open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Zaporozets 966B ´72.a

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 12, 2010 10:18 am    Teema: Zaporozets 966B ´72.a Vasta viitega

tervitus klubilistele!

väljas on varjulises kohas 29 kraadi sooja ja mina liigun kohe kohe garaazi, niisiis oma hobiautot Zaporozetsit lihvima. Hetkel käivad pahtlitööd ja seejärel läheb ta juba värvimisse, praegu veel vaja külgedel mõned kerged mõlgid sirgeks saada. Autoga seonduv ajalugu on kirju, ei toonud teda ühes tükis ja olnud on minu valduses juba kaks aastat. Mootor on kap. remonditud 30kW(41hj) sõna otseses mõttes metslane.
Ja veel niipalju et ei tee autot ralli otstarbeks, tänavsõiduk tuleb sellest sapakast. Ja originaali ka ei saa, osaliselt kõikide vajaminevate juppide pärast ja mulle isiklikult ei meeldi originaal sapikas. Ilus oleks küll aga pisut moditud välimuse ja sisuga sapikas on ka väga kena.

Algne seis:

_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.


Viimati muutis seda street (Kolm. Okt. 31, 2012 5:24 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Tiiger
Vana tuttav


Liitunud: 21 Juun. 2008
Postitusi: 413
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 12, 2010 11:15 am    Teema: Vasta viitega

Nähtud sapakas. Väga viis aparaat (Y)
_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 12, 2010 8:53 pm    Teema: Vasta viitega

Kõik tore ja seda marki sapikas peale muhu kõige normim aga mille krd-i pärast need õõtsad punased peavad olema
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 13, 2010 4:26 pm    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Kõik tore ja seda marki sapikas peale muhu kõige normim aga mille krd-i pärast need õõtsad punased peavad olema


seebikarpidest jah kõige ilusam, need tuulevõtturi taskud on stiilsed. Ja iluvõre ka. Õõtsad sai pruuni krundiga tehtud ja lihtsalt alla proovitud, hiljem matistamine ja sai must värv peale.
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 13, 2010 4:28 pm    Teema: Vasta viitega

Tiiger kirjutas:
Nähtud sapakas. Väga viis aparaat (Y)


varsti pahtlitööd valmis ja värvimisse
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Kolm. Juul. 21, 2010 1:11 pm    Teema: Vasta viitega

tere ja ilusat suvist ilma kõigile
sapikas areneb, hoolimata ajapuudusest. Iga päev on midagi tehtud, lihvitud, nokitsetud. Täna siis lähen maale ja toon sealt pagasniku luugi ära, millele keevitame tugevdused sisse, muidu paindub jubedasti läbi üles tõstes.
Veel keevitan täna tugevdused ja kinnitused kerele turvavööde jaoks ja esiistmete kinnitused autopõhja külge. Käsipiduri hoob läheb ka vahetusse, veidike mugavama ja ilusama vastu.
Kõik jupid(turvavööd, istmed, jms) tulevad 1989 aasta Mazda 626 GD pealt(kupee kere, nagu sapikalgi).

Siia ka paar videot mootori esmasest käivitamisest ...

http://www.youtube.com/watch?v=34pynhN-NNw

...ja esimesest sõidust:

http://www.youtube.com/watch?v=dBM6Dwz5p6E

Mootor käivitub autol koheselt, kui bensiin on üles pumbatud ja aku täis. Praegu on generaator rikkis, ei lae. Võimalik et harjad on hoidikutesse kinni jäänud või lühikeseks kulunud. Katsetuste järgi võib öelda et masin püsib uskumatult stabiilselt teel, ei kiskunud kordagi kuhugile. Kuna mootoril on veel sissetöötamine, siis üle 60km/h sõita ei tohi, aga kindlasti ei ole see kiiruse piir. Kiirendus on äkiline tegelikult
Praegu läbisõit 50km, auto sõbra juures garaazis kus teeme keretöid.
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.


Viimati muutis seda street (Kolm. Okt. 31, 2012 5:16 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 05, 2010 11:31 pm    Teema: Vasta viitega

kuna vahepeal juhus nii et ma polnud ise garaazis kohal ja sõber pidi sapika välja ajama, sai krunt vihma ja tõmbas roostetäpid peale. Ei olnud midagi, tuli krunt uuesti maha võtta ja seekord otsustasin asja korralikult teha, mitte kiirustades nagu ennem.
Tegin nii:

-värvi eemaldamise lihtsustamiseks proovisin kasutada keemiat - Läti Rilaki värvifirma toodangut, nimeks tal värvieemaldaja. Võõpasin katuse sellega sisse, umbes 1mm kihi peab panema(selline siirpi või tapeediliimi taoline aine)... ja 5min pärast oli värv sõnaotseses mõttes üles mullitanud, tuli ära pahtlilabidaga lükates. Sama proovisin ka tehasevärviga - see koorus veelgi kiiremini, uskumatu kui kange see asi peab olema ikka. Mõelda vaid millist kahju võib sellega teha uuele autole, millel korralik värv, kui juhuslikult seda peaks sinna peale sattuma.

-vana värv eemaldatud, lihvisin pinna veel pöörleva traatharjaga puhtaks nii et haljas metall oli kõikjal väljas.
-puhastasin pinna nitrolahustiga üle ja katsin pintsliga ühe korra roostemuundajaga(Buvanol). Tunni pärast võõpasin metalli vette kastetud pintsliga veelkord üle. Tegin nii veel oma kolm-neli korda(niistasin veega).
-lõpuks oli metalli pinnal ühtlane tume kiht, happejäägid pesin puhta veega maha korralikult ja nüüd võib auto katta juba kruntvärviga uuesti ja suhteliselt varsti tahaks ka kattevärvi peale ära saada.

Värvi näete siis kui valmis on

Sõber autolt värvi eemaldamas:

Pahtlitööd:

Krunt seljas:

_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.


Viimati muutis seda street (Kolm. Okt. 31, 2012 5:25 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Aug. 05, 2010 11:48 pm    Teema: Vasta viitega

Täitsa lahe väike V mootoriga tagaveoline linnakulgur :D
Edu restaureerimisel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 18, 2011 8:35 pm    Teema: Vasta viitega

Pikalt pole postitanud, aga projekt pole tahaplaanile jäänud. Pidevalt auto juures midagi täiendatud.


*Helitehnika(kokku tuleb autosse 9 kõlarit, 5.1kanalit helisüsteem), kõlarid olemas, vaja polstrite külge kruvida);
*Salongi soojenduse süsteem - võtab vajaliku sooja väljalaskekollektoritest. Valmis on juba väljalaskesüsteem aga lisada veel paagid jahutusvedeliku jaoks, pump, torud...voolikud ja salongiradiaator. Katsetanud tuttavad on -10kraadise õhukülmaga saanud niiviisi salongi 25kraadi sisse.
*Pisiasjad - salongipeegel, sisemised ukselingid, lülitid .... nupud jms.

Pikk nimekiri sai, ennem ei hakka midagi väljas tegema kui õhukraad soemaks kui -10 läheb. Hetkel ikka jube pakane õues. :)

Kõike paremat klubilistele ja varsti siis täiendame tehtud asjade nimekirja ja pilte ka.
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.


Viimati muutis seda street (Kolm. Okt. 31, 2012 5:18 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 18, 2011 8:54 pm    Teema: Vasta viitega

Hm.

5.1 süsteem kokku 6 kõlarit ainult ja teiseks,kuidasmoodu sa seda vana telekat kavatsed ühendada videosisendiga? ? Lisaks veel vaja 12v-220w adapterit... seda telekat vb 300w oma ära ei toida....
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 18, 2011 9:24 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Hm.

5.1 süsteem kokku 6 kõlarit ainult ja teiseks,kuidasmoodu sa seda vana telekat kavatsed ühendada videosisendiga? ? Lisaks veel vaja 12v-220w adapterit... seda telekat vb 300w oma ära ei toida....


street kirjutas:
Paigaldatud:
*90 amprine(~1000W) BOSCH generaator äkilisema voolu saamiseks istmesoendustele, telekale, võimsamale salongipuhurile ja eeskätt effektiivsema akulaadimise heaks. Originaal generaator (~350W) ei saa hakkama üksi;


Isiklik arvamus: kisub porriks ära :(
Naljamõttes ei ole ka naljakas see kineskoopteler... ka kergem avarii ei tekitaks ilusat pilti salongis. Ja üleüldse ei kiida neid mõtteid heaks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 18, 2011 9:32 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Hm.

5.1 süsteem kokku 6 kõlarit ainult ja teiseks,kuidasmoodu sa seda vana telekat kavatsed ühendada videosisendiga? ? Lisaks veel vaja 12v-220w adapterit... seda telekat vb 300w oma ära ei toida....


Alustame eestotsast. ~10 kõlarit kokku, Center jäi mainimata. Lisaks veel peaks tweeterid piilaritesse panema aga see hiljem. Keskkonsoolis 1 koaksiaalkõlar, uste sees esimene-vasak ja esimene-parem(koaksiaalid), tagaistme küljepolstrite sees tagumine-vasak ja tagumine-parem(koaksiaalid), tagaaknalaua peal 2 koaksiaalkõlarie(ühendatud tagumiste polstrite omadega), ja lõpuks - tagaistujate jalgade juures ovaali(bassi elemendid ilma tweeteriteta, annavad bassi(filtreeritud)). MAC-Audio on kõlarite tootja.

Olen nõus, kui keegi väidab, et parimat 5.1 heli saab ainult profide paigaldatud seadmetega. Ma ei püüagi mingit ideaali, lihtsalt oli võtta selline DVD mängija Surround väljunditega, kõlarid, saan ka multichannel võimendi. Prooviks ära, kui juba tegema hakatud sai. :)

Sel teleril pole originaalis AV sisendeid. Pooled moodulid käisid sealt seest välja (madalsagedusvõimendi, mis toitis seda kõlarit mis seal sees, raadiokanali plokk, jms, võtsid lihtsalt asjatult voolu), ja tekitasin sellele RGBS sisendid.

DVD-mängijal on olemas SCART väljund ja sealt saab Punase, Rohelise ja Sinise värvi signaalid, ja sünkro/heledussignaalid pildi jaoks ka. Need juhtmed vedasin otse kineskoobi videovõimendite peale ja tööle hakkas :D väga ilus pilt on, värvid selgemad mitu korda kui tavalise komposiitvideoga.

12v-220v inverterit pole vaja, see tehase poolt töötab juba 12V...14,5V pingel. Võimsustarve ~50W, sama mis üks lähitulepirn.. aku kaua muidugi vastu ei pea mootori seistes.

Keerulist juttu palju, igatahes DVD-mängija telekasse juba sisse ehitatud ja mängib DVD-filme, MP3, WMA, AAC, JPEG failiformaate. Teleka esipaneel pole ka enam selline, ümber tegin natuke. Kõlari asemel DVD-sahtel mis nupule vajutusega käib välja, ja esipaneel musta nahaga tehtud.

Pilte ka!
Värske värv:


Mootoriruum:

Salong:

_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.


Viimati muutis seda street (Kolm. Okt. 31, 2012 5:30 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 18, 2011 9:45 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Maik kirjutas:
Hm.

5.1 süsteem kokku 6 kõlarit ainult ja teiseks,kuidasmoodu sa seda vana telekat kavatsed ühendada videosisendiga? ? Lisaks veel vaja 12v-220w adapterit... seda telekat vb 300w oma ära ei toida....


street kirjutas:
Paigaldatud:
*90 amprine(~1000W) BOSCH generaator äkilisema voolu saamiseks istmesoendustele, telekale, võimsamale salongipuhurile ja eeskätt effektiivsema akulaadimise heaks. Originaal generaator (~350W) ei saa hakkama üksi;


Isiklik arvamus: kisub porriks ära :(
Naljamõttes ei ole ka naljakas see kineskoopteler... ka kergem avarii ei tekitaks ilusat pilti salongis. Ja üleüldse ei kiida neid mõtteid heaks.


Nõus, nii mõneski mõttes. Avarii korral ei kujuta ettegi kuidas see telekas käitub(killud). Aga samas, pole veel ka täiesti kindel et ta sinna tuleb. Algselt, miks üldse ekraani vaja läks - DVD-mängijal pole displeid(on mingi kus on ainult mängitava faili aeg numbritega. Lugude nimekirja kusagilt ei näe. Sellest siis mõte telekas panna. Võibolla oleks parem idee mini-LCD ekraan.
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 22, 2011 3:55 pm    Teema: Vasta viitega

Sai mõeldud selle projekti üle ja siiski tuleb tavaline Pioneeri CD makk autosse. Ei ole vaja seda DVD playerit ja telekat. Jääb ära armatuuri muutmine(mis võib ARKis kogu ürituse ära rikkuda) ja vähem ohtlik on ka kogu asi.

Generaator on siiski juba paigaldatud ja ma arvan sellest on ikka rohkem kasu kui kahju. Originaal on ikka nii nõrgake.

Läheks nüüd ruttu soojemaks see meie ilm, siis saaks edasi tegutseda. Hetkel auto seisab ja ootab kannatamatult et juba maanteele võiks minna.
Nii palju on veel ennem teha kui see juhtub.
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
street
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: 56771202

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 31, 2012 10:35 am    Teema: Vasta viitega

Auto alles, pole maha müünus või kortsu sõitnud ;)
lihtsalt niipalju on vahepeal tegemisi olnud.
Masina juures olen vahepeal modifitseerinud mootorit: ehitasin nelipnkt hargisissepritse peale.

Ehitamise alustamine selle aasta septembrikuus:



Valmis uus sisselaskekollektor pihustitega:



Uued summutid sapikale. Lisasin parempoolsele soojusvahetid, sealt hakkab läbi voolama tosool(antifriis+vesi) ja mööda torusid elektrilise Webasto pumba abil salongiradiaatorist läbi...olemas ka pesad lambda andurite jaoks(2xHEGO):





Hetkeseis, mootor läheb käima(pritse installeeritud):




Edasised plaanid - näevad ette talve jooksul kõikide sõlmede puhastamist, määrimist, vahetamist ja värvimist mis vähegi jõuan. Aega on küll ainult nädalavahetustel kuid sellest peaks piisama, et kevadel autoga normaalselt sõita saaks.

Meeldivat lumist ilma klubilistele! ;)

Kalle
_________________
Mitte mees ei vali autot, vaid auto valib mehe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024