Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 1:34 pm Teema: |
|
|
Süsteemi ehitamine on lihtne. Timmimine on juba raskem, aga see puhtalt mõõtmis töö.
Inferno: Miks sa arvad, et madal rõhk on mõttetu? Mina küll nii ei arva. Kui sul on mingi 100 kilo vaba raha siis anna minna ja keera rõhk 2 + bari peale. Kui nii suure rõhuga mängida tahad siis peab mootor ka vastavatest materjalidest olema, sest Fordi mootor sellist rõhku stockis ei kannataks, isegi 1 bar on juba nadi. Kolvid näiteks Fordi V6 maksavad 17 kilo komplekt aga sinna on ju veel kallemaid asju juurde vaja.
Nimelt see 30 -50 k ei olegi nii suur raha kui kõiki asju korraga ei osta. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 1:38 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Süsteemi ehitamine on lihtne. Timmimine on juba raskem, aga see puhtalt mõõtmis töö.
Inferno: Miks sa arvad, et madal rõhk on mõttetu? Mina küll nii ei arva. Kui sul on mingi 100 kilo vaba raha siis anna minna ja keera rõhk 2 + bari peale. Kui nii suure rõhuga mängida tahad siis peab mootor ka vastavatest materjalidest olema, sest Fordi mootor sellist rõhku stockis ei kannataks, isegi 1 bar on juba nadi. Kolvid näiteks Fordi V6 maksavad 17 kilo komplekt aga sinna on ju veel kallemaid asju juurde vaja.
Nimelt see 30 -50 k ei olegi nii suur raha kui kõiki asju korraga ei osta. | aga vb on selle raha eest vabalthingavat aretada on mõttekam kui mingi madala rõhuga fööni toppida? _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 1:58 pm Teema: |
|
|
Mis sa seal V6 aretad niisama. Pöördeid tõsta eriti ei saa, sest vänt on nõrgavõitu (kaks kepsu ühe kaela otsas). Teine asi on see, et mina ei otsi hobujõude ja pöördemomenti, mina üritan teha seda sellepärast, et teada saada milleks olen võimeline. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 2:00 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Mis sa seal V6 aretad niisama. Pöördeid tõsta eriti ei saa, sest vänt on nõrgavõitu (kaks kepsu ühe kaela otsas). Teine asi on see, et mina ei otsi hobujõude ja pöördemomenti, mina üritan teha seda sellepärast, et teada saada milleks olen võimeline. | parem investeeri see raha kuskile mujale...aga eks sa ise tead.muide selle raha eest saaks juba sõitva turbo auto. _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 2:22 pm Teema: |
|
|
ega ma aretamise vastu ei olegi, areta areta. Tee pilte ka. Põhiasi on sul ju kolleed ehitada,see oleks nagu suurem töö vist...?
alex, vabalthingava ehitamine ...hmm..on kallim.. kõige rohkem ja kõige odavamalt annavad võimsust siiski turbo või kompressor.. ja samuti kõige (isegi,kui see maksab 100k) .
ka madala rõhuga fööni toppides (loe: originaal kolvid etc jättes) , peab ikkagi aju timmima jne... camaro puhul eeldab see ikkagi väljaminekuid korralikke... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Henry Külaline
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 2:22 pm Teema: |
|
|
Rõhk ja rõhk ja rõhk ja rõhk.
Kuidas seletada fakti, et kaks erinevat turbot sama rõhu juures samal mootoril annavad erinevat võimsust?
Mitte rõhk ei ole asja juures tähtis vaid turbo flowmap.
Karburaatori ja turbo kohta arvan, et mina teeks asja ainult 'draw through'-na. See asi saab nagunii küllaltki jama olema ja küteserõhu regulaatori ja kõrgsurve kütusepumbaga mis 'blow-through'-ga kaasneb ei viitsiks mina küll jamada. Ega see lääg nüüd nii suur ka ei tule. 'Blow-through' miinus on ka vajadus lisa kütuse rikastamise järele kõrgetel põõretel, muidu jääb segu lahjaks.
Suur miinus 'draw through' juures on see, mis tekib siis kui turbo on just mõnusalt põõrdes ja gaas lahti lasta. See vaakum mis tekib on üsna jõhker.
Henry @ turboauto omanik ja kah natukene asju uurinud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 3:11 pm Teema: |
|
|
Inferno kirjutas: | ega ma aretamise vastu ei olegi, areta areta. Tee pilte ka. Põhiasi on sul ju kolleed ehitada,see oleks nagu suurem töö vist...?
alex, vabalthingava ehitamine ...hmm..on kallim.. kõige rohkem ja kõige odavamalt annavad võimsust siiski turbo või kompressor.. ja samuti kõige (isegi,kui see maksab 100k). | vb tõesti.ega ma ei vaidlegi.olen ise mootori tegemise suhtes üsna võhik. _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 3:28 pm Teema: |
|
|
Väga pro kui keegi veel paremini minust asja jagab. TopFuel @ happy.
turbot paigaldades ei pea ilmtingimata aju näppima. Päris mitu varianti on kuidas kütust rohkem peale anda. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 4:25 pm Teema: |
|
|
jah, sinu autol
sissepritse süsteemid on meil üsnagi erinevad ma arvan _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 4:32 pm Teema: |
|
|
Mis sul seal on siis. K-Jetronic, L-Jetronic, EFI või hoopis midagi muud? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 5:14 pm Teema: |
|
|
SFI ehk Sequential Fuel Injection , samas on igast lõbusaid asju müüa originaal aju jaoks, http://www.lingenfelter.com/store/hyp360152.html
niipalju kui uurinud olen läheb ikka süütesüsteem ja aju kõik tavaliselt vahetusse.. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Teis. Juun. 06, 2006 6:02 pm Teema: |
|
|
ah see ju täits tavaline. Iga pihusti avaneb eraldi ajal. Minu omal on nonsequential, kolm avanevad korraga. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Juun. 08, 2006 1:13 am Teema: |
|
|
Hetkel vedeleb kodus Saabi turbo. Garrett, mudelit ei mäleta. Külma poole A/R on 42 ja kuuma poole oma 48. Oli vist nii, hommiku poole vaadan üle. |
|
Tagasi üles |
|
 |
svenson Aktiivne külaline
Liitunud: 31 Mai 2006 Postitusi: 19
|
Postitatud: Nelj. Juun. 08, 2006 9:49 am Teema: |
|
|
Ülikasulik leht paljude artiklite ja õpetustega sissepritse ja muu engine tune up asjade kohta. Paljud artiklid on mõnusalt kirjutatud rohke pildimaterjaliga.
MUST READ!!!
http://www.sdsefi.com/tech.html |
|
Tagasi üles |
|
 |
Henry Külaline
|
Postitatud: Esm. Juun. 12, 2006 10:02 pm Teema: |
|
|
Annan ka paar linki, mis minu bookmarkside all seisavad, kindlasti on kasulik lugeda:
Kui huvitab karburaator+turbo:
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm
Vot sellel lehel on vastused paljudele küsimustele:
http://datsun1200.com/modules/nsections/index.php?op=viewarticle&artid=35
Mingisugused lahendused ameeriklastel:
http://www.slantsix.org/articles/turbo-article/turbo-article.htm
Palju turboprojekte Hondadel:
http://www.homemadeturbo.com/turbo_projects/
Turbo Power Calculator - võibolla läheb vaja:
http://www.turbofast.com.au/tfcalc.html
8 Injector Fuel System - autoks on DSM, aga saab palju teooriat sissepritsesüsteemide kohta ja huvitavaid lahendusi vaadata, 90-date Eclipsite omanikud, kel turbo plaanis tõsise projektina, peaks seda silmama:
http://www.2gnt.com/www/corbin/8inj.html
Vat seda linki peab raudselt vaatama, kui v.laskekollektori ise kokku keevitamine ees, erinevaid kollektoreid, hästi ilusaid 4-1 ja 6-1 üleminekuid, ainult tõsisemaid ikka annab järgi teha
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=956666
EDIT: Hiljem üritan jagada linke ka erinevate turbode flowmapide ja info kohta, praegu pole aega! |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Esm. Juun. 12, 2006 11:58 pm Teema: |
|
|
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Esm. Juun. 12, 2006 11:59 pm Teema: |
|
|
topfuel-il jälle lugemismaterjali  _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
tony Aktiivne külaline
Liitunud: 12 Juul. 2006 Postitusi: 11 Asukoht: Viljandi, kesklinn
|
Postitatud: Laup. Juul. 15, 2006 4:32 pm Teema: |
|
|
Vurri peab ikka valima autole vastavalt mootori mahule ja kw arvule.
Kui liiga võimas vurr satub, siis võib põhjustada pidevat liiga suurt ülerõhku, mis ei ole üldse hea. (Rohkem õhku, suurem leek= kiirem minek küll, aga kui kauaks?)
Aga kui turbo liiga väikseks jääb, siis ta ei pruugi hakata korralikult õlirõhku üles andma, ning seejärel juhtub see, mida ei soovi ükski auto omanik... _________________ mustvalge |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Laup. Juul. 15, 2006 7:29 pm Teema: |
|
|
eeem millest sa kyll räägid kui turbost siis  |
|
Tagasi üles |
|
 |
illukas Satub siia tihti
Liitunud: 1 Juun. 2006 Postitusi: 181
|
Postitatud: Nelj. Märts 15, 2007 2:34 pm Teema: |
|
|
1. tuleb mootoril surveaste maha saada
2. kap remont teha- hõredale motole pole mõtet panna, puhub karterisse
3. kangemad kolvid, rõngad
4. väljalaset, sisselaset parandada/muuta
5. ....
6. ....
7......
8. turbo install
9. häälestamise keberniit
mõtled küll mis see on, peale ja läheb, tegelikult pole see lihtne midagi.
Mis turboclubi puutub siis seal enamus tarki mehi, ning kellel on aiste vahel 400+ hp seega mingi turbodiislite jutt on mõtetu. Iseasi on vastamisega ega nad eriti ei viitsi vastata, kui ei ole selline huvitav ja asjalik küsimus....
Turbot annab ka kehvalt käima saada- kui näiteks turbo suudab anda sulle 2bari rõhku ning sina saad sealt kätte ainult 0,5 siis kuidas seda nimetada peale kehva käimise?? Seega maximumi turbost kättesaamine on paras raketi-/aretus-/katsetusteadus |
|
Tagasi üles |
|
 |
booster sx Satub siia tihti

Liitunud: 7 Aug. 2006 Postitusi: 139 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 3:29 pm Teema: |
|
|
kõigelihtsam on osta turbo auto!  _________________ More Faster! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 4:18 pm Teema: |
|
|
.. ja valikut enam väga ei olegi mida osta kas pole...
audi, nissan, celica, mitsu... enamvähem kõik kah
diisleid ei arvesta.
uurisin hiljuti enda autole kompressor kite, minuarust VÄGA soodsate hindadega saab kasutatuid kitte, hea meelega ostaks aga krdi auto ei saa veel niipea valmis nii,et selle jaoks tuleb jätkuvalt raha säästa... et see suvi ikka sõita ka saaks 100hp stock mootorile juurde. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 7:59 pm Teema: |
|
|
Koige lihtsam on jah turbopill osta ja siis seda kiiremaks ja paremaks ehitada,milleks leiutada jalgratast kui neid myya on nt-ks.Samas pakkudagi kohe yks turbokas SAAB 900 turbo 147 kw 2,0 40000 eeku _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 10:20 pm Teema: |
|
|
aga see on kuradi kole auto, mina ei suuda ainult mootori pärast küll autot osta.... igapäevasõiduks siis. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 10:30 pm Teema: |
|
|
Sähkest juttu ära hakka üldse puhuma. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 10:58 pm Teema: |
|
|
noh sa fännad saabi..ostaksid siis 3xx bmw 155kw turbo mootoriga...sest see on võimsam ? maitsed on erinevad... ja saabi maitselisi inimesi on suht vähe võrreldes teistega igal juhul,seega midagi ilusat/halli massi autot pole sellest kunagi saanud...seega jutt jumala õige mul :P
maitse üle ei vaielda.
pealegi 147kw on vähe, kahjuks tehakse suureliitriseid turbokaid õige vähe..kust kohe stockis palju hp kätte saab :( _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
kristjan CCV Guru

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 758 Asukoht: Tartu/Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Märts 28, 2007 11:24 pm Teema: |
|
|
Inferno kirjutas: | noh sa fännad saabi..ostaksid siis 3xx bmw 155kw turbo mootoriga...sest see on võimsam ? maitsed on erinevad... ja saabi maitselisi inimesi on suht vähe võrreldes teistega igal juhul,seega midagi ilusat/halli massi autot pole sellest kunagi saanud...seega jutt jumala õige mul :P
maitse üle ei vaielda.
pealegi 147kw on vähe, kahjuks tehakse suureliitriseid turbokaid õige vähe..kust kohe stockis palju hp kätte saab :( |
väga, väga, väga õige _________________ Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2007 7:10 am Teema: |
|
|
Seeparast on vahe et suurema toomahuga mootorile ju motekam kompressor peale panna ju ja ei ytleks naiteks et mu stock s4-jal 2,2 liitrise kohta vahe kw-tte on ja chipi ja uue turboga saab juba palju valja votta _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2007 4:05 pm Teema: |
|
|
jah..aga kuskilt maalt tuleb piir ette... oleks ala 4l turbokas tuleb sealt 1000hp kah, 2,2 piir on vist kuskil 500 kandis mäletamist mööda.
See on küll kahtlane,et samast mootorist saab teha väga erineva võimsusega asju :p _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2007 4:51 pm Teema: |
|
|
Krt ajate siin mingit jama . 2 lidrasest saab ka 1000 heppa kätte, kõik oleneb ka kütusest. Meil Saabnetis valmimas 520 hj isend ja video pealt ka 900 heppast nähtud. Ei maksa ette kujutada, et suure töömahuga need hj nii kergesti tulevad. Ei nad tule midagi, suurem töömaht = raskemad kolvid jne... . Võimsuse tõstmiseks on vaja kindlasti tõsta pöörete arvu, millele jällegi seavad piirid raskemad asjad. Reas mootorid on väga kõrgele ulatuvate pööretega ja asi pole üldsegi nii raske ja kallis. Minu saabi mootori vänt ja plokk kannatavad 800 hj. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2007 6:01 pm Teema: |
|
|
Inferno kirjutas: | jah..aga kuskilt maalt tuleb piir ette... oleks ala 4l turbokas tuleb sealt 1000hp kah, 2,2 piir on vist kuskil 500 kandis mäletamist mööda.
See on küll kahtlane,et samast mootorist saab teha väga erineva võimsusega asju :p | BMW M50B25 (2.5L 24v) mootoris üle 1000 hp välja aetud rootslaste poolt. _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Märts 30, 2007 6:25 pm Teema: |
|
|
usas on talonist 2.0 väljaaetud 1100hp, nii et ple vahet suur mootor _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Märts 31, 2007 8:43 am Teema: |
|
|
ma pidasin silmas selliseid mootoreid mis tiba kestavad ka. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Laup. Märts 31, 2007 9:56 am Teema: |
|
|
Maik krt, ära old joond ve Ära räägi, et ei kesta, kestavad need väikse töömahuga jublakad ka . |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Laup. Märts 31, 2007 10:55 am Teema: |
|
|
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/674/auto_php-id=325674-www_auto24_ee.html
Siin nagu juba normaalselt valja voetud mis pole veel sugugi selle mootori piir, cosworth escorti motost voeti 920hp valja ja tean et mehed on saksas audi 2,2 20v votnud ca 1100 hp valja ja oli ka igapaeva soiduk.
ise ehitan audi 200 134 kw mootorit vaatan mis tuleb,tahaks Viljandi kiirenduseks jonksu saada  _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Mai 04, 2007 11:54 pm Teema: |
|
|
Nii, kus viljandis BOV-d osta saab? Või on kellelgi vedelemas, ... , või kus tartus selliseid asju müüakse. Tuuningu poodide nimekiri oleks väga hea. |
|
Tagasi üles |
|
 |
tutt Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 475
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 12:45 am Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Nii, kus viljandis BOV-d osta saab? Või on kellelgi vedelemas, ... , või kus tartus selliseid asju müüakse. Tuuningu poodide nimekiri oleks väga hea. |
ehitus selveri kõrval olevas dream caris peaks olema |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 7:15 am Teema: |
|
|
Kas see on täna lahti? |
|
Tagasi üles |
|
 |
tutt Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 475
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 10:39 am Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Kas see on täna lahti? |
peaks olema küll. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 10:51 am Teema: |
|
|
Krt uksel on kiri 9 - 15 aga sisse kuskilt ei pääse. Helistasin, keegi toru ei kavatsenud võtta. Lähen tartu autoringi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 5:15 pm Teema: |
|
|
Mine hoovi poolt sisse äkki _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
tutt Vana tuttav
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 475
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 6:02 pm Teema: |
|
|
S4 kirjutas: | Mine hoovi poolt sisse äkki |
hoovi pealt tuleb jh sisse minna |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 6:02 pm Teema: |
|
|
Hehheee suured väravad ka kinni ju. Kõik kinni. |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 6:15 pm Teema: |
|
|
Kurat ma ka mingi aeg käisin ja kõik oli kinni.
Mingi jama koht! _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 7:12 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Nii, kus viljandis BOV-d osta saab? Või on kellelgi vedelemas, ... , või kus tartus selliseid asju müüakse. Tuuningu poodide nimekiri oleks väga hea. |
tartus lõunakeskuse auto varuosade poes ka olemas rõhukellad segukellad bov-id jne _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
co1b1ra Satub siia tihti
Liitunud: 11 Juul. 2006 Postitusi: 249
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 7:40 pm Teema: |
|
|
S4 - tartu lõunakeskuse auto varuosade pood ju ongi meile kõigile hästi teadatuntud autoring. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Laup. Mai 05, 2007 8:21 pm Teema: |
|
|
bov-e mine vaata tartust raiki käest, saadab sulle bussiga vilj ka ä kui vaja. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Mai 06, 2007 1:59 pm Teema: |
|
|
Kellel vedeleb selliseid asju kodus. Pmst on vaja ainult kolmikut ja otsi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|