open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

K: Takachi kiivrid

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Vaba teema
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Focun
Satub siia tihti


Liitunud: 22 Mai 2006
Postitusi: 254
Asukoht: Peetrimõisa

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 06, 2009 7:05 pm    Teema: K: Takachi kiivrid Vasta viitega

Tere
kas kellelgi on kogemusi Takachi kiivritega , kuna ise ei tea kiivritest midagi ja kuulnud vaid mõnda firmat siis ei tea midagi neist, ehk keegi oskab oma kogemusi jagada mida ja kuidas kiivrite juures vaadata.
_________________
unistused pildil


Viimati muutis seda Focun (Teis. Apr. 07, 2009 11:18 am). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
misjakes
Satub siia tihti


Liitunud: 21 Dets. 2006
Postitusi: 128
Asukoht: Kodus

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 06, 2009 9:19 pm    Teema: Vasta viitega

Kogemusi natuke nagu oleks, kuid Takachi nende hulka ei kuulu...Arai,Suomy,Schuberth,Shoei,AGV ja m6ned veel olnud.Odavad, kallid ja liiga kallid..irwww

Esiteks on vaja selgeks teha ,milleks ning kuidas seda kiivrit kasutatakse ja kui kalliks oma peanuppu hinnatakse. Valik on kinnise, avatud ja avatava l6uaosaga kiivri vahel.Enamjaolt tundub korralik kiiver algavat sealt 6000 piirimailt ja ülespoole...
Palju s6ltub konkretsest peast, mille otsa kiiver istutatakse.Vahel istub odavama otsa ja "noname" kiiver kui valatult ja kallis tippmudel tundub ebamugav.
Kui ostad odavama otsa kiivri, siis võid kindlalt arvestada, et mida odavam ta oli seda kiiremini sisu räbalaks muutub ja ka válimus muutub kiiremini(lakk praguneb ja tuhmub jne.). Kui võrrelda kallima kiivriga, siis l6ppkokkuv6ttes tegelikult mingit kokkuhoidu ei teki. Lihtsalt selle aja jooksul mida peab kallim kiiver vastu ,jõuad osta nii mõnegi odavama otsa kiivri. Kuid turvalisuse,kasutusmugavuse, vaikuse, 100+km/h ei kisu ega loobi pead tuulega, visiiri vahelt ei vilise ,normaalne tuulutus ka váiksematel kiirustel , erinevate visiiride ja varuosade saadavus jne ...seda saad vaid tuntud tegijate kallima otsa kiivritelt loota. Boonuseks võimalus sisu välja võtta ja pesta. Alternatiiviks, kui vahendeid napib oleks kasutatud kiivri ost. Kiiver, kui ei ole kukkunud ,säilitab kõik oma omadused ka 2-3a vanuselt. Kuid hind on juba poole odavam.
Endal kasutusel kinnised Arai X-Tour, Streetfighter 05 ja AGV GP Pro ...huvi korral n6us neid isegi demoma ning seletama pikemalt ning piltlikult lahti head ja vead...
Siin foorumis peaks olema kúllaldaselt ka krossi, atv ja igatmasti motikamehi kes kiivritest pajatada teaks...aga kindlalt oleks abiks selline asi http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=11&t=18085
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
alopex
Satub siia tihti


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 122
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 06, 2009 9:31 pm    Teema: Vasta viitega

lisan juurede, et kiivrit ära osta kataloogist, seda peab pähe proovima ja odavamad kiivrid pole iseenesest kehvema kaitsega , neil on lihtsal vähem mugavusi (tuulutus, päiksesirm,polsterdus mürale jne)
_________________
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewforum.php?f=24
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Eix
Aktiivne külaline


Liitunud: 8 Märts 2006
Postitusi: 99

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 06, 2009 10:20 pm    Teema: Vasta viitega

Nii ta on, et mida kallim seda parem. Muidugi osa rahast sealt läheb lihtsal kaubamärgi jaoks minema. Materjale on ka kolme sorti termoplast, klaasfiiber ja süsinikfiiber. Termoplast on neist raskeim, siis klaas ja süsinik. Rolleriga kimades ei olegi sellel nii suurt rolli vast, aga kiirustel üle saja annab iga kilo tublisti tunda. Siis nagu eelpool mainitud on erinevad kujud kinnine, avatava lõuaga(suitsumeestele ), lahtised ja koorikud ka veel. Kõige turvalisem on kinnine kiiver. Maha kukkudes on kõige paendlikum termoplast aga see ei tähenda, et ta kõige tugevam oleks. Ei mäleta kus ajakirjast lugesin aga fiiber kiivrid ei pidanud kukutamist eriti taluma, sest nad on rabedad aga võibolla ma ajan midagi sassi. Süsinikfiiber on ju väga kõva ja kerge materjal. Tähtis osa kiivri juures on ka sisul, see peaks ära käiv olema, et teda pesta saaks. Et sisu natukenegi puhas püsiks oleks hea kiivrisukka kanda, mis siis selle esimese higipahvaka endasse imeks. Erinevate tootjate erinevad mudelid istuvad erinevalt pähe ja sellepärast oleks mõistlik endale kiiver osta poest, kus sa saad seda pähe proovida ennem ostu. Seda ei saa sa aga teha netipoest ostetud kaubaga ennem, kui sa oled raha ära maksnud. Muidugi on sul õigus teatud päevade jooksul kiiver ümber vahetada, aga see on igavene pusimine. Mõnikord tasub netist tellimine ennast ära heade hindade puhul, eriti kui on tegu veel endal ennem kasutuses olnud tootega. Kiiver peab pähe istuma küllaltki tihedalt, sest kandes vajub ka kõige parem vooderdus ära st. kiiver hakkab loksuma kui on ennem liiga lõdva olnud. Visiiril on ka suur roll kiivri juures.Visiir peaks olema uduvastase kihiga,kriipimiskindlam ja UV kaitsega. Poest ostes on veel see hea, et saad varuosi ka sealt ilma vaevata tellida. Ise ostsin endale Tuula poest MARUSHIN (JAAPAN) kinnise fiiber kiivri. Lisana sai ka tellitud smoke visiir. Hind oli mõistlik. Palavate ilmadega on valge kiivriga jahedam sõita aga sitikaid on sealt tunduvalt raskem maha saada kui mustalt pinnalt, valgele jäävad vereplekid paremini nähtavad. Siis on veel kiivril ka lõuakinnitused erinevad. Enda kiivril on mul nn. D kinnitus mida saad vajadusel kiiresti pingutada. D kinnitus on siis kahest aasast läbi torgatud rihm ja tagasi pannes ainult ühest aasast. Sellist kinnitust kasutatakse üldiselt kallimatel kiivritel. Teine kinnitus viis on kiirkinnitus nagu turvavööl. Räägitakse, et D kinnitusega on pusimist rohkem, aga mina saan D kinnituse mugavamalt kinni kui kiirkinnituse mis ei tähenda, et ma ta kiiremini kinni saaksin. Kiirkinnitusele olen paaril korral naha vahele jättnud ja enam ei taha. Uut kiivrid veel sõites proovida ei ole saanud aga suvi ju alles ees.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Focun
Satub siia tihti


Liitunud: 22 Mai 2006
Postitusi: 254
Asukoht: Peetrimõisa

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 06, 2009 11:07 pm    Teema: Vasta viitega

Üldiselt tänud kes vastasid , kuna enda ohutust pean ikka tähtsaks siis natuke ka netist uurinud kiivrite kohta. Kuna tegemist suht tähtsa osaga komplektist siis hinnaalandust nagu teha eriti ei tahaks , kuna küsisin ennem Takachi kiivrite kohta (hinda teisel oli 2500) siis see mul keldris seismas (kingitud, aga seake kahtlase väärtusega), kuid kui kasutades kasu vähe siis pole nagu mõtet seda pead kaitsma asetada. Seega infot ammutan. üldiselt tundub ,et tuleks ikke mingi teada-tuntud tegelane muretseda siis pole nagu kurja nii karta. Igaljuhul tänud infot ja kogemusi jagamsat.
_________________
unistused pildil


Viimati muutis seda Focun (Teis. Apr. 07, 2009 11:19 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 07, 2009 10:36 am    Teema: Vasta viitega

endal siis kodus on airoh kiivrid ja täitsa asised on, küllaltki vaiksed ja mis põhiline ei kisu uduseks tuulutus on hea
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
misjakes
Satub siia tihti


Liitunud: 21 Dets. 2006
Postitusi: 128
Asukoht: Kodus

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 07, 2009 11:23 am    Teema: Vasta viitega

Focun kirjutas:
Kuna tegemist suht tähtsa osaga komplektist


Et hakkab nagu kiirema kaherattalise poole kiskuma ????
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Vaba teema Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024