|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
rasmus18 Vana tuttav
Liitunud: 28 Dets. 2007 Postitusi: 477 Asukoht: viljandi
|
Postitatud: Nelj. Mai 13, 2010 10:10 am Teema: Teab keegi sellest bemmist midagi? 318 tds 66kw |
|
|
Tervist!
Sooviksin teada selle auto kohta, mulle tundub, et see auto oleks nagu varem viljandis olnud. Võite rääkida ka üldiselt selle auto kohta, küttekulu, mida tasuks vaadata jne.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=707718
Vahetust siis minu masinaga
http://www.auto24.ee/used/718647 _________________ A8 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Mai 24, 2010 8:09 am Teema: |
|
|
Noh, kui sa suudad Audi BMW vastu vahetada, siis keegi saab selle vahetusega p*rsest.
See M41D17 on küllalt sitke mootor oma väiksuse kohta. Sisuliselt on TDSi mootorilt 2 silkut maha lõigatud ja nagu BMW ütleb, siis vaid 14% jubinatest on erinevad...
Usun, et see kirjas olev kütusekulu on üsna reaalne, päris loota ei maksa, et mäest üles minnes, 5 inimest autos ja täislastis käru taga,e t ta siis jaksab.. oo ei... aga säästuajal kõlbab sõita küll. Audi kõrval on kütusekulu ikka väga väike. Audi on maha ka hõiganud, et see 2.6 on neil kõige ebaõnnestunum mootor ever ja ikka lollid ostavad
Kui sillad on korras ja mootor ei tossa, siis usun, et korralik ost. Kui proovisõitu teed, siis lase mootorit ikka pöördesse ka ja soojast peast katsu voolikuid, kui on pehmed, siis on korras. Bemmi diislid hiilgavad sellega, et antakse kõvasti kuuma, plokid on kõverad ja leitakse jobu, kes kõvera kaanega masina ära ostab. |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Esm. Mai 24, 2010 11:40 am Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | Noh, kui sa suudad Audi BMW vastu vahetada, siis keegi saab selle vahetusega p*rsest.
See M41D17 on küllalt sitke mootor oma väiksuse kohta. Sisuliselt on TDSi mootorilt 2 silkut maha lõigatud ja nagu BMW ütleb, siis vaid 14% jubinatest on erinevad...
Usun, et see kirjas olev kütusekulu on üsna reaalne, päris loota ei maksa, et mäest üles minnes, 5 inimest autos ja täislastis käru taga,e t ta siis jaksab.. oo ei... aga säästuajal kõlbab sõita küll. Audi kõrval on kütusekulu ikka väga väike. Audi on maha ka hõiganud, et see 2.6 on neil kõige ebaõnnestunum mootor ever ja ikka lollid ostavad
Kui sillad on korras ja mootor ei tossa, siis usun, et korralik ost. Kui proovisõitu teed, siis lase mootorit ikka pöördesse ka ja soojast peast katsu voolikuid, kui on pehmed, siis on korras. Bemmi diislid hiilgavad sellega, et antakse kõvasti kuuma, plokid on kõverad ja leitakse jobu, kes kõvera kaanega masina ära ostab. |
Parandan 2,5TDI on selle eest, et saksmaa kaotas II maailmasõja :)
sry for ot |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Esm. Mai 24, 2010 6:37 pm Teema: |
|
|
Leits,pead täpsustama et 2,5TD V6 ,R5 on pommkindel. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Mai 24, 2010 8:11 pm Teema: |
|
|
R5 meeldib isegi mulle jah, V6 on lollaka ehitusega ja mõttetult raha nõudev..
ühesõnaga, selle jutu mõte oli, et see pisike diisel-bemm võib olla päris asjalik. KOntroll, kontroll ja veelkord kontroll. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes
|
|