open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Volvo XC60 Summum AWD 2010 2.4D5 bi-turbo 151kW

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 23, 2014 4:46 pm    Teema: Volvo XC60 Summum AWD 2010 2.4D5 bi-turbo 151kW Vasta viitega

Selline valik seekord (jah, Maik, ma tean mida sa öelda tahad)

Olin kahevahel: XC60 vs uus E-klass (W212).

E-klass jättis muidu haigelt hea mulje - tegemist on ikka ülima kulguriga imho, rääkimata varustusvõimalustest. Kindlalt üks parimaid autosi mida ma viimasel ajal proovinud olen.

Samas proovisõidud paari erineva XC60-ga jätsid ka super mulje - sisse istudes saab juba aru, et tegemist on ikka kvaliteetse autoga. Sõites valitseb salongis mõnus vaikus. Konkureeriv auto Audi Q5 jättis seest näiteks väga odava mulje - plastik "feel" ja suisa koledad uksed/armatuur.
Igal juhul XC60-ga meeldib väga sõita, kõrgel istumine on sheff.
Praktiline külg + nelikvedu ja veel mõned asjad panid otsuse siiski Volvo kasuks langetama.

Mootor 2.4TD 151kW, 440Nm. Kahe järjestikuse turboga, et tagada turbode töö terves pöörete vahemikus. Liigutab reipalt ja on samas päris öko - kompuuter näitas linnasõidu keskmise 7.8, tln-viljandi tee keskmine tuli 6.4.

Hele nahk, mäludega el. istmed+peeglid, istmesoojendused, vihmasensor, el. tagaluuk, puldiga navi eesti kaardiga, high performance sound, 2-tsooni kliimaautomaatik, sees isetumenev peegel, parkimisandurid, bluetooth, püsikas, avariiennetussüsteem täispidurdusega (city safe), HDC (Hill Descent Control), 18" veljed, teisaldatav konks, USB, aux multimeedialiides, el. kokkuklapitavad peeglid... BLIS-i ja lane assisti ei ole, aga need ei ole ka väga "eluks olulised" + lane assist enamikel eesti teedel ei toimikski (liiga sitt teemärgistus).

2010 septembri toodang, helepruun metallik, volvo garantii kehtib (extended).
Ostetud korraliku esinduse käest - Maserati ja Alfa Romeo ametlik esindus, mis andis ka omalt poolt veel piisavalt garantiid ja üleüldine support/asjaajamine oli väga tase.

Enne kui Paul kaameraga kohal on panen pildid kuulutusest:






Viimati muutis seda Alan (Püh. Veeb. 15, 2015 4:13 pm). Kokku muudetud 19 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Arx12
Aktiivne külaline


Liitunud: 9 Jan. 2011
Postitusi: 51
Asukoht: Kolga-Jaani/ Võru

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 23, 2014 5:57 pm    Teema: Vasta viitega

Ãœks mu lemmikutest!
Kiidan!
_________________
Volvo s80 2.5TDI 103KW
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 23, 2014 6:28 pm    Teema: Vasta viitega

Täitsa nitce ju
Ökod on küll aga see salong no ma ei tea
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 23, 2014 7:06 pm    Teema: Vasta viitega

Hakkad MMI-st puudust ka tundma? .D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 23, 2014 7:07 pm    Teema: Vasta viitega

Nokia kirjutas:
Hakkad MMI-st puudust ka tundma? .D


Audil puudus ka MMI, seega ei oska puudust tundagi.
Aga USB, Aux IN, iPhone liidesed jne on olemas, sellest piisab ju.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 23, 2014 9:06 pm    Teema: Vasta viitega

Soliidne (Y)
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 25, 2014 7:52 pm    Teema: Vasta viitega

Mina ei ütle midagi, selline normaalne igapäeva auto. Olen ka uue E klassiga testsõite teinud,kui see kunagi välja tuli üldse, jättis mulje nagu korralik saksa auto ,aga ei üllatanud millegagi.

Varem ei arvanud ma volvodest midagi, aga nüüd vahetuste käigus lausa 2tk järjest sattus ju. Täitsa võib sõita.

Üldiselt kõik autod on head mis on seest vaiksed,salong on viisakas ja tänapäevased sisendid olemas,volvos üsnagi norm helisüsteem võiks ka olla,võrreldes nii mõnegagi..

Enim häirib mind xc90 juures see,et jäärada sõita ei saa,kuna külglibisemise kontrolli pole võimalik välja lülitada. Ei imestaks ,kui see sul samasugune ... ja abs kaitsme eemaldamisest kasu ei olnud. See paistab samasugune,et mobla ainuke koht on joogitopsis või spets hoidikus.

Kõrgel istumine ja suured aknad ongi üks maasturite parimaid omadusi, samas sõidukaga on sõitmine siiski mugavam ja konkreetsem. Kui asi kaalub ikka üle 2t siis on raske seda samamoodi käituma panna,kui sõidukat siiski.. enda oma siiski lähiajal müüa pole näiteks plaanis ,kärutan ringi veel ikka :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2014 10:42 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Volvos üsnagi norm helisüsteem võiks ka olla,võrreldes nii mõnegagi..

Siiani tundub, et on parem kui audis, kuigi audides on üldiselt legendaarselt üsna hea saund.
Maik kirjutas:

Enim häirib mind xc90 juures see,et jäärada sõita ei saa,kuna külglibisemise kontrolli pole võimalik välja lülitada. Ei imestaks ,kui see sul samasugune ... ja abs kaitsme eemaldamisest kasu ei olnud.

XC60-l saab täiesti välja lülitada. DSTC täielik välja lülitamine (saab ka osaliselt lülitada) võtab maha nii stabiilsuskontrollid kui ABS-i, ei ole vaja kaitsmete kallale minna.
Maik kirjutas:

See paistab samasugune,et mobla ainuke koht on joogitopsis või spets hoidikus.

Ma ei tea, ma harjusin käetoe alla panema telefoni, seal on AUX in ja USB ka nagunii, siis hea telefonil seal AUX juhtme järel muusikat lasta ja USB-st laeb samal ajal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2014 2:56 pm    Teema: Vasta viitega

Mõni harjumatu asi, mõni tagasiminek innovatsioonis:
* Audis oli digitaalne sõidukiiruse näit, harjumatu on jälle seierit sihtida - aga sellega harjub õnneks kiiresti.
* Audis laadisid CD plaate terve hunniku konsoolist sisse (armatuuri built-in cd box), siin käib vaid 1 plaat korraga (not confirmed, pole proovinud tegelt veel, aga nii ta tundub). Õnneks optilist meediat sisuliselt ei kasutagi enam ja kõik käib telefonist või USB pulgalt.
* Audis oli põhitegevuste LCD kohe seierite juures - telefoni raamatud/raadiokanalite listi jne said sealt kohe ette võtta ja silmade liigutamine üles/alla on mugavam ning lihtsam, kui küljele vaatamine - volvol on põhimenüü selles väikeses keskel asuvas LCD-s, suures ekraanis on ainult ning ainult navi. Mis on samas ka pluss - navi ei kao kunagi silme eest, kui tahad samal ajal muid asju teha/valida/vaadata. Ja navi on sel autol pagana hea.
* Samuti mis on nö. tagasiminek, on raadio - 1-9 numbrite alla raadiokanalite salvestamine tundub nii 90-dad. Audi refreshis suures ekraanis koguaeg raadiokanalite listi ja ei pidanud midagi salvestamagi... see oli lihtsalt ülimugav.
* Veidrana tundub veel, et mootori temperatuuri näidikut ei olegi enam - samas pole seda ka vaja: kui midagi valesti on, peaks viskama tule/vea ette - aga lihtsalt imelik on :D Pidavat jällegi uutel autodel suht kombeks olema, et seda seierit enam ei olegi.
* Püsikiiruse hoidja oli audil samuti kuidagi elementaarsem ja loogilisem kasutada... aga no see on jälle lihtsalt asi, mis vajab ümber harjumist.
* Automaatne uste lukustamine, kui sõitma hakata. See oli peal nii audil kui volvol. Aga kui seisma jääd ja tahad autost väljuda: audil tõmbasid lihtsalt ukseavamise hooba - kõik uksed lukustusid lahti ja said oma uksest välja, nagu midagi ei olekski. Volvol aga jääd seisma, siis tõmbad ühe korra ukseavamise linki ning uksed lähevad lukust lahti. Et uksest ka välja saada, pead teist korda veel linki sikutama, WTF :D Võimalik, et seda saab menüüst konffida, pole kogu menüüd jõudnud läbi jalutada. Tundub kuidagi turvalisuse overkill selle koha pealt (turvalisus oleks ainuke loogiline seletus sellele jaburdusele). Variant on muidugi automaatne ukselukustus disableda (suure tõenäosusega seda teengi, kui normaalselt käituma panna ei saa).
* Auto käivitamine: audil hoidsid pidurit all ja surusid puldi armatuuri - auto käivitus. Volvol sõidab mootoriga pult armatuuri sisse: see võtab rooliluku maha. Et auto käivitada, pead eraldi nuppu vajutama, pidurit ka all hoides. Kaks liigutust VS üks liigutus. Selle põhjus võib muidugi mingi patendijant olla.

Tegelt oli palju asju mis on sakslastel paremini läbi mõeldud ja viimistletum, ent mul ei ole siiani kordagi olnud mõtet, et mulle volvos miski täiesti ei meeldiks - kõik on hästi ja sõita on tegelikult ikka väga mõnus. Õhtul tuleb ka esimene pikem sõit viljandisse, siis saab muljetada ka maanteesõidu elamusi - möödasõite jne.
Varustuse seisukohalt olen rahul - kõik hea on olemas. VÕIKS olla 4x istmesoojendused ja keyless go.

Päris huvitav featuur on see, et saab menüüst rooli raskust muuta. Kuigi ei tea, kui palju seda vaja on.


Viimati muutis seda Alan (Laup. Apr. 26, 2014 6:32 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 26, 2014 6:17 pm    Teema: Vasta viitega

See ukselinkide featuur võib olla vabalt maha progetav,esinduses kindlasti..

cd plaadid on täiesti mõttetud

isegi see sinu audi käivitus on ju kaks liigutust,kõige parem on ikkagi keyless go.. üldiselt võiks autotegijad õppida autosid paremini tegema minuarust juba :)

xc90-nel peab cruise nuppu vajutama,et cruise control nupud aktiveeruks. Sama aasta audil oli asi juba palju parem...

võta üks ja viska teist noh.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 27, 2014 7:56 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
isegi see sinu audi käivitus on ju kaks liigutust,kõige parem on ikkagi keyless go.. üldiselt võiks autotegijad õppida autosid paremini tegema minuarust juba :)


Ameeriklased võiks ka oma tõukurvardad juba ära unustada ja V8-sast rohkem jõudu välja võluda,kiviaeg on möödas kus möirgega naisi sai ja lehtvedrudest me ei räägigi!!!
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 28, 2014 7:58 pm    Teema: Vasta viitega

Igal maal omad kombed,kahjuks usakate tippmudelid siiski on eurokatega vägagi võrdsed ,seda lihtsalt 3x odavamalt. Milleks nad peaks seda tõukurvarrast välja sööma,kui võimalik on mootorit odavamalt teha ja heitgaasid kah kontrolli all on? Eks kütuse kallinemine kaotab lõpuks suured ebaeffektiivsed mootorid- seni neid veel õnneks on.

neil on talasild ka veel au sees siiani,ei näe keegi probleemi . Teed on head ja päike paistab.

Mina käi usas ära,sealsetel teedel oleks imelik mingi väga väikese eurooplasega ringi sõita :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 04, 2014 7:05 pm    Teema: Vasta viitega

Nõks üle poole aasta möödunud ja 30 000 kilomeetrit läbitud:
On olnud vahepeal mõtteid, et on igav ja tahaks välja vahetada. Ent esimesed lumed ja libedad kogetud: päris hea auto on raisk!
Ja kui võtta kulu, mis autole läinud on, siis on see audi ja bmwga sama aja peale võrreldes naeruväärselt mitte-midagi. Öko on ka endiselt, ei suuda ise ka uskuda, kuidas suhteliselt suur auto ja võimsaima pakutava diiselmootoriga mudel nii vähe võtab... aga no hästi :)
Ühesõnaga siiani võtan kokku, et XC60 on hea ja aus auto ja julgen kõigile soovitada, kes vähegi selle suunas mõtteid liigutab. Noorele poissmehele ilmselt veidi igav, ent ideaallahendus oleks ikkagi siis kaht autot omada (või siis tsiklit, millega mina nüüd muudel hooaegadel oma adrenaliini kätte saan).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 31, 2015 10:50 am    Teema: Vasta viitega

Tuli taas müüki :) Sealt oli ta pärit ka.
http://www.ccv.ee/foorum/viewtopic.php?t=5699

Kellegil selle vastu huvi peaks olema siis julgen väga soojalt soovitada. Igati hea ja korras masin oli. Ja Pilot Motors on väga 5+ koht - nähtavasti ei kerinud LS-i tagasi ja nendega koostöö on mul olnud lihtsalt suurepärane. Auto tuuakse dokumentidega ukse taha ära, kasvõi viljandisse ning shampuse saad ka kindlasti kaasa :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024