open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Mure Audi Gamma makiga

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Renka
Vana tuttav


Liitunud: 2 Aug. 2006
Postitusi: 333

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 28, 2008 9:19 pm    Teema: Mure Audi Gamma makiga Vasta viitega

Mure on järgmine: Aku sai tühjaks ning peale täkku andmist ei töötanud enam makk. Ees on kiri SAFE, ükski nupp ei tööta. Saan aru, et tahab koodi saada. Tuhnisin auto paberites ja leidsin koodi 0387 või 0378 nin tuleb 3 sek. alla hoida DX ja FM 1/2 nuppu. Jama on aga see, et mul pole nii palju nubreid maki peal, ainult kuueni, et ehk keegi oskab aidata. Makk on audi a6 c4 95 a.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
RealGSM
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 939
Asukoht: Männimäe

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 28, 2008 9:28 pm    Teema: Vasta viitega

võta makk seest välja ühenda korra juhtmed lahti ning pista mõne sekundi pärast tagasi. Mul ka üks makk jebis nii. et kui täkku sai antud või aku eemaldatud.
Koodi peaks saama sisestada ka vol nupuga.
_________________
Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Nov. 28, 2008 9:50 pm    Teema: Vasta viitega

koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 01, 2008 9:59 am    Teema: Vasta viitega

Toitz kirjutas:
koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii.


Nii ta peaks olema jah! Vähemalt minul vw beta2 makiga oli nii.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Tiiger
Vana tuttav


Liitunud: 21 Juun. 2008
Postitusi: 413
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 01, 2008 12:34 pm    Teema: Vasta viitega

Jup, nagu eelpool mainitud, olen ka ise mingil makil koodi nelja esimese numbriga paika pannud. Arvan, et see süsteem vähemasti sama neil enamikel.
_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Renka
Vana tuttav


Liitunud: 2 Aug. 2006
Postitusi: 333

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 01, 2008 8:26 pm    Teema: Vasta viitega

Pean proovima seda. Nädalalõpus ehk jõuab, enne vaja pooltelg ära vahetada, muidu pole makist kasu, kui sõita ei kannata. EKs ma anna teada, kuidas seis on
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Dets. 02, 2008 9:12 pm    Teema: Vasta viitega

Renka kirjutas:
Pean proovima seda. Nädalalõpus ehk jõuab, enne vaja pooltelg ära vahetada, muidu pole makist kasu, kui sõita ei kannata. EKs ma anna teada, kuidas seis on


Aga mõtle...muusika saatel on ju pooltelge hulka lõbusam vahetada
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Sake
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 514
Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 03, 2008 10:49 am    Teema: Vasta viitega

Toitz kirjutas:
koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii.


nii see on....sa pead hoidma süüte sees kuskil 30min mõnikord võib minna isegi tund pead hoidma kuni tuleb ette CODE või siis ----, siis saad hakata koodi sisestama... vastavalt eelpool olevale kirjeldusele...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Renka
Vana tuttav


Liitunud: 2 Aug. 2006
Postitusi: 333

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 04, 2008 7:40 pm    Teema: Vasta viitega

Sake kirjutas:
Toitz kirjutas:
koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii.


nii see on....sa pead hoidma süüte sees kuskil 30min mõnikord võib minna isegi tund pead hoidma kuni tuleb ette CODE või siis ----, siis saad hakata koodi sisestama... vastavalt eelpool olevale kirjeldusele...


Mul praegu pea pulki täis, et loodan, et pole liiga labame küsimus. Süüde lihtsalt 30 mini sees kui auto ei käi või toimib see meetood ka sõidu ajal?

Toitz kirjutas:
Renka kirjutas:
Pean proovima seda. Nädalalõpus ehk jõuab, enne vaja pooltelg ära vahetada, muidu pole makist kasu, kui sõita ei kannata. EKs ma anna teada, kuidas seis on


Aga mõtle...muusika saatel on ju pooltelge hulka lõbusam vahetada


Õnneks päästab makk garaa¾is selle lõbusama osa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 04, 2008 7:51 pm    Teema: Vasta viitega

toimub sõidu ajal ka, peaasi, et makil pilt ees on. Minu seati aura makki sai ilma süüte sisse keeramata kah tööle panna, jätsin siis paariks tunniks maki tööle ja tagasi tulles oli safe asemel ---- ees ja sai koodi sisestamise kallale asuda.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Renka
Vana tuttav


Liitunud: 2 Aug. 2006
Postitusi: 333

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 15, 2008 2:49 pm    Teema: Vasta viitega

Nii nüüd kõik töötab. Sai makk välja võetud, juhtmed tagant. uuesti ühendatud ja DX ja FM 1/2 nuppu 3 sek. all hoitud, viskas nullid ette ja koodi saigi sisestada nii nagu toitz mainis. Tänud kõigile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024