open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

BMW 325ix 86
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Teis. Nov. 25, 2008 9:41 pm    Teema: Vasta viitega

irw :D kes mind teab ja tähele pani siis mina seal sangas ei olnud... ja asi tõesti proosaline....see kutt aitas mul masinat ehitada ja tal jäi oma viiene kinni ning ma laenasin talle oma masinat..... mul lasi esimene vasak rehv läbi ja seesama kutt tegi korda mul selle Pesuri boxis ning oma lohakusest jättis poldid lahti.... edasine on juba videolt näha
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 14, 2008 5:32 pm    Teema: Vasta viitega

Sake kirjutas:
irw :D kes mind teab ja tähele pani siis mina seal sangas ei olnud... ja asi tõesti proosaline....see kutt aitas mul masinat ehitada ja tal jäi oma viiene kinni ning ma laenasin talle oma masinat..... mul lasi esimene vasak rehv läbi ja seesama kutt tegi korda mul selle Pesuri boxis ning oma lohakusest jättis poldid lahti.... edasine on juba videolt näha


junga oli roolis :D `?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 15, 2008 8:57 pm    Teema: Vasta viitega

junks jah roolis... sa ka teda tead?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Esm. Märts 02, 2009 9:25 pm    Teema: Vasta viitega

Nunii,
siin Maik ehitab oma pilli, mõtlesin, et peaks kah suveks mõne lisajõu juurde timmima...
Ühesõnaga ostsin omale turbo milleks KKK K26 välise wastegate-iga
sellega tuli kaasa ka mingisugune kolle, aga selle peab ümber vähe tegema... või teeme uue... eks näis täna ei viitsind enam süveneda väga sellesse. Suurte tööde käigus vahetan eest amordid ja esimesed pooltelje välimised otsad tugevamate vastu, väljalaske teen uue täies pikkuses. Selle kuu lõpuks peaks masin uuesti liikvel olema.
ühesõnaga mõni pilt:

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Esm. Märts 02, 2009 9:29 pm    Teema: Vasta viitega

Eeskuju on sul olemas. Knowhow-st puudust ei tohiks tulla.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Esm. Märts 02, 2009 9:47 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
Eeskuju on sul olemas. Knowhow-st puudust ei tohiks tulla.

eeskuju jah päris kõrgest klassist :D Knowhow kohapealt, esimene pilt tehtud Pesuri Garaazis Eero töötab meil kõrval garaazis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Märts 27, 2009 10:59 am    Teema: Vasta viitega

lähevad alla ka uued õõtsad koos uute pukside ja sarniiridega

vaikselt vidinad koos.... otsin veel pihusteid ja pensu pumpa... kui need käes... laon masina kokku... vahepeal lasin ka õli äravoolu teha karterisse...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 27, 2009 11:03 am    Teema: Vasta viitega

milliseid pihusteid vaja
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Reede. Märts 27, 2009 4:25 pm    Teema: Vasta viitega

Sake kirjutas:
junks jah roolis... sa ka teda tead?


kes jungat ei tea siis :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Märts 28, 2009 11:27 am    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
milliseid pihusteid vaja


esialgu kas BMW E34 3,5l mootori või siis E36 2,5l omad... 6tk muidugi...kui hea hinnaga pakkuda suurema tootlikkusega siis võib võtta ka.... aga muidu nendest küll.... pole mõtet raha lihtsalt tuulde loopida...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Märts 28, 2009 12:09 pm    Teema: Vasta viitega

EE tahtsin just teada mis tootlikusega?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Märts 28, 2009 1:39 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
EE tahtsin just teada mis tootlikusega?


sinna 200cc kanti.... hetkel ei taha suuremaid panna, kuna aju jääb originaal ja suurematega tekkib probleem üle ujutada.... eks võtab alguses mingid ära.... kui jääb puudu ostab suuremad..... aga ei usu...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Märts 28, 2009 2:15 pm    Teema: Vasta viitega

Mis see reaalne jõud siis ka on nende pihustitega
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Märts 28, 2009 3:42 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Mis see reaalne jõud siis ka on nende pihustitega


nende pihustitega peaks sinna 220-230hp saama(hetkel on ideaalis 125kw e. 170hp) aga nuh eks näis kuidas masina saab orig ajuga toimina....
sinna kanti ma sihiks kuskil..... siis järgnevalt peaks juba progetava peale panema.... ning siis juba täiesti reaalne võtta originaal sisuga 320-350hp... selleks juba ka karmimaid pihusteid vaja... hetkel see veel tulevikuplaan..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 14, 2009 4:39 pm    Teema: Vasta viitega

nunii, loodetust kauem aega läinud aja nappimise tõttu,
aga eile vähe müttasin masina kallal ja panin cooleri ette ära:


ning masinale vahepeal muretsetud,tagumised reguleeritavad amordid,ARP kaanepoldid ja karmid pihustid.......mis peamine Progetav aju Megasquirt

Nüüd hakkan püüdma jõude kohe 300hp kanti

väljalaskel veel keevitada vaja turbo flants, ja sumpa.... koristus on vaja teha(originaal juhtmestikku pole enam vaja)


Viimati muutis seda Sake (Laup. Juul. 04, 2009 3:34 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 15, 2009 8:02 pm    Teema: Vasta viitega

Hiina cooler v ikka korralik asi?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Mai 15, 2009 8:21 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Hiina cooler v ikka korralik asi?


korralik ikka, sõbral oli see enne peal, jahutas ilusti 800hp juures
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 20, 2009 9:11 pm    Teema: Vasta viitega

keerasin täna 17" OZ suveveljed alla, kahju, et norm fotokat ligi ei olnud



Viimati muutis seda Sake (Reede. Okt. 02, 2009 2:01 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 21, 2009 5:46 pm    Teema: Vasta viitega

Muidu ma bemmi vastane aga konkreetne exemplar meeldib,pärast vist päris mõnus selle hobuste hunnikuga ja 4 veoga driftida.Edu ehitusel.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Mai 23, 2009 10:05 am    Teema: Vasta viitega

tänud!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Mai 23, 2009 1:50 pm    Teema: Vasta viitega

pikk jutt,aga kunas siis sõtima ?
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Mai 24, 2009 4:53 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
pikk jutt,aga kunas siis sõtima ?


tahtsin saada juba ammu, aga mu masin ootab ühe projekti taga... nimelt mul kaks väljalaske kollet võtta, ja sellele teisele sobivad ka need, aga Pesur veel ei tea, milline sinna läheb.... seega ei saa mina peale panna omale.....
Samas pidi see projekt ka olema 2 nädalat tagasi valmis.....


Räigelt tahaks muidu sõita juba...... küll ta saab üks hetk...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Juul. 10, 2009 9:57 am    Teema: Vasta viitega

natuke edusamme,
progetav aju kohal(juhtmetega tükk arutamist ja jootmist)
väljalaske kolle on nüüd valmis,
täna lähen sumpsi materjali järgi,
tuleb täis pikkuses 2,5"
hakkab looma vaikselt, korra tuleb veel klapikambri kaan maha võtta, ARP kaanepoldid panen ka, et orig kaanetihendi eluiga pikendada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
jax
Vana tuttav


Liitunud: 7 Märts 2006
Postitusi: 482
Asukoht: Viljandi; Uueka kant

PostitusPostitatud: Reede. Aug. 28, 2009 12:46 pm    Teema: Vasta viitega

Kaugel masina ehitamisega oled?
_________________
56623268
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 10, 2009 11:00 am    Teema: Vasta viitega

jax kirjutas:
Kaugel masina ehitamisega oled?


Ootan mootori aju, tuli üks lisa skeem joota, hetkel on Mihkli käes see (M-Tech on foorumites kasutaja nimi)
Kui aju käes saab käivitama hakata.


päeva jagu tööd kuskil veel. a hetkel nii kiire, et pole jõudnud. ka tegeleda väga... tahtsin saada tartu drag-iks, aga kes abistama pidi hüppas alt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
lambikas
Külaline


Liitunud: 11 Aug. 2008
Postitusi: 4

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 17, 2009 2:36 pm    Teema: Vasta viitega

Mis rõhuga kavatsed üldse sõitma hakata? Ja kas sidur on originaal või midagi kangemat?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 17, 2009 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

Ka bemmi neliveol vist peaks tehasepoolt üsna kõva sidur ja käigukast olema? Audidel vist peab üsna palju lisajõudu vastu kogu kupatus.
See ei kindlusta muidugi midagi... aga vaadates seda custom plenumit ja KKK turbot siis vist on plaanis vist ikka kaugemale minna kui stock lubaks.
Isiklikult ootan huviga, et mis välja tuleb. Nagu aru olen saanud siis seltskond/ettevõtted kellega läbi käid, on eestis üsna oluliselt märkimisväärne nö. _turbotiim_:D Seega peaks/võiks nagu midagi korralikku tulla, nii installilt kui numbritelt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
lambikas
Külaline


Liitunud: 11 Aug. 2008
Postitusi: 4

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 18, 2009 12:01 pm    Teema: Vasta viitega

Eks see nelivedu on paras siduri surm. Eriti originaal kompotile. Aga küll nõrgad kohad välja löövad peale mõnda proovi sõitu Edu ja paksu rahakotti auto ehitamisel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 24, 2009 10:55 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Ka bemmi neliveol vist peaks tehasepoolt üsna kõva sidur ja käigukast olema? Audidel vist peab üsna palju lisajõudu vastu kogu kupatus.
See ei kindlusta muidugi midagi... aga vaadates seda custom plenumit ja KKK turbot siis vist on plaanis vist ikka kaugemale minna kui stock lubaks.
Isiklikult ootan huviga, et mis välja tuleb. Nagu aru olen saanud siis seltskond/ettevõtted kellega läbi käid, on eestis üsna oluliselt märkimisväärne nö. _turbotiim_:D Seega peaks/võiks nagu midagi korralikku tulla, nii installilt kui numbritelt.


Jap IX-il on muidu vähe tugevam sidur, kui tagaveolisel... käigukastist ka karmim varjant... neid ka tavalistele pandud... ennetades probleeme vahetasin esimesed poolteljed ja välimised otsad oluliselt tugevamate vastu.... need kõige nõrgem lüli.... esialgu sihib numbreid 300hp kanti.... et edasi minna tuleb metall tihend osta ja kaant vähe ümber teha... tahaks ikka tänava pilli... aga nuh eks näis praegu on talv ka tulemas.... pole siis väga palju jõudu ka vaja

lambikas kirjutas:
Mis rõhuga kavatsed üldse sõitma hakata? Ja kas sidur on originaal või midagi kangemat?


arvan, et esialgu rõhku sinna 0.8-1bar ja sidur on senikaua originaal, kui vastu peab, siis vahetan välja vähe kangema vastu enne pole mõtet, kuna eelmine sügis sai alles uus sidur ostetud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 02, 2009 2:00 pm    Teema: Vasta viitega

nii, mootor koos, õli sees, täna äkki hakkab käivitama, ühesõnaga progemise vaev veel ja siis valmis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 09, 2009 1:52 am    Teema: Vasta viitega

Täna sai jälle masina kallal nokitsetud vähe ja siis testima....
Testisime Mihkli(M-Tech) garaazi juures... mul oli vaja sinna sõita, aga linnas eriti ilma kapotita ei sõida.... siis sai veel viimast korda vana plekist peale krutitud aga seda nii, et panin taha ühe tagumise kinnituse ja eest kookisin BMW märgi maha ja sealt kipsikruvi läbi...
Sõitsin niimoodi Mihkli juurde... masin puterdas, kuna enne olime seadistanud väikeste 216cc pihustitega ja vahepeal soetasin omale 440cc pihustid. ühesõnaga räigelt rikas....
aga see selleks, sätisime garaazis ilusti kütuserõhud ja aju paika enam-vähem. aga kuna seal on selline garaas, kus garaaziboksid avanevad koridori vms. siis jube hais üleval ja otsustasime siis välja sõita, Mihkel ütles, et võta kapott ka kaasa..... see oli maas, kuna tahtsin seadistada nii, et kapott maas, kuna seda kipsikat ma ei usalda....
sõitsin välja ära, panime paika süüte ja kütte tabelid... algas proovisõit...
esimene rahulikult teine põhjas kolmandat ka veel natuke... järsku avanes väga imelik pilt, mingi valge asi hakkab tõusma... ja järsku kadund.... peeglist nägin ainult sädemepilve
lahtine kapott lendas ule masina nii, et ei puutund ka autot...

Aga üldiselt võib masinaga rahule jääda, hetkel 0,53bar rõhku, täitsa edev, neli ratast veavad, kuigi esimene käik natuke võibolla liiga palju tühja... Piiraja on ka hetkel pandud 6000 peale, et kindel olla, et midagi ei lendaks puruks...
aga muidu ok. ei hakanud praegu rohkem rõhku tõstma, kuna segu mõõtsime AEM Widebandiga, mis kinnitub sumpsi taha otsa....(ei saa väga usaldada) Esmasp.-Teisip peaks jõudma mu enda Innovate LC-1 wideband, millega saab korralikult masinat seadistada, ja siis saab ka ajusse sisendi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 10, 2009 11:33 pm    Teema: Vasta viitega

täna sai käidud BMW E30 Club kogunemisel masinaid oli koos 46

pilte minust ja sellest rivist:



KÕIK E30-ned!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 11, 2009 5:26 pm    Teema: Vasta viitega

Päris palju neid alles siis ikka neil inimestel
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 14, 2009 12:43 pm    Teema: Vasta viitega

kirjuta ikka siia foorumisse ka auto arengust ja kapote lennutamisest jne jne.
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 14, 2009 11:51 pm    Teema: Vasta viitega

Udukas kirjutas:
kirjuta ikka siia foorumisse ka auto arengust ja kapote lennutamisest jne jne.


Üleval kirjas kapote jutt aga arengust nii palju, et täna jõudis Innovate-i Wideband lambda kohale. Tegin downpipe-le vastava flansi kuhu saaks seda keerata ja ühendasin juhtmed, homme õhtul hakkab kalibreerima... Boshi 044 pump sai ikkagi lõpuks peale... imelikke teid pidi nipitatud. ühesõnaga saab homme hakata rõhku peale kruttima :D
Ning talveks sai täna ostetud ka 16x9" Borbet T veljed
selle sama auto alt:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 16, 2009 11:11 am    Teema: Vasta viitega

eile sai siis vähe seadistatud koos widebandiga.
panime süüdet vähe varajasemaks ja kütuse enam-vähem paika.
lõpp rikas, aga see hetkel safety pärast, Mihkel unustas det klapid maha... ja siis ei hakanud punnima....
süüde muutis asja ikka päris heaks arvasin, et olen julge, aga sirgel kolmanda käiguga enne piirajat lasin gaasi lahti
aga ega probleemideta saa... ajul mingi loll viga, arvab, et launch control peal ja ei lase pöördeid üle 5200 .... ühesõnaga magusasse ossa pole veel jõudnudki.... rõhku nüüd 0,58 bar-i ja peab Manual boost controlleri muretsema,et vähe veel juurde vinnata...
aga seda kõike juba teeme haapsalus... kui pisivead kõrvaldatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 21, 2009 10:00 pm    Teema: Vasta viitega

Niii enne oli mul peal kaks bensiini pumpa originaal ja boschi 044 üks omal kohal põhja all ja teine kapoti all... tulemüüri küljes, aga hääl oli väga hull... tulemüürist räigelt tuli häält sisse.... seega viisin põhja alla Boschi oma ja kaotasin originaali sootuks.... jälle tegelt üks lüli vähem, mis võiks alla anda.
vanu asju ka... sisselaske torustikul coolerisse ja sealt välja tulevad torud lasin teha alumiiniumist.... algul plaanisin teha rv materjalist... aga see ikka rõvedalt raske materjal... muidugi alumiiniumist suht palju maksab... mul läksid kaks 20cm pikkust alu toru koos blow-offi flantsi, IAT sensori flansi ja ühe ülerõhu väljundiga kokku 1900.- aga ma arvan, et kokkuvõttes kaalub see ikkagi üles.
ja kaalust rääkides, sai täna peale plastikust kapott:

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Fabulous
Vana tuttav


Liitunud: 13 Juul. 2007
Postitusi: 401
Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 23, 2009 12:02 pm    Teema: Vasta viitega

Tõsiselt ilus asjandus ;)

Ega kellelgil ei juhtu olema ühest kunagisest Viljandi lumivalgest e30kupeest pilte? Selle ainulaadse - isetehtud spoileriringiga?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 23, 2009 7:52 pm    Teema: Vasta viitega

mul kuskil peaks olema üritan miskit üles kuskilt plaatide pealt ostsida.kasparil peaks olema ka pilte
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 27, 2009 9:25 am    Teema: Vasta viitega

Nädalavahetusel veetsid koos ühe katuse all aega minu auto eelmise omaniku endine ja praegune masin ja vahetasid muljeid.
Sellele M3-le pannakse peale hetkel Pesuri vana võislusmootorit (E46 M3 232kW)

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 28, 2009 1:13 pm    Teema: Vasta viitega

nüüdseks masinal talvekad all koos Borbet T 16x9" velgedega

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 05, 2009 10:44 am    Teema: Vasta viitega

vaikselt nüüd seadistanud masinat.
jõudu tuleb järjest juurde... selgeks sai aga tõsiasi, et turbo on peetis....
ei jõua enam lõpus hoida boosti üleval. tõuseb korra 0.72 peale ja siis langeb 5000rpm-i peal 0,4 peale.... hetkel käib uue turbo otsimine.... ei teagi, kas panen vähe suurema või K24 mis tegelikult sama kui K26 aga boost tuleb veel varem järgi.... ja K24 tootlikus lõpus ka tundub parem olevat....
aga vigadest olenemata (muidugi ilmad külmad ja rehvil pidamine sitem)
esimesega rahulikult kohalt minnes ja treine sisse lüües.. 4 ratast käivad ringi.... nüüd juba masin päris huvitav....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 06, 2009 10:04 am    Teema: Vasta viitega

uus turbo ka nüüd olemas.
otsustasin KKK K24 kasuks.
natuke suurem wastegate sai ka ostetud..... niii igaks juhuks...
eks hakkab täna ilmselt asju peale lappama....
et järgmine nädal juba uue hooga kütta
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Püh. Nov. 08, 2009 2:54 pm    Teema: Vasta viitega

Reedel Tondi ristis hommikul enne 10:00 natuke seisin paar autot tagapool kõrval reas. Päris kena masin tundus. Tagasihoidlik liikur, hunt lambanahas:)
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Nov. 08, 2009 4:40 pm    Teema: Vasta viitega

Kui viljandi satud tule tee sõitu ..
4 veduline kerge auto peaks suht hea olema emotsiooni poolest.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Püh. Nov. 08, 2009 8:09 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Reedel Tondi ristis hommikul enne 10:00 natuke seisin paar autot tagapool kõrval reas. Päris kena masin tundus. Tagasihoidlik liikur, hunt lambanahas:)



ma jah sealt kaudu igal hommikul tööle sõidan......


Maik kirjutas:
Kui viljandi satud tule tee sõitu ..
4 veduline kerge auto peaks suht hea olema emotsiooni poolest.


ikka võib teha..... päris huvitav on küll jah....

aga üldist kah.... käisime lennukal proovimas veel vana turboga....
seadistasime ühtlast sõitu....
neljandaga tahtsime ka põhja gaasi seadistada, aga see, mis juhtuma pidi... juhtuski.... sidur hakkab 3200rpm pealt libisema..... esmasp. saab ehk kangema siduri, ka kätte ja siis saab edasi kütta
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 12, 2009 10:28 am    Teema: Vasta viitega

Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24

Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 19, 2009 12:20 pm    Teema: Vasta viitega

ei tahtnud kohe kirjutada siia, kui probleemid tekkisid.
aga eelmine reede tekkis masinal viga 1800-2000rpm-i juures
hakkas jõnksutama masin.... rõve oli.
ei saanud aru, mis viga oli... aint niipalju suutsin jälgida, et segu läks rikkaks.
proovisin eile uut süütepooli.... ja tulemus. masin läks täiesti pööraseks teisega ükskõik mis asendist rattad käivad tühja ja põhjagaasiga ka kolmandaga kuskil 90-100 peal. muidugi väljas külm ja mul naelad.... rehv ei pea päris samamoodi nagu suvel.
krt tuleb ikka minna üle otse süütepoolide peale ja jagaja kaotada, et selliseid jamasid enam ei oleks.
otsisin ka Evosid/subaruid, et joonele sattuda valgusfoori all. ei saanud.
nagu masinad ei läheks käima või oleks nad talvepuhkusel...kuid selle eest audimehed tahtsid võidu sõita... isegi ilma minu õrrituseta huvitav, et arvavad vähe S-i mehed rullnoka BMW-st. eks hakkab muutuma jälle asi.
eelmine valge kupee hirm on üle läinud vist neil


ja ühe bmw-ga panime ka joonele kõrvalisel teel(neiu startis ja puha :D),see sõitis Nightracel 13,4 . sellest olin 400m-i peal umbes 5 autopikkusega ees, arvatavasti peaks masinaga sõitma 13 sek algust
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 19, 2009 1:41 pm    Teema: Vasta viitega

Sake kirjutas:
Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24

Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi.


Ruumi veel on.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 19, 2009 5:16 pm    Teema: Vasta viitega

Sake kirjutas:
Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24

Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi.


Sa sebi selline asi tulevikus külge kkk24/7200(RS2 originaal turbo) tuleb taha samal ajal mis kkk24 kuid rõhku saad keerata sinna 1,6 puhast.Seda siis muidugi, kui muud asjad jonksu saad ja pilli seadesse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 4

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024