open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Audi S5 Sportback ABT-Sportsline 3.0V6T / Stage II
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 30, 2015 4:58 pm    Teema: Audi S5 Sportback ABT-Sportsline 3.0V6T / Stage II Vasta viitega





Bleh. Seekord selline.

S5 3.0V6T+ABT, 320kW/520 Nm
Kiire on. 4.1sek 0-100km/h.
Adaptiivsed esituled, keyless entry&go, käiguvahetus roolilt, topeltsiduriga S-tronic (käiguvahetus momentaalne - "takes only about 8 milliseconds to upshift"), täis-must sisu, fine nappa nahk, 2x elektrilised istmed soojendustega, Bang&Olufsen heli koos kõvakettaga, rehvirõhu kontroll, DigiTV, vihmasensor, LED valgustuspakett, coming&leaving home, püsikas, automaatne käsipidur, tumenevad peeglid, 19" suve ja 19" talve veljed eraldi, MMI 3G Navigation Plus, toonitud klaasid alates B piilarist, LED päevatuled, Xenon plus lähi/kaugtuled, LED tagatuled, lisa külg-airbagid tagaistujatel, eesti navi.


Viimati muutis seda Alan (Teis. Aug. 29, 2023 12:15 pm). Kokku muudetud 22 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 30, 2015 8:58 pm    Teema: Vasta viitega

Vaata, et need puudu olevad 11kW määravaks siis ei saa! Edu ja õnne ka ikka! Sõitu, sõitu! :
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 03, 2015 10:52 pm    Teema: Vasta viitega

Kiidab valikut
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 05, 2015 5:59 pm    Teema: Vasta viitega

Kle täitsa soliidne sõiduk :)
Ja mis peamine, ei jää teistele jalgu.
Kunagi kui mu vana auto sõitsis 10,3 sekki 0-100kh/h ja praegune 7,4s, siis üleminekul tundus uus auto meeletu rakett. Aga kui juba kord oled sõitnud masinaga, mis teeb sama asja 5 sekundiga või alla selle, siis enam aeglasema autoga väga sõita ei taha a:(
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 09, 2015 2:52 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Kle täitsa soliidne sõiduk :)
Ja mis peamine, ei jää teistele jalgu.
Kunagi kui mu vana auto sõitsis 10,3 sekki 0-100kh/h ja praegune 7,4s, siis üleminekul tundus uus auto meeletu rakett. Aga kui juba kord oled sõitnud masinaga, mis teeb sama asja 5 sekundiga või alla selle, siis enam aeglasema autoga väga sõita ei taha a:(


Mind kiirendus niiväga ei rabakski, kuivõrd mind rabab kiirendus + käiguvahetuskiiruse kombo. See on lihtsalt absurd.
Tsiteerin::
The DSG takes only about 8 milliseconds to upshift. In comparison, the sequential manual transmission (SMT) in the Ferrari F430 Scuderia takes 60 milliseconds to shift, or 150 milliseconds in the Ferrari Enzo.


Proovige manuaaliga järele, kaua rattad veota on kui üritate kiiresti käike vahetada.
Just to be clear: 8 millisekundit = 0.008 sekundit

Tsiteerin::
Gearbox shift times (Fastest to slowest)
Bugatti Veyron (DSG): 8 ms
AUDI (DSG): 8 ms
Volkswagen (DSG): 8 ms
Alfa Romeo Mito & Alfa Romeo Giulietta (2010) Dual Dry Clutch Transmission TCT: 8 ms[3]
Ferrari 430 Scuderia: 60 ms[4]
BMW M3 E92 with M-DCT: 80 ms[2]
Ferrari FXX: 100 ms[5]
Drag car: 100 ms
Maserati GranTurismo S Cambiocorsa: 100 ms
Mercedes-Benz SLS AMG: 100 ms[2]
Automatic/semi-automatic transmission: 100 ms
Clio RS EDC 200: 150 ms (race mode)[6]
Enzo Ferrari: 150 ms[2]
FXX Evoluzione: 160 ms[2]
Lexus LFA: 200 ms
Nissan GT-R: 200 ms
Chevrolet Camaro ZL1: 200 ms[7]
Ferrari 360 Challenge Stradale & Ferrari F430: 250 ms[2]
Audi TT Quattro 3.2 (Direct Shift): 200 ms[8]
BMW M5 E60 with SMG III: 250 ms[2]
BMW M3 E36 with SMG I: 250 ms[2]
Aston Martin Vanquish: 250 ms[2]
The fastest (Race gearbox) manual: 250 ms
Ferrari 575M: 280 ms
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 12, 2015 11:45 am    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:

Proovige manuaaliga järele, kaua rattad veota on kui üritate kiiresti käike vahetada.
Just to be clear: 8 millisekundit = 0.008 sekundit


Seepärast sai ka ise DSG kasuks otsustatud. Aga siiski miskipärast paljud tahavad veel kätega salongis vehkida :P
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 12, 2015 9:28 pm    Teema: Vasta viitega

No DSG-ga on oht, et hiljem vehid rahakotiga kuskil services
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 13, 2015 12:44 am    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
No DSG-ga on oht, et hiljem vehid rahakotiga kuskil services


Enne ostmist foorumites tuhlates sai selgeks, et põhilised DSG probleemid lahenesid juba 2009 ära ja 2010 S5-l tuli üsna uuendatud 7-gear DSG (improved in many ways). Probleemid olid 6-gear DSG-l enne 2009-t.
Aga jah, kasti õli tuleb tal raamatu järgi vahetada iga kord, kui mootori õligi, mida minu LS juures tuleb teha... ca 4x aastas :(
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 23, 2015 2:02 pm    Teema: Vasta viitega

väga äge pill on oma värvikomboga.
kas millalgi on lootust näha BHP'sid samapalju kui numbrimärgil?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 23, 2015 2:16 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
väga äge pill on oma värvikomboga.
kas millalgi on lootust näha BHP'sid samapalju kui numbrimärgil?



Hea meelega aga paraku läheb see vist üsna kalliks kuna kast on up to 550Nm ja hetkel on 520Nm. Ja pole kuskilt veel kuulnud, et keegi oleks julenud S-Tronicut ise tugevamaks tuunida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Nov. 29, 2015 5:29 am    Teema: Vasta viitega

Vaatasin, et see eestis täitsa ainuke 320kW-ne S5 :) Vähemalt 31.dets 2014 seisuga.



Edit: 31.10.2015 seisuga ka ainuke.


Viimati muutis seda Alan (Kolm. Dets. 02, 2015 10:19 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 02, 2015 6:11 pm    Teema: Vasta viitega

Kus sellist faili endale alla laadida saab? :D
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
kratt
Külaline


Liitunud: 1 Dets. 2006
Postitusi: 8
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 02, 2015 8:10 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.mnt.ee/?id=10797
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 02, 2015 10:12 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Kus sellist faili endale alla laadida saab? :D


http://www.mnt.ee/file.php?27060
See veel korralik XLSX fail, uuemad CSV-dena. Convertisin ühe ära ja vaatasin, et 31.10.15 seisuga ka ainuke. Niiet eesti võimsaim S5 (passi järgi), woop woop :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Dets. 04, 2015 8:58 pm    Teema: Vasta viitega

Eino muidugi, kui vaid sõita ka saaks oleks veel kõvem lugu tegelt ... :D



Aga reaalselt, ise hetkel A5 coupe omanikuna ütleks,et päris tore auto on . Selline mõnus tummine auto, mõnus rool ja kontakt teega on konkreetne .
Salong ja asjad samuti tip-top. Audi on ikka audi,selle vastu on raske saada.
Mul küll vaid 2,7d ja 140kw ,aga astub sellegagi väga hästi. 50km/h peal on konkreetselt 1000 rpm,mis on vist kütusekulule üsna meeldiv...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 06, 2015 7:40 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Eino muidugi, kui vaid sõita ka saaks oleks veel kõvem lugu tegelt ... :D


Sõita tahaks küll juba jah
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 15, 2015 10:09 pm    Teema: Vasta viitega

Vaata, et sa siis nii ei tee talvel! https://www.youtube.com/watch?v=_yrzkhrNcz4
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Jan. 03, 2016 6:06 pm    Teema: Vasta viitega

Tahaks sõita
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 06, 2016 2:13 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Tahaks sõita


Nüüd tahaks pidamist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 06, 2016 4:03 pm    Teema: Vasta viitega

Osta 81kW D A4 quattro ja jääb pidamist ülearugi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 23, 2016 5:24 pm    Teema: Vasta viitega

Uh, oh. Ähh.
Viimased kuud auto 320kw asemel 245kw olnud. Täna back in 320kW bisnissssssss.
Nimelt:
November, detsember auto seisis. Jaanuari alguses suurte külmadega mõtlesin, et panen korra käima. Ei läinud, aku tühi. Panin laadima ja vahepeal (tunni pärast) üritasin taas käivitada, ei läinud. Lõpuks laadisin siis piisavalt täis ja kui käima läks, vilkusid EPC ja Check Engine tuled. Aga kõik tundus OK. Esinduses öeldi, et veakoode ei ole ja ilmselt läks spidoblokk läbi/lolliks selle pingekõikumisega ja vahetus kuskil 1000€. WTF. Ok.
Uurisin googlest ja sattusin ühele ABT juhendile, kus kirjutati, et kui need kaks tuld kordamööda vilguvad siis on rike ABT-s. Kirjutasin ABT-sse ja täna sain vastuse:
Tsiteerin::
If the EPC and the MIL are blinking alternately the AEC (the additional power box from Abt Sportsline) has not recognized the VIN. Just do the following:

1. Turn of the ignition.
2. Disconnect the AEC.
3. Wait 30 seconds.
4. Connect the AEC once again.
5. Turn on the ignition.
6. Wait 10 seconds.
7. Start the engine.

If the error is gone the car has the full power again.
If the error is not gone a new AEC has to be installed.

This error can happen then the power supply was disconnected (for example during repair) or then the battery was empty.


Ning voilaa, vilkuvad tuled kadunud ja jõud tagasi. Olin vahepeal täitsa unustanud, et nii äkiline oli.
Nagu jõulud oleks vms.

Vahepeal mootoriõli vahetatud ja võetud Hõbenoolest pakkumine kasti hüdrosiduri ja kastimehhaanika õlivahetuseks. Kastiõli vahetus 360€, muudes kasti sektsioonides õlivahetus +150-180€ juurde. Õnneks seda teist osa ei pea siis järgnevad 150k vahetama :)


Viimati muutis seda Alan (Kolm. Veeb. 24, 2016 1:17 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 24, 2016 10:41 am    Teema: Vasta viitega

Pikk prognoos juhilubade olemasolule on ikka positiivne!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 25, 2016 5:24 am    Teema: Vasta viitega

Pff. Olin kindel, et saan lihtsalt settingute alt DigiTV tööle. Hetkel hääl on aga pilti pole.
Vaatasin, et tehasest pandud dvb-t tuuner on 4F0919129D, mis toetab ainult MPEG-2 :( Vaja MPEG-4 toega (4G0919129C) tuunerit, et eestis edastatavat MPEG-4 pilti vastu võtta.
Jääb tulevikuplaanidesse selle vahetus.

Esmalt peaks raspberry AMI video/audio sisendisse installima. OBD-II bluetooth adapter on juba olemas. Saaks orig. ekraanilt youtubes vähemalt käia ja ajaviiteks OBD-II kaudu mingeid mitte-kellegile-kasulikke graafikuid näitama panna :D Tellisin vastava AMI kaabli ära, eks varsti tuleb leiutama hakata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 25, 2016 8:31 pm    Teema: Vasta viitega

Mis kaabli siis ?

audi AMI nagu käiks külge ju usb/ipod/hdd läbi usb/ BT / 3.5mm liidesed
Ükski neist ju videosignaali ei edasta by default, digitaalset vähemalt mitte?

Mina tekitasin telekasse pildi läbi tv boxi aux sisendtite, kuid need olid RCA sisendid, mida pole ühelgi tänapäevasel seadmel enam olemas. (vanal nokial aga olid...)


leidsin taolise variandi ka :
Mirroring my Sony Xperia Z Ultra to my Audi A3 8V MMI, using a Netgear PTV3000 Push2TV Miracast Wireless Display Adapter, a Mini HDMI to 3RCA Composite AV Converter and a original Audi AMI A/V Cable.

EDIT : vist peetakse siis ikkagi silmas seda
https://shops.audi.com/en_GB/web/zubehoer/p/adapter-cable-for-the-audi-music-interface-4f0051510aa-11
?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 26, 2016 1:17 am    Teema: Vasta viitega

Maik, AMI->3xRCA ikka jah, Raspberry-l analoogvideo RCA väljund olemas.
Saab lasta nii AMI kaudu või lisaks on 2x A/V inputti ka TV tuuneri küljes.
Eks mingit väga fantastilist videopilti ei saa ja pole kindelgi kas üldse töötab aga proovin ära.
Õnneks on MMI Navigation Plus-il 800x480 reso mitte 480x240.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 27, 2016 9:20 am    Teema: Vasta viitega

Töötab kindlasti.
Imelik,et tal rca väljundid on. Tundub kasulik.
Ainuke asi,et ei saa aru milleks sa kaabli ostsid,kui tvboxil see sisend juba olemas on... kaabli vedamist -tagant-ette on muidugi vähem.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 11, 2016 2:26 pm    Teema: Vasta viitega

Enne avalaksu läheb käib auto tuner.ee-st läbi (loodetavasti juba järgmine nädal). Näpime/remapime natuke DSG-d ja retrofittime Launch Control-i.
1 aasta uuemal on launch control juba tehasest olemas, mul vaja tarkvara kohendada veidi.

Ja paranema peaks veelgi käiguvahetuskiirus (kuigi ma ei kujuta seda tunnet ette, kuidas praegusest veel kiirem saaks olla :D) :) Jõujaama video stock S5 remapist: https://www.youtube.com/watch?v=3uPENo8hv9o

Tsiteerin::
S-RE®IIM

-Uus piiraja asukoht
-Käiguvahetus kiireneb 20%
-Automaatne käiguvahetus punkt tõuseb kuni 7000 RPM
-Suureneb maksimaalne väändemoment
-Keelatud automaatne "kick down"
-Võimalus sõita madala või kõrge käiguga väikestel kiirustel,
ilma automaatse käiguvahetuseta
-Launch kontroll aktiveeritud

D-RE®IIM

-Uus piiraja asukoht
-Automaatne käiguvahetus punkt tõuseb kuni 6800 RPM
-Käiguvahetus kiireneb 20%

M-RE®IIM

-Piirajas ei vahetata automaatselt käiku alla (valikuline)
-40% pedaali tundlikuse kasv
-Launch kontroll aktiveeritud


:) Vb (OBVIOUSLY) tuleb ka mootorile natuke jõulisa ja selle tarvis läheb vahetusse kompressori rihmaratas ja rihm (Stage2). Jõunumbrid, sarnaselt ühele S4-le peaks tulema ~355kW/600Nm. Seejärel on upgrade veel vesi-metanooli pritse ja on lootust 380kW tõmmata dünos.
Will keep you updated :)


Viimati muutis seda Alan (Nelj. Apr. 14, 2016 12:41 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 11, 2016 8:49 pm    Teema: Vasta viitega

Sa oled kergelt haige?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Laup. Märts 12, 2016 9:47 am    Teema: Vasta viitega

kõige selle ilusa juures loodan, et kast elama jääb
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Laup. Märts 12, 2016 11:39 am    Teema: Vasta viitega

keep up the good work
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Märts 12, 2016 10:54 pm    Teema: Vasta viitega

ex kirjutas:
kõige selle ilusa juures loodan, et kast elama jääb


Natuke ringi tuhlates siis 600Nm ja peale on kast korralikult talunud. Ametlikud andmed on mainitud kohati 550Nm, kohati 600Nm.
Muidugi on kast ja mootor niivõrd progetavad, et saab võimalikult ohutu seadistuse teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 24, 2016 5:17 am    Teema: Vasta viitega

Paari ilusa autoga pildile ka mahtunud


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
CTR
Satub siia tihti


Liitunud: 31 Mai 2006
Postitusi: 168

PostitusPostitatud: Esm. Märts 28, 2016 12:09 am    Teema: Vasta viitega

Kuidas kommenteerid evo vs. audit?
Kas on põhjust punane ka avalaksule vedada ja mitte häbisse jääda?

Kusjuures olin enam kui kindel et evo saab valusalt ära, aga pm päris suurte jõunumbrite erinevusega ei olnudki asi hull
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Märts 28, 2016 1:56 am    Teema: Vasta viitega

CTR kirjutas:
Kuidas kommenteerid evo vs. audit?
Kas on põhjust punane ka avalaksule vedada ja mitte häbisse jääda?

Kusjuures olin enam kui kindel et evo saab valusalt ära, aga pm päris suurte jõunumbrite erinevusega ei olnudki asi hull


Kas tuleb punane avalaksule, ma ei tea?
Mina häbisse ei jäänud üldse mitte :) Esimesed 30-40 meetrit sai evo ninajagu ette ainult kuna sai kõrgetel pööretel startida. Edasi olin suht selgelt ees ja päris tuntavalt jäi taha peeglisse. Mul launch controli pole ja start 1100rpm pealt. Kui vaid saaks veel nii palju aega, et nüüd tuner.ee-s ära käia, kompressori rihmaratta vahetatud, mootori ja kasti konfitud ning launch-controli enabletud :) Teadjamad mehed räägivad, et ABT-ga reaalselt 320kW dünos ei tõmba, pigem 280kW. Sestap tuleks näppida natuke ja siis pidavat suht selgelt 355kW kanti tõmbama.

Sa olid kollase RX-8ga?


Viimati muutis seda Alan (Nelj. Apr. 14, 2016 12:41 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Märts 29, 2016 11:22 pm    Teema: Vasta viitega

Audi peaks raskem olema ,kui evo ja kiirenduse mängus on 100kg väga suur number. Täpset vahet ei oska öelda aga see vahe ilmselt suurem,kui 100kg.


Eks punane häbisse vast ei jää,samas selliste velgedega ilmselt ta tehaseaegagi ei tee,mis polegi väga halb samas, võrreldes tänavaautodega. Punasel ootab ees diffri lsd ketaste vahetus lähiajal,originaalid on poolpidused juba tehasest suht .

Foorumist võtsin siis:

The EVO will win most street battles (0-60mph) because of traction issues.But at the track where traction is much better, the SS as the advantage. Fron a roll, the SS will be significantly faster.The Camaro SS is much faster at speeds over 80mph. An SS would make a stock EVO look slow racing at higher speeds (highway battle).

Samas ongi tegu päris suurte kw/kaalu erinevusega, nagu Alani autogi puhul.

teema solgitud,võta heaks :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
CTR
Satub siia tihti


Liitunud: 31 Mai 2006
Postitusi: 168

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 01, 2016 5:06 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Audi peaks raskem olema ,kui evo ja kiirenduse mängus on 100kg väga suur number. Täpset vahet ei oska öelda aga see vahe ilmselt suurem,kui 100kg.


Eks punane häbisse vast ei jää,samas selliste velgedega ilmselt ta tehaseaegagi ei tee,mis polegi väga halb samas, võrreldes tänavaautodega. Punasel ootab ees diffri lsd ketaste vahetus lähiajal,originaalid on poolpidused juba tehasest suht .


Mis on velgedel viga et tehase aegasid ei tee? Originaal 17tolli all
punasel ei oota kindlasti lsd ketaste vahetus ees, kuna need asjad on kõik tehtud asrt poolt viimases käigukasti remondis.(vahel tundub et teised teavad paremini kui ise oma autot )
Ja tehaseaegasid pole ka mõtet võrrelda, pole see auto stock olnud juba pikka aega.
Rohkem ei solgi, kui viitsin siis teen oma teema
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 01, 2016 11:01 pm    Teema: Vasta viitega

CTR kirjutas:
Rohkem ei solgi, kui viitsin siis teen oma teema


Tee ära! :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 02, 2016 9:26 am    Teema: Vasta viitega

Mis autost jutt
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 02, 2016 10:12 am    Teema: Vasta viitega

mina rääkisin oma punasest autost,sest mina sain aru,et selle punase kohta käis küsimus mille pilt siin on. Mina ei tea millest sina räägid :)

Kui teema üle lugeda siis minu variant on ikkagi loogilisem kõvasti.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 02, 2016 1:25 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Mis autost jutt


Punasest



Maigi punasest Camarost ja Kurvitsa punasest Evost läksid jutud segaseks siin jah :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
CTR
Satub siia tihti


Liitunud: 31 Mai 2006
Postitusi: 168

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 02, 2016 7:16 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
mina rääkisin oma punasest autost,sest mina sain aru,et selle punase kohta käis küsimus mille pilt siin on. Mina ei tea millest sina räägid :)

Kui teema üle lugeda siis minu variant on ikkagi loogilisem kõvasti.


Kuidas kommenteerid evo vs. audit?
Kas on põhjust punane ka avalaksule vedada ja mitte häbisse jääda?

ma rääkisin ikka evost ja punasest mitte, Camarost Maik
Aga jah üleval pilt kus Camaro ja Audi koos, ei mõelnud üldse seda
Küsimus oli Alanile suunatud otse
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 02, 2016 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

Audi igav, evo fun. Kas paraolympia on Q v lihtsalt monomähkija?
Yks tuttav suomaalias ostis just omale 2006 typeri. 360kw rattast, jaapani kast, Onoff sidur. Uskupersematult pointless auto. Käib nagu bike piirajasse, sõita võimatu
Samas sõbral evo x, ca 450 hp ja igati fun. Kerib, drifti juba jne. Sõidetav igapäevaselt.
Ja Arnoveri pea 700hp GTR. Ulme auto see ikka. Vb on simmerlingist rooli ja istme vahel ka kinni aga see auto nagu tee kyljes kinni. Samas sõidad nagu tavalise sõidukiga. Jaapanlased oskavad. Krt. Teema väline jutt juba aga noh, autohoorum:-)
Ja Maiki transformer-arumaeisaa miks krevetid ära myysid
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 03, 2016 11:39 pm    Teema: Vasta viitega

Krevett oligi äge auto. Tegellt iga auto mis tõmab laia rehviga kuni 100km/h rehvi põlema ongi äge. Räigelt mõnus. Camaro pakub heal juhul 50% mõnust :P
Aga kui ma tahaks minna 3-kesi pärnu või tartu oli see võimatu.

Sa peaks sellest ikka ju aru saama :)?
Kui ma midagi valima peaks ma valiks ikka corvetti hetkel ja mingi 600hp .
See oleks täpselt paras, adrekas oleks laes ja kaalujaotus samuti.
Järgmine variant oleks 800hp koos töökindla sillaga ,neliveoline.

Iga auto on kompromiss millegi vahel. Kas välimus või sisemus või tehnika jne.
GTR pole just ferrari kujuga auto näiteks.


Ja hr CTR ma pidasin teid vähemalt poolpäeva idoodiks,aga nüüd kus ma nägin,et evo oli märgitud,pean ennast selleks pidama kahjuks.
Samas käed jalad on küljes, ja linnas võib vabalt ligi astuda. Mina suhtlen vabalt kõikides keeltes. Mis pole vene keeles.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 12, 2016 1:43 am    Teema: Vasta viitega

Niisiis, lõpuks aeg kirjas. 26.aprill siis stage2 kompressori ratas, engine remap ja DSG remap ja üritame dünosse ka jõuda. Prognoos 355kW.
Vesi-Metapritse süsteemi hetkel ei tee, see ca +1.5-2k€.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 12, 2016 7:34 am    Teema: Vasta viitega

Kõik ajutiste süsteemide ehitamine on nt minujaoks pointless.
Kui tahad võimast autot, ehita võimas auto, mitte ära pane nitrot. 😈 metanool kuulub minujaoks samasse klassi.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 12, 2016 2:00 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Kõik ajutiste süsteemide ehitamine on nt minujaoks pointless.
Kui tahad võimast autot, ehita võimas auto, mitte ära pane nitrot. 😈 metanool kuulub minujaoks samasse klassi.


Ei ole mingit ajutist süsteemi, vesi-metanooli pritse tuleks ainult siseneva õhu jahutamiseks, et kolvid ära ei sulaks ja detonatsiooni ei tekiks, et saaks süütenurka tõsta ja siis veel kaugemale remappida (~380kW). Nondel audidel pidavat lihtsalt vahejahuti kiiresti üle kuumenema ja see on rohi.
Seega vesi-metapritse on vaid safety eesmärgil ja tuleb vaid tihedamini klaasipesuvedeliku anumat täita.

Sellessuhtes, et ajutine on siis ainult mootori remap, mis vaja pritse lisamisel üle käia.

https://www.youtube.com/watch?v=HkPFZWd8wj4

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/23032-Xtra-Motors+-+Joujaama+jutud%3A+vesi-metanooli+pritsesusteem.aspx
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 12, 2016 8:29 pm    Teema: Vasta viitega

Jah..aga on sul siis viitsimist taolist süsteemi koguaeg täita ?
Kuigi ise kaalusin seda samamoodi kunagi :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 13, 2016 1:25 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Jah..aga on sul siis viitsimist taolist süsteemi koguaeg täita ?
Kuigi ise kaalusin seda samamoodi kunagi :)


Mis seal rasket täita siis? Mahutab suht palju ja annab ju ilusti märku, kui vaja juurde siis kallan juurde? :D Kui otsa juhtub saama siis ei pea lihtsalt pöördesse tallama. Selle kulu ei ole nii hull ju, et korra tallad ja kohe lähed kallad. Ikka paar paaki kütust saab läbi põletada agressiivse sõiduga vast enne kui juurde valama peab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 13, 2016 3:16 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Maik kirjutas:
Jah..aga on sul siis viitsimist taolist süsteemi koguaeg täita ?
Kuigi ise kaalusin seda samamoodi kunagi :)


Mis seal rasket täita siis? Mahutab suht palju ja annab ju ilusti märku, kui vaja juurde siis kallan juurde? :D Kui otsa juhtub saama siis ei pea lihtsalt pöördesse tallama. Selle kulu ei ole nii hull ju, et korra tallad ja kohe lähed kallad. Ikka paar paaki kütust saab läbi põletada agressiivse sõiduga vast enne kui juurde valama peab.


Mul oli 60km ja umbes 5L metanooli segu.Kui lahtise põhja gaasiga mängida RS4-B5L
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 14, 2016 5:59 am    Teema: Vasta viitega



Arvestades,et see aktiveerub seal alles põhjagaasiga siis selleks peabki kõvasti talda andma .
Ma arvan,et kui tahad autot mis ajab hirmu nahka, pead autot vahetama siiski.
Mingid neliveolised ja rasked autod seda lihtsalt ei tee ja jutul lõpp.

(posting time on viisakas täna )


Kõige parem on auto mis ajab hirmu nahka kiirendamise ajal ja jala pärast värisema jätab. Taoline auto algab alles 500hp ja sõltub auto kaalust.
Mul camaroga on tunne,et ma olen elus suure tagasimineku teinud,sest see auto kindlasti selline ei ole. Mingi 600-700hp tagaveoline oleks palju põnevam :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024