Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:32 pm Teema: Kui otstarbekas on tuunimine? |
|
|
Tekkis mõte uurida mida arvavad teised inimesed tuunimisest.
Kas see on vajalik? Milleks seda teha? On tuunimine hobi või eputamine või hoopis raha raiskamine?
Kui läheneda keskkonna vaatenurkast siis on see kahjulik. Kuskil tossavad korstnad sellepärast et toota midagi mis teeb auto võimsamaks , nägusamaks, erilisemaks jne Kuigi on auto juba tehasest väljunud juba nii et sellega saab väga edukalt liigelda.
Samas on tore et inimestel on hobid, aga kust jookseb piir ???
Kas piir on seal maal , kui suured on rahakotti rauad. Või kui suur on mõistus.
Mina oma autot ei tuuni ja ei plaani seda tegema hakkata. Hoian lihtsalt tehniliselt korras et ta mind alt ei veaks.
Välimu pole oluline, sest ega see autot A punktist B vii
Pigem olgu korralikud rehvid all, kui ilusad läikivad veljed. Sest need on kõigest mingid asjad mis ei taga turvalisust.
Mind lihtsalt huvitab mida arvavad teised klubi liikmed. Mis on tuunijate arvamused ja mitte tuunijate.
Kommenteerige julgesti! |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:40 pm Teema: |
|
|
esialgu on kysimus et kut läeb piir tuunimise ja mitte tuunimise vahel? Ex igalole oma piir. Tuunimine ple kindlasti mingi kasu saamise eesmärgil. Minu jaoks on see pigem hobi. Rahakott ple ka eriti suur , seega ehitan võimaluste piirides(suht visalt muidugi ja auto varusoa kallis ka). Minu jaoks a on tähtis auto juures omapära ja mugavus. Mina panen vaba raha auto alla, teine paneb joogi v millegi muu peale. Ex selles vähe eputamist ka ole a enamus ikka oma lõbu. Egas sellepääst muutu auto nuud ohtlikuks, pigem ikka turvalisemax(oleneb muidugi mida "tuunida"). Teist autot pyyan ka ikka korras hoida _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:42 pm Teema: |
|
|
Mõni võiks omale kõigepealt selgeks teha mida tähendab sõna tuunimine. Sama jutt kehtib minu kohta mis cartman ütles. HOBI ja lisaks veel juurde ELU. |
|
Tagasi üles |
|
 |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:45 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Mõni võiks omale kõigepealt selgeks teha mida tähendab sõna tuunimine. Sama jutt kehtib minu kohta mis cartman ütles. HOBI ja lisaks veel juurde ELU. |
Palun seleta minu kui võhiku jaoks lahti , mis on tuunimine?
Ma võib-olla olen valesti aru saanud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:47 pm Teema: |
|
|
igatahes toonklaasi, valuvelje ja igasuguste kleepekate kleepimine ple tuunimine. Edasine juba iga yhe enda otsustada. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:48 pm Teema: |
|
|
Tsiteerin:: | Kui otstarbekas on tuunimine? |
Kas seda saab üldse niimoodi "mõõta" |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:55 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Tsiteerin:: | Kui otstarbekas on tuunimine? |
Kas seda saab üldse niimoodi "mõõta" |
Äkki vastad ka küsimusele:
Palun seleta minu kui võhiku jaoks lahti , mis on tuunimine?
Ma võib-olla olen valesti aru saanud.
Ära vii teemat kõrvale. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
markku Vana tuttav
Liitunud: 26 Märts 2006 Postitusi: 815 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 9:59 pm Teema: |
|
|
paala kirjutas: |
Palun seleta minu kui võhiku jaoks lahti , mis on tuunimine?
Ma võib-olla olen valesti aru saanud. |
nonoh... sõna tuunimine tegelikult on totaalne släng. Põhimõtteliselt on asi ju eesti keeles "enda jaoks seadistamine" mille käigus muudetakse tehasekonditsioonis auto enda jaoks mugavamaks. Kas siis võimsuse, juhitavuse või välimuse järgi.
Põhimõtteliselt olen mina sõnatu :D
See on umbes sama, et ehitusfoorumis küsib üks vend a'la " Kas on otstarbekas teha ümberehitusi pärast korteri soetamist "
Kui mulle ikka meeldib, et mu autos on sees punane sisu mitte kollane... siis teen selle punaseks ! Kui inimene tunneb, et auto võiks vähe paremini peale käia siis võtab ta samuti midagi ette. Mõnele meeldib jälle et oleks madal auto. mida iganes ühesõnaga...
Ma pakun et ümberehitamine ei saagi olla 90% juhtudest otstarbekas rahalises mõttes. Aga kui hing nõuab siis pole midagi teha.. ja siis on asjal juba hindamatu väärtus. |
|
Tagasi üles |
|
 |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 10:01 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | igatahes toonklaasi, valuvelje ja igasuguste kleepekate kleepimine ple tuunimine. Edasine juba iga yhe enda otsustada. |
Aga sellised asjad käivad tuunimisega käsi käes, sest sinul endal on kah toonklaas ja kenad valuveljed. Ju siis ikka läheb tuunimise all kah
Aga ega ma ei süüdistagi kedagi, et see väär või vale. Pigem on see valikute küsimus, kes viib raha kasiinosse, kes alkohooli poodi , kes autu juppi pood, kes säästuhoiusele. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 10:08 pm Teema: |
|
|
Oled asjast õigesti aru saanud.
Igal oma huvid. Ja nii lihtne see ongi.
Minuarust pole näiteks kudumine ka otstarbekas, aga näe, lausa ringid on sellejaoks! _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 10:15 pm Teema: Re: Kui otstarbekas on tuunimine? |
|
|
paala kirjutas: | Kas see on vajalik? Milleks seda teha? On tuunimine hobi või eputamine või hoopis raha raiskamine? |
Mina ehitan autot, sest mulle meeldib. Tahan omada erilist autot, midagi mis jääks silma teiste seas hallis tänavapildis. Tuunimine on hobi, mille käigus paraku tuleb üsna palju raha raisata, sest seda raha näed sa sama palju kui oma kõrvu (peegli abita). Ja kui autot oled juba muutnud enda käe järgi, siis on tore sellega ju ka eputada, minu arust vähemalt. Minu jaoks pole tuunimine absoluutselt otstarbekas, kuna olen muutnud auto veelgi ebapraktilisemaks kui ta varem oli. Samas ma ei kahetse midagi ning iga sent ja töötund, mis on auto alla maetud, on asja eest! _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 10:30 pm Teema: Re: Kui otstarbekas on tuunimine? |
|
|
kaspar kirjutas: | paala kirjutas: | Kas see on vajalik? Milleks seda teha? On tuunimine hobi või eputamine või hoopis raha raiskamine? |
Mina ehitan autot, sest mulle meeldib. Tahan omada erilist autot, midagi mis jääks silma teiste seas hallis tänavapildis. Tuunimine on hobi, mille käigus paraku tuleb üsna palju raha raisata, sest seda raha näed sa sama palju kui oma kõrvu (peegli abita). Ja kui autot oled juba muutnud enda käe järgi, siis on tore sellega ju ka eputada, minu arust vähemalt. Minu jaoks pole tuunimine absoluutselt otstarbekas, kuna olen muutnud auto veelgi ebapraktilisemaks kui ta varem oli. Samas ma ei kahetse midagi ning iga sent ja töötund, mis on auto alla maetud, on asja eest! |
Tore kui inimestel mingi tegevus rõõmu pakub. Mulle teeb healt meelt teiste inimeste rõõm,
Lihtsalt panustage ka turvavarustusse, rehvid, pidurid, turvavöö oleks korras ja PEAL.
Olen ikka näinud autosid mis on erilisemad kui teised ja rehvid on alla arvestuse. Minu auto väärtusest 1/5 maksavad talverehvid. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Püh. Nov. 18, 2007 11:47 pm Teema: Re: Kui otstarbekas on tuunimine? |
|
|
paala kirjutas: | Olen ikka näinud autosid mis on erilisemad kui teised ja rehvid on alla arvestuse. Minu auto väärtusest 1/5 maksavad talverehvid. |
Tuuning algab piduritest! Jah, enda masinal on all uued rehvid, pidurid korras jne. Teiste eest rääkida ei oska. Tehniline pool ikka enne ja siis muu pudi padi! _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Esm. Nov. 19, 2007 7:08 pm Teema: Re: Kui otstarbekas on tuunimine? |
|
|
kaspar kirjutas: | paala kirjutas: | Olen ikka näinud autosid mis on erilisemad kui teised ja rehvid on alla arvestuse. Minu auto väärtusest 1/5 maksavad talverehvid. |
Tuuning algab piduritest! Jah, enda masinal on all uued rehvid, pidurid korras jne. Teiste eest rääkida ei oska. Tehniline pool ikka enne ja siis muu pudi padi! |
Väga tore kuulda et sa õigest otsast alustad, kuid suure osa alustab kiiruse ja võimsuse püüdmisest. See on fakt! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
Postitatud: Esm. Nov. 19, 2007 9:00 pm Teema: |
|
|
Kas mu silmad petavad või on avataril asuva auto ees nn kängururaud? Tehasest see auto sellega 99% tõenäosusega välja ei ole tulnud seega on seegi niiöelda tuuning ehk omale meelepärasemaks/sobilikumaks tegemine seega jah... Ei ole selle eest kaitstud keegi Mina tegelen sellega seetõttu et ma tahan et mu auto oleks 18 cm laiem, 5 cm madalam ja 8 cm pikem + veel terve hektar asju seega sellepärast et tahan. Summad on ammu üle keskmise eestlase aastapalga ja läheb veel teine samapalju juurde aga noh ei ole eriti kunagi old mingi säästuhoiuse inimene kuna ausalt - võidab see kellel surres rohkem asju on Ja teiste arvamus ei ole kunagi kottinud ja ei hakka selle pärast kunagi põdema ka mida keegi arvab sest õpetavad ikka tavaliselt alati need kes ise midagi ei tee ... ei ole autori pihta suunatud üldsegi mitte nii et  |
|
Tagasi üles |
|
 |
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Esm. Nov. 19, 2007 9:46 pm Teema: |
|
|
Ei oma seda autot mis pildi juba pea aasta aega:)
Tore et oma arvamust avaldasid , tore lugeda einevaid seisukohti.
Eks pealkiri tulebki ülesse ehitada nii et kütaks mingil määral kirgi :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
illukas Satub siia tihti
Liitunud: 1 Juun. 2006 Postitusi: 181
|
Postitatud: Esm. Nov. 19, 2007 10:59 pm Teema: |
|
|
Tuuning on minu silmis midagi enamat, kui lihtsalt toonklaasi ja moosiriiuli paigaldamine.
Tuunitud auto peaks olema harmoonilises kooskõlas iseendaga, st. et ei tohiks tulla sellist lauset, see auto on ilus aga vot see ....
Auto sisu, välimus, performance ja muusika peaksid olema omavahel seotud.
Miks tuunida, kes tuunib selleks, et
*olla eriline ja koondada tähelepanu
*palju aega
*saaks oskuse juurde
jne, niipalju kui inimesi, niipalju ka põhjusi...
Mida tuunitakse - kõikke, mõni nimetab toonklaasi paigaldamist ka tuuninguks, mõni ei arva üldse et midagi üldse tuuning oleks jne... mõni tuunib ainult mootorit.
Tuuninguks võiks siis nimetada ka välimuse, ja/või performance olulist erinevust standart seriaautost, see siis minu arvamus
ise hakkasin tegelema sellepärast, et ei olnud absoluutselt mingit kogemust auto keretööga, nüüd see mingil tasemel käpas ja selline hasart, et tahaks nagu erinevaks teha, ning erineda veelgi hallist massist, tahaks rajale ka mudugist, jalg iga päev surub vaikselt laua all  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Eix Aktiivne külaline
Liitunud: 8 Märts 2006 Postitusi: 99
|
Postitatud: Esm. Nov. 19, 2007 11:20 pm Teema: |
|
|
Mida mina siis sellest modimisest arvan. Arvan ka seda, et teatud modimised teevad auto ohutumaks nagu kangemad pidurid, madalam ja jäigem vedrustus,mõni paneb veel neljapunkti vööd peale ja isegi õige toonklaas teeb olemise paremaks. Valuvelgedega on nii, et mida kergemad nad on seda parem, sest iga vedrustamata kilo pidi võrduma mitmekordse vedrustatud massi kiloga (midagi sellist oli vist).Mootori timmimine on ju ka täitsa teretulnud asi juhul kui mootor on muidugi enne timmimist korras. Ja mis puutub välimusse siis mis saab mul olla sileda, läikiva ja maitseka auto vastu olla. Minujaoks on kleepsud ja sellised metssea karvad tuuning. Ülejäänud on modifitseerimine(vist). Ise ei ole sellega saanud tegeleda sest ei jätku raha ja müümisega tekkiks ka hiljem raskusi. Sedasi arvan mina. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
Postitatud: Esm. Nov. 19, 2007 11:29 pm Teema: |
|
|
Samas on see "oluline erinevus tehasekonfiguratsioonist" just see mis mingil ajahetkel sunnib mind oma sõidukit eesti registrist kustutama ja taasregistreerima lätti või leetu kus ei panda nii pahaks minu "omavolilist ümberehitust kõigis valdkondades" Viljandi ark inimene minu plaani kuuldes mis ma teen ja tahan muuta (pidurid, mootori võimsus, kubatuur, mehaaniline ülelaadimine, veoskeem, kere gabariididmuutuvad oluliselt, stanged, sisse ja väljalaskesüsteem, tuled, sisustus, lsd uksed jne) raius iga jumala asja peale ei saa ei tohi ei või aga mulle nii meeldib ja lõppudelõpuks teen ikkagist endale ja kui siin ei sobi tuleb olude sunnil mujale minna - veel üks näide nn tuunimise ebapraktilisusest kasvõi materjaalsel poolel Eelkirjutajaga 105 % nõus sellest seisukohast et uus velg ja toonkile ainuüksi ei peaks olulist tuuningu nime kandma ja kogu lõpptulemus peaks olema harmoonias |
|
Tagasi üles |
|
 |
|