open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Ford Probe '95
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 20, 2009 9:14 pm    Teema: Vasta viitega

Saatsin sõbra vähe kvaliteetseimaid pilte tegema:








Viimati muutis seda Alan (Esm. Veeb. 28, 2011 2:45 pm). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 20, 2009 9:37 pm    Teema: Vasta viitega

Läigib küll ju. Palju värvitööde eest läks ka? pean ka vist mingi aeg tegama hakkama
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Timz
Aktiivne külaline


Liitunud: 13 Apr. 2006
Postitusi: 85
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 20, 2009 9:44 pm    Teema: Vasta viitega

mõnus kärts punane, väga kena:)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 20, 2009 10:29 pm    Teema: Vasta viitega

Evil 9 kirjutas:
Läigib küll ju. Palju värvitööde eest läks ka? pean ka vist mingi aeg tegama hakkama


Ise sain healt naabrilt "hea naabri hinnaga", aga muidu nii väikse auto puhul kipub ta sinna 15k+ auku olema ilmselt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
noID
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Märts 2006
Postitusi: 218
Asukoht: Uus tn.38

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 21, 2009 4:21 pm    Teema: Vasta viitega

jaa usun et see töö on tõesti kena ja hästi tehtud kui arvestada kus teha lasid
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 23, 2009 12:21 am    Teema: Vasta viitega

Maikuu alguseks oodata vähe kvaliteetsemat helitehnikat

Autostudio E-1200 (RMS: 2Oom 1x800W, 1Oom 1x1200W)
Alpine SWR-1222D (500W RMS, 2+2Ohm, Korraliku bandpass kastiga)
Alpine SXS-1357 (130mm)
Alpine SPS-69C2 (6x9")

Viimased kaks siis originaalkohtadesse (esiuksed&tagaistujate seinad), seetõttu ka selliste mõõtudega pean piirduma, samuti on kahe viimase jaoks veel 4ch võimendi vaatamata. Heliisolatsioon on uste sees juba õnneks tehtud.

Väljaminekuid on ikka kõvasti, kindlustus ja ülevaatus vaja ette võtta + ainuüksi hammasrihm+rullikud+veepump UK-st ilma saatekuludeta 173 naela :( Plaanitud madaldusvedrud, shortshifter jpm. põnevat jääb vist esialgu tellimata, ei saa nii hullult ka priisata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 23, 2009 9:01 am    Teema: Vasta viitega

hmmasrihm rullikud + veepump 173 naela .. normaalne hind ju :) nael on nii madal ka ju. btw miks sa ned UK'st tellid? eestis peaks ka ju saada olema
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 23, 2009 9:29 am    Teema: Vasta viitega

leits kirjutas:
hmmasrihm rullikud + veepump 173 naela .. normaalne hind ju :) nael on nii madal ka ju. btw miks sa ned UK'st tellid? eestis peaks ka ju saada olema


Palju ta just ei ole jah (~3k) lihtsalt väljaminekuid on igale poole ka peale auto värvimise ja helitehnika... suhtkoht iga neljakohaline summa tundub juba suur hetkel :)
UK-st maksan high-quality osade eest sama hinda mis eestis mid-quality (rihmal ja rihmal on ka vahe) ja korraga tahan nagunii fordprobestore.co.uk-st juba midagi sellist ka saada mida eestist ei saa (või saab 3x suurema hinnaga)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 25, 2009 2:30 pm    Teema: Vasta viitega

sellisega ei julgexki enam linna minna, poleeriks garaazis aint
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 25, 2009 5:29 pm    Teema: Vasta viitega

Täna tehtud kindlustus ja ülevaatus lõpuks ära ... see tähendab siis, et ITS BACK ON THE STREETS :) Hetkel küll kulgen veel vastiku tolmukihi all ringi, sest selline "soovitatav värk" on hoida autot ilma nühkimata veel ~nädalake.[/i]
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 25, 2009 11:38 pm    Teema: Vasta viitega

nägin sind ootamas ülevaatuse juures, täitsa ilus masin :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 26, 2009 7:57 pm    Teema: Vasta viitega

Nägin ka täna Sind 2x mööda sõitmas. Alan poiss, ei tundnud ära mind?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 27, 2009 9:57 am    Teema: Vasta viitega

Evil 9 kirjutas:
Nägin ka täna Sind 2x mööda sõitmas. Alan poiss, ei tundnud ära mind?


Hmm, kes sa oled?:D Kus sa mind möödumas nägid ja mis autoga sa ise olid?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 27, 2009 5:28 pm    Teema: Vasta viitega

Sama Audiga mis siin foorumis ka olemas. Korra tulid linna poole all Köstis ja siis Riia mnt.-l, vilgutasin sulle tulesid ka, need Sul niikuinii ei põlenud. Kristjan olen
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 27, 2009 5:43 pm    Teema: Vasta viitega

Ahjaaa, Kristjan:P
Riia mnt. panin küll sind tähele ja tundsin ära ka kohe kui lehvasid, aga ei jõudnud reageerida :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 29, 2009 11:00 am    Teema: Vasta viitega

Niisiis otsustasin siiski hammasrihma ja rullikud eestist tellida...
Ladu24.ee on lihtsalt sheff:

Vaatasin pingutusrulli, hind oli 890EEK.
Lisasin ostukorvi ja seejärel läksin ostukorvi kontrollima laoseisu. WTF - pingutursulli hind ostukorvis 2042EEK. Kustutasin toote ostukorvist ära ja läksin valisin uuesti, ja voilaa - rulli hind ongi nüüd 2042EEK...


Teine huvitav asi on see, et Ford USA Probe 2.0 saan valida Ladu 2... samas pidades silmas, et probel on 1:1 sama mootor mis Mazda 626 ja MX-6, siis saan märksa odavamad rihmad/rullid Ladu 1-st Mazda varuosade alt:P
Nii ma siin siis kombineerin neid... Probele pakutakse Gatesi rihma, Mazdale Contitechi... mis polegi kõige hullemad, isegi üsna paremaotsa omad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 29, 2009 12:57 pm    Teema: Vasta viitega

Ok, sain asjas selgust. Peale ostukorvi vaatamist kontrollitakse laoseisu ja kui tuleb välja et laoseis on uuenenud/maaletoojad uue hinna määranud, uuendatakse automaatselt hind tervel saidil. Seega tulebki välja, et 890EEK rulliku uus hind on nüüd 2042EEK
Kusjuures antud rullik oli odavama otsa oma, kallim oli ~1500EEK ja selle hind on siiani sama... põnev, väga põnev :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 29, 2009 5:11 pm    Teema: Vasta viitega

Astu Viljandi Japanpartsu või tlna omasse ja peaksid saama 2 rullikut ja rihma 1400 eekuga:P

Muide see rullik, mis müstilised 2k+ maksab on kõige odavam variant 650 eeku
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 29, 2009 8:39 pm    Teema: Vasta viitega

Aga selle info eest peaks ikka viljandi omadele käivet tegema
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Skorus
Satub siia tihti


Liitunud: 24 Apr. 2006
Postitusi: 135

PostitusPostitatud: Laup. Mai 02, 2009 1:32 am    Teema: Vasta viitega

Vaatasin jah vahepeal koju tulles, et miskine raibe isal jalus teisel korrusel , okok :) Olgu mis auto tahes, mul hea meel näha, et naaber hooldab autot korralikult, mu vana golf3 paneb mul siiani ila tilkuma
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Laup. Mai 02, 2009 10:20 am    Teema: Vasta viitega

g3 aga suht käest ära lastud ja nagu näha oli gof kunagi päris korraliku laksuga(tagumise tiiva keskel roostetab päris ohtralt).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Skorus
Satub siia tihti


Liitunud: 24 Apr. 2006
Postitusi: 135

PostitusPostitatud: Laup. Mai 02, 2009 11:26 am    Teema: Vasta viitega

pole teda päris ammu näinud, võin sulle näidata pilte kui soomes tagasi olen kui ta veeres kambrist välja alles, ning minu kätte jõudes polnud ta lakse saanud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Mai 02, 2009 2:38 pm    Teema: Vasta viitega

bufu kirjutas:
Astu Viljandi Japanpartsu või tlna omasse ja peaksid saama 2 rullikut ja rihma 1400 eekuga:P



Rihm ja rullikud olid seal 1990eek, lisasin veepumba ja koos väikse allahindlusega sain hinnaks 2400eek, mis on peaaegu et isegi 1000eek odavam kui mujalt oleks läinud. Tänud hea vihje eest :) Nüüd vaja lihtsalt vahetama minna, taaskord on oodatud igasugused vihjed kus on hea ja odav ;)

Ühtlasi sai uhiuue 235/45/R17 rehvijooksu alla nüüd, vanad olid hirmsad pastlad küll juba :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Peeter82
CCV Guru


Liitunud: 13 Mai 2006
Postitusi: 255

PostitusPostitatud: Laup. Mai 02, 2009 2:52 pm    Teema: Vasta viitega

Oleks Lauri mulle öelnud, et tegi sulle kõige odavamatele asjadele pakkumise või oleks isegi suu lahti teinud oleks teadnud mis teema aga valisin automaatselt kõige PAREMAD kohal olevatest asjadest sellest ka hinnaerinevus Ei muidu läbi akna siis nähtud ka nüüd see masin ja ei saa kurta ju
_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Mai 02, 2009 4:58 pm    Teema: Vasta viitega

pets4524 kirjutas:
Oleks Lauri mulle öelnud, et tegi sulle kõige odavamatele asjadele pakkumise või oleks isegi suu lahti teinud oleks teadnud mis teema aga valisin automaatselt kõige PAREMAD kohal olevatest asjadest sellest ka hinnaerinevus Ei muidu läbi akna siis nähtud ka nüüd see masin ja ei saa kurta ju


Aga väga hästi, hind igati sobilik ja kui asjad vähe kvaliteetsemad ka kui päris odavaotsa omad siis igati tiptop tehing! Mina jäin rahule ja tulen teine kord ka sinna oma asju ostma
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Püh. Mai 03, 2009 1:16 pm    Teema: Vasta viitega

Jah, see 1,4k oli kokku klopsitud kõige odavamatest variantidest... Esimese hooga pakume poodi tulnud kliendile kõige kvaliteetsemaid asju, mis on reegline natukene kallimad. Juhul kui klient küsib midagi odavamat siis leiame odavamaid asju:)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Esm. Mai 04, 2009 5:28 pm    Teema: Vasta viitega

kõik on hea ja tore aga velg mulle üldse kohe ei taha meeldida:S
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 05, 2009 11:11 am    Teema: Vasta viitega

Ostsin K&N paneelfiltri sisse ja sellega nüüd küsimus, et kas viljandis kusagil, ja millist filtri pesuainet ja filtriõli müüakse?

Samuti sain probele ühe küllaltki haruldase jubina, mis käis muidu premium-heli paketiga kaasas - graafiline equalizer :P
Demo: http://www.youtube.com/watch?v=nXVmwBHkDBQ

Kuna nii vana asja pole mõtet võimendiga ühendada ilmselt (ei anna palju juurde.. või vist üldse kaotab palju), siis vaatan äkki viskan talle lihtsalt R/L kanalite inputi peale, et tuled tantsiks:P


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 05, 2009 7:00 pm    Teema: Vasta viitega

Filtrite vahendeid võib saada Riia mnt.-lt Dream Car-ist ma arvan. Seal muidugi hinnad head aga peaks olema. Muud kohta ei teagi. Pole silma jäänud vähemalt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Teis. Mai 05, 2009 7:33 pm    Teema: Vasta viitega

Sillerist saab ka filtrile hooldusvahendeid. Siller müüb siis sparco kaupa.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Mai 08, 2009 12:52 am    Teema: Vasta viitega

Tuleb vist varsti piduriketaste/-klotside vahetus või lausa upgreid teha, pidurdades kisub rooli kahtlaselt. Vaatab kas on odavam mingid performance kettad panna või Mazda 6 omad (diam. 280mm ning eesmised ventileeritud).
Siis tuleb ka miskid puksid (või kõik) põhja alt ära vahetada, miski kolin on... Aga noh, tallinnas on ikka suht võimatu sõita, siin on teede olukord hetkel 15x hullem kui viljandis... Saan aru, miks nii paljud tallinnas linnamaastureid ostavad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Mai 08, 2009 7:59 am    Teema: Vasta viitega

Võib olla ka õõtsa puks mis pidurdades vajub ära ja keerab ratast.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 04, 2009 3:26 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:

Samuti sain probele ühe küllaltki haruldase jubina, mis käis muidu premium-heli paketiga kaasas - graafiline equalizer :P


Tegin ka väikese demovideo sellest juba paigaldatuna ja töötamas: http://www.youtube.com/watch?v=aNkFGbVqyD4

Täna õhtul saab alla ka uus lõpupütt..


Homseteks plaanideks on kõiksugu pukside/sillajubinate vahetus, mis vahetamist vajavad.

Ning järgmine etapp on 2006-... Mazda 6 pidurid paigaldada (285mm ketta diameeter). Koos siis sadulate ja kõigega mis mazda 6 piduritega kaasneb.
Sobivad probele/mazda mx-6le 1:1, ei ole vaja midagi ringi teha ja pidurdus performance peaks kasvama võrreldes originaalidega ikka päris palju.

Näited ühe MX-6 peal:



Viimati muutis seda Alan (Reede. Juun. 05, 2009 9:11 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
rinks
Aktiivne külaline


Liitunud: 11 Jan. 2009
Postitusi: 99

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 04, 2009 8:10 pm    Teema: Vasta viitega

Kõik on ilus ja tore, aga tuled võiksid põleda kui sõidad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 05, 2009 6:04 pm    Teema: Vasta viitega

Miks? Alan ise ju näeb niigi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 09, 2009 4:44 pm    Teema: Vasta viitega

Uus käimari nahk, lasin mainori taga hoovis teha, tööga väga rahul:

Tsahh





Viimati muutis seda Alan (Esm. Veeb. 28, 2011 2:46 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 09, 2009 5:24 pm    Teema: Vasta viitega

Varsti tekib olukord,et oled sinna auto alla palju raha pannud ja tekib küsimus,et oleks võinud siis juba parema tooriku alla osta :P parem=võimsab+tagavedu/quattro
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 09, 2009 7:00 pm    Teema: Vasta viitega

Eksjah, masin sai ostetud väga kiiruga, oli lihtsalt vaja sõidukit millega Tallinn-Viljandi vahet iga nädalavahetus sõita. Küll mingiaeg saab midagi paremat/võimsamat kõrvale vaadata...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 29, 2009 7:51 pm    Teema: Vasta viitega

Selline asi siis minupoole tulekul:



Kes veel ei tea siis eelarves: Disco Potato (GT2860RS), MegaSquirt I 3.0 (esialgu vist ilmselt ainult kütust juhtima), Innovate LC-1, Wiseco kolvid 9.0:1 kompressiooniga (stock surveaste on 10.1:1), paagisisene Walbro 255LPH, J-Spec sisse/välja nukad (dyno proven +17hp @ N/A), Eibach klapivedrud, HKS SSQV, 440cc WRX pihustid, Cometic kaanetihend, ARP poldid. Kõik osad tulevad uhiuued, pornot korraldama ei viitsi hakata

Projekti elluviimiseks mazdaklubist leitud varuosadeks käigukast, aju, lisamootor, mille rebuild hakkab sügis/talv.

Kes arvab, et selle auto ülelaadimine on MÕTTETU, siis mainiks ära, et sama mootor tehasepoolt turbotatud Mazda Protege FS-DET peal originaalis 170hp. Performanceprobe sõnul 2.0FS mootor väga potensiaalne, kuni 400hp ilma J-Spec osadeta. Endal plaanis esialgu 250hp püüdma minna.

Lisamootor sai selleks, et saaks autoga seni liigelda kuni uus mootor valmis vahele tõstmiseks, kuna eeldatavasti enne 2010 suve asjaga valmis ei jõuaks (nii rikas ka ei ole, et kõik osad korraga välja osta jõuaks...)

Edit 21.09.09: wtf mingi vale kollektori pilt oli ennist.


Viimati muutis seda Alan (Reede. Sept. 25, 2009 10:50 am). Kokku muudetud 4 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 29, 2009 9:12 pm    Teema: Vasta viitega

Mina olen poolt ja soovin edu projekti elluviimiseks!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Aug. 31, 2009 12:28 pm    Teema: Vasta viitega

Palju selle mootori ülelaadimine maksab ? Ehk mis selle 250 hp hind tuleb ? Kui see ületab mingi 30k siis on jah mõttetu ma arvan isiklikult. 250 hp pole midagi erilist ja veel esivedulisel . Aga alla selle jälle nagu ei saa vist eriti midagi.... :(

või mis sa selle autoga teha kavatsed.. 85kw vms piisab ju linnavahel eputamiseks küll .

Muidu Innovate ma soovitaks pigem rentida või kasutatuna osta, reaalselt läheb seda ainult alguses vaja seadistamise jaoks ja peale seda sa enam seda eriti ei vaatagi. Mul ka sama asi peal.

A sinu auto,ise tead kuhu raha matad
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Aug. 31, 2009 12:55 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Palju selle mootori ülelaadimine maksab ? Ehk mis selle 250 hp hind tuleb ? Kui see ületab mingi 30k siis on jah mõttetu ma arvan isiklikult. 250 hp pole midagi erilist ja veel esivedulisel . Aga alla selle jälle nagu ei saa vist eriti midagi.... :(

või mis sa selle autoga teha kavatsed.. 85kw vms piisab ju linnavahel eputamiseks küll .

Muidu Innovate ma soovitaks pigem rentida või kasutatuna osta, reaalselt läheb seda ainult alguses vaja seadistamise jaoks ja peale seda sa enam seda eriti ei vaatagi. Mul ka sama asi peal.

A sinu auto,ise tead kuhu raha matad


No, kuna üritan ehitada nii, et 250hp ei oleks kohe lagi, ja nii läheb kindlasti üle 30k. 250hp ja esivedu... well, siinne foorumikaaslane ehitab naabri juures üht huvitavat Hondat, mille jõud peaks jääma 500hp kanti ja ma ei laida üldse tema plaani maha. Selle raha eest, mis üks sama heas korras probe maksab, ei saaks ühtegi autot mida mulle meeldiks turbotada... Ütleme selle raha eest saaks pea ainult "halli-massi" autosi, millest võimsaim oleks ehk 141kW BMW või 98kW/169kW Audi Quattro... esiteks on BMW-si juba turbotatud lugematus koguses ja audide 2.2TQ on way-too-boring juba, sest igal teisel on see tweaked. Turbosaabid ei meeldi väga ja nii ei olegi suurt valikut turul.
"Sportliku" välimusega ebasportliku edasiminemisega auto ei vääri seda 85-t kWd lihtsalt:P
Ja kui ma just karjääri ja töökohtadega p*rsse ei pane, siis saab alati tulevikus midagi taga/neljaveolist igapäevasõiduks valida ja good-old vanat probet edasi tjuunida :D Sellesmõttes, et vähe ennast sellise ehitamisega harida ja elu huvitavamaks teha ei ole mul sellest 50k-st rahast (mida ei maksa ju ometigi korraga välja) kahju ka, isegi esiveolise jaoks. Ning küll selle jõu seal maha saab kus saama peab...
Igatahes esialgu ei julge üle 250hp plaane teha, kuigi turbo puhub kuni 360heppa ja muu plaanitav conf ei tohiks ka väga takistuseks jääda sinnani.

Edit: Imean, erinevates foorumites võib näha isegi erinevaid 15/20k (Sierra, Fiat Punto etc) autosi mille ~180-280hp saavutamine on läinud isegi 3-4x kallimaks kui auto ise väärt on... aga ma ei ütleks et omanikud kurvad on :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 01, 2009 1:40 am    Teema: Vasta viitega

Eks siit ikka leiaks midagi.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=91
kasvõi http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/412/auto_php-id=643412-www_auto24_ee.html

Endale jah see esiveduliste ehitamine ei istu, ehitad võimsaks ära aga ...
tagaveoga ikka midagi võrrelda pole funni poolest.

Eestis üks 600hp honda juba on esivedu , oli ka ülisoodsalt müügis vist.... mingi 70k , ainuüksi mootorit oli seal sama raha eest vist minimaalselt.

Eks raha saab koguda kah, ma ka kogusin 210kw camaro kõrvalt raha vette jaoks, ei hakanud mootoriga jantima,kuigi kõik ülejäänu oli tehtud juba ja probleem on selles,et laiu rehve on vaja... 235 lai rehv ja 200kw oli täiesti mõttetu kombinatsioon näiteks... iga start sai nõrgema käest lutti :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....


Viimati muutis seda Maik (Teis. Sept. 01, 2009 10:06 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 01, 2009 8:41 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Eks siit ikka leiaks midagi.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=91
kasvõi http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/412/auto_php-id=643412-www_auto24_ee.html

Endale jah see esiveduliste ehitamine ei istu, ehitad võimsaks ära aga ...
tagaveoga ikka midagi võrrelda pole funni poolest.

Eestis üks 600hp honda juba on esivedu , oli ka ülisoodsalt müügis vist.... mingi 70k , ainuüksi mootorit oli seal sama raha eest vist minimaalselt.

Eks raha saab koguda kah, ma ka kogusin 210kw camaro kõrvalt raha vette jaoks, ei hakanud mootoriga jantima,kuigi kõik ülejäänu oli tehtud juba ja probleem on selles,et laiu rehve on vaja... 235 lai rehv ja 200kw oli täiesti mõttetu kombinatsioon näiteks... iga start sai nõrgema käest lutti :D


Eks selle asjaga ongi nii,et kellele ema kellele tütar.Ega elu ju ainult ümber 400m käi.Kuigi 400m peal kah A-klassis esivedusena sõidetud 10,832 siin samas Eestis.Poole rohkem lõbu ju 1-km ja 1-miili peal.See ju palju huvitavam kui lööd väikese kubatuuriga 1-miili peal suurt mootorit!!!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 01, 2009 10:29 am    Teema: Vasta viitega

hm, sellepärast ma ju kirjutasingi,et funni poolest... ma ise ka ju dragi ei sõida.

kummaga sina külg ees sõidaks, ringrada, jäärada? sõbral on golf 3 ja 130kw, saab sõita 3 ratta peal kurvis ja esimesed 2 käiku käivad ratas ringi enamvähem. Aga nagu kirjutasin - sinu auto, ise tead kuhu raha paned. Lihtsalt hiljem ei saa seda raha sealt enam väga hästi kätte. Ma väga ropult pole oma autode müükidega ise hävinud samas...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 01, 2009 10:44 am    Teema: Vasta viitega

[quote="Maik"]hm, sellepärast ma ju kirjutasingi,et funni poolest... ma ise ka ju dragi ei sõida. Sellega ongi tegelikult nii,et sellist kõige sööjat polegi nii väga.Sa ju tead seda endagi käest.Mis talveks mis suveks jne jne jne.Kuid olemas olevat teemat ei taha sellega solkida ,mis kuhu ja millepärast.

kummaga sina külg ees sõidaks, ringrada, jäärada? sõbral on golf 3 ja 130kw, saab sõita 3 ratta peal kurvis ja esimesed 2 käiku käivad ratas ringi enamvähem. Aga nagu kirjutasin - sinu auto, ise tead kuhu raha paned. Lihtsalt hiljem ei saa seda raha sealt enam väga hästi kätte. Ma väga ropult pole oma autode müükidega ise hävinud samas...[/quote
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 17, 2010 12:55 pm    Teema: Vasta viitega

Just siis, kui autole ilmub päevapealt järsku 2 ostjat, hakkab auto jamama ja nii, et keegi enam aru ei saa mis toimub.
Viga selline: kui auto läheb tööle (vahel hästi vahel kehvasti, vahel ei lähe üldse), tühikäigul töötab nagu peab ja kõik on nagu OK. Kui gaasipedaaliga sujuvalt mängida saab pöörded lakke, kui gaasipedaali järsemalt vajutada, hakkab mootor puterdama ja tahab välja surra... erinevad mehhaanikud proovinud erinevaid variante ja kõik mõistlikud asjad läbi proovitud.
Kõige targema resultaadi sain lõpuks Musta tee alguses oleva sõbraliku mehhaaniku käest - mõõtis ära kütuserõhu. Probe maksimaalne vist oli 2.57bar kütust, järsu gaasipedaali vajutusega aga tuli 3bar ja järelikult uputas üle ja hakkas puterdama. Noh, tore... täna sain siis kütuserõhuregulaatori ära vahetatud - tüdruksõber juba sõitis autoga mulle lõuna ajal tööjuurde rõõmsalt ja heade uudistega et auto korras. Istusin rooli, vajutasin gaasi... ütlesin, et ei ole ju korras Tegelikult hetk tagasi alles oli - auto vist ei salli enam mind, et ma teda maha müüa tahan.

Enivei, suht fucked up seis on - eile auto töötas ideaalselt, üks potensiaalne ostja tegi proovisõidu ka ära ja kõik oli laitmatult korras. Peale proovisõidu tegemist läks ostja mõttepausi tegema ja einestama, sama tegin mina 30min pärast ja lõunalt tagasi ma enam enda autoga sõita ei saanudki. Fuck fuck fuck. Tänaseks on alles jäänud ÜKS kindel tahtja, kes tuleb peale tööd ilmselt kohe ostma... aga viga endiselt likvideerimata. Kui tõenäoline on, et teine kütuserõhuregulaator taas otsad andis - vist mitte väga?

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 17, 2010 1:06 pm    Teema: Vasta viitega

2.57 ja 3 bar pole nii suur vahe, et mootor hakkaks puterdama. IMO võiks kontrollida gaasiklapi asendi andurit.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 17, 2010 1:08 pm    Teema: Vasta viitega

Aga KCCG võiks oma auto täna tuua enne 17-t??? Laseks üle vaadata teil ka... asjaga suht põleb praegu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 17, 2010 1:52 pm    Teema: Vasta viitega

626 puhul on olnud tegu vaakumvooliku mõraga. Sul õhulugeja voolik on terve?
Võta õhulugeja pistik küljest ja proovi käima saada. Auto peaks kolima nüüd üle tabelsüsteemi peale ja siis ta peaks sul käima ebanormaalse kütusekuluga. Kui pistiku tagasipanek jälle mõjutab, siis ilmselt saab lisaõhku.
Jahutusvedelik on ka normis?
Tavaline asi neil on veel see, et kui pikka aega pole redline's käinud, siis EGR tahmab kinni. Kui ükskord käima saad, tõmba 3 esimest käiku väga peeneks.
ei tohi selle mootoriga "pensionääri" teha

rohkem sulle omast kogemusest pakkuda ei oska, ei tahaks arvata, et lambda on nuusutamise lõpetanud, siis peaks sul kütusekulu ja eralduv hais silma/ninna tunda olema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024