open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Parim auto jääraja sõiduks?
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2007 10:31 pm    Teema: Parim auto jääraja sõiduks? Vasta viitega

Nii, et meil on talv tulemas ja LOODETAVASTI ka külmad ilmad siis oleks paras aeg hakata uurima millise autoga oleks kõige parem sõita jäärada. Hinna piiri ei oskagi öelda, aga kindlasti peaks kulutatud summa olema võimalikult väike.

Olen küll esisilla veo fänn, aga talvel võiks ju korra proovida tagasilda. Seega omale soetaks ford sierra maybe, või sigulli. Tegelikult võiks mootor olla niipalju võimas, et piikidega ikka ka sõita kannataks. Tagumise diffri keevitaks kinni ja siis on koguaeg külg ees.
Tagasi üles
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2007 10:45 pm    Teema: Vasta viitega

ise pooldaks siis mingit 320 e30 bemarit juba. saab ka suht odavalt kätte neid juba ja vaevalt sul ülevaatust ja kindlustust vaja jäärajale...
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
tutt
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 475

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2007 11:02 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/882/auto_php-id=387882-www_auto24_ee.html


päris huvitav peaks sellega olema !

PS:lada mootoriga zaz !
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2007 11:28 pm    Teema: Vasta viitega

Muidugi ka buumer. Krt kuda ma üldse selle unustasin
Tagasi üles
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 12:04 am    Teema: Vasta viitega

omast kogemusest ütleks et sierrari ja buumeritel on nina liiga raske ja perse liiga kerge....jääraja kogemused....
äkki kasutaja S4 võtaks ka sõna , teab nii mõndagi talvest
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
vip001
Vana tuttav


Liitunud: 12 Märts 2006
Postitusi: 620

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:12 am    Teema: Vasta viitega

bemar ei kannata kuuma....plokikaas varsti kõvaer...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 12:13 pm    Teema: Vasta viitega

vip001 kirjutas:
bemar ei kannata kuuma....plokikaas varsti kõvaer...
Paar aastat tagasi paugutasid Silleri mehed kolmese bemmiga ja seda mitu talve minuteada.Kannatas küll kuuma. Ventika võiks küll elektrilise vastu vahetada.
_________________
BMW 318Ci


Viimati muutis seda Alex (Kolm. Okt. 24, 2007 12:14 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
masinist
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 401
Asukoht: mujal

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 12:13 pm    Teema: Vasta viitega

Klassik lada on parim, lõbu laialt ja pulgad ei maksa midagi, bimar käib lihtsalt liiga palju tühja, kui just piike ei kasuta.
_________________
C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 1:36 pm    Teema: Vasta viitega

no r6 buumeri kohta tean seda et ventilaator peab üliheas korras olema ja termo sidur ka. Kapott lahti (irvakil) sõita näiteks ei tohi, sest just nende kahe asja pärast pidi kaan kõveraks minema. Ventilaatori ülesandeks pole ainult radika jahutus vaid õhuvoolu tekitamine viimaste silindrite juures.

Silleri mehed on jah pea iga aasta buumeriga paugutanud.
Tagasi üles
Sander
Vana tuttav


Liitunud: 15 Apr. 2007
Postitusi: 365
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 2:54 pm    Teema: Vasta viitega

Mina soovitan ladat lihtne,odav(suhteliselt) aga ainuke probleem on see,et mootor on lahja võitu.Kuid natuke raha matad mootorisse juurde ja käib edasi küll.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 5:04 pm    Teema: Vasta viitega

sigull natukese rahaga edasi käima kohe kindlasti ei hakka. Ennist mainisin, et auto võiks olla odav. Noh, peale talve Kuusakoski või midagi taolist.
Tagasi üles
RealGSM
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 939
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 6:19 pm    Teema: Vasta viitega

Osta mu mazda ära, selle raha eest liigub ja papperid ka korras. Või kust maalt hakkab odav? Äkki saan midagi sebida
_________________
Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 6:39 pm    Teema: Vasta viitega

Teema tegin selle jaoks, et kõik saaksid arvamust avaldada autost mis nende arust kõige paremini jäärajale sobib. Kui ma osta tahaks siis selleks on meil muu alajaotus, samas ma ei väida, et jätan ka ostmata.
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 6:52 pm    Teema: Vasta viitega

Kolmese3 (e21) bemmiga olen ise ka sõitnud (silleri omad siis) mitu talve, 320 käis hästi edasi jne, küll läks ta meil mitu korda keema ja kõike, aga pidas vastu neli talve, nüüd on see auto emeksis, samas 316 on kuidagi väga kohvi ikka. Aga miks mitte lada? Ja kui tahate kiiresti sõita, siis parim selleks on sapikas, natuke tuleb muuta kaalujaotust, head rehvid alla ja ringiajad on väga kiired. Sigulli mootoriga sapperiga peaks ikka üsna vabalt ka mingeid kohti saavutama võistlustel.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 8:25 pm    Teema: Vasta viitega

sierrat kindlasti ma ei võtaks see 8 klapine mootor ei kannata pöördeid st klapivedrud ei jõua oma tööd teha.Buumeril r6 nina liiga raske kui siis r4. Ise võtaks nt 1600 lada mis siis et külm aga kõige lollikindlam esiveolistest eelistaks 1,8 või 2,0 pritsega opelit astra ascona kadett vms. Tagaveolistest veel parem kui leiate skoda 120l-i sellel pommkindel mootor tagavedu tagamootoriga väga kõva asi
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 8:27 pm    Teema: Vasta viitega

no näed siis, väga informatsiooni rikas postitus. Seda ma ootasingi.
Tagasi üles
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:44 pm    Teema: Vasta viitega

eks S4 on ka nende mainitud autotega ka kogemusi
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Ott
Satub siia tihti


Liitunud: 23 Okt. 2007
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn/Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:50 pm    Teema: Vasta viitega

isiklikult meeldib 4wd, korralikud naelad alla või siis lausa topelt naelad. Sõidurõõmu ikka jätkub, minujaoks ei paku ei esi ega tagasild sellist naduingut, miinus on se et korralik 4 vedu masin vähe kallis osta aint jääraja pärast :P

vanem subaru või audi quattro minupoolne soovitus kui rahakott lubab :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 9:59 pm    Teema: Vasta viitega

Oled sa proovinud 2wd piiki??? Tavaliste rehvidega sõitmine on ausalt öeldes jama.
Tagasi üles
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 10:26 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Oled sa proovinud 2wd piiki??? Tavaliste rehvidega sõitmine on ausalt öeldes jama.


Oled 4wd piiki või 4wd tavarehvi 2wd piigivastu sõitmas näinud? No aga ainult mõistlik variant on ju siis võimas saab, esiveoline, palju jõudu, ainult tuld. Jäärajal pole seda metsikut jõudu vaja (kui just piiki ei kasuta) ja siiski piisab vast sajast jõust.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 10:36 pm    Teema: Vasta viitega

Ot mis Saab nüüd järsku siia puutub?

Muidugi sa võid seal oma 100 obesega uinuda kah. Teema kisub tüüpiliseks vaidluseks ära. Parem lõpetada.
Tagasi üles
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2007 11:40 pm    Teema: Vasta viitega

kindlasti on vaja ka jäärajal masinal jõudu!!!
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 25, 2007 12:09 am    Teema: Vasta viitega

kellele ema kellele tütar...krt kõigil on oma arvamus. Tegu siiski klubiga, mitte tava auto foorumiga. Olgem rahulikud nüüd. Ise eelistan esivedu igal pool, muidugi neljaveo ja diffriga niisama lumes oleks ka väga huvitav möllata. Aga sõita oskan ainult esiveolisega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 12:08 am    Teema: Vasta viitega

kõik autod omamoodi jäärajal head,tagavedu ,esivedu, 4vedu.lihtsalt kõik autode veoskeem erinev ja sellega ka vaja sõidukogemusi erinevaid.kuna autod käituvad jäärajal erinevalt.ise proovind erinevaid ja audi quattro siiamaani üks paremaid kogemusi.
ise soovitaks lada 1600.golf1,6 või 1,8 .4wd audi coupe b2 85a.
NB .jäärada vajab palju kogemusi (harjutamine teeb meistriks),ja muidugi rehvid peavad head olema,(mis maksavad PALJU)mitte üritada juustudega midagi teha.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 2:25 am    Teema: Vasta viitega

nõustun commaga
rehv ja rooli ja istme vaheline tihend on oluline
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 9:12 am    Teema: Vasta viitega

Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.

sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 11:23 am    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.

sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa

no tagaveoline peab olema norm moootoriga mitte üle 2,0 (ainult soovitan) ja väga head rehvid all ja nagu ikka harjutamine teeb meistriks tean.
NB .kärmas oma ladaga siiamaani tean üks viljandi kiiremaid olnud, oma autoga jäärajal.(kuigi kasutab piike muidugi)
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa


Viimati muutis seda comma (Reede. Nov. 02, 2007 8:20 pm). Kokku muudetud 4 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 6:51 pm    Teema: Vasta viitega

mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:00 pm    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.

sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa

Mitme autoga sina üldse meil asfaldi pealt maas oled käinud
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:01 pm    Teema: Vasta viitega

pets4524 kirjutas:
mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud

Ei usu mina et 325 ix 50/50 on nina neil rida 6-estel suht raske
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:01 pm    Teema: Vasta viitega

pets4524 kirjutas:
mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud

minuarust eesti kiireim buumer just oli ix.
http://www.kordnik.pri.ee/album/v/yritused/auto/battery/IMG_7638.JPG.html
aga äkki ka eksin et se ix on.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 02, 2007 7:34 pm    Teema: Vasta viitega

Peaks olema jah ix st nelivedu ja seda kaalujaotust 50/50 olen kuulnud üks laks uuema kere kohta st 91 ja ülesse aga huvitakski just e 30 . no muidugi võib olla ka et aint r4 mootori puhul mis on reaalsem vist
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 12:48 am    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Inferno kirjutas:
Mina ei nõustu, vähemalt mitte sel juhul kui on vaja kiiresti sõita ja võita.

sellisel juhul tagaveoline teistele vastu ei saa

Mitme autoga sina üldse meil asfaldi pealt maas oled käinud


Mis see asfalt siia puutub ? Kas SINA tahad väita,et 4 vedu ja esivedu on AEGLASEM tagavedulistest. Palun vasta jah või ei, ma ei viitsi pikemalt sel teemal arutleda

Ma olen käinud isiklikult asfaltilt maas taga ja esivedulistega,aga see on täiesti ebaoluline kogemus kuna see on subjektiivne.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 8:52 am    Teema: Vasta viitega

4 veo vasta ei saa kumbki,aga kui õiged tihendid rooli ja istme vahel on nii esi kui ka tagavedu päris võrdsed
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 9:56 am    Teema: Vasta viitega

E30 kerega 318is peaks päris hea olema.Kaalujaotus ideaalilähedane ja mõnusalt võimas ja pööretemaias mootor.
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Nov. 03, 2007 7:51 pm    Teema: Vasta viitega

kas üsna võrdseid või üks teeb ikka teisele ära ...


tagavedu on palju lõbusam sõita,siililegi selge...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 05, 2007 6:20 pm    Teema: Vasta viitega

Selles suhtes et tagavedu lõbusam on pean sinuga nõustuma
Ja kui 4 veoga veel profilt sõita oskaks oi-oi-oi
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 05, 2007 7:38 pm    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Selles suhtes et tagavedu lõbusam on pean sinuga nõustuma
Ja kui 4 veoga veel profilt sõita oskaks oi-oi-oi

et kas ise oled proff jäärajal 4 veoga. või alles harjutad.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
markku
Vana tuttav


Liitunud: 26 Märts 2006
Postitusi: 815
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 05, 2007 7:56 pm    Teema: Vasta viitega

e30 kaalujaotused.

318i 1984-85 = 53/47
318i/is/iC 1990-92 = 54/46
325/e/es 1984-87 = 53/47
325i/is/iC/iX 1987-92 = 53/47
M3 1987-91 = 53/47
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Esm. Nov. 05, 2007 9:21 pm    Teema: Vasta viitega

Ehk siis Alexi pakutud 318 is hoopis teistest kehvema kaalujaotusega
Ma olen ilmselt jõudnud valikuni mis peaks mind piisavalt teenima ma loodan. Aitähh kõigile kes kaasa rääkida suvatsesid Ei ole bmw
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 06, 2007 9:19 am    Teema: Vasta viitega

pets4524 kirjutas:
Ehk siis Alexi pakutud 318 is hoopis teistest kehvema kaalujaotusega
Ega mina ka peast neid protsente ei mäletanud. Tean et Eestis on nii mõnigi 318is näiteks rinkal hästi osalenud.
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 06, 2007 5:37 pm    Teema: Vasta viitega

comma kirjutas:
S4 kirjutas:
Selles suhtes et tagavedu lõbusam on pean sinuga nõustuma
Ja kui 4 veoga veel profilt sõita oskaks oi-oi-oi

et kas ise oled proff jäärajal 4 veoga. või alles harjutad.


Ikka harjutan
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Ott
Satub siia tihti


Liitunud: 23 Okt. 2007
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn/Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 06, 2007 6:32 pm    Teema: Vasta viitega

endal jääraja kogemust ca 7 aastat, pea iga nv kui on võimalus talvel käin sõitmas. proovitud on esi, taga ja 4 vedu. Ja mitte yks kord. Vaidlus oli siin ,et hobujõud jääärjajal ja võit jäärajal. Kinnitan 100% et kui pole piike (on tavaline nael nt )siis üle 100 hobuse masinaga ei tee mingit aega paremaks, 100 hobust on piisav jõud et kurvis jõuda vedada ja sirgel käib kaas põhjas kets ringi. Mootor tuleb siis mängu kui on ma ei tea msi ime topplet paki naelad või piigid. esi ja tagu vedu- võidab see kellel kogemusi (kummid samad) juusutga ei tee midagi suurt. 4 veduga sõitnud kõigerohkem, esi ja tagaveolised jäävad kõik alati alla( piigiga jutt teine). Kindlasti on fakt see, et tagaveoga on nalja kõige rohkem ja ka kindlasti et sõita anatukene aega tava naast rehviga nt, peab olema kindlasti kogemusi kõvasti sest tagavedu väga tehniline. 4 vedu pakub nedale kõigerohkem naudingut sest kurvi läbimine on kiire ja palju trikke saab teha. (lemmik auto jäärajal on olnd toyota rav 4- raske küll aga kui valli paned tuled sealt samamoodi välja ka, päris jeep on uimane. Se talv peaks rallikale saama piigid, siis saab akata esisilda ka nautima :)
Kässeri kurvid ei paku naudingut mulle, seega kui seda ei kasuta on tyypiline et auto läheb kurvis otse.(va piik)

Minu arvamus ja kogemused...


Viimati muutis seda Ott (Teis. Nov. 06, 2007 6:41 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Ott
Satub siia tihti


Liitunud: 23 Okt. 2007
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn/Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 06, 2007 6:35 pm    Teema: Vasta viitega

ega siin vaielda polegi mõtet, igal omad arusaamad ja nõudmised, varsti ju jää maas ja eks siis kes tahab tõestab autot ja kogemusi ;)

(eelnevatest kirjades kasjutaja S4 päris minuga ühte meelt olnd)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 06, 2007 7:08 pm    Teema: Vasta viitega

comma kirjutas:
pets4524 kirjutas:
mida teadjad arvavad bmw 325 ix ist jääraja ja muidu kiirestisõitmise masina projekti toorikuks? e 30 kere siis. olen kuulnud et e 36 kere pidi olema 50/50 kaalujaotusega mis on minu jaoks sobiv aga kuidas suhtuda e 30 sse? jutt siis ikka korralikust ainult võistlemiseks mõeldud auto ehitamisest puuri ja kogu muu juurdekuuluvaga. kuidas veermikuosa vastu peab ja kuidas mootor kuuma andmisesse suhtub? rida kuus muidugi teeb esisillale valu ma kardan... Arvamused oodatud

minuarust eesti kiireim buumer just oli ix.
http://www.kordnik.pri.ee/album/v/yritused/auto/battery/IMG_7638.JPG.html
aga äkki ka eksin et se ix on.


vahepeal on jah IX vahepeal mitte :P sünnilt oli küll aga see esivedu annab tal jube tihti saba aga see selleks :) eesti kiirem bmw peaks ta tõesti olema, vurr on ka päris priske ju asjal peal :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 04, 2007 12:17 am    Teema: Vasta viitega

varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
tutt
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 475

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 04, 2007 1:35 pm    Teema: Vasta viitega

comma kirjutas:
varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis.


noh arvatavasti olen enda sciroccoga rajal
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
masinist
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 401
Asukoht: mujal

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 05, 2007 5:00 pm    Teema: Vasta viitega

comma kirjutas:
varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis.


Aga kopikal pole käimakasti
_________________
C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ccve
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 452

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 05, 2007 8:41 pm    Teema: Vasta viitega

masinist kirjutas:
comma kirjutas:
varsti varsti saab jäärajale kõigil pillid valmis.ja kes mida valis sis.


Aga kopikal pole käimakasti
Nagu ma aru saan on sul käigukast puudu ? Ma sobran ehk leian midagi ;)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 05, 2007 8:46 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ju ütlesin, et 01; 03; 011 kastid on samad. Sigull on UNIVERSAALNE.
Tagasi üles
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020