Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 9:14 am Teema: |
|
|
neid tehase andmeid ju p2ris saab uskuda, ntks volvo esiveolisel 2,5t mootoriga versioonil on andmete j2rgi parem kiirendus kui sama mootoriga 4wd masinal.... vahe 0,3sek.... nii et ise mõõtma mul kyll oli kirjas 6,8.... proovin kunagi ise m66ta, kui autole aju saan. |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 9:52 am Teema: |
|
|
Ja miks sa arvad ,et sellel esiveolisel Volvol ei või parem kiirendus olla ,kui 4wd ? |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 10:22 am Teema: |
|
|
Ma mõtlen ise sama mis el nino. Ärge kujutage ette, et nelivedu on tohutult hea kiirendusega. Nelivedu läheb ainult kohapealt veits kiiremini minema. See on maybe kuni 50km/h ainult, a seejärel tuleb see esiveoline juba järgi ja kuidas ta veel järgi tuleb oi oi oi.
Hi :-)!
Want to know how we're doing in Sweden?
THIS is how we're doing :
Accelerations comparing
Tuned Saab 9000 2.3T 460+ Hp/600 Nm, vs.
Porsche 911 Turbo 540 Hp/750 Nm
Acceleration - Porsche 911 - Tuned Saab 9000
50-110 km/h ____ 3.03 s* ________ 3.31 s
70-110 km/h ____ 1.85 s _________ 1.88 s
100-150 km/h ___ 3.70 s _________ 3.40 s
120-160 km/h ___ 2.85 s _________ 2.40 s
120-190 km/h ___ 6.10 s* ________ 4.50 s
80-100 mph _____ 2.20 s _________ 1.95 s
80-120 mph _____ 5.43 s* ________ 4.29 s
Test equipment: Vericom VC3000
* = one gearshift in the interval.
Kogu tekst asub ise siin https://www.carsurvey.org/viewcomments_review_6002.html |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 10:59 am Teema: |
|
|
No olge nüüd mehed, sama mootor ju vahel. 100km/h on nii väike kiirus, et selle maa peale ei tohiks nelivedu mingit moodi veel takistama hakata ju ja lisaks veel võrdlus esiveolisega, millel stardis väga pidamist ei tohiks olla. Kui võrdlus käiks tagavedu vs. nelivedu, siis oleks see veel mõeldav. Kui just esivedusel polnud slickid all ja nelivedusel 135 R13 all. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 1:00 pm Teema: |
|
|
Ma ei näe üldse neliveol mõtet. Olen sõitnud küll neliveolisega, nii lumel kui ka kuival asfaldil. Siiski tõesti ma ei näe asjal mõtet. Nagu milleks mulle VEEL rohkem kuluvaid osi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 3:31 pm Teema: |
|
|
Tsiteerin:: | No olge nüüd mehed, sama mootor ju vahel. 100km/h on nii väike kiirus, et selle maa peale ei tohiks nelivedu mingit moodi veel takistama hakata ju ja lisaks veel võrdlus esiveolisega, millel stardis väga pidamist ei tohiks olla. Kui võrdlus käiks tagavedu vs. nelivedu, siis oleks see veel mõeldav. Kui just esivedusel polnud slickid all ja nelivedusel 135 R13 all. |
No Kaspar sa peaks ju küll autodest jagama.
On kuskil öeldud millised veod täpselt on?Esivedusel võib ju vabalt piiratud libisemisega differ olla ja veojõukontroll on nagunii.Ja 4 vedusid ka ju mitut erinevat olemas.Arvestades veel ,et Volvo ilmselt üle keskmise raske auto ,võib see 4 vedu märksa kiiremini takistuseks saada ,kui arvata oskad.Piisab ,kui esivedune stardis metsikult maha ei jää. |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 3:43 pm Teema: |
|
|
Lisaks veel peaks neil jõudu olema midagi seal 150kw ümber ,mis iseenesest ei olegi ju nii suur võimsus ,et võimatu teda maha rakendada elektroonika ja muu ninni nänni abiga ,mis tehasest võib vabalt peal olla sellise klassi masinatel.Type-r ju umbes samast klassist ja ka esivedune ning on võimalik maha saada küll.Pealegi antud Volvod turbo pillid ,millel ei rakendu see jõud mitte stardist kohe ning kui juba liikumise pealt see jõud taha tuleb ,siis vaevalt ,et ta kerima hakkab.
Nii ,et pole väga mõtet kahelda ,et esivedune võiks teatud tingimustes kiirem olla ,kui AWD |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 4:33 pm Teema: |
|
|
el nino kirjutas: | Lisaks veel peaks neil jõudu olema midagi seal 150kw ümber ,mis iseenesest ei olegi ju nii suur võimsus ,et võimatu teda maha rakendada elektroonika ja muu ninni nänni abiga ,mis tehasest võib vabalt peal olla sellise klassi masinatel.Type-r ju umbes samast klassist ja ka esivedune ning on võimalik maha saada küll.Pealegi antud Volvod turbo pillid ,millel ei rakendu see jõud mitte stardist kohe ning kui juba liikumise pealt see jõud taha tuleb ,siis vaevalt ,et ta kerima hakkab.
Nii ,et pole väga mõtet kahelda ,et esivedune võiks teatud tingimustes kiirem olla ,kui AWD |
näita ette akkan uskuma.....
jääl on see võimalik(spidoka järgi), ja ilmselt liimirajal suurte slikkidega. yhesõnaga reaalmaailmas on see võimatu. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 6:09 pm Teema: |
|
|
el ninol on täiesti õigus, volvo nelikvedu pole tõenäolsielt ka 50 50 jaotusega, vaid heal juhul 70 30 vms. Seega on täiesti võimalik, et nad elektroonika abil pea sama aja välja sõidavad. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
Skorus Satub siia tihti

Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 6:22 pm Teema: |
|
|
Ärge nüüd sellist jura tulge küll ajama et neljal veol pole mõtet! See, et seal rohkem kuluvaid osi on on loomulik ja kui sa neid ei jaksa hooldada siis hoia suu kinni ja sõida pooleveolisega edasi... 4 vedu mitte väga võimsa mootoriga oli ntx näide erki mitsu vs minu endine golf 150hj esivedu....stardis jooksis kohe mitsu ette aga kui kiirus üle 100 küündis hakkas golf mõnuga järgi tulema...ja kui tee oleks pikem läheks ka mööda pikapeale...AGA kui on mootoril piisavalt võimsust nagu antud S6-st rääkisin 250kw teise käigugagi asfaldil vilgutab tulukest ja piirab kiirendust veojõukontroll...ja no mitte kuskilt otsast ei tunne selliste võimsustega autodel, et krt nüüd hakkas 4vedu kiirendust takistama...ja no ei saa mehest üldse aru kes proovis veel talvel 4veolist ja ütles, et pole mõte asjal, kui mu eelmised autod hakkasid iga lambi kohapeal kohaltvõttes kraapima juba (seda siis esiveo juures) kui neljaveoga sõidad rahulikult paigalt ära rääkimatte juba mõnulemisest talvel 4veoga...tagaveo mehed saavad ka muidugi lõbu kui palju aga mitte lõbu ja kiirendust korraga (talve libedas olus) |
|
Tagasi üles |
|
 |
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 6:46 pm Teema: |
|
|
Ütleks sekka, et mul köhib 11,2 sekki 0-100 tehaseandmete järgi :D
Pole proovind kuna ainus kalender on seinapeal ja seda ei raatsi autosse võtta.
ilusat päeva jätku
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 7:58 pm Teema: |
|
|
markku kirjutas: | Ütleks sekka, et mul köhib 11,2 sekki 0-100 tehaseandmete järgi :D
Pole proovind kuna ainus kalender on seinapeal ja seda ei raatsi autosse võtta.
ilusat päeva jätku
 |
sullegi!
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 8:41 pm Teema: |
|
|
egas jh 0-100ni jääb pooleveolisest vähex( sama mootor sama võimsus). Kunagi sai proovitud 740 manuaalkastiga bemmiga, mahud ja kw oopis suuremad a 200-300m olin mina ees( 4vedu) ja alles siis läks bemm mööda( mul veel lisaks tsipa libisev sidur). _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 8:58 pm Teema: |
|
|
Millega te inimesed nagu mõtlete-aju see igatahes küll pole.Kas jutt oli kumb variant läbib 100m kiiremini või kumb auto auto saavutab 0-100km/h kiiremini.Võrdsed autod,sama mootor ,ühel vaja vedada 2 ja teisel 4 ratast... Võib täiesti vabalt väita ,et põhimõtteliselt stardist on ju 4 vedu sel juhul juba takistuseks.Jah 100m läbiks jah 4 vedu kindlasti kiiremini aga algne väide polnud ju mitte see.
Ja pakun ,et mehed kes neid mõõtmisi teevad on ju ka ainult "tsipakene"targemad kui siinsed foorumi kasutajad -v.a muidugi Herr Robinson ,kes on ikka heas mõttes maniakk.
Kindlasti mõõdeti neid kiirendusi ka kuskil metsavahel päev pärast suuremat joomingut tavalise stopperiga  |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 9:27 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Ma ei näe üldse neliveol mõtet. Olen sõitnud küll neliveolisega, nii lumel kui ka kuival asfaldil. Siiski tõesti ma ei näe asjal mõtet. Nagu milleks mulle VEEL rohkem kuluvaid osi. |
siis vist sõitsid sellise 4veoga millel kardaan alt ära võetud
pehmelt öeldes rumal oled kui ei näe talvel 4veol mõtet. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 9:41 pm Teema: |
|
|
el nino kirjutas: | Millega te inimesed nagu mõtlete-aju see igatahes küll pole.Kas jutt oli kumb variant läbib 100m kiiremini või kumb auto auto saavutab 0-100km/h kiiremini.Võrdsed autod,sama mootor ,ühel vaja vedada 2 ja teisel 4 ratast... Võib täiesti vabalt väita ,et põhimõtteliselt stardist on ju 4 vedu sel juhul juba takistuseks.Jah 100m läbiks jah 4 vedu kindlasti kiiremini aga algne väide polnud ju mitte see.
Ja pakun ,et mehed kes neid mõõtmisi teevad on ju ka ainult "tsipakene"targemad kui siinsed foorumi kasutajad -v.a muidugi Herr Robinson ,kes on ikka heas mõttes maniakk.
Kindlasti mõõdeti neid kiirendusi ka kuskil metsavahel päev pärast suuremat joomingut tavalise stopperiga  |
me räägime ka tawatingimustest, sest neid ideaale sa eestist elusees ei leia.... mõtle nyyd tglt ka natukese loogiliselt.... ma aastast aastasse juba näen seda kui nelivedu autol kaob....(autoks 325ix)... ei saa ei tagaratta... ei esiratta weolisena oma 0-100ni ajale ligi... ja need ei erine koma kohtades. |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 9:59 pm Teema: |
|
|
Millest sa inimene räägid ikka veel ei jõua kohale?ÜKS JA SAMA AUTO ÜHEL JUHUL VAJA VEDADA 2 RATAST TESEL JUHUL 4.JÄRELIKULT MOOTORIL JU TAKISTUS TUNDUVALT SUUREM.LISAKS ON JU KA 4 VEDUNE AUTO RASKEM.KUMMAL LIIGUB SEIER 0-100NI KIIREMINI.
Jah - esiveolisel on algus ilmselt raske ,aga selleks on veojõukontroll.4 veolise miinuseks on see ,et kuna kilovatid pole ulmelised ,poob ta juba kindlasti algusest natuke.
Täiesti 100% kindel ,et selliseid näiteid leiab veel ,kus sama auto sama mootoriga ,üks 4 vedu ja eine 2 veoline ja 2veoline kiirendab 0-100ni kiiremini.Moment ei viitsi otsida ,kuna vaja folgile minna
Ja mis need Eesti tingimused siia puutuvad?Ja pigem on sinu pemmi probleemiks aasta arv ja kohviks lastud mootor. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 11:04 pm Teema: |
|
|
el nino kirjutas: | Millest sa inimene räägid ikka veel ei jõua kohale?ÜKS JA SAMA AUTO ÜHEL JUHUL VAJA VEDADA 2 RATAST TESEL JUHUL 4.JÄRELIKULT MOOTORIL JU TAKISTUS TUNDUVALT SUUREM.LISAKS ON JU KA 4 VEDUNE AUTO RASKEM.KUMMAL LIIGUB SEIER 0-100NI KIIREMINI.
Jah - esiveolisel on algus ilmselt raske ,aga selleks on veojõukontroll.4 veolise miinuseks on see ,et kuna kilovatid pole ulmelised ,poob ta juba kindlasti algusest natuke.
Täiesti 100% kindel ,et selliseid näiteid leiab veel ,kus sama auto sama mootoriga ,üks 4 vedu ja eine 2 veoline ja 2veoline kiirendab 0-100ni kiiremini.Moment ei viitsi otsida ,kuna vaja folgile minna
Ja mis need Eesti tingimused siia puutuvad?Ja pigem on sinu pemmi probleemiks aasta arv ja kohviks lastud mootor. |
palju õnne kohviks lastud mootoriga! ja pealegi kohviks lastud mootoriga peaks olema ju paremini näha olema et 4-vedu takistab??? tead kuda veojõukontroll yldse töötab? ma ei taha waielda ... vahet pole yhesõnaga.... ma ei ole mingi 4wd jumaldaja.... lihtsalt elu on näidanud.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Juul. 26, 2007 11:16 pm Teema: |
|
|
Kui sel ühel ja samal autol on kw arv sinna üle 200 kanti siis võidab päris kindlasti 4 veoline.
samas 4 veduline just suurematel kiirustel saab takistuseks...sestap ka dragster-top fuel ja pro mod jne klassides on siiski kõik tagaveolised kiiremad. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 1:43 am Teema: |
|
|
S4 kirjutas: | TopFuelFunnyCar kirjutas: | Ma ei näe üldse neliveol mõtet. Olen sõitnud küll neliveolisega, nii lumel kui ka kuival asfaldil. Siiski tõesti ma ei näe asjal mõtet. Nagu milleks mulle VEEL rohkem kuluvaid osi. |
siis vist sõitsid sellise 4veoga millel kardaan alt ära võetud
pehmelt öeldes rumal oled kui ei näe talvel 4veol mõtet. |
Olen sõitnud S6, A6 quattro ja A8 quattroga. Siiski ei näe asjal mõtet. Saan väga vabalt ka ühe silla veolisega hakkama. Siiamaani vähemalt olen saanud. Sellist asja, et hooldada ei jõua, pole ka mõtet ajada, lihtsalt milleks VEEL ühte väljamineku allikat vaja on. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 7:21 am Teema: |
|
|
kui 4veolisega sõita ei oska siis vb tõesti ple selles midagi head _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sander Vana tuttav
Liitunud: 15 Apr. 2007 Postitusi: 365 Asukoht: Viljandimaa
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 7:48 am Teema: |
|
|
Mh teema oli mis aeg tuleb 0-100km/h aga nüüd vaidlete 4wd üle. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 11:24 am Teema: |
|
|
Seleta lahti mõiste "sõita oskamine". Te neliveduliste omanikud ei suuda kuidagi alla vanduda ega järgi anda. Sama siin, mina ei anna ka alla. Aegade algusest saadik on inimene saanud hakkama ühe silla veolise autoga. Enamus saavad ka praegu. Saite ka teie.
Tõstsin teema ümber,pange aga rahus edasi nüüd!Alex |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 12:53 pm Teema: |
|
|
asi pole selles,et selles midagi HEAD pole ,vaid,et seda POLE VAJA lihtsalt enamustel inimestel. Nii,et jutt igati õige.
terve maailm on täis kõiki liiki autosid, nii,et maitse asi nagu ikka. Ise ostaks samuti 4 veolise rohkem talvemõnude pärast , muud väärtust tõesti ei näe kuna ei osale kiirendamisel :) teoorias võiks ju iga auto 4 veoline olla, praktikas on küttekulud-kulud suuremad , seega ebaratsionaalne oleks selline elu...
rohkem selline vaildus,et milline värv on parem, roheline või punane.
EDIT:
ja,et kõik ikka aru saaks kui mõttetu on sel teemal jahuda siis siin on 15lk arvamusi sama asja kohta
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=46087&highlight=nelivedu _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 2:53 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Seleta lahti mõiste "sõita oskamine". Te neliveduliste omanikud ei suuda kuidagi alla vanduda ega järgi anda. Sama siin, mina ei anna ka alla. Aegade algusest saadik on inimene saanud hakkama ühe silla veolise autoga. Enamus saavad ka praegu. Saite ka teie.
Tõstsin teema ümber,pange aga rahus edasi nüüd!Alex | järelikult ple sõitnud kui eio tea mis see tähendab(omal elus näide härrast kes rääkis et jube kõva sõitja subarute ja värkidega , a millegipääst keeras minu oma posti. Selgelt näha et pyydis autot juhtida nagu tagaveolist) a jh mõttetu teema kui ei meeldi siis ei meeldi. A jh egas 10km sõiduga ei saagi selgex mis head ja halvad kyljed 4 veolisel on. Kyttekulu kohta niipalju et suvel kaotad liitri vb 100km kohta a talvel võidad selle liitri ruttu tagasi ja enamgi veel. Ja nagu tvs öeldi yhes autosaates et enam ei osteta 4wd autot mitte kiirenduse vaid turvalisuse pärast _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 3:33 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Ma ei näe üldse neliveol mõtet. Olen sõitnud küll neliveolisega, nii lumel kui ka kuival asfaldil. Siiski tõesti ma ei näe asjal mõtet. Nagu milleks mulle VEEL rohkem kuluvaid osi. |
mis mõtetu jutt se se nüüd on, et neliveoline mõtetu asi naljamees no. _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
Fabulous Vana tuttav

Liitunud: 13 Juul. 2007 Postitusi: 401 Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 5:12 pm Teema: |
|
|
enda v8 on pidev nelivedu... hea sõita...soovitan.
no niipalju kui ma võin öelda, siis nelivedu on vajalik...eriti libedal...
väike mõttevälgatus...opel safira OPC on vast esiveoga, onju...igatahes on youtube.com video kus nelivedu ikka läheb päris hästi edasi... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sander Vana tuttav
Liitunud: 15 Apr. 2007 Postitusi: 365 Asukoht: Viljandimaa
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 5:17 pm Teema: |
|
|
Nii ka ei saa öelda,et esivedu ja tagavedu on libedal mõtetu.Oma töö teevad nad ära. |
|
Tagasi üles |
|
 |
siim Satub siia tihti
Liitunud: 16 Juun. 2006 Postitusi: 219
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 5:31 pm Teema: |
|
|
kaua võib igiseda ühel teemal  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sander Vana tuttav
Liitunud: 15 Apr. 2007 Postitusi: 365 Asukoht: Viljandimaa
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 5:36 pm Teema: |
|
|
Tundub,et veel kaua Tehti isegi teema sellejaoks ju.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 7:23 pm Teema: |
|
|
Tsiteerin:: | 1988 Audi 90 8.9
1988 Audi 90 Quattro 9.5
1988 BMW 325is 7.5
1988 BMW 325iX 7.9
1993 Subaru Impreza L 10.6
1993 Subaru Impreza LS AWD 12.1 |
Jumal tänatud markku.
Seda ma olengi algusest peale väitnud ,et pole mõtet nagu eriti kahelda neis tehase andmetes.Jumala pohlad ,kus nad mõõdetud on -kas eestis või laboris.Kuni teatud kw on kindlasti esiveoline 0-100kmh kiirem.
Jutt oligi algselt selle väite kohta ja jumala pohlad ,kuidas millegagi sõita on ja milline põmmvee ei saa tehasenäitudele ligi.
Ja pakun huupi ,et ma tean autodest "natuke" rohkem ,kui sina Sake |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 7:47 pm Teema: |
|
|
olgu!  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alex Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1128 Asukoht: Tallinn-Viljandi
|
Postitatud: Reede. Juul. 27, 2007 11:03 pm Teema: |
|
|
Vaielge veel palun,nii vaffa on lugeda  _________________
BMW 318Ci |
|
Tagasi üles |
|
 |
vip001 Vana tuttav

Liitunud: 12 Märts 2006 Postitusi: 620
|
Postitatud: Laup. Juul. 28, 2007 8:24 am Teema: |
|
|
maitse asi.....iga lits kiidab oma v... |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Laup. Juul. 28, 2007 11:58 am Teema: |
|
|
Aga tagavedu peaks siis teoreetiliselt nii esiveole kui ka nelikveole ära tegema ju? (400m peal ja ka 0 -100 km/h) _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
el nino Satub siia tihti
Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 130 Asukoht: Paalalinn
|
Postitatud: Laup. Juul. 28, 2007 9:56 pm Teema: |
|
|
Ei tee ju Kaspar On ju 2 täiesti ise asja 0-100km/h saavutamine ja 100m läbimine.
Ma pakun ,et kui panne need Volvod (mille pärast vaidluseks läks) joonele ,siis esimesena saavutab 100km/h esivedune ,kuigi ta on ilmselt 4 vedusest paari auto pikkuse jagu maas.Stardis ju jäävad nii esivedu ,kui tagavedu 4 vedusest kindlalt maha.Aga see hetk ,kui poolevedune saavutab pidamise tõuseb ta kiirus kindlasti kiiremini ,kui 4vedune sama masin.See reegel kehtib aga ilmselt kuni teatud kilovattiteni kuna mingilt maalt ei saa lihtsalt poolevedust enam kuidagi maha.Piltlikult 4 vedu on saavutamas juba seda 100km/h ,kui poolevedune alles pidamist saavutab.See siis normaalsete sõiduautode puhul.
Ühesõnaga palun vabandust ,kui kedagi solvasin.Üldiselt kui mina rääkisin sellest väitest ,et tehasenäitudes on 4 vedu 0-100km/h aeglasem ,kui esivedu ,siis keegi nagu ei saand eriti pihta vist ,mis see tähendab.
Ülejäänud vaidlus ,kumb on ikkagi parem mind absoluutselt ei koti ,kuna nagu juba öeldud Tsiteerin:: | maitse asi.....iga lits kiidab oma v... |
See miks mingi auto reaalselt tehasenäitudele ligi ei saa on juba täiesti teine teema.
Sakele nii palju ,et see "kohviks lastud mootor" on lihtsalt üks laiali valguv näide.Seal võib ju olla tuhat muud asja ,mis ei ole samas konditsioonis mis tehases.Ja kui need pisikesed 1000 asja kokku panna ,siis võib tulla sealt üpriski suur kaotus.Sul võib ju olla täielikult remonditud mootor aga fakt on see ,et see päevi näinud BMW pole kindlasti 100% see ,mis ta oli aastaid tagasi testimise hetkel.Aga nagu ma juba ütlesin ,see täiesti teine teema ja PEACE. |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Püh. Juul. 29, 2007 2:49 pm Teema: |
|
|
ega mul ka 4vedu sellepärast ikka et ei viitsi talvel labidaga auto alt lund kaevata,või siis suvel sopaaugus lauajuppe rataste alla toppida,ei osale ka kiirendustel ja oskan ka igast liiki sillaveoga sõita. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Püh. Juul. 29, 2007 2:55 pm Teema: |
|
|
ma ei rääkinud sellest, et ta ei saa tehase aegadele ligi vaid sellest, et kui autol on töötav nelikvedu, aga kui yks differ saba paneb..... vahet pole, kas esimene või tagumine, ei jõua auto oma sõidetud aegadele ligi, auto millest ma räägin on saavutanud kohalt sajani kiiruse täpselt 5sek kiiremini kui tehasest lubatud..... ses suhtes on foorumis natukese jama rääkida, kuna argumendid ja vastused jõuavad hiljem... vahest mitu päeva hiljem kohale..... ausõna ma ei taha kellegi isiksust õõnestada ega midagi, vaidlus on tobe ja eriti nii väikses klubis nagu meil.... oleme ikka sõbrad edasi..... aga samas arutleda tuleb(mitte vaielda)... muidu ei saakski ju asjades selgust... PEACE ja kõigile |
|
Tagasi üles |
|
 |
pahadeplaneet Satub siia tihti

Liitunud: 30 Mai 2006 Postitusi: 145
|
Postitatud: Laup. Aug. 04, 2007 12:07 am Teema: |
|
|
Oss nagu ma pidin olema ütleb et see teema on ülivõrdes ..sr.org
Aga huvitav kui rolleril oleks 2wd ehk ees kardaan kas siis oleks roller nii populaarne  _________________ TartuLäbuStreet |
|
Tagasi üles |
|
 |
|