open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Turbo
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 1:34 pm    Teema: Vasta viitega

Süsteemi ehitamine on lihtne. Timmimine on juba raskem, aga see puhtalt mõõtmis töö.

Inferno: Miks sa arvad, et madal rõhk on mõttetu? Mina küll nii ei arva. Kui sul on mingi 100 kilo vaba raha siis anna minna ja keera rõhk 2 + bari peale. Kui nii suure rõhuga mängida tahad siis peab mootor ka vastavatest materjalidest olema, sest Fordi mootor sellist rõhku stockis ei kannataks, isegi 1 bar on juba nadi. Kolvid näiteks Fordi V6 maksavad 17 kilo komplekt aga sinna on ju veel kallemaid asju juurde vaja.

Nimelt see 30 -50 k ei olegi nii suur raha kui kõiki asju korraga ei osta.
Tagasi üles
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 1:38 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Süsteemi ehitamine on lihtne. Timmimine on juba raskem, aga see puhtalt mõõtmis töö.

Inferno: Miks sa arvad, et madal rõhk on mõttetu? Mina küll nii ei arva. Kui sul on mingi 100 kilo vaba raha siis anna minna ja keera rõhk 2 + bari peale. Kui nii suure rõhuga mängida tahad siis peab mootor ka vastavatest materjalidest olema, sest Fordi mootor sellist rõhku stockis ei kannataks, isegi 1 bar on juba nadi. Kolvid näiteks Fordi V6 maksavad 17 kilo komplekt aga sinna on ju veel kallemaid asju juurde vaja.

Nimelt see 30 -50 k ei olegi nii suur raha kui kõiki asju korraga ei osta.
aga vb on selle raha eest vabalthingavat aretada on mõttekam kui mingi madala rõhuga fööni toppida?
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 1:58 pm    Teema: Vasta viitega

Mis sa seal V6 aretad niisama. Pöördeid tõsta eriti ei saa, sest vänt on nõrgavõitu (kaks kepsu ühe kaela otsas). Teine asi on see, et mina ei otsi hobujõude ja pöördemomenti, mina üritan teha seda sellepärast, et teada saada milleks olen võimeline.
Tagasi üles
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 2:00 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Mis sa seal V6 aretad niisama. Pöördeid tõsta eriti ei saa, sest vänt on nõrgavõitu (kaks kepsu ühe kaela otsas). Teine asi on see, et mina ei otsi hobujõude ja pöördemomenti, mina üritan teha seda sellepärast, et teada saada milleks olen võimeline.
parem investeeri see raha kuskile mujale...aga eks sa ise tead.muide selle raha eest saaks juba sõitva turbo auto.
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 2:22 pm    Teema: Vasta viitega

ega ma aretamise vastu ei olegi, areta areta. Tee pilte ka. Põhiasi on sul ju kolleed ehitada,see oleks nagu suurem töö vist...?

alex, vabalthingava ehitamine ...hmm..on kallim.. kõige rohkem ja kõige odavamalt annavad võimsust siiski turbo või kompressor.. ja samuti kõige (isegi,kui see maksab 100k) .

ka madala rõhuga fööni toppides (loe: originaal kolvid etc jättes) , peab ikkagi aju timmima jne... camaro puhul eeldab see ikkagi väljaminekuid korralikke...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Henry
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 2:22 pm    Teema: Vasta viitega

Rõhk ja rõhk ja rõhk ja rõhk.

Kuidas seletada fakti, et kaks erinevat turbot sama rõhu juures samal mootoril annavad erinevat võimsust?

Mitte rõhk ei ole asja juures tähtis vaid turbo flowmap.



Karburaatori ja turbo kohta arvan, et mina teeks asja ainult 'draw through'-na. See asi saab nagunii küllaltki jama olema ja küteserõhu regulaatori ja kõrgsurve kütusepumbaga mis 'blow-through'-ga kaasneb ei viitsiks mina küll jamada. Ega see lääg nüüd nii suur ka ei tule. 'Blow-through' miinus on ka vajadus lisa kütuse rikastamise järele kõrgetel põõretel, muidu jääb segu lahjaks.

Suur miinus 'draw through' juures on see, mis tekib siis kui turbo on just mõnusalt põõrdes ja gaas lahti lasta. See vaakum mis tekib on üsna jõhker.



Henry @ turboauto omanik ja kah natukene asju uurinud.
Tagasi üles
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 3:11 pm    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
ega ma aretamise vastu ei olegi, areta areta. Tee pilte ka. Põhiasi on sul ju kolleed ehitada,see oleks nagu suurem töö vist...?

alex, vabalthingava ehitamine ...hmm..on kallim.. kõige rohkem ja kõige odavamalt annavad võimsust siiski turbo või kompressor.. ja samuti kõige (isegi,kui see maksab 100k).
vb tõesti.ega ma ei vaidlegi.olen ise mootori tegemise suhtes üsna võhik.
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 3:28 pm    Teema: Vasta viitega

Väga pro kui keegi veel paremini minust asja jagab. TopFuel @ happy.

turbot paigaldades ei pea ilmtingimata aju näppima. Päris mitu varianti on kuidas kütust rohkem peale anda.
Tagasi üles
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 4:25 pm    Teema: Vasta viitega

jah, sinu autol
sissepritse süsteemid on meil üsnagi erinevad ma arvan
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 4:32 pm    Teema: Vasta viitega

Mis sul seal on siis. K-Jetronic, L-Jetronic, EFI või hoopis midagi muud?
Tagasi üles
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 5:14 pm    Teema: Vasta viitega

SFI ehk Sequential Fuel Injection , samas on igast lõbusaid asju müüa originaal aju jaoks, http://www.lingenfelter.com/store/hyp360152.html
niipalju kui uurinud olen läheb ikka süütesüsteem ja aju kõik tavaliselt vahetusse..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Teis. Juun. 06, 2006 6:02 pm    Teema: Vasta viitega

ah see ju täits tavaline. Iga pihusti avaneb eraldi ajal. Minu omal on nonsequential, kolm avanevad korraga.
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 08, 2006 1:13 am    Teema: Vasta viitega

Hetkel vedeleb kodus Saabi turbo. Garrett, mudelit ei mäleta. Külma poole A/R on 42 ja kuuma poole oma 48. Oli vist nii, hommiku poole vaadan üle.
Tagasi üles
svenson
Aktiivne külaline


Liitunud: 31 Mai 2006
Postitusi: 19

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 08, 2006 9:49 am    Teema: Vasta viitega

Ülikasulik leht paljude artiklite ja õpetustega sissepritse ja muu engine tune up asjade kohta. Paljud artiklid on mõnusalt kirjutatud rohke pildimaterjaliga.
MUST READ!!!

http://www.sdsefi.com/tech.html
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Henry
Külaline





PostitusPostitatud: Esm. Juun. 12, 2006 10:02 pm    Teema: Vasta viitega

Annan ka paar linki, mis minu bookmarkside all seisavad, kindlasti on kasulik lugeda:

Kui huvitab karburaator+turbo:
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm

Vot sellel lehel on vastused paljudele küsimustele:
http://datsun1200.com/modules/nsections/index.php?op=viewarticle&artid=35

Mingisugused lahendused ameeriklastel:
http://www.slantsix.org/articles/turbo-article/turbo-article.htm

Palju turboprojekte Hondadel:
http://www.homemadeturbo.com/turbo_projects/

Turbo Power Calculator - võibolla läheb vaja:
http://www.turbofast.com.au/tfcalc.html

8 Injector Fuel System - autoks on DSM, aga saab palju teooriat sissepritsesüsteemide kohta ja huvitavaid lahendusi vaadata, 90-date Eclipsite omanikud, kel turbo plaanis tõsise projektina, peaks seda silmama:
http://www.2gnt.com/www/corbin/8inj.html

Vat seda linki peab raudselt vaatama, kui v.laskekollektori ise kokku keevitamine ees, erinevaid kollektoreid, hästi ilusaid 4-1 ja 6-1 üleminekuid, ainult tõsisemaid ikka annab järgi teha
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=956666

EDIT: Hiljem üritan jagada linke ka erinevate turbode flowmapide ja info kohta, praegu pole aega!
Tagasi üles
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Esm. Juun. 12, 2006 11:58 pm    Teema: Vasta viitega

Tagasi üles
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 12, 2006 11:59 pm    Teema: Vasta viitega

topfuel-il jälle lugemismaterjali
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
tony
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Juul. 2006
Postitusi: 11
Asukoht: Viljandi, kesklinn

PostitusPostitatud: Laup. Juul. 15, 2006 4:32 pm    Teema: Vasta viitega

Vurri peab ikka valima autole vastavalt mootori mahule ja kw arvule.
Kui liiga võimas vurr satub, siis võib põhjustada pidevat liiga suurt ülerõhku, mis ei ole üldse hea. (Rohkem õhku, suurem leek= kiirem minek küll, aga kui kauaks?)
Aga kui turbo liiga väikseks jääb, siis ta ei pruugi hakata korralikult õlirõhku üles andma, ning seejärel juhtub see, mida ei soovi ükski auto omanik...
_________________
mustvalge
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Juul. 15, 2006 7:29 pm    Teema: Vasta viitega

eeem millest sa kyll räägid kui turbost siis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
illukas
Satub siia tihti


Liitunud: 1 Juun. 2006
Postitusi: 181

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 15, 2007 2:34 pm    Teema: Vasta viitega

1. tuleb mootoril surveaste maha saada
2. kap remont teha- hõredale motole pole mõtet panna, puhub karterisse
3. kangemad kolvid, rõngad
4. väljalaset, sisselaset parandada/muuta
5. ....
6. ....
7......
8. turbo install
9. häälestamise keberniit

mõtled küll mis see on, peale ja läheb, tegelikult pole see lihtne midagi.
Mis turboclubi puutub siis seal enamus tarki mehi, ning kellel on aiste vahel 400+ hp seega mingi turbodiislite jutt on mõtetu. Iseasi on vastamisega ega nad eriti ei viitsi vastata, kui ei ole selline huvitav ja asjalik küsimus....

Turbot annab ka kehvalt käima saada- kui näiteks turbo suudab anda sulle 2bari rõhku ning sina saad sealt kätte ainult 0,5 siis kuidas seda nimetada peale kehva käimise?? Seega maximumi turbost kättesaamine on paras raketi-/aretus-/katsetusteadus
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
booster sx
Satub siia tihti


Liitunud: 7 Aug. 2006
Postitusi: 139
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 3:29 pm    Teema: Vasta viitega

kõigelihtsam on osta turbo auto!
_________________
More Faster!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 4:18 pm    Teema: Vasta viitega

.. ja valikut enam väga ei olegi mida osta kas pole...

audi, nissan, celica, mitsu... enamvähem kõik kah
diisleid ei arvesta.

uurisin hiljuti enda autole kompressor kite, minuarust VÄGA soodsate hindadega saab kasutatuid kitte, hea meelega ostaks aga krdi auto ei saa veel niipea valmis nii,et selle jaoks tuleb jätkuvalt raha säästa... et see suvi ikka sõita ka saaks 100hp stock mootorile juurde.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 7:59 pm    Teema: Vasta viitega

Koige lihtsam on jah turbopill osta ja siis seda kiiremaks ja paremaks ehitada,milleks leiutada jalgratast kui neid myya on nt-ks.Samas pakkudagi kohe yks turbokas SAAB 900 turbo 147 kw 2,0 40000 eeku
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 10:20 pm    Teema: Vasta viitega

aga see on kuradi kole auto, mina ei suuda ainult mootori pärast küll autot osta.... igapäevasõiduks siis.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 10:30 pm    Teema: Vasta viitega

Sähkest juttu ära hakka üldse puhuma.
Tagasi üles
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 10:58 pm    Teema: Vasta viitega

noh sa fännad saabi..ostaksid siis 3xx bmw 155kw turbo mootoriga...sest see on võimsam ? maitsed on erinevad... ja saabi maitselisi inimesi on suht vähe võrreldes teistega igal juhul,seega midagi ilusat/halli massi autot pole sellest kunagi saanud...seega jutt jumala õige mul :P
maitse üle ei vaielda.

pealegi 147kw on vähe, kahjuks tehakse suureliitriseid turbokaid õige vähe..kust kohe stockis palju hp kätte saab :(
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
kristjan
CCV Guru


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 758
Asukoht: Tartu/Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 28, 2007 11:24 pm    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
noh sa fännad saabi..ostaksid siis 3xx bmw 155kw turbo mootoriga...sest see on võimsam ? maitsed on erinevad... ja saabi maitselisi inimesi on suht vähe võrreldes teistega igal juhul,seega midagi ilusat/halli massi autot pole sellest kunagi saanud...seega jutt jumala õige mul :P
maitse üle ei vaielda.

pealegi 147kw on vähe, kahjuks tehakse suureliitriseid turbokaid õige vähe..kust kohe stockis palju hp kätte saab :(


väga, väga, väga õige
_________________
Lepmets & Nõges Law Firm
Jõe 13, 50104 Tartu, Estonia
www.lepmetsnoges.eu


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2007 7:10 am    Teema: Vasta viitega

Seeparast on vahe et suurema toomahuga mootorile ju motekam kompressor peale panna ju ja ei ytleks naiteks et mu stock s4-jal 2,2 liitrise kohta vahe kw-tte on ja chipi ja uue turboga saab juba palju valja votta
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2007 4:05 pm    Teema: Vasta viitega

jah..aga kuskilt maalt tuleb piir ette... oleks ala 4l turbokas tuleb sealt 1000hp kah, 2,2 piir on vist kuskil 500 kandis mäletamist mööda.

See on küll kahtlane,et samast mootorist saab teha väga erineva võimsusega asju :p
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2007 4:51 pm    Teema: Vasta viitega

Krt ajate siin mingit jama . 2 lidrasest saab ka 1000 heppa kätte, kõik oleneb ka kütusest. Meil Saabnetis valmimas 520 hj isend ja video pealt ka 900 heppast nähtud. Ei maksa ette kujutada, et suure töömahuga need hj nii kergesti tulevad. Ei nad tule midagi, suurem töömaht = raskemad kolvid jne... . Võimsuse tõstmiseks on vaja kindlasti tõsta pöörete arvu, millele jällegi seavad piirid raskemad asjad. Reas mootorid on väga kõrgele ulatuvate pööretega ja asi pole üldsegi nii raske ja kallis. Minu saabi mootori vänt ja plokk kannatavad 800 hj.
Tagasi üles
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2007 6:01 pm    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
jah..aga kuskilt maalt tuleb piir ette... oleks ala 4l turbokas tuleb sealt 1000hp kah, 2,2 piir on vist kuskil 500 kandis mäletamist mööda.

See on küll kahtlane,et samast mootorist saab teha väga erineva võimsusega asju :p
BMW M50B25 (2.5L 24v) mootoris üle 1000 hp välja aetud rootslaste poolt.
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2007 6:25 pm    Teema: Vasta viitega

usas on talonist 2.0 väljaaetud 1100hp, nii et ple vahet suur mootor
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Märts 31, 2007 8:43 am    Teema: Vasta viitega

ma pidasin silmas selliseid mootoreid mis tiba kestavad ka.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Märts 31, 2007 9:56 am    Teema: Vasta viitega

Maik krt, ära old joond ve Ära räägi, et ei kesta, kestavad need väikse töömahuga jublakad ka .
Tagasi üles
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Märts 31, 2007 10:55 am    Teema: Vasta viitega

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/674/auto_php-id=325674-www_auto24_ee.html
Siin nagu juba normaalselt valja voetud mis pole veel sugugi selle mootori piir, cosworth escorti motost voeti 920hp valja ja tean et mehed on saksas audi 2,2 20v votnud ca 1100 hp valja ja oli ka igapaeva soiduk.
ise ehitan audi 200 134 kw mootorit vaatan mis tuleb,tahaks Viljandi kiirenduseks jonksu saada
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Reede. Mai 04, 2007 11:54 pm    Teema: Vasta viitega

Nii, kus viljandis BOV-d osta saab? Või on kellelgi vedelemas, ... , või kus tartus selliseid asju müüakse. Tuuningu poodide nimekiri oleks väga hea.
Tagasi üles
tutt
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 475

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 12:45 am    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Nii, kus viljandis BOV-d osta saab? Või on kellelgi vedelemas, ... , või kus tartus selliseid asju müüakse. Tuuningu poodide nimekiri oleks väga hea.



ehitus selveri kõrval olevas dream caris peaks olema
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 7:15 am    Teema: Vasta viitega

Kas see on täna lahti?
Tagasi üles
tutt
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 475

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 10:39 am    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Kas see on täna lahti?



peaks olema küll.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 10:51 am    Teema: Vasta viitega

Krt uksel on kiri 9 - 15 aga sisse kuskilt ei pääse. Helistasin, keegi toru ei kavatsenud võtta. Lähen tartu autoringi.
Tagasi üles
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 5:15 pm    Teema: Vasta viitega

Mine hoovi poolt sisse äkki
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
tutt
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 475

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 6:02 pm    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Mine hoovi poolt sisse äkki



hoovi pealt tuleb jh sisse minna
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 6:02 pm    Teema: Vasta viitega

Hehheee suured väravad ka kinni ju. Kõik kinni.
Tagasi üles
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 6:15 pm    Teema: Vasta viitega

Kurat ma ka mingi aeg käisin ja kõik oli kinni.
Mingi jama koht!
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 7:12 pm    Teema: Vasta viitega

TopFuelFunnyCar kirjutas:
Nii, kus viljandis BOV-d osta saab? Või on kellelgi vedelemas, ... , või kus tartus selliseid asju müüakse. Tuuningu poodide nimekiri oleks väga hea.

tartus lõunakeskuse auto varuosade poes ka olemas rõhukellad segukellad bov-id jne
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 7:40 pm    Teema: Vasta viitega

S4 - tartu lõunakeskuse auto varuosade pood ju ongi meile kõigile hästi teadatuntud autoring.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Laup. Mai 05, 2007 8:21 pm    Teema: Vasta viitega

bov-e mine vaata tartust raiki käest, saadab sulle bussiga vilj ka ä kui vaja.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Püh. Mai 06, 2007 1:59 pm    Teema: Vasta viitega



Kellel vedeleb selliseid asju kodus. Pmst on vaja ainult kolmikut ja otsi.
Tagasi üles
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024