open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Volvo V70 2.5 TDI, 1997. Mario

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 1:03 am    Teema: Volvo V70 2.5 TDI, 1997. Mario Vasta viitega

Volvo omanikuks sain õigemini juba sügisel. Oktoobris äkki..
Naisevend ostis omale Audi A8 (tänaseks päevaks jälle Volvo vastu vahetatud) ning üle jäid kaks autot. Mina võtsin Volli oma hoole alla. Masin on saanud hoolt ja pesu küllaga. Ja arvestades aastakäiku, puudub kerel lahmav rooste ja mootor ei lahma (üks vändasimmer õrnalt immitseb).
LS kättesaamise hetkel 373 737km. Mäletan, kui naisevend ta ostis mõni aasta tagasi, oli 320 kopikatega..
Masinast lähemalt - R5 pommikindel VW mootor, automaatkast. Enne oli 103kW, nüüd on natuke rohkem (~118kW) ja tuleb lisagi.. aga sellest hiljem.

Naisevend oli tubli - sillad remontis ära ja õlid vahetas ka ära enne minule ulatamist, uued rehvidki eelmise aasta algul peale pandud ja talvekad sain kaasa HKPL 7, 1 talve sõitnud... selle raha eest, mida küsiti, rohkem autot vist ei saakski..
Noh, pole halba ilma heata - eesmised el.aknad ei tööta, sest aknanupu plokk oli tuksis ja põletas mõlema eesmise ukse mootorid ära. Tagumised käivad ilusti. Uue nupuploki ostsin, lõpuks sain ka töötavatele mootoritele näpud taha.
Eks pisivigu on veel - tagumised kettad on kulunud ja trumlid ka, pean uued kettad taha ostma, siis hakkab seisupidur ka paremini võtma, augustis ÜV'l käies sai normi kätte ikka, aga praegu enam ei taha väga hoida... Parem tagumine sadul tahab ka tähelepanu, ühe poole kolb ei liigu hästi ja pidurdades surub ketta ka veidike viltu.. Esisillas nüüd vaja vahetada kõik rooliotsad ja kondid. Puksid kõik on uued...

Sügisel sai turbotorustik kõik lahti võetud ja tõdetud, et üsna puhas on. Turbol lõtkud peaaegu, et puuduvad. Vahejahutile on tehas ilusti bleederi ka külge pannud ja ka kuulerist ei tulnud eriti tilkagi, noh, aurune oli ikka jah. Turbo õlituse torude seibid pidin küll asendama.
Kütusepump sai renoveeritud ja käib seegi. hetkel kütusekogus 5.3mg/s ja käib küll, nüüd kus rõhku tõstetud. Enne tunduski, et natuke palju on segu, kiirendamisel oli lont järgi, nüüd enam mitte.

Kaltsusisu on, puitimitatsioon puudub. Toonkile vajab asendamist (lapsed on näpud taha saanud), et kui keegi odavalt normaalset teenust pakub, võib teada anda.
Noh, iluvigu natuke on, stangest üks iluvõre puudu, esiklaasi kohal on tihend viga saanud ja ühes kohas pisike roostemull. Kapotile tekkisid ühes jaanuaritormis ka paar täket, mis pole siiani rooste läinud. Autot on otstest värvitud küll, aga plekid on sirged ja see, kes Eestisse tõi, ütles, et häirivaid kriimusid oli ja lasi veidi võõbata. Jah, natuke on toonierinevusi märgata. Mind ei häiri.

Mis ma siis mootori kallal tegin - võtsin turborõhu solenoidi vahelt ära. kogu kulu 88 senti uue vaakumvooliku eest - ja nüüd on 1.4bari tehase 0.9 asemel. järgmine samm on pumbas plungeri vahetus 12mm plungeri vastu ning panna VGT turbo. Sellele mootorile pandi geomeetriaga turbo vaid VW T4 mootorile, koodiga ACV ja AHY, seega sealt väljalase koos turboga ja tuld. Siis peab muidugi N75 solenoidi tagasi ühendama, muidu on 2 bari rõhku ja kütusenälg.

Hetkel on ~104kW rattast ja see mulle meeldib. Paraku mitte rehvidele. Loodan, et 16" suverattad, mis mazda alt võtan, natukene rahulikumaks teevad.
Käigukastis sai ka õli vahetatud läbipesuga, kokku läks paar tundi ja 10 liitrit. Niisama drain ja refill on 3L, aga ma tahtsin kõik kätte saada.

Viimati sai ka nikerdatud tagaluugi kallal - numbrituled ei tahtnud enam põleda. Ehk siis võtsin liistu maha, puurisin mädanenud pesad välja ja võtsin lisakaugtuledesse pandavad pesad ja liimisin need sinna asemele. Muidugi jootmistöö tegin võssa - ei arvestanud selle kohaga, kuhu juhtmed oleks pidanud luugi sisse minema ja juhtmed said ka sutsu jämedamad, kui tehase poolt 0.25mm2, seega liistu tihend jäi turritama.. soojema ilmaga joodan juhtmed uuesti ja õigesti. Panin ka dioodid ära sisse, et oleks lahedam.

http://static3.nagi.ee/i/p/928/90/232227154a4ac4_l.jpg/1

http://static3.nagi.ee/i/p/928/90/23222717196782_l.jpg/1

http://static3.nagi.ee/i/p/928/90/23222719d40b19_l.jpg/1

http://static3.nagi.ee/i/p/928/90/23222721ec0c51_l.jpg/1



Siin siis mäda pesa -
http://static3.nagi.ee/i/p/928/34/23208575de2581_l.jpg/1

tsikibriki -
http://static3.nagi.ee/i/p/928/34/232085812377da_l.jpg/1
http://static3.nagi.ee/i/p/928/34/2320858329eea0_l.jpg/1
Nigu uus.

Põleb nigu mi¹ka-
http://static3.nagi.ee/i/p/928/34/232085696b6036_l.jpg/1

LS. hakkab lähenema järgmisele õlivahetusele, aku sai ka uus võetud enne talve. Karla-Auto kütuselisand on stabiilselt paagis, sest seda me ise müüme ka ja hetkel ei olegi millegi üle kurta. Kütusekulu on puhtalt trassil 5.1 (tegin tankimismeetodiga Tartu-Tallinn (sadamasse)-Paide-Türi-Tartu) ning linnas trampimisega kuskil 9 kandis. Jalga tagasi ei hoia ja linnasõite puhtalt teha, siis viimane paagitäis andis pea 800km. Sügisel sai üks pikem sõit ka tehtud, sai paagitäiega ilusti 1268km kokku.
Ei nurise. Järgmiseks veel katalüsaatori eemaldus, sest see hoiab ka tagasi ja turbo temperatuur on liiga kõrge tänu sellele. Ideaalis võiks 3.5" väljalase ka olla -
http://www.youtube.com/watch?v=5Jnr39IVwXk



E: tundub, et nagi.ee ei taha väga siia otsepilte panna...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 2:13 am    Teema: Vasta viitega

Kui suur see paak siis on,et 1285km annab kokku ?

minu ala ca 5,4 ligi sõitev auto on sõitnud 900 ligi ja paak oli vist 65 (auto24 müüjate andmetel muidugi alla 5l...)

ma tahaks tõsiselt kõiki neid ulmeautosid testida,mis 1200 sõidavad .
Minu enamus autosid eriti üle 700 ei saavuta ja seda suuremate ,kui 70l paakidega enamasti.


Tehas on auto selliseks ehitanud ja sina väidad,et turbo temp on liiga kõrge. Kumb eksib? Nt usakadel on juba mootorid ehitatud ca 105c peal töötama,annab paremad näidud summutileheitgaasidele.

3,5 väljalase 100kw autole ? Kas 300kw lisaks ei peaks olema,sellele 100-le ? parim on see,et sellest isegi piisaks . Eestlased on oma summutitega hullud,igast foorumist jääb silma ,peaks mainima.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 2:22 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:

Tehas on auto selliseks ehitanud ja sina väidad,et turbo temp on liiga kõrge. Kumb eksib? Nt usakadel on juba mootorid ehitatud ca 105c peal töötama,annab paremad näidud summutileheitgaasidele.

3,5 väljalase 100kw autole ? Kas 300kw lisaks ei peaks olema,sellele 100-le ? parim on see,et sellest isegi piisaks . Eestlased on oma summutitega hullud,igast foorumist jääb silma ,peaks mainima.


Nii õige! 3.5 tehakse heal juhul downpipe, seda ka masinal, mis 600+hj.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 10:00 am    Teema: Re: Volvo V70 2.5 TDI, 1997. Mario Vasta viitega

Mario kirjutas:
Ideaalis võiks 3.5" väljalase ka olla -
http://www.youtube.com/watch?v=5Jnr39IVwXk


Iroonia? Või reaalselt see plörin meeldib? Päris masendavalt kole hääl on seal videos ikka, plöriseb nagu iga teine kuuris tuunitud sierra. Seda enam, et väljalaske suurusele vastavat jõudu ka ei ole.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 11:20 am    Teema: Vasta viitega

reaalselt oma silmaga-kõrvaga kuuldud, pole see nii kole midagi. tuppa ei kuule niivõinaa mitte midagi, tehas on pannud sama paksu polüvahu põrandale nagu E34's ning lisaks veel pool tolli vilti. Ausalt öelda ei kuule mootorihäältki eriti tuppa.

Paak on 70L. Iga suvaline A4 1.9 tdi on samuti võimeline 1100km sõitma vabalt, niiet pole mitte midagi imestada. ma olen pea kõikide autodega suutnud alla tehasenumbrite sõita, mina ei näe probleemi. jah, enne modi tegemist oli keskmine 7.2 koos linnasõiduga, nüüd on vähem. big deal.

Tehas võib palju ehitada... Masinatele pannakse kübemefiltreid ja asju ja ometi surevad turbod enne 150 000km täitumist ning filtrid juhtumisi ummistuvad.. õhuvool peab olema maksimaalne, et turbo tempi all hoida ja 105 kraadi ei ole seal kindlasti, enne katalüsaatorit on temperatuur 365 kraadi, k.a diiselmootoril, minu masina väljalase on peale sportlikku sõitu 450 kraadi, mis tähendab, et vähem-kvaliteetsem õli ei suuda enam määrimisomadusi hoida ja pigem kalgistub ja sama hea, kui liivapaberiga klaase pesta.
diisli puhul ei loe see temp heitgaasi puhul nagunii midagi, aga sisselaskesse surutav õhk on paar kraadi jahedam ning õli ei tagistu sinna kuhu ta ei peaks. miks sitrööni-pesoo mehed ja audi mehed kõik omal kübemefiltreid vahelt välja peksavad?
praegu kõlgub töö juures üks pesoo 5008, päris uus auto, 70 000km kella peal ning DPF kinni ja turbo nahas. esindus ütles siiani, et kõik on ok, aga filter ummistus ja turbo läks nii tuliseks, et kiilus kinni.
ma olen reaalselt vahetanud DPF'e ja turbosid korraga mitmel autol. ja isegi nii väike asi nagu tihendusseib kuskil vahel võib reaalselt asja uuesti perse keerata. Minu masin on DPFi vaba, aga katalüsaator ummistub samamoodi ja diisli heitgaas jahtub sealmaal niipalju maha, et seda nõgi minema puhuda. masin, mis on niigi pea 400 000km vuranud originaalagregaatidega, tahan, et see ka nii jääks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 11:47 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
audi mehed kõik omal kübemefiltreid vahelt välja peksavad?


Ei ole kübemefiltrit vahelt välja peksnud ja ei ole plaanis ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 12:41 pm    Teema: Vasta viitega

Kõik peksavad sellepärast välja,et raha ei ole.

Vaevalt,et mingi norrakad ja sommid enamuses neid välja peksavad.
Väljalaske gaasid on ikka 600-800C kolle -turbo juures ja sellistega sõidetakse ikka igapäev,turbokate puhul. See ongi normaalne .

Enne katti peabki kuum olema temp,muidu ei tööta kat eriti,tead ju seda isegi.

Kübemefiltri peksaks ise kah välja,kui see enam ei töötaks, õhuvoolu tagastuse ehk egr-i peaksid sa saama kinni panna nii,et see ei päde.

Mul ükskõik muidugi . Aga mingeid hp-sid ja väljalaset ma sealt väga taga ei ajaks.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 21, 2014 10:58 pm    Teema: Vasta viitega

niih... sattusin siia ka üle tüki aja...
kati teema lõpetuseks - eemaldatud. Ülevaatus läbitud täiesti puhtalt ja tahmamise koha pealt öeldi, et üsna tehaselähedased normid...

muud põrutavat ei teinudki, kui et natu aega olin jalamees.. peale juunis toimunud Soome reisi otsustas ühel heal päeval, et käigukast võiks katki minna keset Tln-Trt trassi.. nii ma siis Imavere ristis istusin ja kirusin.. Kast sai sebitud ja tehtud ta saigi..
Lihtsam oli asjale läheneda nii, et mootor välja koos kastiga, selleks ei kulunud tundigi...
http://static3.nagi.ee/i/p/945/81/236453890ffe49_l.jpg/1
http://static3.nagi.ee/i/p/945/81/23645355f08399_l.jpg/1
http://static3.nagi.ee/i/p/945/81/23645351b098e8_l.jpg/1
Nii oli palju mugavam toimetada.. Nii sain asendada ka roolivõimu voolikud ühe hooga, üks peidus olev kliimatoru ka, mida ma muidu ei näinud.. Kuivati sai uus.. 2 mootoripatja siiski on kutud, üks on 40eurine, teine on 160€, pakutakse ka odavamat, aga bensuka oma ja diislile külge ei hakka... õnneks ma saan selle ka 2kohalise summa eest siiski.. Aga rohkemat polegi kosta, paar päeva ja pill hääles.

Ülevaatus läbitud ka augusti lõpul, paar asja mainiti ära, aga ei midagi, mida ma juba ei teadnud - ühtegi kojamehe mootorit alles olla ei tohi, kui varred läinud.. mul tuledepesurite tikud vahtisid rõõmsalt kikkis.. öeldi, et võta mootorid maha, või sinised hakkavad trukkima. Oma laiskusest pole siiani sinnani jõudnud..
Hammasrihm sai tehtud, pump sai ka nii paika timmitud, et külma ilmaga tahab kaks tiiru saada, üle plussi on poole pöörde pill.
Tümmi pole ka välja loopind, nüüd kus on vaja lapsevankrit ja muud nodi kaasas tassida, siis ennem läheb pool tagaistet maha, aga supparit maha ei võta. :P
Viimased soojad ilmad, kui sai kogemata haiguslehel oldud, siis hingasin värsket õhku ja kuna vaikselt tasakesi õpin mööblit taastama kälimehe garaa¾is, siis sinna sekka said Volvo kilbid ja iluvõre üle võõbatud.. paraku võre tuleb ikka uus osta, mõrased kohad on värvi maha lükanud, kust jootekolviga ei ulatanud plasti kokku sulatama..
Nüüd nädalapäevad tagasi vahetasin ka esitule klaasid ära, lootsin suuremat t¹ällend¾it, aga hoopis 5 minuti töö oli, enamus aega kulus tule maha- ja pealepanekuks. Uute silmadega pole pilti veel teinud.. Pildid septembri keskpaigast...
http://static2.nagi.ee/i/p/946/93/236734534d62d3_l.jpg/1

http://static2.nagi.ee/i/p/946/93/23673451278bd0_l.jpg/1

Kuna originaalne sumpaots kadus küljest ära, siis et tagaotsa täis ei tahmaks, leiutasin väheke alamõõdulise jõnksu sinna..
http://static2.nagi.ee/i/p/946/93/23673447bfc52a_l.jpg/1
Jällegi oma kaupluse toode, oli hea riiulist võtta.. Uut õiget asja ei tahtnud tellida kalli raha eest...

Turbo wastegate küljes asendasin banjo-poldi tavalise poldiga, nüüd hoiab pisut VEEL kauem rõhku üleval, ilmselt ka maksimum, 4500 juures hakkab kahtlaselt käituma, aga natuke mehisem kiirendus on küll, 120kW D5 näeb tagatulesid igast asendist + ökom ka. Turbo torustiku võtsin kõik maha uuesti, cooleril ilus punn all, keerasin ka selle maha - ei tilkagi õli, õrn mingi kirme on, aga noh, minu raske jala all ei imesta ka. See ongi selleni viinud, et suvekad said ära lõpetatud ilusti. Nüüd tuleb talvel paipoiss olla, muidu on HKPL 7 ka Leninid.
Käigukast sai komplekteeritud peaaegu, et uutest asjadest ning praegu toimib üsna sujuvalt ja peale pumba regulli on koostöö üsna meeldiv. Üks veovõlli välimise otsa kumm on mõradega, teisel pool olen juba vahetanud.. Kevadel tehtud sillaremont ei ole ka väsimuse märke näidanud, järelikult kõige odavam asi ei ole hullu midagi. Kõik amordid on kutud vaid - õigemini roostes ja kägisevad, aga veel ei õõtsu. Tagumised on suruamordid ja neil on juba õli väljas.... Luugiamordid said ka asendatud, sai kõrini pähe kukkuvast luugist..
Hetkel LS saavutamas 400 000 piiri.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Juun. 28, 2015 1:55 pm    Teema: Vasta viitega

Ega peale viimast sissekannet pole ka rohkem põrutavat muutunud.
Masin oli kalla-talla re¾iimis. Nüüd kevadel, kui klapikaane tihend sai vahetatud, avastasin, et vähemalt kellaplokis olev 400 000 võiks olla reaalne läbisõit. Nukkvõll oli väga minimaalse kulumisjäljega ja vaakumpumba nukk, mis tavaliselt on ära tambitud, oli samuti suht uueväärse välimusega. Pumba võlli mõõtsin ka ära ja oli täitsa uueväärne. Igaks juhuks keerasin siiski ringi.
Eelsüüteküünalde juhtmestik oli talvega päris mäda (reaalselt töötas ainult 2 küünalt). Siis lappisin selle muidugi ära ja kuna kõik 5 küünalt olid elus, rohkem ei puutunud. Vahe oli ainult selles, et jaheda ilmaga läks pehmemalt käima küll.

Aga kuna soetasin uue mänguasja omale, siis tegin hoolduse ära ja ootamatult ka see punane leidis omale uue omaniku.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024