open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Vaz 2106 1979
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 7:43 pm    Teema: Vaz 2106 1979 Vasta viitega

Talvel sai minu omaks üks väga hästi hoitud 79 aasta 06. Algul ostsime ta jäärajasõiduks. Mootoriks 1600 mootor, mis teoorias arendab 59kw. Kuna mootor oli aastast 79 ja mitte enam nii värske kui võiks, siis läks peale remonditud mootor. Silleri ülevaatusrajal vajutasin ma ise talvel tagand piduritoru puruks (jumal tänatud, et seal see juhtus), need vahetati ära, nüüd äsja läks ka eest puruks toru, nüüd on siis kõik piduritorud vahetatud. Voolikud on kaboti all uued, nipet näpet veel (küünlad, küünlajuhtmed nt.), elektrooniline süütesüsteem on peal. Salongi sai pandud sportrool, uus tahhomeeter käiguvahetustulega, mehhaaniline õlirõhukell. Et igav poleks, siis panin ka kaks ovaali tahaaknale ning maki sisse.
Rehve on mul vastavalt rajale: talveks good yeari naelad, kruusale vene kruusarehvid, asfaltile on 215 laiad rinka rehvid (taha) pehme seguga, tänavasõiduks 165 laiad lamellid. Vedrustus on uuendatud, uued amordid ja vedrud. Ette läksid transporteri amordid, taha niva omad, ees on tavalised sigulli vedrud uued, taga 02-e omad (jäigemad, pikemad).
Auto on eelmise omaniku poolt ülihästi hoitud, kõik on kenasti õlitatud, ise kakkusin kah seest korra kõik üles ja õlitasin põhja seest krafiitõliga ära, sama tegin karpide ja pagassipõhjaga.








_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee


Viimati muutis seda kaspar (Teis. Sept. 11, 2007 7:54 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Sander
Vana tuttav


Liitunud: 15 Apr. 2007
Postitusi: 365
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 7:53 pm    Teema: Vasta viitega

Ette pane volga amordid Igastahes kena on see masin sul küll
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 8:46 pm    Teema: Vasta viitega

....
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!


Viimati muutis seda teet001 (Püh. Sept. 30, 2007 9:45 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 10:19 pm    Teema: Vasta viitega

Lõpuks ometi . Hannesel olid ka ees volga vedrud ja topelt stabikas. Taga olid topelt amordid, stabikas ja mingid jäigad vedrud. Issand see auto ei kaldunud üldse. Käisime isegi heimtali taga krossirajal sellega hüppamas. Nelja ringiga läks kolm rehvi puruks. Sigullist saab asja küll kui tiba ümber ehitada. Paksu rahakotti sulle.
Tagasi üles
tutt
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 475

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 10:41 pm    Teema: Vasta viitega

nüüd vaja mootor üles uppida et tagumisd rehvid suitema panna
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 10:48 pm    Teema: Vasta viitega

Sel juhul on vaja tõsist tööd teha, sest rehv on väga pehme seguga. Mis siis veel saab kui soojaks läheb . Mootor koolab lihtsalt ära
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 11:12 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
ees volga vedrud ja topelt stabikas. Taga olid topelt amordid, stabikas ja mingid jäigad vedrud.

Topelt stabika peale peab mõtlema, topelt amorte mul taha vaja küll pole, aga taha stabikat oleks küll vaja, sellist asja on kahjuks üsna raske leida.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Sept. 11, 2007 11:16 pm    Teema: Vasta viitega

Mida pole, tuleb ise teha aka aretada. See on nagu tõu aretus, aina paremaks läheb.
Tagasi üles
ccve
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 452

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 12, 2007 3:25 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
TopFuelFunnyCar kirjutas:
ees volga vedrud ja topelt stabikas. Taga olid topelt amordid, stabikas ja mingid jäigad vedrud.

Topelt stabika peale peab mõtlema, topelt amorte mul taha vaja küll pole, aga taha stabikat oleks küll vaja, sellist asja on kahjuks üsna raske leida.
Raske küll leida pole. Tellimis vaev ainult
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
masinist
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 401
Asukoht: mujal

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 13, 2007 10:46 am    Teema: Vasta viitega

Tagaveolistel fiatidel peaks stabikas olema ja seda saab ka edukalt klassikutele aretada.
_________________
C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
pahadeplaneet
Satub siia tihti


Liitunud: 30 Mai 2006
Postitusi: 145

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 14, 2007 6:25 am    Teema: Vasta viitega

Mina tahaks näha seda ainult tagaratastel sõitmas
_________________
TartuLäbuStreet
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 20, 2007 3:17 pm    Teema: Vasta viitega

Talv tuleb, teed soolatakse ära ning ega see lumi ja vesi autole head tee, seega paigaldasin täna ja eile porilapatsid.





_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 20, 2007 3:41 pm    Teema: Vasta viitega

nagu klasuurplaadid
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 27, 2007 8:55 pm    Teema: Vasta viitega

ladaklubi rinkavõistlusel rapla kardirajal kolmas koht.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 27, 2007 10:03 pm    Teema: Vasta viitega

nägin hommikul premiumis sind
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
erik1
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Mai 2006
Postitusi: 13
Asukoht: viimsi ja tihemetsa

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 12:56 am    Teema: Vasta viitega

väike huvi tekkis kus kohast saa nii evil knievel tagaveljed said ?mõtlen neid laiasi mis sul pildil . muidu stiilne auto
_________________
dream to drive vfts
lada fän
2107 1.3 export sl ja bmw 325 i
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:21 am    Teema: Vasta viitega

Minu käest sai need.
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 1:46 pm    Teema: Vasta viitega


_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
siim
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Juun. 2006
Postitusi: 219

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 1:51 pm    Teema: Vasta viitega

Paigaltstart? Mis parim ringiaeg oli?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:00 pm    Teema: Vasta viitega

siim kirjutas:
Paigaltstart? Mis parim ringiaeg oli?


Paigaltstart jah, kaks ringi järjest ja parim aeg oli (kaks katset oligi kokku) 2.21.97 ja seda märjal rajal (alguses olid veeloigud maas). Hiljem sõideti ka funi pärast 5 ringi järest paigaltstardist ja siis sõitsin mina välja parima aja (tagavedustest), milleks oli 5.49.29
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
siim
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Juun. 2006
Postitusi: 219

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:05 pm    Teema: Vasta viitega

Ajad midagi erilist pole, kuid Ladaga seal vast eriti rohkem ei annaks teha ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:10 pm    Teema: Vasta viitega

siim kirjutas:
Ajad midagi erilist pole, kuid Ladaga seal vast eriti rohkem ei annaks teha ka.


Arvata võib, et võimsama auto vastu ei saa ikka ladaga, minul lõi välja ka see viga, et 100% avatud differ ning kõrged vedrdud ja originaal amordid taga, kurvis tõusis üks tagaratas üles ja käis tühjalt ringi, nii mul kurvis mingit vedu taga polnudki, autol mis mind võitis oli kokkukeevitatud differ e. 100% plokk, samas nii tänaval enam normaalselt sõita ei saa. Ja ladaga saaks kindlasti kiiremini seal, kuna ma olin esimest korda sellist tüüpi rajal (asfalt kate), tegin migni 5 ringi tutvumiseks ja siis juba ajasõidud.
Lisaks veel on sõiduasend väga vale, istmed ebamugavad, nüüd olekski vaja mingid paremad istmed ette panna ja natuke ka rooliasendit muuta, aga eks näis mis saab.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
siim
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Juun. 2006
Postitusi: 219

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 4:55 pm    Teema: Vasta viitega

kujutan ette, et orig. istmetega kulub põhirõhk sinna, et ennast kurvis kuidagi istmepeal hoida
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 5:45 pm    Teema: Vasta viitega

just see ongi probleem, pead keskenduma enese kinni hoidmisele. Aga plokk differ oleks sellistel võistlustel teretulnud. Ladas istud nagu puki otsas, aga kõike saab parandada.
Tagasi üles
erik1
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Mai 2006
Postitusi: 13
Asukoht: viimsi ja tihemetsa

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 10:35 pm    Teema: Vasta viitega

kaks korv ja korralikud rihmad tuleks kindlasti kasuks .kahju ise magasin rapla ürituse maha . aga ikka huvitavad kuidas need veljed nii laiad on kas tegu spets nõuka aja toodanguga , formeli omad või siis hommed made garaaz tuning .
_________________
dream to drive vfts
lada fän
2107 1.3 export sl ja bmw 325 i
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Okt. 28, 2007 10:38 pm    Teema: Vasta viitega

treipingi tuuning + vinkel raud.
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 29, 2007 9:04 pm    Teema: Vasta viitega

Uste pealt klepsud eemaldasin ära.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 31, 2007 11:17 pm    Teema: Vasta viitega

Mis te arvate, kui sellele masinale selline pütt panna lõppu:

Roostevabast terasest. Sissemineku ∅ 58mm. Väljamineku osa pikkus 102mm. Väljamineku ∅ 76-89mm. Kogupikkus 394mm.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 31, 2007 11:47 pm    Teema: Vasta viitega

See oleks nagu võõrkeha auto küljes. (ei olnud halvustavalt mõeldud).
Tagasi üles
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 12:38 am    Teema: Vasta viitega

cool down
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 11:47 am    Teema: Vasta viitega

ennem ikka kopikal vedrustus jäigemaks ,mootor kangemaks ja siis alles väljalase vabamaks.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 12:45 pm    Teema: Vasta viitega

Väljalase vabamaks, hmmm? Tegelikult ei piira tagumine pütt selle mootori juures mitte midagi. Väljalase vabamaks eeldab juba terves pikkuses välja vahetust suurema toru vastu. Sigullil on näiteks kahte tüüpi nö "pükse". Ühed, mis sitasti tehtud on kahe toru otsad kokku pressitud üheks toruks, teised mis head on, on kolm eraldi toru viidud kokku pleki sees, et siis torud pole pressitud ja gaasid jooksevad vabamalt.

Võimsamaks tegemine eeldab kindlasti nukkvõlli nuka muutmist, sest kõige parem oleks power saada kätte suurtel pööretel (saab ülekannetega mängida), aga suurtel pööretel ei ole stock konditsioonis enam kütus kätte saadav, seega tuleks pisut nukka keerata. Kindlasti tuleks karburaator asendada kas mingi muu või ajutiselt suuremate düüsidega. Mehaaniline pump tuleks jalaga küljest ära lüüa ja paigaldada elektriline. 8000+ rpm ei pumpa see mehaaniline enam midagi.

Palun parandada kui ütlesin midagi valesti või olen ise asjast valesti aru saanud.
Tagasi üles
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 6:25 pm    Teema: Vasta viitega

Minu arust tuleks hakata ka ikke enne motost pihta nukk,weberid jne siis alles visuaalne tuning.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 6:37 pm    Teema: Vasta viitega

Minu silmis tähendaks sigulli puhul visuaalne tuning VFTS laiendeid ja custom värvi lahendust.
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 9:12 pm    Teema: Vasta viitega

Räägime ikka asjast eks, ja webberitest võib rääkida suure klapiga kaane puhul, olen uurinud ja tean ka ühtteist ikka lada mootorite ehitamisest, lihtsalt ma ei näe mõtet webberitel (uuena 15k 2tk + kolle) ja ülekandest ja karpast teil pole aimugi, mis seal all/peal on . Pütt on pigem niisama visuaalne ja vähe rallihäält ka, sest originaalis on ladal juba otseläbi pütt taga, seega hingamine on üsna vaba.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Fabulous
Vana tuttav


Liitunud: 13 Juul. 2007
Postitusi: 401
Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 9:17 pm    Teema: Vasta viitega

tee ikka tehniline pool..visuaalset poolt saab hiljem teha kyll ja kyll...
see on siis "sleeper"-kas sõnastasin õigesti???
see on puhas minu arvamus. muidu tore vaadata, et ka vanast vene tehnikast saab asja ja ikka veel liigub...
_________________
fb: Harri.Vaher.Photography .Teen vastavalt kokkuleppele pilte Viljandis, või mujal eestis. 53857073
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 9:21 pm    Teema: Vasta viitega

No sleeper on minu arust ikka väga kiire auto, see auto on jääraja jaoks põhiliselt, vahel saab ka käidud rinkal ja kruusarajal, ühesõnaga kihutamiseks, samas selleks pole palju vaja. Vahepeal mõtlesin 40-ste solexite või siis dellortote peale (koos kollega), kasutatult saab nad 4 - 6k eest kätte (üsna hea hind veel), aga uurisin, et kas on mõtet jne, siis mina sain aru nii, et see jõud mis sealt tuleb originaalklapiga kaanega, pole asja väärt, lisaks tekib RÄME küttekulu.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 01, 2007 10:57 pm    Teema: Vasta viitega

Oota nüüd jõuame punkti kus mina ja kindlasti ka mõned veel, ei saa aru kas sa soovid ehitada kiiret / võimast autot või ökonoomset. Kahte asja korraga ei saa. Tee see kohe omale selgeks.

Tsiteerin::
Tsiteerin pisut üht head tuttavat
Vastusurve on ülioluline vabalthingaval mootoril. Turbomootoril on vajadus ülitäpselt väljalaset arvutada vähem kriitiline, kuid siiski vajaliku vastusurve tekitamiseks peaksid olema resonaatorid.
Turbo puhul,mida jämedam- ja vabam väljalase(ka sisselase),seda suurem võimsus.Aga... väändemaksimum tõuseb oluliselt kõrgematele pööretele.Alumine ots jääb sellevõrra võimetumaks.Esimese resoni(katini) peaks emissioonide liikumine ja -voolavus olema üpris hoolikalt välja arvestatud(turbo puhul).Edasi võib solgitoru otse taha välja viia.
Vabalthingaval mängitakse max.väände seos pööretega väljalaske viimases toruotsas.Et max.väänet madalamale tuua "puuakse" tihti "kõri" kinni sumpsi sabas ja "vabaka" väljalase on tõeline teadus.
Tagasi üles
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:04 pm    Teema: Vasta viitega

2 weberit nüüd küll 15 tonni ei maksa
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:39 pm    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
2 weberit nüüd küll 15 tonni ei maksa


Uued 45-sed.
Hinnakiri:
http://www.rallyshop.ee/lae_fail.php?fail=79b64d52574d04c3c306
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
erik1
Aktiivne külaline


Liitunud: 14 Mai 2006
Postitusi: 13
Asukoht: viimsi ja tihemetsa

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 9:34 pm    Teema: Vasta viitega

wber hind kasutatuna on 2,5-7 k oleneb kui vana kui heas korras
_________________
dream to drive vfts
lada fän
2107 1.3 export sl ja bmw 325 i
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 10:20 pm    Teema: Vasta viitega

erik1 kirjutas:
wber hind kasutatuna on 2,5-7 k oleneb kui vana kui heas korras


no webberit (mitte solexeid, ega dellortosid) on raske leida (minul vähemalt), noh 5k kahe karpa eest, aga ilma kolleta ei tee nendega ju midagi, kolle eest küsitakse ka omajagu, lisaks kas on mõtet? Kui keegi on huvitatud minu sponsoreerimisest, siis andku aga julgelt teada, vb keegi tahab webberid osta mulle, 40-sed oleks täitsa okei.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 10:52 pm    Teema: Vasta viitega

Kolle teed ise, mitte midagi rasket seal ei ole, 6 flantsi ja 4 toru. Sa oled hakkaja vana. Saad need jupid ise ka valmis tehtud :)
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 10:58 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Kolle teed ise, mitte midagi rasket seal ei ole, 6 flantsi ja 4 toru. Sa oled hakkaja vana. Saad need jupid ise ka valmis tehtud :)


või siis mitte, pole vahendeid et ise teha, teiseks pole oskusi, et ise teha ning samas tahaks ka tulemust, ega põlveotsas tehtud kollet tehases valatuga võrrelda ei anna ma arvan.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Neegripoiss
Aktiivne külaline


Liitunud: 11 Juun. 2007
Postitusi: 26

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 11:17 pm    Teema: Vasta viitega

Kui jutt juba webberite peale läks, siis üks Alfa Romeo pealt webber vaatas mulle maal vastu. Ma ei mäleta ka mis seisus ta oli ning kas see töö üldse tasub ära?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 11:39 pm    Teema: Vasta viitega

Neegripoiss kirjutas:
Kui jutt juba webberite peale läks, siis üks Alfa Romeo pealt webber vaatas mulle maal vastu. Ma ei mäleta ka mis seisus ta oli ning kas see töö üldse tasub ära?


Webber on lihtsalt firma, nii nagu on porschel ja porschel vahe, on ka webberil ja webberil vahe, kui panna, siis ikka horisontaalne ja kaks tükki. Tegelikult on mul kodus ka üks webberi toodetud vertikaalne karpa, mille jalg täitsa istub lada sisselaske kollele, üks võll on sealt seest vaid kõver, selle saaks ehk korda, lõõrid on suuremad, kiirenduspump on suurem, kiirenduspumba düüsid mõlemas lõõris jne.
Selline on mul siis:

_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 1:59 am    Teema: Vasta viitega

Karbuss on karbuss, olgu ta horisontaalne või vertikaalne. Lihtsalt see horisontaalne on toodetud spetsiaalselt võimsate autode jaoks. Muideks tegijad teevad põlve otsas ja neid juppe ei anna tehase toodetega enam võrrelda:)

Minu mäletamis mööda oli Kärmasel kunagi fordi karbuss peal (võin väga vabalt eksida). 2.0 Sierra oma. See on ka Webberi oma aga lõõrid hoopis suuremad ja kvaliteet ka parem. Pista see parem külge, alumine ots enamvähem sama.
Tagasi üles
ccve
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 452

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 4:22 am    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Karbuss on karbuss, olgu ta horisontaalne või vertikaalne. Lihtsalt see horisontaalne on toodetud spetsiaalselt võimsate autode jaoks. Muideks tegijad teevad põlve otsas ja neid juppe ei anna tehase toodetega enam võrrelda:)

Minu mäletamis mööda oli Kärmasel kunagi fordi karbuss peal (võin väga vabalt eksida). 2.0 Sierra oma. See on ka Webberi oma aga lõõrid hoopis suuremad ja kvaliteet ka parem. Pista see parem külge, alumine ots enamvähem sama.
Kärmase vanal autol oli jah sierra 2.0 karbuss peal. Siiamaani seal peal ning mootor käib kui ludin.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 12:31 pm    Teema: Vasta viitega

minu mossel ja siksil on ka sirraril 2,0 peal ja liigub küll
koppar paneb mõnusalt edasi
1.8 agooniale olin porisees konkurentsi võimeline
tean mida räägin
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 2:45 pm    Teema: Vasta viitega

Aga kui kellelgi on pakkuda midagi põnevat (karpat), siis pakkuge julgelt, võib ju peale proovida, et mida miski teeb.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024