Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
siilike2 Aktiivne külaline

Liitunud: 15 Juun. 2006 Postitusi: 60 Asukoht: Tallinn,Laagri
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 3:17 pm Teema: Kollane audi a6 |
|
|
Elasin kunagi viljandis ja nägin seal tihti üht tibukollast audi a6.
ja nüüd on se müügis http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=429772
Et kas keegi teab seda isikut kes müüb ja on ta mingi rallimees või hästi hoidnud seda autot?
need 2.5td pidid väga nõrgad mootorid olema kui pole hästi hoitud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Focun Satub siia tihti

Liitunud: 22 Mai 2006 Postitusi: 254 Asukoht: Peetrimõisa
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 4:14 pm Teema: |
|
|
Raelis tegelane , Hüüdvat teda Raud ja usun ,et auto väga hästi hoitud. _________________ unistused pildil |
|
Tagasi üles |
|
 |
rain290 Vana tuttav

Liitunud: 10 Sept. 2006 Postitusi: 328 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 4:46 pm Teema: |
|
|
Ta oli ennem mu naaber
täpsemini on tal nimeks Kaido Raud
vahepeal sõits tema ning vahepeal naine tal
Nagu Focun juba mainis siis Auto on tõesti hästi hoitud ja hooldatud _________________ Vene riistad, USA riistad, ikka Taivaanis tehtud |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 4:51 pm Teema: |
|
|
Minu teada on kõik audi V6 mootorid saastad olnud. Alati on mingeid probleeme ja need pole odavad probleemid. |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 5:42 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Minu teada on kõik audi V6 mootorid saastad olnud. Alati on mingeid probleeme ja need pole odavad probleemid. |
saast oled ise HOOLDUST tuleb teha ka norm ikka. _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 6:47 pm Teema: |
|
|
Selline isiklik sõimamine lõpeta küll ära. Need mootorid ei pea vastu, nad lihtsalt lagunevad. Käid hoolduses või mitte.
Sul on omal ka vist audi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
siilike2 Aktiivne külaline

Liitunud: 15 Juun. 2006 Postitusi: 60 Asukoht: Tallinn,Laagri
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 6:59 pm Teema: |
|
|
ma olen ka kuulnud et need jube õrbnad mootorid ja kui korralikult ei hoolda siis läheb sinna vägapalju raha mingihetk sisse. |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 7:00 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Selline isiklik sõimamine lõpeta küll ära. Need mootorid ei pea vastu, nad lihtsalt lagunevad. Käid hoolduses või mitte.
Sul on omal ka vist audi. |
mina olen nõus sinuga, v6 see klapisüsteem pidi ikka väga jura olema. Tean 2te reaalset juhust juba. |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 7:14 pm Teema: |
|
|
Tegin ka ise vea sisse. Täpsustan ennast. Tegemist siis just diislitega.
Tsiteerin saabnetist üht kodanikku, keda hästi tean. (isuzu mootor on uuematel Saabidel, sellel tüüp viga küljes ja seega läheb samase kategooriasse mis vag diisel V6, ehk siis pole töökindel).
Kahest margist, mis valikusse pandud, on kaks ebaõnnestunut.Mootorite pärast.See Izuuuusu on probleemne ja teda võib tohterdada, aga ehituslik viga ei kao.Kuidas on selle modifitseerimisega, ma ei tea, aga kui see hülsi põhi on selline, siis häda ei kao.
Sama lugu - võib-olla ka hullem, on selle WAG-i V6 diisliga.See on sündinud värdjana.Nende mootorite remondil ei paista lõppu.Erinevad detailid lõppevad ja alla viiekohalise numbri ei toimu seal mingit remonti.Mul otsis üks tuttav autot ja tahtis seda sama v6-t.Mina räägin talle, et hoidku eemale, aga ta ei saanud ilma selleta.Paari kuu pärast investeeris mootorisse 40 000.-.Nende v6 rõõmudest võid lähemalt lugeda audiklubi lehelt.
See ei ole kõik siin lõplik tõde.On ka nende autodega sõidetud ja mõned ka kestavad.Aga arvestama peab lagunemise ja väga kalli lagunemisega ja kordades suurema tõenäosusega, kui paljude muude mootoritega. |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 8:02 pm Teema: |
|
|
no kui 200tkm hooldus on tehtud nii nagu ette n2eb tehas, siis pole ju probleemi :) Aga noh kui tegematta siis arvesta "kerge" väljaminekuga :) tehas näeb ette, et peale 200tkm vahetada nukad jms jama seal sees. ühe nuka hind on ca 5k ja neid on 4, et sinna l2heks juba ca 20kilo + muu padi :) Auto ise kena |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 8:34 pm Teema: |
|
|
Auto kohta halbu sõnu minu poolt ei tule. Äärmiselt hästi hakkab tumedas massis kollane silma. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 8:41 pm Teema: |
|
|
TopFuelFunnyCar kirjutas: | Tegin ka ise vea sisse. Täpsustan ennast. Tegemist siis just diislitega.
Tsiteerin saabnetist üht kodanikku, keda hästi tean. (isuzu mootor on uuematel Saabidel, sellel tüüp viga küljes ja seega läheb samase kategooriasse mis vag diisel V6, ehk siis pole töökindel).
Kahest margist, mis valikusse pandud, on kaks ebaõnnestunut.Mootorite pärast.See Izuuuusu on probleemne ja teda võib tohterdada, aga ehituslik viga ei kao.Kuidas on selle modifitseerimisega, ma ei tea, aga kui see hülsi põhi on selline, siis häda ei kao.
Sama lugu - võib-olla ka hullem, on selle WAG-i V6 diisliga.See on sündinud värdjana.Nende mootorite remondil ei paista lõppu.Erinevad detailid lõppevad ja alla viiekohalise numbri ei toimu seal mingit remonti.Mul otsis üks tuttav autot ja tahtis seda sama v6-t.Mina räägin talle, et hoidku eemale, aga ta ei saanud ilma selleta.Paari kuu pärast investeeris mootorisse 40 000.-.Nende v6 rõõmudest võid lähemalt lugeda audiklubi lehelt.
See ei ole kõik siin lõplik tõde.On ka nende autodega sõidetud ja mõned ka kestavad.Aga arvestama peab lagunemise ja väga kalli lagunemisega ja kordades suurema tõenäosusega, kui paljude muude mootoritega. |
Peale 2004a on lastehaigused ravitud 2,5l-v6 mootoritel.Wag seerial see 2,5-V6 esimene V6diisel ültse ,mis tuli alates aastast 97-lõpp.Kuid uus 3,0-v6 mootoriga isendid rohkem kui pommikindlad.400000+km ei ole veel sellele mootorile mingi probleem 3,0mootorid on kettiga.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
TopFuelFunnyCar Külaline
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 8:45 pm Teema: |
|
|
Selge, saime kõik targemaks. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Dets. 02, 2007 9:25 pm Teema: |
|
|
täitsa õiged jutud siin, üldiselt tulekski kohe ostu eelnevalt klapikambri kaan maha võtta ja nukka vaadata, kui seal sooned sees siis pole mõtet ostma hakata, see kas tähendab suurt läbisõitu või siis kehva õliga palju sõitmist.
Mul endal juba teine 2,5 VAG Diesel. Üldiselt ei kurda... aga lärmakad on nad küll vs uued mootorid.
PS! Tegu pole kaugeltki mingi ökonöömse mootoriga ! _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Esm. Dets. 03, 2007 8:20 pm Teema: |
|
|
raha v2he ja otsid pommkindlat varianti, siis 1.9TDI abiks :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
|