Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Püh. Märts 08, 2009 7:21 pm Teema: Jama jahutussüsteemiga |
|
|
Mure siis selles, et sai jahutussüsteemis üks muhv vahetatud, ja sellega seoses nii umbes 2 liitrit jahutusvedelikku välja lastud. Asi vahetatud ja uuesti kokku pandud ja paisupaak kah ilusti täis valatud, aga nüüd selline jama, et esmalt salongi sooja õhku ei tulnud, sai siis mootor 90 kraadi peale soojendatud, ja peale seda läks salong soojaks. Aga nüüd on nii, et radika ülemine lõdvik on kuum, aga alumine täiesti külm.
Kas nüüd jäi kuskile veel õhku sisse, või on asi milleski muus? _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
vip001 Vana tuttav

Liitunud: 12 Märts 2006 Postitusi: 620
|
Postitatud: Püh. Märts 08, 2009 9:29 pm Teema: |
|
|
õhk sees..vaja ära õhutada..seal spets nippel selle jaoks |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Püh. Märts 08, 2009 9:48 pm Teema: |
|
|
vip001 kirjutas: | õhk sees..vaja ära õhutada..seal spets nippel selle jaoks |
Sa mõtled seda kraani moodi asja mis radiaatori küljes on ja kuhu alumine lõdvik kinnitub?
Tänud..katsetan järgi. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
rain290 Vana tuttav

Liitunud: 10 Sept. 2006 Postitusi: 328 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Püh. Märts 08, 2009 11:10 pm Teema: |
|
|
tegelikult peaks õhutusnippel olema võimalikult kõrgel,
loogiliselt võttes ei tule ju õhk altpoolt välja vms :D
hmm.. kas termostaat kinni ei või olla ?
et ülemine lõdvik kuum ja suurele ringile ei lase sellest ka alumine lõdvik külm? _________________ Vene riistad, USA riistad, ikka Taivaanis tehtud |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 1:02 am Teema: |
|
|
Mulle tundub ka termostaadi probleem olevat. Vähemalt mu vanal autol tuli selline sümptom kui termostaat oli kinni.
Praegu õnneks ilmad jahedad ja salongi sooja lastes jahutab vee maha aga ilmade soojenedes võib vesi liialt kuumaks minna. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 9:49 am Teema: |
|
|
Arvasin ise kah termostaadi viga, aga kas see juhtub siis nii äkki või, et enne lahti võtmist töötas kenasti, ja peale kokkuladumist enam mitte. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 10:20 am Teema: |
|
|
Ma küll ei arva,et termostaadi viga on .
Kuidas sa esiteks mootori 90c peale said ;) ? Kui tuuridega, kas siis tühikäigul langeb maha 40-70c vahemikku? Termostaadi mittetöötamisega juthub ju just vastupidin teie jutule - auto ja mootor ei lähe enam töötemperatuurile vaid jääb madalamaks koguaeg . Mingist vee ülekuumenemisest pole juttugi, suur ring on koguaeg lahti.
Arvan,et ikka õhk on vahel.
Su auto õhutuse kohta on kuskil materjali kindlasti _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 11:12 am Teema: |
|
|
Maik, suur ring võib ka kinni olla, termostaat kinni. Termostaat ei pea jääma alati lahtisesse asendisse kui nn katki on. Ma pakuks , et kui väga suur töö ple siis võta termostaat vahelt ä ja proovi siis. Sel juhul jääb suur ring avatux ja auto ei tohix eriti soojax minna. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 2:21 pm Teema: |
|
|
Põhimõtteliselt alguses nii oligi, et niisama kohapeal tiksudes temp vaikselt tõusis ja siis kui pöördeid tõsta siis langes jälle sinna 65 peale ja salongis ainult leiget õhku tuli, ja siis tegin väikese ringi ja siis läks temp 90 peale ja salong ilusti kuumaks. Radiaatori ülemine lõdvik kah kuum, aga alumine jumala külm. Temp kordagi 90 ülespoole ei tõusnud. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 2:36 pm Teema: |
|
|
Proovi õhutada. Ja üldiselt kui sa panid sisse vähem tosooli kui välja tuli, siis üsna loogiline on, et õhk on sees. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 3:25 pm Teema: |
|
|
Tegelt oleks hea teada ka mis masinaga tegu. Kas diisel või bensiin?
Ja termostaat võib kinni jääda tõesti väga äkki.
Mul juhtus see näiteks nii, et päev otsa oli kõik ok ja kui õhtul hakkasin Tallinna sõitma, siis männimäelt kesklinna jõudes hakkas temperatuur ohtlikult kõrgeks kiskuma ja selguski, et termostaat kinni ja ei lase vett suurele ringile.
Ja üle 90 vb ei läinud ka sellepärast, et väljas suht jahe ilm praegu ning jahutab vett salongi radikaga piisavalt.
Sest kui kõik torud on kuumad aga alumine on külm, siis ei saa ju kuidagi soe vesi sinna jõude ehk teisisõnu on termostaat kinni.
Ja lõpetuseks, et mul on ka töötava termostaadiga nii, et jaheda ilmaga kohapeal tuuritades ajab temperatuuri üles, kuid tühikäigul töötades temp. langeb. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 6:38 pm Teema: |
|
|
Unustasin jah autoks seat toledo mootor vag grupi 1,6 liitrine 74kw bensukas.
Jahutusvedelikku valasin peale, nii palju kui maha voolas nii palju valasin peale, et seega vähe teda ei ole. Mismoodi see õhutamine toimub, võtan radika ülemise lõdviku tasakesi lahti või?
Alumisest otsast vist ei tule tõesti õhk välja jagu keegi juba mainis.
Seda ka veel, et kui lõdvikut nö pigistada või muljuda, siis on kuulda sellist lirtsumise häält, et selle järgi nagu oleks õhk sees vist.
Kui ma siin suvel jahutusvedelikku vahetasin, siis sai süsteem tühjaks lastud, uus vedelik sisse ja lahtise paisupaagiga auto käima, temp jõudis 90 ja läksid kõik lõdvikud soojaks, aga seekord nii lihtsalt ei pääsenud.
Väike pilt jahutussüsteemist
Vahetatud sai jubin number 23
termostaadi asukoht nr 46
ehk siis loogiline vist oleks, et termostaat kinni ja ei lase suurt ringi lahti, või on nüüd radikas kuskil õhk sees, et vedelik liikuma ei hakka. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 7:43 pm Teema: |
|
|
Kuigi mul millegipärast meeles kuskilt, et niivõrd uuel autol peaks õhtuamine ka iseenesest käima. St et mingi aja sõidad ja siis vaatad kas oleks peale juurde vaja lisada vedelikku natuke. Aga see ei pruugi õige olla, sest vb mälu petab.
Siiski võiksid ju termostaadi ära vahetada. See ei peaks suht odav olema õnneks. Ainult et jah, vesi vaja jälle välja lasta siis. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Renka Vana tuttav
Liitunud: 2 Aug. 2006 Postitusi: 333
|
Postitatud: Esm. Märts 09, 2009 8:50 pm Teema: |
|
|
Võtad paisupaagi korgi maha, paned auto tööle ja vaikselt surud lõdvikuid, et õhk välja läheks. Kui on õhutusnippel, siis lase selle kaudu. Õhk läheb uutel autodel küll välja, aga see võtab kauem aega. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Märts 10, 2009 12:58 am Teema: |
|
|
Renka kirjutas: | Võtad paisupaagi korgi maha, paned auto tööle ja vaikselt surud lõdvikuid, et õhk välja läheks. Kui on õhutusnippel, siis lase selle kaudu. Õhk läheb uutel autodel küll välja, aga see võtab kauem aega. |
Nii ma tegingi, ajasin isegi esiotsa kõrgemale, nagu osad soovitanud on. Õhutusnipli moodi asja leidsin ainult radika alumise lõdviku küljest, aga sinna ei pääse ülevalt poolt hästi ligi, ja kanalit kah pole. Eks ma proovin veel lõdvikuid suruda ja muud sada imet, kui ei aita siis peab ikka silleris ära käima. Nädala lõpus pikem sõit ees, äkki läheb keema kah veel. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Märts 10, 2009 7:45 pm Teema: |
|
|
Sain asja korda, oligi õhk vahel. Keerasin paisupaagil korgi maha ja tegin pika tiiru et mootor soojeneks, mudisin natuke lõdvikuid ja nagu naksti läks alumine lõdvik soojaks.
Tänud kaasamõtlejatele
minu poolt võib teema kinni panna.
Toitz _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
|