Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Püh. Okt. 05, 2008 11:38 pm Teema: O:Opel vectra käigukasti |
|
|
Tere.Soov siis selline et oleks vaja soetada uus käigukast kuna vana andis otsad (varsti ka pildid).Autoks on siis 98 a. vectrab 100 kw, 2.0 X20XEV ecotec ja manuaal.Kui kellegil on pakkuda siis mis hinnaga ja äkki oskab keegi ka kommenteerida ka vahetust.Kui keegi on vahetanud siis ootaks näpunäiteid ja soovitusi. |
|
Tagasi üles |
|
|
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Esm. Okt. 06, 2008 2:10 pm Teema: |
|
|
Siis veel selline küsimus et kui raske on vahetada käigukasti differentsiaali mitte kogu kasti.Ja kas keegi oskab täpsemalt öelda et kus asuvad täpselt kasti peal andmed. |
|
Tagasi üles |
|
|
KalevGSi CCV Guru
Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Esm. Okt. 06, 2008 11:37 pm Teema: |
|
|
Kast peal asuvad andmed, ülevalt vaates. Ilmselt on sul F16 (wr) kast, CR kast on lühemate käikudega. Ja ütleme nii, et lihtsam on sul kast terve täiega ikka maha võtta ja siis diffri kallale pusima minna. Tahad piiratud libisemisega diffrit panna nagu ma arvan ? Üldiselt on opeli käigukasti vahetus suht lihtne.
Kunagi vahetasin astral käigukasti ja seejärel tegin ka väikse kokkuvõtte kuidas asi käib ja postitasin selle astra-gsi.org foorumise, tegin sulle väikse copy (tips & tricks)
Esiteks: Tuleb varuda piisavalt palju aega. Rahulikult tehes kuskil 1 tööpäev. (kes suitsu ja õllemees siis varuda seda ka piisavalt aga mitte minna pärast joobes peaga testima kas asi toimib )
Teiseks: esimeseks etapiks on vaja eemaldada põhjakate (selle olemasolu korral)
Loodan, et oli abi. Kasti leidmisel kontaktseeru vendade Postidega (www.kasutatud-varuosad.ee)
Kolmandaks: Võtta ära juhipoolne ratas ja lasta lahti ka sharniir ja pooltelg eemaldada. Seejärel Lasta lahti kõige tagumine ja kõige esimene mootoripadi, mis on ühendatud käigukasti külge.
Neljandaks: Võtta lahti käikude sisse panemise mehhanism (üks polt lahti keerata ainult ja lahti tõmmata. Seejärel lahti lasta tagurpidi käigu tule lülitus juhe, üks massijuhe ja spidomeetritross ja siduritross.
Viiendaks: Panna üks hea tungraud mootori alla toetama (mina näiteks tegin nii, kuna tegin selle töö estakaadil. Kindlasti jälgida seda, et kui tõsta alt karterist siis panna tungraua ja karteri vahele mingi lauajupp, et mitte vigastada karterit.
Kuuendaks: lahti lasta poolraam ja mootori juhipoolne (käigukasti poolne külg peakski alla tulema, tungrauaga alt toetades, et mitte ära lõhkuda kolmandat mootoripatja, kuna ainult selle padja külge ta toetama ei jää, murdub ära või väänab ära.
Seitsmendaks: eemaldada kast ja sobitada teine kast külge, peavõlli sisseajamiseks panna uuesti külge vasa kpoolelg ja ajada uut kasti ringi et ilusti sidurinuuti läheks uue kasti võll.
Kaheksandaks: teha kõik eelnevad protsessid tagurpidi.
Üheksandaks: testida kuidas käigud ja sidur toimivad, vajadusel nö: ´´timmida´´ asja paremaks.
Kümnendaks: kindlasti mitte unustada panna uute kasti uus õli sisse ja spidomeetri trossi kindlasti mitte unustada enne mootori üles upitamist külge panna kuna hiljem on seda väga raske külge tagasi panna, tean seda omast käest |
|
Tagasi üles |
|
|
KalevGSi CCV Guru
Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
|
Tagasi üles |
|
|
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Teis. Okt. 07, 2008 10:01 am Teema: |
|
|
suured tänud õpetuse eest.Eks ma pean varuma endale aega ja vaatama ka kasti.Ja kastiks on F18 mitte F16.Aga F18 on väga raske leida normaalse hinnaga. |
|
Tagasi üles |
|
|
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Püh. Märts 08, 2009 12:18 am Teema: Kast |
|
|
kast juba ammu olemas.Teema LUKKU. |
|
Tagasi üles |
|
|
|