42 am    Teema: Kes loeks 2002 2.0TDCi Mondeo veakoode Viljandis? Vasta viitega

Autoks 2002 Mondeo 2.0TDCi ja 96kw.

Lugu siis selline, et sõidu ajal hakkas eelsüüteküünalde tuli vilkuma ja rondil kadus jõud ära. A'la "limp mode".
Külmana käivitades ajab sinist, soojemaks minnes kaob vähemaks.
Üsna jõuetu on kogu aeg. Kuni paari tuhande pöördeni maanteel sõidab normaalselt, kütusekulu normis jne.

Enne, kui lammutama ja tahmaseid jubinaid puhastama hakkan, tahaks veakoodid lugeda, aga omal pole kahjuks Fordile vajalikku kaablit.

Kas kellelgi oleks Viljandis vastav võimalus olemas ja viitsiks korra pilgu peale visata?

Kontakti saab red@hot.ee või 5112842
_________________
it's the torque which kills gearboxes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 14, 2013 11:44 pm    Teema: Vasta viitega

ma arvan,et tennenil on see olemas


männimäel,peale stati keerad viljandi KEK hoovi sisse,seal otse ees on automüügiplats ja seal platsis sees remondikoht, uuri sealt.

Meie 2002? mondeo käib seal pidevalt igastahes... kusjuures täpselt samamoodi on küünalde ja süütepooli ja pihusti jama olnud...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Nelj. Aug. 15, 2013 8:33 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
red
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 27

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 15, 2013 12:30 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
ma arvan,et tennenil on see olemas


männimäel,peale stati keerad viljandi KEK hoovi sisse,seal otse ees on automüügiplats ja seal platsis sees remondikoht, uuri sealt.

Meie 2002? mondeo käib seal pidevalt igastahes... kusjuures täpselt samamoodi on küünalde ja süütepooli ja pihusti jama olnud...


Jep, seal käisingi ja tal on olemas.
Eile küll ei saanud käima, aga täna uuele katsele.
EGR ja kollektor oli ka loomulikult korralikku kraami täis, sai kõik ära puhastatud ja hetkel veel õhulugeja kahtlane. Aga eks loeb vead välja siis saab targemaks.
_________________
it's the torque which kills gearboxes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 15, 2013 8:20 pm    Teema: Vasta viitega

Kui külmana sinist ajab kas see ei viita mitte klapsisääre või kolvirõngastele ? Soojaga paisub metall ja väheneb.


Näiteks surved üle mõõta...
Kas katalüsaator on terve,kui kat on kinni siis autol ongi jõudu heal juhul natuke ja kõrgematel pööretel on täiesti surnud... samas ei selgita see eriti sinist suitsu.

Siin on ühel suht sama jutt mis sul btw,
http://www.talkford.com/topic/197220-limp-mode-issues-flashing-coil-light/page-3

pea kõikides topicutes mainitakse fuel filtrit ja väga paljudel see limp mode probleem, googelda ise edasi.

veel üks http://www.fordownersclub.com/forums/topic/29556-ignition-coil-flashing-and-car-in-limp-mode/
ja http://www.talkford.com/topic/140222-fault-code-p2339-advice/
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 15, 2013 9:36 pm    Teema: Vasta viitega

Kas tal on 6ige fordi tehase v selle ligil2hedane tester v kasutab suuvalist Boschi toodangut?
Bosch on sht selline yldine ja nii maksab klient vigade otsimise kinni. Tehase vahendite ja oskaja mehega on see suht lihtne teema(kui veakoode n2itab)
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
red
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 27

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 16, 2013 10:47 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Kui külmana sinist ajab kas see ei viita mitte klapsisääre või kolvirõngastele ? Soojaga paisub metall ja väheneb.


Näiteks surved üle mõõta...
Kas katalüsaator on terve,kui kat on kinni siis autol ongi jõudu heal juhul natuke ja kõrgematel pööretel on täiesti surnud... samas ei selgita see eriti sinist suitsu.

Siin on ühel suht sama jutt mis sul btw,
http://www.talkford.com/topic/197220-limp-mode-issues-flashing-coil-light/page-3

pea kõikides topicutes mainitakse fuel filtrit ja väga paljudel see limp mode probleem, googelda ise edasi.

veel üks http://www.fordownersclub.com/forums/topic/29556-ignition-coil-flashing-and-car-in-limp-mode/
ja http://www.talkford.com/topic/140222-fault-code-p2339-advice/


Kokkuvõttes vigu Tenneni juures loetud ei saanudki, ei õnnestu ühendust luua autoga.

Need foorumiteemad on mul seal jah risti-põiki läbi loetud, aga ilma veakoodita ja nullimiseta ilmelt hetkel targemaks ei saa.

See sinine ei ole selline "klapisääresinine" nagu päris. Pigem põlemata diisli moodi vms. Õlitase pole ka justkui märkimisväärselt langenud selle 6000km jooksul, mis ma selle peldikuga sõitnud olen.

Kütusefilter suht värske ja sai veel vahepeal maha võetud + enne uuesti paigaldamist korralikult käsitsi täidetud, kuna tühi "auk" oli sees gaasi andes.
See muidugi ei välista, et pole juba uuesti umbes arvestades auto vanust ja tõenäolist kütusesüsteemi seisukorda.

Eks enne külmasid tuleb niikuinii filtrid-õlid veel ringi pista, aga hea meelega katsuks siiski enne veakoodid nullida, uuesti tekkivaid analüüsida ja mingi lahendus asjale leida.
_________________
it's the torque which kills gearboxes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
xpr
Satub siia tihti


Liitunud: 30 Aug. 2006
Postitusi: 267
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 16, 2013 11:13 am    Teema: Vasta viitega

Omast kogemusest ütleks, et sitt mootor ka see
Ise mässasin pihustitega ja 100 muu asjaga selle mootori juures ... häda ja õnnetus oli koguaeg.

Tuttav ostis sama ja käib ka pidevalt pihusteid paika seadistamas, kui toss jälle taha tuleb. Pumba mingi klapi pärast seisis mitu kuud vahepeal ja peale seda andis hooratas saba... väga kulukas :S

Mingi vana test:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2125

Plussid
ruumikus, sõiduomadused, soodne hind, disain
Miinused
töökindlus, ka vähesõitnud Mondeo võib lagunemisega hulluks ajada
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 16, 2013 9:04 pm    Teema: Vasta viitega

sa xpr oleks võinud nüüd mainida kus seda pihustite recode tehakse ?

ja testi.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 16, 2013 11:12 pm    Teema: Vasta viitega

teile kõige lähem koht - Oisu Diisel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 17, 2013 9:18 am    Teema: Vasta viitega

Kas ma eksin v2ga palju kui arvan, et tehase proge peaks k6igi nende asjade testid ise 2ra tegema? Minu fordil saaab kyll kogu systeemi l2bi jooksutada, testib k6ikv6imalikud asjad l2bi. Kahjuks ei meenu kuda seda testi nimetati.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 17, 2013 2:36 pm    Teema: Vasta viitega

Viljandis on fordi esindus kuskil või? Pole vist ju ?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1367
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 17, 2013 2:46 pm    Teema: Vasta viitega

Arvan,et Kärmas ja Viljandi Kapri,ntx saaks hakkama sellise asjaga !
_________________
https://www.facebook.com/Pahtlikunn
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
red
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 27

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 18, 2013 10:21 am    Teema: Vasta viitega

xpr kirjutas:
Omast kogemusest ütleks, et sitt mootor ka see
Ise mässasin pihustitega ja 100 muu asjaga selle mootori juures ... häda ja õnnetus oli koguaeg.

Tuttav ostis sama ja käib ka pidevalt pihusteid paika seadistamas, kui toss jälle taha tuleb. Pumba mingi klapi pärast seisis mitu kuud vahepeal ja peale seda andis hooratas saba... väga kulukas :S

Mingi vana test:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2125

Plussid
ruumikus, sõiduomadused, soodne hind, disain
Miinused
töökindlus, ka vähesõitnud Mondeo võib lagunemisega hulluks ajada


Üldjoontes on see jutt üsna päriselu tõesti.
Sõita on täitsa OK ja ostes teadsin, et selle diisliga on jooksvalt probleeme.
Hooratas teeb samuti häält :)
Auto Rootsist, üle 350 tuhande km on odomeetril ka, aga kogu ajalugu koos arvetega olemas ja :)
Kuna aga mul oli siva mingit ajutist lahendust vaja, siis ma hetkel väga ei põe, saaks normaalselt käima uuesti, siis arvestades soetamishinda olen tegelikult üsna rahul.

Aga konkreetsest probleemist edasi rääkides, igasugu nipitamistega jõudsingi lõpuks just täpselt sinna välja, et ühe silindri pihusti vajab recode. Muid anomaaliaid hetkel ei ole.

Esindusse ma raha nii vana auto pärast põhimõtteliselt ei taha viia ja ilmselt Kärmas ja Oisu ja kes iganes diislitega rohkem kokku puutuvad, saavad asja ära ka teha.

Alternatiiv tundub ka olema, et tulevikus oleks endal lihtsam pihusiteemat ja muud diagnosti teha:

Mingi T¹ehhi tegelane Tomas on kiidetud UK foorumites. Pakub ForDiag tarkvara ja kaablit koos, mis võimeline pihusteid recodema.
Pre-June 2003 autodel oli varem olnud probleeme, kuna neil on vastav moodul iseseisev jublakas, aga uuematel nö. all-in-one.
St. uuematele autodele sobib ka F-Super jublakas, mida E-bayst paarikümne naela eest saab, aga vanemal ei oska see pihustitega midagi peale hakata, sobib ainult veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks. Pihusti veateadet aga muudmoodi "nullida" ei saa, kui recode tehes.

ForDiag infot on siin:
http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA

http://forum.fordiag.cz
Palju t¹ehhikeelset mula, aga google tõlgib niipalju ära, et aru saab.

Ma uurin vähe, mis ta asjast arvab ja palju maksaks see kompott siia toimetada. Tundub suht mõistlik lahendus, kui ühekordsest esinduse või muu tegija teenusest palju kallimaks ei lähe ja asjast abi ka on.

Selle ForDiag tarkvarajupi saab sealt niisama alla laadida, aga ilmselt see nende hiinlasest "Ford VCM" kaablitega niikuinii ei tööta, mida meie maal suht kallilt pakutakse.
_________________
it's the torque which kills gearboxes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Aug. 18, 2013 11:59 pm    Teema: Vasta viitega

No minelase korralik arvut j2rgi lykata. Muidu j22dki nendele v2ikestele garagedele koolirahasid maksma.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Esm. Aug. 19, 2013 8:19 am    Teema: Vasta viitega

Bosch KTS on siiamaani küll kõik ilusti ära näidand,mingi e-bayst ostetud 35 eurone kräpp ei näita jah sittagi.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
red
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 27

PostitusPostitatud: Esm. Aug. 19, 2013 9:18 am    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
No minelase korralik arvut j2rgi lykata. Muidu j22dki nendele v2ikestele garagedele koolirahasid maksma.


See on nüüdseks tehtud ja veakoodid kenasti käes Delphi pritse ja Delphi diagnostikajunn sobisid hästi kokku ja vead sain loetud :)

Väsima hakanud pihustid kipuvadki "knock sensor errorit" loopima. Aga uut pihustit ei raatsi ka esimese hooga osta, recode aitab mõneks ajaks :)
_________________
it's the torque which kills gearboxes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Rix21
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Mai 2010
Postitusi: 267
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Jan. 18, 2015 10:49 pm    Teema: Vasta viitega

Vana teema juba aga kus kohas sa seda recode tegid?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 19, 2015 12:01 am    Teema: Vasta viitega

Rix21 üks pihusti lendas vastu taevast ja ta vahetas selle ära, kuid peale seda tuleb Recode teha, millega ma talle abiks olin ja praeguse seisuga on küünlatuli kustunud, ergas minek ja kõik vead kadunud
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Md-Dog
Aktiivne külaline


Liitunud: 13 Jan. 2010
Postitusi: 48
Asukoht: Viljandi edelapoolne lääneserv

PostitusPostitatud: Esm. Jan. 19, 2015 1:31 pm    Teema: Vasta viitega

Rix21 kirjutas:
Vana teema juba aga kus kohas sa seda recode tegid?


hr Kärmas saab kah asjaga hakkma
käisin seal tiiru suvel kui üks pihusti oli otsustanud oma asukoha ja töötamise eesmärgi 'ära unustada'
_________________
Fix Or Repair Daily
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024