open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Audi A4 B5 1.9TDI 00.a - mkangur

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:08 pm    Teema: Audi A4 B5 1.9TDI 00.a - mkangur Vasta viitega

Tervist, mõtlesin ka siis lõpuks siia ka oma masinast teema üles lükata, kasutaja juba ammu olnud, kuid miskipärast alati asi edasi liikunud. Algus on enamus audiklubi foorumist.

Masin on väga lihtsa varustusega, aga samas rohkem nagu polekski vaja esialgu,
Elektri peeglid soojendusega,
Udutuled-eesmised,tagumised
Kliimaautomaatik,
Toonklaasid,
2x el. aknad,

Hiljem nüüdseks endapoolt lisatud:
Xenon esituled,
püsikiirusehoidja,
istmesoojendused,
nahksisu.

Hetkeseisuga vahetatud eesmised parempoolsed ülemised õõtsad, veovõlli otsa kaitsekumm, eesmised stabikavarda kondid, kliima rihm, 4x piduriklotsid.
Ostmise hetkel oli masin selline, vahepeal on alla saanud 17" rs valukad, lähitulevikus plaanis, kroom peeglid ning katusereelingud,





Värvi nimetus peaks olema India Red interneti järgi ning kood LZ3S, polegi eestis teist sama värvi kohanud. Vahepeal lammutasin tagaluugi laiali, et sealt lisapiduritule kätte saada, 10 pirni oli seal sees ning kõik olid läbi, nüüd kõik kombes jälle ja korras ! ;) Lisaks siis veel täna paigaldatud audi nr alused ning lähitule pirni augukatted sobivaks, et xenonitega niiskuskindel oleks.










Vahepeal olen aega leidnud kapotialuse akuruumi äravoolu puhastamise jaoks. Pilte hetkel pole võimalik panna, aga eks ilmselt enamik audiomanike teavad milline vaatepilt sealt avaneb.

Mootoriõli, õli- ning õhufiltri vahetus sai ka teostatud mõningad nädalad tagasi. Lisaks eelnimetatule sai samuti vahetatud kliimarihm ning rõhud paika sätitud, kuid vilin on endiselt häirimas.

Lisaks sellele on ka mootor imelikult käituma hakanud viimasel ajal, käima pannes käiks justkui kuivalt, mõningate sekundite pärast on hääl normaalne.

Esimesega kiirendades kuskil maal ~3000 pöörde peal lööb "lõrina" sisse ning mootoril kaob jõud ära, sama on ka teise käiguga, kolmandast kaob selline iseloomuomadus ära.

Sellest ka küsimused: Milles asi võib olla, või ongi see normaalne?
Kahtlen ka turbo töös- kuidas kõige kergemini ja käepäraste vahenditega veenduda turbo korralikus töös?

Algusest peale on juhi poolse tiiva pealt värvi koorunud, kuid nüüd on asi eriti hulluks läinud, auto läheb septembris värvimisse( tiivad, kapott + väikseid kahjustusi veel).

Eeskujuks on võetud hetkel antud sõiduk:


Keegi oskab ehk öelda kust audi a4 originaal cd makki saada? Tundub päris rariteet teine.

Nädal tagasi said ka prooviks talveveljed alla( mustad a4 originaalid 15" hõbedaste servadega) 17" asemele, millega ka antud hetkel ringi kulgen.

On üks küsimus veel teadjamatele tarkadele, et teadupäraselt on audi plastiktuled kerged tuhmuma, mis vahendiga keegi neid poleerinud on siinsetest klubilistest?

Väike keretöö pildiseeria siis :)











Pärast auto kätte saamist ja koju garaa¾i jõudmist, otsustasin teha udutuled kollaseks (kile abil). Eelmisel olid kollased udukad ja jäi külge, hakkas meeldima- selline omamoodi.







Eks ta ole maitse asi nagu öeldakse aga ma olen rahul ;)


Viimati muutis seda mkangur (Kolm. Nov. 20, 2013 2:20 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:08 pm    Teema: Vasta viitega

Lisaks sai ka piilutud mis seisukorras salongiõhu filter on (lahti võttes oli suhteliselt õõvastav vaatepilt ning imestus et sealt üldse veel midagi läbi tuli- tundub nagu poleks tehasest saati vahetatud, seega sai ka see ette võetud ning lisaks veel mõned jubinad helisüsteemi ehitamiseks muretsetud).






Sai natuke carboni kile muretsetud ning natuke detaile kaetud(audi rõngad pagasnikul, pagasniku liist, salongi liistud- tulemas on veel pagasniku luugi ülemise osa katmine,katuse katmine, uksepostide katmine ning peeglite katmine).

















Lisaks sellele sai ka kasutajaga Chips klõpsitud natukene, ei hakka kordusi lisama mis tema teemas üleval on. :P







Täna külastas ka kodanik rocket ning aitas paigaldada püsikiirusehoidja- tänud, kuut jälle ühe lisa võrra rikkam! :)





Sai siis vahepeal igavusest veidikene võre timmitud. Selga läks krunt+ mattmust värv. Kroomvõre sai endale selga CF. Lisaks sellele timmisin ka käigukanginuppu valgustuse sisse. Pidi ju kohe pilte ka tegema, kui masin puhtaks pestud. :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:09 pm    Teema: Vasta viitega







Kiletada jäävad veel katus ja peeglid- kuid neid teen ilmselt kevadel, vastu talve pole ehk mõtet. Sama ka ilmselt stangede jm. vahetuse poolest.











Velgedega tahaks midagi ette võtta, kuid ei oska midagi teha nendega: pakkuge variante välja! :D

Variant oleks ka sellised valukad muretseda, mis jääksid ilmselt väga head selle auto alla.




Kuna pole nende 17" valukatele kordagi talve näidatud, siis sai talvemoodi viidud masin täna, audi 15" orig. valuvelg ning naastrehvid.

17" Valukad on müügis ning on oodatud ka vahetusvariandid.







Vahepeal sai vahetatud kütusefilter ning täna tõin musta värvi el. soojendusega peeglid uued, kuna eelmistel parempoolne peegel ei funkand. Päikest sai päeva, kui turbo sai korda. Süüdlaseks olid kaks vaakumvoolikut, mis välisel vaatlemisel tundusid terved. Tõmme on hea ning minu käes vist esimest korda sellel autol turbo üleüldse töötab :D
Igas töökojas kus ma käisin, öeldi, et turbo omadega õhtal. Sõbra soovitusel sai kõige lihtsamast asjast alustatud pärast lõtkude ning vaakumklapi kontrolli.
Mõned pildid:













Värsked pildid musta katuse ja mustade peeglitega tulevad ilmselt järgmise nädala lõpus :)

Neljapäeva õhtul suudeti peateele küljepealt sõita sisse juhiuksele Scoda Octaviaga. Millest sõiduk lendas edasi teeääres olnud kividesse ning risti keset teed seisma jäi. Teise sõiduki juht väitis et sõitis lubatud kiirusega ning ei saanud seisma enne ristmiku. Esmasel vaatlusel purunesid mõlema poole tiivad, parempoolne logar,parempoolne udukas, stange, stangelisa, põhjakate, parempoolsel eesmisel tulel kinnitused, juhiuks(banaaniks kõverdi, ei käinud kinni ega lahti),kaassõitja uks, parempoolne eesmine rehv ning mõlemad eesmised valuveljed. Rooli lõi viltu peale. Pärast purunenud rehvi vahetust avastasin veel et sellel poolel, mis vastu kivi lendasid on mõlemad õõtsad ning rooliots kõverad. Mootor käivitus ning sain sõita masinaga ära laagrisse garaa¹i, kus ta ka hetkel seisab. Ilmselt on ka vaja roolilatt ära vahetada. Lisaks sellele lõi kapoti all õhufiltri korpusesse praod sisse, aku kate mõradeks. Kahtlen kas taastama hakatakse, sest raam on kõver ning tõenäoliselt terve eesmise veermiku vahetus.
Mõned pildid ka telefoniga sündmuskohalt, kus ma olen tiivad juba jõuga tagasi tõmmanud kätega, et rattakoobastes ringi käiksid veljed. Kuigi piltidelt pole suurt aru saada. Niipalju siis RS-ks ehitamisest.
Tundub, et see lause peab paika, et kui talv käes, sõidab autojuhtidel katus ära.




Asja teeb kõige hullemaks see, et ilmselt on kere kõver ning esisild on täiesti laiali omadega, ehk hakatakse taastama, eks näis, kuid kindlat vastust ei tea praegu keegi, saab pärast kalkulatsioonide tegemist teada. Kui mahakandmisele läheb( mis on väga tõenäoline), siis see summa mis kindlustuselt tuleb, on mega väike, ning selle eest mingit korraliku audit ei saa ja vanema masina peale pole ka tahtmist ega mõtet üle minna. On kogemusi kellelgi sellise olukorraga?

Esmaspäeval käis kindlustusguru asja pildistamas garaasi juures, õhtul paar tundi hiljem tuli treiler juba masinale järele. Loomulikult suutis treiler garaasi ette lumme kinni ka jääda. Sealt algas sõit Reval Groupi juurde, mis RSA kindlustuse poolt määrati kalkulatsioonide tegemiseks. Masin aeti hoovi ning juhiukse vahed kiletati/teibiti kinni minu soovil, muidu oleks lund täis tuisanud see olemine seal. Ise nad sellele tähelepanu ei pööranud. Täna hommikul nüüd just taaskord käisin kohapeal, tehti auto paberitest ja lubadest koopia ning öeldi, et enne neljapäeva ilmselt masinat kalkulatsiooniks sisse ei saa võtta, et nii palju tööd on ees. Ja et siis selgub edasine saatus kui masina nina on laiali võetud ning vajalikud kalkulatsioonid tehtud.

Selle peale tekkis mul endal hiljem küsimus kui küsida polnud enam kelleltki, et kui ma otsustan masina endale jätta ja raha võtta kindlustuselt, et mis ma saan ta siis tagasi laiali võetud ninaga, tükkidena?

Tegin mõned pildid garaa¹is, enne kui treila auto ära viis. Sealt pealt pole küll midagi aru saada, aga see selleks. Vähem möla, rohkem tegevust.














No hakkab ajudek*pp vist pihta :twisted: , Esmaspäeval viisin auto, öeldi et homme või ülehomme vaadatakse üle. Läksin teisipäeval kohale koopiaid tegema, öeldi et neljapäeval vaadatakse üle. Helistasin täna hommikul, küsisin, et kuidas asjalood on, et mis selgunud on. Öeldi, et täna pole aega, äkki homme- või ülehomme vaadatakse üle. Ütlesin, et sai räägitud neljapäevast, siis selle jutu peale mainiti et tõepoolest jah. Lõpetasin kõne, enne ütlesin et olge head hoidke mind siis asjadega kursis. Käisin õhtul paar tundi tagasi sealt mööda, siis auto seisis endiselt 30cm lume kihi all. Juhiuksel on vahe sees ning tõenäoliselt on salong lund juba täis tuisanud. Kui järgmise nädala keskpaigani sama jama edasi kestab, siis võtan võtmed ja viin masina sealt minema teise kohta, kurat siis antakse tühje lubadusi. :twisted: Selle koha pealt Kadaka tee Reval Groupile suur laitus. Samas on aru saadav et on teisigi masinaid, aga kui on konkreetsed ajad öeldud, siis on see ka nii, mitte et lükkame homse varna. :bs

Helistasin siis taaskord Reval Groupi, küsisin et no mis siis eile selgus lahti võtmise käigus, et mis seal puruks on ja mis sellest saab. Vastati et no ilmselt läheb mahakandmisele, et eile õhtupoole võtsime masina sisse ning võtsime laiali.
BS! Sõitsin eile sealt väravate eest läbi 7 ja 8 vahel õhtul(Töökoda on 18ni lahti). Ning masin oli samuti alles sama lume all, mis talle peale oli sadanud ning seda polnud sealt cm võrra ka liigutatud. Küsisin, et kas masinasse lund pole tuisanud, vastati et ei üldse ei olnud(mis on taaskord täielik BS, sest teisipäeva hommikuks oli juba juhiiste täis tuisanud). Selle peale võtsin kõne kindlustusse. Küsiti auto mark,mudel ning kontaktandmed. Rääkisin ära siis nagu lugu oli ja ütlesin, et soovin kohta vahetada pärast sellelt kohalt kalkulatsioonide saamist, et seadustega peaks mul selline õigus olemas olema. Sellepeale öeldi, et võetakse teiega ühendust kahjukäsitleja poolt. Siis ütlesin Revalile, kui nad olid vastanud, et saatsid varuosapäringu laiali(pidid vastama järgmine päev). Et helistan esmaspäeval, selle peale vastati et ei tea kas on hea mõte teil helistada. Ütleisn et selge, helistan esmaspäeval päeval teile ja uurin mis te teada olete saanud ning mis edasi saab.

Minul kui kannatajal on närvid püsti sellise koha peale ning viin masina sealt ilmselt kohe minema peale kalkulatsiooni saamist Poleks arvanud, et kindlustus selliste iba-ajajatega koostööd teeb. Eks teised saavad ka seda lugeda ning teavad seda kohta vältida. ( Võimalik, et autopesu teevad hästi, kuid suhtumine klienti jätab soovida). Nõudlik klient nagu ma olen, ootan positiivset ning kiiret tagasisidet ning klienti suhtumist. :bs :twisted:

postitati 14.12.12 18:49
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:10 pm    Teema: Vasta viitega

Kindlustuse koha pealt pole ühtegi halba sõna öelda. Rsa tegelased väga viisakad ning sõbralikud. Viskas kopa ette see Revali suhtumine. Homme hommikul läheb masin sealt treila peal minema ning tuttava juurde, kes teeb ülikorraliku tööd ja nina jupid vahetusse. Ehk saab nüüd asi korraliku lõpu, eks hoian kursis, mis huumor sealt veel tuleb.

Üritasin täna masina järgi minna, öeldi et EI VIITSI kohale tulla, et esmaspäeval saad kätte masina kui tahad ning kindlustus polnud nõus enam treilerit hüvitama esmaspäevaks, et viia masin teise kohta sealt. Käisin ka täna korra kohal seal õhtul kui kinni juba oli ning masin seisis endiselt lume all puutumata. :twisted:

Ega see saaga ka siis veel lõppu ei saa . :D Helistasin reede õhtupoole revalisse kadaka teele, ütlesin et tulen sõidukile järgi, et vahetan töökoda, et teil pidi olema ju kahjukäsitlus tehtud ning kindlustusele saadetud- iba hakkas tulema. Ei hakka seda bs isegi siia kirjutama.Öeldi et ei või tulla ega töökoda vahetada töökoja poolt. (juriidiliselt on mul see õigus olemas tegelikkuses). Pärast 7 päeva möödumist võin mina kui sõiduki omanik sellega teha mis ise soovin, kui kindlustus selle aja jooksul pole teatanud et 15 päeva hoida teda avariijärgsena. Ning mõtlesin et mis seal ikka, ootan esmaspäevani ära ja ajan selle asja läbi kindlustuse otse korda. Pühapäeva õhtul helises telefon ning toru otsas oli kadaka tee reval group meister( see sama inimene, kellega probleemid on). Ütles, et osadele juppidele on vastus saadud aga osadele mitte, et ma helistan teile kui te kunagi ära võite masina viia sealt, et vist ikkagi tehakse korda et ei ole midagi nii hullu seal. Hakkasin pinnima seda venda, küsisin, et mis seal vead siis tulid välja- vastas, et juhi ukse hinged ja muud suurt polegi. ( naerukoht). Et reedel käis sõiduk linnutee revalis kontrollis. Reede õhtul ning laupäeva hommikul oli sõidukil endiselt paks lumekiht peal ning sõiduk polnud sealt kusagile liikunud ega midagi polnud toimunud. Täielik iba ajamine. Ootasin tänase ära, paar minutit tagasi rääkisin linnutee reval groupiga, kus öeldi, et seal ei ole käinud sellist sõidukit kadaka teelt. Nüüd ootan kindlustuse kõne, et kontorist tagasi helistataks ja siis selgub mis edasi saab :hail

Sain ka kindlustusega räägitud ning neid on teavitatud sellest. Mõne hetke pärast peaksin saama kahjukäsitluse osakonnalt ühendust ning teada kus maal asi on. Kindlustusest öeldi samuti, et neil ei ole õigust seda sõidukit seal kinni hoida.

Edit: 19.12.2012

Esmaspäeval siis rääkisin kindlustusest kahjukäsitluse osakonnaga, sain jah sõna et vii oma sõiduk kuhu te ise soovite, et töökojal pole õigust seda kinni hoida. Tund hiljem kutsusin treileri järgi sinna autole. Läksin kohapeale sisse, olin kuri ning diskreetne. Ütlesin, et tulin oma autole järgi, kohalik vennike ei osanud väga midagi öelda peale selle, et jah ma tean, kindlustusest helistati mulle. ( Arvata on, et sai peapesu). Selle peale küsisin, et kus auto võtmed nüüd on, läks nurga taha nende järgi ning otsis oma kapist need ülesse, sirutas käe välja, käsi värises ning küsis, et kas need on teie omad. Edasi läksin välja ning puhastasin sõiduki ca 30cm lume alt puhtaks. Jäin treilerit ootama. Treiler tuli linnu tee revalist. Treileri juht oli väga sõbralik ning kliendilahke. Küsis, et no mis siis juhtus et masin meile tegemisse ei läinud. Vastasin et sealse Jevgeni(kes on meister) olid probleemid ning otsustasin olukorra nii lahendada. Treileri juht selle peale, et pole ka ime, et on noor poisike see meister ning tal on aega veel õppida jah neid asju. Sõit algas treileriga siis OÜ Loitmanni poole, Nissi valda.

Kohale jõudes jagasin treileri vennale andmeid ning Indrek(sealne meister/omanik), vaatas sõiduki üle ja ütles peale vaadates mis sellel sõidukil väliselt remonditud on ning kust värvitud ja mis varem tehtud on. Auto võeti kohe õhtul ette kalkulatsiooniks ning nimekiri/kalkulatsioon oli juba järgmiseks päevaks olemas. Nii, et , töökojal ja töökojal on vahe sees.
Sellega lõppes hetkel see keiss mis kadaka tee revaliga toimus. Huvitav kogemus ning kindlasti kinnitas seda, et ei tasu ka igat "nurgatagust" usaldada, mis kindlustus määrab. Ning põhiline on ise rahulikuks ja konkreetseks jääda. Ülejäänud töö võib tasemel olla, kuid meister ise, kes asja süda on, ei suuda firmat hallata.

OÜ Loitmannis öeldi, et sõiduk läheb kindlasti remonti ning seal pole midagi sellist, mis ta mahakandmisele ajaks.
Selle jutu peale, kui ütlesin et see sõiduk võtab ainult 4,6l/100 keskmine, vastati, et seda on palju. 4,0 pidi normaalne olema umbes või alla selle, et puhasta õhulugeja ära cleaneriga endal. Ulme, tegin vist siiski õige valiku mootori, töökoja ning auto suhtes.



Ja nii ta OÜ Loitmanni poole teele asus.

Arengutest nii palju, et auto läheb taastamisele. Kindlustus tahtis maha kanda, kuid tuttav kelle juurde auto läks, suutis jõuda kindlustusega kokkuleppele. Olemas kõik jupid peale esisilla, mis peaks peale aastavahetust jõudma saksast. Esitiivad, juhipoolsed uksed, lähituli, udukas, stange jms. Kliendi võit ning mina olen rahul. Auto naaseb paremas korras kui ta enne oli. :D Lisaks alumised ukseliistud kaovad. Ei viitsi mina nende vahetamisega jantima hakata, kui need korrosiooni tõttu lahti hüppama hakkavad.

Üks huvitav asi lisandus :


Väike pildiseeria:

Sodihunnik mis üle jäänud hetkese seisuga:



Kere ja silla tegemine:















Kõik on väga hea ning kvaliteetselt tehtud A varuosade ja kvaliteet juppidega. Alla läks Bilsteini esisild.

Üks huvitav asi lisandus ka veel:


Nüüd ajan taga S4 karpe veel ja nahksisu peaks ka "soolas" ootama :)

Sai täna masin puhtaks ning mõned talveklõpsud ka siis! :)











Esimesed normaalsed pildid pärast avariid ning mustade velgede ja mustade peeglitega.

Ühtedest Ebay tuledest innustust saades, tuli hetk, et võtsin tuled endal maha. Puhastasin ära ning lakkisin ära, paar kohta katsin ära ning minu arust jäi päris hea! Pildi pealt pole eriti aru saada, aga päriselus päevavalges on ikka teine asi küll. Järgmisena kakun numbriliistu, audirõngad ning pagasnikuluugi "tiiva" kilest puhtaks.



Postitatud: 31-01-13
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:11 pm    Teema: Vasta viitega

Täna vahetasin siis paar turbo vaakumvoolikut ära taaskord ja puhastasin õhulugeja ära. Jäi uimaseks ja kütust hakkas rohkem võtma kui tavaliselt. Teine asi hoopis. Need voolikud annavad järjest järgi, peaks mingiaeg ette võtma ja kõik nad korraga ära vahetama + korralikuma intercooleri ette korraldama.

Mõned küsimused ka edasiseks:

1.Kas keegi äkki leiab/omab mõnda joonist/pilti kuidas need kõik turbovaakumid olema peaksid antud isendil?
2.Samuti proovisin liigutada wastegate actuatorit, liikus vaevaliselt mõned millemeetrid kõigest. Turbo kinni ilmselt tahmanud?
3.Kas antud isendil tuleb turbo maha võtmiseks lisaks võtta veel maha kollektor ja miskit veel ?
4.Millega kõige mõtekam turbot puhastada oleks? "redneck" meetodit ei toeta.
5.Kas lisaks puhastamisele tuleks korraga veel midagi turbos ära vahetada n-ö "hoolduse" käigus ?

Nädalavahetusel sai väheke lammutatud ja möllatud. Vahetasin ära kõik turbo vaakumid + puhastasin ära EGR klapi. Teine värk kohe, kütusekulu ka kõvasti madalam. :) Nüüd veel mingiaeg kolded mõlemad maha kakkuda ja turbo ka lahti võtta ja ära puhastada. Turbos lõtke sees polnud.

Nüüdse seisuga siis uksepolstrid ja istmed vahetunud :) Asemel S4 must nahksisu koos soojendustega :)

Enda praeguse korraliku kliimaploki müün ära, kui kellelgi huvi on. Võib teha pakkumisi PS, väga palju ei küsi.

Sisust ka siis veidi pilte(Avastasin, et polegi üleüldsegi ühtegi postitanud siia)

Alguses:





Nüüdseks 12.02.2013:







Juhtmestus-skeem siis a4 b5 istmesoojendustele, kellel vaja võib minna(lihtsutatud kujul).





Võre mis tegin:





Kliimaplokk soojendustega:



10m juhet ning 2,5 päeva hiljem on ka olemas töötav ning mõnus istmesoojendus minu kuudikus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:12 pm    Teema: Vasta viitega

Mõned pildid, mis räägivad ise enda eest:













Tehtud siis väljalase ümber + motorihmad ja jutud ära vahetatud.

Nüüd ootab ees tagumise piduriketta+klotside vahetus, omast lollusest et ei vahetanud taga mõlemat korraga ära, parempoolsel on tükid väljas, nagu oleks peale jooksnud pidur, ometi seda ei ole olnud. Lisaks sellele ka õli+filtri+õhufiltri+salongifiltri vahetus.

Varsti saab keredetailide kallale asuda, kohe kui ilmad lubavad :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:13 pm    Teema: Vasta viitega

Mis siis vahepeal toimunud on?
Tagastange värvisin koos lisaga üle, esistange sai rs4 oma ette aretatud, roolilatt andis otsad, eesmine tembi andur andis otsad.
Eile viisin auto remonti latiga, kui kõik hästi läheb siis peaks täna õhtul kätte saama.

Veidike ka pilte siis paari päeva nokitsemistest:

















Sai veel vähe nokitsetud:


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:14 pm    Teema: Vasta viitega

Niinii, mis siis vahepeal tehtud. Alustame sellest, et sai põhjamatt välja kakutud umbes 4ks päevaks, mille käigus tegin uue istmesoojenduse juhtmestiku ning ka algvalmiduse el istmete pistiku jaoks(tuleviku tarbeks). Lisaks sellele, sai ära veetud ka originaal audi subwoofer pagasnikusse mürtsuma koos originaaljuhtmestikuga.








Seejärel sai käidud järgmise masina kallal, ning endale topsihoidja keskkonsooli ära toodud. :D



Seejärel sai käidud sellest järgmist masinat harvendamas, millelt sai 2din keskkonsool ära toodud, ning mis sai ka üks hea päev ära paigaldatud.



Siis sai tehtud Kasutajaga M.H. üks hea diil ning fake rs4 võre koju toodud.
Ning täna sai masin üle poleeritud ning vahatatud. :)





Seega nüüd taas paar nädalat jälle järelkajastatud tegemisi. :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:15 pm    Teema: Vasta viitega

Kostitan veidi uuemate piltidega:








Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:19 pm    Teema: Vasta viitega

Siis sai tagumised tuled kergelt ümber tehtud:



Ning veel paar pilti viimasest hetkeseisust:





Hetkel maastur ta on, kuid kevadeks ta ka madalaks saab, vastu talve pole mõtet :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 20, 2013 2:51 pm    Teema: Vasta viitega

Mis valged veljed need on,talvekad?

Täitsa viisakas auto,palju aega läinud sinna..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 21, 2013 7:33 pm    Teema: Vasta viitega

Aega omajagu läinud

Valged on talveks jep- ilmselt mitte just kõige targem värvivalik


Viimati muutis seda mkangur (Teis. Nov. 26, 2013 9:33 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
xpr
Satub siia tihti


Liitunud: 30 Aug. 2006
Postitusi: 267
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 22, 2013 3:26 pm    Teema: Vasta viitega

Valge sobib küll minu meelest.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Nov. 24, 2013 7:19 pm    Teema: Vasta viitega

Maitse asi aga minu arust pingutad liiga yle juba. Vahepeal nägi ok välja.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 715
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Nov. 24, 2013 7:28 pm    Teema: Vasta viitega

Kõva tegemine tundub olevat, aga stange ei lähe kerega koku hetkel hästi, liiga syncist väljas tundub küljega vaadates, võibolla sul midagi sinna tulemas?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 25, 2013 6:38 pm    Teema: Vasta viitega

RS´il vist muidu tiivad veidi laiemad, äkki kannatab rullida kuidagi? Muidu täitsa ilus auto ja tubli töö ära tehtud.
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 26, 2013 9:56 am    Teema: Vasta viitega

Läks vähe käest ära?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 26, 2013 10:33 am    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Läks vähe käest ära?


Kas RS´il siis samasugused koopad kui A4´jal ?
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 26, 2013 11:13 am    Teema: Vasta viitega

KalevGSi kirjutas:
cartman kirjutas:
Läks vähe käest ära?


Kas RS´il siis samasugused koopad kui A4´jal ?


Tegelikult mitte, RS4 on laiade tiibade, karpide, stangedega

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Kolm. Jan. 29, 2014 9:28 pm    Teema: Vasta viitega

Ehk siis, tehtud on palju. Sai vahetatud karteri põhjatihend õlifilter,küttefilter,salongiõhufilter,õhufilter,kõikide peal sai otsus langetatud Boschi kasuks. Katsun edasisest jääda võimalikult originaaljuurte juurde. Õliks tuli täissünteetiline Castroli long life õli. Kilometraas antud hetkel oli 272000km.

Mis õli käigukasti jaoks soovitaksite?

Ehk ka mõned pildid siis veel juurde:













Selle kuu jooksul kuskil 4/5 korda juba kindlasti on ka viisakalt nõelaga rehvide kallal traageldatud, seega on koduks juba saanud ka rehvivahetusboks.





Millest selline ketta kulumine tingitud on? Sügisel said suppordid puhastatud, määritud, remondikomplekti, klotsid vahetatud. On see kinni jäänud suppordi pärusmaa, klotsi viga või ketta anomaalia?
Kevadel on plaanis kettad ära vahetada terve ring aga et uute ketastega samuti poleks.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Jan. 29, 2014 11:06 pm    Teema: Vasta viitega

Paistab nagu klotsist ainult üks osa oleks ainult võtnud ketast?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Cusmu
CCV Guru


Liitunud: 23 Jan. 2011
Postitusi: 1101
Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 31, 2014 10:09 pm    Teema: Vasta viitega

Vähesest pidurdamisest
_________________
Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!

Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Püh. Märts 16, 2014 10:49 am    Teema: Vasta viitega

Tibake aega edasi veerenud. Sain lõpuks oma kaua otsitud ülikorralikud puitliistud, millega võib päeva kordaminduks lugeda. Pildika ka, nagu ikka:



Sai siin ringi vaadatud ja mõeldud ja kaheldud, kuid sai ikkagi 18x7 veljed 14 hooajaks ära koju taritud, väike teaser pilt ka:



Tegin väikse VCDS ringi täna, miski väga kanti ka ?
Tehtud shot tühikäigul kohapeal 90c mootoriga



Vahepeal, oli üks vaba õhtupoolik, mil otsustasin velgede randid ära poleerida ning originaal bassikõlari kõlaga midagi ette võtta. Ehk see küljekate varjas ning summutas täielikult ära madalad. Seega, märkisin ära kõlari asukoha, lõikasin sobiva augu küljekattest läbi ning asetasin viisaka kõlarikatte peale, mis mul esiuste kõlarite vahetusest üle jäi. Ja peab tunnistama, et heli muutus totaalselt, ei oleks uskunud, et nii väike kõlar on niivõrd võimekas.

Ehk siis tulemust ka:



Viimati muutis seda mkangur (Teis. Okt. 13, 2015 1:35 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Teis. Märts 18, 2014 10:03 pm    Teema: Vasta viitega

Paar pilti ka juurde, salongist:

Kõigepealt algus ehk tsirka aasta ja mõni kuu tagasi:



Ja nüüd, natuke edasi arenenud, pole päris valmis, aga hakkab vaikselt ilmet võtma. :)











Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkangur
Aktiivne külaline


Liitunud: 23 Apr. 2013
Postitusi: 16

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 13, 2015 1:41 pm    Teema: Vasta viitega

Vahepeal väga palju masuuti paagist läbi pressitud, peaks siin ka kaasajastama oma auto teema :D Ehk siis lühikokkvõte:

Eelmine hooaeg sai sellisena ringi veeretud:


Vahepeal juurde tulnud alum katusereelingud ja hallid peeglid


Siis sai katsetatud plastidipi eesti kliimas pool aastat, väga hästi pidas vastu isegi, kannatas soola/survepesu jne.


Alla sai simonsi lõpupütt


Ja lõpuks selle aasta juurde:

Ehk siis vahepeal remonditud esisilda, RTS detailid tulid seekord, vahetusse läksid 4x pidurikettad, klotsid, liugurid. Tulid NK kettad ning nf klotsid, pikemat aega kasutanud, ei saa kurta, tehtud õlivahetusi paar tükki ning kallatud paarsada liitrit kütust paagist läbi :) Samuti eemaldatud plastidip. Üks pildike ka:



Vahepeal sai paar vidinat juurde:







Päris ideaalne veel pole, natuke tuleb veel keskkonsooli ümber ehitada, külgedele ka mingisugused adapterid teha (ilmselt klaasriidest või plastikust).

Mõttes mõlguvad ka coilid FK STREET mudeli omad, iseasi kuidas nad meie kliimas vastu peavad, oskab keegi äkki kommenteerida seda kohta?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020