Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Okt. 23, 2007 10:31 pm Teema: Parim auto jääraja sõiduks? |
|
|
Nii, et meil on talv tulemas ja LOODETAVASTI ka külmad ilmad siis oleks paras aeg hakata uurima millise autoga oleks kõige parem sõita jäärada. Hinna piiri ei oskagi öelda, aga kindlasti peaks kulutatud summa olema võimalikult väike.
Olen küll esisilla veo fänn, aga talvel võiks ju korra proovida tagasilda. Seega omale soetaks ford sierra maybe, või sigulli. Tegelikult võiks mootor olla niipalju võimas, et piikidega ikka ka sõita kannataks. Tagumise diffri keevitaks kinni ja siis on koguaeg külg ees. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Udukas Vana tuttav

Liitunud: 18 Nov. 2006 Postitusi: 565 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Teis. Okt. 23, 2007 10:45 pm Teema: |
|
|
ise pooldaks siis mingit 320 e30 bemarit juba. saab ka suht odavalt kätte neid juba ja vaevalt sul ülevaatust ja kindlustust vaja jäärajale... _________________ Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus). |
|
Tagasi üles |
|
 |
tutt Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 475
|
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Okt. 23, 2007 11:28 pm Teema: |
|
|
Muidugi ka buumer. Krt kuda ma üldse selle unustasin  |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet001 Vana tuttav

Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 12:04 am Teema: |
|
|
omast kogemusest ütleks et sierrari ja buumeritel on nina liiga raske ja perse liiga kerge....jääraja kogemused....
äkki kasutaja S4 võtaks ka sõna , teab nii mõndagi talvest _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle! |
|
Tagasi üles |
|
 |
vip001 Vana tuttav

Liitunud: 12 Märts 2006 Postitusi: 620
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:12 am Teema: |
|
|
bemar ei kannata kuuma....plokikaas varsti kõvaer... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 12:13 pm Teema: |
|
|
vip001 kirjutas: | bemar ei kannata kuuma....plokikaas varsti kõvaer... | Paar aastat tagasi paugutasid Silleri mehed kolmese bemmiga ja seda mitu talve minuteada.Kannatas küll kuuma. Ventika võiks küll elektrilise vastu vahetada. _________________
BMW 318Ci
Viimati muutis seda Alex (Kolm. Okt. 24, 2007 12:14 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
masinist Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 401 Asukoht: mujal
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 12:13 pm Teema: |
|
|
Klassik lada on parim, lõbu laialt ja pulgad ei maksa midagi, bimar käib lihtsalt liiga palju tühja, kui just piike ei kasuta. _________________ C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 1:36 pm Teema: |
|
|
no r6 buumeri kohta tean seda et ventilaator peab üliheas korras olema ja termo sidur ka. Kapott lahti (irvakil) sõita näiteks ei tohi, sest just nende kahe asja pärast pidi kaan kõveraks minema. Ventilaatori ülesandeks pole ainult radika jahutus vaid õhuvoolu tekitamine viimaste silindrite juures.
Silleri mehed on jah pea iga aasta buumeriga paugutanud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sander Vana tuttav
Liitunud: 15 Apr. 2007 Postitusi: 365 Asukoht: Viljandimaa
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 2:54 pm Teema: |
|
|
Mina soovitan ladat lihtne,odav(suhteliselt) aga ainuke probleem on see,et mootor on lahja võitu.Kuid natuke raha matad mootorisse juurde ja käib edasi küll. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 5:04 pm Teema: |
|
|
sigull natukese rahaga edasi käima kohe kindlasti ei hakka. Ennist mainisin, et auto võiks olla odav. Noh, peale talve Kuusakoski või midagi taolist. |
|
Tagasi üles |
|
 |
RealGSM Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 939 Asukoht: Männimäe
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 6:19 pm Teema: |
|
|
Osta mu mazda ära, selle raha eest liigub ja papperid ka korras. Või kust maalt hakkab odav? Äkki saan midagi sebida _________________ Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 6:39 pm Teema: |
|
|
Teema tegin selle jaoks, et kõik saaksid arvamust avaldada autost mis nende arust kõige paremini jäärajale sobib. Kui ma osta tahaks siis selleks on meil muu alajaotus, samas ma ei väida, et jätan ka ostmata. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 6:52 pm Teema: |
|
|
Kolmese3 (e21) bemmiga olen ise ka sõitnud (silleri omad siis) mitu talve, 320 käis hästi edasi jne, küll läks ta meil mitu korda keema ja kõike, aga pidas vastu neli talve, nüüd on see auto emeksis, samas 316 on kuidagi väga kohvi ikka. Aga miks mitte lada? Ja kui tahate kiiresti sõita, siis parim selleks on sapikas, natuke tuleb muuta kaalujaotust, head rehvid alla ja ringiajad on väga kiired. Sigulli mootoriga sapperiga peaks ikka üsna vabalt ka mingeid kohti saavutama võistlustel. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 8:25 pm Teema: |
|
|
sierrat kindlasti ma ei võtaks see 8 klapine mootor ei kannata pöördeid st klapivedrud ei jõua oma tööd teha.Buumeril r6 nina liiga raske kui siis r4. Ise võtaks nt 1600 lada mis siis et külm aga kõige lollikindlam esiveolistest eelistaks 1,8 või 2,0 pritsega opelit astra ascona kadett vms. Tagaveolistest veel parem kui leiate skoda 120l-i sellel pommkindel mootor tagavedu tagamootoriga väga kõva asi _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 8:27 pm Teema: |
|
|
no näed siis, väga informatsiooni rikas postitus. Seda ma ootasingi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet001 Vana tuttav

Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:44 pm Teema: |
|
|
eks S4 on ka nende mainitud autotega ka kogemusi  _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Ott Satub siia tihti

Liitunud: 23 Okt. 2007 Postitusi: 151 Asukoht: Tallinn/Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:50 pm Teema: |
|
|
isiklikult meeldib 4wd, korralikud naelad alla või siis lausa topelt naelad. Sõidurõõmu ikka jätkub, minujaoks ei paku ei esi ega tagasild sellist naduingut, miinus on se et korralik 4 vedu masin vähe kallis osta aint jääraja pärast :P
vanem subaru või audi quattro minupoolne soovitus kui rahakott lubab :P |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:59 pm Teema: |
|
|
Oled sa proovinud 2wd piiki??? Tavaliste rehvidega sõitmine on ausalt öeldes jama. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 10:26 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Oled sa proovinud 2wd piiki??? Tavaliste rehvidega sõitmine on ausalt öeldes jama. |
Oled 4wd piiki või 4wd tavarehvi 2wd piigivastu sõitmas näinud? No aga ainult mõistlik variant on ju siis võimas saab, esiveoline, palju jõudu, ainult tuld. Jäärajal pole seda metsikut jõudu vaja (kui just piiki ei kasuta) ja siiski piisab vast sajast jõust. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 10:36 pm Teema: |
|
|
Ot mis Saab nüüd järsku siia puutub?
Muidugi sa võid seal oma 100 obesega uinuda kah. Teema kisub tüüpiliseks vaidluseks ära. Parem lõpetada. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Udukas Vana tuttav

Liitunud: 18 Nov. 2006 Postitusi: 565 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 11:40 pm Teema: |
|
|
kindlasti on vaja ka jäärajal masinal jõudu!!! _________________ Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus). |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Nelj. Okt. 25, 2007 12:09 am Teema: |
|
|
kellele ema kellele tütar...krt kõigil on oma arvamus. Tegu siiski klubiga, mitte tava auto foorumiga. Olgem rahulikud nüüd. Ise eelistan esivedu igal pool, muidugi neljaveo ja diffriga niisama lumes oleks ka väga huvitav möllata. Aga sõita oskan ainult esiveolisega. |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 12:08 am Teema: |
|
|
kõik autod omamoodi jäärajal head,tagavedu ,esivedu, 4vedu.lihtsalt kõik autode veoskeem erinev ja sellega ka vaja sõidukogemusi erinevaid.kuna autod käituvad jäärajal erinevalt.ise proovind erinevaid ja audi quattro siiamaani üks paremaid kogemusi.
ise soovitaks lada 1600.golf1,6 või 1,8 .4wd audi coupe b2 85a.
NB .jäärada vajab palju kogemusi (harjutamine teeb meistriks),ja muidugi rehvid peavad head olema,(mis maksavad PALJU)mitte üritada juustudega midagi teha. _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet001 Vana tuttav

Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 2:25 am Teema: |
|
|
nõustun commaga
rehv ja rooli ja istme vaheline tihend on oluline  _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 9:12 am Teema: |
|
|
Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.
sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 11:23 am Teema: |
|
|
Inferno kirjutas: | Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.
sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa |
no tagaveoline peab olema norm moootoriga mitte üle 2,0 (ainult soovitan) ja väga head rehvid all ja nagu ikka harjutamine teeb meistriks tean.
NB .kärmas oma ladaga siiamaani tean üks viljandi kiiremaid olnud, oma autoga jäärajal.(kuigi kasutab piike muidugi) _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Viimati muutis seda comma (Reede. Nov. 02, 2007 8:20 pm). Kokku muudetud 4 korda |
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 6:51 pm Teema: |
|
|
mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud  |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:00 pm Teema: |
|
|
Inferno kirjutas: | Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.
sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa |
Mitme autoga sina üldse meil asfaldi pealt maas oled käinud  _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:01 pm Teema: |
|
|
pets4524 kirjutas: | mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud  |
Ei usu mina et 325 ix 50/50 on nina neil rida 6-estel suht raske _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:01 pm Teema: |
|
|
pets4524 kirjutas: | mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud  |
minuarust eesti kiireim buumer just oli ix.
http://www.kordnik.pri.ee/album/v/yritused/auto/battery/IMG_7638.JPG.html
aga äkki ka eksin et se ix on.  _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
Postitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:34 pm Teema: |
|
|
Peaks olema jah ix st nelivedu ja seda kaalujaotust 50/50 olen kuulnud üks laks uuema kere kohta st 91 ja ülesse aga huvitakski just e 30 . no muidugi võib olla ka et aint r4 mootori puhul mis on reaalsem vist |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 12:48 am Teema: |
|
|
S4 kirjutas: | Inferno kirjutas: | Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.
sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa |
Mitme autoga sina üldse meil asfaldi pealt maas oled käinud  |
Mis see asfalt siia puutub ? Kas SINA tahad väita,et 4 vedu ja esivedu on AEGLASEM tagavedulistest. Palun vasta jah või ei, ma ei viitsi pikemalt sel teemal arutleda
Ma olen käinud isiklikult asfaltilt maas taga ja esivedulistega,aga see on täiesti ebaoluline kogemus kuna see on subjektiivne. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 8:52 am Teema: |
|
|
4 veo vasta ei saa kumbki,aga kui õiged tihendid rooli ja istme vahel on nii esi kui ka tagavedu päris võrdsed _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 9:56 am Teema: |
|
|
E30 kerega 318is peaks päris hea olema.Kaalujaotus ideaalilähedane ja mõnusalt võimas ja pööretemaias mootor. _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Nov. 03, 2007 7:51 pm Teema: |
|
|
kas üsna võrdseid või üks teeb ikka teisele ära ...
tagavedu on palju lõbusam sõita,siililegi selge...  _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Esm. Nov. 05, 2007 6:20 pm Teema: |
|
|
Selles suhtes et tagavedu lõbusam on pean sinuga nõustuma
Ja kui 4 veoga veel profilt sõita oskaks oi-oi-oi  _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Esm. Nov. 05, 2007 7:38 pm Teema: |
|
|
S4 kirjutas: | Selles suhtes et tagavedu lõbusam on pean sinuga nõustuma
Ja kui 4 veoga veel profilt sõita oskaks oi-oi-oi  |
et kas ise oled proff jäärajal 4 veoga. või alles harjutad. _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Nov. 05, 2007 7:56 pm Teema: |
|
|
e30 kaalujaotused.
318i 1984-85 = 53/47
318i/is/iC 1990-92 = 54/46
325/e/es 1984-87 = 53/47
325i/is/iC/iX 1987-92 = 53/47
M3 1987-91 = 53/47 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
Postitatud: Esm. Nov. 05, 2007 9:21 pm Teema: |
|
|
Ehk siis Alexi pakutud 318 is hoopis teistest kehvema kaalujaotusega
Ma olen ilmselt jõudnud valikuni mis peaks mind piisavalt teenima ma loodan. Aitähh kõigile kes kaasa rääkida suvatsesid Ei ole bmw  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Teis. Nov. 06, 2007 9:19 am Teema: |
|
|
pets4524 kirjutas: | Ehk siis Alexi pakutud 318 is hoopis teistest kehvema kaalujaotusega | Ega mina ka peast neid protsente ei mäletanud. Tean et Eestis on nii mõnigi 318is näiteks rinkal hästi osalenud. _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Teis. Nov. 06, 2007 5:37 pm Teema: |
|
|
comma kirjutas: | S4 kirjutas: | Selles suhtes et tagavedu lõbusam on pean sinuga nõustuma
Ja kui 4 veoga veel profilt sõita oskaks oi-oi-oi  |
et kas ise oled proff jäärajal 4 veoga. või alles harjutad. |
Ikka harjutan  _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Ott Satub siia tihti

Liitunud: 23 Okt. 2007 Postitusi: 151 Asukoht: Tallinn/Viljandi
|
Postitatud: Teis. Nov. 06, 2007 6:32 pm Teema: |
|
|
endal jääraja kogemust ca 7 aastat, pea iga nv kui on võimalus talvel käin sõitmas. proovitud on esi, taga ja 4 vedu. Ja mitte yks kord. Vaidlus oli siin ,et hobujõud jääärjajal ja võit jäärajal. Kinnitan 100% et kui pole piike (on tavaline nael nt )siis üle 100 hobuse masinaga ei tee mingit aega paremaks, 100 hobust on piisav jõud et kurvis jõuda vedada ja sirgel käib kaas põhjas kets ringi. Mootor tuleb siis mängu kui on ma ei tea msi ime topplet paki naelad või piigid. esi ja tagu vedu- võidab see kellel kogemusi (kummid samad) juusutga ei tee midagi suurt. 4 veduga sõitnud kõigerohkem, esi ja tagaveolised jäävad kõik alati alla( piigiga jutt teine). Kindlasti on fakt see, et tagaveoga on nalja kõige rohkem ja ka kindlasti et sõita anatukene aega tava naast rehviga nt, peab olema kindlasti kogemusi kõvasti sest tagavedu väga tehniline. 4 vedu pakub nedale kõigerohkem naudingut sest kurvi läbimine on kiire ja palju trikke saab teha. (lemmik auto jäärajal on olnd toyota rav 4- raske küll aga kui valli paned tuled sealt samamoodi välja ka, päris jeep on uimane. Se talv peaks rallikale saama piigid, siis saab akata esisilda ka nautima :)
Kässeri kurvid ei paku naudingut mulle, seega kui seda ei kasuta on tyypiline et auto läheb kurvis otse.(va piik)
Minu arvamus ja kogemused...
Viimati muutis seda Ott (Teis. Nov. 06, 2007 6:41 pm). Kokku muudetud 2 korda |
|
Tagasi üles |
|
 |
Ott Satub siia tihti

Liitunud: 23 Okt. 2007 Postitusi: 151 Asukoht: Tallinn/Viljandi
|
Postitatud: Teis. Nov. 06, 2007 6:35 pm Teema: |
|
|
ega siin vaielda polegi mõtet, igal omad arusaamad ja nõudmised, varsti ju jää maas ja eks siis kes tahab tõestab autot ja kogemusi ;)
(eelnevatest kirjades kasjutaja S4 päris minuga ühte meelt olnd) |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Teis. Nov. 06, 2007 7:08 pm Teema: |
|
|
comma kirjutas: | pets4524 kirjutas: | mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud  |
minuarust eesti kiireim buumer just oli ix.
http://www.kordnik.pri.ee/album/v/yritused/auto/battery/IMG_7638.JPG.html
aga äkki ka eksin et se ix on.  |
vahepeal on jah IX vahepeal mitte :P sünnilt oli küll aga see esivedu annab tal jube tihti saba aga see selleks :) eesti kiirem bmw peaks ta tõesti olema, vurr on ka päris priske ju asjal peal :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Teis. Dets. 04, 2007 12:17 am Teema: |
|
|
varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis. _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
tutt Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 475
|
Postitatud: Teis. Dets. 04, 2007 1:35 pm Teema: |
|
|
comma kirjutas: | varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis. |
noh arvatavasti olen enda sciroccoga rajal |
|
Tagasi üles |
|
 |
masinist Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 401 Asukoht: mujal
|
Postitatud: Kolm. Dets. 05, 2007 5:00 pm Teema: |
|
|
comma kirjutas: | varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis. |
Aga kopikal pole käimakasti  _________________ C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo |
|
Tagasi üles |
|
 |
ccve Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 452
|
Postitatud: Kolm. Dets. 05, 2007 8:41 pm Teema: |
|
|
masinist kirjutas: | comma kirjutas: | varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis. |
Aga kopikal pole käimakasti  | Nagu ma aru saan on sul käigukast puudu ? Ma sobran ehk leian midagi ;) |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Dets. 05, 2007 8:46 pm Teema: |
|
|
Ma ju ütlesin, et 01; 03; 011 kastid on samad. Sigull on UNIVERSAALNE. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|