open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Vaz 2103 1976
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 17, 2008 8:58 pm    Teema: Vaz 2103 1976 Vasta viitega

Noo tervitus siinsetele foorumlastele!
Mõtlesin, et kui siin juba kasutaja olen, siis lükkan oma masina ka siia üles. Autoks siis Vaz 2103 aastast 1976. Mootor vahel on 1,5 liitrine- peal on uus nukkvõll (200km sõitnud) ja vaakumiga jagaja, muidu üldiselt stock. Läbisõitu on autol 128640. Mina olen auto kolmas omanik ja Eesti talve on auto tunda saanud kõigest 6 aastat nüüd. Autole on väga palju uusi juppe külge laotud- uus nukkvõll , uued sarniirid- ning rooliotsad ees, uus jagaja, kardaaniristid+ kardaani tugilaager, mootoripadjad + igast muud nipetnäpet. Ette on paigaldatud ka üks Toyota Corolla iste + juhi oma ootab veel paigaldust. Põrandavaiba all on ka mürasummutus vilt paigaldatud. Ees on ka inertsrulliga turvavööd. Tagaaknal on ka kardin.
Auto põhiline teema on Ladaklubis http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13545 aga eks üritan ka seda teemat uuendada siin.
See suvi sai auto endale ka uue värvi selga. Autol peal ka signalisatsioon ja 4* kesklukk + plaanis teha veel elektriliselt avatav pagasniku luuk.
Multimeedia:
Hetkel automakk: Panasonic CQ-C112NE ja 2*Denveri 200W ovaali ning 300W supakas tagaaknal. Ees ustes ka kaks 200W ümmargust kõlarit + kõrghelikõlarid nende kohal ukses. Pisike võim ka mingi 4*30W vist:D.
Hetkel on audioga üpris rahul aga süda ihkab uut võimendit.
Aga eks pildid räägivad enda eest:









Peal Fiat Ducato ventikas:

Pilt aknalauast (hetkel ta muidugi selline pole-iste ilusti eest ning kardin ka):

Kõrvalistuja uks:

Juhipoolne uks:

Mootorist:

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Raigo453
Vana tuttav


Liitunud: 13 Apr. 2007
Postitusi: 321

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 19, 2008 8:38 pm    Teema: Vasta viitega

pill igati kena loodaks et jääb väliselt selliseks nagu on..sest ladasid niigi vähe..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 19, 2008 11:08 pm    Teema: Vasta viitega

Raigo453 kirjutas:
pill igati kena loodaks et jääb väliselt selliseks nagu on..sest ladasid niigi vähe..

Välimuselt ta tõesti jääb selliseks. Originaalsus maksab :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 10:52 am    Teema: Vasta viitega

Muidugi maksab... NOT
kui auto on aastast 30-70 ja usa auto...
siks ei maksa originaalsena midagi ei nüüd ega ka tulevikus sest neid on siiski väga-väga laialt veel rahval käes :)


ei ole midagi teha,mulle lihtsalt vene autod tegelt ei istu :P
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 11:59 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Muidugi maksab... NOT
kui auto on aastast 30-70 ja usa auto...
siks ei maksa originaalsena midagi ei nüüd ega ka tulevikus sest neid on siiski väga-väga laialt veel rahval käes :)


ei ole midagi teha,mulle lihtsalt vene autod tegelt ei istu :P

Noh aga, mis teha- mõnele meeldivad Usa autod, teisele Vene autod. Sama nagu, et kellele meeldib ema, kellele tütar . Ega kumbagi nüüd maha lüüa ei saa ju sellepärast .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 12:24 pm    Teema: Vasta viitega

ei lihtsalt ma ei saa sellest originaalitsemise mõttekusest suurt aru,kuna see auto pole kunagi "originaalsena" hea olnudki, teiseks, sul on auto juba seest kõik ümber tehtud.

üleüldse, see "originaalne" sõna on viimasel ajal kuidagi üle mängitud ja üle tähtsustatud ... dunno..

lihtsalt pohmaka mõtteheietused, ärge pange tähele
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 12:51 pm    Teema: Vasta viitega

siinkohal mainiks ära, et originaal vist oli FIAT kaubamärgi all ja seda juba kümmekond aastat enne, kui VAZ seda tootma ning modifitseerima hakkas.
Igatahes olen ka ise siksiga sõitnud aastaid ning tegelt on tegemist krdima hea masinaga. Siks on nagu põld, millele 1 aasta külma tehes saad 10 aastat külma vastu. Muidugi sõltub kõik ka sellest, kas VAZ tehasest tuli seekord välja auto või miskine muu masin, mida iialgi ei saadud käima, töötama ning ökonoomseks. Venelased oskasid teha nii, et ca iga 300-s masin oli väga hea ökonoomsusega, võimsusega ja vastupidavusega oma aja kohta.
Kui omaltpoolt veel midagi lisaks, siis ebamugavad on need autod ja ebaturvalised. Samas kellel ta on, tasub sõita, sest enamjaolt on nn "venelastes" rohkem autot, kui sama raha eest soetatud vanal "sakslasel" või "japsil".
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 1:54 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Muidugi maksab... NOT
kui auto on aastast 30-70 ja usa auto...
siks ei maksa originaalsena midagi ei nüüd ega ka tulevikus sest neid on siiski väga-väga laialt veel rahval käes :)


ei ole midagi teha,mulle lihtsalt vene autod tegelt ei istu :P


täitsa räige kus mõni ikka oma litsi vi**u kiidab

sry 4 OT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 3:10 pm    Teema: Vasta viitega

Kust sa tead läbisõitu? Siksil ju 99999 spidokal
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 3:38 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Kust sa tead läbisõitu? Siksil ju 99999 spidokal

Odomeetri numbrid pluss 99999 ja ongi vastus käes, seda eeldusel, et spidokas alles teist ringi paneb.
Ja seda, kas auto eelmine omanik räägib õigust ringide arvust või valetab, saab kontrollida tema kannikatele pilku visates.
Siksil siuksed p`rsevalu pukid sees, et ilma kandilise kannita drifti ei saa
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 3:43 pm    Teema: Vasta viitega

kui siks on 70ndatest siis kust eeldad ,et teist ringi paneb
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 4:38 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
kui siks on 70ndatest siis kust eeldad ,et teist ringi paneb
No näiteks minu isa ostis esimese siksi 1982 oktoobris.
See masin teenis meie perekonda kuni aastani 2002 !!!!!!
Läbisõit oli selleks ajaks 185 000 km. Kuid ega siis ei olnud masin lõbuks või driftimiseks. Kõik talved kuni aastani 1999, mil mina selle teepeale välja kraaklesin, seisis garaazhis pukkide peal.
Küll aga oli tal veokonks ja tugevdatud käru, millega veeti kruusa ja mulda pea sama palju korraga, kui seda teine mees GAZ 53-ga suutis.
Sellest 1,3 liitrisest polnud järgi rohkem, kui kodutu mehe püksip´rsest, kuid läbisõit oli väike.
Lisaks pakuks ma välja, et auto oli mitte 1982 vaid 1982 - 2001, sest isal oli 2 sigulli jagu uhiuusi varuosi ostetud aastatega kokku, mille najal see masin ka liikus.
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Laup. Sept. 20, 2008 9:10 pm    Teema: Vasta viitega

Auto läbisõit on igatahes õige. Vaevalt kõige esimene omanik (soliidses eas) meile nüüd tünga tegema hakkas. Ennem meid kasutati autot põhimõtteliselt poes ja surnuaias käiguks. Kui meie auto endale saime, siis oli läbisõitu ~85000km (paar kilomeetrit siia sinna).

Noo minu, kui gümnaasiumi poisi süda hetkel ei ihka muud autot. Esimene põhjus: põhimõtteliselt kõikke saab ise remontida. Vaevalt mul oleks jaksu näiteks mingi lääneauto mootorit paranda (eelkõige raha suhtes). Teine põhjus: ega see küttekulu nii üüratugi pole. Maanteel stabiilselt sõites 7.5-7.8l sajale ning linna vahel 8l.
Noo kokkuvõtteks seda, et mina olen autoga rahul ja minuarust ongi see peamine
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Püh. Sept. 21, 2008 3:23 am    Teema: Vasta viitega

õppimisex, harjutamisex jh õige auto. Ä akka aint tuunima seda siksi(välimuselt) tavaliselt saavad neist Pe...emajakad.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Esm. Sept. 22, 2008 3:31 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
õppimisex, harjutamisex jh õige auto. Ä akka aint tuunima seda siksi(välimuselt) tavaliselt saavad neist Pe...emajakad.

Hetkel ei ole jah plaanis midagi väljast muuta . Mulle too välimus istub aga kui midagi tuleb, siis ainult mingi valuvelg vb tulevikus
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 29, 2008 12:13 am    Teema: Vasta viitega

Üle päris pika aja väike update
Need jõulud põhimõtteliselt olen veetnud auto kallal nokitsedes
Pigimati paigaldusega on nüüdseks ühelepoole jõutud:P. Maha panin, siis täitsa tavalise pigimati (mõeldud katuste katmiseks). Pigimatti kuumutasin kuumaõhu puhuriga (2000W);).
Nii juhi- kui ka kõrvalistuga jalge alt põrandalt eemaldasin kogu vana pigimati ning värvisin pleki ära, hiljem panin peale uue pigimati kihi.




Käigukasti tunneli peal olevale vanale pigimatile panin veel uue pigimati kihi peale:



Tulemüüri peale panin ka võimalikult palju pigimatti:






Ülesse armatuuri taha akna äärde sai ka pigimati liiste pandud:


Tagumised rattakoopad katsin ka salongi poolt pigimatiga (pildil ainult üks rattakoobas aga teine samasugune, mõlemad rattakoopad kruntisi ennem mati panekut ära ka):



Tagumised rattakoopad katsin ka pagasniku poolt pigimatiga, samuti katsin mõlemad tagatiivad seest poolt pigimatiga:
Vasakpool:




Parempool:




Tagapõlle ülemine osa sai ka pigimati tükkidega kaetud:




Pagasniku luugi katsin ka pigimati tükkidega:



VABANDUST PILTIDE KVALITEEDI PÄRAST- PILDISTASIN MOBIILIGA!!!!!!!!!!!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 615
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 29, 2008 12:38 am    Teema: Vasta viitega

Kas suvel palavaga haisema ei hakka
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Timz
Aktiivne külaline


Liitunud: 13 Apr. 2006
Postitusi: 85
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 29, 2008 1:14 am    Teema: Vasta viitega

haisema ei hakka seal midagi.

tegid ikka terved pinnad mitte nii nagu piltidel, kohati?

muidu vähe tolku kui üldse on, ja kui tahta tulemust siis peaks ikka viltmatti ka panema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 29, 2008 1:41 am    Teema: Vasta viitega

Timz kirjutas:
haisema ei hakka seal midagi.

tegid ikka terved pinnad mitte nii nagu piltidel, kohati?

muidu vähe tolku kui üldse on, ja kui tahta tulemust siis peaks ikka viltmatti ka panema.

Noo tiibade peal tuli kohati seda panna, kuna isegi nende tükkidega paigaldusega hakkas plekk all mängima ja naksuma, ühesõnaga ei julenud tervet tiiba katta sellega, et äkki tõmbab pleki kummi
Ja viltmatt on juba täitsa olemas ja läheb peale veel sellele pigimatile . Täna sai pigimatt lihtsalt paigaldatud, eks millalgi panen selle vilid ka sinna peale
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 30, 2008 12:04 pm    Teema: Vasta viitega

Tavalisel katuse ruberoidil on tegelt 2 viga.
Esiteks on ta raske, seega ukse hinged võivad sul liiga kiiresti ära väsida ning ka kütusekulu tõuseb, kuna masinal kaalu juures, kuid siksi pugul pole 100 g midagi
Teine asi on aga kuumataluvus. Kui jätad auto päikese kätte seisma, läheb plekk kuumaks ning kuumutab sedasi pigimatti rohkem, kui päike ise teeks. Tulemuseks on auto plekki mööda seestpoolt maha valguv pigi.

Sellisest katuseruberoidist parem oleks olnud kasutada basseini matte, mis on kohe liimiribaga, et tõmbad kile ära ja paned paika. Ehituspoodides müüakse seda harva, kuid siiski on saadaval.

Muidu aga tubli töö
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 30, 2008 1:01 pm    Teema: Vasta viitega

Kõige mürarikkamad kohad on rattakoopad ja põhi ja sinu auto puhul ilmselt mootori vahesein. Kahjuks pole siksiga sõitnud väga ammu, ei oska normaalse mürataseme kohta midagi öelda. Et kas erilist tulemust annab see. Enda naise autol tegin kohe tutikast peast selle töö ära, sai kõvasti vaiksemaks.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 31, 2008 12:41 am    Teema: Vasta viitega

Noo näis, kuda see see pigimatt vastu peab! :). Tagatiibade alla äärde hetkel pigimatti ei pannud, kuna arvatavasti vahetan suvel alumise osa tiivast uue vastu. Ja ustega ei teagi, mis saab, kuna originaal pigimatt koorub sealt juba parajalt . Nüüd millalgi kui kuskilt löökkruvikeeraja sebitud saan, siis krutin kõik uksed küljest ära ning üritan need siis ilusti ära pigimatitada uuesti, ennem tuleb muidugi sinna võimas roostetõrje teha. Ustesse siis plaanis ikka mingi spets auto jaoks mõeldud pigimatt osta aga mine tea vb kasutan seda prostat katuse oma .
Samuti on plaanis salongi ja pagasniku vahesein teha puidust ning siis pagasniku sisse ehitada supakas (materjal juba täitsa olemas).
Kaugemad plaanid on ka vist uksepolstri alumised ääred teha vineerist ning nende külge omakorda kõlarite pesad. Siit aga pisike küsimus, et mis kõlarid ustesse panna- kas mingid tavalised koaksiaalkõlarid või mingid kompod?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 31, 2008 11:02 am    Teema: Vasta viitega

Selline asi kah, et kui pigimatti paigaldad ustele, siis ukse polster maha ning matt ukse sisse välispleki külge.
Tulemuseks on vaiksem auto ning ka ustes olevad kõlarid ei pane plekki lärisema
Mis aga puutub raskusesse, mis ustele lisaks tuleb, siis ca 2 aasta tagant pead mõnel treialil laskma uued uksehinge pulgad teha. Pisut suuremad, sest need kipuvad kiiresti kuluma ning siis hakkab uks loksuma ja taas plärisema.
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 31, 2008 1:01 pm    Teema: Vasta viitega

siksaator kirjutas:
Noo minu, kui gümnaasiumi poisi süda hetkel ei ihka muud autot. Esimene põhjus: põhimõtteliselt kõikke saab ise remontida. Vaevalt mul oleks jaksu näiteks mingi lääneauto mootorit paranda (eelkõige raha suhtes). Teine põhjus: ega see küttekulu nii üüratugi pole. Maanteel stabiilselt sõites 7.5-7.8l sajale ning linna vahel 8l.
Noo kokkuvõtteks seda, et mina olen autoga rahul ja minuarust ongi see peamine


Kas tõesti on mõttet veel igapäeva sõiduks lada osta?...Selle autoga võid sa teha 100 imet aga sõidu omadused jäävad ikka kehvaks. Sõidad nagu puupakkudel, müra on meeletu, minek on 0, juhitavus olematu. Nagu piltidelt näha oled pannud juba raha helitehnika alla. mai tea mis hinnaklassi see sul jääb, samas summa mille auto eest maksid. Kui nüüd need summad kokku võtad oleks saanud juba audi 80 b3 kerega, millega on võimalik ka mingisugune sõidumõnu saada. varuosad maksavad sellel autol praeguseks juba sama raha, mis lada osadki. Remondi poole pealt on minu arust alates 85-92 aasta autodel mootori juures rem. suht sama(võib-olla mõni juhe on lisaks uuemaltel)
80'l on müra ka solongis olematu võrrledes ladaga, seega oleks juba pigimati pealt raha kokku hoidnud.
Kui võtta lahti auto24 siis lada hind kusagil 10 000.- keskmiselt ja audi 80 hind ka 10 000.- keskmiselt.

Lihtsalt see MINU arvamus, et kas sõita ringi ja tunda ennast inimesena või mitte.

Mis peamine: audil tsink kere ja ei roosteta!!!
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 31, 2008 3:10 pm    Teema: Vasta viitega

Udukas kirjutas:
Mis peamine: audil tsink kere ja ei roosteta!!!

selliseid vanu audisid, mis ei ole kõksu saanud leiad sa ikka väga väga vähe ja kui juba kõks olnud siis ei ole kasu sellest tsingist kuskilt otsast....
AGA kui leida üks selline siis väärt on ta tõesti
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 31, 2008 8:27 pm    Teema: Vasta viitega

To udukas:
Eks jutus ole mingi iva ka sees! Aga kuna see ziguli oli ennem isa oma, siis endale sain ma ta täitsa tasuta . Eks palju rolli mängib ka see, et ligi 6 aastat koos isaga olen ma teda putitanud, tundub et sai liialt südame lähedaseks. Samas paar aastat tagasi oleks isal võimalus olnud ta maha müüa, kuna paljud küsisid (enamus põlluralliks), isa aga otsustas, et auto jääb alles ehk siis liiga korralik veel põlluralliks saata. Samas selleks hetkeks oli ka üsna palju uusi juppe juba külge pandud (ennem seisma jäämist).
Nii palju ka, et autosse pandud raha pole veel ületanud seda summat, millega me ta kunagi ostsime .
Ja mulle ta juba üldiselt meeldib, midagi pole teha. See ei huvita mind üldse, et tal kehvem sõidumugavus on võrreldes läänemasinatega!
Siiamaani on ta mul olnud ka rohkem hobiauto, päris igapäevalselt temaga ei liigu, selleks on peres olemas VW Vento. Igapäeva kasutusse läheb ta arvatavasti alles peale tuleva aasta suve, kui Tallinna kooli minek.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 31, 2008 8:29 pm    Teema: Vasta viitega

cabernet1 kirjutas:
Selline asi kah, et kui pigimatti paigaldad ustele, siis ukse polster maha ning matt ukse sisse välispleki külge.
Tulemuseks on vaiksem auto ning ka ustes olevad kõlarid ei pane plekki lärisema
Mis aga puutub raskusesse, mis ustele lisaks tuleb, siis ca 2 aasta tagant pead mõnel treialil laskma uued uksehinge pulgad teha. Pisut suuremad, sest need kipuvad kiiresti kuluma ning siis hakkab uks loksuma ja taas plärisema.

Tänud nõuannete eest!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Raigo453
Vana tuttav


Liitunud: 13 Apr. 2007
Postitusi: 321

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 01, 2009 3:00 am    Teema: Vasta viitega

Udukas kirjutas:
siksaator kirjutas:
Noo minu, kui gümnaasiumi poisi süda hetkel ei ihka muud autot. Esimene põhjus: põhimõtteliselt kõikke saab ise remontida. Vaevalt mul oleks jaksu näiteks mingi lääneauto mootorit paranda (eelkõige raha suhtes). Teine põhjus: ega see küttekulu nii üüratugi pole. Maanteel stabiilselt sõites 7.5-7.8l sajale ning linna vahel 8l.
Noo kokkuvõtteks seda, et mina olen autoga rahul ja minuarust ongi see peamine


Kas tõesti on mõttet veel igapäeva sõiduks lada osta?...Selle autoga võid sa teha 100 imet aga sõidu omadused jäävad ikka kehvaks. Sõidad nagu puupakkudel, müra on meeletu, minek on 0, juhitavus olematu. Nagu piltidelt näha oled pannud juba raha helitehnika alla. mai tea mis hinnaklassi see sul jääb, samas summa mille auto eest maksid. Kui nüüd need summad kokku võtad oleks saanud juba audi 80 b3 kerega, millega on võimalik ka mingisugune sõidumõnu saada. varuosad maksavad sellel autol praeguseks juba sama raha, mis lada osadki. Remondi poole pealt on minu arust alates 85-92 aasta autodel mootori juures rem. suht sama(võib-olla mõni juhe on lisaks uuemaltel)
80'l on müra ka solongis olematu võrrledes ladaga, seega oleks juba pigimati pealt raha kokku hoidnud.
Kui võtta lahti auto24 siis lada hind kusagil 10 000.- keskmiselt ja audi 80 hind ka 10 000.- keskmiselt.

Lihtsalt see MINU arvamus, et kas sõita ringi ja tunda ennast inimesena või mitte.

Mis peamine: audil tsink kere ja ei roosteta!!!


Sa pole vist ühtki korraliku ladat mekkida saand sellepärast ajad siin mingit ulme mura taga.Ise sõidan igapäevaselt lada 2105-ga ja kuulan inimese moodi raadiot saan tagaistujatega vabalt ilma karjumatta rääkida ja ei kurda ültse et oleks mingi pukk või peaks kõrvaklappidega sõitma ja mineku kohapeakt ei nurise ka.Ega ta suurt kehvemini ei liigu kui audi 80 1,8.Aga noh igaüks kiidab ikka omajagu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1166
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 01, 2009 6:12 am    Teema: Vasta viitega

Raigo453 kirjutas:

... Ise sõidan igapäevaselt lada 2105-ga ja kuulan inimese moodi raadiot saan tagaistujatega vabalt ilma karjumatta rääkida ja ei kurda ültse et oleks mingi pukk või peaks kõrvaklappidega sõitma ja mineku kohapeakt ei nurise ka...

Praegu ei kurda kuna pole teist masinat, millega igapäev liigelda? Olen küll vanakooli mees aga usun, et kasvõi golf 2 või audi 80 kaalub ziguli ikka kuhjaga üle, kuna olen ise astunud sammu siksist lääne masinasse. Aga ainu arvamus ei kuulu teistele arvustamiseks.
On ka siis vaiksem ka peale pigimatitamist? Tahaks isegi siksiga sõitu saada, kuna pole väga ammu sellises autos istund ja 85kW ja 285Nm on mu p****e ära hellitanud, kuigi aint minu jaoks, sest ilmselt leidub klubis teisigi, kellel antud näitajatest paremad näitajad autodel:P
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 01, 2009 12:23 pm    Teema: Vasta viitega

Siksi ainuke viga võib olla see, et tema turvalisus on puudulik. Pean silmas laupkokkupõrget, siis vanale autole kohaselt, kus ei ole turvapatju, lööki neelavat keret ning koostekvaliteet on nii nagu ta on - tehtud meeste poolt, kes mis järjekorras kaineks said
Aga ega mõni teine sama aasta (70-dad) auto ohutum ei ole.
Siksil ja siksil on ka vahe, sest vene ajal oli võimalik saada hea eksemplar, mis ei nõua raha, remonti ega kütet ning liigub väga viisakalt edasi, kuid... võis ka saada liikuri, millega muud veale vee ja vile ei saanud.
Omal peres olnud 2 täpselt samasugust ja sama aasta masinat 2105, mille erinevus oli nagu öö ja päev. Ühes hea ja vaikne, teises vilises tuul ja karjus mootorimüra.

Hea siksi puhul aga 2 pöialt kõrgele üles
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 01, 2009 2:22 pm    Teema: Vasta viitega

vamps kirjutas:
Raigo453 kirjutas:

... Ise sõidan igapäevaselt lada 2105-ga ja kuulan inimese moodi raadiot saan tagaistujatega vabalt ilma karjumatta rääkida ja ei kurda ültse et oleks mingi pukk või peaks kõrvaklappidega sõitma ja mineku kohapeakt ei nurise ka...

Praegu ei kurda kuna pole teist masinat, millega igapäev liigelda? Olen küll vanakooli mees aga usun, et kasvõi golf 2 või audi 80 kaalub ziguli ikka kuhjaga üle, kuna olen ise astunud sammu siksist lääne masinasse. Aga ainu arvamus ei kuulu teistele arvustamiseks.
On ka siis vaiksem ka peale pigimatitamist? Tahaks isegi siksiga sõitu saada, kuna pole väga ammu sellises autos istund ja 85kW ja 285Nm on mu p****e ära hellitanud, kuigi aint minu jaoks, sest ilmselt leidub klubis teisigi, kellel antud näitajatest paremad näitajad autodel:P

Hetkel veel selle vaiksuse kohta midagi öelda ei oska, kuna auto seest ikkagi laiali veel. Veel täpselt ei teagi, millal korralikult salongi saab kokku laduda. Vaja veel need inertsturvavööde kinnitused ilusti kere külge keevitada, tagant aknalaua alune too keskmine tugipost muudab asukohta:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 27, 2009 10:48 pm    Teema: Vasta viitega

Kellegil mingit tagasihoidliku kogust vaiku ja klaasriiet pole?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Jan. 28, 2009 10:24 pm    Teema: Vasta viitega

siksaator kirjutas:
Kellegil mingit tagasihoidliku kogust vaiku ja klaasriiet pole?

Äkki on Viljandis kuskil poodides toda vaiku ja klaasriiet saada?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cabernet1
Satub siia tihti


Liitunud: 15 Aug. 2008
Postitusi: 199
Asukoht: Kelmiküla - Kivistiku tare.

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 29, 2009 12:28 pm    Teema: Vasta viitega

siksaator kirjutas:
siksaator kirjutas:
Kellegil mingit tagasihoidliku kogust vaiku ja klaasriiet pole?

Äkki on Viljandis kuskil poodides toda vaiku ja klaasriiet saada?
Kui siis nn vana Paala pood - Auto Moto.
Arvatavasti parim valik, kuid suhtkoht kehva teenendus ja kauba tundmine.
Aga oleneb müüjast. Soovitan asju ajada ainukese asjaliku isikuga seal - 1 lühikest kasvu tumedapäine naisterahvas, vanuses pealt 50
_________________
http://www.mazdaklubi.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 14, 2009 10:42 pm    Teema: Vasta viitega

Niih jälle üks pisike update!
Eile sai, siis mõlema poole alumised esiamordi puksid ära vahetatud. Samuti olen nii üht-teist salongis nokitsenud ning pagassi sisemuse kallal ka. Bensuluugile sai ka nüüd signa andur pandud- nii kui vähegi luugi lahti teha hakkab kohe signa lõugama. Näis kuidas see asi ennast õigustab. Kapott on ka ilusti kokku laotud ning auto külge tagasi pandud. Täna siis sõitsin ka auto paar kilomeetrit ning see pigimatitamine on igatahes tulemust andnud- jube mõnus vaikne on nüüd salong seest.
Täna viisin siis auto sõbra juurde garaazi ning homme algavad pisikesed värviparandus tööd- pisikesed roostekolded on tekkinud tahapõlle äärele.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 25, 2009 1:58 pm    Teema: Vasta viitega

Nii viimased neli päeva on olnud üsna tegusad:rolleyes. Mõlemad esimesed tiivad kuni iluliistuni on värvitud, vasaku tagatiiva alumine veerandik sai samuti uue värvikuue selga . Tagapõlle alumisel äärel sai ka tiba värviparandusi tehtud . Lõppude lõpuks sai ka pagasnik ilusti kokku laotud+ regullisin ühte tagumise ukse kesklukumootorit . Juhiukse alumise hinge alla sai ka pandud kaks seibi- nüüd käib uks kui valatult. Salongis sai maki- ning igast juhtmetega veel jauratud. Uute voolu ja RCA juhtmetega on ikka kohe teine tera- heli on tunduvalt parem . Samuti panin autole selle seadeldise, mis hakkab hakkab lõugama kui tuled põlema jäävad.
Mingi päev, kui aega leian, siis tuleks tagumised vedrud alt ära krudida ning keerde maha võtta. Samuti vaja kõrvalistuja iste paika panna ning siis peaks ülevaatuseks valmis olema.
Väike pildimaterjal (täieneb peagi):


Kerge tulevikuvisioon:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Laup. Apr. 18, 2009 10:17 pm    Teema: Vasta viitega

Peaks nüüd update tegema, et keegi ei hakkaks arvama, et ma auto unarusse olen jätnud .
Nüüdseks siis autol ilusti ülevaatus tehtud ning juba vaikselt kulgen taga ringi . Vahepeal tehtud tööd: ette jalgade juurde tegin klaasriidest kõlarikastid (koosneb 3 klaasriide kihist), pandud uued uksepolstrid, panin alla ka nö madaldus vedrud (tagumistelt vedrudelt 2 keerdu maha võetud ning esimestelt 1,5 keerdu), teistsugused ja mugavamad esiistmed pandud + auto pestud ning seest ilusti korrastatud. Need kõlarikastid jalgade juures on kaetud AJUTISE riidega ning augutäiteks pandud AJUTISED kõlarid.
Väiksed klõpsud ka:












Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 13, 2009 2:28 pm    Teema: Vasta viitega

Väike pildiseeria (vahatatud ning poleeritud sai masin):













Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 679
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Laup. Aug. 01, 2009 7:03 pm    Teema: Vasta viitega

hei hei.. siia kah paar rida. :D


keegi siin mainis, et milleks siks igapäeva sõiduks.. no ma toon ka siis omalt poolt paar näidet, miks ma 10.a vana jaapanlase 23.a vana venelase vastu vahetasin:
1. odav pidada, eriti kui rahaga on tuuga. varuosad on sigaodavad ja kulub neid ka suhteliselt vähe.
2. lihtne remontida - kes vähegi võtit käes hoida suudab, saab hakkama.
3. kütusekulu küllaltki mõistlik, kui võrrelda sama aja BMW, Mercedese või mõne muu margi autosid. ka osad tänapäevased autod ei saa nii ökonoomselt hakkama.
4. pole just enam igapäevases liikluspildis.

See, kes vingus müra pärast, sõitis lihtsalt käest lastud masinaga. Kui sild ei unda, kardaanimuhv vahetatud, õlid on uued, siis ei tohiks olla kuulda muud, kui mootori õrna surinat ja rataste sahinat. Kui on müra kõrge, siis on see märk hooldamata autost.
Samuti jõudu vähe? Ei saa öelda, et jõudu vähe. Oma silmaga näinud Ladat Land Cruiserit pukseerimas, saab väga hästi hakkama. Enda autol on 1.3 liitrine ketiga mootor ning maanteel 140ga kulgeda pole mingi probleem, samuti on ka kaassõitjaga suhtlemine täiesti võimalik. :D

Aga aitab OT,
siksaator, kuidas see vedrude lühendamine mõjutanud on? sillad ei vaju kuhugipoole? omal plaanis sama asi, aga vist aind ees, sest tagumik on Ladal juba niivõinaa madalal. :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
alopex
Satub siia tihti


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 128
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 04, 2009 11:52 pm    Teema: Vasta viitega

siksaator kirjutas:
panin alla ka nö madaldus vedrud (tagumistelt vedrudelt 2 keerdu maha võetud ning esimestelt 1,5 keerdu)


Äkki hariks mind keegi ja põhjendaks veenvalt, miks on vaja originaalvedrusid lühendad???
Omal ajal sai just vastupidi, vedrude vahele pandud kummist liistakuid ja vedrude alla kummist kõrgendusi, et auto pepu ikka midagi kanda suudaks

Krt, nüüd sa ei saa sinna tagaistmele isegi modelli istuma panna, rehvid kohe vastu koopaid ja kui tahaks minna grillima , krt. kuhu ma siis kaks kasti õlut ja sea panen??
_________________
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewforum.php?f=24
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
siksaator
Aktiivne külaline


Liitunud: 17 Sept. 2007
Postitusi: 76
Asukoht: K-Nuia

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 02, 2009 10:25 pm    Teema: Vasta viitega

alopex kirjutas:
siksaator kirjutas:
panin alla ka nö madaldus vedrud (tagumistelt vedrudelt 2 keerdu maha võetud ning esimestelt 1,5 keerdu)


Äkki hariks mind keegi ja põhjendaks veenvalt, miks on vaja originaalvedrusid lühendad???
Omal ajal sai just vastupidi, vedrude vahele pandud kummist liistakuid ja vedrude alla kummist kõrgendusi, et auto pepu ikka midagi kanda suudaks

Krt, nüüd sa ei saa sinna tagaistmele isegi modelli istuma panna, rehvid kohe vastu koopaid ja kui tahaks minna grillima , krt. kuhu ma siis kaks kasti õlut ja sea panen??

Äkki sellepärast on lõikumine hea, et auto saab võrreldes vedru originaal pikkusega võrreldes madalam . Ehk siis auto saab madalamaks ja mida madalam, seda vähem kaldub kurvides, kui ka veits sportlikumad amordid all .
Hetke konditsioonis ehk siis madaldusvedrudega saab päris edukalt autoga 5-te inimest vedada ning ka pagassis on sel ajal kast õllet ka olnud . Niiet kandevõimet on küllaga ja ratas koopasse kuskile vastu ei käi .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 02, 2009 11:51 pm    Teema: Vasta viitega

Kust otsast sul see auto nyyd jäigemax läeb? Et kui vedrul on vähem keerde siis on kohe jäigem?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 679
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 03, 2009 8:16 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Kust otsast sul see auto nyyd jäigemax läeb? Et kui vedrul on vähem keerde siis on kohe jäigem?

jah.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 03, 2009 8:36 pm    Teema: Vasta viitega

Ok ja kui läebki, mida ei usu, siis mis amordiga teed? Lõikad kah lyhemax w?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 679
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 03, 2009 8:42 pm    Teema: Vasta viitega

Amordil on reeglina kindel tööpikkus, ning kui vedrust natuke maha lõigata, siis jääb amort surve alla ja nii see jäikus tekib. Reaalselt vedru ise ei jäigene.. Ja milline loll läheb amorti lõikuma?
Küll aga võib sellist asja Lada peal vabalt teha, sest amordid on üsna kommiraha eest.

Siiski oleks jah õige osta "õiged" amordid, mis kord aastas ära ei sure... Üksinda sõites pole see ka nii hull...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 03, 2009 8:50 pm    Teema: Vasta viitega

Vaevalt et päris kommiraha eest need lada amordidki on .. mingi 800-1k on tykk ikka ju neil? Või ma eksin rängalt :D?
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 03, 2009 10:59 pm    Teema: Vasta viitega

Sa eksid ikka väääääääääääääääääääääga räigelt,siksi amort on tutikas ca 200 eek tk.
Aga noh näiteks minu sakslasele amort tuleb mul koju 380eek tk,ja see 180eek hinnavahe ei paneks mind igapäevaselt siksiga sõitma,kui siis retroautona kasutama.
Edu ettevõtmistes.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 16, 2009 3:11 am    Teema: Vasta viitega

siksaator kirjutas:
Äkki sellepärast on lõikumine hea, et auto saab võrreldes vedru originaal pikkusega võrreldes madalam . Ehk siis auto saab madalamaks ja mida madalam, seda vähem kaldub kurvides, kui ka veits sportlikumad amordid all .


FAIL, mõtle nüüd uuesti läbi ja siis kirjuta.

Mario kirjutas:
cartman kirjutas:
Kust otsast sul see auto nyyd jäigemax läeb? Et kui vedrul on vähem keerde siis on kohe jäigem?

jah.


Jälle FAIL

Mario kirjutas:
Amordil on reeglina kindel tööpikkus, ning kui vedrust natuke maha lõigata, siis jääb amort surve alla ja nii see jäikus tekib. Reaalselt vedru ise ei jäigene.. Ja milline loll läheb amorti lõikuma?
Küll aga võib sellist asja Lada peal vabalt teha, sest amordid on üsna kommiraha eest.

Siiski oleks jah õige osta "õiged" amordid, mis kord aastas ära ei sure... Üksinda sõites pole see ka nii hull...


Ja jälle FAIL. Amort töötab täies ulatuses samamoodi

Aga tore, et keegi Ladaga tegeleb. Paluks omalt poolt, et ärge jumala eest hakake seda tjuunima.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 17, 2009 10:36 pm    Teema: Vasta viitega

Vedrude lõikamisega muutub auto kõrgus = muutub auto raskuskese = kurvides kaldub vähe = tundub jäigem ja kaldub vähem.

Amordi enda jäikus tõesti ei muutu. Aga amortide madalamaks lõikamine on väga vana tuning nipp ja väga paljud teevad seda, midagi imelikku siin ei näe. Samuti pannakse lühemaks lõigatud vedrudele vahest kummipatjasid vahele = vedru ei paindu enam läbi ja auto ongi jäigem oluliselt. Osta saab neid Auto-Motost.

Kokkuvõttes väga odav viis autot nö jäigemalt käituma panna.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Lauri
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Märts 2006
Postitusi: 135
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Dets. 18, 2009 5:58 am    Teema: Vasta viitega

Kuule DoriMaster, kui kõik pole nii targad, kui sina siis pole mõtet kohe maha kõiki tegema hakata oma FAIL naljadega minuarust.Kellegil on mingi kompleks, et teisi maha teeb ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020