open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Jaguar XJR 4.0 Supercharged

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
vuchmann
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Nov. 2007
Postitusi: 54
Asukoht: Viljandi,Elva,Finlandia

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 14, 2013 10:12 pm    Teema: Jaguar XJR 4.0 Supercharged Vasta viitega

Sain siis eile XJR 1995a. omanikuks.
Tõin ta Raplast.Sõidan mina siis Viljandi poole.Vaatan,et ees tuleb raudtee ülesõidukoht,lasin kiiruse 60 peale umbes.Ja seal see juhtus!Nagu löökaugust oleks läbi sõitnud.Tõmbasin siis teeäärde,et mis viga.Nii esimesel vaatlusel rehv tühi.OK.Vahetan siis ära.Pagass lahti.Varuratas on.Võti on.Tungi pole!Nii,mis teha.Helistasin siis sellele,kelle käest auto sain.Jutt räägitud.Et toob siis mulle vahtu.
Vahtisin seal natuke aega,mõtlesin oma "uue" auto peale ja 13.reede peale.
Läksin vaatasin,et kus rehvis auk on.Keerasin ratta välja ja mis ma näen!?
Peaaegu rusika suurune auk.Kohe telefon kätte,helistasin uuesti.Et vahuga pole siin midagi teha.Siis tõi mulle tungi ja kuuskant võtme(kapsli eemaldamiseks).
Kapsel eemaldatud.Järgmine üllatus.Vargamutter!Ja avamiseks võtit pole.5.min nuputamist.Siis niisama kogematta näpuga proovisin keerata ja ta avanes Very Happy.Jumal tänatud!Ei olnudki võtmega kinni keeratud.Ilu asi seal rohkem.Sain siis velje vahetatud ja jõudsin õnnelikult koju.Veljele oli mõra sisse löönud.Lasin selle täna ära keevitada.

Nii räägime siis autost ka.Tumeroheline,üle värvitud kunagi.Tahaks juba parandustöid.Esistange nurk ja juhipoolne tagatiib.Muu on enam vähem kui üle poleerida.
Vigu,mis ma olen hetkel avastanud on omajagu.Tagarehvid täiesti lõpus.Täna ostsin kõik 4 rehvi uued.Kasutatud muidugi.Et talveni saaks ära sõita.Alla saan panna alles esmaspäeval.
LKF-i lõin ka vin koodi sisse ja midagi ei näidanud.Ei ole veel lähemalt uurinud kas on avariiline olnud või mitte.
Kütusenäidik ei tööta,katuseluuk ei tööta,pidurikettad arvatavasti kõverad ja esisild koliseb,esiklaasis üleval mõrad.
Head:sisustus on korralik.Kõik el.istmed töötavad.Soojendused töötavad.Püsikas töötab.Cd-box töötab.
Käike vahetab sujuvalt,käima läheb ka ilusti. Päris mugav masin on sõitmiseks.
Pilt ka müügikuulutusest:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 14, 2013 10:48 pm    Teema: Vasta viitega

Ilus ja ülimalt stiilne auto!

Edu ja muretuid kilomeetreid!
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 15, 2013 12:33 am    Teema: Vasta viitega

Aegumatu disain. Great choice!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 15, 2013 12:39 am    Teema: Vasta viitega

päris kena näeb välja :)velg sobib
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vuchmann
Aktiivne külaline


Liitunud: 30 Nov. 2007
Postitusi: 54
Asukoht: Viljandi,Elva,Finlandia

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 15, 2013 12:52 am    Teema: Vasta viitega

Välimus on jah stiilne.Praegust rikub asja eriti ära tagavara ratas(see õhuke ajutine).Esmaspäeval lähen lasen rehvid ära vahetada.Homme kõik kohad kinni.

Veidi infor netist:
Jaguar XJR 4.0 Supercharged 1995
Transmission: 4 s., automatic
Number of car seats: 5
Release date: 1994
End date: 1997
Wheel drive: rear
Drive system: fuel engine
Fuel: petrol
Total max power: 240 Kw (326 Hp)
Total max torque: 512 Nm
Fuel Engine
Cylinders: 6, inline
Valves per cylinder: 4
Capacity: 3980 cc
Bore x stroke: 91,0 x 102,0 mm
Compression ratio: 8,5 :1
Max power: 240 kW (326 hp)
Max power RPM: 5000 rpm
Max torque: 512 Nm
Max torque RPM: 3050 rpm
Fuel system: multipoint injection
Engine type: dohc
Turbo: mechanical compressor
Catalyst: regular
Fuel tank: 81 l
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 15, 2013 5:54 pm    Teema: Vasta viitega

Sõbral oli kunagi Viljandis samasugune,sai ruttu Statoili kuldkliendiks. Ketivahetus mootoril läks maksma 35kilo eeku,kompressori remont 22kilo eeku ja siis sai tal kõrini.muidu sigamugav,kiirendus hea ja suitsu tuli ikka kõvasti koopast.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024