open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Chevrolet Corvette 97 5,7 V8
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 20, 2009 10:51 pm    Teema: Vasta viitega

vii esmaspäeva öösel kell 3-4 vahel :D driftides :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 03, 2009 6:02 pm    Teema: Vasta viitega

Udukatesse xenonid sest xenon= performance




wc torustiku asemel on hetkel valmis selline jubin ,teip on lihtsalt kriimude kaitseks. poleeritud rv.


niipalju on hetkel valmis uuest summutist tervelt :)


TIG-i kahjuks ei ole .
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 14, 2009 8:13 pm    Teema: Vasta viitega


_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 14, 2009 10:49 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:


Peale seda kui see asi sul valma, lase see kindalsti ceramikaga katta.Saad tembi normi(kolle ümber) ja rooste uss ei aja ligi.Muidu sul seda lõbu kauaks pole.Soomes tegijaid sellel alal palju.Mitte mingil juhul ära kasuta selle materjali juures kolde teipi.Ussitab kaks korda kiiremini läbi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 14, 2009 11:56 pm    Teema: Vasta viitega

Mõtled keevituste juurest,et hakkab roostetama ? kui pika aja peale samas...


keraamikaga katta väga ei viitsi (loe: jälle vaja kuskile teise eesti otsa toimetada midagi edasi tagasi..) , mingit lihtsamat lahendust vist samas ei ole , vasksprey :P?

Kui sul on samas asjalikke kontakte vms jagada mõistlike hindadega,anna tulla

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=24032&page=2
siit midagi väga kasulikku välja ei loe, teip hea,keraamilist katmist eestis ei teha eriti..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 15, 2009 1:17 am    Teema: Vasta viitega

See ju roostevaba materjal ja roostevaba traadiga lastud. Ei hakka see ka keevituste juurest roostetama. Tavaline ästi must materjal läheb rooste!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 15, 2009 10:14 am    Teema: Vasta viitega

Köst Coast kirjutas:
See ju roostevaba materjal ja roostevaba traadiga lastud. Ei hakka see ka keevituste juurest roostetama. Tavaline ästi must materjal läheb rooste!


Kui roostevaba siis ok.Korra viskasin pilgu peale tundus,et must materjal.Lihtsalt endal kogemus olemas mustast materjalist koldega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 16, 2009 3:16 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:


Köst Coast Customs

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 16, 2009 1:49 pm    Teema: Vasta viitega

Miks viimasel pildil lisapõlved ja keskelt koos on väljalase? Sirgelt ja ilma lisakeevitusteta oleks ju ka mahtunud Mis eesmärgil selline asi teostatud on Maik?
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 16, 2009 8:17 pm    Teema: Vasta viitega

Sound
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 10:48 am    Teema: Vasta viitega

Millel selline avaldus baseerub? Üldiselt on ikka väljalaskesüsteemile vabam ehk sirgem liikumistrajektoor minimaalsete suunamuutustega parem ju aga hääle muutumist erinevate pöörakute tõttu ei tahaks küll uskuda Ei julge muidugi vaidlema hakata kah igaks juhuks
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 1:24 pm    Teema: Vasta viitega

Mõtle nüüd ise. Neli ja neli summutit jooksevad kokku üheks, sound muutub. Ning kui sa arvad, et KAHEST KOLME TOLLISEST torust gaasid läbi ei mahu, siis

Lisaks kui sa vaatad kolde üleminekut summutiks, siis ehk märkad, et vahepeal on veel kitsam osa. Gaaside kiirendamiseks, tekib imemise effekt, mis aitab omakorda paremini gaase silindrist välja.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
krusty
Aktiivne külaline


Liitunud: 9 Mai 2006
Postitusi: 37
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 3:58 pm    Teema: Vasta viitega

Pets, googelda x-pipe või ka h-pipe. Sa pole sellest muidugi midagi kuulnud, riisikatel selliseid asju eriti ei leidu :)
Kristjan
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 4:13 pm    Teema: Vasta viitega

krusty kirjutas:
Pets, googelda x-pipe või ka h-pipe. Sa pole sellest muidugi midagi kuulnud, riisikatel selliseid asju eriti ei leidu :)
Kristjan
Riisikatel polegi selliseid asju vaja 3" ja mahub ka 700hp läbi.Kuid asju võib teha varuga ,nagu näiteks siin.Ei pea järgmine kord ümber tegema ,kui peaks tulevikus tahtmine olema peale voolu survet muuta suuremaks .Kuid muidu kõik ok ,arvestades kohta kus me elame.Kui iga päev saaks tegija teha neid eks siis ka käekiri muutub paremuse poole ,samuti seadmed muutuvad paremaks millega tööd teha.Märksõnaks näiteks:TIG/MMA.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 4:22 pm    Teema: Vasta viitega

Ei no see kollektorite ühinemine ja muu kõik on jah õige ju aga ma mõtlen seda, et milleks on vaja peale koldeid teha sinna see shikaan vms... Kollektoritest ja sellest kitsendusest edasi oleks ju võinud sirgelt taha minna mitte lisa põlvi ja keevitusi tehes ja kurvitades - seda pidasin silmas... Ja no eks 2 x3" peaks jah piisav olema selles ei kahtle aga iga põlv ja kurv tekitab lisa keeriseid mis omakorda aeglustavad gaaside liikumiskiirust ju

Ei ole just kõva Painti vend nii et sellele mitte tähelepanu pöörata aga mõttest saate vast aru... http://nagi.ee/photos/pets4524/13571227/
St kui oli valida esimese ja teise pildi vahel siis millest selline valik ja mismoodi see soundi muudab see sama koht mis on esimesel punasega
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 4:43 pm    Teema: Vasta viitega

Need torud lähevad seal omavahel kokku. Sein on vahelt ära lõigatud.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 5:01 pm    Teema: Vasta viitega

To Krusty:

Esimene ettejuhtuv googel moogel näiteks näitab ilmekalt, et H-pipe juures kaotas mootor 10 hp ja X-pipe juures võitis 2 hp - 333 jõu juures suht olematu ju või kuidas - see siis tõestatud dünoga ka mitte vaid arvamus http://www.carcraft.com/techarticles/exhaust_system_installation/index.html Ja Robinson ütles minu eest ka juba ära mis jaapanlased sellest üldiselt arvavad
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
krusty
Aktiivne külaline


Liitunud: 9 Mai 2006
Postitusi: 37
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 5:09 pm    Teema: Vasta viitega

Et nagu eespool öeldud ongi võlusõnaks heli, mitte nii võrd hobujõud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 10:14 pm    Teema: Vasta viitega

Sain ka netti.. Tõesti ,asi on puhtalt soundi pärast, väidetavalt on parem heli.
Kui torukollesid otsid usakatele siis suur enamus neist on X pipedegavõi H pipedega. Kuigi saaks ju ka ilma teha,et 4 silindrit eraldi ja neli eraldi.

Ja kui usas nii tehakse parema heli nimel, siis kindel,et see,et ka mina nii tahan teha.. kahjuks mul nett siin nõrk,aga jah...googeldad "longtube headers" siis leiad palju pilte kus nii on.

TIG-itud pole lihtsalt sel põhjusel ,et tig-i ei ole ja kellel on ,see seda tööd ei teeks või küsib koletumat pappi ainuüks keevituste eest. Siis poleks aga asjal õrnematki mõtet enam.

Noh, eks pärast näha mis välja tuleb - isiklikult ma ei tea,et keegi oleks teinud mõnele v8 usakale eestis torukollet ise nii,et ... eks neid projekte muidugi leidub palju.

Mis puutub gaaside liikumiskiiruse auglustumisse siis minu loogika järgi aeglustub enim gaasid originaal kollektorite alguspunktides- kus on ala 4 silindrit läheb 1-heks kokku või muu taoline jura ja see hästi lühikene ka veel. Fakt igastahes on,et hea tunega saab pikkadest kolledest alates 35hp .

Varsti peaks jõulukingi endale ära tegema ja nuka ka ära tellima.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 28, 2009 11:18 am    Teema: Vasta viitega

Kisub kõvasti OT-ks aga kuna just jäi silma siis... To Krusty ega jah japsid niisugust süsteemi ei vaja jah http://turboneticsinc.com/forum/turbonetics-owners-their-vehicles/1523-bisimotos-turbo-build-quest-700whp-1-6l-wagovan.html Piisab ka ühest korralikust 3,5 tollisest väljalasketorust, et saada 702 hp rattast
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 28, 2009 12:21 pm    Teema: Vasta viitega

Nojah,aga pane sinna 4 silindrit juurde ja enam tal ka ei piisaks ühest...

Ehitada on jube lihtne,kui pappi on suvalt pritsida.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 28, 2009 1:00 pm    Teema: Vasta viitega

Ei seda jah Maik, see on teine teema...
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 08, 2010 8:13 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.youtube.com/watch?v=gBN0tL8LABI vat nii...
auto kodugaraasis tagasi
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Fabulous
Vana tuttav


Liitunud: 13 Juul. 2007
Postitusi: 401
Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est

PostitusPostitatud: Laup. Jan. 09, 2010 1:16 pm    Teema: Vasta viitega

kusjuures sai ükspäev nii, 30 paiku su maisnat Viljandis pooleldi lumehanges nähtud köstis :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Laup. Jan. 09, 2010 5:21 pm    Teema: Vasta viitega

Fabulous kirjutas:
kusjuures sai ükspäev nii, 30 paiku su maisnat Viljandis pooleldi lumehanges nähtud köstis :D


Seal me tegutseme, astuge läbi.

btw, Maikil olid kõrvad si*avett maanteel jooksma hakanud kui autot tagasi transportisime.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Jan. 10, 2010 3:12 am    Teema: Vasta viitega

·video descriptionit ei ole te vaadanud...


ei ole hullu aga jah, db volumes salongis on suht suur tõus 1800-2000rpm vahel, ega seda ,maanteel väga testida ei saanud....ratas oli iga käiguga kohe ringi
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Kolm. Jan. 20, 2010 6:34 pm    Teema: Vasta viitega


_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 21, 2010 12:11 am    Teema: Vasta viitega


full rez http://www.amiflex.ee/pilt/v/autod/Corvette/3tk/proov.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 22, 2010 8:59 pm    Teema: Vasta viitega

Nih, loodetavasti viimased suuremad investeeringud tehtud.. eks läheb raha veel aga mitte väga... (tune)


Nukkvõlli maksin just usasse ära ~5k ja üks 4-kanali võim tlnast tuleb kah,et kõik 6 kõlarit autosse mängima saada + väike woofer suveks.

Tahaks ikka sinna 500+ hp juurde saada . Siis rohkem pole mõtet tuunida ,kui ei vahetaks välja velgi,rehvi, sidurit. Mis on lot of cash.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 02, 2010 7:19 pm    Teema: Vasta viitega



Põhimõtteliselt rahul . Lambdad kinni ja innovate karbikesele leidsin ka koha, tõmbasin kuumakaitsva riidega ka igaksjuhuks üle. Veel mitu asja said ära tehtud mis vaja teha oli.

Nüüd ootame nukka, 26 jan . on shipped...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 11, 2010 9:47 pm    Teema: Vasta viitega

Üldiselt see nukavahetus on päris pikk protsess,sest niipalju lisa voolikuid ja asju on kompressori pärast ees.. :(

Kompressor koos veepumbaga




Igast jubinaid on laud täis



Üsna tühi mootoriruum




Nukkvõlli pesa - paistavad ka rulltõukurid, nuka võtsin välja üsna riskantsel "russian roulette" meetodil, tõukurid jäid õnneks oma pesadesse kinni. Päriselus on spets vardad tõukurite fikseerimiseks aga kuna tuli välja,et 5/16 tolli pole sama mis 8mm (ala 0,xx küsimus) ei saanud mina neid asenditesse fixeeritud (auk kuhu vardad sisse lükata on nuka augu kõrval pildil) ja 8-sat pliiats-magnetit ma ostma ka ei läinud mida oleks vaja,et tõukureid ülevaltpoolt fixeerida. Aga vedas. Kui poleks preagu vedanud peaks võibolla kaane maha võtma ...




Minu õhufiltri asukoht - ehk siis esistange sees,üks kate käib siiapoole veel ette hiljem. Ei saa ta kuuma mootoriruumist.. mujale lihtsalt ei mahtunud minu ehituse juures ja IC tõttu . Muidu paigaldakse kompressorile oluliselt lähemale üles.



Tial 50mm BOV - minu lemmik juppe selle auto juures




Minujaoks esmakordne nähtus - ühest tükist käsipiduri klots. Võtsin lahti sest varem oli heal juhul 5% kässari jõudu. Manuaal kastiga autol on seda aga vähe rohkem vahest vaja... Läks minuarust väga õnneks - klotsid on ok, ei pea ostma mingeid 700-800 eek maksvaid klotse. Aga pealekeeramine käib ikkagi ketast maha võttes... väga rahul,et korda sai selle.


Põhimõtteliselt tutikad rehvid. :P


Selle koleda augu asemele tuleb sellest valgest asjast korralik tükk välja lõigata ja siis nahaga katta ja armatuuri külge liimida... kuna ei saanud hud süsteemiga õiget katet kaasa ja eelmine suvi ei viitsinud sellega jantida.






jätkub...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Reede. Veeb. 12, 2010 2:50 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 11, 2010 10:35 pm    Teema: Vasta viitega

äge pill :D ma ei oleks sadulaid ära v2rivnd, pigem loomuliku halli värvi vms, v hõbe hall vms, need punased tunduvad grose ... hall oleks ilusam, l2heks veljega paremini kokku jne :) alati saab ju yle värvia :) Muidu obv elajas auto
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 11, 2010 11:03 pm    Teema: Vasta viitega

Ma ei olegi neid üle teist värvi värvinud, punased olid originaalis .
Värvisin küll üle suvel aga lihtsalt ilusamaks . Hallid on kindel no no . Ketas on suur ja sadul on ilus.
0 põhjust selle peitmiseks ilusa velje taha.

mingil suva autol võivad-ja peavadki sadulad hallid või mustad olema. Ma ei kujutaks ka ette punaseid sadulaid sinu bmw all või enda audi all...


foto on üks asi, suvel tänaval on teine asi vaadata - usu mind , ei ole grose grose.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Reede. Veeb. 12, 2010 12:14 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 11, 2010 11:55 pm    Teema: Vasta viitega

No see veepump on ikka elajas:D Mingi Suzu Alto mootor ka väiksem:P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 25, 2010 10:33 pm    Teema: Vasta viitega

Igastahes ootan seda asja ja siis ilmselt 11-12 vms märts autot kokku panema,selleks aastaks tehnilise poole pealt kõik + tiib uuesti külge ja audit nats tagasi installida.

The LS2 timing chain is an excellent upgrade for your LS1 engine for a very reasonable price. Give yourself peace of mind knowing you have a strong timing chain ready for high rpms and abuse. Pictured below is a comparison of the LS1 chain vs. the LS2 chain (LS2 chain is the lower one)

http://texas-speed.com/shop/item.asp?itemid=620 uus kett , just in case.
Pilt liiga suur originaalis,et siia panna.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Märts 12, 2010 10:00 pm    Teema: Vasta viitega

Prr. Ja ta käib!...kuidagi.

Eile lappasin autot mingi 4h kokku rohkem ei viitsinud, täna siis hommikul kiirelt 10-nest garaasi ja mingi 12 ajal sai juba käima panna.
Õnn suur- auto käib, tühikäik on rämeda slopega aga kõik normis... tore tore.. lasin tal käia rahulikult aga mida soojemaks läks seda vähem auto enam
idlet hoida suutis, ikka käis gaas kuni sinna 150-200 pöördeni ja siis uuesti üle 1000 rpm, kohati suri välja . Mida edasi seda hullemaks läks, lõpuks ei käinud auto
üldse ja käima samuti ise ei läinud, samas gaasiga ilusti ja pöörded võis samuti põhja vajutada - hääl ilus,otseselt nagu probleemi pole ?

Tahtmatult tulevad ikka need kõige mustemad mõtted pähe,et nukk on hamba võrra valesti...sai küll omaarust kontrollitud,aga eks see kett ja hammakad natuke ikka mängivad ka.
Käisin kõik küünlad ja piibud uuesti üle, isegi lahtise vaakumitoru leidsin - mis minu suureks masenduseks ei lahendanudki hoobilt probleemi :)

Kus häda kõige suurem seal foorum kõige lähemal , kerge 5km sõitu koju ja netti lappama - tuli välja,et tühikäigu probleem paljudel nukaga, eriti,kui veel karmim nukk panna.
Soovitused olid siis kuni normaalse tunemiseni teha throttle body liblikasse auk, eks ma siis tegigi 5 -se alguses. Käis ja sõitsin ringi mööda linna aga jebis ikka veel. Tegin siis
7-mese lõpuks aga kohati tahab ikka välja surras, samas vahepeal käib jälle ilusti 800 rpm-1000 rpm. Ei tea .. loodan,et tunega saab suveks korda. Nüüd niiväga
ei jõnksuta aga enne linnas nii 1000 rpm ligi lastes hakkab pooma-jõnkkama mootorit,parem käik kõrgemal sõita kasvõi preagu.

See siis negatiivne osa.

Positiivne on see,et oipljää,kui hästi käib edasi ja pöördesse ja ja jaaaaa...heli on ka mõnus. Aint kisab korra käes ja astub minna nii,et vähe pole !
1-2 käik mõttetud, 3 -ndaga kiirendades hakkab seal 140 kandis külg ette astuma (3 -käik muidu kuni 165-170 lõppeb muidu ).
Kahjuks tänase ilma korral ei olnud kuiva asfaltit, eks see aitas seda pöörete tõusu ja näilist minekut kõvasti juurde... :)
Ütleme nii,et see mingi 15k mis sinna talvega nüüd pandud on nukk ja kolle - see on tänase päevaga tagasi emotsiooni näol ja nats ülegi.

5-se auguga.. tõsi küll,preagu teeb ka vahepeal nii, peab proovima uuesti idle relearn protseduuri teha,ehk läheb paremaks..
soojalt käimine garaasis http://www.youtube.com/watch?v=cnsEb0oamnY

Idle+revving siis selline ütleme ca 800rpm http://www.youtube.com/watch?v=LpIPin4BFl8

Vähe sai gaasitatud sõidu pealt http://www.youtube.com/watch?v=8OzJPTnaKvE ega pidamist just ei olnud.



Pildilt paistab ka uus rv sisselaske torustik wc torustiku asemel :)





_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Märts 13, 2010 11:43 am    Teema: Vasta viitega

Hea vaadata et keegi vaeva näeb! Aga kaalu ikka seda,et see moosiriiul sinna enam tagasi ei jõuaks. Edu.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Märts 13, 2010 11:49 am    Teema: Vasta viitega

videod on väga mõnusad.. V8 lörin on ikka midagi muud...

edu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Köst Coast
Aktiivne külaline


Liitunud: 5 Dets. 2009
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi @ Köst Coast

PostitusPostitatud: Laup. Märts 13, 2010 1:01 pm    Teema: Vasta viitega

See tühikäik ei olegi veel kõige hullem. Mõni r4 mootor ei käigi alla 1000rpmi laia nukaga.
BTW hääl on ilus puhas ja imekombel ei meenuta tüüpilist "usa korinat".
_________________
Autoremont, keretööd, värvimine, metallitööd, aretustööd ja varuosad! Köst Coast Customs
Jakobsoni 75; Tel 5579095
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Laup. Märts 13, 2010 1:56 pm    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Hea vaadata et keegi vaeva näeb! Aga kaalu ikka seda,et see moosiriiul sinna enam tagasi ei jõuaks. Edu.


EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, see tuleb ju tagasi panna. Muidu on liiga tühi. See annab palju juurde
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Esm. Märts 15, 2010 12:19 pm    Teema: Vasta viitega

Pean siia lisama ka sinu stardivideo vist siis http://www.youtube.com/watch?v=1aLFRzYz87o
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 8:57 am    Teema: Vasta viitega

Peaks kaamera kinnituse korda tgema, jube värin sees aga noh..
http://www.youtube.com/watch?v=KdRCDSeEguY
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 05, 2010 10:40 am    Teema: Vasta viitega

niice rocket
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 06, 2010 12:17 am    Teema: Vasta viitega

tuleb siis peale seadistust 500+ ära ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 06, 2010 8:55 am    Teema: Vasta viitega

tõtt öelda ei usu, usas kindlasti tuleks...eestis ei tule. Miskipärast injector duty jääb ala 58% seisma mis 600cc injectoritega vist väga üle 450 rwhp ei tähenda. Eks dyno näitab mingi kuu aja pärast vb tulemuse kätte aga jah..ega mul enda tunemisse usku eriti pole . Võibolla suvel saan mingi teise tuneriga kokku kes välisriigist ja siis ehk saaks kuskil dyno peal asja parandada. Sellesmõttes on eestis jura ehitada asja mida keegi teine ei ehita,fakt on lihtsalt selline. Ja mingi 500-600 eur võtta,et soomes asja teha - ma lihtsalt ei soovi-taha kulutada... samas oleks see ikkagi ala 500hp mootorist nii,et pole hullu. Tegelt liigub edasi päris okeilt minuarust :P Ainuke asi,et kuradi sitad teed.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 29, 2010 7:02 pm    Teema: Vasta viitega

Eesmärk täidetud ! 509hp ja 662Nm

Dyno pilt
http://www.amiflex.ee/pilt/v/autod/Corvette/dyno/headers-cam.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1

Dyno video http://www.youtube.com/watch?v=EfQ1SmoIxVM&fmt=18

See on siis nüüd uue nuka ja headeritega ja sama seadega mis originaal nukaga/kollaga oli eelmine aasta ja tõmbas 460hp. Tuneda oskasin siin eestis ainult seda,et tühikäik mingisugune nüüd on ja sõita saab enamvähem normaalselt. Kindlasti oleks tuneril siit enamatki välja võluda...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 29, 2010 8:32 pm    Teema: Vasta viitega

ilus
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 30, 2010 6:57 am    Teema: Vasta viitega

jehuu !!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 30, 2010 8:48 am    Teema: Vasta viitega

Kift!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Focun
Satub siia tihti


Liitunud: 22 Mai 2006
Postitusi: 254
Asukoht: Peetrimõisa

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 30, 2010 4:30 pm    Teema: Vasta viitega

Jõudu , kas täna pani autol katus Tartu mnt alguses minema pealt?
_________________
unistused pildil
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Lehekülg 7, lehekülgi kokku 11

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024