open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

BMW 325ix 86
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 20, 2009 5:27 pm    Teema: Vasta viitega

Robinson kirjutas:
Sake kirjutas:
Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24

Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi.


Sa sebi selline asi tulevikus külge kkk24/7200(RS2 originaal turbo) tuleb taha samal ajal mis kkk24 kuid rõhku saad keerata sinna 1,6 puhast.Seda siis muidugi, kui muud asjad jonksu saad ja pilli seadesse.


see tundub päris hea turbo.
tahaks jah juba peale keerata vaikselt....
muidugi paha see, et orig surveastmega pill. 9,7 võiks olla 8,8
et seal üle 1,2bar-i keerata. samas arvatavasti saab süütega timmida et detonatsiooni ei tekiks. ja arvatavasti hetkel veel vähem kui 0,8 bari, kuna ükspäev keerasin maha wg-st kui süütepool hakkas jamama.... peaks tagasi peale keerama:D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 20, 2009 8:34 pm    Teema: Vasta viitega

9 - 9.5 on väga hea. Ei pea viima surveastet "kuuekümnendate" aastate tasemele. Tänapäevased mootorijuhtimissüsteemid on piisavalt kiired, et hoiduda kõige õudsamast.

Mul 9.0 ja rõhk 2 bar. Õieti seadistatud mootor ei lähe detoneerima.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 20, 2009 10:55 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
9 - 9.5 on väga hea. Ei pea viima surveastet "kuuekümnendate" aastate tasemele. Tänapäevased mootorijuhtimissüsteemid on piisavalt kiired, et hoiduda kõige õudsamast.

Mul 9.0 ja rõhk 2 bar. Õieti seadistatud mootor ei lähe detoneerima.


jah eks ta on. tahtsimegi täna häälestada haapsalu lennukal. aga kukkus välja see








Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 20, 2009 11:12 pm    Teema: Vasta viitega

Snow drift, mahe.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 08, 2010 10:19 am    Teema: Vasta viitega

nii... eelmine nv sai käidud Haapsalus jääraja võistlustel..... kuna ei läinud kõige paremini panin vihast oma veljed koos rehvidega müüki(sest need selgelt liiga laiad jääraja jaoks)
algul tahtsin raha võisiis 14"plekid+komp. et osta tutikad rehvid
kokkuvõttes sain diili 14" valukad+sisse sõidetud rehvid(naelad ilusti väljas ja 100% alles) ning raha veel peale.
veljed muidugi mingid iludused pole.... aga nüüd peaks jääpeal ka pidamist olema....
pilt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Jan. 09, 2010 3:01 pm    Teema: Vasta viitega

uued rehvid peavad ikka noo ma ei tea..... mingi 7x paremini.... nüüd saab ikka pidurdada jää peal... enne oli mingi lõbus lohisemine.....
tegelt on ikka hea... kui jeebimehed, üritavad "rullnokale" lumes naha üle kõrvade tõmmata.... aga kui endal seesama nahk üle tõmmatakse.... ja järgmise foori all läbi toonkile kaks suurt valget tõllaratast paistavad... paneb muhelema küll.... kui keegi lumes kinni siis abist keeldutakse ka kiiresti kuidagi...
autost niipalju: tulemas... korralik sportsidur ja korv.... et saaks selle jõu maha kah.... hetkel ongi maantel kaks varjanti(vähemalt vana rehviga) kas rattad ringi või sidur libiseb....
lootsin lükata kevadesse.... aga nuh ei õnnestunud..... 1 ja 2 käik head... alates 3-ndast paha....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 21, 2010 10:26 am    Teema: Vasta viitega

eile saabus soomemaalt labadega siduriketas:

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 21, 2010 7:19 pm    Teema: Vasta viitega

Pole eriti labadega kettaga kursis aga millepoolest see parem on,kui tavaline ketas ? Tugevam clamping force ? Pinda ju oluliselt vähem,kui ringis kettal.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 22, 2010 1:03 am    Teema: Vasta viitega

Vaevalt et sellel kettal hõõrdetegur oluliselt parem on. Ketas ju ise ei hoia, isegi kui seal head katted peal on. Korv tuleb kõvema survejõuga soetada. Selle ketta plussiks on puuduvad leevendusvedrud, mis toekama pöördemomendiga autodel muidu lahti loksuma kipuvad. Kena ketas muidu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 22, 2010 10:48 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Pole eriti labadega kettaga kursis aga millepoolest see parem on,kui tavaline ketas ? Tugevam clamping force ? Pinda ju oluliselt vähem,kui ringis kettal.


Vot see pidigi parem olema, et korv suudab selle väikse pinna paremini kinni "pigistada". (väidetavalt)ja katted ka ikka seal oluliselt asjalikumad minuarust....
korviga selline lugu kaa, et hooratas läks treiali juurde, et korvist maks välja võtta.... ei võta lambist neid asju... kõik on järgi proovitud....
eks paistab, mis saab.... kui see lahendus ei sobi eks siis paneb karmima korvi ka veel lisaks...
hetkel lootsin säästa tulevikuplaanide jaoks lihtsalt vähe raha...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 22, 2010 5:42 pm    Teema: Vasta viitega

Ma tegin veel odavamalt. Panime stock korvile ühe vedru lisaks. Praegu on stock ketas sees, see on omakorda ilgelt kulunud aga ei libise. Kogu töö maksumus 100 eek.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 09, 2010 10:14 am    Teema: Vasta viitega

uus sidur all juba paar nädalat. päris heaks sai.
kogu möllude jms. käigus sai "kogemata" uus mootor omale ka veel ostetud.
sellega juba tõsisemad plaanid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Märts 26, 2010 10:26 am    Teema: Vasta viitega

Kirjutaks kah, mis vahepeal toimunud.
hakkasin mõned päevad tagasi siin oma järgmist mootorit lammutama.
Kusjuures tuli välja, et see mootor Viljandist pärit. Kui jõudsin plokikaane maha võtmiseni üllatusin suuresti. silindrites veel originaal hoonimis jäljed alles, mitte mingit kulumist... kindluse mõttes mõõdan üle... aga meeldiv üllatus ikkagi.... kui silindrid mõõdetud saab teha nimekirja vaja minevatest juppidest. kaane viin nüüd tegemisse. Ühesõnaga hakkas töö uue ja parema nimel. Kui aus olla siis hetkel peal olevat mootorit olen ikka püüdnud hoida. Sest ei teinud ma ju mootoriga midagi pmst, kui sai turbo peale pandud. Jäärajal olen küll mõned korrad käinud. Aga olen käitund hästi taga.
Nüüd tahan kindlapeale teha mootori, et ei peaks põdema.
Pilt ka tulevasest, pooleldi lahti võetult:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Reede. Märts 26, 2010 11:45 am    Teema: Vasta viitega

Millega täpsemalt tegu? Ehk annad mõningaid vihjeid:)
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Märts 26, 2010 11:51 am    Teema: Vasta viitega

ma kunagi oma M20B25 võtsin ka lahti, 401 000km ODO peal ja mootor nägi seest väga tutikas välja. Samuti alles hoonimisjäljed sees. Paistab vöga kvaliteetne mootor olevat.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 02, 2010 1:03 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Millega täpsemalt tegu? Ehk annad mõningaid vihjeid:)


Mootor jah M20B25, ehk siis originaal IX oma...
Hetkel plaan selline nr. 400-hp miinus kuna... 400 on selline maagiline number, kuhumaani peaks veel esidiffer kestma.
et üle minna peab juba hakkama esidifriga midagi välja mõtlema....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 03, 2010 5:21 pm    Teema: Vasta viitega

leidsin video sellest kuidas haapsalus jääl käisin sellel aastal esimest korda.
Väga mõnusalt iseloomulik hääl jäänud peale... pole mingit ülmelärmakat sumpsi(see muidu 2,5" ja ühe lõpupütiga) vaid turbo ja blow-off laulavad üksteise võidu :)
http://www.youtube.com/watch?v=wo2D1o_HmoE
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 04, 2010 6:40 pm    Teema: Vasta viitega

BOV teeb oma tööd eeskujulikult Mis firma toodang, kui saladus ei ole? Me @ räigelt likes, kui asi töötab iga väiksemagi muutuse peal mitte ainult siis, kui juba viimane häda käes
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 04, 2010 10:38 pm    Teema: Vasta viitega

pets4524 kirjutas:
BOV teeb oma tööd eeskujulikult Mis firma toodang, kui saladus ei ole? Me @ räigelt likes, kui asi töötab iga väiksemagi muutuse peal mitte ainult siis, kui juba viimane häda käes


See mul ostetud carshopist. HKS replica, mingi 600.- äkki maksin selle eest. see ei ole see mis db-hp-s müüakse...
alguses ta mul üldse ei töödanud.... võtsin ikka paar korda lahti enne kui ta laulma sain
täpselt selline on mul ka nagu siin pildil.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 04, 2010 10:46 pm    Teema: Vasta viitega

Ei tasu replicaid osta, eestis väga paljud nendega jamanud...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 1:07 am    Teema: Vasta viitega

ul sama ja lekib kus kurat, kõik kohad pm, päris palju sai vaeva nähtud , et enamvähem toimiks.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 1:59 am    Teema: Vasta viitega

Heh, Erki autoga oli huvitav kui sisselaske rõhu testi tegime. Minul kella peal 2 bar, tal kella peal 1 bar. Ülejäänud jooksis kõik välja
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 8:26 am    Teema: Vasta viitega

Kahjuks ei tea mis aja pealt lekkima on akkanud, vb uuena enamvähem toimis.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 9:34 am    Teema: Vasta viitega

jah eks ta ole....
ma jälle mõtlen, et sellised, mis ei mõju otseselt mootori tööle.
seal hulgas ka BOV võivad hiinakad olla... mõtetu on osta 4k eest lihtsalt vilistajat kapoti alla... kui reaalsuses saaks ka ilma selleta hakkama.
Aga ntks kütuserõhu regulaator,pihustid,pump,wastegate. need olgu kas originaalid või siis firmakad... mul kõik peale pumba mingite pillide originaalid(pump Bosh 044)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 9:41 am    Teema: Vasta viitega

Kunagi mingeid tyhikäigu vms probleeme on siis esimesena raudselt tsekka see bov yle. Nagu Dori ytles , läx minu omal , läbi bovi, pool rõhku kaduma, päris ulme
Aga see vist popikas bov, kas Maik isegi mitte algul seda ei vaadanud
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 07, 2010 9:20 am    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Kunagi mingeid tyhikäigu vms probleeme on siis esimesena raudselt tsekka see bov yle. Nagu Dori ytles , läx minu omal , läbi bovi, pool rõhku kaduma, päris ulme
Aga see vist popikas bov, kas Maik isegi mitte algul seda ei vaadanud


ei tea jah....ega muidu ei ole sul sama.... vähemalt mul ei saa seda kasutada by-pass-ina... muidu see peaks olema nendest hiinakatest töökindlaim.... kui vähe modida.... põhijama, et ei tea kunagi, mis vedru sees on... osad on pidanud sisse teise vedru juurde panema, ma pidin just maha lõikama ühe ringi.... mul see kah muikdugi, et pole tühikäigu mootorit ja segusiibriga on paika keeratud tühikäik.... (väiksem vaakum)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 07, 2010 10:16 pm    Teema: Vasta viitega

No mul maksis blowoff konkreetselt üle 4k samas ma tegin endale konkreetselt selgeks mis juppide pealt EI SAA kokku hoida ja ju. Kui tahta parimat häält, performancet jne. Tõtt öelda ega engine pealt neid väga palju ei olegi... võib ju mõelda,et okei, võib ju osta 6-8x neid fuffel blowoffe ....aga see jama ja närvikulu lõpuks... preagu 1 ost ja üle aasta juba muretu olnud.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 08, 2010 9:35 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
No mul maksis blowoff konkreetselt üle 4k samas ma tegin endale konkreetselt selgeks mis juppide pealt EI SAA kokku hoida ja ju. Kui tahta parimat häält, performancet jne. Tõtt öelda ega engine pealt neid väga palju ei olegi... võib ju mõelda,et okei, võib ju osta 6-8x neid fuffel blowoffe ....aga see jama ja närvikulu lõpuks... preagu 1 ost ja üle aasta juba muretu olnud.


Õige on muidugi osta originaale. Ma ei ütle midagi selle kohta.Blow off muidugi performancei ei mõjuta... senikaua kui ta ei leki sinu puhul. sest sinul charger ei kaota pöördeid, kui BOV ei avane... see turbokate laks, et siis järgmisel käigul peab turbo jälle hakkama pöördeid koguma. Ma arvan, et sa tead seda ise ka väga hästi.... ilmselt käib BOV ikka sull hea hääle alla... ja jagu näha on ka rahakoti vahed suured.
Sa ostad uusi pibinaid. Ma proovin igalt poolt nipitada... muidugi jääb alati risk... kui aga asi toimib... mix ka mitte.
Lihtsalt ei jaksa.... Ma ei kujuta ette, kui kõik tutikad firmakad ostaks.... siis ehitakski masinat mingi kolm aastat.... krt ei ole kannatust... samas ei taha kõike raha ka auto alla panna...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 08, 2010 11:23 am    Teema: Vasta viitega

Blow off on jama. Kõige parem on Anti Surge kojaga turbo. Milleks on vaja torudes olev rõhk välja lasta? Minul on ilma bov-ita, kui rõhk üleval, siis ka käiguvahetusel rõhk säilub ja järgmise käiguga on KOHE rõhk olemas. Ei pea hakkama midagi koguma ega ootama.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 08, 2010 12:09 pm    Teema: Vasta viitega

Ja pedaali järgi andes on sound palju meeldivam, kui tavaline vile või lekkimist meenutav heli
_________________
Autoremont, keretööd, värvimine, metallitööd, aretustööd ja varuosad! Köst Coast Customs
Jakobsoni 75; Tel 5579095
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 08, 2010 1:01 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
käiguvahetusel rõhk säilub ja järgmise käiguga on KOHE rõhk olemas. Ei pea hakkama midagi koguma ega ootama.


...KOHE käivad rattad tühja, ei ole pidamise lootustki

Vägev masin Kalev... eks ootame aega mil käigukast või esidiffer järgi andma hakkavad . Kui Vilj või Tartu satud sellega, siis anna teada ja tee sõitu!!
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 08, 2010 3:15 pm    Teema: Vasta viitega

Ma tahaks ka proovida Kalev pane pardi vile sinna
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 08, 2010 6:46 pm    Teema: Vasta viitega

Kalev ma kasutasin ka väikest järelmaksu teenust nö, sestap saigi kiirelt kõike tellida ja osta. Nö. reaalset cashi ostuhetkedel ei olnud alla küll panna(mida eesti palga juures oodata muud ongi..) . bov,pihustid ja miskit oli veel mis olid suht kirved asjad.

Nipitades ja asju odavamalt ostes (ka siis oleks odavamalt saanud ,kui mul raha oleks olnud endal ) arvan,et kokku mingi ligi 5- 7k oleks odavamalt saanud kogu selle projekti...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 8:48 am    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
DoriMaster kirjutas:
käiguvahetusel rõhk säilub ja järgmise käiguga on KOHE rõhk olemas. Ei pea hakkama midagi koguma ega ootama.


Maik kirjutas:
Kalev ma kasutasin ka väikest järelmaksu teenust nö, sestap saigi kiirelt kõike tellida ja osta. Nö. reaalset cashi ostuhetkedel ei olnud alla küll panna(mida eesti palga juures oodata muud ongi..) . bov,pihustid ja miskit oli veel mis olid suht kirved asjad.

Nipitades ja asju odavamalt ostes (ka siis oleks odavamalt saanud ,kui mul raha oleks olnud endal ) arvan,et kokku mingi ligi 5- 7k oleks odavamalt saanud kogu selle projekti...


Tuleb välja, et ikkagi kõik me oleme inimesed.


...KOHE käivad rattad tühja, ei ole pidamise lootustki

Vägev masin Kalev... eks ootame aega mil käigukast või esidiffer järgi andma hakkavad . Kui Vilj või Tartu satud sellega, siis anna teada ja tee sõitu!!


Vot selle ärasõnumise eest pipart su keelele....
Suured suverattad võtsid endaoma.... Esidiffer otsustas öelda eilse paugutamise peale EI. Ja käis pauguga laiali....
Päris naljakas oli tegelt..... Startisin põhjagaasiga... hetkeks vedas... ja siis nagu oleks midagi suurt juhtunud, tõmme kadus, pööre põhjas..... siis nägin silmanurgast, et koobas suitsu täis hetkeliselt....
lasin edasi... päris huvitav kui ikka kolme esimese käiguga pidamist pole... aga samas minuarust ikka start nüüd mage...
Peab minema difri eluea pikendamise mõttes tagasi 235/40 R17 pealt 205/40 R17 peale....


Viimati muutis seda Sake (Reede. Apr. 09, 2010 12:08 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 11:48 am    Teema: Vasta viitega

Difri eluea pikendamine, ära stardi põhjagaasiga kui on 4vedune. Ja sidur peax ikka olema nõrgim koht systeemis.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 10:12 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Difri eluea pikendamine, ära stardi põhjagaasiga kui on 4vedune. Ja sidur peax ikka olema nõrgim koht systeemis.


aga nii see ongi, kui ühe nõrga koha likvideerid(minu puhul sidur) siis võib järgmine lüli alla anda(minu puhul differ).

aga jah... see põhjaga startimine jah lõhub... aga krt... ilma selle stardita ei ole ka 4wd-l mõtet.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 10:16 pm    Teema: Vasta viitega

Kas lasid enne starti kõik hammikad pinge alla või päästsid siduri järsult?
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 10:28 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
Kas lasid enne starti kõik hammikad pinge alla või päästsid siduri järsult?


Eks ikka jah järsult alati järsult!! ega see esimene start polnud mul põhjaga.... noor ja roheline, nagu ma olen, ega enne ei kuula teisi,kui pilpad taga.... eks uue difriga juba käitub natuke paremini ehk
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 09, 2010 11:29 pm    Teema: Vasta viitega

Nõrgim koht peaks olema rehv - siis on normaalne ja jupid kestavad. Nagu mul näiteks. Paneks aga 12" laiad veljed ja 325 rehvid ... või slikid ja stardiks siis - vaevalt,et siis see stock sidur kaua kestaks. Preagu lihtne. no traction :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 5:27 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Nõrgim koht peaks olema rehv - siis on normaalne ja jupid kestavad. Nagu mul näiteks. Paneks aga 12" laiad veljed ja 325 rehvid ... või slikid ja stardiks siis - vaevalt,et siis see stock sidur kaua kestaks. Preagu lihtne. no traction :D


pean sama teed minema talvel tundus 14"-tega ikka ulmevõimas pill kaua ei saanudki sõita suvekatega..... nädalake äkki :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 7:37 pm    Teema: Vasta viitega

Paigalt võtt on tõesti kirjeldamatu. Kahju, et nii läks. Kolme päevaga kahest masinast jagu saada... ULME
Ehk saad kiirelt liikuma uuesti ja Volvol vaheta õli ära :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 8:22 pm    Teema: Vasta viitega

Ma olen isiklikult alati kaalunud mingit kõvat audit(kuna bmw esisilla differ on legendaarselt mittevastupidav) aga jah.. jupid ei pea stock autodel siiski vastu ja suht kirveks läheb sellise võimsa 4 veolise pidamine,kui tahta startida võimsalt... ilusaid alternatiive on aga väga vähe.

tegelt kui kuldset camarot ostsin siis oli ostu teine variant universaal 300+kw audi. Täiesti igav ja mõttetu aga noh vähemalt 4 vedu ja võimas :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 8:34 pm    Teema: Vasta viitega

eks jah.
ma ka Audi peale mõelnud, kuid kaaluvõit ja mootori asetus on mu otsuse BMW-ni viinud.
Samuti see, et näed, esidiffer katki, aga sõita saab ikka :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 9:12 pm    Teema: Vasta viitega

Laske olla, Kalev tee oma bemarit edasi, see on mahe pill IMO. Seda teed SINA, mitte ei tee teised. Aga kohalt stardi kohta nii palju, et WRC-s käib asi nii, et hoitakse kõik hammikad ja võllid pinge all, siis ei teki seda järsku pauku. Ühesõnaga libistad sidurit, sa ju tunned kui auto tahab liikuma juba hakata.

Thumbs up!
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 10, 2010 10:35 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
Laske olla, Kalev tee oma bemarit edasi, see on mahe pill IMO. Seda teed SINA, mitte ei tee teised. Aga kohalt stardi kohta nii palju, et WRC-s käib asi nii, et hoitakse kõik hammikad ja võllid pinge all, siis ei teki seda järsku pauku. Ühesõnaga libistad sidurit, sa ju tunned kui auto tahab liikuma juba hakata.

Thumbs up!


Toetus alati hea ja meeldiv. Tõesti tore julgustavaid sõnu ka saada! tglt see, et uue siduriga ntx aja peale sõites väga reaalne sedasi valestarte saada.
kuna uuel siduril hõõrdetegur oluliselt suurem... ei libise sujuvalt vaid kakub konkreetselt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 11, 2010 12:20 am    Teema: Vasta viitega

imho on sellega suht keelatud libistamine...seega järsud stardid on tulevik.
Samas minu start üle 2000rpm on täis mõttetus näiteks...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 11, 2010 10:58 am    Teema: Vasta viitega

Isegi pinge all hoides peax bemmi differ lendama, Väänet vist tunduvalt rohkem kui stockis? Kalev annad ehk väände numbreid stockis ja ehk ka praeguseid(umbes mis võix olla)? Maik, et sinu auto saax sama reaalse valu difrile kui kalevi bemmil siis peax ikka suht ulme slik sul all olema, nii, et ei anna ikka võrrelda.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 11, 2010 12:49 pm    Teema: Vasta viitega

originaalis oli 222Nm
Aga hetkel peaks kuskil ~400Nm võibolla peale võibolla alla.
Max Nm enne oli 4300rpm juures nüüd hakkas sidur libisema nõks alla 3000rpm... ehk seal peaks siis olema suht laes juba.
Ennem SR-i avalaksu tahaks veel seadistada kah....
eks näis, paremaks peaks päris palju saama, kuna hetkel seade ikka väga algne..... segu kiirendades 10 kandis,
eesmärk oleks sõita tänavarehviga alla 14 sek.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 11, 2010 6:38 pm    Teema: Vasta viitega

Kas tänavarehv tuleb sellist mõõtu mis hakkab kohapeal ringi käima, et muud asjad kestax v hoiad lihtsalt tagasi stardiga?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 11, 2010 10:32 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Kas tänavarehv tuleb sellist mõõtu mis hakkab kohapeal ringi käima, et muud asjad kestax v hoiad lihtsalt tagasi stardiga?


arvatavasti väiksem rehv jah.....ega nende 17" 235/40 rehvidega 1 käiguga ikka korraliku stardi puhul käivad rattad ka suht tühja.... ja rahulikult startides lõpus kah tühja.
täna sain juba uue difri kah kätte.
Homme läheb alla....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 4

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024